Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Καλημέρα σας παραθέτω δυναμομετριση πριν και μετά ... είναι μόνο με πρόγραμμα χωρίς περιφερειακά και turbo σκαλίσματα

Μηπως ειναι λιγο χαλια οι καμπυλες?

Τι προγραμμα εχει?

Link to comment
Share on other sites

skn .. οι αποψεις στο δυναμομετρο αλλα ελεγαν , με αλλα νουμερα αυτοκινητων

Οι μέγιστες τιμές καλές είναι.

Αλλα οι καμπύλες όχι. Δεν είναι περίεργη αυτή η μεγάλη κοιλιά της ροπής μετά το overboost?

Link to comment
Share on other sites

gti ειναι απλα εχω βαμενους προφυλακτηρες.αν σου πω οτι ειναι μαμα και οτι εχει μονο εισαγωγη θα με πιστεψεις?

βεβαια θελω πολυ να βαλω προγραμμα αλλα εκει που ειμαι ετοιμος αρχιζουν οι μαχες και με βαζουν σε σκεψεις.

και ερχομαι και ρωταω εγω ολους τους βελτιωτες που γραφουν εδω μεσα με καποιους απο τους οποιους εχω μιλησει και απο το τηλεφωνο για να μαθω τιμες τι δινουν και τι οχι.

το πρωτο πραγμα που τους λεω ειναι τον τροπο οδηγησης μου ωστε να ξερουν με τι εχουν να κανουν ωστε να προστατεψουν και εμενα και τους εαυτους τους και τι εννοω με αυτο:

προσφατα λοιπον μιλησα με καποιον και του λεω ''θελω ενα προγραμμα και το αμαξι αυτη την στιγμη εχει μονο εισαγωγη ποση περιπου θα ειναι η βελτιωση?'' μου απανταει θα πας στα 270 αλογα.

του λεω ''θα ηθελα επισης να σε ενημερωσω οτι δινω περισσοτερη βαση στην αξιοπιστια και αν ειναι να μου κοψεις και 10 αλογα δεν εχω κανενα προβλημα και επισης να ξερεις οτι εγω το αμαξι μου του πεταω τα ματια εξω και ιδιαιτερα στο στροφονησι δεν το λυπαμαι καθολου''

μου απαντει ''μην ανησυχεις δεν θα παθει το παραμικρο''

και ερχομαι τωρα εγω και λεω, απο την στιγμη που του δινω στοιχεια για την χρηση του αυτοκινητου δεν θα επρεπε να προστατεψει και τους 2 μας λεγοντας μου οτι π.χ αν ειναι ετσι να κανουμε πιο ηπιες ρυθμισεις?γιατι αν εγω το παρω και μου μεινει στα χερια και βγω και το πω τοτε με την σειρα του θα βγει και θα πει οτι η χρηση ηταν κακη ,οτι με νοιαζανε τα αλογα κλπ.

Φίλε το χειρότερο που μπορεί να πάθει είναι να μπει σε save mode και στην χειρότερη να ανεβάσει θερμοκρασία ...

Έχω βάλει πρόγραμμα και σε πιστά με 33 βαθμούς θερμοκρασία δεν έκανε τίποτα , δεν μιλάω για χρόνους γιατί λιγοι θα καταλάβουν

Στην ουσία ... έφτιαξα πρόγραμμα σε δυναμόμετρο έβγαλα 22 ρόδα .. από 348 πήγα 374 σε pick και όχι σε καμπύλη

Και στον 3 γύρο ... τίποτα ,, ανέβασε θερμοκρασία , και το ποτηράκι έσπασε ... τι να τα κάνω τα 2,4 bar όταν δεν αντέχει η χρίση ...

Ξανά λοιπών έβαλα τον γερμανό στο 1,8 και 1-4 σταθερό και δεν σπάει δεν χαλάει

Link to comment
Share on other sites

Και στον 3 γύρο ... τίποτα ,, ανέβασε θερμοκρασία , και το ποτηράκι έσπασε ... τι να τα κάνω τα 2,4 bar όταν δεν αντέχει η χρίση ...

Ξανά λοιπών έβαλα τον γερμανό στο 1,8 και 1-4 σταθερό και δεν σπάει δεν χαλάει

αυτο λεω και εγω αν ειναι να μου σπασει και να μου λενε μετα τωρα παρε τα τρια μου ''την αγαπη ,την στοργη και την λατρεια μου'' προτιμω να εχω κατι υποδεεστερο.το θεμα ειναι οτι εγω αυτο το δηλωνω οσον αναφορα την χρηση και οταν ο βελτιωτης μου πει ''μην φοβασαι''εγω που δεν ξερω τον ''εμπιστευομαι''.

Link to comment
Share on other sites

Οι περισσότερες εταιρείες προσφέρουν προγράμματα πιο light που δουλευουν ακόμα και με 95αρα.

Γιατι δεν επιλεγεις κατι τετοιο?

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας κι από εμένα..

Με λίγα λόγια.. ΔΕΝ θέλω βρε παιδιά 200+ άλογα, Θέλω max 185...Μπορώ; Νομίζω ότι μεγάλο ποσοστό των φίλων κατόχων tsi 140 που διαβάζουν και διψούν για λίγο γκάζι παραπάνω, έχουν ενδοιασμούς, γιατί όπως και να το κάνουμε προσανατολιζόμαστε κατά βάση, σε μια βελτίωση, με πρωταρχικό σκοπό την αξιοπιστία του κινητήρα (γιατί με μια τέτοια βελτίωση ουσιαστικά βελτιώνεις ελάχιστα ένα golf gt) και δευτερεύεων (έως ελάχιστα), τις κόντρες για την κυριαρχία επί ασφάλτου..

Θά'θελα πάρα πολύ, να ακούσω κάποιον φίλο με τέτοια modifia, για τις επιδόσεις, τον βελτιωτικό οίκο που ανέλαβε κάτι τέτοιο, τιμή κτλ.

Από τα 170 σε προηγούμενο topic, πηδήξαμε στα 200+.. Μια ενδιάμεση εγγυημένη λύση δεν υπάρχει;

Φαντάζομαι ότι etuners, overload και λοιποί, έχουν επενδύσει πολύ στην εξέλιξη ενός ισχυρού προγράμματος, παραμελώντας ίσως τη μερίδα αυτή των ανθρώπων, που ενδιαφέρεται για ενδιάμεση λύση...

Ξέρω θα μου πείτε, ότι κάτι τέτοιο, γίνεται κυρίως με custom tuning και μπορούν να στο βελτιώσουν όσο θέλεις.. Παρόλα αυτά, δεν έχω διαβάσει για φίλους με παρόμοιους προβληματισμούς όπου και τελικά να επέλεξαν την μέση οδό.. Οι περισσότεροι θέλουν ΚΑΙ αξιοπιστία ΚΑΙ να τους περνούν όλους απο πάνω, αλλά μάλλον κάπου εκεί χαλάει και η συνταγή..

P.s. Το topic το έχετε πλέον καταντήσει σαπουνόπερα και τα πραγματικά ενδιαφέροντα πράγματα αποτελούν πλέον τις διαφημίσεις του τηλεοπτικού προγράμματος... Μήπως ο τίτλος του έχει χάσει πλέον το νόημά του;

Edited by the lagman
Link to comment
Share on other sites

αυτο λεω και εγω αν ειναι να μου σπασει και να μου λενε μετα τωρα παρε τα τρια μου ''την αγαπη ,την στοργη και την λατρεια μου'' προτιμω να εχω κατι υποδεεστερο.το θεμα ειναι οτι εγω αυτο το δηλωνω οσον αναφορα την χρηση και οταν ο βελτιωτης μου πει ''μην φοβασαι''εγω που δεν ξερω τον ''εμπιστευομαι''.

Εγώ εγγύηση σου δίνω ... αλλά κάνε μια ερευνά αγοράς για τιμές και ιπποδύναμη να δεις τι παίζει ... ώρες ζάντες έχεις ;)

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας κι από εμένα..

Με λίγα λόγια.. ΔΕΝ θέλω βρε παιδιά 200+ άλογα, Θέλω max 185...Μπορώ;

Νομιζω κατι εχει η ABT , και ο Ανδριαννακης plex tuning στα 195, για δες το λιγο

Edited by Nik GT
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας κι από εμένα..

Με λίγα λόγια.. ΔΕΝ θέλω βρε παιδιά 200+ άλογα, Θέλω max 185...Μπορώ;

η skn και η mtm έχουν τιμές μέχρι 180 για τα 140 και σου δίνουν και εγγύηση.

Link to comment
Share on other sites

ΔΕΝ θέλω βρε παιδιά 200+ άλογα, Θέλω max 185...Μπορώ;

====

Μπορείς.

Είναι μόλις 5 άλογα παραπάνω από το νέο Ibiza Cupra που φοράει την ίδια μηχανή.

Γενικώς να ξέρεις ότι το custom μπορεί να σεταριστεί οπουδήποτε μεταξύ stock και τις μέγιστης ιπποδύναμης που ανακοινώνει ο καθενας.

Μακάρι να ήταν περισσότεροι αυτοί που θέλουν 185 και όχι και το τελευταίο άλογο...

Γιατι στα 185 μπορείς να βάζεις βενζίνη που θέλεις, να πηγαίνεις στα σέρβις όποτε ανάψει λαμπάκι, να, να, να....

Link to comment
Share on other sites

====

Μπορείς.

Είναι μόλις 5 άλογα παραπάνω από το νέο Ibiza Cupra που φοράει την ίδια μηχανή.

Γενικώς να ξέρεις ότι το custom μπορεί να σεταριστεί οπουδήποτε μεταξύ stock και τις μέγιστης ιπποδύναμης που ανακοινώνει ο καθενας.

Μακάρι να ήταν περισσότεροι αυτοί που θέλουν 185 και όχι και το τελευταίο άλογο...

Γιατι στα 185 μπορείς να βάζεις βενζίνη που θέλεις, να πηγαίνεις στα σέρβις όποτε ανάψει λαμπάκι, να, να, να....

++1000 ;) μακαρι ...αλλα που

Link to comment
Share on other sites

++1000 ;) μακαρι ...αλλα που

υπαρχουν παιδια εγω ειμαι ενα παραδeιγμα.golf 5 140ps προγραμμα skn 170 ps χωρις κανενα προβλημα εδω και ενα χρονο περιπου.γιατι δεν ζηταγα να βγαλω μεχρι και το τελευτεο αλογο αλλα να εχω μια ποιο καλη χαρτογραφηση περιπου σαν το gt.

Edited by dimmpoyz
Link to comment
Share on other sites

υπαρχουν παιδια εγω ειμαι ενα παραδeιγμα.golf 5 140ps προγραμμα skn 170 ps χωρις κανενα προβλημα εδω και ενα χρονο περιπου.

Με εντυπωσιάζεις ... δεν ήξερα ότι υπάρχει άνθρωπος μέσα από το forum να φοράει skn ,, παντός ότι πρόβλημα έχεις να το γράφεις , δεν θέλω να κρύβομαι πίσω από το δάχτυλο μου .. δεν έχω βάλει σε πολλά αυτοκίνητα .. ένα μαύρο έχεις ???

Link to comment
Share on other sites

Εγώ εγγύηση σου δίνω ... αλλά κάνε μια ερευνά αγοράς για τιμές και ιπποδύναμη να δεις τι παίζει ... ώρες ζάντες έχεις :lol:

σ αρεσουν ?τις πηρα απο καποιον δεν τον ξερεις ;)

Link to comment
Share on other sites

Με εντυπωσιάζεις ... δεν ήξερα ότι υπάρχει άνθρωπος μέσα από το forum να φοράει skn ,, παντός ότι πρόβλημα έχεις να το γράφεις , δεν θέλω να κρύβομαι πίσω από το δάχτυλο μου .. δεν έχω βάλει σε πολλά αυτοκίνητα .. ένα μαύρο έχεις ???

μεχρι τωρα δεν εχω προβλημα αν παρουσιαστη θα το γραψω.και οχι μονο σε ενα αμαξι αλλα και στου πατερα μου a3 1600fsi και στου κολλητου μου golf gt.οχι ενα λευκο πενταπορτο ειναι.παντως μπραβο και για την εξυπηρετηση ολων μεσα εκει.

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι και αυτη λογικη παντως...τα προβληματα εινα λογικα...και ναι αν παμε το gt 120 αλογα δεν θα βγαζει τιποτα.....

πιστευω ο καθενας πρεπει να χει την επιλοφη να παρει τα αλογα που θελει αλλα να ειναι και υπευθηνος να δεχτει τις συνεπειες

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας κι από εμένα..

Με λίγα λόγια.. ΔΕΝ θέλω βρε παιδιά 200+ άλογα, Θέλω max 185...Μπορώ; Νομίζω ότι μεγάλο ποσοστό των φίλων κατόχων tsi 140 που διαβάζουν και διψούν για λίγο γκάζι παραπάνω, έχουν ενδοιασμούς, γιατί όπως και να το κάνουμε προσανατολιζόμαστε κατά βάση, σε μια βελτίωση, με πρωταρχικό σκοπό την αξιοπιστία του κινητήρα (γιατί με μια τέτοια βελτίωση ουσιαστικά βελτιώνεις ελάχιστα ένα golf gt) και δευτερεύεων (έως ελάχιστα), τις κόντρες για την κυριαρχία επί ασφάλτου..

Θά'θελα πάρα πολύ, να ακούσω κάποιον φίλο με τέτοια modifia, για τις επιδόσεις, τον βελτιωτικό οίκο που ανέλαβε κάτι τέτοιο, τιμή κτλ.

Από τα 170 σε προηγούμενο topic, πηδήξαμε στα 200+.. Μια ενδιάμεση εγγυημένη λύση δεν υπάρχει;

Φαντάζομαι ότι etuners, overload και λοιποί, έχουν επενδύσει πολύ στην εξέλιξη ενός ισχυρού προγράμματος, παραμελώντας ίσως τη μερίδα αυτή των ανθρώπων, που ενδιαφέρεται για ενδιάμεση λύση...

Ξέρω θα μου πείτε, ότι κάτι τέτοιο, γίνεται κυρίως με custom tuning και μπορούν να στο βελτιώσουν όσο θέλεις.. Παρόλα αυτά, δεν έχω διαβάσει για φίλους με παρόμοιους προβληματισμούς όπου και τελικά να επέλεξαν την μέση οδό.. Οι περισσότεροι θέλουν ΚΑΙ αξιοπιστία ΚΑΙ να τους περνούν όλους απο πάνω, αλλά μάλλον κάπου εκεί χαλάει και η συνταγή..

P.s. Το topic το έχετε πλέον καταντήσει σαπουνόπερα και τα πραγματικά ενδιαφέροντα πράγματα αποτελούν πλέον τις διαφημίσεις του τηλεοπτικού προγράμματος... Μήπως ο τίτλος του έχει χάσει πλέον το νόημά του;

http://www.bsr.gr/newproducts.php?id=16

Βεβαια εγω θα σε συμβουλευα να βαλεις REVO.... ;)

Edited by BillVWRuleZ
Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι και αυτη λογικη παντως...τα προβληματα εινα λογικα...και ναι αν παμε το gt 120 αλογα δεν θα βγαζει τιποτα.....

πιστευω ο καθενας πρεπει να χει την επιλοφη να παρει τα αλογα που θελει αλλα να ειναι και υπευθηνος να δεχτει τις συνεπειες

Φυσικά και είναι λογική... Είναι λογικότατο κάποιος να μην θέλει να είναι όλη την ώρα στα συνεργεία (γιατί κάποια στιγμή στο μακρινό μέλλον έτσι θα γίνει-εύχομαι να διαψευσθώ..). Μάγκα έχεις φράγκα; Χώσ'τα και συνέχισε να τα χώνεις.. Εγώ δεν έχω τόσα και θέλω να πηγαίνω όσο το δυνατόν λιγότερο στα συνεργεία.. Οι συνέπειες είναι γνωστές στον καθένα μας, απλά εγώ θέλω το νήμα που κρέμεται το μοτέρ μου να είναι πετονιά, εσύ κρεμασέ το σε κλωστή.. Ναι, έχουμε σκυλί μοτέρ αλλά ''το βάθος χρόνου'' είναι το τελευταίο κομμάτι του puzzle για έναν κινητήρα διαμάντι, που δυστυχώς λείπει..

Τα πάντα έρχονται σε αναλογία πάντα με αυτά που ζητάς.. Εγώ απλά θέωρώ ότι αυτή είναι η χρυσή τομή μεταξύ stock και tuned..

Φιλικά

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και είναι λογική... Είναι λογικότατο κάποιος να μην θέλει να είναι όλη την ώρα στα συνεργεία (γιατί κάποια στιγμή στο μακρινό μέλλον έτσι θα γίνει-εύχομαι να διαψευσθώ..). Μάγκα έχεις φράγκα; Χώσ'τα και συνέχισε να τα χώνεις.. Εγώ δεν έχω τόσα και θέλω να πηγαίνω όσο το δυνατόν λιγότερο στα συνεργεία.. Οι συνέπειες είναι γνωστές στον καθένα μας, απλά εγώ θέλω το νήμα που κρέμεται το μοτέρ μου να είναι πετονιά, εσύ κρεμασέ το σε κλωστή.. Ναι, έχουμε σκυλί μοτέρ αλλά ''το βάθος χρόνου'' είναι το τελευταίο κομμάτι του puzzle για έναν κινητήρα διαμάντι, που δυστυχώς λείπει..

Τα πάντα έρχονται σε αναλογία πάντα με αυτά που ζητάς.. Εγώ απλά θέωρώ ότι αυτή είναι η χρυσή τομή μεταξύ stock και tuned..

Φιλικά

Δεν νομιζω να ειναι ετσι...

Καμια εταιρεια δεν βελτιωνει το κινητηρα με σκοπο και μονο την ιπποδυναμη (ετσι ωστε η ζωη του κινητηρα να κρεμεται σε μια κλωστη...)

Πιστευω οτι η καθε εταιρεια (ειδικα οι επωνυμες) βρισκουν την "χρυση τομη" μεταξυ ιπποδυναμης και αξιοποιστιας :D

Συνοπτικα θα σου πω οτι: GT 170 και TSI 140 εχουν τον ιδιο κινητηρα, το GT παιζει στα 185 hp μαμα οποτε φτανωντας το TSI στα 185 hp ειναι σαν μαμα .. η αυξηση της ιπποδυναμης στα +20 hp δε νομιζω να κανει την αξιοποιστια του κινητηρα να κρεμεται σε μια κλωστη

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω να ειναι ετσι...

Καμια εταιρεια δεν βελτιωνει το κινητηρα με σκοπο και μονο την ιπποδυναμη (ετσι ωστε η ζωη του κινητηρα να κρεμεται σε μια κλωστη...)

Πιστευω οτι η καθε εταιρεια (ειδικα οι επωνυμες) βρισκουν την "χρυση τομη" μεταξυ ιπποδυναμης και αξιοποιστιας -_-

Συνοπτικα θα σου πω οτι: GT 170 και TSI 140 εχουν τον ιδιο κινητηρα, το GT παιζει στα 185 hp μαμα οποτε φτανωντας το TSI στα 185 hp ειναι σαν μαμα .. η αυξηση της ιπποδυναμης στα +20 hp δε νομιζω να κανει την αξιοποιστια του κινητηρα να κρεμεται σε μια κλωστη

Εχει δίκιο ο Βασίλης σε αυτά που γράφει.

Κάθε εταιρεία κάνει τις επιλογές της στο στάδιο της έρευνας & εξέλιξης, παρακολουθώντας την αξιοπιστία του κάθε κινητήρα.

Δυστυχώς οι περισσότεροι εγχώριοι πελάτες δεν καταλαβαίνουν ότι η μέγιστη ιπποδύναμη ΔΕΝ αποτελεί αποκλειστικό κριτήριο επιλογής προγράμματος.

Ούτε ότι ο γρηγορότερος δεν είναι πάντοτε καλύτερος σε βάθος χρόνου. ¶λλο αν πρέπει να εξελίσσονται λιγοστά υπεραυτοκίνητα για λόγους έρευνας και εμπορικότητας.

Για παράδειγμα bimoto, bg turbo kits κλπ.

Μία σοβαρή εταιρεία βελτίωσης οφείλει να έχει έτοιμες λύσεις που να:

1) Είναι δοκιμασμένες

2) Μη θέτουν σε κίνδυνο την αξιοπιστία του κινητήρα βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα

3) Να μειώνουν την διάρκεια ζωής μερών όπως η τουρμπίνα σε λογικά πλαίσια. Γιατί οι τουρμπίνες έχουν διάρκεια ζωής που υπαγορεύεται από τον συνολικό αριθμό περιστροφών.

Όσο γρηγορότερα γυρίζουν -για να σηκώνουν πολλή πίεση- τόσο γρηγορότερα φθείρονται.

Τα GT/TSI έχουν αποδείξει ότι μπορούν να λειτουργήσουν με αξιοπιστία και μακροβιότητα στα 200 άλογα, με κατάλληλη αναχαρτογράφηση.

Γιατί όντως, τα 20 παραπάνω άλογα δεν χαλάνε τον κινητήρα ή την τουρμπίνα.

Ο κινητήρας τους αντέχει πολύ μεγαλύτερη ισχύ από τόσο χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.

Αλλά ακόμη και σε ένα εργοστασιακό GT χρειάζεται προσοχή, γιατί ο κατασκευαστής συνιστά βενζίνη 98 οκτανίων. Από εκεί και πέρα, είτε έχεις 185 είτε 200, ίδιο προσεκτικός χρειάζεται να είσαι.

Link to comment
Share on other sites

αλλο 180 που ειναι σχεδον oem αλλο 220++..

αλλες πιεσεις αλλα AFR αλλα αλλα αλλα.οκ αντεχουν αλλα ας μην ξεχναμε οτι ειναι 1.4 κ οτι μερικοι ισως το κρατησουν κ πανω απο 3-4 χρονια.

Link to comment
Share on other sites

... Ο καθενας απο εμας εχει βγαλει τα συμπερασματα του, το ξερουμε οτι κανεις δεν ειναι τελειος και οι αστοχιες θα υπαρχουν ( ελπιζουμε να ειναι οσο το δυνατον λιγοτερες ) ειτε το προγραμμα ειναι custom ειτε ειναι επωνυμο. ( Σε ολα τα προγραμματα που χρησιμοποιουμε εχουν αναφερθει προβληματα ειτε μικρα, ειτε μεγαλα . Προχτες ειχαμε και περιστατικα ( Safe mode και κοψιματα )) ...

Νκο , θα συμφωνησω με οσα αναφερεις . Κανενας δεν ειναι τελειος αλλα πιστευω οτι ο καθενας προσπαθει για το καλυτερο.

Δεν γινεται σε μεγαλο πληθος περιπτωσεων ολα να πηγαινουν τελεια. Καποιες στιγμες θα υπαρξουν και μικρες ατυχιες , ευκολα διορθωσιμες , καποιες αλλες θα υπαρξουν και μεγαλες (πχ σπασμενο μοτερ) Ειναι μεσα στο προγραμμα να συμβει κι αυτο , εδω χαλανε και τα νορμαλ. Απλα ο καθενας απο τη μερια του μπορει να συμβαλει στο να ειναι ο αριθμος τετοιων περιπτωσεων μικρος . Και δεν ειναι μονο ο προγραμματιστης ή ο μηχανικος , αλλα και ο ιδιοκτητης , που η χρηση και η συντηρηση ειναι δικη του υποθεση .

Εχω μια τελευταια απορια. Στη συναντηση σας , το θεμα του γρηγοροτερου με ενδιαφερει λιγο . Οταν λες "ειχαμε περιστατικα με Safe mode και κοψιματα" , λογικα δεν πρεπει να αναφερεσαι σε σενα ή στον Shaddow ή στον Αποστολη (αυτος φοραει αντλια ετσι κι αλλιως...), γιατι δεν μου εχετε αναφερει κατι. Δεν πιστευω να φοβαστε να ερθετε για να μην το κατεβασουμε ? ;) !!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.