Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
midkin

Midkin Vs Wise

Recommended Posts

Στο ιδιο Dyno που μετρήθηκε το Cupra 248 εσενα σε εβγαλαν 264? χχζαχαχαχαχα θα τρελαθώ ...

Το καλό της καρότσας Polo/Cupra/Fabia ειναι οτι ειναι Ελαφρύ και τίποτε αλλο . Χίλιες φορές το διαμαντένιο CAVD :)

Μπράβο Midkin !!!

Εγω ρε παιδια που ακομα ειμαι μαμα σε πιο δυναμομετρο να πάω να μετρήσω να δω ποσο ειναι απο περιεργια . Αμα εβγαλαν του Midkin 264 εμενα ποσο θα βγεί? 120 αλογα απο 160 που ειναι μαμά ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συγγνωμη, 320 δεν είναι του midkin?

Πάντως στο σχετικό group στο facebook, έχει γίνει χαμός! Όλοι έχουν στεναχωρηθεί με το Golf του Νίκου!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συγγνωμη, 320 δεν είναι του midkin?

Πάντως στο σχετικό group στο facebook, έχει γίνει χαμός! Όλοι έχουν στεναχωρηθεί με το Golf του Νίκου!

σε ποιο γκρουπ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

aνοιγεις youtube γρaφεις midkin κaι τσουπ πρωτο πρωτο!!!!! :acute:

Νόμιζa θa είνaι private κaι δεν το έψaξa κaν. Thanks anyway.

Υ.Γ. Τέρμa το πάει ο Νίκος :p .

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aυτά στο bίντεο πάντως είνaι 2 aμάξιa.

Το σίγουρο εινaι οτι το golf δεν είνaι 260 aμάξιa,ούτε 320.

Νίκο,θa ήτaν ένa ενδιάφερον πάτημa με Kaloburn ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

σπέρνει ο γκολφέaς

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το αμαξι παει παρα πολυ καλα.και ας ειναι 100αλογα.αυτο μετραει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

νaι υποθετω οτι πaει οπως ολa τa 270 περιπου!!!

aπλa το εντυπωσιaκο δεν εινaι τa 270 aλογa aλλa οτι τa bγaζει ενa μοτερ 1.4...

ps .τελικa το 320 μυθος? κaι πaρεξηγηση τελικa..

Edited by quicksilver

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λαε του Vwclub πηρες το στραβο το δρομο...

Του ΝΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ 315+- ΜΕ TORCO!!!!!!!! Με 100ρες παιζει στα 300!!!

Ο αλλος ειναι 260+- περιπου ...

Πατησαν. Περασε ο Νικος. Κ τελος. ΠΟΥ ΚΟΛΛΑΤΕ? Αυτοι ειναι τρελοι εκει περα σε λιγο καιρο θα τον πουνε οτι εχασε!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα 315-320 στο Μαραβέλια ΔΕΝ είχα τόρκο!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο ιδιο Dyno που μετρήθηκε το Cupra 248 εσενα σε εβγαλαν 264? χχζαχαχαχαχα θα τρελαθώ ...

Το καλό της καρότσας Polo/Cupra/Fabia ειναι οτι ειναι Ελαφρύ και τίποτε αλλο . Χίλιες φορές το διαμαντένιο CAVD smile.png

Μπράβο Midkin !!!

Εγω ρε παιδια που ακομα ειμαι μαμα σε πιο δυναμομετρο να πάω να μετρήσω να δω ποσο ειναι απο περιεργια . Αμα εβγαλαν του Midkin 264 εμενα ποσο θα βγεί? 120 αλογα απο 160 που ειναι μαμά ?

Στη συγκεκριμενη περιπτωση ειχε πολυ πλακα , γιατι μαλλον το παρακοψανε ( τρελο φορτιο , κλπ κλπ , χιλιοι δυο τροποι υπαρχουν ... ) και στο 1 και μοναδικο πατημα εγραψε ... 255 μετρημενη / 264 διορθωμενη ...

Για την ιστορια , 252 μετρημενη ειχε δει ο Σαραντης στο Dynoday του Sciroccoclub πριν 1.5 xρονο , σε ιδιο ακριβως μηχανημα ΜΑΗΑ LPS3000 , με 1.25bar @7000σαλ αντι για 1,65bar που εχει ο Νικος , με στοκ τουρμπο αντι για υβριδιο και με βενζινη πρατηριου χωρις προσθετα και πολλες αλλες διαφορες .

Τοτε ο Νικος ειχε δει 289 μετρημενη , που τοτε δεν ειχε κωλο τουρμπινας και με πολυ πιο ηπιο προγραμμα και πιεσεις .

Τωρα , λοιπον , με + 500σαλ κοφτη , με +0.25bar κοφτη , με +2-3 μοιρες αβανς , με full υβριδικο turbo και με torco , βγαζει ... - 34 μετρημενα αλογα , απο τοτε , σε ιδιο μηχανημα ... :db: !!! Στο δρομο βεβαια εχει παρει μια κολωνα , αλλα τα 34 αλογα τα εχασε ...

Δεν πειραζει , Νικολα , να δηλωνεις 255 απο δω και περα και να περνας αυτοκινητα με 200 κιλα κατω και DSG που ειναι 7 αλογα κατω ... 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κρίτωνα φίλε μαζί τα έχουμε πει χιλιάδες φορές(σε σημείο που με βαριέσαι! :p)...

Δεν με νοιάζει πόσα άλογα είναι το αμάξι μου. Θέλεις 330, θέλεις 255 :)

Το μόνο που ξέρω είναι πως με μπροστά φτερωτή έφυγα από εσένα με κολώνα μπροστά και μόλις έβαλα και πίσω και το προγραμματίσαμε σωστά άλλη μία!

Κολώνα φαίνεται να έχει πάρει και ο Μάκης(BlackMan) που είχε ένα ομολογουμένως δυνατό αμάξι, και το μόνο που άλαξες ήταν το πρόγραμμα! Αυτό από μόνο του λέει ΠΟΛΛΑ...

Όποιος έχει μυαλό και δεν είναι κολλημένος καταλαβαίνει τι παίζει και στα πατήματα και όπως φάνηκε προχθές και στα δυναμόμετρα!

Κρικρι!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για μενα μην το ξαναδυναμομετρησεις..Σημασια εχει πως παει στο δρομο!Επισης μην μπαινεις στο τρυπακι του streetdragster γιατι καηκες...Εκει θα ακουσεις πολλα!Λαθος που δηλωσες αλογα απο την αρχη εκει...Βλεπεις τι γινετε τωρα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπερα στο Forum και καλως σας βρηκα. Ειναι η πρωτη φορα που γραφω εδω και λυπαμαι που γραφομαι επειδη πληροφορήθηκα οτι εχουν γραφτει ανακριβιες και λογια προσβλητικά... θα ηθελα να ηταν αλλιως και να ειχα μπει για αλλο λογο... αλλα αφου ειναι ετσι τα πραγματα ας ειναι.

τα πραγματα ειναι απλα.για καποιο λογο ηθελαν ν βγαλουν το γκολφ λιγοτερα αλογα.μιας και αυτος που εχει το δυναμομετρο ειναι κολλητος του παιδιου με το ibiza.αλλα εκαναν λαθος και του εκοψαν πολλα.μετα του ειπαν ν ξαναπατησει το γκολφ στο δυναμομετρο αλλα ευτηχως του εκοψε του νικου και το πηρε και εφυγε.δεν πειραζει η δυναμομετρηση καλο εκανε στον νικο.εχει λοιπον 264 αλογα κριτωνεικα ΠΑΠΑΡΑΤΑ.μιας και τα 264 σε 1300+κιλα χειροκίνητο περναει 248 1100+ dsg.αρα εχει αλογα ρατσας.νικο σε ειχα προειδοποιησει...

Καταρχην Θεμη μιας και γνωριζομαστε να σου πω οτι δεν με εκπλησουν τα λογια σου.... και πολλες φορες δεν ξερεις τι λες και λυπαμαι για λογαριασμο σου φιλε που ριχνεις λασπη δημοσια σε επαγγελματιες.

Καταρχην απορω πως ανεχεται η διαχερηση του συγκεκρημενου φορουμ να προσβαλουν επωνυμα επαγγελματιες... και ενας λογος παραπανω που δεν ειναι καν γραμμενοι ωστε να εχουν την ευκαιρια να απαντησουν.

Κατα δευτερον η φιλία μου με τον Γιαννη τον Φωτεινελη δεν εχει να κανει με τη δουλεια του σε καμια περιπτωση. Ειναι ενα καταξιωμενο δυμαμομετρο με απειρη πελατεια και δικαιωματικα εχει ανακυρηχθει ατυπα ως Dynoday dyno.

Για την ιστορια λοιπον να πω οτι μιλαγαμε στο τηλ με τον Νικο οταν του προτεινα να ερθει να μετρησει εκει μιας και γνωριζω την αξιοπιστια του σαν δυναμομετρο απο τις επαλειμμένες μετρησεις του δικου μου και αλλων αυτοκινητων. Οταν φτασαμε εκει ο Νικος ζητησε οπως μου ειχε πει ηδη απο το τηλ να μετρηθει με οσο το δυνατον λιγοτερα φορτια. Το αμαξι ανεβηκε δεθηκε και μετρήθηκε...

Και κατεβηκε μετα απο παρακληση του Νικου ο οποιος ειχε γουρλωσει τα ματια οταν ειδε το πυρωμενο χταποδοτουρμπινο, ειπε οτι δεν το εχει ξαναδει πυρωμενο και να κατεβει αμεσως!!!!!! Οταν προσπαθουσαμε να του εξηγησουμε οτι αυτο ειναι φυσιολογικο σε υβριδιο κ03 με 2bar over και 1,7 κοφτη φωναζε πως στο δικο του δεν πυρωνει ποτε... μονο οταν ειδε οτι επιμενουμε τον ειδα να το ξανασκεφτεται. Αρα λοιπον δεν κατεβηκε επειδη δεν εβγαλε το νουμερο που ηθελε.

Το συγκεκρημενο δυναμομετρο στην τιμη της δυναμομετρησης ξερω οτι επιτρεπει δυο πατηματα και γιατι οχι αν δεν εχει καπακια ραντεβου και τριτο πατημα. ΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ Χ-Ψ ΛΟΓΟ το δυναμομετρο εβγαλε εσφαλμενα ενα νουμερο ζηταμε επαναληψη. Ετσι οπως εγινε και με το δικο μου το οποιο οταν ανεβηκε να μετρηθει τον Μαιο εβγαλε 238 στο πρωτο πατημα και ζητησα να γινει επαναληψη αφου κρυωσει το αμαξι εντελως. Και ετσι λοιπον εβγαλε το 245HP.

Έχει επικρατήσει λανθασμένα η άποψη πως του έριξα 1μιση αμάξι στα 500 μέτρα, ένω ήταν 1μιση ΚΕΝΟ(3 αμάξια) σε 450 μέτρα(δλδ κάτω από τη γέφυρα!

Μέχρι τη στιγμή που πάτησε φρένο(~600 μέτρα) ήταν 4 τα αμάξια!

Δεν θα μπω στην διαδικασια της διαμαχης που μπαινουμε στο κοντροφορουμ..... Απλως να σε ενημερωσω οτι ο "μπροστα" ποτε δεν εχει καλη μεζουρα για το ποσο ριχνει. Γιαυτο λοιπον επειδη ειμουν πισω σου λεω οτι ηταν 1,5 κενο μεχρι εκει που κοψαμε.

Στο συγκεκρημενο κοντροστεκι εχουν βγει απειρες φορες κουλα αποτελεσματα επειδη οποιος ειναι στην εσωτερικη της στροφης παντα εχει μεγαλο πλεονεκτημα. ......Υποψην δεν λεω οτι σε περναω....... Αλλα σε εχω προκαλεσει σε επαναληπτικο πατημα στην γνωστη ευθεια στα νοτια η οποια ειναι ισωμα εντελως....ξηλωμενοι και οι δυο σωστοτερα και πιο δικαια να βγει συμπερασμα για να μην εχουμε παρεξηγησεις. Αλλα φως δεν βλεπω! Οχι οτι με νοιαζει και πολυ... μιας και εισαι μια σκαλα πανω σε μενα απο θεμα setup αλλα ετσι για να ληθουν οι αποριες.

Αυτα και συγνωμη για το εντονο υφος που ισως διαβασουν μεροικοι οτι εχω. Επειδη τα γραφομενα παρεξηγουνται παντα και το ξερω εδω και 7 σχεδον χρονια που γραφω σε φορουμ να πω οτι ειμαι απολυτα ηρεμος και χωρις καμια διαθεση για διαμαχες.

Να χαιρεστε το φορουμ σας ειναι πολυ ομορφο και με πολλες πληροφοριες απο οτι βλεπω

Φιλικα Γιωργος.

Edited by WiSe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οπως και να γινε φιλε η κοντρα ειναι κοντρα και το golf ηταν μπροστα.

Αυτο μετραει και μενει.

Έχει επικρατήσει λανθασμένα η άποψη πως του έριξα 1μιση αμάξι στα 500 μέτρα, ένω ήταν 1μιση ΚΕΝΟ(3 αμάξια) σε 450 μέτρα(δλδ κάτω από τη γέφυρα!

Μέχρι τη στιγμή που πάτησε φρένο(~600 μέτρα) ήταν 4 τα αμάξια!

Μπραβο πολυ καλα σταθηκες ειδικα με το αμαξι του συγκεκριμενου

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα της κόντρας δεν τα σχολιάζω δέστε το βίντεο σε slowmotion και δείτε τη διαφορά κάτω από τη γέφυρα (που δεν ήταν καν 500m απόσταση και που μόλις είχε αρχίσει η στροφή άρα δεν επιρέασε!)

Όσο για το dyno! Πραγματικά με απογοήτευσες Γιώργο! Ασφαλώς και θέτω δημόσια και επώνυμα το θέμα γιατί δεν είμαι χθεσινός στη δυναμομέτρηση! Και 2ο πάτημα να έκανα άντε να έβγαζε 268; 272; Ακόμα και ο φίλος σου ο Φωτηνέλης παραδέχθηκε πως δεν θα έχει μεγάλη διαφορά!

Και επειδή το αμάξι με ακριβώς το ίδιο setup έβγαλε 320 Μαραβέλια και και με αρκετά πιο lite setup στον Αγγελιδη σχεδόν 290, άμεσα προκύπτει ένα ζήτημα!

Επίσης το ότι σου ρίχνω 100; 150; 200(τόσα πιστεύω) κιλά και στα 500 μέτρα σου ρίχνω με κακή εκκίνηση όσο θες πες - ας πούμε ένα αμάξι - από μόνο του δείχνει πως ή δεν είσαι 245-250 ή εγώ δεν είμαι 260!!

Σε συνδιασμό με τα από πάνω, ή θα πρέπει να θεωρήσω ύποπτους Αγγελίδη και Μαραβέλια ή το φιλαράκι σου κ. Φωτηνέλη!

Επίσης μόνο και μόνο που αναφέρες για μεθανόλες δίχνεις πως συνεχίζεις στο ίδιο πνεύμα... Της απάτης! Εγώ σου είπα πως δεν είχα πίσω καθίσματα, εγώ έπαιξα στα λόγια με αυτό το γεγονός στο φόρουμ...

Αν είχα μεθανόλες να ήσουν ΣΙΓΟΥΡΟΣ πως θα στο έλεγα... Έστω εκ των υστέρων... Θέλω να πιστεύω πως με έχεις ψυχολογίσει...

Τέλος λυπάμαι αλλά μαζί σου δεν θέλω να ξανά βάλω...

Θα κάνω δοκιμές με άλλους και αν θες μετά πάτα μαζί τους να κρίνεις...

Υ.Γ. Στο πάτημα μας ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΗΧΕΙΟ αν και λίγο μετράει, αλλά σίγουρα δίχνει το ποιόν σου...

Υ.Γ.2 το αμάξι μου έβγαλε 264 αφού μου το κρύωσαν τα παιδιά στο dyno και αφού μου βρέξαν το cooler, θεωρώ πως αν έκανα 2ο πάτημα ίσως έβγαζε λιγότερο, εκτός και αν το αφήναν κανένα 20 λεπτο στον αέρα και πατούσαν με θερμοκρασία λαδιού κάτων 60-70 βαθμών (μεγάλη καταπόνηση)!

Edited by midkin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πύρωσε απλά δεν έχω ξανά δει ποτέ να πυρώνει στις άπειρες δυναμομετρήσεις στο Μαραβέλια...

Και ο wise και άλλα παιδιά, το θεωρούν φυσιολογικό! Ίσως να ναι απλά δεν το έχω ξανά δει... Ίσως να μην το έχω προσέξει, δεν ξέρω...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως εγώ οφείλω να ομολογήσω ότι στο facebook group http://www.facebook....12816662127394/ έγινε χαμός μετά το πάτημα του Νίκου.

Δυστυχώς στην Ελλάδα, όπως σε όλα τα άλλα, έτσι και στις δυναμομετρήσεις ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του. Δεν παίρνω θέση υπέρ ή κατά των βελτιωτών, άλλωστε οι περισσότεροι αντιγράφουν ο ένας τον άλλον και προφανώς ο καθένας έχει τα δικά του σπασμένα μοτέρ.Εγώ άλλωστε δεν ασχολούμαι και τόσο με αυτά, ένα καλό 1ο στάδιο είμαι.

Πάντως, η ουσία είναι ότι ο Νίκος έχει ένα golf που ρίχνει σε ο,τι κινείται, ο οποίος έχει πρωτοτυπήσει πολύ τεχνολογικά και έχει ανοίξει το δρόμο για εμάς τους υπόλοιπους. Επίσης, από το group στο facebook, διαπίστωσα ότι το πρόβλημα δεν είναι τόσο αν ο Νίκος έχει +20 ή +80 άλογα, αλλά γιατί ένα Golf έριξε σε Ibiza DSG, το οποίο έχει θεοποιηθεί, χωρίς λόγο. Άλλωστε, τόσο στο Ibiza όσο και στο Polo, πρέπει να είσαι κυριολεκτικά ανάπηρος για να χάσεις κόντρα με ένα αντίπαλο αμάξι με περισσότερα άλογα αλλά και κιλά! Και αυτό με χαλάει, γιατί υποτίθεται πως πρέπει να "χτυπιόμαστε" με τίποτα Pug, TypeR κτλ και όχι με γερμανικά...

Αντιθέτως, είναι μαγκιά να ξεκινήσεις καλά ένα Golf ή ένα Scirocco, με 250++++ άλογα στον μπροστινό άξονα ή έστω να πετύχεις μία καλή αλλαγή από 1η σε 2α και πάει λέγοντας. Συνεπώς, μην μας ζαλίζετε και πολύ με τα IbizoPolo, απλά βυθίζετε το δεξί σας πόδι και εξαφανίζεστε...Σιγά τις κόντρες, playstation παίζετε! (δεν θα ξεχάσω τα 4 πατήματα που είχα κάνει ώστε να καταφέρω στο 1 από αυτά να γράψω 0-100 κάτω από 7'', λόγω του ατελείωτου σπιναρίσματος...)

Υ.Γ. Όλοι είμαστε off topic.

Edited by Katana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...