Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/22/2020 in Posts

  1. 8 points
    Μετά τον σημερινό χειροποίητο καλλωπισμό μας...
  2. 7 points
    Αυξάνονται τα vw στην οικογένεια [emoji16] Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  3. 7 points
    Μερικές φωτογραφίες και απ το δικό μου πολακι! Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. 7 points
  5. 6 points
    Χρόνια πολλά με υγεία σε όλο τον κόσμο...Καλή πρωτοχρονιά να έχουμε.
  6. 6 points
  7. 6 points
  8. 6 points
  9. 6 points
    Για χάρη της οικονομίας της συζήτησης μήπως να συνοψίσουμε ; Α) Η χρήση 0w-20 δεν έχει λογική αν θέλουμε να το κρατήσουμε πολλά χρόνια , αν θέλουμε να το δούμε ως λιπαντικό “στρωσίματος” αυτό δεν αλλάζει κάτι. Β) Ναι στη χρήση 5w-30 , υπό προϋποθέσεις όμως . Να είναι πολύ καλό , να μην έχουμε απαιτήσεις για πολύ μεγάλα “ζόρια” και να μην το “καίει”. Γ) Ναι στη χρήση 5w-40 ή 0w-40 ως πλέον κατάλληλα για τις Ελληνικές συνθήκες. Δεν επιβαρύνουν τα φίλτρα σωματιδίων , (τουλάχιστον αρκετά λιπαντικά της κατηγορίας αυτής.) Άλλωστε αυτά τα φίλτρα σωματιδίων είναι (εν μέρει) υπεύθυνα για την ύπαρξη της προδιαγραφής vw 504/507 , vw 508 και του περιβαλλοντολογικού αφηγήματος εν γένει. Δ) Αλλαγή λαδιών έως 10-12 Κ Km (super max) , δεν υπάρχει λιπαντικό που να αντέχει 30 Κ Km , αλλά και να υπήρχε θα έχει τέτοια βρωμιά που δεν θα ήθελες να ξέρεις. Όλα αυτά κατ' εμέ πάντα.
  10. 5 points
    https://www.dotz-wheels.com/EN/wheels/spa-dark αυτή τη ζάντα έβαλα τελικά. Ήμουν τυχερός γιατί βρήκα στην τις https://www.dotz-wheels.com/EN/wheels/suzuka-black που ηθελα στην αρχή. Κάναμε δοκιμή αλλά δεν άρεσαν πάνω στο κόκκινο t roc μου. Οπότε διάλεξα αυτές. Μου αρέσουν πολύ. αχαχαχχααχ
  11. 5 points
  12. 5 points
    Όποιος φύγει απ' το μαντρί, τον τρώει ο λύκος.
  13. 5 points
    Καλημέρα σε όλους σας.... Ο πολεμιστής ξεκουράζεται κάτω από την δροσιά του πλάτανου [emoji7][emoji3590][emoji41] VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
  14. 5 points
    εγω παντως δεν εχω λογο να μην πιστεψω...και θεωρω ουτε και ο κατοχος εχει λογο να πει ψεμματα, ειδικα οταν υπαρχουν ντοκουμεντα...αντθετως βεβαια εχω λογο να ζηλεψω τετοιες καταναλωσεις..να στε καλα βρε παιδια να τα χαρειτε τα εργαλεια
  15. 5 points
    Άλλη μια φωτο σημερα απο Λευκαδα. Sent from my iPhone using Tapatalk
  16. 5 points
    Ο Μανταρινης είναι ζουμερος τελικά!!! Και μια φωτο από το πώς είναι σήμερα το δικό μου!
  17. 5 points
    Καλησπερα. Ποστάρω κι εγω ως νεο μελος το αυτοκινητο μου! Sent from my iPhone using Tapatalk
  18. 5 points
    Τελικά έβαλα τις γνησιες vw Madrid. Έκανα reset στην πίεση ελαστικών αφού έβαλα τις ζάντες και όλα μια χαρά. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας Στάλθηκε από το LYA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  19. 5 points
    Μαστορα..Τα μοτέρ + λάδια εποχής 1975-1990, ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ. Η γενικότερη τάση με τους σύγχρονους κατασκευαστικά κινητήρες και τα υπέρ-εξελιγμένα λάδια (κυρίως σε πρόσθετα) είναι να πέφτουν τα ιξώδη. Ήδη ξέρεις, ότι στην Αμερική πουλάνε 0w15 όσο και αν αυτό πονάει στους λάτρεις π.χ. του 10w40. Αν το μοτέρ είναι φτιαγμένο για 0W-20 ή 5W-20, θα το προστατέψει μια χαρά. Τα σύγχρονα μοτέρ θα σου ρίξουν την ιπποδύναμη όσο χρειάζεται για να μην υπερθερμανθούν, εκτός και εάν το σκίζεις σε κάθε μετακίνηση…εκεί, πάμε σε άλλη κατάσταση, σε άλλα standards, σε άλλη συζήτηση. Είναι δυνατόν όμως να λες ότι το συνιστώμενο από κατασκευαστή π.χ. 5W-30, καλό είναι να το κρατάμε μόνο για το στρώσιμο και μετά πρέπει να μπαίνει παχύτερο??..!! Τι ασύλληπτες και κυρίως αυθαίρετες εμμονές είναι αυτές?... και γιατί καλά και σώνει, π.χ. με το 5w-30 ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ θα καίω λάδι? 7 χρόνια passat 1.4 - 122hp με 5W-30 και 85.000 χλμ + 8 χρόνια με δύο fiesta ecoboost (Trend 100hp + Titanium 125hp) με 5W-20 και 70.000 χλμ περίπου το καθένα, και δεν έμαθα ακόμη τι θα πεί κάψιμο λαδιού! (οι αλλαγές σε ΟΛΑ : 8-10.000 χλμ) Είναι εντυπωσιακό, το ότι βγάζεις απατεώνες όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες και ευκολόπιστους και απληροφόρητους όλους τους πελάτες – κατόχους τους! Εσύ λοιπόν βάλε 10w40 στο επόμενο καινούργιο που θα αγοράσεις και που ο κατασκευαστής θα συστήνει π.χ. το 5w-30, και αν τυχόν αρχίσει να σου καίει, σε βλέπω με επόμενη ρευστότητα στη βαλβολίνη! (φιλικά πάντα, παρά την ‘ένταση’ του γραπτού λόγου!)
  20. 5 points
    Κατοχος απο τον περασμενο Ιουνιο!
  21. 5 points
    Παρα πολυ καλα σου τα ειπε . Απλως μην τα αφηνεις στα 10κ τα λαδια, κατ εμε απο εμπειρια ειναι πολλα , να μην περιμενεις 4-5 μηνες αλλα 15 μερες το πολυ και παντα μετα απο μεγαλα ταξιδια και οταν αρχιζει και το καψιμο γραφει στον δεικτη λαδιου , πεταμα τα λαδια, εσπασαν και δεν τα σηκωνει το μοτερ, τα κουρασε και τα καιει . Μην πεις δλδ , " α , εκαψε 500 μλ , οκ ολα καλα , συμπληρωνω και συνεχιζω " . Ασε τις εταιριες να λενε , μολις δεις τοσο καψιμο, ειναι σημαδι οτι θελει αλλαγη το λαδι . Συνηθως πριν τα 5κ , δεν θα καψεις τοσο . Εαν αρχιζει και καιει τοσο στα 5κ , αλλαγη ρευστοτητος σε παχυτερο . Αυτα φυσικα οταν σου ανηκει το οχημα και θες να το κρατησεις . Σαν leasing τωρα , οπως βολευεσαι, νοικιαρικο ειναι ...
  22. 4 points
    Χρόνια πολλά, καλά Χριστούγεννα σε όλους σας! VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
  23. 4 points
    Καλά Χριστούγεννα σε όλα τα μέλη του Vwclub, τις οικογένειες, τους φίλους και τους γνωστούς Ας είναι το Ξεκίνημα της Νέας Χρονιάς αφετηρία μίας δημιουργικής εποχής. Χρόνια πολλά!
  24. 4 points
    χρόνια πολλά και καλή ανάρρωση στους ασθενείς
  25. 4 points
    καλημέρα σε όλους...!!! καλά Χριστούγεννα με υγεία και ευτυχία σε όλο τον κόσμο. και του χρόνο τέτοια μέρα στα χωριά μας!
  26. 4 points
    Eυχές για καλά Χριστούγεννα με υγεία και επιστροφή στη κανονικότητα. Καλη χρονιά σε όλα τα μελη και τους φίλους της Λέσχης!
  27. 4 points
    Η ευχή μου είναι να υποδεχθουμε τη νέα χρονιά σοφοτεροι από την εμπειρία που αποκόμισαμε μέχρι σήμερα και να μη παραδώσουμε τα όπλα, για να μας βρει η επιστροφή στη κανονικότητα με τη διάθεση να ζούμε τη κάθε στιγμή, όπως μας αξίζει! Καλη χρονιά με υγεία σε όλα τα μελη και τους φίλους της Λέσχης! Στάλθηκε από το BLA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  28. 4 points
    Καλημέρα σε όλους. Ήρθε κ μένα το μικρό μου....
  29. 4 points
    Δεν γνωριζω. Θεωρω πως θα ειναι δυσκολο αλλα αν βρεις καποιον πολυ καλο στπ wrapping θα μπορεσει να το κανει. Ελπιζω να σε καλυψω με αυτες που εχουν πολυ πρωινο φωτισμο, αν και ειναι απλυτο, μολις το ειχα παραλαβει απο τον φανοποιο.
  30. 4 points
    Καλησπέρα στην όμορφη ομάδα!Ονομάζομαι Δημήτρης και πριν λίγους μήνες απέκτησα το πρώτο μου αυτοκίνητο της VW°ένα Golf Mk4 1.6.
  31. 4 points
    VW Tiguan R-Line 1.6tdi 2019 Ξεκινάμε με chiptuning
  32. 4 points
    Πιτσιλιστήρια (πιτισλήθρες κατ' άλλους!) Έτοιμα! Το όλο σκηνικό κράτησε περίπου 15 μέρες. Η αρχική ιδέα ήταν να βρω και να μαζέψω τα δεκάδες ψιλολόγια από ξένα ή εγχώρια μαγαζιά (ξένα: Autodoc και τέτοια παρόμοια, εγχώρια: από καταστήματα με γνήσια ανταλλακτικά). Το κόστος πλησίαζε τα 300 και βάλε! Χαζολογώντας στο καρ, βρήκα ένα προφυλακτήρα ίδιο με το δικό μου, αλλά ΜΕ πιτσιλιστήρια πάνω! Στην Πρέβεζα! Τον αγόρασα (100 ως εδώ). Στη συνέχεια λείπαν μια τρόμπα (το παγούρι μου έχει θέση για 2η τρόμπα και είναι και το μεγάλο των 5,5 λίτρων!), μια γωνίτσα να συνδεθεί η τρόμπα με τα υδραυλικά του προφυλακτήρα και μια τσιμούχα για την τρόμπα. (29 αυτά). Τέλος, τα ηλεκτρικά. Εδώ ψωνίσαμε Kufatec που φτιάχνει ένα σκασμό καλωδιώσεις για retrofit. (48 αυτά). Δόθηκε ο προφυλακτήρας στον ζωγράφο (και όχι... βαφέα!) εξουσιοδοτημένου SEAT γνωστού μου καταστήματος και 3 μέρες μετά τοποθέτηση. (80 η βαφή). Στην αρχή δεν παίξανε! Φτου! Ευτυχώς... βρήκα λύσεις στα VwVortex και δεν χρειάστηκε να ξαναβγεί ο προφυλακτήρας! Μια αλλαγή στην Κωδικοποίηση ήθελε! Αρχικά φοβήθηκα ότι μπορεί να ήταν βουλωμένα τα μπεκ! Ελάττωμα; Ναι το είπαν ΟΛΟΙ: Γίνεται κ@λ@ς το αμάξι, εδικά αν είναι φρεσκοπλυμένο! Υγεια! Τελικό κόστος? Μικρότερο από το αρχικά υπολογισθέν, συν την ευκολία της "έτοιμης" μισής υδραυλικής εγκατάστασης! http://steliosh.net/golf/lightswashers/index.html Σε τρία μέρη! Και Video φυσικά! https://youtu.be/Wh9sbn7a8RA
  33. 4 points
    Δες τη σταθμη των υγρων πρωτα αν ειναι ενταξει και μετα πρεπει να δεις τη γραμμη που ξεκινα απο το τυμπανο του σεβρο και καταληγει πισω στο μοτερ. Καποια τσιμουχα η σωληνακι ειναι προβληματικο. Εχω αλλαξει και στο δικο μου και σε αλλα, με τον καιρο παλιωνουν Sent from my iPhone using Tapatalk Υγ. Στο over πανω αν ξεφυσα ειναι σιγουρη η διαρροη.
  34. 4 points
  35. 4 points
    Το έχω ξαναγράψει και εδώ αλλά έπεσε καπέλο... Πέραν της πλάκας όλων των παραπάνω ακούστηκαν και κάποιες αλήθειες αλλά οκ, το θέμα έληξε. Ως πρώην υπάλληλος σε ΚΤΕΟ ξαναλέω το εξής. Δεν υπάρχει νόμιμη μεμβράνη για τα εμπρός και εάν έρθει πονηρός με κατεβασμένα τα παράθυρα έχω το δικαίωμα να τα κλείσω για να βγάλω φωτογραφίες. Ωραία τα μπλα μπλα αλλά άλλο άκουσα είδα φαντάστηκα και άλλο ξέρω και απαντώ. Στο μικρό μου c1 είχε το 3 παντού και ήταν τέλειο να το βλέπεις και πανέμορφο αλλά το βράδυ δεν... Εννοείται τις εμπρός της ξηλωσα με κόστος 30€ και ησύχασα. Το t rocακι μου έχει τζάμια πίσω σκούρα και μένω εκεί... Εάν θέλω σκίαση υπάρχουν και άλλοι τρόποι να την βρω. Φιλικά προς όλους, καλό μεσημέρι..
  36. 4 points
    Ρε σεις μην ψάχνετε λόγο να τρελαθείτε. Τσουλαει; Απολαύστε το. Ανάβουν λαμπάκια; Τρέχετε συνεργείο. Μην τρωγεστε με τα ρούχα σας.
  37. 4 points
    Όπως κάθε 6μηνο (εδώ και 25 χρόνια), μετά από το καλό πλύσιμο και στέγνωμα, παίρνω με ένα πανί τυχόν σκόνες ξανά και αφού ελέγξω ότι είναι πλήρως καθαρό (και χωρίς ίχνος νερού από το πλύσιμο), ξεκινώ (σε σκιερό μέρος πάντα): 1) Υγρό σκληρό (κατά προτίμηση) κερί, καλής μάρκας (όχι απαραίτητα Top Brand), χρησιμοποίησα αυτή τη φορά το Turtle Wax. 2) Μαλακά σφουγγαράκια επάλειψης κεριού. 3) 2 τουλάχιστον πανιά (μικρο-ίνες) για σκούπισμα. Αλοιφω με κυκλικές κινήσεις το κερί, κομμάτι κομμάτι του αυτοκινήτου, φροντίζοντας να θυμάμαι την σειρά που τα έκανα και το αφήνω να στεγνώσει. Σκουπίζω με το 1ο πανί το πρώτο χέρι, με την ίδια σειρά, από το παλαιότερο προς το νεότερο. Μετά, ελέγχω ξανά για τυχόν σημεία που μου ξέφυγαν και τις τυχόν ατέλειες τις σκουπίζω με το 2ο πανί. Σύνολικος χρόνος (πλην πλυσίματος) = ~2 ώρες (εξαρτάται από το μέγεθος του οχήματος και το δικό μου είναι πολύ μεγάλο). Το αποτέλεσμα το βλέπετε, από κοντά πιο πολύ γυαλίζει [emoji12] Υ.Γ: Γυμναστική χεριών + άνω κορμού σίγουρα. VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 241HP DSG7 R-Line 7seater
  38. 4 points
    Ας παρουσιάσω και εγώ το δικό μου Polo 6N. Για όσους δεν με ξέρουν, ονομάζομαι Ηλίας Τσακουλέρης και είμαι μηχανικός που έχω συνεργείο στο Περιστέρι (παλιότερα ήταν στο Αιγάλεω) και είμαι εδώ και πάρα πολλά χρόνια υποστηρικτής του VWClub. Αρκετοί έχετε δει την παρουσίαση του doggy (Κώστα) με το Polo του. Τα μηχανικά του είναι λίγο πολύ φτιαγμένα με την ίδια λογική όπως το δικό μου, απλά εγώ παίζω σε λίγο μεγαλύτερα νούμερα (πλέον). To δικό μου Polo ήταν ένα 6N 1.4 16v, 101hp. Αρχικά τουρμπίστηκε με κορμό από 1.6 8v μαντεμένιο συν πιστόνια-μπιέλες και ότι άλλο χρειάζεται και με εγκέφαλο από Lancia Delta Integrale συν μπεκ, συν πεταλούδα. Το αυτοκίνητο τότε ήταν κάπου στα 220+ άλογα. Κατόπιν ακολούθησαν διάφορες αλλαγές (εγκατάσταση NOS, άλλα προγράμματα κλπ) αλλά αυτά ξηλώθηκαν και ξανάγιναν κάποια πράγματα από την αρχή και πλέον είμαστε στην παρακάτω κατάσταση: Πιστόνια acralite, μπιέλες σφυρίλατες, συμπίεση γύρω στο 9,5, τουρμπίνα gtx2860rs, σετ δίσκο-πλατό 6-φτερο χειροποίητο με πλατό ενισχυμένο. Τα κυβικά μετρήθηκαν πλέον στα 1640 επειδή έχει ανοιχτεί το μπλοκ και φοράει εισαγωγή και στρόφαλο από Polo 6N2 GTi Εισαγωγή και εξαγωγή είναι 70-άρα Αντλία βενζίνης Walbro 7bar. Φρένα από Corrado 288mm μπροστά και πίσω δίσκοι από Golf GTI Εκκρεμούν κάποιες ρυθμίσεις ακόμη και το υπολογίζουμε να βγάλει κάπου στα 300 άλογα τροχό!!! Πάρτε και μερικές φώτο μιας και το αυτοκίνητο ξαναβάφτηκε από την αρχή, αλλάχθηκαν οι ζάντες μπήκαν σπόιλερ, μαρσπιέδες, αεροτομή, εγκαταστάθηκαν φώτα Angel Eyes και τα σήματα της VW έγιναν μαύρα.
  39. 4 points
  40. 4 points
    Τελευταία η πόρτα συνοδηγού δυσλειτουργούσε και δεν κλείδωνε. Αρκετό καιρό μετά και ύστερα από μια αλλαγή μπαταρίας, παρατήρησα ότι η κλειδαριά άρχισε πάλι να λειτουργεί σωστά, οπότε την άφησα νομίζοντας ότι λύθηκε το θέμα. Μέχρι που ήλθε η μέρα όπου κλείδωσε .. και δεν ξεκλείδωνε με τίποτα. Γνώριζα πολύ καλά, ότι μια κλειδωμένη πόρτα στο Golf 5 είναι πολύ πολύ ποιό δύσκολή και ακριβή υπόθεση από μια ξεκλείδωτη. Μετά από 1-2 ημέρες σκέψεις, αναζητήσεις στο internet, ερωτήσεις σε ηλεκτρολόγους, μαστόρους κλπ όλοι μου είχαν πει ότι πρέπει να πάω σε φανοποιό ! Τελικά, σήκωσα τα μανίκια και ξεκίνησα. Από την πίσω πόρτα, έβγαλα αφαλό, χειρολαβή και τον εξωτερικό ταμπλά, από εκεί με ανοικτή την πίσω πόρτα, έκοψα μια μικρή τρύπα στην πλαστική καλύπτρα της εμπρός (κλειδωμένης) πόρτας με dremel. Πλέον είχα οπτική επαφή στην βίδα της μπετούγιας της, ξεβίδωμα, έξω ο αφαλός, έξω η χειρολαβή και από την τρύπα της χειρολαβής με πολύ προσεκτική κίνηση κούνησα το κόκκινο πλαστικό της ηλεκτρομαγνητικής και η πόρτα άνοιξε! Έξω ο ταμπλάς της εμπρός πόρτας και αντικατάσταση της ηλεκτρομαγνητικής ! Ανάποδη διαδικασία για κλεισίματα και όλα ok !!!! Τον παραπάνω τρόπο, δεν τον βρήκα πουθενά στο Internet ούτε τον είχα ακούσει από κάποιον. Είναι ένας πολύ δύσκολος μεν αλλά ανέξοδος και γρήγορος τρόπος να ξεκλειδώσει η εμπρός πόρτα. Ευχομαι να μην σας τύχει !!
  41. 4 points
    Όλα τα μοτέρ που γράφω παρακάτω αγοράστηκαν καινούργια με 0 χιλιόμετρα. 1. Σε 20vt έβαζα στη αρχή 5w30, και μετά τον πρώτο χρόνο πέρασα σε Castrol Magnatec 5w40. 2. Σε εργοστασιακό Tsi που έχω βάζω 5w30 πάντα. (άλλο Golf) 3. Σε 2 μοτέρ Multijet βάζω πάντα 5w30 επίσης. 4. Η αλήθεια είναι ότι στις περιπτωσεις 2,3 βάζω Castrol Edge ή Mobil ESP Formula και δεν θ΄αλλάξω, παρόλα τα όσα γράφονται. Η λειτουργία είναι βελούδινη και η κατανάλωση μηδενική. Στο 20vt που επίσης είχα ανοίξει για επιθεώρηση και μόνο πριν χρόνια, τα κουζινέτα ήταν σε άριστη κατάσταση παρόλο της θεωρητικά υποδεέστερης ποιότητας του Magnatec, οπότε ξανακλείστηκε και συνέχισα στο ίδιο λάδι. Στο άλλο Tsi που έχει γίνει εδώ και χρόνια σφυρήλατο, όταν ήταν εργοστασιακό έβαζα μόνο Castrol Edge 5w30 και 1 φορά Shell & Aral. (Αλλαγές ανά 7500-5000χλμ). Κατά το άνοιγμα, τα κουζινέτα βρέθηκαν σε άριστη κατάσταση και στροφάλου και μπιελών, το ίδιο και τα κομβία, αυτό επιβεβαιώνει τη χρήση των άνω λιπαντικών. Από τη στιγμή που έγινε ανακατασκευή, έβαζα κάποιες φορές ο χειμώνα 5W30 ή 0w40 και τους άλλους μήνες 5w40, αλλά μετά το φρεσκάρισμα που του ξαναέκανα πέρυσι πλέον βάζω μόνο 5w40 χειμώνα - καλοκαίρι για να είναι ετοιμοπόλεμο σε κάθε περίπτωση καθώς πλέον στα πολλά κρύα δεν το βάζω μπρος δεν υπάρχει λόγος ταλαιπωρίας. Σε μάρκες συνήθως Liqui Moly, Castrol ή Motul. Σαν εργοστασιακό στο Tsi καθόταν καλά το Castrol Edge 5w30, το Motul και Mobil ελάχιστα το έκαιγε. Το Mobil και το Castrol είχαν το πιο ήσυχο δούλεμα, το Motul λίγο πιο τραχύ. Στο σφυρήλατο λοιπόν που το δοκίμασα μετά τις 3-4000χλμ, ο ήχος αλλάζει δραματικά και έκανα τις αλλαγές νωρίτερα, οπότε αποφάσισα να το σταματήσω και να μείνω στο 5w40. Η άποψή μου είναι να το βάλεις άφοβα, αλλά να προσέξεις από που αγοράζεις, τα πράγματα με τη νοθεία και τα επαναχρησιμοποιήσιμα λάδια είναι πρόβλημα σοβαρό πλέον. Αλλαγές όσο πιο συχνά μπορείς 7,500 ή 15,000.
  42. 4 points
    Καλοκαιρινα έτοιμα! Μια σημερινή!
  43. 4 points
    Καλησπέρα, επιστρέφω μετά από καιρό για ένα update, το σημαντικότερο μέχρι τώρα. Μετά λοιπόν από 12 χρόνια ευτυχισμένης συμβίωσης ήρθε ο καιρός να χωρίσουν οι δρόμοι μας. Πριν δυόμιση μήνες περίπου το έδωσα. Μακάρι ο νέος ιδιοκτήτης να το προσέχει και να το αγαπάει όπως εγώ, γιατί πραγματικά η φροντίδα που του παρείχα όλα αυτά τα χρόνια ήταν ως και υπερβολική θα έλεγε κανείς. Αυτό βέβαια το εξαργύρωσα με την απροβλημάτιστη λειτουργία του, ακόμα και για το διάστημα που το είχα φτάσει στα 390 άλογα. Σκεφτόμουν πολύ σοβαρά και παρά λίγο θα προχωρούσα σε big turbo, αλλά αποφάσισα να αναζητήσω νέες εμπειρίες αν και δεν μου ήταν εύκολο συναισθηματικά. Δεν ντρέπομαι να ομολογήσω ότι τη μέρα που το έδωσα έκλαψα. Ακόμα και λίγες μέρες μετά το σκεφτόμουν και δάκρυζα. Αλλά έτσι είναι, κάποια στιγμή πρέπει να βρίσκεις τη δύναμη να αποχωρίζεσαι πράγματα που αγαπάς, ακόμα και αυτά που έχεις συνδέσει με τους πιό σημαντικούς σταθμούς στη ζωή σου. Και αυτό το κάνεις γιατί το μέλλον δεν σε περιμένει και η δίψα για νέες εμπειρίες είναι εξίσου μεγάλη με τις αναμνήσεις. Καθώς νιώθω ότι σιγά σιγά περνάει η φάση της βελτίωσης για μένα, και αφού δεν προχώρησα σε big turbo πριν κάνα χρόνο που έφτασα κοντά, αποφάσισα στα πλαίσια των νέων αυτών εμπειριών να επιλέξω και μάλιστα για πρώτη φορά αυτοκίνητο επιδόσεων, με αρκετά άλογα για να μπορεί να μου κρατήσει το ενδιαφέρον για πολλά χρόνια, ίσως και για όλη τη διάρκεια που θα το έχω. Άλλωστε, η φάση της βελτίωσης μπορεί να περνάει, ο εθισμός με την ταχύτητα όχι. Ως εκ τούτου δεν υπήρχε περίπτωση να πάω σε πιό αργό αμάξι από αυτό που άφησα. Τώρα βέβαια λόγω περιορισμών στις μετακινήσεις, μετά από σχεδόν δύο μήνες ακόμα στρώνω, αλλά πιστεύω σύντομα να δω τι κάνει και στο δρόμο. Καθώς το νέο μου αυτοκίνητο είναι εκτός VAG και μάλιστα για πρώτη φορά μετά από 20 χρόνια, οπότε στο σημείο αυτό κλείνει για μένα ένα κεφάλαιο, θα ήθελα χωρίς να αναφέρω ονόματα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους με βοήθησαν έστω και λίγο στην ολοκλήρωση του project. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι πήρα χρήσιμες πληροφορίες για το κούλερ το οποίο μου βγήκε διαμάντι, χρησιμοποίησα πληροφορίες σχετικά με τις ρυθμίσεις του προγράμματος κ.α. Εύχομαι σε όλους τα καλύτερα, σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο και βέβαια καλή συνέχεια στο forum. Ίσως συνεχίσω να γράφω μια στο τόσο, αλλά σε κάθε περίπτωση ήθελα να ενημερώσω για το αυτοκίνητο καθώς είναι πολύ ιδιαίτερο και αναγνωρίσιμο, δεν το μπερδεύεις με άλλο δηλάδη, και σε περίπτωση που το πετύχετε πουθενά στο δρόμο δεν ήθελα να νομίζει κανείς ότι είμαι εγώ μέσα, γιατί ποτέ δεν ξέρεις πώς οδηγεί ο καθένας και πώς συμπεριφέρεται.
  44. 4 points
    Καλησπέρα στην παρέα...Συγχαρητήρια για τη δουλειά που έχετε κάνει εδώ... Δημήτρης, από Βόλο, φρέσκος κάτοχος ενός μεταχ/νου Passat 1.6 tdi, μοντ. 2016 Β8, Comfortline με 90.000 χλμ. Μετά από 2 Χόντα, 2 Μαζντα, 2 Μιτσουμπισι, 1 Φορντ και 1 Σκόντα είπα να το δοκιμάσω!!! Εύχομαι σε όλους καλά και ασφαλή χιλιόμετρα παιδιά....θα τα λέμε...
  45. 4 points
    Καλό Πάσχα, Καλή Ανάσταση σε όλα τα μέλη μας με υγεία ! Είναι το πρώτο Πάσχα που αντί των συμβουλών για ασφαλή οδήγηση, σύνεση στο δρόμο και καλή επιστροφή, θα πω: «Μείνετε μέσα» για να είμαστε όλοι μας κι αυτοί που αγαπάμε υγιείς.
  46. 4 points
    Έτοιμος και ο πλαστικός θόλος. Αφού βρήκα χρόνο (και κυρίως χώρο) έκατσα και τον έβγαλα από το αμάξι. Τον κόλλησα με το Κολλητήρη που έχω. Το έλιωσα λίγο λίγο και έτοιμο Σε ένα σημείο μάλιστα έβαλα και ένα κομμάτι από μεταλλική ψιλή σίτα, (βλέπε φωτό) Ζεστενα το πλαστικό με την σίτα από πάνω και αυτό έμπαινε μέσα στο ίδιο το πλαστικό καθώς έλιωνε. Γλυτώσαμε το 50€
  47. 4 points
    Το εργαλείο ήρθε [emoji2957] Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  48. 4 points
  49. 4 points
    Παρακάτω ακολουθεί λίστα αναλωσίμων Service: Polo 6N1 1.4 - 45ps Φίλτρο αέρα MANN-FILTER - Κωδικός: C28731-MANN Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU2882-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2862-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα MANN-FILTER - Κωδικός: FP2862-MANN με μυκητοκτόνο δράση Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK613-MANN Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: W71252-MANN Μπουζί NGK - Κωδικός: BUR6ET-NGK NGK - Κωδικός: BPR6EIX-NGK NGK - Κωδικός: VLINE01-NGK Polo 6N1 1.4 - 100ps Φίλτρο αέρα MANN-FILTER - Κωδικός: C42871-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: C42872-MANN (αναλόγως κλίματος) Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU2882-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2882-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2862-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: FP2862-MANN με μυκητοκτόνο δράση Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK613-MANN υψος 140 MANN-FILTER - Κωδικός: WK512-MANN υψος 163 (ανάλογα το σασί) Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: W71252-MANN Μπουζί NGK - Κωδικός: BKUR6ET-NGK NGK - Κωδικός: VLINE27-NGK Polo 6N2 1.4 - 101ps Φίλτρο αέρα MANN-FILTER - Κωδικός: C42871-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: C42872-MANN (αναλόγως κλίματος) Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU2882-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2862-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα MANN-FILTER - Κωδικός: FP2862-MANN με μυκητοκτόνο δράση MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2882-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα MANN-FILTER - Κωδικός: FP2882-MANN με μυκητοκτόνο δράση Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK512-MANN Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: W71252-MANN Μπουζί NGK - Κωδικός: BKUR6ET10-NGK NGK - Κωδικός: VLINE24-NGK Polo 6N2 1.6 Gti - 125ps Φίλτρο αέρα MANN-FILTER - Κωδικός: C42871-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: C42872-MANN Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU2882-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2862-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα MANN-FILTER - Κωδικός: FP2862-MANN με μυκητοκτόνο δράση MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2882-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα MANN-FILTER - Κωδικός: FP2882-MANN με μυκητοκτόνο δράση Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK512-MANN Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: W71252-MANN Μπουζί NGK - Κωδικός: BKUR6ET10-NGK NGK - Κωδικός: VLINE24-NGK Polo 9N1 1.4 - 75ps Φίλτρο αέρα MANN-FILTER - Κωδικός: C29985X-MANN Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU2545-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2545-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: FP26010-MANN Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK512-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: WK59X-MANN χωρίς FPR MANN-FILTER - Κωδικός: WK691-MANN FPR στα 3Bar Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: W71252-MANN Μπουζί NGK - Κωδικός: BKUR6ET10-NGK NGK - Κωδικός: ZFR5PG-NGK NGK - Κωδικός: PZFR5D11-NGK πλατίνας NGK - Κωδικός: VLINE24-NGK NGK - Κωδικός: VLINE34-NGK Polo 9N 1.8 20VT - 150ps Φίλτρο αέρα MANN-FILTER - Κωδικός: C22953-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: C22954-MANN Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU2545-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2545-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα MANN-FILTER - Κωδικός: FP26010-MANN με μυκητοκτόνο δράση Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK512-MANN Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK692-MANN με FPR στα 4Bar MANN-FILTER - Κωδικός: WK691-MANN με FPR στα 3Bar Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: W71930-MANN Μπουζί NGK - Κωδικός: PFR6Q-NGK Polo 6R/C Gti 1.4 180ps Φίλτρο αέρα MANN-FILTER - Κωδικός: C15008-MANN Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU26010-MANN Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CUK26010-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK69-MANN Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: W71294-MANN Μπουζί NGK - Κωδικός: SIZFR6B8EG-NGK (τα συγκεκριμένα έχουν συζητηθεί στο αντίστοιχο θέμα και στo Golf, αφορούν τον τελευταίο κωδικό για όλα τα Tsi μοτέρ) Polo 6R/C Tsi 1.2 Φίλτρο αέρα MANN-FILTER - Κωδικός: C15008-MANN Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU2545-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2545-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα MANN-FILTER - Κωδικός: CU26010-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CUK26010-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK69-MANN Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: W71294-MANN Μπουζί NGK - Κωδικός: IZFR6P7-NGK Polo 6C Gti 1.8 - 192ps Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU26010-MANN Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK69-MANN Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: HU6002Z-MANN Μπουζί NGK - Κωδικός: PLFER7A8EG-NGK Polo 6C 2.0 Gti - 200ps Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU26010-MANN Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK69-MANN Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: HU7196X-MANN Μπουζί NGK - Κωδικός: PFR7S8EG-NGK Polo 6R/C - 1.2 Tdi 75ps Φίλτρο αέρα MANN-FILTER - Κωδικός: C15008-MANN Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU2545-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CU26010-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CUK26010-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2545-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: FP26010-MANN με μυκητοκτόνο δράση Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK80291-MANN Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: HU7017Z-MANN Polo 6R/C - 1.4 Tdi 90ps Φίλτρο αέρα MANN-FILTER νούμερο: C 35 011 Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU26010-MANN Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK80291-MANN Φίλτρο λαδιού FILTRON - Κωδικός: OP6164-FILTRON Polo 6R/C - 1.6 Tdi 105ps Φίλτρο αέρα MANN-FILTER - Κωδικός: C15008-MANN Φίλτρο, αέρας εσωτερικού χώρου MANN-FILTER - Κωδικός: CU2545-MANN MANN-FILTER - Κωδικός: CUK2545-MANN φίλτρο ενεργού άνθρακα MANN-FILTER - Κωδικός: FP26010-MANN με μυκητοκτόνο δράση Φίλτρο καυσίμου MANN-FILTER - Κωδικός: WK8232-MANN Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδικός: HU7008Z-MANN
  50. 4 points
    Θα γραφεις με μικρα γραμματακια, τα κεφαλαια υποδηλωνουν οτι φωναζεις ειδικα με τον τροπο που εγγραψες εσυ. Τα παραπανω τα εχεις αποδεχτει στους ορους χρησης κατα την εγγραφη σου. Δεν απαιτουμε για απαντηση με τετοιο τροπο, υπομονη οταν καποιος το δει και εχει διαθεση θα απαντησει. Δεν ειναι γραμμη βοηθειας το φορουμ ουτε τσατ. 24/7 Καλη συνεχεια λοιπον στην περιηγηση σου στο φορουμ και ηρεμα οπως σου ξαναεγραψα. Sent from my iPhone using Tapatalk
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...