Detuner Posted May 17, 2011 Report Share Posted May 17, 2011 Θα κανω αλλαγη υγρων οπου να ναι... αυτο που θελω να ρωτησω ειναι ποσο υγρο παιρνει τελικα??? γιατι απο οτι βλεπω εδω αλλοι εβαλαν μισο λιτρο αλλοι 1 και διαβασα καπου οτι θελει 1.150 .. τι ισχυει τελικα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted May 17, 2011 Report Share Posted May 17, 2011 Θα κανω αλλαγη υγρων οπου να ναι... αυτο που θελω να ρωτησω ειναι ποσο υγρο παιρνει τελικα??? γιατι απο οτι βλεπω εδω αλλοι εβαλαν μισο λιτρο αλλοι 1 και διαβασα καπου οτι θελει 1.150 .. τι ισχυει τελικα??? 1.5 θες για αλλαγη και σωστη εξαερωση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted May 17, 2011 Report Share Posted May 17, 2011 1.5 θες για αλλαγη και σωστη εξαερωση 2,3 παίρνει το manual κιβώτιο του Golf 5 GTI. Δες εδώ : http://www.olyslager-lubricants.nl/FuchsEurope/select.asp?language=1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted May 17, 2011 Report Share Posted May 17, 2011 Το έχω ξαναγράψει κάπου. Στην αντιπροσωπεία VW που τα άλλαξα εγώ χρησιμοποιούν ειδικό μηχάνημα προκειμένου να αντικατασταθεί και το υγρό φρένων στη μονάδα του ABS. Η όλη διαδικασία γίνεται αυτόματα χωρίς πάτα άσε που κάνανε παλαιότερα. Η ποσότητα που απαιτείται είναι περίπου 1,5 λίτρο αλλά τελικά χρησιμοποιούν και πληρώνεις 2λίτρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted May 17, 2011 Report Share Posted May 17, 2011 2,3 παίρνει το manual κιβώτιο του Golf 5 GTI. Δες εδώ : http://www.olyslager....asp?language=1 καποιος εχασε τα αυγα και τα πασχαλια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted May 17, 2011 Report Share Posted May 17, 2011 (edited) καποιος εχασε τα αυγα και τα πασχαλια Εγώ είμαι αυτός ,sorry Αλλά το site λέει για τα φρένα ότι πέρνει 1 λίτρο και όχι 1,5 λίτρο, οπότε και κάποιος άλλος έχασε τα αυγά και τα πασχάλια..."Παρακαλείται ο Playmaker να έρθει να παραλάβει τα αυγά και τα πασχάλια που έχασε". :tongue: Edited May 17, 2011 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted May 17, 2011 Report Share Posted May 17, 2011 (edited) Εγώ είμαι αυτός ,sorry Αλλά το site λέει για τα φρένα ότι πέρνει 1 λίτρο και όχι 1,5 λίτρο, οπότε και κάποιος άλλος έχασε τα αυγά και τα πασχάλια..."Παρακαλείται ο Playmaker να έρθει να παραλάβει τα αυγά και τα πασχάλια που έχασε". εχεις δικιο αχαχαχαχαχ!εμενα παντως που θα βαλω το rbf το Motul μου ειπε ο φρενας θελει 1 και κατι αν ειδικα εχει καιρο να καθαριστει Edited May 17, 2011 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Detuner Posted May 17, 2011 Author Report Share Posted May 17, 2011 (edited) εχεις δικιο αχαχαχαχαχ!εμενα παντως που θα βαλω το rbf το Motul μου ειπε ο φρενας θελει 1 και κατι αν ειδικα εχει καιρο να καθαριστει και εγω rbf 600 θα βαλω.. οποτε αν θελει ενα και κατι 3 μπουκαλακια μισολιτρα θα παω να μου βαλουν.. μαλλον ισχυει το 1.150 που διαβασα.. σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας Edited May 17, 2011 by Detuner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mensana Posted September 6, 2011 Report Share Posted September 6, 2011 (edited) Γεια σας παιδιά. Μια και μιλάτε εδώ για υγρά φρένων, (δεν βρήκα με μια γρήγορη ματιά άλλο topic) θα ήθελα τη γνώμη σας. Σήμερα πήγα για το ετήσιο servis του αυτοκινήτου μου golf 5 gt sport, όπου άλλαξα λάδια και υγρά φρένων λόγω του ότι κλείνει 3ετία σε λίγο. Τα λάδια και τα υγρά ήταν δικά μου. Μου άλλαξε λοιπόν ο τύπος τα λάδια, και μετά περάσαμε στην αλλαγή των υγρών των φρένων. Αυτό που με παραξένεψε και δεν μου άρεσε ήταν ότι ενώ έκανε την αλλαγή με μηχάνημα πίεσης, αφού ρούφηξε πρώτα τα υγρά από το πλαστικό δοχείο, περίμενα μετά να ανοίξει τις βαλβίδες του κυκλώματος, να αφαιρέσει όλο το παλιό υγρό, και έπειτα να αρχίσει να γεμίζει ξανά το κύκλωμα. Δεν ξέρω αν τα λέω σωστά, αλλά έτσι φαντάζομαι ότι γίνεται. Αυτός όμως δεν το έκανε έτσι. Μετά που ρούφηξε το υγρό από το πλαστικό προσάρμοσε μία τάπα πάνω του με ένα σωληνάκι, αεροστεγώς όλα αυτά. Είχε αδειάσει τα υγρά μου σε ένα μεγαλύτερο δοχείο, και από εκεί πίεζε το μηχάνημα τα καινούργια υγρά μέσα στο κύκλωμα. Αυτός πήγαινε σε κάθε τροχό μετά, άνοιγε την βαλβίδα και έβγαινε μία ποσότητα υγρού. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι ότι σίγουρα με αυτόν τον τρόπο δεν θα βγήκανε όλα τα παλιά υγρά και θα ανακατώθηκαν με τα καινούργια. Το έκανε μάλλον εμπειρικά και κατά προσέγγιση Αυτό που θέλω να σας ρωτήσω για να μην μακρηγορώ άλλο είναι, μήπως πρέπει να το ξαναπάω το αμάξι σε κάποιον άλλον να κάνει τη δουλειά σωστά και ας ξαναπάρω καινούργια υγρά; Κάποιος που να είναι από Ηράκλειο Κρήτης να μου πει για κανένα αξιόλογο μάστορα υπάρχει; Ή να πάω στην Karenta να τελειώνω; Κάποια πρόταση για υγρά να μου πείτε; Ευχαριστώ εκ' των προτέρων για τις οποιεσδήποτε απαντήσεις σας. Edited September 6, 2011 by Mensana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted September 11, 2011 Report Share Posted September 11, 2011 οχι ρε φιλε ενταξη δεν υπαρχει προβλημα και λιγα παλια να εμειναν υγρα φρενων ειναι μην ανησυχεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntip Posted August 2, 2016 Report Share Posted August 2, 2016 (edited) Δεν μου λέτε ρα παιδιά αλλαξα πίσω τακάκια και έχω ενα προβλημα... Το πεντάλ του φρενου παει πολύ κάτω. Έχω φρένο αλλά πατιετε πολύ κάτω... Σωληνακια δεν ανοιξα. Θέλει εξαερωση ; Μου κανει εντύπωση γιατί γίνετε αυτό μετα την αλλαγή. Πήγα και εκανα 70 χλμ και πατουσα απότομα φρένο γιατί μου ειπαν οτι θα στρωσει. Να πω οτι το χειροφρενο πιάνει κανονικά. Υγρά τα είδα είναι οκ. Μήπως επειδή αλλαξα μονο τα πίσω;;; Edited August 17, 2016 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 2, 2016 Report Share Posted August 2, 2016 Αλλο το παει πολύ κατω, και αλλο θα στρώσει, οταν λέμε μαλακά το φρενο για να στρώσουν τα τακακια, το λεμε για να φαγωθούν, να πατήσουν επάνω στους δίσκους και να μην καούν και "ατσαλώσουν" στις γραμμώσεις που εχει αποκτήσει ο δισκος με τον καιρό, το πεταλ του φρένου ομως πρέπει να δουλεύει στην κανονική του θέση εκεί δηλαδή που ηταν και πριν αλλάξουμε, (εκτός βεβαία απο τα 3-4 πρώτα πατήματα) το πιθανότερο είναι να χρειάζεται εξαέρωση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntip Posted August 2, 2016 Report Share Posted August 2, 2016 19 λεπτά πριν , nikoskallithea said: Αλλο το παει πολύ κατω, και αλλο θα στρώσει, οταν λέμε μαλακά το φρενο για να στρώσουν τα τακακια, το λεμε για να φαγωθούν, να πατήσουν επάνω στους δίσκους και να μην καούν και "ατσαλώσουν" στις γραμμώσεις που εχει αποκτήσει ο δισκος με τον καιρό, το πεταλ του φρένου ομως πρέπει να δουλεύει στην κανονική του θέση εκεί δηλαδή που ηταν και πριν αλλάξουμε, (εκτός βεβαία απο τα 3-4 πρώτα πατήματα) το πιθανότερο είναι να χρειάζεται εξαέρωση Νίκο και εγώ αυτό αυτό σκέφτηκα οτι θέλει εξαερωση αλλά δεν εβγαλα σωληνακια... Μονο το έμβολο πήγα πίσω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 2, 2016 Report Share Posted August 2, 2016 Ναι μπορεί να πηρε αερα με κάποιον τρόπο, κανε μια εξαέρωση και βλέπεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted August 2, 2016 Report Share Posted August 2, 2016 Κάνε μια εξαέρωση και αν εχεις τα υγρά άνω των 2 ετών μέτρα υγρασία και ανάλογα με το αποτέλεσμα τα αλλάζεις ή οχι Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted August 3, 2016 Report Share Posted August 3, 2016 Τα νέα τακάκια χρειάζονται φρεζάρισμα στις άκρες για γρήγορο πάτημα στο δίσκο. Θα στρώσουν (πατήσουν). 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAF JOHN Posted August 3, 2016 Report Share Posted August 3, 2016 Όταν αλλάζουμε τακάκια δεν γίνεται καμία εξαέρωση απλά θέλει χρόνο μέχρι να πατήσει καλά το τακάκι στον δίσκο... Εξαέρωση γίνεται όταν αλλάζουμε τα υγρά φρένων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted August 3, 2016 Report Share Posted August 3, 2016 1. Το φρεζάρισμα των τακακιών στις άκρες είναι για να περιοριστεί το σφύριγμα και όχι για να πατήσουν πιο γρήγορα. 2. Υπάρχει σημαντική πιθανότητα όταν σπρωχθεί βίαια το έμβολο της δαγκάνας να εμφανιστούν φυσαλίδες στο κύκλωμα. Όταν τα τακάκια δεν έχουν πατήσει δεν μεγαλώνει η διαδρομή του πεντάλ , απλά δεν φρενάρει με τη μέγιστη δύναμη. Μεγάλη διαδρομή στο πεντάλ δηλώνει παρουσία αέρα στο κύκλωμα. (δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να είναι αλλιώς) 3. Όταν σε σκληρά φρεναρίσματα τα παλιά υγρά βράσουν εμφανίζουν φυσαλίδες στο κύκλωμα και βγαίνουν μόνο με εξαέρωση. 4. Τίποτα να μην έχεις κάνει στα φρένα για μεγάλο διάστημα αν κάνεις μια καλή εξαέρωση η διαδρομή του πεντάλ μειώνεται και καλυτερεύει η αίσθηση. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntip Posted August 3, 2016 Report Share Posted August 3, 2016 ok 45 λεπτά πριν , Vassilis63 said: 1. Το φρεζάρισμα των τακακιών στις άκρες είναι για να περιοριστεί το σφύριγμα και όχι για να πατήσουν πιο γρήγορα. 2. Υπάρχει σημαντική πιθανότητα όταν σπρωχθεί βίαια το έμβολο της δαγκάνας να εμφανιστούν φυσαλίδες στο κύκλωμα. Όταν τα τακάκια δεν έχουν πατήσει δεν μεγαλώνει η διαδρομή του πεντάλ , απλά δεν φρενάρει με τη μέγιστη δύναμη. Μεγάλη διαδρομή στο πεντάλ δηλώνει παρουσία αέρα στο κύκλωμα. (δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να είναι αλλιώς) 3. Όταν σε σκληρά φρεναρίσματα τα παλιά υγρά βράσουν εμφανίζουν φυσαλίδες στο κύκλωμα και βγαίνουν μόνο με εξαέρωση. 4. Τίποτα να μην έχεις κάνει στα φρένα για μεγάλο διάστημα αν κάνεις μια καλή εξαέρωση η διαδρομή του πεντάλ μειώνεται και καλυτερεύει η αίσθηση. συμφωνω και εγω..... θα κανω μια εξαερωση και θα σας πω. παντως να ξερετε δεν χρειαζετε το εργαλειογια να παει πισω το εμβολο. εγω το γυρνουσα με ενα κλειδι για τροχο αυτο που βγαζουμε τον δισκο. τεριαζει ακρυβως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted August 3, 2016 Report Share Posted August 3, 2016 18 hours ago , ntip said: Πήγα και εκανα 70 χλμ και πατουσα απότομα φρένο γιατί μου ειπαν οτι θα στρωσει. Αυτός που σου είπε να πατάς απότομα φρένο σε άστρωτα τακάκια, το λιγότερο που θέλει, είναι πολλές φάπες... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 11, 2016 Report Share Posted August 11, 2016 (edited) Δες τη στάθμη του δοχείου υγρών φρένων πριν κάνεις εξαέρωση συμπλήρωσε (max) και μετά κάνε εξαέρωση, αν χρειαστεί συμπλήρωσε ξανά αφού τελειώσει η εξαέρωση και θα είσαι οκ. Edited August 11, 2016 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...