Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

καλησπερα σε ολη την παρεα,

εχω 1 jetta tsi μς προγραμμα....χθες το απογευμα εφυγα απο Αθηνα για Καρδιτσα......καποια στιγμη οταν ηθελα να το ανεβασω πανω απο 4000 rpm τοτε εκανε καποιες διακοπες σαν να ειχε κοφτη σ'εκεινο το σημειο.... αναρωτιεμαι τι μπορει να ειναι δεδομενου οτι τρομπες βενζινης αλλαξα προσφατα .....μηπως ειναι κακη βενζινη....... καποια ιδεα θα μπορουσε να ειναι χρησιμη

Link to comment
Share on other sites

misfire λογικα ειχες.

βαλε ενα vag.com να δεις αν εχει κρατησει σφαλμα.

παρε ενα τηλ τον προγραμματιστη που στο περασε η αν εχεις "κονσερβα" (revo, apr, mtm Κλπ)

παρε την εταιρια sillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

misfire λογικα ειχες.

βαλε ενα vag.com να δεις αν εχει κρατησει σφαλμα.

παρε ενα τηλ τον προγραμματιστη που στο περασε η αν εχεις "κονσερβα" (revo, apr, mtm Κλπ)

παρε την εταιρια sillyhorse1rb5.gif

βασικα σκευτομαι αν ηταν καποιο safe mode τωρα δεν εχω το καλωδιο μαζι μου απο δευτερα πλεον αλλα αναρωτιεμαι.....

βασικα εβαλα κενο και κρατουσε σταθερα ρελαντι ...... σταματησα εντελως...το εσβησα και μετα απο 5 λεπτα εβαλα παλι μπροστα .... αρχισα να τσιτωνω ολες τις σχεσεις..... και ηταν οκ.... μετα απο αρκετα χλμ. αρχισε παλι τα ιδια 4000 rpm και πανω κατω 170 χλμ....... τωρα τι αλλο να ειναι : βενζινη, πολλαπλασιαστες, τρομπες που εχω αλλαξει...... ή το προγραμμα (απο τον Χαρη)

Link to comment
Share on other sites

Μιχάλη !!!!! Προγραμμα εσυ; Δεν το πιστεύω. Βενζίνη 100αρα η 95αρα. Αυτό το 4000 σε safe mode μου κάνει.

Σταμοοοοοοοοοοοοοο που χαθηκες φιλαρακο μου....... δυστηχως 95........ Safe mode πιστευω οτι ειναι και ισως να ειναι απο βενζινη......!!!!!!

τι κανεις εσυ οικογενεια ολα καλα....... την Πεμπτη οπως και δηποτε να βρεθουμε στη συναντηση θα παρω τηλ. και τον Κωστα!!!!!

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα σε ολη την παρεα,

εχω 1 jetta tsi μς προγραμμα....χθες το απογευμα εφυγα απο Αθηνα για Καρδιτσα......καποια στιγμη οταν ηθελα να το ανεβασω πανω απο 4000 rpm τοτε εκανε καποιες διακοπες σαν να ειχε κοφτη σ'εκεινο το σημειο.... αναρωτιεμαι τι μπορει να ειναι δεδομενου οτι τρομπες βενζινης αλλαξα προσφατα .....μηπως ειναι κακη βενζινη....... καποια ιδεα θα μπορουσε να ειναι χρησιμη

Καλημερα !

Στη δυσλειτουργια αυτα , τα πιθανα σεναρια ειναι 2 :

α) πολλαπλασιαστης-ες , οι οποιοι αρχιζουν να "πεθαινουν" , και εχεις misfiring υπο πιεση ( εκει δημιουργειται παντα και οχι στο μισο γκαζι ... )

β) ανεπαρκεια πιεσης καυσιμου , επειδη η αντλια ΥΠ δεν μπορει να κρατησει την επιθυμητη πιεση μπεκιερας στις συγκεκριμενες σαλ , με την συγκεκριμενη πιεση και τον συγκεκριμενο ψεκασμο .

Μια βολτα στον προγραμματιστη σου , με VAGCOM , θα δειξει τι ακριβως προκαλει αυτη τη δυσλειτουργια , η οποια σε καθε περιπτωση διορθωνεται .

Link to comment
Share on other sites

δν αναπολουμε απλα λεμε τι ηταν σε σχεση με τον ανταγωνισμο και περιμενεις αυτο να ειναι και τωρα!η διαφορα με τα αλλα αμαξια κανει ενα αυτοκινητο να ξεχωριζει αν ειναι ολα τελεια και ακριβα δεν ξεχωριζει καθολου...οσο για το 3 αρι το gti 2.000 150 αλογα ηταν αρκετα αποτυχημενο + οτι το 3 αρι ξυνισε πολους golfaκιδες της εποχης!

Ναι σε normal μορφη ομως το ABF κοιμοταν,με δυο καλα εκκεντροφορια,κεφαλη και αυξηση της συμπιεσης πηγαινε 190 αλογα πατημενα,200 παρα.Αν εμπαιναν και τα χωνια εκει ξεφυγαμε και εβλεπες το Golf να βαραει 9μισαρες και 200 αλογα+. Το 8 βαλβιδο 3αρι ηταν εκεινο που ξυνισε πολλους, παντως το 4αρι μεχρι να βγει το επετειακο 25 Jahre ηταν χειροτερο και απο το 3αρι...

Για το 6αρι τωρα δεν θα συμφωνησω οτι ειναι μια εξελιξη του 5αριου προς το καλυτερο. Εχασε την αμεσοτητα που ειχε το πισω μερος και γενικα τον οδηγοκεντρικο του χαρακτηρα το αυτοκινητο. Γενικα το 6αρι ειναι καταδικασμενο να ζησει στην σκια του 5αριου.

Αλλα για να μην ειμαστε και off topic θα σας πω την γνωμη μου για τα 300αρια που ακουστηκαν πως υπαρχουν στην επαρχια.

Γινεται αλλα το θεμα δεν ειναι plug and play, γιατι χρειαζεται αλλα εμβολα, μπιελες, ελαφρωμα στροφαλου, ροικη κεφαλης, μεγαλυτερες βαλβιδες,αλλους εκκεντροφους αν χρειασοτυν, αλλα μεγαλυτερα μπεκ, εισαγωγη για να αντεξει 2bar πιεση, αλλη πεταλουδα 70αρα και πανω, αλλο air flow, εγκεφαλο, καινουργια πολλαπλη εξαγωγης, i/c, εξατμιση και τουρμπινα

Χωρια που μετα θα πρεπει να ασχοληθουμε με την μεταδοση, τα φρενα και την αναρτηση.

Τωρα προσωπικα δεν θα το εκανα θα σταματουσα στα 200+ και λογω κοστους και λογω αλλοιωσης του χαρακτηρα του αυτοκινητου.

Με τις ιδιες μετατροπες σε ενα GTi θα ημουν σαφως κοντα στα 400 και με προοπτικες για παραπανω.

Edited by sterpc
Link to comment
Share on other sites

Ναι σε normal μορφη ομως το ABF κοιμοταν,με δυο καλα εκκεντροφορια,κεφαλη και αυξηση της συμπιεσης πηγαινε 190 αλογα πατημενα,200 παρα.Αν εμπαιναν και τα χωνια εκει ξεφυγαμε και εβλεπες το Golf να βαραει 9μισαρες και 200 αλογα+. Το 8 βαλβιδο 3αρι ηταν εκεινο που ξυνισε πολλους, παντως το 4αρι μεχρι να βγει το επετειακο 25 Jahre ηταν χειροτερο και απο το 3αρι...

Για το 6αρι τωρα δεν θα συμφωνησω οτι ειναι μια εξελιξη του 5αριου προς το καλυτερο. Ειδικα οταν αυτη σημαινει να βγαλεις την πισω αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων και να την αντικαταστησεις με ημιακαμπτο αξονα. Εχασε την αμεσοτητα που ειχε το πισω μερος και γενικα τον οδηγοκεντρικο του χαρακτηρα το αυτοκινητο. Γενικα το 6αρι ειναι καταδικασμενο να ζησει στην σκια του 5αριου.

Αλλα για να μην ειμαστε και off topic θα σας πω την γνωμη μου για τα 300αρια που ακουστηκαν πως υπαρχουν στην επαρχια.

Γινεται αλλα το θεμα δεν ειναι plug and play, γιατι χρειαζεται αλλα εμβολα, μπιελες, ελαφρωμα στροφαλου, ροικη κεφαλης, μεγαλυτερες βαλβιδες,αλλους εκκεντροφους αν χρειασοτυν, αλλα μεγαλυτερα μπεκ, εισαγωγη για να αντεξει 2bar πιεση, αλλη πεταλουδα 70αρα και πανω, αλλο air flow, εγκεφαλο, καινουργια πολλαπλη εξαγωγης, i/c, εξατμιση και τουρμπινα

Χωρια που μετα θα πρεπει να ασχοληθουμε με την μεταδοση, τα φρενα και την αναρτηση.

Τωρα προσωπικα δεν θα το εκανα θα σταματουσα στα 200+ και λογω κοστους και λογω αλλοιωσης του χαρακτηρα του αυτοκινητου.

Με τις ιδιες μετατροπες σε ενα GTi θα ημουν σαφως κοντα στα 400 και με προοπτικες για παραπανω.

knife.gif

http://www.sportdrive.gr/2008/9/9/vw-golf-vi-2008-detailed-presentation

"Η ανάρτηση του νέου Golf χρησιμοποιεί εμπρός την κλασσική λύση των γονάτων MacPherson και πίσω είναι πολλαπλών συνδέσμων, ενώ η οδική του συμπεριφορά ενισχύεται από την χρήση (για πρώτη φορά σε Golf) του προαιρετικού συστήματος DCC Adaptive Chassis Control, αλλά και του αναβαθμισμένου ESP."

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

knife.gif

Ε?Απο πότε το 6αρι έχει ημιάκαμπτο??? new_killpc.gif

Για μένα,έχοντας και 5αρι και τώρα 6αρι,το μόνο μοιονέκτημα του τελευταίου είναι η λίγο χειρότερη συναρμολόγηση..

Link to comment
Share on other sites

Γραψε λαθος για τον ημιακαμπτο new_killpc.gif

:)

Υ.Γ. Φίλε μην τα ισοπεδώνεις όλα (όπως πολύ κάτοχοι Golf 5). Το Golf 6 είναι εξίσου καλό με το Golf 5 ίσως και καλύτερο σε λεπτομέρειες. Έλα να δεις το δικό μου με 18" ζάντα, με την ανάρτηση DCC και τα Sport ελατήρια και μετά κατηγόρησε το Golf 6 ότι είναι χειρότερο ως προς την αμεσότητα και γενικά ως προς τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα.

Όλα αυτά εντελώς φιλικά, Στέλιος.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

:)

Υ.Γ. Φίλε μην τα ισοπεδώνεις όλα (όπως πολύ κάτοχοι Golf 5). Το Golf 6 είναι εξίσου καλό με το Golf 5 ίσως και καλύτερο σε λεπτομέρειες. Έλα να δεις το δικό μου με 18" ζάντα, με την ανάρτηση DCC και τα Sport ελατήρια και μετά κατηγόρησε το Golf 6 ότι είναι χειρότερο ως προς την αμεσότητα και γενικά ως προς τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα.

Όλα αυτά εντελώς φιλικά, Στέλιος.

δεν νομίζω οτι ο άνθρωπος ήθελε να πει οτι το golf 6,δεν είναι καλό αμάξι!!!!κάθε άλλο....και προφανώς θα πρεπει να είναι καλύτερο σε κάποιους τομείς... ελπίζω στο τομέα της συναρμολόγησης να ειναι καλύτερο απο το 5αρι και να μην έχει τα τριξίματα του...

(και σε αυτο που νομιζω οτι συμφωνούμε όλοι ειναι για έναν κατοχο 5αριου δεν αξίζει για κανένα λόγο να το δώσει και να πάρει το 6αρι!!! αφου οι διαφορες ειναι ελαχιστες για καινούργιο μοντέλο!!!)

Link to comment
Share on other sites

δεν νομίζω οτι ο άνθρωπος ήθελε να πει οτι το golf 6,δεν είναι καλό αμάξι!!!!κάθε άλλο....και προφανώς θα πρεπει να είναι καλύτερο σε κάποιους τομείς... ελπίζω στο τομέα της συναρμολόγησης να ειναι καλύτερο απο το 5αρι και να μην έχει τα τριξίματα του...

Στο εσωτερικό είναι πολύ αναβαθμισμένο το Golf 6 αλλά έχει κάποια μικρά τριξιματάκια τα οποία ακούγονται όποτε τους καπνίσει. :thumbsup:

(και σε αυτο που νομιζω οτι συμφωνούμε όλοι ειναι για έναν κατοχο 5αριου δεν αξίζει για κανένα λόγο να το δώσει και να πάρει το 6αρι!!! αφου οι διαφορες ειναι ελαχιστες για καινούργιο μοντέλο!!!)

Συμφωνώ.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια...

Εχω ενα golfaki TSI με τα 140 και εβαλα προγραμματακι τους e-tuners!

το αυτοκινητο εβγαλε 211αλογα με 27kg ροπη μονο με φιλτρο και τελικο!

τωρα εχω βαλει cat-back 70mm και ειδα αισθητη διαφορα!το μοτορι εγινε

πολυ δυνατο και ειναι αρκετα γραμμικο!thnx kritwn kai stellio

Link to comment
Share on other sites

mpaaa...δεν νομιζω...αλλα το αυτοκινητο στις ψηλες στροφες ξυριζει...

τα δοκημασα με cupra II μαμα που εχει ο κολητος μου απο σταση,

και μεχρι 120 πηγαιναμε κοπια...αλλα ειχε κινηση και κοψαμε...

Edited by giannakis_TSi
Link to comment
Share on other sites

πατημα θα ξαναγινει,και απο σταση κ ρολ...

¶νοιξε ρολλαριστές 3ες και 4ες με το Cupra.

και μια 0-1000 να δεις ακριβώς το αμάξι πως πάει.

Link to comment
Share on other sites

Ενα μαμα Gt 170αρι με ενα αλλο με προγραμμα μονο(OverLoad-Revo πχ.) αντε κ μιση εξατμιση τι διαφορες θα εχουνε στο δρομο?

Link to comment
Share on other sites

Τι απαισιο αποτελεσμα ειναι αυτο?

Μονο στο τελος με την 6η κατι παει να γινει.

Edited by diMake
Link to comment
Share on other sites

Αν μου ελεγαν οτι το ενα ειναι 1ο σταδιο και το αλλο απλα προγραμμα θα ηταν ποιο πιστευτο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.