Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

Ανέστη, δεν το έγραψα σωστά πριν. Δεν εννοούσα φυσικά να αλλάξεις ΚΑΙ κυκινδροκεφαλή και πιστόνια. Εννούσα ότι θες όλα τα ανταλλακτικά που αρίθμησε και ο Νεοκλής. Το αποτέλεσμα θα είναι όσο το δυνατόν εργοστασιακό γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Ανέστη, δεν το έγραψα σωστά πριν. Δεν εννοούσα φυσικά να αλλάξεις ΚΑΙ κυκινδροκεφαλή και πιστόνια. Εννούσα ότι θες όλα τα ανταλλακτικά που αρίθμησε και ο Νεοκλής. Το αποτέλεσμα θα είναι όσο το δυνατόν εργοστασιακό γίνεται.

το καταλαβα φιλε..τελικα μαλλον θα βαλω ενα προγραμμα αφου δεν τιθετε θεμα αξιοπιστιας της τουρμπινας οπως ειπαν τα παιδια.εχω και εισαγωγη και εξατμιση...κανω σκεψεις και για ελαφρια τροχαλια της neuspeed...ελπιζω να παιξω στα 265-270 που ειναι και ο στοχος.

Link to comment
Share on other sites

παιδια, και γω ειμαι σε αυτο το διλλημα, αν θα πρεπει να το κανω 1ο σταδιο για τα 270... η αν θα πρεπει να προχωρησω σε κ04 set up, τι ειναι πιο αξιοπιστο περα απο τις διαφορες στην δυναμη, και επισης γνωριζει καποιος ποιο ειναι το κοστος στο περιπου για ενα σωστο k04 σετ απ??

Link to comment
Share on other sites

παιδια, και γω ειμαι σε αυτο το διλλημα, αν θα πρεπει να το κανω 1ο σταδιο για τα 270... η αν θα πρεπει να προχωρησω σε κ04 set up, τι ειναι πιο αξιοπιστο περα απο τις διαφορες στην δυναμη, και επισης γνωριζει καποιος ποιο ειναι το κοστος στο περιπου για ενα σωστο k04 σετ απ??

Ολα εξαρτωνται φιλε μου απο το που θες να φτασεις σε ιπποδυναμη. Αλλο 270, αλλο 370... αν εισαι ικανοποιημενος με 270 δεν υπαρχει λογος να δωσεις πολλαπλασια χρηματα που απαιτουνται.

Απο οσα εχω δει εως τωρα, αυτη τη στιγμη μια εξαιρετικη μετατροπη για 370ΗΡ και 47kgrm ειναι:

- Κ04 turbocharger (+ τα απαραιτητα parts για τοποθετηση , οπως τα αναφερει ο Νεοκλης...)

- RS4 injectoros

- S3 intercooler

- Αutotech fuel pump

- Milltek turboback (ή custom για 700 Ευρω μικροτερο κοστος...)

- V-Flow ή ΑΕΜ intake

Το αποτελεσμα ειναι πολυ καλο σε επιδοσεις, τα περισσοτερα parts ειναι εργοστασιακα, η εφαρμογη πολυ καλη και το κοστος λογικο (γυρω στα 6000 Euro, ξεκινωντας απο stock αυτοκινητο με προγραμματισμο και τοποθετηση).

Αυτο που ειναι το πιο efficient σε λογο κοστους / αποδοσης ειναι το προγραμμα, που παιρνεις 50+ΗΡ με 600-1000 Εuro. Aποψη μου ειναι οτι δεν χρειαζεται καποιος να φορτωνει με οτι περιφερειακο υπαρχει (εισαγωγη, εξατμιση, αντλια, σκαστρα, intercooler, κλπ, κλπ) και να κραταμε την Κ03, γιατι το κοστος ειναι δυσαναλογο του κερδους σε ισχυ.

Link to comment
Share on other sites

Αν θες 320+ τοτε τρόμπα, εισαγωγή

(Υπάρχει μια περίπτωση να πουλήσω τα πράγματα που έχω εδώ και κανα χρόνο σφραγισμένα στην αποθήκη Κ04-Μπέκ-Αντλίες-Σωλήνες-Ρακόρ-Βίδες-παξιμάδια-Relocation κτλ. κτλ. Αν σε ενδιαφέρει μου λές)

εισαγωγη εχω φιλε...τα πραγματα ποσα χμ εχουν?

Τα πράγματα είναι καινούργια, εκτός από το τουμπο που έχει καμιά 1000χλμ και βγήκε από ΤΤS...

ΤOP Tip: Οι μεταχειρισμένες Κ03 οταν έχουνε δουλέψει χλμ μωβίζουν , οι μεταχειρισμένες 04 μπλεδίζουν στην W/G...

Mr Puck, δεν λεω τριχες. ρωτα οποιο βελτιωτη θελεις. αυτες ειναι οι διαφορες. τωρα αν αλλαζει κ κανα σωληνακι παραπανω οκ, αλλα οχι ολοκληρος καταλογος. στη φωτο μας δειχνεις μαμησια πλαστικη σκαστρα...! μονο αυτο φτανει...

παντως αν πουλας καποιο intercooler ή τρομπα θα ενδιαφερομουν

Φίλε , εγώ δεν χρειάζομαι να ρωτήσω κανένα καραγκιόζη που το έχει δει βελτιωτής. Το οτι στην ελλάδα τα κάνουμε όλα αρπακόλα είναι γνωστό. Έτσι λοιπόν τα ανταλλάκτικά που χρειάζονται για να είναι εργοστασιακό το κιτ της βελτιώσης είναι αυτά.+- Ούτε παραπάνω , ούτε λιγότερα. Εξού και η εργοστασιακή σκάστρα, που τελικά βλαμένη την λέμε , αλλα η forge κολλάει ανοιχτή μετα από χιλιόμετρα οδήγησης.

Όσο για τις Τρίχες. Εδώ μας προτείνεις κονσέρβες με τόνους ως το καλύτερο πρόγραμα.Μόνο δεν μας είπες, τις κονσέρβες να τις ανοίγουμε καλοκαίρι με την ζέστη ή τον χειμώνα μπορεί να κοπούμε?

γιωργο δεν θελω ουτε 280+ ουτε 300 -320..στοχος μου ειναι τα 270 ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ...το αυτοκινητο αυτο θα το δωσω στον αδερφο μου σε λιγους μηνες και δεν θελω να του παθει κατι...εχω και εισαγωγη και εξατμηση τωρα το προβλημα μου ειναι να του βαλω προγραμμα και τελος η να ριξω λιγα φραγκα ακομα και να του βαλω και την κ04..το ξαναεγραψα και πιο πανω θελω και επιδοσεις και αξιοπιστια...αν ειναι να πηγαινει χειροτερα με την κ04 στην δυναμη που ζηταω καλυτερα να μην την βαλω καθολου..για πανω απο 320++ξερω που παει η δουλεια...

Κοίτα , είναι γνωστό οτι όσο τέρμα δουλέυεις κάτι τότε μειώνεται ο χρόνος ζωής του πιο γρήγορα. Τα 320 από την 04 θα έρθουνε πολύ πιο εύκολα από τα 270 από την 03 και πιο ήπια/αξιόπιστα. Αλλα και η 03 έχει ψυχή, το απέδειξε εχτές...

παιδια να βαλω 200αρη η 300αρη καταλητη gtiμου

200αρη, αλλα υπάρχει η περίπτωση να ανάψει το τσέκ λόγο από τα πιο κρύα καυσαέρια.Αν βάλεις κανέναν ΗJS τότε κατα 90% δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.!

το καταλαβα φιλε..τελικα μαλλον θα βαλω ενα προγραμμα αφου δεν τιθετε θεμα αξιοπιστιας της τουρμπινας οπως ειπαν τα παιδια.εχω και εισαγωγη και εξατμιση...κανω σκεψεις και για ελαφρια τροχαλια της neuspeed...ελπιζω να παιξω στα 265-270 που ειναι και ο στοχος.

Τροχαλίες=ΙΜΟ τσάμπα λεφτά.

παιδια, και γω ειμαι σε αυτο το διλλημα, αν θα πρεπει να το κανω 1ο σταδιο για τα 270... η αν θα πρεπει να προχωρησω σε κ04 set up, τι ειναι πιο αξιοπιστο περα απο τις διαφορες στην δυναμη, και επισης γνωριζει καποιος ποιο ειναι το κοστος στο περιπου για ενα σωστο k04 σετ απ??

ΙΜΟ Κ04

Edited by Puck
Link to comment
Share on other sites

παιδια, και γω ειμαι σε αυτο το διλλημα, αν θα πρεπει να το κανω 1ο σταδιο για τα 270... η αν θα πρεπει να προχωρησω σε κ04 set up, τι ειναι πιο αξιοπιστο περα απο τις διαφορες στην δυναμη, και επισης γνωριζει καποιος ποιο ειναι το κοστος στο περιπου για ενα σωστο k04 σετ απ??

Μην σκέφτεσαι μόνο τα έξοδα του Κ04setup γιατί μετά από αυτό πας για φρένα....

Link to comment
Share on other sites

Απ ότι έμαθα πατήσανε 3 φορές. Την μια απο δευτέρες όπου ο νέο έφυγε ένα αμάξι την δευτερη πατήσανε μέχρι 6η και πηγαίνανε δίπλα δίπλα και άλλη μια απο τρίτη όπου το OPC έφυγε μπροστά. Κώστα τί έγινε τελικά ;

Link to comment
Share on other sites

Απ ότι έμαθα πατήσανε 3 φορές. Την μια απο δευτέρες όπου ο νέο έφυγε ένα αμάξι την δευτερη πατήσανε μέχρι 6η και πηγαίνανε δίπλα δίπλα και άλλη μια απο τρίτη όπου το OPC έφυγε μπροστά. Κώστα τί έγινε τελικά ;

Ένα φτερό μπροστά μέχρι την 6 ο Νεο, αλλά εσύ είσαι τυχερός, τώρα στήν Θήβα θα οδηγείς Τάνκς συνηθησμένος είσαι πάει όπως το χρέπι σου για αυτό θα σου δώσουν το δίπλωμα αμέσως. :rolleyes: :rolleyes: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

αλλά εσύ είσαι τυχερός, τώρα στήν Θήβα θα οδηγείς Τάνκς

τι μου το θύμισες τώρα το θέμα του στρατού! Γαμώ!

Σε πήρα την και ξέχασα να σου ευχυθώ. Χρόνια πολλά παππουυυυυ

Link to comment
Share on other sites

παιδια να ρωτησω και εγω με τη σειρα μου..μπορειτε να μου πειτε πιος ο λογος να σηκωνει πυρομετρο το αυτοκινητο??μιλαμε τωρα για ανοιγμα απο 4η τερμα στα 100km σε 5η μεχρι τα 240 και βαθμους 950..το αυτοκινητο απο τουρμπινα ειναι μαμα και φοραει προγραμμα revo stage 2 εξατμιση απο μπροστα εισαγωγη με ram air απο trip team intercooler s3 και σκαστρα forge.αλλα ομως δεν ξερω πως και τι αλλα ο εξατμισας μου εβαλε καταλυτη 300αρη ενω μου ειπανε οτι θελει 200αρη..θα παω να το κοιταξω στη revo και θα μου πουνε..εσεις τι λετε να φταιει?

Link to comment
Share on other sites

παιδια να ρωτησω και εγω με τη σειρα μου..μπορειτε να μου πειτε πιος ο λογος να σηκωνει πυρομετρο το αυτοκινητο??μιλαμε τωρα για ανοιγμα απο 4η τερμα στα 100km σε 5η μεχρι τα 240 και βαθμους 950..το αυτοκινητο απο τουρμπινα ειναι μαμα και φοραει προγραμμα revo stage 2 εξατμιση απο μπροστα εισαγωγη με ram air απο trip team intercooler s3 και σκαστρα forge.αλλα ομως δεν ξερω πως και τι αλλα ο εξατμισας μου εβαλε καταλυτη 300αρη ενω μου ειπανε οτι θελει 200αρη..θα παω να το κοιταξω στη revo και θα μου πουνε..εσεις τι λετε να φταιει?

To πρόγραμα.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς ξεκινάμε με το βασικό. Η θερμοκρασία κατα κύριο λόγο είναι θέμα το προγράμματος. Απ ότι λένε τα προγράμματα τις REVO δουλεύουν λίγο στεγνά, έχουν logarei πολλά αμάξια και τους έχουν πέσει τα μαλλιά (τα λέει καλά GeoBan ο άσχετος ;:D

Δεύτερον όταν είσαι με 4η και 100 χιλιόμετρα και θες να το φτάσεις μέχρι 240 το αμάξι εκείνη την στιγμή έχει πολύ φορτίο που σημαίνει περισσότερη πίεση.

Δεν παίζει τόσο ρόλο ο καταλύτης όταν μιλάμε για θερμοκρασίες στην πολλαπλή

Edit: Με πρόλαβε ο Puck

Edited by twoface
Link to comment
Share on other sites

ΤOP Tip: Οι μεταχειρισμένες Κ03 οταν έχουνε δουλέψει χλμ μωβίζουν , οι μεταχειρισμένες 04 μπλεδίζουν στην W/G...

Φίλε , εγώ δεν χρειάζομαι να ρωτήσω κανένα καραγκιόζη που το έχει δει βελτιωτής. Το οτι στην ελλάδα τα κάνουμε όλα αρπακόλα είναι γνωστό. Έτσι λοιπόν τα ανταλλάκτικά που χρειάζονται για να είναι εργοστασιακό το κιτ της βελτιώσης είναι αυτά.+- Ούτε παραπάνω , ούτε λιγότερα. Εξού και η εργοστασιακή σκάστρα, που τελικά βλαμένη την λέμε , αλλα η forge κολλάει ανοιχτή μετα από χιλιόμετρα οδήγησης.

Όσο για τις Τρίχες. Εδώ μας προτείνεις κονσέρβες με τόνους ως το καλύτερο πρόγραμα.Μόνο δεν μας είπες, τις κονσέρβες να τις ανοίγουμε καλοκαίρι με την ζέστη ή τον χειμώνα μπορεί να κοπούμε?

δε ξερω τι βλακιες λες για κονσερβες κ τονους, εγω παντως εδω μεσα εχω πει οτι φοραω revo και οτι αυτο προτεινω.-

οσο για τη σκαστρα, ειπα οτι δεν κανει η εργοστασιακη, γιατι του προτεινα προγραμμα και η μαμησια θα τα κλασει με τη αυξημενη πιεση. Με αποτελεσμα να χανει πιεση και να μενουν τα καυσαερια αναμεσα στη πεταλουδα κ τη τουρμπινα, με καταστροφικες συνεπιες για τη 2η.....

ελπιζω να εγινα κατανοητος ακομα κ για τους πλεον ασχετους.....

Link to comment
Share on other sites

δε ξερω τι βλακιες λες για κονσερβες κ τονους, εγω παντως εδω μεσα εχω πει οτι φοραω revo και οτι αυτο προτεινω.-

οσο για τη σκαστρα, ειπα οτι δεν κανει η εργοστασιακη, γιατι του προτεινα προγραμμα και η μαμησια θα τα κλασει με τη αυξημενη πιεση. Με αποτελεσμα να χανει πιεση και να μενουν τα καυσαερια αναμεσα στη πεταλουδα κ τη τουρμπινα, με καταστροφικες συνεπιες για τη 2η.....

ελπιζω να εγινα κατανοητος ακομα κ για τους πλεον ασχετους.....

Έτσι είναι. Αν δεν παινέσεις το σπίτι σου, θα πέσει να σε πλακώσει!

Η εργοστασιακή σκάστρα είναι πολύ καλή σε πληροφορώ. Αν έχεις παλιά version, τότε ναι έχεις κάποια προβλήματα με "μερικά" προγραμματα. Την αλλάζεις με νεότερη έκδοση και όλα φτιάχνουν. Υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που δουλεύουν 1,8-1,7 με εργοστασιακή σκάστρα, και δεν έχουν κάνει κιχ.

Νομίζω ότι ο κωδικός της νεότερης και πλέον αξιόπιστης σκάστρας, τελειώνει σε C. Αλλά ο πλέον αρμόδιος για να σου πει με σιγουριά είναι ο Mr. Puck! ;)

Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι. Αν δεν παινέσεις το σπίτι σου, θα πέσει να σε πλακώσει!

Η εργοστασιακή σκάστρα είναι πολύ καλή σε πληροφορώ. Αν έχεις παλιά version, τότε ναι έχεις κάποια προβλήματα με "μερικά" προγραμματα. Την αλλάζεις με νεότερη έκδοση και όλα φτιάχνουν. Υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που δουλεύουν 1,8-1,7 με εργοστασιακή σκάστρα, και δεν έχουν κάνει κιχ.

Νομίζω ότι ο κωδικός της νεότερης και πλέον αξιόπιστης σκάστρας, τελειώνει σε C. Αλλά ο πλέον αρμόδιος για να σου πει με σιγουριά είναι ο Mr. Puck! ;)

Αυτή η νέα σκάστρα κάνει για όλα τα tfsi;
Link to comment
Share on other sites

Καμαρώστε την καλή μας:

http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=258069

Συμπαθητική φαίνεται και δουλεύει καλά!

Αυτή η σκάστρα έρχεται με τους καινούργιους 2.0 TSI και μπαίνει και στους παλαιότερους TFSI.

Edited by salex
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.