RAF JOHN Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 Καλησπέρα σε όλο το club και καλή χρονιά... Βρέθηκα πρόσφατα σε μία συζήτηση σχετικά με αλυσίδες και κουβέρτες. Πιο συγκεκριμένα υποστήριζαν πως τα νέα αυτοκίνητα (2006 και μετά) πρέπει να χρησιμοποιούν κουβέρτες λόγο του esp και γενικότερα λόγο των βοηθητικών συστημάτων που επιδρούν στην οδήγηση.... Η αλυσίδα μπορεί να καταστρέψει το esp όπως έλεγαν... Ρωτώ λοιπών υπάρχει κάποια λογική σε αυτές τις απόψεις η μπορούμε να βάλουμε την πατροπαράδοτη αλυσίδα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 Καταστροφή αλυσίδας απο ESP πρώτη φορά ακούω :-) Κατα τα αλλά οι κουβέρτες κάνουν καλύτερη δουλειά, δεν καταστρέφουν τις ζάντες αλλά στα μείον είναι η μεγάλη τους φθορά. Sent from my iPad using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted January 2, 2016 Author Report Share Posted January 2, 2016 Καταστροφή αλυσίδας απο ESP πρώτη φορά ακούω :-) Κατα τα αλλά οι κουβέρτες κάνουν καλύτερη δουλειά, δεν καταστρέφουν τις ζάντες αλλά στα μείον είναι η μεγάλη τους φθορά. Sent from my iPad using Tapatalk Το αντίθετο η αλυσίδα να χαλάσει το esp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 Και πως μπωρει να γινει αυτο, να χαλασει το esp απο τις αλυσιδες?? Το esp ειναι στην ουσια ενα sofware μεσα στην μοναδα του abs (+ 2 επιπλεον αισθητηρες). Και παλι να χαλασει η μοναδα του abs δεν παιζει, απο τι να χαλασει απο τους κραδασμους?? αν ηταν απο κραδασμους με το που εμπενες σε ενα χωματοδρομο θα αλλαζες και μια μοναδα abs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted January 2, 2016 Author Report Share Posted January 2, 2016 Παιδιά γι αυτό τον λόγο έκανα την ερώτηση γιατί και εμένα μου φάνηκαν περίεργα αυτά που έλεγαν... Οπότε απ ότι καταλαβαίνω χρησιμοποιούμε ότι γουστάρει ο καθένας. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
πανος-1.8τ. Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 απο εμπειρια μου σε φορτηγακι vito πριν μερικα χρονια με αλυσιδες φορεμενες 15μερες περιπου το αμαξι αγορασμενο καινουριο την ιδια χρονια με τη χιονοπτωση .το οχημα δεν ηταν πια το ιδιο ,δηλαδη σακατευτηκε το αμαξι κ απο τοτε ειχε προβληματα στο μπροστινο συστημα κ φορουσε κ πακετο ενεργητικης ασφαλειας με abs k antispin.γνωμη μου καλυτερα κουβερτα παρα αλυσιδα.η αλυσιδα σακατευει το αμαξι .κ μονο οι κραδασμοι φτανουν να κανουν το αμαξι να μην ειναι το ιδιο. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 (edited) Έχω την αίσθηση πως στο βιβλίο οδηγιών των αυτοκινήτων προτείνουν απενεργοποίηση του ESP & του anti-spin (ASR?) κατά την οδήγηση σε χιόνι (ανεξαρτήτως χρήσης αλυσίδων ή κουβερτών). Αν μπορεί κάποιος, επαληθεύει ή διαψεύδει. Edited January 2, 2016 by Polakias TDI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redchampion Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 Ο κίνδυνος είναι να σπάσει η αλυσίδα και να διπλωθεί μέσα στο ψαλίδι, δηλαδή ότι πάρει μαζί της... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosigal Posted January 3, 2016 Report Share Posted January 3, 2016 Λοιπόν έχω βάλει και τα δύο... Ή αλυσίδες υπέρ είναι ότι τις έχεις μια ζωή και μικρό κόστος σε αγορά σε σχέση με τις κουβέρτες τα κατά είναι ότι 1.δεν μπαίνει εύκολα σε χαμηλή ανάρτηση 2.αν βγεί ή σπάσει εν κίνηση (προσοχή δεν πρέπει να της πιάσεις καίνε απίστευτα μόνο με γάντια) + ότι μπορεί να πάρει διάφορα ή αλυσίδα π.χ αισθητήρες 3.κουραστικό πολύ ταρακουνημα.... Οι κουβέρτες τώρα... Υπέρ μικρός όγκος ελαφριές τις βάζει και τις βγάζει και μια γυναίκα και είναι λες και πας σε άσφαλτο με το λάστιχο σου.κατά 1.από 50€ και πάνω 2.δεν θέλει να μπει στην άσφαλτο τελείωσε το χιόνι;;;;κατεβαίνεις και τις βγαζεις 3.όταν γυρίσεις σπίτι θέλουν και ένα ξέπλυμα.... Αυτά ελπίζω να σε βοηθήσει στην αγορά στο τι θα πάρεις... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kzindros Posted January 4, 2016 Report Share Posted January 4, 2016 Εγώ θα έλεγα χειμερινά ελαστικά ότι καλλίτερο ούτε αλυσίδες ούτε κουβέρτες πάς όπου θέλεις Στάλθηκε από το HTC One μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted January 4, 2016 Report Share Posted January 4, 2016 Μιάς και ξεκινάει ο χειμώνας και το σκί ειναι αγαπημενο σπορ,έπρεπε να παρω για τα καινουργια 18ρια αλυσιδες η χιονοκουβερτες. Eίναι χαμηλωμενο το αμάξι 4.5 ποντους,οποτε αν επαιρνα αλυσιδες στο παραμικρό πλάγιασμα θα κοπαναγαν φτερό οι αλυσιδες. Οχι οτι οι χιονοκουβερτα δεν θα ακουμπησει,αλλά δεν θα μου κανει ζημια,το αν θα σκιστει θα το διαπιστώσω. Πήρα της Multigrip στα 50 ευρώ,την τετάρτη θα ανέβω πήλιο οπότε αν χρειαστεί να της βάλω θα γράψω εντυπώσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosigal Posted January 4, 2016 Report Share Posted January 4, 2016 Θα εκπλαγεις στο ποσό καλά κρατάει δεν υπάρχει περίπτωση να σκιστουν εκτός αν τις περπατησεις στην άσφαλτο... Τα χειμερινά λάστιχα είναι πολύ καλά αλλά εμείς που ήμαστε παιδια τις πόλης μας είναι άχρηστα για 2 μέρες που θα χιονίσει μέσα στην Αθήνα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted January 4, 2016 Report Share Posted January 4, 2016 (edited) Μακάρι να μην σκιστουν γιατί το φτερό με το λαστιχο δεν απέχει ουτε πακετο τσιγάρα. Θέλω να δώ και κατα ποσο ευκολα με το χαμηλωμα θα μπορώ να της βάλω. Ελπιζω στο πηλιο να χρειαστει να τις βαλω Χειμερινά λαστιχα για μενα αξίζουν,πέρσυ ανέβηκα με χίονι 7-8 φορές παρνασσό 2 καλάβρυτα 1 τρίκαλα κορινθίας και 1 πήλιο. Αλλά για 18άρια θέλω 250 ευρώ για να βάλω 2 μπροστινά,+ οτι βαριέμαι τις τραμπες πριν φυγω ταξιδι. Να βάλω μικρότερες ζάντες ουτε για 1 μερα δεν θα αντεξω να το ξαναδω με τάσια,ουτε να ταξιδευω με 15 μπροστά και 18 πισω. Τώρα που θα τουρμπισω θα παρω μια τετράδα 16ρες ζαντες για να βαλω στις 2 ζάντες για πατηματα Toyo R1R και στις αλλες 2 χιονολαστιχα Edited January 4, 2016 by Passatoukos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alej Posted January 9, 2016 Report Share Posted January 9, 2016 Για τις αλυσίδες τύπου δέστρας έχετε άποψη; Φαίνεται να είναι πολύ εύκολες στην τοποθέτηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosigal Posted January 11, 2016 Report Share Posted January 11, 2016 Ίδιες με τις αλυσίδες σε θόρυβο και ταρακουνημα... μπαίνουν πιο εύκολα και από τις κουβερτες...και ΑΣΕ που είναι πανακριβες... Με αυτά τα λεφτά περνεις τετράδα μεταχειρισμένες ζάντες με χειμωνιάτικα λάστιχα και είσαι αρχηγός... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oasisAthens Posted January 12, 2016 Report Share Posted January 12, 2016 Για τις αλυσίδες τύπου δέστρας έχετε άποψη; Φαίνεται να είναι πολύ εύκολες στην τοποθέτηση. Εννοεις κάτι σαν τις BIATHLON ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted January 12, 2016 Report Share Posted January 12, 2016 Τώρα που θα τουρμπισω θα παρω μια τετράδα 16ρες ζαντες για να βαλω στις 2 ζάντες για πατηματα Toyo R1R και στις αλλες 2 χιονολαστιχα Φίλε μου ελπίζω να το λες για πλάκα αυτό! Αν όχι, να ξέρεις ότι είναι πάρα πολύ επικίνδυνο αυτό. Το μόνο που θα κερδίσεις με δύο χιονολάστιχα είναι ότι θα μπορείς να ξεκινήσεις στο χιόνι. Στη παραμικρή στροφή, στο παραμικρό απότομο φρεναρισμα, το αυτοκίνητο θα σου πετάξει κώλο κ θα χάσεις τον έλεγχο. Αφού κάνεις τα έξοδα να πάρεις δύο λάστιχα, δώσε λίγα παραπάνω να πάρεις ένα πλήρες σετ για να είσαι όσο το δυνατό περισσότερο ασφαλής! Από Φλώρινα είμαι κ ξέρω κάτι από χιόνι! Φιλικά πάντα! Τώρα, σχετικά με το θέμα, τα πλεονέκτημα κ τα μειονεκτήματα της κάθε επιλογής τα είπαν πολύ καλά τα παιδιά από πάνω. Κ εγώ προτιμώ χιονολάστιχο για μεγαλύτερη ασφάλεια! Να σημειώσω ότι τα χιονολαστιχα δεν τα φοράμε μόνο όταν έχει χιόνι. Σε θερμοκρασίες κάτω των 7 βαθμών, τα καλοκαιρινά σκληραίνουν με αποτέλεσμα να μειώνεται η πρόσφυσή τους. Αντίθετα τα χειμερινά παραμένουν ευκαμπτα κ παρέχουν μεγαλύτερο κράτημα σε όλες τις συνθήκες! Απλά έχουμε λίγο αυξημένη κατανάλωση, αν μείνουμε σε ίδια διάσταση, αν κ προτείνεται να κατεβαίνουμε όσο το δυνατό, λίγο αυξημένο θόρυβο κ δεν μπορούμε να τρέξουμε γιατί θα υπερθερμανθουν κ θα χάσουν τις ιδιότητες τους. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vastil Posted November 27, 2016 Report Share Posted November 27, 2016 (edited) Για να ρωτήσω και εγώ. Παλιό tiguan τετρακίνητο με ολοκαίνουργια ολλανδικά χιονολάστιχα να αγοράσω και κουβέρτες ή όχι? Πρόκειται πρώτα ο Θεός εκτός απροόπτου να ανεβώ Καιμακτσαλάν. Είμαι από Πεύκα έχουμε χιόνι και εδώ όποτε ρίξει αλλά φοβάμαι πολύ το χιόνι οδηγώ 11 με 12 χρόνια(30 γίνομαι) αλλά τον πάγο τον ψιλοφοβάμαι που να πάρει ευχή. Edited November 27, 2016 by vastil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 27, 2016 Report Share Posted November 27, 2016 Για περιστασιακη χρηση η κουβερτα ειναι λουκουμι.Εγω παω χιονοδρομικα με το golf χωρις προβλημα με κουβερτες και χιονολαστικα.Μονο στο clk που ειναι πισωκινητο το "φοβαμαι" λιγακι και βαζω αλυσιδες για σιγουρια μπρος πισω.Εσυ δεν θα χεις προβλημα.Στην Ελλαδα γενικα επειδη δεν εχουμε και τοσο χιονι η κουβερτα βολευει γιατι εχει ευκολο και γρηγορα βαλε βγαλε.Ενω η αλυσιδα ειναι λιγακι ζορικη Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vastil Posted November 28, 2016 Report Share Posted November 28, 2016 (edited) Πιο πολύ φοβάμαι τον πάγο. Το χιόνι όχι τόσο. Γνωρίζω πως σε σημεία που χτυπάει ο ήλιος πιθανόν να μην είναι πάγος αλλά και πάλι τον τρέμω τον πάγο επειδή είναι του πατέρα μου το αμάξι. Να υποθέσω πως αν κολλήσω απενεργοποιώ το esp και βάζω την επιλογή off road? Λαλακία που η πίσω κίνηση ρυθμίζεται αυτόματα. Edited November 28, 2016 by vastil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...