ekaradimos Posted March 28, 2011 Report Share Posted March 28, 2011 Φαντάζομαι σε όλους έχει έρθει είτε στο κινητό τους είτε με e-mail ο "Δωρεάν έλεγχος κατανάλωσης καυσίμου" από την ΚΟΣΜΟΚΑΡ. Στην αρχή χάρηκα γιατί είναι καλό να μετρήσει την πραγματική κατανάλωση και να βάλει διαγνωστικό στο αμάξι. Μετά όμως διάβασα για τα misfires που εμφανίζονται σε πολλούς συνφορμίτες και για τον καθαρισμό βαλβίδων λόγω ατελούς καύσης καυσίμου και πονηρεύτικα λίγο. Λέτε να έχουν σχέση ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSI Posted March 28, 2011 Report Share Posted March 28, 2011 (edited) Φαντάζομαι σε όλους έχει έρθει είτε στο κινητό τους είτε με e-mail ο "Δωρεάν έλεγχος κατανάλωσης καυσίμου" από την ΚΟΣΜΟΚΑΡ. Στην αρχή χάρηκα γιατί είναι καλό να μετρήσει την πραγματική κατανάλωση και να βάλει διαγνωστικό στο αμάξι. Μετά όμως διάβασα για τα misfires που εμφανίζονται σε πολλούς συνφορμίτες και για τον καθαρισμό βαλβίδων λόγω ατελούς καύσης καυσίμου και πονηρεύτικα λίγο. Λέτε να έχουν σχέση ? Η vw έχει μια καμπάνια marketing thing blue για το περιβάλλον, για αυτό το κάνουν τωρα αν ειναι και τίποτα άλλο... Edited March 28, 2011 by TSI. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted March 28, 2011 Report Share Posted March 28, 2011 την τετάρτη έχω ραντεβού για αυτό το λόγο θα διαρκέσει μου είπαν μιάμιση ώρα εάν καταφέρω να μάθω για τη ακριβώς είναι θα ενημερώσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted March 28, 2011 Author Report Share Posted March 28, 2011 την τετάρτη έχω ραντεβού για αυτό το λόγο θα διαρκέσει μου είπαν μιάμιση ώρα εάν καταφέρω να μάθω για τη ακριβώς είναι θα ενημερώσω. Πίεσε τους να σου πουν για τα misfires κλπ που δείχνει ο εγκέφαλος και για τα προβλήματα που ακούγονται για όλους τους FSI (και TSI) κινητήρες ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted March 28, 2011 Report Share Posted March 28, 2011 Παίδες πέρασα έλεγχο προχθές και ο έλεγχος ήταν γενικός. Έγινε οπτικός έλεγχος στην ράμπα, έλεγχος για βλάβες με το διαγνωστικό, έλεγχος αμορτισέρ κλπ. Το αυτοκίνητό μου είναι TDI. Για τους έχοντες TSI, FSI, ίσως θα πρέπει να πείτε συγκεκριμένα τι επιπλέον έλεγχο θέλετε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted March 30, 2011 Report Share Posted March 30, 2011 λοιπόν ο έλεγχος έγινε περιπου 30 λεπτά ήταν δεν βρηκαν κατι όλα καλά. το μόνο που έγινε αλλάχτηκε η Ν75 γιατί ήταν η παλιου τύπου χωρίς να έχει πρόβλημα και περάστηκε στην εγγύηση. δεν μου έδωσαν κάποιο παραστατικό γιατί θα έκλεινα τον φάκελο αργότερα προφανός για να χρεώσουν περισσότερα τα κεντρικά.αυτά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCORPIONS Posted March 30, 2011 Report Share Posted March 30, 2011 Εμενα που δεν μου εχουν στείλει τίποτα ακομη για να παω?? Εχω golf 6 tsi 122 αγορασμενο 6/2009.Σε ΟΛΟΥΣ εχει ερθει ειδοποιηση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agelosa4 Posted March 30, 2011 Report Share Posted March 30, 2011 πηγα και εγω για πλακα και μαλλον πρεπει να τους χαλασα το μηχανημα. bt tfsi ανευ καταλυτη! μαρσαραν κανα 2 φορες και πεταξε κατι μαυριλες πισω......... μου λενε η μιση παει ακαυτη πισω!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ste Posted March 30, 2011 Report Share Posted March 30, 2011 Φαντάζομαι σε όλους έχει έρθει είτε στο κινητό τους είτε με e-mail ο "Δωρεάν έλεγχος κατανάλωσης καυσίμου" από την ΚΟΣΜΟΚΑΡ. Στην αρχή χάρηκα γιατί είναι καλό να μετρήσει την πραγματική κατανάλωση και να βάλει διαγνωστικό στο αμάξι. Μετά όμως διάβασα για τα misfires που εμφανίζονται σε πολλούς συνφορμίτες και για τον καθαρισμό βαλβίδων λόγω ατελούς καύσης καυσίμου και πονηρεύτικα λίγο. Λέτε να έχουν σχέση ? οσο και αν δεν μπορεις να το φανταστεις εμενα με εγραψαν κανονικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aga Posted March 31, 2011 Report Share Posted March 31, 2011 οσο και αν δεν μπορεις να το φανταστεις εμενα με εγραψαν κανονικα +1 (και εμένα με έγραψαν) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted March 31, 2011 Report Share Posted March 31, 2011 πηγα και εγω για πλακα και μαλλον πρεπει να τους χαλασα το μηχανημα. bt tfsi ανευ καταλυτη! μαρσαραν κανα 2 φορες και πεταξε κατι μαυριλες πισω......... μου λενε η μιση παει ακαυτη πισω!!! Χαχαχαχαχα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfistas Posted March 31, 2011 Report Share Posted March 31, 2011 οσο και αν δεν μπορεις να το φανταστεις εμενα με εγραψαν κανονικα +2 (μόνο μια αναβάθμιση λογισμικού μου έκαναν) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted April 6, 2011 Author Report Share Posted April 6, 2011 Το πήγα το πρωί στην Karenta (Αργυρούπολη). Στο χαρτί που υπέγραψε και έδωσα στον τεχνικό σύμβουλο έγραψε : 1) Δωρεάν Τεχνικός Έλεγχος. 2) Έλεγχος στο Διαγνωστικό Τον ρώτησα αν θα υπάρξει κάποια χρέωση και μου είπε πιθανότατα όχι και αν χρειαστεί κάτι θα με πάρει τηλέφωνο. Ούτε Ευρώ δεν πρόκειται να πληρώσω - εννοείται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted April 8, 2011 Author Report Share Posted April 8, 2011 Τελικά όλα καλά με τον τεχνικό έλεγχο. Μου είπαν ότι δεν βγάζει κανένα error ο εγκέφαλος ούτε για missfires, ούτε για κάτι άλλο. Επίσης μου είπαν ότι σε λίγο θα χρειαστώ αλλαγή τακάκια - μπροστά (πράγμα το οποίο ξέρω και περιμένω να ανάψει η ένδειξη). Τα πίσω τα είχα αλλάξει το καλοκαίρι που μας πέρασε. Μου εξήγησε ότι τα πίσω τακάκια τρώγονται λίγο πιο γρήγορα από τα μπροστά γιατί έχουν το χειρόφρενο πάνω τους. Αυτό γίνεται για να αντισταθμίσουν τη φθορά των μπροστινών στην κίνηση. Εγώ έχω ΠΟΛΥ ελαφρύ πόδι στο φρένο οπότε άλλαξα τα πίσω στα 38000 Km περίπου ενώ τώρα είμαι ήδη 48000 Km και τα μπροστά αντέχουν. Μου είπαν και για τον μροστινό υαλοκαθαριστήρας, ο οποίος όντως θέλει αλλαγή (τον έχω ήδη αγοράσει αλλά δεν έχω κάνει την αλλαγή του). Νομίζω ότι αξίζει ο έλεγχος τελικά. Μην ξεχάσω ότι αν το ΕΤΚΑ βγάλει ότι το αυτοκίνητο θέλει αναβάθμιση στην κάνουν δωρεάν (εμένα έχει κάνει την γνωστή 24Μ3, το 2008 και δεν έχει βγει κάποια καινούργια). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted April 8, 2011 Report Share Posted April 8, 2011 ...... Επίσης μου είπαν ότι σε λίγο θα χρειαστώ αλλαγή τακάκια - μπροστά (πράγμα το οποίο ξέρω και περιμένω να ανάψει η ένδειξη). Τα πίσω τα είχα αλλάξει το καλοκαίρι που μας πέρασε.Μου εξήγησε ότι τα πίσω τακάκια τρώγονται λίγο πιο γρήγορα από τα μπροστά γιατί έχουν το χειρόφρενο πάνω τους. Αυτό γίνεται για να αντισταθμίσουν τη φθορά των μπροστινών στην κίνηση. Εγώ έχω ΠΟΛΥ ελαφρύ πόδι στο φρένο οπότε άλλαξα τα πίσω στα 38000 Km περίπου ενώ τώρα είμαι ήδη 48000 Km και τα μπροστά αντέχουν. ......... Μου κάνει εντύπωση αυτό που σου είπε για τα πίσω τακάκια. Θεωρώ ότι τα μπροστινά τακάκια είναι που τραβάνε το ζόρι και αυτά που αλλάζουμε συχνότερα. Δεν έχω ακούσει να έχουν αλλαχτεί τα πίσω τακάκια και τα μπροστά ακόμη να έχουν "ψωμί" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted April 8, 2011 Report Share Posted April 8, 2011 Μου κάνει εντύπωση αυτό που σου είπε για τα πίσω τακάκια. Θεωρώ ότι τα μπροστινά τακάκια είναι που τραβάνε το ζόρι και αυτά που αλλάζουμε συχνότερα. Δεν έχω ακούσει να έχουν αλλαχτεί τα πίσω τακάκια και τα μπροστά ακόμη να έχουν "ψωμί" Κ εγω ετσι νομιζα αλλα τελικα δν παει ετσι.. Τα πισω φευγουν πρωτα συνηθως και λογο του υλικου που φθειρεται γρηγοροτερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted April 8, 2011 Report Share Posted April 8, 2011 όντως έχω κανει 4600km και τα πίσω θέλουν αλλαγή σε κανα 5000km από όσο μου είπαν τα μπροστά έχουν πολυ ψωμι ακόμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
subwrc Posted April 8, 2011 Report Share Posted April 8, 2011 Τελικά όλα καλά με τον τεχνικό έλεγχο. Μου είπαν ότι δεν βγάζει κανένα error ο εγκέφαλος ούτε για missfires, ούτε για κάτι άλλο. ...... Μην ξεχάσω ότι αν το ΕΤΚΑ βγάλει ότι το αυτοκίνητο θέλει αναβάθμιση στην κάνουν δωρεάν (εμένα έχει κάνει την γνωστή 24Μ3, το 2008 και δεν έχει βγει κάποια καινούργια). Τα missfires μπορούν να τα δουν μόνο εάν το βάλουν μπροστά κρύο και στο ρελαντί, δηλαδή με θερμοκρασία νερού κάτω από 35 τουτέστιν να είναι σβηστό ένα 6ωρο τουλάχιστον. Εκτός κι αν σου κάνει missfires κι όταν είναι ζεστό οπότε θα υπάρχει πιο χοντρό πρόβλημα. Έιχα κάνει κι εγώ το 2008 την αναβάθμιση σύμφωνα με την ανάκληση 24M3 και τώρα που θα μπω για καθαρισμό βαλβίδων μου έιπαν ότι θα γίνει κι αναβάθμιση. Οπότε κάτι νεότερο θα έχει βγεί. Ζήτησα να έκανα την αναβάθμιση πιο πρώτα μπας κι έβλεπα διαφορά αλλα μου είπαν ότι οι εντολές τηρούνται κατά γράμμα κι αναβάθμιση θα γίνει μετά τον καθαρισμό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted April 8, 2011 Author Report Share Posted April 8, 2011 Τα missfires μπορούν να τα δουν μόνο εάν το βάλουν μπροστά κρύο και στο ρελαντί, δηλαδή με θερμοκρασία νερού κάτω από 35 τουτέστιν να είναι σβηστό ένα 6ωρο τουλάχιστον. Εκτός κι αν σου κάνει missfires κι όταν είναι ζεστό οπότε θα υπάρχει πιο χοντρό πρόβλημα. Έιχα κάνει κι εγώ το 2008 την αναβάθμιση σύμφωνα με την ανάκληση 24M3 και τώρα που θα μπω για καθαρισμό βαλβίδων μου έιπαν ότι θα γίνει κι αναβάθμιση. Οπότε κάτι νεότερο θα έχει βγεί. Ζήτησα να έκανα την αναβάθμιση πιο πρώτα μπας κι έβλεπα διαφορά αλλα μου είπαν ότι οι εντολές τηρούνται κατά γράμμα κι αναβάθμιση θα γίνει μετά τον καθαρισμό. Δηλαδή μάλλον είναι "μούφα" ο διαγνωστικός έλεγχος που μου είπαν και κοιτάξαν μόνο τα καυσαέρια και τα εύκολα "γύρω-γυρω" ? Κάτι άσχετο ... Στο πορτ-μπαγκάζ κάτω από την ταπετσαρία έχουν κολημένο αυτοκόλητο που γρα΄φει 6/6/08 24Μ3, οπότε κάποιος μπορεί να τσεκάρει να δει αν του έχουν κάνει ή όχι την αναβάθμιση και δεν είναι σίγουρος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S_Bravo Posted June 1, 2011 Report Share Posted June 1, 2011 Κ εγω ετσι νομιζα αλλα τελικα δν παει ετσι.. Τα πισω φευγουν πρωτα συνηθως και λογο του υλικου που φθειρεται γρηγοροτερα. Συν/οδηγε δεν ισχυει κατι τετοιο γτ αυτο θα σημαινε οτι 1.ακουμπαει το τακακι στο δισκο λογω του χειροφρενου ή 2 οτι κατι παιζει με τον κατανεμητη πιεσεως..δες το. Απο την αλλη ΟΛΑ τα μαμα τακακια και το μεγαλυτερο ποσοστο των μή οεμ δεν εχουν πλεον αμιαντο, ο οποιος εκανε πιο ανθεκτικο το τακακι αλλα ταυτοχρονα ηταν και καρκινογονα... Αναστασιος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...