Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/07/2021 in Posts

  1. Περα απο τα κλασικα μπουζι πολλαπλασιαστες, Οι πρωτες παρτιδες mk7 ειχαν προβλημα στην τουρμπινα part number 702N Στα νεοτερα αλλαξε revision σε 06K 145 722 Τα mk7.5 φορανε το νεοτερο Πολλα εβγαλαν αντλια νερου πριν τα χιλιομετρα αλλαγης και ορισμενα και θερμοστατη. Γυρω στις 90-100.000 χλμ τα μοντελα 15-16 βγαζουν αντλια επιστροφων καυσιμου, κανιστρο ανθρακα κλπ Και κλασικο προβλημα η ηλιοροφη τριγμοι και διαρροη ακομη και νερου στο εσωτερικο. Μην παρεις με ηλιοροφη. Στο καρτερ (πλαστικο πλεον) θελει αλλαγη η ταπα σε καθε αλλαγη λαδιων αλλιως θα εχει διαρροη. Το σετ συμπλεκτη δεν ειναι ανθεκτικο, αμεσως φθειρεται εστω και με light προγραμμα οποτε εχετο υποψη, το dsg ειναι μονοδρομος Η ντιζα καπο ειναι προβληματικη χαλαει και δεν μπορεις να το ανοιξεις Αισθητηρα στο δοχειο νερου βγαζει συχνα ως σφαλμα απτις βρωμιες που μαζευει με τον καιρο Στο υποπλαισιο εμπρος οι βιδες υποκειται σε παραμορφωση με αποτελεσμα σε σαμαρακια η ανωμαλιες να ακουγεται θορυβος σαν χτυπημα Sent from my iPhone using Tapatalk
    7 points
  2. Καλησπέρα στην παρέα, καλώς σας βρήκα![emoji41] Παρθενικό ποστ με χιονισμένο polακι [emoji1690][emoji123] Sent from my iPhone using Tapatalk
    6 points
  3. 5 points
  4. Αναμένοντας τα πολλά χιόνια[emoji28] Sent from my iPhone using Tapatalk
    5 points
  5. Πατήσαμε και λγ χιόνι φέτος[emoji41] Sent from my iPhone using Tapatalk
    5 points
  6. Απορώ με κάποιους, που μόλις κάνουν εγγραφή, χωρίς ένα χαιρετισμό, γράφουν κατευθείαν για αυτό που έχουν κωλοσφίξιμο. Ούτε τους στοιχειώδης κανόνες ευγένειας και συναναστροφής δεν ακολουθούν. Τα μέλη δεν περιμένουν σε στάση προσοχής, να απαντήσουν στις απορίες του κάθε κατακαημένου. Όχι κύριε, πρώτα θα χαιρετίσεις και σε άλλη δημοσίευση θα γράψεις το πρόβλημα σου, το οποίο θα κλείσεις με ένα ευχαριστώ.
    5 points
  7. Καλησπέρα, σήμερα ειδική περιποίηση για το θηρίο μου, κάτι που θα έπρεπε να είχα κάνει εδώ και χρόνια.... γυάλισμα και κεραμική επίστρωση [emoji7][emoji3590] Το αποτέλεσμα εκπληκτικό, πραγματικά εκπληκτικό, σαν να βγήκε μόλις από το εργοστάσιο, καθρέφτης έγινε [emoji7] Στάλθηκε από το M2102J20SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    5 points
  8. VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP/587NM Ρεκόρ αυτονομίας και κατανάλωσης, με χρήση σε Εθνική + Επαρχιακή Οδό, τηρώντας αυστηρά τα όρια ταχύτητας. Αυτονομία = 999 ΚΜ - Κατανάλωση 4,9 l/100Km (επαρχιακή οδός η συγκεκριμένη ένδειξη). Καύσιμο = Shell V-Power Diesel (ρεζερβουάρ 60l) Πρέπει να είναι τα πιο λιτοδίαιτα 300 άλογα της αγοράς [emoji12][emoji23][emoji7] VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    4 points
  9. ***Update*** Το αμαξι πλεον ειναι 190 αλογα με 36 κιλα ροπη. Βελτιωσεις: Μεγαλυτερη τουρμπινα Garrett Carbon Intake RTMG Δοχειο αναθυμιασεων RTMG Ζαντες Original BBS Ci-R GTI-Style χειροποιητη εξατμιση απο τη μεση και πισω, με πιο ελευθερο καζανι πριν το διχαλο-Y Eibach ελατηρια χαμηλωματος 3cm, αντι των μαμα Rline που ηταν ηδη 1,5 cm Με αυτες τις παρεμβασεις πλεον το αμαξι ειναι σβελτο και οικονομικο. Μεση καταναλωση 5.7-6.2 ανα 100 χλμ αναλογα με το ποσο το πιεζεις Επιδοσεις πολυ κοντα σε χρονους με το μεγαλυτερο αδερφακι Golf Mk7 GTD με τα 184 αλογα
    4 points
  10. Και τι ανταλλακτικά θα σας βάλουν μέσα; Γνωρίζετε αν είναι τα αυθεντικά; Εγώ σας λέω πως είναι τα αυθεντικά, θα είναι όμως; Ένα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο λάδια φίλτρα μπουζί. Όταν είχαμε το Tiguan 5N Όταν έγραψε oil engine pressure Ένα εξωτερικό συνεργείο μας είπε ότι μάλλον κάποια τάπα λαδιού ήταν. Ίσως ήθελε κάποιο ρεκτιφιέ η μηχανή. Οι απαντήσεις του μου φάνηκαν οι γελοίες οπότε ξανάκινηθηκα προς την αντιπροσωπεία . Όταν το πήγαμε στην αντιπροσωπεία βρήκανε ότι το πρόβλημα ήταν η καδένα κόστος δυόμιση χιλιάρικα Έμεινε το αυτοκίνητο 15 μέρες μέσα και ευτυχώς επιδιορθώθηκε. Εάν το πηγαίναμε σε κάποιον έξω θα κάναμε ρεκτιφιέ τη μηχανή και θα την παίρναμε τη μηχανή στο χέρι.
    4 points
  11. Καλησπέρα σε όλους, είμαι ο Ηλίας από Πάτρα. Είμαι κάτοχος ενός Golf Mk4 1.6 16v (BCB) Generation του 2001 από το 2007 με 235.000χλμ. Το φόρουμ το είχα επισκεφθεί αρκετές φορές στο παρελθόν μα έφτιαξα τώρα λογαριασμό και είμαι και επίσημα μέλος. Ορίστε και το Golfακι μου.
    4 points
  12. το μοτερ μας ολα τοποθετημενα και περιμενουμε ενα φιλο για προγραμμα,,, https://imagizer.imageshack.com/img923/3031/ANkWyC.jpg
    4 points
  13. @vastil Στο kit της vialle, αν αναφέρεσαι, υλοποιεί τα όσα προσφέρει, λειτουργεί σωστά σε εργοστασιακές ρυθμίσεις, αλλά κοστίζει και έχει το ρίσκο του στο μοτέρ. Λειτουργεί σε αυτοκίνητα χωρίς βελτίωση και λειτουργία σε νορμάλ συνθήκες (όχι σκισίματα και να του βγάζεις το λάδι). Με 13-15Κ βρίσκεις μεταχειρισμένο Polo φυσικό αέριο πλέον, δεν αξίζει να πάρεις το Gti και να βάλεις υγραέριο.
    4 points
  14. Καλημέρα!! Ο φίλος το αμάξι το βρήκε, και συγκεκριμένα βρέθηκε στην Κομοτηνή!!! Θέλω να ευχαριστήσω τους διαχειριστές για το βήμα που μου δόθηκε για το συγκεκριμένο θέμα και το ενδιαφέρον και την ανάδειξη του, και σαφος όλα τα μέλη για το ενδιαφέρον ! Αφού βρέθηκε πάλι καλά!
    4 points
  15. Εδώ στο βουνό, με τα (300) άγρια άλογα VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    3 points
  16. Και επίσημα, καλώς σας βρήκα λοιπόν! Παρέλαβα χθες και είμαι ενθουσιασμένος! Τοποθετήθηκαν ήδη οι Nanoceramic της Llumar και το αυτοκίνητο έδειξε ακόμα περισσότερο! Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  17. εφερα σπιτι τον μαστορα μου με το διαγνωστικο του (δεν ηταν vagcom) και τοσβησε σε μισο λεπτο.ολα καλως.προχωραμεεε
    3 points
  18. Καλησπέρα σε όλους σας και καλή Κυριακή! [emoji41] Έγινε πλέον και το πολυπόθητο εδώ και καιρό customise στο καντράν, από απίθανο φίλο - VW Guru, με την παραμετροποίηση του AID Dashboard. Έγινε προσθήκη Lap Timer, Refuel Quantity και αλλαγή προβολής καντράν σε αυτήν του Tiguan R (μιας και είναι η έκδοση Diesel R πλέον το δικό μου [emoji12][emoji23][emoji7]). Το αποτέλεσμα εκπληκτικό, ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα τον VW Guru [emoji8][emoji41][emoji847] Ακολουθούν φωτογραφίες. VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    3 points
  19. Εμ τι εκανες[emoji23][emoji23] Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  20. Στο golf είχα βάλει marelli κ monroe κι ήταν δράμα.η κατάσταση...το Σεπτέμβρη στο service μου έβαλε κάποια ο μάστορας που φρενάρουν είναι ακριβώς σαν τα μαμά σε συμπεριφορά και κόστισαν μόνο 40€,αλλά το πρόβλημα είναι ότι δεν έχουν κάποιο αναγνωριστικό για να σου προτείνω να πάρεις τα ίδια
    3 points
  21. Ρουλεμαν με φθορα εχει σιγουρα. Βαλβολινες ναλλαζεις ανα 60,000 χλμ οσοι δεν αλλαζουν επιταχυνουν τις φθορες. Και καποια στιγμη ανοιξε το κιβωτιο να ταλλαξεις και να ησυχασεις Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  22. Καλησπέρα παιδιία! Σημερα παρελαβα και εγω τα λαδια για το επερχομενο Service στο polaki μου (1.0 115ps 2020). Σας τα παραθετω την συσκευασια.. Πιστευω ειναι γνησια.. :P Περυσι μου ειχαν βαλει στην αντιπροσωπεια 0w-30 και φετος ειπα να κανω την αλλαγη αυτη.. Δεν ξερω αν εκανα καλα.. Καποιοι που τα εχουν ηδη αν μπορουν να μας πουν εντυπωσεις..
    3 points
  23. θα ξεπεράσεις τα 12 euro ανα λίτρο. Θεωρώ οτι είναι αρκετά για συμβατικά λάδια σε συμβατικά αυτοκίνητα. Αν είχαμε κάποιο ιδιαίτερο κινητήρα να πω οκ. Αλλά και το καλύτερο λάδι να βάλεις δεν είναι και το ιερό δισκοπότηρο. Επίσης εμείς δεν έχουμε ούτε τα Ρώσικα , ούτε τα Γερμανικά κρύα που έχουν οι άνθρωποι εκεί πάνω και χρειάζονται ένα full συνθετικό λάδι για να μην τους γίνεται μέλι το λάδι μετά από 5 λεπτά. Άλλωστε δεν είναι και το καλύτερο να αλλάζεις συνέχεια διαφορετικές μάρκες στο αμάξι. Έτσι και αλλιώς μετά τα 7000 χλμ όλα τα λάδια αρχίζουν να φθίνουν. Βρες ένα επώνυμο, original λάδι με νορμαλ τιμή που εσύ νομίζεις οτι σου ταιριάζει καλύτερα και άλλαζε το όσο πιο συχνά μπορείς. Εγώ σκέφτομαι σοβαρά να πάρω μια τρόμπα ηλεκτρική και να κάνω ενδιάμεσες αλλαγές μόνος μου στα 7000 και 14000 που θα αλλάζω και το φίλτρο.
    3 points
  24. Αγαπητέ το πρώτο που πρέπει να τσεκάρετε είναι το Τούρμπο πιθανόν σε αυτά τα χιλιόμετρα να θέλει επισκευή, ίσως από εκεί περνάει το λάδι! Μετά αρχίζεις και ψάχνεις πιο βαθειά. Ελατήρια πιστονιών κτλ. Επίσης καλό είναι να αλλάζεις τα λάδια κάθε 10.000 χιλιόμετρα ή και λιγότερα αν αντέχεις οικονομικά. Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  25. Ωραία όλα αυτά που γράφεις και μπράβο σου που επέλεξες κατά τα λεγόμενα σου ένα καλό μτχ αυτοκίνητο. Όμως δεν σχετίζονται αγαπητέ με την ερώτηση και το θέμα που άνοιξε ο άνθρωπος. Σαν απάντηση θα περίμενα να του πεί κάποιος γνώστης τα θέματα που βγάζει ο συγκεκριμένος κινητήρας σε σχέση με την κατανάλωση λαδιού. Επίσης σαν συμβουλή να δοκιμάσει πρώτα ένα άλλο λάδι μα δει μήπως καίει λιγότερο και καθυστερήσει για κάποιο καιρό την επισκευή μοτερ. Αλλά για όνομα του θεού το να του πούμε οτι εγώ έχω αγοράσει ένα άλλο αμάξι μτχ που είναι αστέρι. Σε τι θα τον βοηθήσει?
    3 points
  26. Καλημέρα και καλώς σας βρήκα, είμαι ο Νίκος από Δράμα, είμαι νέος κάτοχος VW Taigo το περιμένω από βδομάδα Δεν υπάρχει ακόμα φόρουμ για το συγκεκριμένο μοντέλο απ'οτι είδα πιθανώς γιατί είναι ακόμα νέο.
    3 points
  27. Καλησπέρα παιδιά Έφτιαξα αυτό το topic για να βοηθήσω όσους αντιμετωπίζουν τριγμούς στο αυτοκίνητο τους και συγκεκριμένα στο golf 5 μιας και εγώ επειδή είμαι ψύρας με τους ήχους, τα έλυσα όλα και πλέον δεν ακούγεται το παραμικρό. Είχα γράψει στο παρελθόν ένα μεγάλο άρθρο σχετικά με τους τριγμούς αλλά αποφάσισα να το αλλάξω διότι τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά. ΟΛΟΙ οι τριγμοί που ακούγονται στο αυτοκίνητο κυρίως στον κονσόλα έχουν να κάνουν με το γεγονός ότι πολύ απλά οι βίδες έχουν χαλαρώσει. Δεν χρειάζεται ούτε να κάνετε πατέντες, ούτε να βάζετε σιλικόνες, ούτε να βάζεται αφρολέξ. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να αγοράσετε ένα κατσαβίδι TORX 20 και τα πλαστικά χερούλια που αφαιρούν τα πλαστικά. Σφίξτε απλά τις βίδες και όλοι οι τριγμοί θα εξαφανιστούν και το αυτοκίνητο θα είναι σαν την πρώτη ημέρα που το αγοράσατε. Προσέξτε όταν αφαιρείτε τα πλαστικά να μην τα σπάσετε. Αν ακούτε τριγμούς απο το ντουλαπάκι σφίξτε απο κάτω έξι βίδες που έχει. Αν συνεχίζονται οι τριγμοί αφαιρέστε το ντουλαπάκι με προσοχή και απο πίσω έχει να σφίξετε βίδες. Συνολικά οι βίδες στο ταμπλό πάνω κάτω είναι γύρω στις 60. Αν ακουτέ τριγμούς απο τα πλαστικά της πόρτας ή όταν ακούτε μουσική αφαιρέστε το πλαϊνό πλαστικό και σφίξτε τις βίδες στα ηχεία. Σε όλο το ταμπλό υπάρχουν πάρα πολλές βίδες και άν θέλετε να δείτε που είναι υπάρχουν βιντεάκια στο youtube αρκεί να βάλετε: golf 5 remove dashboard ή golf 5 remove glove box. Αν τέλος ακούτε τριγμούς απο το πλαίσιο των παραθύρων μην ταλαιπωρηθείτε με κρέμες, απλά αλλάξτε τσιμούχες. Οποιαδήποτε απορία έχετε σχετικά με τριγμούς στείλτε μου μήνυμα. ΥΓ: Υπάρχουν βίδες για σφίξιμο και στα πλαϊνά πίσω καθίσματα και στο πορτ παγκάζ
    3 points
  28. To τελευταίο χρονικό διάστημα χρησιμοποιώ για τις καθημερινές μετακινήσεις μου, το εταιρικό αυτοκίνητο (Audi Q3 tdi 35, my 2019). Παρόλα αυτά αποφάσισα να αλλάξω λάστιχα στο passat cc 1.8 tsi (205 psi), το οποίο χρησιμοποιώ όχι πολύ συχνά. Πήγα, Λοιπόν, σε ένα φίλο μου που έχει βουλκανιζατερ, του είπα ότι κάνω ελάχιστα χλμ ετησίως και μου πρότεινε να βάλω Kleber Dynaxer UHP (235/45/17). Αυτός βέβαια μου τα πρότεινε όχι γιατί κάνω λίγα χλμ αλλά γιατί κατά τον ίδιο είναι πολύ καλά. Εγώ, αρχικά ήθελα να βάλω Goodyear F1 Asymmetric 5 Θυμίζω πως η Kleber είναι θυγατρική της Michelin (από το 1981), είναι και αυτή γαλλική εταιρεία, με μεγάλη ιστορία (ιδρύθηκε το 1910). Είπα να τα βάλω, έτσι και αλλιώς πολλά χλμ δεν κάνω και ειλικρινά έμεινα έκπληκτος από το πόσο καλά είναι. Σε καμία περίπτωση δεν περίμενα αυτή τη συμπεριφορά. Είναι εντελώς αθόρυβα, με εξαιρετικά περιθώρια πρόσφυσης σε στεγνό και βρεγμένο, σου δίνουν πολύ καλή πληροφόρηση και έχουν πολύ μα πάρα πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Σίγουρα είναι πολύ καλύτερα από τα Goodyear F1 Asymmetric 2 που είχα πριν. Δεν ξέρω αν βγάζουν πολλά χλμ αλλά στην τιμή που πωλούνται (κοστίζουν 80-100 € λιγότερο από τα Goodyear) είναι το απόλυτο VFM.
    3 points
  29. 1)Αίτηση – Υπεύθυνη δήλωση στην οποία η γιαγιά μου με όριζε εκπρόσωπο της για την διεκπεραίωση της μεταβίβασης. Εδώ χρειάστηκα μόνο το γνήσιο της υπογραφής της γιαγιάς μου. 2)Άδεια κυκλοφορίας(πρωτότυπη+φωτοτυπία) 3)ΚΤΕΟ(πρωτότυπο και φωτοτυπία) 4)Βεβαίωση περί μη οφειλής τελών κυκλοφορίας(το βγάζεις από το TAXIS με τους κωδικούς του πωλητή) 5)Ταυτότητες(φωτοτυπίες αγοραστή+πωλητή) 6)Αποδεικτικό καταβολής τέλους έκδοσης Άδειας και τέλους Μεταβίβασης οχήματος(για μένα που ήταν 1200cc, πλήρωσα 135€)
    3 points
  30. Καλησπέρα, θα ήθελα καταρχάς να δώσω συγχαρητήρια για την προσπάθεια των μελών να φτιαχτεί και να συντηρηθεί η λέσχη φίλων και κατόχων αυτοκίνητων VW ως νέο μέλος στο forum. Έκανα το μεγάλο βήμα και έγινα κάτοχος αμιγώς ηλεκτρικού VW ID.3 και θα ήθελα να ζητήσω την προσθήκη κατηγοριών για τα αμιγώς ηλεκτρικά VW ID.3 , ID.4 ώστε όποιοι λίγοι κάτοχοι αυτών των αυτοκινήτων να μπορούμε συζητήσουμε θέματα σχετικά Volkswagen EVs.
    3 points
  31. Για όσους ενδιαφέρονται για τους CAX κινητήρες το ίδιο σετ με τους twincharged παίρνουν και τα δικά μας. Άλλαξα στο δικό μου (golf vi tsi 122ps) στα 155.000km γιατί είχε αρχίσει να κροταλιζει. Το γνήσιο σετ με μεταβλητό κλπ γύρω στα 370-380€ έχει αυτήν την περίοδο συν κάποια έξτρα πράγματα που χρειάζονται για να ικανοποιηθεί η τελευταία τεχνική οδηγία.
    3 points
  32. Η Audi παρουσίασε το νέο RS3 το οποίο προσφέρεται τόσο ως Sportback, όσο και ως sedan. Το μοντέλο κρύβει κάτω από το καπό του τον πεντακύλινδρο 2.5 TFSI κινητήρα που παράγει 400 άλογα μεταξύ 5.600 – 7.000 σ.α.λ με 500 Nm ροπής στις 2.250 – 5.600 σ.α.λ., που συνδυάζεται με αυτόματο επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και σύστημα τετρακίνησης. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ/ώρα, με τα 280 χλμ/ώρα να διατίθενται ως προαιρετική αναβάθμιση, ενώ με το πακέτο RS Dynamic και τα κεραμικά φρένα, η τελική ταχύτητα ανεβαίνει στα 290 χλμ/ώρα. Τα νούμερα αυτά καθιστούν το νέο Audi RS3 το καλύτερο στην κατηγορία του σε ότι αφορά την επιτάχυνση και την τελική ταχύτητα. Τα βασικά φρένα αποτελούνται από αεριζόμεους διάτρητους ατσάλινους δίσκους διαστάσεων 375×36 mm μπροστά και 310×22 mm πίσω και με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά. Τα κεραμικά φρένα διαθέτουν δίσκους 380×38 mm στον μπροστινό άξονα, μειώνοντας το βάρος κατά 10 κιλά. Ο μπροστινός άξονας έχει διευρυνθεί κατά 3,3 εκατοστά σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, ενώ στο Sportback, ο πίσω άξονας έχει αυξηθεί κατά 1 εκατοστό. Σχεδιαστικά ξεχωρίζει από το φαρδύτερο αμάξωμα, από τους νέους προφυλακτήρες, τη νέα κυψελωτή γρίλια, από τον διαχύτη, από τους επανασχεδιασμένους LED προβολείς (LED Matrix στον πρόσθετο εξοπλισμό), από τα πίσω LED φωτιστικά σώματα με δυναμικά φλας, όπως επίσης από τις διπλές οβάλ απολήξεις των εξατμίσεων. Οι ζάντες είναι διαστάσεων 19″ και η Audi προσφέρει για πρώτη φορά στον πρόσθετο εξοπλισμό, semi-slick ελαστικά επιδόσεων Pirelli P Zero “Trofeo R”. Το πακέτο Alu-Optic Trim βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό και προσθέτει στο μοντέλο ασημί λεπτομέρειες στον μπροστινό προφυλακτήρα, στον διαχύτη και στο πλαίσιο των παραθύρων. Για τα ίδια μέρη υπάρχει και η επιλογή τοποθέτησης carbon, με τα καπάκια των καθρεφτών, και η αεροτομή να είναι κατασκευασμένα και αυτά από ανθρακονήματα. Το νέο RS3 είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που διαθέτει το RS Torque Splitter, ένα νέο κατανεμητή ροπής που διαμοιράζει τη ροπή κίνησης μεταξύ των πίσω τροχών με πλήρως μεταβλητό τρόπο. Σε αντίθεση με το διαφορικό του πίσω άξονα και το προηγούμενο πακέτο πολύδισκου συμπλέκτη, ο κατανεμητής ροπής χρησιμοποιεί από έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη σε κάθε ημιαξόνιο. Η Audi ανέπτυξε μία ακόμα λειτουργία οδήγησης ειδικά για το RS3, την RS Torque Rear – ως λειτουργία drift με τη δική της χαρακτηριστική καμπύλη για τον κατανεμητή ροπής. Επίσης υπάρχει και η λειτουργία RS Performance, ειδικά για την πίστα. Η στάνταρ σπορ ανάρτηση RS διαθέτει νέα αμορτισέρ και σύστημα βαλβίδων και τα δύο ειδικά για το RS3, με την ανάρτηση να ανταποκρίνεται στην αντίστοιχη κατάσταση οδήγησης ακόμα πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά. Η σπορ ανάρτηση RS plus με ρυθμιζόμενους αποσβεστήρες διατίθεται προαιρετικά. Το νέο RS3 είναι κατά 1 εκατοστό πιο χαμηλά στο έδαφος σε σχέση με το S3 και κατά 2,5 εκατοστά σε σχέση με το A3. Στο εσωτερικό, συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων virtual cockpit plus 12,3 ιντσών, οθόνη αφής 10,1″, το οποίο διατίθεται στάνταρ. Εμφανίζει το στροφόμετρο με τη μορφή ραβδόγραμμων και προβάλλει ισχύ και ροπή ως ποσοστά. Προαιρετικά, η ένδειξη των στροφών είναι διαθέσιμη στη νέα σχεδίαση “RS Runway”, με τις τιμές να εμφανίζονται με τρόπο που μοιάζει οπτικά με διάδρομο αεροπλάνου – την υψηλότερη ταχύτητα στο προσκήνιο και τη χαμηλότερη ταχύτητα στο βάθος. Διαθέσιμες και οθόνες για g-force, χρόνους γύρου και επιτάχυνση από 0-100 χλμ/ώρα, 0-200 χλμ/ώρα, τέταρτο μιλίου και όγδοο μιλίου. Υπάρχουν carbon διακοσμητικά, σπορ RS καθίσματα και δερμάτινο τιμόνι RS Sport τριών ακτίνων με επίπεδη βάση. Διαθέτει ενσωματωμένα paddles από χυτοσίδηρο και όσοι επιλέγουν το design πακέτο λαμβάνουν, εκτός από το σήμα RS, μια λωρίδα-ένδειξη στο σημείο 12 ωρών για ταχύτερη αίσθηση της θέσης του τιμονιού κατά τη δυναμική οδήγηση. Στα δεξιά του τιμονιού βρίσκεται το νέο κουμπί RS Mode, για επιλογή των λειτουργιών Audi drive RS Performance, RS Individual ή την πιο πρόσφατη λειτουργία που χρησιμοποιήθηκε. Και στις δύο λειτουργίες RS, η οθόνη των οργάνων και η head-up οθόνη έχουν μια ακόμη πιο σπορ εμφάνιση, με μια ένδειξη αλλαγής ταχύτητας που αναβοσβήνει. Τα Audi RS3 Sportback και RS3 Sedan θα είναι διαθέσιμα για παραγγελία στην Ευρώπη μετά το καλοκαίρι. Στη Γερμανία οι τιμές τους ξεκινούν από τις 60.000 ευρώ και 62.000 ευρώ αντίστοιχα. Πηγή Αutoblog.gr
    3 points
  33. Ακριβως Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  34. Την απάντηση την έδωσες εσύ, αφού θέλεις τη μηχανή για άλλα 200Κ χιλιόμετρα.
    2 points
  35. Έχει αναιμικο μοτέρ αυτό το πόλο αλλά όχι και έτσι. Τροφοδοσία μου κάνει αυτό. Γέμισε το ρεζερβουάρ, βάλε καθαριστικό injection και άμα ακόμα στο κάνει πήγαινε το εκεί που το αγόρασες, πες τους να στο φτιάξει. Sent from my A80Pro using Tapatalk
    2 points
  36. Έχω και τρέιλερ, πάμε μια βόλτα; [emoji23][emoji12][emoji1787] VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    2 points
  37. 2010 Νοεμβριος 313 Δ ' ΕΣΣΟ Τριπολη κεντρο και μετα Ασσηρο οδηγος διαβιβαστης
    2 points
  38. Αντιπροσωπεια, 5-30 μου εβαλαν castrol edge
    2 points
  39. χρόνια πολλά Καλά Χριστούγεννα με υγεία και καλή χρονιά χωρίς κορονοϊό
    2 points
  40. Καλησπέρα! Χρόνια πολλά σε όλους και όλες. Καλά Χριστούγεννα με υγεία αγάπη ευτυχία. Να χαίρεστε της οικογένειας σας.
    2 points
  41. Χρόνια πολλά καλές γιορτές σε όλα τα μέλη και φίλους της Λέσχης! Υγεία και ευδαιμονία για τη καινούργια χρονιά με όλες μας τις ευχές! Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  42. Αν και ο καιρός είναι ακόμα φθινοπωρινός, καλύτερα χειμερινά με τις θερμοκρασίες αυτές παρά καλοκαιρινά. Ευχαριστώ, ήταν απωθημένο και έγινε πράξη. VW Tiguan 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 R-Line 7seater
    2 points
  43. Καλησπέρα κι από εμένα και καλώς σας βρήκα. Ονομάζομαι Τάσος και είμαι κάτοχος ενός αγροτικού vw caddy βενζίνης του '01.
    2 points
  44. Παιδιά απλά να ενημερώσω ότι η δουλειά μου τελικά έγινε κανονικά κ χωρίς κανένα πρόβλημα με τα χαρτιά αυτά που είχα. Το αναφέρω απλά προς ενημέρωση κάποιου που θα μπει στην ίδια διαδικασία με τη περίπτωση μου. Σε 10 λεπτά τελείωσα τα γραφειοκρατικά,πήρα την καινούργια,μετά απευθείας για ασφάλεια κ είμαι έτοιμος! Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας!
    2 points
  45. Επίσης είχα ανάκληση και στο Amarok (μοντέλο 2016, 2.0 BiTurbo 179 άλογα). Ήταν για κάποια βαλβίδα ελέγχου του κινητήρα και ήθελε αναβάθμιση λογισμικού γι αυτό...
    2 points
  46. δεν χρειαζεται να αλλαξεις ελατηρια εκτος εαν παρατηρεις μειωμενη αποσταση απο το εδαφος με το ιδιο αμαξι αλλαξα αμορτισερ στα 190000 sachs και ολα καλα
    2 points
  47. Λίγες εβδομάδες μετά την παρουσίαση του Skysphere Concept, η Audi παρουσίασε το Grandsphere Concept, ένα ηλεκτρικό μοντέλο που μας δείχνει το πως θα μοιάζουν τα A8 και A7 Sportback του μέλλοντος. Με μήκος 5,35 μέτρα, πλάτος 2 μέτρα, ύψος 1,39 μέτρα και μεταξόνιο 3,2 μέτρων, το Grandsphere είναι ένα σεντάν, που μοιάζει με ένα τετράθυρο GT που βασίζεται στην PPE πλατφόρμα του VW Group. Κίνηση παίρνει από δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, απόδοσης 721 ίππων με 960 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε περίπου 4 δευτερόλεπτα. Το πρωτότυπο διαθέτει αυτόνομη τεχνολογία επιπέδου 4 και όταν ενεργοποιείται η αυτόνομη λειτουργία, το τιμόνι και τα πεντάλ υποχωρούν κάτω από το ταμπλό για να δημιουργήσουν επιπλέον χώρο για τους επιβάτες. Σχεδιαστικά το Audi Grandsphere ξεχωρίζει από τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και τη διάφανη οροφή, την απουσία της μεσαίας κολόνας, με τις μπροστινές πόρτες να ανοίγουν αντίθετα από τις πίσω. Οι οθόνες του πίνακα οργάνων και ελέγχου του πρωτότυπου μετατρέπονται σε οθόνες ψυχαγωγίας CinemaScope, μόλις αυτό αρχίζει να κινείται αυτόνομα. Το 2+2 επιβατών πρωτότυπο, διαθέτει τέσσερα καθίσματα που η πλάτη τους παίρνει κλίση έως 60 μοίρες. Αισθητήρες που παρακολουθούν τις κινήσεις των ματιών οδηγού και επιβατών, επιτρέπουν τον έλεγχο πολλών λειτουργιών του οχήματος, διαισθητικά και με απλές κινήσεις των χεριών – χωρίς αυτοί να αγγίζουν τίποτα. Το φυσικό δέρμα έχει αντικατασταθεί από ξύλο, μαλλί, συνθετικά υφάσματα και μέταλλο, ορατά και ευχάριστα στο άγγιγμα ως επένδυση επιφανειών, καλύμματα καθισμάτων και πατάκια. Το πρωτότυπο εξοπλίζεται με ενεργή αερανάρτηση, με το σύστημα μέσω κάμερας να ανιχνεύει προγνωστικά κάθε ανωμαλία του δρόμου και να κάνει τις απαραίτητες ρυθμίσεις για να εξασφαλίζει ένα “μαγικό χαλί” για οδηγό και επιβάτες. Βασισμένο σε τεχνολογία 800 Volt, το Audi GrandSphere concept επιτρέπει ταχυφόρτιση έως και 270 kW, με το αυτοκίνητο μέσα σε 10 λεπτά φόρτισης να αποκτά αυτονομία 300 χιλιομέτρων, με τη μπαταρία 120 kWh να φορτίζει από το 5 στο 80% της χωρητικότητάς της, σε λιγότερο από 25 λεπτά. Όταν είναι πλήρως φορτισμένη προσφέρει αυτονομία έως και 750 χιλιομέτρων. Πηγή autoblog.gr
    2 points
  48. Άμεση αλλαγή των πρώτων λαδιών. Τύπος λαδιού αυτόν που συνιστά η VW. Αλλαγές Λ+Φ κάθε 10Κ χλμ. ή στον χρόνο. Σου εύχομαι καλά και χωρίς προβλήματα χλμ.
    2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.