Jump to content
Sdvoudouris

Polo Gti - Σημαντικό Πρόβλημα! Sos!

Recommended Posts

Τέλη Ιανουαρίου παραλάβαμε το GTI.

Σήμερα, μετά από 2.598 ήρεμα χιλιόμετρα (μέση κατανάλωση από την παραλαβή 8.2 λίτρα/100 χλμ.) έχουμε ήδη συμπληρώσει τρεις φορές λάδι (στα 1.200 1 λίτρο, στα 2.000 700 ml. και σήμερα ξανά 1 λίτρο), κατόπιν σχετικής ενδείξεως στο MFD!!! Ούτε wankel του RX-8 να ήταν...

Μας είπαν από την Karenta ότι εάν το αυτοκίνητο ξαναζητήσει λάδια εντός 1.000 χιλιομέτρων, θα γίνει αντικατάσταση εμβόλων, καθώς υπάρχει σχετική τεχνική οδηγία από το εργοστάσιο ως προς τον συγκεκριμένο κινητήρα (μόνον στην έκδοση του GTI, δηλ. όχι των 150, 160 ή 170 ίππων που φορούν άλλα μοντέλα του Group) για ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΜΒΟΛΩΝ σε περίπτωση που η -αρχικά ανεκτή- κατανάλωση λαδιού δεν σταματήσει μετά τα 3.000 χλμ.! Νομίζω ότι νομοτελειακά δεν θα την αποφύγουμε την αλλαγή...

Έχει αντιμετωπίσει κανείς τέτοιο πρόβλημα ή έχει ακούσει τα περί αντικαταστάσεως εμβόλων;

Υ.Γ. Περί ποιότητας, τεχνολογίας και κορυφής: Στο E350 CGI coupe που έχω, μετά από 22.000 χλμ. και 18 μήνες η στάθμη λαδιού δεν έχει πέσει ποτέ και πήγα σε αλλαγή λαδιών στο έτος (18.000 χλμ.) χωρίς απώλεια ούτε ενός μιλιλίτρου... Όσο και να θέλουμε να μιλάμε για πρόοδο του VAG group κ.λπ., η κορυφή είναι για ελάχιστους και δεν πλησιάζεται εύκολα... Όσα βραβεία κι αν παίρνεις...

Link to comment
Share on other sites

Καλα εαν οντως υπαρχει καποιο προβλημα και καιει λαδι αβερτα δεν μ ερχεται κατι αλλο εκτος απο αντικατασταση μοτερ σε ολοκαινουριο αμαξι. Αντικατασταση εμβολων και γενικα αν μπει χερι στο μοτερ... κλαφτα χαραλαμπε.

Link to comment
Share on other sites

Τέλη Ιανουαρίου παραλάβαμε το GTI.

Σήμερα, μετά από 2.598 ήρεμα χιλιόμετρα (μέση κατανάλωση από την παραλαβή 8.2 λίτρα/100 χλμ.) έχουμε ήδη συμπληρώσει τρεις φορές λάδι (στα 1.200 1 λίτρο, στα 2.000 700 ml. και σήμερα ξανά 1 λίτρο), κατόπιν σχετικής ενδείξεως στο MFD!!! Ούτε wankel του RX-8 να ήταν...

Μας είπαν από την Karenta ότι εάν το αυτοκίνητο ξαναζητήσει λάδια εντός 1.000 χιλιομέτρων, θα γίνει αντικατάσταση εμβόλων, καθώς υπάρχει σχετική τεχνική οδηγία από το εργοστάσιο ως προς τον συγκεκριμένο κινητήρα (μόνον στην έκδοση του GTI, δηλ. όχι των 150, 160 ή 170 ίππων που φορούν άλλα μοντέλα του Group) για ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΜΒΟΛΩΝ σε περίπτωση που η -αρχικά ανεκτή- κατανάλωση λαδιού δεν σταματήσει μετά τα 3.000 χλμ.! Νομίζω ότι νομοτελειακά δεν θα την αποφύγουμε την αλλαγή...

Έχει αντιμετωπίσει κανείς τέτοιο πρόβλημα ή έχει ακούσει τα περί αντικαταστάσεως εμβόλων;

Υ.Γ. Περί ποιότητας, τεχνολογίας και κορυφής: Στο E350 CGI coupe που έχω, μετά από 22.000 χλμ. και 18 μήνες η στάθμη λαδιού δεν έχει πέσει ποτέ και πήγα σε αλλαγή λαδιών στο έτος (18.000 χλμ.) χωρίς απώλεια ούτε ενός μιλιλίτρου... Όσο και να θέλουμε να μιλάμε για πρόοδο του VAG group κ.λπ., η κορυφή είναι για ελάχιστους και δεν πλησιάζεται εύκολα... Όσα βραβεία κι αν παίρνεις...

Εγώ φίλε το πήρα μέσα Δεκεμβρίου και μέχρι σήμερα έχω κάνει 11000 χιλιόμετρα . Δεν εχω χάσει ούτε στάλα λάδι με οδήγηση μικτή προς το επιθετική .Επίσης όλα αυτά τα χιλιόμετρα μηχανικό πρόβλημα δεν είχα κανένα . Εγώ είμαι για πρώτη φορά στο group και έχω εμπειρία απο ίαπωνικά Γαλλικά και κορεάτικα αυτοκίνητα . ΟΧΙ GTI και το τονίζω . Πρόβλημα μηχανικό δεν είχα απο κανένα . Θέλω να πώ πως δεν νομίζω πως απαραίτητα είναι θέμα του group αλλά και της τύχης του καθενός.

Link to comment
Share on other sites

καλυτερα ζητησε να σου αλλαξουν ολο το μοτερ, δεν θα εμπιστευομουν να μου ανοιξουν μοτερ καινουργιου μοντελου τα 'σαινια' στις αντιπροσωπειες...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου τι να πω, έπεσες σε προβληματικό αυτοκίνητο. Ζήτα ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ κινητήρα, τρέμω στην ιδέα του να μουα νοίξουν κινητήρα και να τον επισκευάσουν. Παρόμοια περίπτωση είχα διαβάσει και για Ibiza FR 2009 μοντελο με 10,000 χλμ κ υπερβολικό κάψιμο λαδιού όπου προέβει σε αλλαγή κινητήρα αλλά δε ξέρω αν το καλυψε η εγγύηση ή όχι.

Τώρα για την περίπτωσ΄συ, είμαστε βέβαιοι ότι τα καίει τα λάδια, ότι δε χάνει από κάπου ή ότι δε τα καίει λόγω προβλήματος στο τουρμπο; Το πιο τραγικό είναι να σου ανοίξουν μοτέρ και τελικά η βλάβη να ήταν αλλού, γι αυτό το λέω. Επίσης τί τύπο λαδιού χρησιμοποιείς; 5W-30 , 5w 40 ;

Link to comment
Share on other sites

Βρίσκομαι στα 12.200 χλμ με το μικρό TSI και η στάθμη του λαδιού στο δείκτη είναι στη μέση. Στα TSI είναι λογική μια πιο αυξημένη κατανάλωση λαδιού αλλά φυσικά όχι σαν αυτή που αντιμετωπίζει ο φίλος μας πιο πάνω.

Αλλαγή του μοτέρ δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει ότι κι αν κάνει.

Link to comment
Share on other sites

φιλε εχει πολυ λιγα χιλιομετρα.μην δεχτεις να σου αλλαξουν ουτε εμβολα ουτε μοτερ.ζητα καινουριο αμαξι.νομιζω πως νομικα εχεις το δικαιωμα.παρε ενα τηλ στην υπερεσια προστασιας καταναλωτη και ρωτα.και στο λεω αυτο γιατι αν εβγαλε τωρα εμβολα μετα μπορει να βγαλει τιποτα αλλο.στο λεον μου εβγαλε πρωτα σαμσαν.λεω ενταξει δεν ειναι τιποτα μου και τα παιδια οτι ειναι λιγο προβληματικο το σασμαν αυτο.μετα ασφαλειοθηκη,τρομπα βενζινης,προχτες αλλαξα διχαλο και θα πρεπει να μου αλλαξουν και δισκοπλατο..το αμαξι 1.5 χρονου δεν το ζοριζω δεν το σκιζω.ολο βγαζει προβληματα για αυτο στο λεω ζητα νεο αμαξι να χεις το κεφαλι σου ησυχο και να μην μπαινοβγενεις συνεργειο οπως εγω

Edited by kyriakos_tsi
Link to comment
Share on other sites

Η οδηγια εχει να κανει με αντικατασταση ελατηριων πιστονιου.

Η kosmocar ηδη εχει stock απο ελατηρια.

Επισης υπαρχει οδηγια (ανακληση) για αντικατασταση πολλαπλασιαστων διαφορων κινητηρων.

Τηλεφωνηστε στην αντιπροσωπεια με τον αριθμο πλαισιου-κινητηρα και καντε ερωτηση.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου τι να πω, έπεσες σε προβληματικό αυτοκίνητο. Ζήτα ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ κινητήρα, τρέμω στην ιδέα του να μουα νοίξουν κινητήρα και να τον επισκευάσουν. Παρόμοια περίπτωση είχα διαβάσει και για Ibiza FR 2009 μοντελο με 10,000 χλμ κ υπερβολικό κάψιμο λαδιού όπου προέβει σε αλλαγή κινητήρα αλλά δε ξέρω αν το καλυψε η εγγύηση ή όχι.

Τώρα για την περίπτωσ΄συ, είμαστε βέβαιοι ότι τα καίει τα λάδια, ότι δε χάνει από κάπου ή ότι δε τα καίει λόγω προβλήματος στο τουρμπο; Το πιο τραγικό είναι να σου ανοίξουν μοτέρ και τελικά η βλάβη να ήταν αλλού, γι αυτό το λέω. Επίσης τί τύπο λαδιού χρησιμοποιείς; 5W-30 , 5w 40 ;

Στο πάρκινγκ σπιτιού και γραφείου δεν υπάρχει ίχνος διαρροής λαδιού. Μέσα, όσο μπορώ να δω, τα πάντα είναι καθαρά. Άρα, δε νομίζω ότι τίθεται θέμα διαρροής απο κάπου. Εάν ήταν διαρροή, με τόση ποσότητα νομίζω ότι θα φαινόταν σίγουρα στους χώρους όπου μένει το αυτοκίνητο όλο το βράδυ και πολλές ώρες της ημέρας καθημερινά.

Βέβαια, απο την Παρασκευή μεχρι και χθες το βράδυ του κάναμε 200 χλμ., το οδηγησα εγώ με αρκετό γκάζι και πολλαπλα κατεβασματα χειροκινητα και δεν έχει χάσει καθόλου.

Το χειρότερο είναι ότι το αυτοκίνητο οδηγεί κανονικά η γυναίκα μου και ομολογώ ότι αισθάνομαι ανασφάλεια μην τυχόν συμβεί οτιδήποτε και δεν ξέρει τι να κάνει...

Link to comment
Share on other sites

Η οδηγια εχει να κανει με αντικατασταση ελατηριων πιστονιου.

Η kosmocar ηδη εχει stock απο ελατηρια.

Επισης υπαρχει οδηγια (ανακληση) για αντικατασταση πολλαπλασιαστων διαφορων κινητηρων.

Τηλεφωνηστε στην αντιπροσωπεια με τον αριθμο πλαισιου-κινητηρα και καντε ερωτηση.

Σίγουρο αυτό για τους πολλαπλασιαστές?

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρο αυτό για τους πολλαπλασιαστές?

Η πληροφορια ειναι μεσα απο την kosmocar και αφορα διαφορους τυπους κινητηρα.

Εγω παντως Δευτερα πρωι θα παρω τηλ. την αντιπροσωπεια.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Voudouri,

Κατά τη γνώμη μου ψαξτο πρώτα νομικά αν έχεις δυνατότητα να διεκδικήσεις καινούριο αυτοκίνητο. Αν ναι, τότε απλά πήγαινε με αυτά τα χαρτιά στην αντιπροσωπεία και δεν νομίζω να στο αρνηθούν και τότε. Αν όχι, τότε κάνε ό,τι σου υποδεικνύουν, με την ελπίδα ότι θα γίνει καλή δουλειά.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Voudouri,

Κατά τη γνώμη μου ψαξτο πρώτα νομικά αν έχεις δυνατότητα να διεκδικήσεις καινούριο αυτοκίνητο. Αν ναι, τότε απλά πήγαινε με αυτά τα χαρτιά στην αντιπροσωπεία και δεν νομίζω να στο αρνηθούν και τότε. Αν όχι, τότε κάνε ό,τι σου υποδεικνύουν, με την ελπίδα ότι θα γίνει καλή δουλειά.

+1

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν εχει κλεισει εξαμηνο πηγαινε σε αναστροφη πωλησης. Αν θες να εισαι πιο διαλλακτικος πηγαινε σε αντικατασταση μοτερ. Οτι κανεις ομως μονο με δικηγορο γιατι δεν χαμπαριζουν διαφορετικα...

Link to comment
Share on other sites

φιλε πραγματικα καλα ξεμπερδεματα!

υπομονη και ενημερωνε μας !!

Link to comment
Share on other sites

Η σαφης οδηγια ειναι αντικατασταση ελατηρια στα πιστονια.Καμια αντιπρωσοπεια δεν προχωρα σε αντικατασταση κινητηρα.Και επισης δεν καταναλωνουν ολα το gti 6R.Αυτο οφειλεται γιατι μονο μιας συγκεκριμένης κατασκευαστικής χρονικής περιόδου ελατήρια έχουν πρόβλημα.

Όσον αφορα το θέμα των πολλαπλασιαστών για τον συγκεκριμένο κινητήρα δεν υπάρχει καμια απολύτως οδηγία.Είναι για παλιότερους κινητήρες..

Link to comment
Share on other sites

Η σαφης οδηγια ειναι αντικατασταση ελατηρια στα πιστονια.Καμια αντιπρωσοπεια δεν προχωρα σε αντικατασταση κινητηρα.Και επισης δεν καταναλωνουν ολα το gti 6R.Αυτο οφειλεται γιατι μονο μιας συγκεκριμένης κατασκευαστικής χρονικής περιόδου ελατήρια έχουν πρόβλημα.

Όσον αφορα το θέμα των πολλαπλασιαστών για τον συγκεκριμένο κινητήρα δεν υπάρχει καμια απολύτως οδηγία.Είναι για παλιότερους κινητήρες..

Φίλε μου μήπως ξέρεις ποιας συγκεκριμένης περιόδου τα ελατήρια έχουν πρόβλημα?

Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα με αντικατασταση των ελατηριων θα λυθει μιας και αυτα ειναι υπευθυνα πολλες φορες για μεγαλη καταναλωση λαδιου μιας και δεν λειτουργουν σωστα.

Σιγουρα ειναι απαραδεκτο να συμβαινει κατι τετοιο αλλα δυστυχως ειναι ολα μεσα στο προγραμμα.Το θετικο ειναι οτι το καταλαβε η εταιρεια και κανει την αντικατασταση αλλιως θα επρεπε να το αποδειξει ο καθε ιδιοκτητης.

Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα με αντικατασταση των ελατηριων θα λυθει μιας και αυτα ειναι υπευθυνα πολλες φορες για μεγαλη καταναλωση λαδιου μιας και δεν λειτουργουν σωστα.

Σιγουρα ειναι απαραδεκτο να συμβαινει κατι τετοιο αλλα δυστυχως ειναι ολα μεσα στο προγραμμα.Το θετικο ειναι οτι το καταλαβε η εταιρεια και κανει την αντικατασταση αλλιως θα επρεπε να το αποδειξει ο καθε ιδιοκτητης.

Η αντικατάσταση ελατηρίων όμως είναι ασφαλής?? Μπορούμε να εμπιστευτούμε τουε εδώ μηχανικούς?

Link to comment
Share on other sites

Χθες το αφήσαμε στην Karenta, αφού εδώ και 3 εβδομάδες περίμεναν τα ελατήρια από Γερμανία. Εν τω μεταξύ μέχρι τα 3.900 χλμ. είχαμε βάλει 4 λίτρα λάδι... Τουλάχιστον τις 3 φορές έβαλαν στην Karenta και δεν το χρεωθήκαμε.

Ο Θεός βοηθός... Τουλάχιστον έδωσαν όχημα αντικατάστασης.

Θα ενημερώσω για την παραλαβή και τις σχετικές εντυπώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Guest stefanos

Χθες το αφήσαμε στην Karenta, αφού εδώ και 3 εβδομάδες περίμεναν τα ελατήρια από Γερμανία. Εν τω μεταξύ μέχρι τα 3.900 χλμ. είχαμε βάλει 4 λίτρα λάδι... Τουλάχιστον τις 3 φορές έβαλαν στην Karenta και δεν το χρεωθήκαμε.

Ο Θεός βοηθός... Τουλάχιστον έδωσαν όχημα αντικατάστασης.

Θα ενημερώσω για την παραλαβή και τις σχετικές εντυπώσεις.

Enas filos mou parousiase to idio provlhma kai anamenei ki ekeinos ta elathria!!!Dustuxws mexri stigmhs exei sumplhrwsh 2 litra ladi enw exei kanei molis 2.800 xlm...Exei perasei hdh mia vdomada kai perimenoume sxetiko thlefwnhma apo GRATSIA!parolo pou ton kaluptei h egguhsh theloume na pisteuoume oti to apotelesma den tha ferei nea provlhmata sto autokinhto???tha ginei swsth douleia???...PARAKALW ENHMERWSE ME,ME THN PARALAVH TOU AUTOKINHTOU SOU!!EYXARISTW

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.