tonino Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 Για πειτε και ποσα μπουζι χρειαζεται..4 παιρνει το gti??? twin spark σαν τις Alfa Romeo ειναι............... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 παιδια ξερετε αν της apr το Intercooler Μπορει να δημιουργησει lag se 1.400Κινητηρα?το χει κανεις σε gti?η το forge? απλα γιατι ενασ 1.400 που αποδιδει τοσα αλογα εισαι σαν ενα 2λιτρο οταν αποδιδει 350 400 σωστα?η η θερμοκρασιες πανε και με το μεγαθος της τουρμπινας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 οι θερμοκρασιες πανε και με το μεγαθος της τουρμπινας? Βεβαίως! Όσο περισσότερο πιέζεις μια τουρμπίνα να λειτουργήσει στα όριά της, τόσο περισσότερο ζεσταίνει τον αέρα καθώς τον συμπιέζει. Δεδομένη ιπποδύναμη, π.χ. 230 άλογα, μια μεγαλύτερη τουρμπίνα τη βγάζει με χαμηλότερη θερμοκρασία εξερχομένου αέρα από ό,τι μια μικρότερη τουρμπίνα. Όσο περισσότερο πρέπει να περιστραφεί ο συμπιεστής, τόσο μεγαλύτερη η θερμοκρασία του αέρα γιατί έχουμε τριβή με τα πτερύγια. Λιγότερες στροφές -> λιγότερη απώλεια θερμότητας λόγω τριβής. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 (edited) Βεβαίως! Όσο περισσότερο πιέζεις μια τουρμπίνα να λειτουργήσει στα όριά της, τόσο περισσότερο ζεσταίνει τον αέρα καθώς τον συμπιέζει. Δεδομένη ιπποδύναμη, π.χ. 230 άλογα, μια μεγαλύτερη τουρμπίνα τη βγάζει με χαμηλότερη θερμοκρασία εξερχομένου αέρα από ό,τι μια μικρότερη τουρμπίνα. Όσο περισσότερο πρέπει να περιστραφεί ο συμπιεστής, τόσο μεγαλύτερη η θερμοκρασία του αέρα γιατί έχουμε τριβή με τα πτερύγια. Λιγότερες στροφές -> λιγότερη απώλεια θερμότητας λόγω τριβής. αρα ενας 1.400αρης πουσαρισμενος θελει καλυτερο ιc απο ενα gti 200 h 270 αλογων!!!!αρα το apr δν θα χει lag! Edited June 1, 2010 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christt Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 αρα ενας 1.400αρης πουσαρισμενος θελει καλυτερο ιc απο ενα gti 200 h 270 αλογων!!!!αρα το apr δν θα χει lag! To lag ομως μπορει να ελθει κ λογω της χωρητικοτητας του κουλερ.Το Apr ειναι ενα κουλερ που καλυπτει μεχρι 450-500 αλογα...Αν το βαλεις σε ενα αυτοκινητο με 230 αλογα σιγουρα θα εχει καποιο λαγκ μονο κ μονο επειδη ειναι κατα πολυ μεγαλυτερο απο το μαμα κ του S3....Ετσι νομιζω δηλαδη.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turistas Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 To lag ομως μπορει να ελθει κ λογω της χωρητικοτητας του κουλερ.Το Apr ειναι ενα κουλερ που καλυπτει μεχρι 450-500 αλογα...Αν το βαλεις σε ενα αυτοκινητο με 230 αλογα σιγουρα θα εχει καποιο λαγκ μονο κ μονο επειδη ειναι κατα πολυ μεγαλυτερο απο το μαμα κ του S3....Ετσι νομιζω δηλαδη.... Με τερματισμένο turbo όμως? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christt Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 Με τερματισμένο turbo όμως? Μπορει το τουρμπο να ειναι τερμα οπως λες η παροχη του ομως δεν φτανει για να γεμισει αμεσως το τεραστιο κουλερ οποτε πιστευω θα εχει λιγο λαγκ... Εδω με την Κ04 με το ιδιο κουλερ ή με το Forge παρατηρησαν λαγκ αλλα ηταν πολυ πολυ ελαχιστο.... Μακαρι να μην λαγκαρει πολυ.Αυτο ευχομαι παιδια.... Αν το εχει κανενας με 1.4 ας σας διαφωτισει γιατι τα χρηματα ειναι πολλα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 για το forge?απλα το s3 με το μαμα μου φαινονται περιπου τα ιδια!15% καλυτερο ειναι?μονο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas@aprgreece Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 Το intercooler μας έχει τοποθετηθεί σε αρκετά 1.4 TSI και δεν υπάρχει καθόλου lag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christt Posted June 2, 2010 Report Share Posted June 2, 2010 Το intercooler μας έχει τοποθετηθεί σε αρκετά 1.4 TSI και δεν υπάρχει καθόλου lag. .Τελεια λοιπον!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 2, 2010 Report Share Posted June 2, 2010 (edited) Το intercooler μας έχει τοποθετηθεί σε αρκετά 1.4 TSI και δεν υπάρχει καθόλου lag. εχετε καποια Photo καποιθα μετρηση?το εγγυασε αυτο? επισης τι λετε γι αυτο? http://www.golfmkv.c...?t=95797&page=3 http://www.bshspeedshop.com/store/product.php?productid=16998&cat=1114&page=1 Edited June 2, 2010 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted June 2, 2010 Report Share Posted June 2, 2010 εχετε καποια Photo καποια μετρηση?το εγγυασε αυτο? Η χωρητικοτητα του μεγαλυτερου intercooler ειναι αστεια μπροστα στην παροχη αερα που εχουμε και το extra lag , που πιθανον να προκυπτει , δεν μπορει να ειναι μεγαλο . Πρεπει να ειναι τεραστιο to ΙC , με κακοσχεδιασμενες σωληνωσεις για να υπαρχει μια διαφορα , που απλα να μπορει να διακριθει . Στις μεσαιες σαλ , ο TSI εχει περιπου 120-130gr/sec παροχη αερα . Δηλαδη , σε 1 sec γεμιζει ενα intercooler... 100+lt ! Πρακτικα , λοιπον , λαμβανοντας υπ οψιν τον ογκο του intercooler , ακομα και στο over ή και πριν , μιλαμε για lag της ταξης του 0.1sec max ! Για τον λογο αυτο , οταν βαζουμε IC απο S3 , που ειναι 30% μεγαλυτερο , το λαγκ δεν μπορει να διακριθει . Λαγκ εχει ενα αυτοκινητο που εχει μεγαλο τουρμπο , επειδη τα καυσαερια δεν μπορουν να γυρισουν τον - μεγαλυτερης ροπης αδρανειας - αξονα . Με intercooler μεγαλο , μονο καλο μπορουμε να κανουμε σε υπερτροφοδοτουμενο μοτερ . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf4218 Posted June 9, 2010 Report Share Posted June 9, 2010 ξερουμε κωδικο για cam follower ''ποτηρακι''; ετσι το ζηταω στην αντ/πεια; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thdrpls Posted June 10, 2010 Report Share Posted June 10, 2010 (edited) ξερουμε κωδικο για cam follower ''ποτηρακι''; ετσι το ζηταω στην αντ/πεια; 06D 109 309 C καλυτερα να το παρεις απο audi.......... Edited June 10, 2010 by thdrpls Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted June 10, 2010 Report Share Posted June 10, 2010 αυτο γιατι το λες???ειναι διαφορετικο?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thdrpls Posted June 10, 2010 Report Share Posted June 10, 2010 αυτο γιατι το λες???ειναι διαφορετικο?? ειναι πιο φτηνο ( το ιδιο ειναι) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf4218 Posted June 10, 2010 Report Share Posted June 10, 2010 ok! ευχαριστω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 13, 2010 Report Share Posted June 13, 2010 Δεν αξίζει να πας σε Apr.... από value/money πλευρά. Δεν θα κάνεις και όλη μέρα ανοίγματα με το 1,4 μην τρελαθούμε, άντε να το πας και 250 άλογα. Μια χαρά είναι του S3 Από άλλης άποψης.... ότι θέλει ο καθένας κάνει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 παιδια ευχαριστω!!!αν και δεν θα επρεπε να προκυψει θεμα μια ερωτηση εκανα.Τελος παντων.η αντιπροσωποια που πηγα μου ειπε οτι φοραω εκκεντροφορους που ο κωδικος τους οταν το χτυπησε στο υπολογιστη με τον αριθμο πλαισιου του αυτοκινητου ηταν πχ 123 123 230 β και ειναι ακριβος ιδιος με τον εκκεντροφ του σ3 μοντελο 2007.τελικα εγω τι φοραω α η β??διοτι δεν διευκρινηστηκε??? εφόσον είδαν με τον αριθμό πλαισίου τους εκκεντροφόρους και είδαν ότι ο κωδικός είναι ο B , άρα φοράς τους B Τυχαίο ? Δεν νομίζω ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 (edited) παιδια ευχαριστω!!!αν και δεν θα επρεπε να προκυψει θεμα μια ερωτηση εκανα.Τελος παντων.η αντιπροσωποια που πηγα μου ειπε οτι φοραω εκκεντροφορους που ο κωδικος τους οταν το χτυπησε στο υπολογιστη με τον αριθμο πλαισιου του αυτοκινητου ηταν πχ 123 123 230 β και ειναι ακριβος ιδιος με τον εκκεντροφ του σ3 μοντελο 2007.τελικα εγω τι φοραω α η β??διοτι δεν διευκρινηστηκε??? ιδιους με του s3???μεταχειρο το πειρες??δεν ειναι ιδιοι οι εκκεντροφοροι φιλε μου..και ακομα δεν εχει διευκρινιστει αν οντος το πατημα τους ειναι το ιδιο με του αχχ...το εχω ψαξει... Edited June 14, 2010 by Ane-fastrabbit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 (edited) δλδ τωρα θελεις να σου απαντησω???τι δεν καταλαβαινεις???οτι στην αντιπροσωπια ειναι ασχετοι του κερατα?? αυτό για κάποιες αντιπροσωπείες ισχύει Για τον κωδικό συμφωνούμε .... για την διευκρίνηση που του είπαν βρήκα αυτά στο ετκα .... audi: http://img824.imageshack.us/img824/8379/17854990.jpg vw: http://img812.imageshack.us/img812/6987/89308387.jpg Εντελώς φιλικά ! Edited June 14, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 (edited) To S3 εχει κωδικο BHZ. Ο κωδικος απο οτι βλεπω τελειωνει σε D, αρα θα συμφωνησω με τον ane οτι δεν ειναι ιδιοι.. Και ενα πολυ ενδοιαφερον link για διαφορες στα 2.0tfsi: Differences between 2.0TFsi engines Edited June 14, 2010 by Billgr4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thdrpls Posted June 15, 2010 Report Share Posted June 15, 2010 εχει βαλει κανεις σε s3 set up αντλια πισω απο TTRS και εαν ναι αξιζει ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted June 15, 2010 Report Share Posted June 15, 2010 εχει βαλει κανεις σε s3 set up αντλια πισω απο TTRS και εαν ναι αξιζει ??? Από τη στιγμή που η μαμα αντλία επαρκεί για να καλύψει τις απαιτήσεις της k04 σε καύσιμο, δεν έχεις να κερδίσεις κάτι με την αντλία του tt rs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted June 15, 2010 Report Share Posted June 15, 2010 εχει βαλει κανεις σε s3 set up αντλια πισω απο TTRS και εαν ναι αξιζει ??? Δεν εχει νοημα η τοποθετηση τετοιας αντλιας σε S3 setup , καθως η ΟΕΜ επαρκει για τετοια ισχυ . Για να μπει η TTRS , πρεπει να τροποποιηθει καταλληλα το software , καθως χρειαζεται τετοιο ηλεκτρικο φορτιο , που δεν μπορει να υποστηριχθει . Σε παρατεταμενη χρηση με full load (91.8%) , κλειδωνει το πισω κυκλωμα , κατι που ειναι επικινδυνο αφου 1) ο κινητηρας μπαινει σε safe mode και 2) η τρομπα ΧΠ δεν στελνει καθολου καυσιμο στην τρομπα ΥΠ , με συνεπεια να φθειρεται αμεσα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...