mythoss Posted August 10, 2015 Report Share Posted August 10, 2015 Μιας και εφτασε η ωρα να αλλαξω μπαταρια στο polo, ψαχνοντας να βαλω ετσι καποια ποιο δυνατη μπαταρια διαβασα στο forum της bwn οτι αυτοι οταν αλλαζουν μπαταρια την δηλωνουν στον εγκεφαλο για να δουλεψει σωστα, το polo χρειαζετε κατι τετοιο η βαζω οτι να ναι επανω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankarage Posted August 11, 2015 Report Share Posted August 11, 2015 (edited) Τυπικά η μπαταρία θέλει coding.όμως αυτό είναι απαραίτητο στην κατασκευή του αυτοκινήτου,ώστε να δηλώνεται η ύπαρξή της και τα στοιχεία της. Μετα από αλλαγή το recoding έχει την έννοια της δήλωσης στοιχείων της νέας μπαταρίας.¨ομως και τα παλιά στοιχεία να αφήσεις (όπως γίνεται στην πράξη ) δεν υπάρχει πρόβλημα . Εξάλλου αν δεν έχει τους ειδικούς αριθμούς που απαιτεί η VAG δεν μπορείς να την δηλώσεις.Το ίδιο γίνεται και σε όσα άλλα αλλάζουμε πχ τακάκια, αντλίες ,κλειδαριές κλπ. Συμπέρασμα διαλέγεις μια μπαταρία με τα ίδια ή παραπλήσια χαρακτηριστικά και την τοποθετείς.Βέβαια δεν πειράζεις τίποτε στο coding το αφήνεις όπως είναι. Με την ευκαιρία καλό θα είναι αν βάζουμε λίγο μεγαλύτερη μπαταρία να μην κάνουμε το λάθος να βάζουμε πολύ μεγαλύτερη μπαταρία γιατί δεν ξέρουμε αν ο εναλλακτήρας μας θα την φορτίζει κανονικά ή μήπως ζορίζεται με πιθανότητα βλάβης. Edited August 11, 2015 by ankarage Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mythoss Posted August 11, 2015 Author Report Share Posted August 11, 2015 (edited) Σε ευχαριστώ για την απάντηση.. Μια 60 αμπερ θα βάλω της bosch δεν νομίζω να δημιουργήσει πρόβλημα στο δυναμο.. Ερωτηση: πόση ώρα θελει το αμάξι να μπει σε sleep mode για να μετρησω αν έχει διαρροή; Edited August 11, 2015 by Ntinos-Gti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankarage Posted August 12, 2015 Report Share Posted August 12, 2015 Περίπου 10-15 λεπτά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted August 12, 2015 Report Share Posted August 12, 2015 και εγω 45αρα εχω και μαλλον θα βαλω 60αρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted August 12, 2015 Report Share Posted August 12, 2015 Σε ευχαριστώ για την απάντηση.. Μια 60 αμπερ θα βάλω της bosch δεν νομίζω να δημιουργήσει πρόβλημα στο δυναμο.. Ερωτηση: πόση ώρα θελει το αμάξι να μπει σε sleep mode για να μετρησω αν έχει διαρροή; πως γινεται αυτο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted September 4, 2015 Report Share Posted September 4, 2015 Επειδή κι εγώ νομίζω πρέπει να αλλάξω μπαταρία, καθώς 5 χρόνια τώρα την έχω (αγορά αυτ/του Απρίλιος 2010) και πιστεύω πρέπει να αρχίσω να ψάχνω, τι κάνω ακριβώς; Τη μετράω σε κανένα μαγαζί που πουλάνε μπαταρίες κι αν δεν έχει πρόβλημα την κρατάω, ή ούτως ή άλλως την αλλάζω γιατί καμιά μέρα θα μείνει χωρίς προειδοποίηση; Και γενικά ξέρετε με τι ακριβώς προδιαγραφές πρέπει να ψαχτώ; Οχι τίποτε άλλο έχω βρει αυτες αλλά δεν είμαι σίγουρος αν θα κάνουν (παρόλο που λέει για Polo 1.2TSI). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted September 4, 2015 Report Share Posted September 4, 2015 Κρατά την μέχρι να παραδώσει πνεύμα μην πετάς λεφτά άδικα Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted September 4, 2015 Report Share Posted September 4, 2015 Σωστός αυτό σκέφτομαι κι εγώ, απλά αυτό που με ανησυχεί είναι θα το καταλάβω όταν είναι κοντά στο να παραδόσει πνεύμα, ή θα με αφήσει στα κρύα του λουτρού; Στάλθηκε από το JY-S3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mythoss Posted September 4, 2015 Author Report Share Posted September 4, 2015 Εμένα πάντως δεν έδωσε κανένα σημάδι, μια και κάτω.. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennispapadopoulos Posted March 31, 2018 Report Share Posted March 31, 2018 Στα κρύα του λουτρού σε αφήνει. Είναι αλήθεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted July 4, 2018 Report Share Posted July 4, 2018 Καλησπέρα σε όλους. Να κάνω και εγώ μια ενημέρωση, προς πληροφόρηση και ενημέρωση παλιών και νέων κατόχων polo 6R. Έχουν και λέμε. Το 2010 έγινα και εγώ κατοχως ενως polo6R 1.2 tsi Τον Μάρτιο του 2010. Μετά από 4 με 5 μήνες κατοχής το polo, και εμένα η μπαταρία με άφησε μπαμ και κάτω σε ένα βράδυ. Η μπαταρία τότε αλλάχτηκε κανονικά στα πλαίσια της εγγύησης με άλλη. Πάμε σε κάποιες ποιο ενδιαφέρον πληροφορίες για όσους δεν ξέρουν ή δεν το έψαξαν τότε. Η εργοστασιακή μπαταρία . Που υποτίθεται ήταν του εργοστασίου , αποδείχτηκε ότι τελικά δεν της vw η κάποιας εταιρείας. Όταν αλλάξαμε την μπαταρία ήμουν παρών σε όλη τη. Διαδικασία. Η μπαταρία που είχε έρθει το αμάξι ΔΕΝ ήταν της vw- audi ούτε είχε σφραγίδες η κάποια αυτοκόλλητα. ΔΕΝ ήταν ούτε κάποιας γνωστής εταιρίας με μπαταρίες ούτε είχε και αυτοκόλλητα η στάμπες. Η μπαταρία ήταν αγνώστου προελεύσεως και μάρκας , και δεν γνώριζε κανείς απολύτως τίποτα για αυτό. Η μπαταρία που μπήκε μετά στο αμάξι ήταν, Μάρκας VARTA με στάμπες VW-AUDI και αυτοκόλλητα. Με κολλημένο βιβλίο VW επάνω της. Ενώ η υποτιθέμενη μπαταρία που ήρθε με το αμάξι ήταν τελείως διαφορετική και χωρίς κάποια στοιχεία που να την κάνουν γνήσια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted July 5, 2018 Report Share Posted July 5, 2018 Τρομερό αυτό που λες! Δηλαδή καινούργιο το πήρες κι είχε αυτή τη μπαταρία αγνώστου προελεύσεως; Εμένα μου κάνει ότι είχε πρόβλημα η εργοστασιακή από το εργοστάσιο ίσως, και είτε αλλάχτηκε από την εισαγωγική εδώ, είτε πριν φύγει με το καράβι το αυτοκίνητο. Το ότι είναι μάρκα μ' έκαψες μου βάζεις τους ψύλλους στ' αυτιά... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted July 5, 2018 Report Share Posted July 5, 2018 Περίεργα πράγματα η δικιά μου 72Ah μου έδινε σημάδια κανένα 6μηνο πριν αποφασίσω να την αλλάξω, μετά από 6,5 χρόνια παρακαλώ. Το πρώτο σημάδι κράτησε το μεγαλύτερο διάστημα όπου έκανε λίγο πιό αργό μιζάρισμα, όχι παρατεταμένο, σε διάρκεια ήταν το ίδιο απλά πιό αργό. Όταν την άλλαξα είχε φτάσει την ώρα του αργού μιζαρίσματος να κάνει και μία παύση για λίγα κλάσματα του δευτερολέπτου και μετά να συνεχίζει κανονικά. Την ώρα της παύσης, τυχόν λαμπάκια ή φώτα π.χ. αυτά στα πόδια έπεφταν αρκετά σε ένταση. Επίσης η αντλία χαμηλής που ενεργοποιείται κατά το άνοιγμα της πόρτας του οδηγού, ακουγόταν πιό ασθενής από το συνηθισμένο. Ο συναγερμός έμπαινε και έβγαινε κανονικά. Αυτά τα τελευταία σημάδια ακόμα και μετά από ένα βράδυ, όχι να κάθεται το αμάξι μέρες κλειδωμένο. Δηλαδή όλο αυτό το 6μηνο διάστημα η μπαταρία έπεφτε σταδιακά. Πριν την αντικατάσταση μετρήθηκε 1/8 στη βαθμίδα bad, ή αλλιώς 1/16 στο σύνολο. Αντικαταστάθηκε τον Φεβρουάριο του 14 με ίδια. Τώρα 4,5 χρόνια μετά και κανένα σημάδι. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted July 5, 2018 Report Share Posted July 5, 2018 (edited) 13 hours ago , Z3R@tuL said: Τρομερό αυτό που λες! Δηλαδή καινούργιο το πήρες κι είχε αυτή τη μπαταρία αγνώστου προελεύσεως; Εμένα μου κάνει ότι είχε πρόβλημα η εργοστασιακή από το εργοστάσιο ίσως, και είτε αλλάχτηκε από την εισαγωγική εδώ, είτε πριν φύγει με το καράβι το αυτοκίνητο. Το ότι είναι μάρκα μ' έκαψες μου βάζεις τους ψύλλους στ' αυτιά... Και όμως έτσι είναι. Και εμένα μου έκανε εντύπωση πώς τέτοια μπαταρία μπήκε σε ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΟ αμάξι, η μπαταρία που είχε δεν έγραφε ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΌ επάνω τής. Ούτε μάρκα ούτε τίποτα. Ούτε αυτοκόλλητα η κάποιο σήμα. Ήταν μια μπαταρία ΤΕΛΕΊΩΣ ΌΜΩΣ άγνωστης ταυτότητας... Όταν τον ρώτησα τον υπεύθυνο τι παίζει μου τα μασαγε κάπως. Αυτή που μου έβαλαν μετά, ήταν της γνήσια vw της varta. Η οποία ήταν με στάμπες και χτυπητές σφραγίδες. Το θέμα το ξέρανε γιατί ήταν γνωστό πρόβλημα αυτό με την μπαταρία στα polo 6R. Εμένα προσωπικά ή μπαταρία με άφησε στην δουλειά μου. Πήγα το βράδυ κανονικά στην δουλειά χωρίς κάποιο θέμα. Και το πρωί που τελειώνει η δουλειά μου. Πάω να μπω στο αμάξι και ΤΈΛΟΣ!!. ΤΟ αμάξι ψόφησε επιτόπου. Με έβαλα μπροστά ένας συνάδελφος με καλώδια. Στην συγκεκριμένη περίπτωση πόση γνωρίζουν ή γνώριζαν ότι πράγματι το αμάξι που αγωρασαν δεν είχε μπαταρία κάποιας γνωστής εταιρίας.... Εγώ αν δεν ήμουν μπροστά θα έλεγα τώρα ότι το αμάξι μου είχε γνήσια μπαταρία vw. έλα όμως που τα πράγματα δεν είναι έτσι. Αποδείχτηκε ότι τελικά δεν είχα ούτε γνήσια μπαταρία αλλά ούτε και κάποια επίσημη μπαταρία από κάποια εταιρία.... Edited July 5, 2018 by OMINUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 7, 2018 Report Share Posted July 7, 2018 Η απαντηση της αντιπροσωπειας ποια ηταν στο θεμα σου; Τουλαχιστονεκαναν καμια εκπτωση γερη;Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted July 7, 2018 Report Share Posted July 7, 2018 (edited) 15 hours ago , nikdev said: Η απαντηση της αντιπροσωπειας ποια ηταν στο θεμα σου; Τουλαχιστονεκαναν καμια εκπτωση γερη; Sent from my iPhone using Tapatalk Το γνώριζαν ότι τα polo είχαν όλα σχεδόν το ίδιο θέμα με το δικό μου. Και με άλλους κατόχους που συζητάγαμε όταν πήγαινα στην αντιπροσωπεία. Μου έλεγαν ότι και αυτή άλλαξαν μπαταρία σχεδόν αμέσως μετά την αγορά του αυτοκινήτου. Ήταν αρκετά άγνωστο θέμα, δεν πλήρωσα ΤΊΠΟΤΑ γιατί το αμάξι είχε εγγύηση 2 χρόνια. Εμένα μου χάλασε μετά από 4 με 5 μήνες αγοράς του αμαξιού Μου. Το 2010 πήρα το αμάξι το 2010 άλλαξα την μπαταρία του. Edited July 7, 2018 by OMINUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...