Jump to content
GIANNIS_KAN

Golf Gt Τρεμουλο Κινητηρα.

Recommended Posts

Posted

Γεια σας, Κατοχος Golf Gt 170ps με περιπου 57.000 χιλ.και σε λιγο καιρο εχω να κανω το σερβις των 60. Απο τον Μαιο ενιωθα ενα μικρο τρεμουλο σε κρυα εκκινηση και οταν πεφτανε οι στροφες ητανε ολα οκ. Τωρα που κρυωνει ο καιρος και κραταει περισοτερες στροφες στην εκκινηση το τρεμουλο ειναι πιο εντονο,μετα απο βολτα μιας ωρας γεματης οταν σταματαω το αμαξι νιωθω να εξακολουθει να τρεμει η μηχανη και να μεταφερει κραδασμους μικρους αισθητους μεν στο εσωτερικο του.

Το αμαξι παει παρα πολυ καλα στο δρομο φτου να μη το ματιασω οποτε θεμα μπουζι (που ετσι και αλλιως θα αλλαξω τωρα στο σερβις του 1η φορα) η τπτ πολλαπλασιαστων δεν κοβω να ειναι γτ δεν θα πηγαινε το αμαξι.

Εχετε καμα ιδεα τι μπορει να ειναι? βαση μηχανης μηπως?

Posted

Το ίδιο έχω και εγω σε 6αρι 122 και μου είπαν και εδω τα παιδιά πως όλα είναι εντάξει

Posted

Μα για να ειναι ενταξει θα επρεπε να στο κανει απο την αρχη. Εμενα δεν μου το εκανε αυτο.Τωρα το αρχισε σχετικα.

Posted

Σου παραθέτω μια απάντηση που έλαβα απο το μέλος :Billgr4

Ποσα χιλιομετρα εχεις; Το τρεμοπαιγμα της μηχανης φιλε μου μπορει να ειναι απο πολλους παραγοντες.. Ειτε πεταλουδα οπως ειπα πιο πανω, ειτε βαση μηχανης, ειτε μπουζι, πολλαπλιαστης κλπ κλπ Δε μπορω να ξερω τι εχει το αυτοκινητο σου, αλλα στη θεση σου θα τα κοιτουσα ολα αυτα για να λυσω τις οποιες αποριες μου..

Posted

Καλα λιγο πολυ αυτα θα τα κοιταγα απο Δευτερα, σωστα τα λεει το παλικαρι απλα μηπως ειχε γνωμη καποιος επι του θεματος να με πονηρευε να το ψαχνα κατευειαν εκει ας πουμε.

Posted

Έχω το τρέμουλο στο ρελαντί από όταν το αγόρασα έως σήμερα. 5μιση χρόνια και 106.000 χλμ. Πιο έντονο σε μένα είναι όταν σταματάω σε ανηφόρα. Σε κατηφόρα σταματημένος ποτέ. Στην αρχή δεν ήξεραν στην αντιπροσωπεία τί είναι, προχτές στο service μου είπαν ότι μπορεί να είναι κάποιο μπεκ. Πάντως πολλά tsi τρέμουν στο ρελαντί. Περιμένουμε νέα σου

Posted

Εμένα ξεκίνησε να τρέμει τώρα με τα κρύα αλλά έβαλα τον αφρό της AMSOIL http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=41060&hl=amsoil&st=160 και από τότε δεν το ξαναέκανε.... Και επιτέλους όταν είναι ζεστό έπεσε η κατανάλωση στο ρελαντί ξανά σε 0,4λ/100χλμ από 0,5 που ήταν πριν βάλω τον αφρό...

Posted

καλησπέρα φίλε μου.και εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα.πρόσφατα αγόρασα και εγώ ένα gt με 60000 χλμ.το πρωί που το βάζω μπροστά τρέμει και εμένα...και στα φανάρια μετά που σταματάω...το πήρα από σέρβις με καινούρια μπουζί οπότε μπορει να μην διαφορά μετά το σέρβις

Posted (edited)

το τρέμουλο του κινητήρα στο ρελαντί μπορεί να είναι τα πάντα και τίποτα... φίλος με polo ήταν πολλαπλασιαστές, φίλος με golf 5 ήταν μπεκ, σε μένα golf 6 ήταν σπασμένο μπιστόνι και είμαι σε φάση αλλαγής κινητήρα... είναι πολύ σοβαρή ένδειξη για να μην πας να το τσεκάρεις σε κάποιο συνεργείο...

Edited by Hommer
Posted

Καλησπέρα. Είμα κάτοχος golf 5 tsi 140ps μαμά 50.000km. Εγώ τις τελευταίες 2 μέρες πρόσεξα τρέμουλο στον κινητήρα όταν πήγαινα με την 6η και γύρω στα 100-110km και όχι στο ξεκίνημα ή όταν είμαι σταματημένος. Το σέρβις είναι στα 57.000, λέω να περιμένω μέχρι τότε να δω τι γίνεται

Posted

Μέχρι στιγμής έχω βάλει 2 φορές seafoam αφού πέρασα τα 130,000χλμ και όλα πάνε ρολόι. :frantics:

Παιδιά, κοιτάξτε και πιο απλά πράγματα όπως λαστιχένια σωληνάκια αναθυμιάσεων - υποπίεσης. Δόξα τον Θεό έχουμε πολλά από αυτά στον κινητήρα μας και υπάρχει περίπτωση να έχει ξεφύγει κάποιο ή να έχει ξεραθεί από τα χρόνια...

Posted (edited)

Εγώ δλδ που είμαι στα 11000 χιλιάδες χλμ και νιώθω ένα κλοτσημα του κινητήρα στο ρελαντί και μου λένε όλα είναι φυσιολογικά λέτε να δοκιμάσω κανένα προσθετικό μπάς και σταματήσει;

Edited by AlexkSeRRes
Posted

Λοιπόν το τρέμουλο-ρετάρισμα πρίν την εκκίνηση οφείλετε σε διακοπές καύσεις....Συμβαίνει μόνο όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο,και περισσότερο τον χειμώνα....Εάν δεν έχουν θέμα οι πολλαπλασιαστές τότε δυστυχώς είναι κυλινδροκεφαλή....Κόστος 1100 ευρώ....Σε σπάνιες περιπτώσεις που δεν επιδιορθώσεις το πρόβλημα,θα καταλήξεις χωρίς πιστόνια...Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο θα πηγαίνει φέτες....Εγώ ήδη μία φορά άλλαξα κυλινδροκεφαλή και μετα απο 2,5 χρόνια μου ξαναπαρουσιάστηκε(τώρα)!!!Αλλά επειδή δεν έχω διάθεση να επισκευάζω συνέχεια ενα αυτοκίνητο μέν θαύμα,αλλά το πιό ζημιάρικο όλων των εποχών,το πουλάω....Μακριά απο tsi...Σε λίγες μέρες θα ανέβασω όπως μου είχαν ζητήσει εδώ πρίν χρόνια το ιστορικό του αυτοκινήτου μου!!!Θα χάσετε τον ύπνο σας....Ένα αυτοκίνητο υπερπροσεγμένο που σβήνει με turbo timer και στην εκκίνηση περιμένω να πέσουν οι στροφές πάντα!!!Μακάρι κάποιοι να πάνε την μητρική vw στα ευρωπαϊκά δικαστήρια,κάποια μέρα....

Posted

Λοιπόν το τρέμουλο-ρετάρισμα πρίν την εκκίνηση οφείλετε σε διακοπές καύσεις....Συμβαίνει μόνο όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο,και περισσότερο τον χειμώνα....Εάν δεν έχουν θέμα οι πολλαπλασιαστές τότε δυστυχώς είναι κυλινδροκεφαλή....Κόστος 1100 ευρώ....Σε σπάνιες περιπτώσεις που δεν επιδιορθώσεις το πρόβλημα,θα καταλήξεις χωρίς πιστόνια...Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο θα πηγαίνει φέτες....Εγώ ήδη μία φορά άλλαξα κυλινδροκεφαλή και μετα απο 2,5 χρόνια μου ξαναπαρουσιάστηκε(τώρα)!!!Αλλά επειδή δεν έχω διάθεση να επισκευάζω συνέχεια ενα αυτοκίνητο μέν θαύμα,αλλά το πιό ζημιάρικο όλων των εποχών,το πουλάω....Μακριά απο tsi...Σε λίγες μέρες θα ανέβασω όπως μου είχαν ζητήσει εδώ πρίν χρόνια το ιστορικό του αυτοκινήτου μου!!!Θα χάσετε τον ύπνο σας....Ένα αυτοκίνητο υπερπροσεγμένο που σβήνει με turbo timer και στην εκκίνηση περιμένω να πέσουν οι στροφές πάντα!!!Μακάρι κάποιοι να πάνε την μητρική vw στα ευρωπαϊκά δικαστήρια,κάποια μέρα....

Βέβαια τώρα διάβασα και αυτό ως λύση παμφθηνη μάλιστα που φυσικά στο service δεν θα μου έλεγαν ποτέ...amosil λοιπόν με 10 ευρώ....http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=41060&hl=amsoil&st=180

Posted

Εγώ τις τελευταίες 2 μέρες πρόσεξα τρέμουλο στον κινητήρα όταν πήγαινα με την 6η και γύρω στα 100-110km και όχι στο ξεκίνημα ή όταν είμαι σταματημένος.

Αυτό πως το κατάλαβες; Στα 110 χλμ κατάλαβες τρέμουλο;

Posted

ακριβως το ιδιο εχω και εγω.και το εχει παρατηρησει και ο πατερας μου οποτε το παιρνει.με 5η -6η μεσα και 100-110 τρεμει το τιμονι.στην αρχη νομιζα οτι ητανε θεμα τροχων και πηγα για ζυγοσταθμιση αλλα το συνεχιζει το ιδιο απο τοτε...οταν παω βεβαια απο 110 και πανω η 100 και κατω δεν τρεμει καθολου

Posted

Επειδή τρέμει το τιμόνι, σημαίνει ότι τρέμει και ο κινητήρας; Δεν νομίζω φίλε μου.

Posted

Για τον φιλο με το τρεμουλο στον κινητηρα. Απο οτι περιγραφεις, με την προυποθεση οτι δεν σου εχει αναψει το check engine, τοτε οι περισσοτερες πιθανοτητες ειναι α) καποια μικρη διαρροη στο συστημα injection (π.χ. σπασμενο σωληνακι αναθυμιασεων, πρωινης εκκινησης κτλ), β) στουμπομενη πεταλουδα (θελει καθαρισμα και βασικη ρυθμιση), γ) θεμα με την κυλινδροκεφαλη (οντως ισως το γλιτωσεις με καποιο καλο καθαριστικο, αλλιως λυσιμο). Παντως πριν επικεντρωθεις στο (γ) κοιτα πρωτα το (α) και το (β), που ειναι πολυ πιο low cost... Πολλαπλασιασης η΄ μπουζι οντως δεν ειναι αφου λες οτι το αμαξι παει καλα..

 

Για τον φιλο με το τρεμουλο στο τιμονι.. Ζυγοσταθμιση η΄ καποιο ρουλεμαν μουαγις η' στραβια ζαντα η΄ αχρηστα λαστιχα... Καμια σχεση με κινητηρα, 

Posted

Κοπέλια σήμερα πήγα και εγώ στην αντιπροσωπία με τα ίδια συμπτώματα. Παρατηρώ εδώ και καιρό ένα τρέμουλο-κλώτσημα του κινητήρα όταν είναι στο ρελαντί (π.χ. στα φανάρια) χωρίς να πέφτουν οι στροφές ή να αλλάζει η κατανάλωση στο trip computer. Από την αντιπροσωπία δεν βρήκαν κάποιο σφάλμα και με έδιωξαν. Επειδή με ανησυχεί το πράμα για μελλοντική σοβαρή βλάβη και θέλω αν μπορώ να το προλάβω έχει κανείς κάτι νεότερο; ή είναι κάτι φυσιολογικό και πρέπει να το συνηθίσω;

Posted

Τα ιδια και εδω και ακρη καμια. Αν κανεις καταφερει να ορισει τους πιο πιθανους λογους/ αιτιες που το κανει αυτο ας μας πει!

Posted (edited)

Προσθέτοντας σε αυτά που έγραψα πέρυσι (post #11), να πω να κοιτάξετε ακόμα πιο απλά πράγματα όπως:

 

1)Πότε αλλάξατε λάδια-φίλτρο ή πότε είναι να τα αλλάξετε? Το διάστημα των 15,000χλμ που λέει στο βιβλίο σέρβις -κατά την γνώμη μου- είναι πολύ! 

 

2)Τι λάδι βάλατε - βάζετε? Καλό είναι να μην παρεκκλίνουμε από αυτό που προτείνει η VW. Μπορεί να υπάρχουν καλύτερα λάδια ΑΛΛΑ αυτό που λέει η VW δουλεύει καλύτερα με τον κινητήρα μας μακροπρόθεσμα!!!

 

3)Πότε αλλάξατε μπουζί ή πότε είναι η ώρα να τα αλλάξετε? Το όριο των 60,000χλμ που γράφει το βιβλίο σέρβις είναι -κατά την γνώμη μου- πολύ! 

 

Εξαρτάται πάντα από την χρήση που κάνουμε, την ποιότητα βενζίνης που βάζουμε, κτλ. Το γεγονός που κάποιοι λένε ότι το προσέχουν εννοώντας ότι δεν το πιέζουν είναι λάθος! Πρέπει που και που να ανεβάζουμε στροφές ψηλά! Έχουμε λίγα κυβικά και τούρμπο-κομπρέσσορα μαζί με αποτέλεσμα να έχουμε ροπή από χαμηλά και να μην ανεβάζουμε στροφές συχνά! Από την άλλη είναι και το θέμα του κόστους της βενζίνης... Όλα αυτά μαζί δεν βοηθάνε την κατάσταση όχι μόνο για τα δικά μας αυτοκίνητα!  

 

Το τρέμουλο που έχουμε κάποιες φορές είναι προσπάθεια το κινητήρα-εγκεφάλου να ξεπεράσει τα παραπάνω θέματα! Δεν έχουμε και τον πιο απλό κινητήρα άλλων εταιριών, αλλά ένα πολύπλοκο σύνολο το οποίο έχει πολλά εξαρτήματα τα οποία προσπαθούν να συνεργαστούν μεταξύ τους για να μας δώσουν την κινητική ενέργεια... 

 

Αντώνης, 

(Golf TSI 140+ps ΜΥ2007 με 145,000χλμ και πάμε για πολλά περισσότερα! )

Edited by ta6ape
  • Like 2

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.