the_winner Posted September 4, 2012 Report Share Posted September 4, 2012 μα δεν ειναι η αποδοση ρε παιδια που καιει λαδια . Γιατι αν ηταν ετσι τα golf και τα scirocco στα 250+ γιατι δεν καινε τιποτα?Δεν ειναι το software ειναι θεμα hardware για αυτο και αλλος κωδικος μοτέρ (CAVE) αν ηταν απλα ενα διαφορετικο software ο κωδικος κινητηρα θα ηταν ιδιος με των 160 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos87 Posted September 5, 2012 Report Share Posted September 5, 2012 Winner εγω υπεθεσα ότι ειναι ίδιο μοτέρ με περισσότερα άλογα κ αυτο γιατι απο όλους άκουγα πως γίνεται το golf κ το scirocco να μην καίνε σταγόνα κ το gti να ειναι φριτεζα. Αν ειναι άλλος κινητήρας πάω πάσο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted September 5, 2012 Report Share Posted September 5, 2012 Τα μοτέρ εμφανησιακα είναι ΟΛΟΙΔΙΑ με των golf,scirocco αλλα για να αλλάζει ο κωδικός κινητήρα κάποια πράγματα είναι διαφορετικά Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pologtikav Posted September 5, 2012 Report Share Posted September 5, 2012 Παιδια δυστιχως για εμενα το προβλημα παραμενει και μετα την αλλαγη της βαλβιδας και του update που μου κανανε.Μετα απο 1000χμτ 800ml καταναλωση. Εκαιγα 1 λτ πριν την αλλαγη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted September 6, 2012 Report Share Posted September 6, 2012 (edited) Τα μοτέρ εμφανησιακα είναι ΟΛΟΙΔΙΑ με των golf,scirocco αλλα για να αλλάζει ο κωδικός κινητήρα κάποια πράγματα είναι διαφορετικά Τα ίδια προβλήματα εντοπίζονται σε παρτίδες παραγωγής ίδιας χρονολογίας και σε golf και scirocco. Γιατί όλα ξεκίνησαν από τον κατασκευαστή εμβόλων. Ίδια προβλήματα ακριβώς σε όλο το φάσμα κινητήρων 1.4 TSI, μόνο που όσοι έχουν Polo GTI / Ibiza TSI / Fabia RS τα είδαν μαζί μαζεμένα. Η κατανάλωση λαδιού έρχεται από τη χαλαρή συναρμογη έμβολα/ελατηρίων/κυλίνδρου και δε μπορεί να διορθωθεί αν δεν ανοιχτεί ο κινητήρας. Είναι πολύ συνηθισμένο πρόβλημα σε κινητήρες άμεσου ψεκασμού δυστυχώς, σε αυτή τη φουρνία όμως παραέγινε. Edited September 6, 2012 by salex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frnty Posted September 6, 2012 Report Share Posted September 6, 2012 Τα ίδια προβλήματα εντοπίζονται σε παρτίδες παραγωγής ίδιας χρονολογίας και σε golf και scirocco. Γιατί όλα ξεκίνησαν από τον κατασκευαστή εμβόλων. Ίδια προβλήματα ακριβώς σε όλο το φάσμα κινητήρων 1.4 TSI, μόνο που όσοι έχουν Polo GTI / Ibiza TSI / Fabia RS τα είδαν μαζί μαζεμένα. Η κατανάλωση λαδιού έρχεται από τη χαλαρή συναρμογη έμβολα/ελατηρίων/κυλίνδρου και δε μπορεί να διορθωθεί αν δεν ανοιχτεί ο κινητήρας. Είναι πολύ συνηθισμένο πρόβλημα σε κινητήρες άμεσου ψεκασμού δυστυχώς, σε αυτή τη φουρνία όμως παραέγινε. Ναι αλλά πολλοί φίλοι έχουν αλλάξει ελατήρια και το πρόβλημα παραμένει..... αυτό τι λέει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted September 6, 2012 Report Share Posted September 6, 2012 Και αφού είναι πρόβλημα κατασκευαστή εμβόλων γιατί δεν αλλάζουν κατασκευαστή η να τον υποχρεώσουν να φτιάξει με καλύτερα υλικά με δικό του κόστος . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frnty Posted September 6, 2012 Report Share Posted September 6, 2012 (edited) Και αφού είναι πρόβλημα κατασκευαστή εμβόλων γιατί δεν αλλάζουν κατασκευαστή η να τον υποχρεώσουν να φτιάξει με καλύτερα υλικά με δικό του κόστος . Αν το καλοσκεφτείς είναι παααααρα πολύ ένα κιλό λάδι σε 1000 χλμ να περνάει από τα ελατήρια. Είναι πολύ πιο πιθανό να περνάει από τις αναθυμιάσεις στην εισαγωγή. Δεν αποκλείω τίποτα, αλλά το λάδι περνάει από 3 σημεία και καίγεται: 1. Αναθυμιάσεις 2. Ελατήρια 3. Τσιμούχες από βαλβίδες. Για το 1 αλλάζουνε βαλβίδα, για το 2 έχουνε αλλάξει ελατήρια αλλά δεν ξέρω αν ποτέ μέτρησε κανείς τη συμπίεση (όπου κάποιο συμπέρασμα θα έβγαινε) και για το 3 δεν έχει ακουστεί ποτέ τίποτα. Θα έπρεπε να έχουν ήδη κάνει μια έρευνα για το τι συμβαίνει και να βρεθεί λύση. Αλλά λειτουργούν αποσπασματικά χωρίς να διαθέτουν τη σοβαρότητα που απαιτείται.... Edited September 6, 2012 by frnty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted September 6, 2012 Report Share Posted September 6, 2012 Μπορεί η vw στα πρώτα κρούσματα να μην το κοίταξε άλλα πιστεύω όταν διαπίστωσε ότι είναι μάστιγα το έψαξε η το ψάχνει η δεν είναι ικανοί να το λύσει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frnty Posted September 6, 2012 Report Share Posted September 6, 2012 Μπορεί η vw στα πρώτα κρούσματα να μην το κοίταξε άλλα πιστεύω όταν διαπίστωσε ότι είναι μάστιγα το έψαξε η το ψάχνει η δεν είναι ικανοί να το λύσει. Εγώ πιστεύω αυτό που είπαν και προηγούμενα κάποιοι άλλοι φίλοι, marketing είναι όλη η ιστορία. Για να μην κάνει συνολική -παγκόσμια- ανάκληση και αλλάζει μοτέρ δοκιμάζει τη βαλβίδα και αν δεν πιάσει το κόλπο τότε σου αλλάζει κινητήρα (για να μην πάρει και δημοσιότητα το θέμα). Όσα παιδιά έχουν βάλει κινητήρα πρόσφατα δείχνει ότι δεν έχουν πρόβλημα, αλλά αυτό πάλι θα δείξει μετά απο λίγο καιρό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted September 6, 2012 Report Share Posted September 6, 2012 Ναι άλλα και που στον αλλάζει έχεις πάλι πιθανότητες να καις. Εγώ πιστεύω ότι ο κινητήρας είναι κατασκευασμένος λάθος και δεν μπορούν να κάνουν κάτι και ψάχνουν πρόχειρες λύσεις .Δεν μπορεί 2.5 χρόνια τώρα να υπάρχει αυτό το πρόβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pnj Posted September 8, 2012 Report Share Posted September 8, 2012 Πως πατε οσοι αλλαξατε μοτερ? ειχαμε κανενα νεο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geologist Posted September 9, 2012 Author Report Share Posted September 9, 2012 Έχω κάνει 1000 χλμ με το νέο κινητήρα. Δεν έχει κάψει καθόλου! Πήγαινα χαλαρά, μέχρι 3000 στροφές, και έχω αρχίσει σταδιακά να ανεβάζω. Κάτι που μου έκανε εντύπωση είναι η (αισθητά) χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με το αρχικό στρώσιμο. ΥΓ: Άσχετο, αλλά μην ανοίγω άλλο θέμα: Μου τελείωσε το νερό για το παρμπριζ, χωρίς να έχει ανάψει η ένδειξη χαμηλής στάθμης. Δεν έχει το gti αυτή τη δυνατότητα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted September 9, 2012 Report Share Posted September 9, 2012 Έχω κάνει 1000 χλμ με το νέο κινητήρα. Δεν έχει κάψει καθόλου! Πήγαινα χαλαρά, μέχρι 3000 στροφές, και έχω αρχίσει σταδιακά να ανεβάζω. Κάτι που μου έκανε εντύπωση είναι η (αισθητά) χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με το αρχικό στρώσιμο. ΥΓ: Άσχετο, αλλά μην ανοίγω άλλο θέμα: Μου τελείωσε το νερό για το παρμπριζ, χωρίς να έχει ανάψει η ένδειξη χαμηλής στάθμης. Δεν έχει το gti αυτή τη δυνατότητα; και εμενα μου τελειωσε αλλα δεν μου αναψε τιποτα.δεν εχει νομιζω. οσο για την καταναλωση λαδιου εχω κανει 700 χλμ και δεν εχω καψει λαδι.οσο για το καυσιμο το παρατηρησα και σε εμενα αλλα εμενα δεν αλλαξε ο κινητηρας αλλα μονο σωληνακια.....θα δειξει.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.gti Posted September 9, 2012 Report Share Posted September 9, 2012 Έχω κάνει 1000 χλμ με το νέο κινητήρα. Δεν έχει κάψει καθόλου! Πήγαινα χαλαρά, μέχρι 3000 στροφές, και έχω αρχίσει σταδιακά να ανεβάζω. Κάτι που μου έκανε εντύπωση είναι η (αισθητά) χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με το αρχικό στρώσιμο. ΥΓ: Άσχετο, αλλά μην ανοίγω άλλο θέμα: Μου τελείωσε το νερό για το παρμπριζ, χωρίς να έχει ανάψει η ένδειξη χαμηλής στάθμης. Δεν έχει το gti αυτή τη δυνατότητα; ωραιος μακαρι να ξεμπερδεψες. εσυ ειδες κανα στοιχειο του μοτερ που σου βαλανε? αυριο μπαινει το δικο μου μεσα και το παιρνω πεμπτη.αντε να δουμε off topic:στα πλυστικα βαλε η απιονισμενο νερο η το αυτο το σαπουνοειδες την vw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geologist Posted September 9, 2012 Author Report Share Posted September 9, 2012 Δεν παρατήρησα κάτι πέρα από όσα είχε γράψει κι ο Θοδωρής, ούτε τους είδα να έχουν απάντηση στο "τι διαφορετικό έχει ο νέος κινητήρας". Άντε να παίρνετε σειρά... Καλά ξεμπερδέματα σε όλους! (Παιδιά για οτιδήποτε αξιοσημείωτο ενημερώστε ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frnty Posted September 10, 2012 Report Share Posted September 10, 2012 (edited) Δεν παρατήρησα κάτι πέρα από όσα είχε γράψει κι ο Θοδωρής, ούτε τους είδα να έχουν απάντηση στο "τι διαφορετικό έχει ο νέος κινητήρας". Άντε να παίρνετε σειρά... Καλά ξεμπερδέματα σε όλους! (Παιδιά για οτιδήποτε αξιοσημείωτο ενημερώστε ) Εγω σωληνάκια άλλαξα και έχω 400χλμ αλλά έχει κάψει. Ίσως λίγο λιγώτερο απο πρίν. Θα μετρήσω στα 1000χλμ και θα τους το πετάξω στο κεφάλι Edited September 10, 2012 by frnty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giev Posted September 10, 2012 Report Share Posted September 10, 2012 Παιδιά, στο στρώσιμο του καινούριου μοτέρ, όσοι βάζετε, ΜΗΝ το λυπηθείτε!! Δώστε του να καταλάβει! Όχι κόφτες εξ αρχής, εννοείται, ούτε τελικές, αλλά δώστε του γκάζι, γεμίζετε τις χαμηλότερες ταχύτητες 2-3-4 (δεν χρειάζεται όλες μαζί) μέχρι τις 5500-6000 σαλ, αφήνοντας μετά το μοτέρ να κόβει μόνο του. Πρέπει να ζοριστούν τα ελατήρια να εφαρμόσουν καλά (όσο καλύτερα γίνεται τουλάχιστον..) με τον κύλινδρο. Εννοείται, απαραίτητα σχολαστικό ζέσταμα πριν το άνοιγμα, το λάδι να έχει φτάσει ~90 βαθμούς! Μην το λυπηθείτε και μην το φοβάστε! Εδώ περισσότερες λεπτομέρειες: http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.gti Posted September 11, 2012 Report Share Posted September 11, 2012 Παιδιά, στο στρώσιμο του καινούριου μοτέρ, όσοι βάζετε, ΜΗΝ το λυπηθείτε!! Δώστε του να καταλάβει! Όχι κόφτες εξ αρχής, εννοείται, ούτε τελικές, αλλά δώστε του γκάζι, γεμίζετε τις χαμηλότερες ταχύτητες 2-3-4 (δεν χρειάζεται όλες μαζί) μέχρι τις 5500-6000 σαλ, αφήνοντας μετά το μοτέρ να κόβει μόνο του. Πρέπει να ζοριστούν τα ελατήρια να εφαρμόσουν καλά (όσο καλύτερα γίνεται τουλάχιστον..) με τον κύλινδρο. Εννοείται, απαραίτητα σχολαστικό ζέσταμα πριν το άνοιγμα, το λάδι να έχει φτάσει ~90 βαθμούς! Μην το λυπηθείτε και μην το φοβάστε! Εδώ περισσότερες λεπτομέρειες: http://www.mototuneu..._in_secrets.htm +1 τα λεω και γω κατι σελιδες πισω.οσο καλυτερος και να ναι ο νεος κινητηρας εξαντηληστε ολες τι πιθανοτητες να ξανακαψει ποτε λαδι. πεμπτη βραδυ εχει βολτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris 76 Posted September 11, 2012 Report Share Posted September 11, 2012 Εγω σωληνάκια άλλαξα και έχω 400χλμ αλλά έχει κάψει. Ίσως λίγο λιγώτερο απο πρίν. Θα μετρήσω στα 1000χλμ και θα τους το πετάξω στο κεφάλι Μηπως ξερεις τι κωδικο εχει το μοτερ σου?αν ειναι cave ή το προηγουμενο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frnty Posted September 11, 2012 Report Share Posted September 11, 2012 Μηπως ξερεις τι κωδικο εχει το μοτερ σου?αν ειναι cave ή το προηγουμενο? το αμαξι βγηκε 12/2011 και ο κινητηρας ειναι cave Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris 76 Posted September 11, 2012 Report Share Posted September 11, 2012 το αμαξι βγηκε 12/2011 και ο κινητηρας ειναι cave και μενα 12/2011 ειναι και ο κινητηρας cave και παω και εγω για σωληνακια και update την πεμπτη.αλλα μαλλον παμε για καινουργιο κινητηρα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frnty Posted September 11, 2012 Report Share Posted September 11, 2012 και μενα 12/2011 ειναι και ο κινητηρας cave και παω και εγω για σωληνακια και update την πεμπτη.αλλα μαλλον παμε για καινουργιο κινητηρα! πόσο πίνει το δικό σου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris 76 Posted September 11, 2012 Report Share Posted September 11, 2012 πόσο πίνει το δικό σου? 500ml/1000km.καπου εκει αναλογως ποσο βαρυ ειναι το ποδι μου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted September 13, 2012 Report Share Posted September 13, 2012 (edited) λοιπον κοντα στα 900 χλμ με τα <<νεα σωληνακια>> και μου εχει καψει αν μπορω να υπολογισω με το ματι καλα γυρω στα 200-300 ml λαδι.λογικα θα παω και γω για αλλαγη κινητηρα. Μεγεια μου!!!!! η VW τρελαθηκε και μοιραζει κινητηρες ολε!!! ερε και να ειχα μπροστα μου εκεινους τους φουστηδες που το εβγαλαν και car of the year 2010 οχι τιποτα αλλο αλλα καθε φορα που κοιταω πισω να παρκαρω η να δω αν ερχεται κανενας το βλεπω και μου ανεβαινει το αιμα στο κεφαλι!!πιο τραγικη ειρωνεια δεν γινεται.μπροστα μερος τζιμινιερα και πισω car of the year 2010 κορυφαιο!!! Edited September 13, 2012 by spiros!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...