anestis the boss Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 εγινε ρε μεγαλε!εγω μολις παρηγγειλα απλο σασμαν να το αλλαξω..... υ.γ να αλλαζεις καμια ταχυτητα εμαθες??γιατι αυτη η ζηλεια σου για το dsg ακομα κραταει βλεπω...παρ το αποφαση,οσο και να το κραξεις το dsg συναδερφε το δικο σου απλο θα παραμεινει,dsg θα αποκτησεις οταν πουλησεις το δικο σου και παρεις ενα με dsg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gio-R-gos Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 αν και off-topic κουβεντα αυτη ...παρολο που μολις πριν λιγο καιρο πηρα το DSG στο χερι μπορω να πω οτι κ παλι DSG θα επερνα, αν εξαιρεσεις τα θεματα αξιοπιστιας η λειτουργια του κιβωτιου αυτου και οι επιλογες που σου δινει ειναι απλα uber Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 αν και off-topic κουβεντα αυτη ...παρολο που μολις πριν λιγο καιρο πηρα το DSG στο χερι μπορω να πω οτι κ παλι DSG θα επερνα, αν εξαιρεσεις τα θεματα αξιοπιστιας η λειτουργια του κιβωτιου αυτου και οι επιλογες που σου δινει ειναι απλα uber ελα ρε φιλε γιατι.... με τα πακετα που δινουν για παραπανω ροπη ειναι αξιοπιστα?τι αλλαζουν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gio-R-gos Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 ελα ρε φιλε γιατι.... με τα πακετα που δινουν για παραπανω ροπη ειναι αξιοπιστα?τι αλλαζουν? απο οτι καταλαβα σου κοβει την υστερηση του γκαζιου στις αλλαγες οταν εχεις προγραμμα οποτε κ παραπανω ροπη αλλα προσωπικα δεν θα αλλαζα λογισμικο του DSG, επεμβαινεις πολυ πλεον Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 απο οτι καταλαβα σου κοβει την υστερηση του γκαζιου στις αλλαγες οταν εχεις προγραμμα οποτε κ παραπανω ροπη αλλα προσωπικα δεν θα αλλαζα λογισμικο του DSG, επεμβαινεις πολυ πλεον πως χαλασε?mechatronic? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gio-R-gos Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 πως χαλασε?mechatronic? δεν ξερω ακριβως, ουτε και οι εξουσιοδοτημενοι δεν ξερουν δλδ ειμαι σιγουρος, αυτοι απλα κωδικους στελνουν εξω κ τους απαντανε οι γερμανοι τι να κανουν, χωρις να λενε τι βλαβη υπαρχει ακριβως. μαλλον μεκατρονικ πρεπει να ηταν, αλλαξαν ολοκληρο το σασμαν ομως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSI Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 εγινε ρε μεγαλε!εγω μολις παρηγγειλα απλο σασμαν να το αλλαξω..... υ.γ να αλλαζεις καμια ταχυτητα εμαθες??γιατι αυτη η ζηλεια σου για το dsg ακομα κραταει βλεπω...παρ το αποφαση,οσο και να το κραξεις το dsg συναδερφε το δικο σου απλο θα παραμεινει,dsg θα αποκτησεις οταν πουλησεις το δικο σου και παρεις ενα με dsg. Eίναι αντικειμενικά απο τα καλύτερα σασμάν στον κόσμο μαζί με το PDK! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ste Posted March 30, 2011 Report Share Posted March 30, 2011 Eίναι αντικειμενικά απο τα καλύτερα σασμάν στον κόσμο μαζί με το PDK! τα καλυτερα σασμαν στο κοσμο ειναι εκεινα που εκπληρωνουν τις προσδοκιες του αγοραστη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted April 12, 2011 Report Share Posted April 12, 2011 Mε βάση τα γραφόμενα συνφορουμίστα σε "διπλανό" forum υπάρχει και νέα αναβάθμιση για το DSG7. Επειδή θα πάω για το πρώτο ετήσιο σέρβις θα ενημερώσω αναλυτικότερα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris09 Posted April 16, 2011 Report Share Posted April 16, 2011 Golf vi 160dsg. 29,000km. Σκορτσάρισμα στην αλλαγή από 1η - 2η. Ακόμη δεν το κάνει πάντα αλλά χειροτερεύει. Θα πάω την επόμενη βδομάδα αντιπροσωπία. Σκέφτομαι τα κεντρικά (Βουλιαγμένης) μήπως και έχουν μεγαλύτερη εμπειρία. Συμβουλές από συμπαθόντες, ευπρόσδεκτες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gele92 Posted April 16, 2011 Report Share Posted April 16, 2011 Golf vi 160dsg. 29,000km. Σκορτσάρισμα στην αλλαγή από 1η - 2η. Ακόμη δεν το κάνει πάντα αλλά χειροτερεύει. Θα πάω την επόμενη βδομάδα αντιπροσωπία. Σκέφτομαι τα κεντρικά (Βουλιαγμένης) μήπως και έχουν μεγαλύτερη εμπειρία. Συμβουλές από συμπαθόντες, ευπρόσδεκτες. Το δικό μου σκορτσάρει,όταν έχει μέσα δευτέρα και ξεκινώ με χαμηλή ταχύτητα. Μου το παρουσίασε στα 9.500km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris09 Posted April 16, 2011 Report Share Posted April 16, 2011 Το δικό μου σκορτσάρει,όταν έχει μέσα δευτέρα και ξεκινώ με χαμηλή ταχύτητα. Μου το παρουσίασε στα 9.500km. Ναι αυτό κάνει και μένα. Σε αργές εκκινήσεις σε λίγο ανηφορικό δρόμο. Πάει να βάλει 2η νωρίς, πέφτουν οι στροφές και κάνει ένα σκορτσάρισμα 2 δευτερολέπτων μέχρι να "αρπάξει". Ξεκίνησε περίπου στα δικά σου χιλιόμετρα και πρόσφατα χειροτέρεψε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gele92 Posted April 16, 2011 Report Share Posted April 16, 2011 Ναι αυτό κάνει και μένα. Σε αργές εκκινήσεις σε λίγο ανηφορικό δρόμο. Πάει να βάλει 2η νωρίς, πέφτουν οι στροφές και κάνει ένα σκορτσάρισμα 2 δευτερολέπτων μέχρι να "αρπάξει". Ξεκίνησε περίπου στα δικά σου χιλιόμετρα και πρόσφατα χειροτέρεψε. Σήμερα έκλεισα χρόνο μαζί του! Δεν έχω όμως πολλά km. Είμαι στα 11.300. Σκέφτομαι να τους το πάω όταν το πρόβλημα γίνει εμφανέστερο κι ανυπόφορο! Υ.Γ. Έχω και επέκταση εγγύησης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted April 16, 2011 Report Share Posted April 16, 2011 (edited) Η γνωστή ταλαιπωρία των δίσκων στις συνθήκες πόλης..Και να τους αλλάξεις ή και το σασμάν να αλλάξεις πάλι μετά από κάποια χιλιόμετρα λογικά θα εμφανιστεί και πάλι... Το κροτάλισμα και αυτό το σκορτσάρισμα είναι αχώριστοι σύντροφοι του DSG7 μου φαίνεται σε πολλές περιπτώσεις.. Άσχετο αλλά πρόσφατα στην Synergy στον Πειραιά αρκετοί κάτοχοι ταξί Οctavia 5 λόγω προσφοράς που τους κάνει η Skoda στην πώληση και κάνανε service εκεί, μιλάγανε με τα καλύτερα λόγια για το DSG7 σε σημείο που να λένε πως μετά από 500000 χιλιόμετρα το μόνο που είχαν κάνει ήταν ένα service με κάτι τσιμουχάκια και τίποτα πιο σοβαρό... Η αλήθεια είναι πως αναθάρρησα αρκετά... Edited April 16, 2011 by stakyrTSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gele92 Posted April 16, 2011 Report Share Posted April 16, 2011 Η γνωστή ταλαιπωρία των δίσκων στις συνθήκες πόλης..Και να τους αλλάξεις ή και το σασμάν να αλλάξεις πάλι μετά από κάποια χιλιόμετρα λογικά θα εμφανιστεί και πάλι... Το κροτάλισμα και αυτό το σκορτσάρισμα είναι αχώριστοι σύντροφοι του DSG7 μου φαίνεται σε πολλές περιπτώσεις.. Άσχετο αλλά πρόσφατα στην Synergy στον Πειραιά αρκετοί κάτοχοι ταξί Οctavia 5 λόγω προσφοράςπου τους κάνει η Skoda στην πώληση και κάνανε service εκεί, μιλάγανε με τα καλύτερα λόγια για το DSG7 σε σημείο που να λένε πως μετά από 500000 χιλιόμετρα το μόνο που είχαν κάνει ήταν ένα service με κάτι τσιμουχάκια και τίποτα πιο σοβαρό... Η αλήθεια είναι πως αναθάρρησα αρκετά... Γι' αυτό κι εγώ,φίλε μου,δε βιάζομαι να τους πιέσω για αλλαγή πολύδισκου ή ό,τι άλλο. Θα είμαστε όλοι σε επικοινωνία και θα δούμε τι θα κάνουμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naskas Posted April 17, 2011 Report Share Posted April 17, 2011 Golf vi 160dsg. 29,000km. Σκορτσάρισμα στην αλλαγή από 1η - 2η. Ακόμη δεν το κάνει πάντα αλλά χειροτερεύει. Θα πάω την επόμενη βδομάδα αντιπροσωπία. Σκέφτομαι τα κεντρικά (Βουλιαγμένης) μήπως και έχουν μεγαλύτερη εμπειρία. Συμβουλές από συμπαθόντες, ευπρόσδεκτες. Είχα το ίδιο πρόβλημα μετά από περίπου 43.000km (σε golf V 122 dsg7) και ειχε καταντήσει εκνευριστικό. To έκανε για περίπου 3 βδομάδες. Πριν το πάω στην αντιπροσωπεία είπα να δοκιμάσω να κάνω το περιβόητο μηδενισμό της μνήμης του dsg. Κλειδι στη 1η θεση(σβηστη μηχανή)-> τερμα γκαζι για 10 δευτερολεπτα -> κλειδι στο off. Μετά από μισή ώρα οδήγηση σταμάτησε τελείως. Τώρα αν διορθώθηκε από το "μηδενισμό"(που δεν έχω ιδέα αν όντως ισχύει) ή απλά ήμουν κωλόφαρδος δεν μπορώ να το ξέρω, πάντως σταμάτησε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nemessis Posted April 17, 2011 Report Share Posted April 17, 2011 Λοιπον "συμφορίτες", είχα το ίδιο πρόβλημα κ σε μένα επανεμφανιζόταν με τον εξής τρόπο: 1) Οδήγηση για περίπου 40 λεπτά υπό κανονικές συνθήκες (καθημερινή κίνηση δρόμου) 2) Παρκάρισμα για τοθλάχιστον 30 λεπτά (ώστε να υπησέρθει ψήξη σε όλα τα επμλεκόμενα μέρη) 3) Αργή επιτάχυνση 1->2 είτε σε στροφή είτε σε ανηφόρα. Μπορούσα με αυτό τον τρόπο να το αναπαράγω 100% ! (εμφανίστηκε δτα 18000 km περίπου) Πίεσα αρκετά την Kosmocar (τους το πήγα 4 φορες), μου αλλάξανε πολυδίσκο και σταματησε. Η Kosmocar βέβαια μου είπε κ τα εξής: "..Θα βγεί σύντομα νεο λογισμικό κ το πρόβλημα θα ληθεί με την αναβάθμιση και δεν πρόκειτε να μου αλλάξουν ξανα πολυδίσκο εαν εμφανιστεί." Τους ευχαρίστησα ευγενικά κ τους ενημέρωσα πώς σε περίπτωση επανεμφάνισης θα πρεπει να το διαπραγματευτούν με τον δικηγόρο μου Σε κάθε περίπτωση ζήτησα κ είδα τον πολυδίσκο κ μίλησα με τον αρχιμηχανικό ο οποίος δεν μπόρεσε να δεί τίποτε. Και εκείνος είναι της απόψεως πώς η λύση θα έρθει με λογισμικό. Σε γενικες γραμμές πάντως είμαι ευχαριστημένος με το DSG και θα το ξαναέβαζα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris09 Posted April 18, 2011 Report Share Posted April 18, 2011 Λοιπον "συμφορίτες", είχα το ίδιο πρόβλημα κ σε μένα επανεμφανιζόταν με τον εξής τρόπο: 1) Οδήγηση για περίπου 40 λεπτά υπό κανονικές συνθήκες (καθημερινή κίνηση δρόμου) 2) Παρκάρισμα για τοθλάχιστον 30 λεπτά (ώστε να υπησέρθει ψήξη σε όλα τα επμλεκόμενα μέρη) 3) Αργή επιτάχυνση 1->2 είτε σε στροφή είτε σε ανηφόρα. Μπορούσα με αυτό τον τρόπο να το αναπαράγω 100% ! (εμφανίστηκε δτα 18000 km περίπου) Πίεσα αρκετά την Kosmocar (τους το πήγα 4 φορες), μου αλλάξανε πολυδίσκο και σταματησε. Η Kosmocar βέβαια μου είπε κ τα εξής: "..Θα βγεί σύντομα νεο λογισμικό κ το πρόβλημα θα ληθεί με την αναβάθμιση και δεν πρόκειτε να μου αλλάξουν ξανα πολυδίσκο εαν εμφανιστεί." Τους ευχαρίστησα ευγενικά κ τους ενημέρωσα πώς σε περίπτωση επανεμφάνισης θα πρεπει να το διαπραγματευτούν με τον δικηγόρο μου Σε κάθε περίπτωση ζήτησα κ είδα τον πολυδίσκο κ μίλησα με τον αρχιμηχανικό ο οποίος δεν μπόρεσε να δεί τίποτε. Και εκείνος είναι της απόψεως πώς η λύση θα έρθει με λογισμικό. Σε γενικες γραμμές πάντως είμαι ευχαριστημένος με το DSG και θα το ξαναέβαζα. Τώρα που το λές, και μένα μου το κάνει πάντα στην επιστροφή από τη δουλειά και ποτέ στο πήγαινε. Ειδικά εάν πέσω σε κίνηση. Πάντα σε ανηφόρα ή στροφή, με αργή επιτάχυνση. Έκλεισα ραντεβού για την Τρίτη του Πάσχα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted April 18, 2011 Report Share Posted April 18, 2011 (edited) Δείτε και το προτελευταίο post στο ακόλουθο link Edited April 18, 2011 by stakyrTSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratis3098 Posted April 18, 2011 Report Share Posted April 18, 2011 Δείτε και το προτελευταίο post στο ακόλουθο link Δεν μπορούμε να δούμε τίποτα !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted April 18, 2011 Report Share Posted April 18, 2011 Δανείζομαι post από "γειτονικό" forum μιας και δεν μπορώ να βάλω το link.. "Το προβλημα δεν ηταν στον δισκο αλλα σε ενα bushing σε καποιον μηχανισμο που κινουνταν πανω του οι δισκοι περα δωθε ! Οποτε φτυστε αυτη τη καραμελα οτι θα το ξανακανει. Ας το ξανακανει σε εναν με αλλαγμενο δισκο και μετα θα μιλαμε. Δεν θα το ξανακανει.. Μπορει να γεννηθει τιποτα καινουριο, αλλα σκοτσαρισμα σε 15-20χιλ. χιλιομετρα οχι. Με τον νεο κωδικο δισκου αλλαζεται ολος ο δισκος το bushing ειναι απο τεφλον σε αλλο σχημα και αλλαζει και το υλικο των δισκων με ακομα καλυτερο.." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratis3098 Posted April 21, 2011 Report Share Posted April 21, 2011 Τέτοια να μας λέτε !!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nemessis Posted April 21, 2011 Report Share Posted April 21, 2011 Δανείζομαι post από "γειτονικό" forum μιας και δεν μπορώ να βάλω το link.. "Το προβλημα δεν ηταν στον δισκο αλλα σε ενα bushing σε καποιον μηχανισμο που κινουνταν πανω του οι δισκοι περα δωθε ! Οποτε φτυστε αυτη τη καραμελα οτι θα το ξανακανει. Ας το ξανακανει σε εναν με αλλαγμενο δισκο και μετα θα μιλαμε. Δεν θα το ξανακανει.. Μπορει να γεννηθει τιποτα καινουριο, αλλα σκοτσαρισμα σε 15-20χιλ. χιλιομετρα οχι. Με τον νεο κωδικο δισκου αλλαζεται ολος ο δισκος το bushing ειναι απο τεφλον σε αλλο σχημα και αλλαζει και το υλικο των δισκων με ακομα καλυτερο.." Ενδιαφέρον τα λεχθέντα κ μάλλον σωστά μιας κ δεν μπορώ να κρίνω. Σε κάθε περιπτωση δεν νομιζω πώς είναι θέμα "καραμέλας" όπως αναφέρεις. Μην ξεχνάς πώς στην αρχή δεν παραδέχντηκαν πώς υπάρχει πρόβλημα, κ ξαφνικά αλλάχτηκε εξάρτημα. Το αν θα το ξανακάνει τώρα η μη, καλο είναι να το κρίνουμε εν καιρό κ να μην είμαστε κ τόσο σίγουροι. Φιλικά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gele92 Posted April 21, 2011 Report Share Posted April 21, 2011 Ενδιαφέρον τα λεχθέντα κ μάλλον σωστά μιας κ δεν μπορώ να κρίνω. Σε κάθε περιπτωση δεν νομιζω πώς είναι θέμα "καραμέλας" όπως αναφέρεις. Μην ξεχνάς πώς στην αρχή δεν παραδέχντηκαν πώς υπάρχει πρόβλημα, κ ξαφνικά αλλάχτηκε εξάρτημα. Το αν θα το ξανακάνει τώρα η μη, καλο είναι να το κρίνουμε εν καιρό κ να μην είμαστε κ τόσο σίγουροι. Φιλικά Εγκρίνω κι επαυξάνω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted April 21, 2011 Report Share Posted April 21, 2011 Βρε παιδιά εγώ το post μετέφερα από γειτονικό forum... Τα γραφόμενα δεν είναι δικά μου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...