Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Παιδια μια παρατηρηση. Στο αρθρο του Drive, μιλαει για ροπη 63 κιλα.

63 κιλα ροπη...ειναι δυνατον...? Μηπως ειναι λιιιιιγο τραβηγμενο...?

Γιατι στο site της ΜΤΜ λεει για το σταδιο των 313

http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=...um=MGO5200313FX

Οτι εχει σχεδον 40 κιλα, δλδ 39,5 για την ακριβεια...

Μηπως κατι δεν παει καλα στις μετρησεις...?

μπερδεψες λιγο τα σταδια...το δευτερο σταδιο λεει 272 αλογα και 39,5 ροπη...με μαμα τουρμπινα

τα 313 βγαινουν με αλλη τουρμπινα-πολλαπλη και η θεωρητικη ροπη της mtm ηταν γυρω στα 50 κιλα.κι εμενα μου φαινονται πολυ αισιοδοξα τα 63...προσωπικα οι επιδοσεις του δεν με τρελανανε...περιμενα καλυτερα πραγματα...ειδικα 400αρι και 1000μετρο.

Link to comment
Share on other sites

Mηπως το ενα αναφερεται σε τροχους και το αλλο σε στροφαλο?Παλι ειναι μεγαλη βεβαια η διαφορα....κατι λαθος εχει γινει.Εμενα παντως και τα 40 λιγα μου φαινονται γι'αυτα τα αλογα,κανα 45-50αρι περιμενα..και τα 60 κιλα βεβαια ειναι πολλα...

Link to comment
Share on other sites

μπερδεψες λιγο τα σταδια...το δευτερο σταδιο λεει 272 αλογα και 39,5 ροπη...με μαμα τουρμπινα

τα 313 βγαινουν με αλλη τουρμπινα-πολλαπλη και η θεωρητικη ροπη της mtm ηταν γυρω στα 50 κιλα.κι εμενα μου φαινονται πολυ αισιοδοξα τα 63...προσωπικα οι επιδοσεις του δεν με τρελανανε...περιμενα καλυτερα πραγματα...ειδικα 400αρι και 1000μετρο.

Δεν ειμαι και τοσο σιγουρος οτι τα μπερδεψα according to the MTM site.

Πινακας για 272

» Comparison mtm-performance with series-performance

Criteria mtm Series

max. performance kW/Umin 200 / 5200 147 / 5100

max. torque Nm/Umin 370 / 1850 280 / 1800

v-max 250 km/h 235 km/h

0-100 km/h 6,2 sec 7,2 sec.

consumption 9,0 l 8,1 l

Πινακας για 313 (Like 272 HP, but in addition with MTM exhaust mani fold, turbocharger, air inlet max. torque about 395 Nm Also possible with DSG gearbox !!! )

» Comparison mtm-performance with series-performance

Criteria mtm Series

max. performance kW/Umin 231 / 6150 147 / 5100

max. torque Nm/Umin 395 / 3230 280 / 1800

v-max 272 km/h 235 km/h

0-100 km/h 6,0 sec. 7,2 sec.

;)

Mηπως το ενα αναφερεται σε τροχους και το αλλο σε στροφαλο?Παλι ειναι μεγαλη βεβαια η διαφορα....κατι λαθος εχει γινει.Εμενα παντως και τα 40 λιγα μου φαινονται γι'αυτα τα αλογα,κανα 45-50αρι περιμενα..και τα 60 κιλα βεβαια ειναι πολλα...

Κι εμενα..Λιγα τα 40, καπου γυρω στα 45 περιμενα. Απο την αλλη 63...? ξερω γω...?

68 εχει η 911 (997) Turbo με 480 αλογα και Boxer Turbo μοτερ...

@ Αρης : Μπορεις να μου δωσεις μερικες πληροφοριες ρε συ, ειτε απο εδω ειτε οπως θες, πως πηγε η ροπη απο τα 40 κιλα...στα...63...γιατι δεν ξερω μου εκανε τραγικη εντυπωση το νουμερο... :cry:

Link to comment
Share on other sites

φαντασου ποσα πληρωσε για να κανει τετοια διαφημιση...πελατες θελει...τι να κανει ο ανθρωπος.μαλλον θελει να δικαιολογισει τα 10.000 τις μετατροπης...λεω εγω τωρα....παντως για 63 kg οι ρεπριζ δεν πειθουν...

Link to comment
Share on other sites

Το διαβασα κι εγω το αρθρο.

Για 63 κιλα ροπης,με μπλοκε 80-110 με 3η ε 2,6 δεν με εντυπωσιασαν.

καποιο λαθος παιζει.

Link to comment
Share on other sites

H απλα το αμάξι του πρόδρομου δεν ειναι 313 όπως λεει.....Μην ξεχνατε η mtm δίνει και το stage4 με αλλαγή κώλου της τουρμπίνας....360 αλόγατα....Αλλα δεν το προτείνει γιατι μπορεί να κανει μπαμ και να τρεχει ο πελατης...

Ύγ μήπως είναι 53 και οχι 63?

Αλλα τι λεω μαλλον θύματα ψαχνει να πουλησει, λες και τα έχει ανάγκη....Αχαχαχαχααχαχα

Link to comment
Share on other sites

H απλα το αμάξι του πρόδρομου δεν ειναι 313 όπως λεει.....

Κοιτα, κ εγω απο οσο ηξερα με πιο πολλα ειναι. Ομως 317 λεει στην δοκιμη. Να λεει ψεματα...?

Μην ξεχνατε η mtm δίνει και το stage4 με αλλαγή κώλου της τουρμπίνας....360 αλόγατα....

Ε ναι. Αλλα δεν μας παρουσιαζει αυτο το πακετο στην παρουσιαση. Αλλα ντ'αλλων...?

Ύγ μήπως είναι 53 και οχι 63?

Οχι ρε συ, 63,9 B) για την ακριβεια λεει ροπη στους τροχους. Απο μαμα που του δινει 28,7kgm

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι πολυ κακο για το τιποτα.

Πιθανον εχει γινει ορθογραφικο λαθος, γιατι 60κ ροπη σημαινουν τουλαχιστον 500-600 αλογα. (οχι απαραιτητα, αλλα συνηθως ετσι κυμαινονται)

πχ:

Aυτο ειναι ενα 6κυλινδρο τουρμπο και μαλιστα με πολυ υψηλη πιεση.

dynotp2.th.jpg

Οπως βλεπετε, παρολο που η ιπποδυναμη εχει σκαρφαλωσει στα 440 αλογα, η ροπη δεν ξεπερναει τα 53-54 κιλα.

Μαλλον λοιπον εχουν κανει ορθογραφικο λαθος στο περιοδικο.

Link to comment
Share on other sites

Ρε σεις, του κυρίου αυτού δεν είναι 313 άλογα. Είναι 360 και αυτό με σιγουριά. Για την ροπή που βγάζει δεν ξέρω αν συμβαδίζει αναλογικά με την ισχύ του κινητήρα. Δεν είναι όμως και απίθανο. Ας μην το ψάχνουμε άλλο γιατί λύση δεν θα βρούμε. Και το στάδιο με τα 313 είναι με αλλάγη του κώλου της τουρμπίνας. Και αυτό είναι σίγουρο. Αλλαγή τουρμπίνας = 360 άλογα.

Link to comment
Share on other sites

Δέν είναι έτσι απλά τα πράγματα.

Δέν αλλάζεις απλά τουρμπίνα σε ένα FSI και εκ θαύματος έχεις 360 άλογα.

Μήν τα πολυαπλοποιούμε τα πράγματα, δέν λεει....

Link to comment
Share on other sites

Παντος τυπογραφικο λαθος δεν ειναι.

Αφου το συγκρινει με το wrc και λεει χαρακτηριστικα οτι το gti βγαζει περισσοτερα kg ακομα και απο το wrc που βγαζει 59!!

Link to comment
Share on other sites

θα τρελαθουμε ρε παιδες...? tongue.gif:cry:

Το λεει, και το ξαναλεει...και στο κειμενο...και στην εικονα..και με ακριβεια δεκαδικου το δινει...και το συγκρινει με WRC....Πειραζει που θελουμε απλα να δουμε τι παιζει...?

Και αν βγαζει τοση ροπη και ειναι με τα 360 ας πουμε γιατι μετρηθηκε 317...?

Δεν νομιζω οτι ειναι κακο να ψαχνουμε καποια πραγματα να μαθοινουμε τι και πως...

Link to comment
Share on other sites

Να σου πει τι ρε Σπύρο; Ότι το αυτοκίνητο είναι 320 άλογα και βγάζει ροπές ατμομηχανής; Θα ξέρει την αλήθεια ή θα σου πει ότι του είπε ο κάτοχος... Αν αυτό είναι 313 άλογα, τότε το δικό μου είναι 58 μουλάρια.

Link to comment
Share on other sites

Παντως στον 20VT τα αυτοκινητα με 300+ αλογα εφταναν πανω απο 50 κιλα ροπης. Σιγουρα δεν ειναι λαθος γιατι οπως ειπαν και τα παιδια το γραφει ξεκαθαρα, οχι μονο στη μετρηση, αλλα και στο κειμενο,αρα αποκλειεται η περιπτωση λαθους. Παντως μου κανει εντυπωση που η ΜΤΜ δεν αλλαζει εντοσθια σ'αυτα τα αλογα. Επισης οσοι αγορασατε το περιοδικο καντε μια συγκριση στους χρονους του GTI της ΜΤΜ με το S2000 το κομπρεσορατο που εχει στο FASTER,το Honda υποτιθεται πως εχει 320 αλογα και ειναι πιο ελαφρυ και πισωκινητο...Αυτα,καλημερα σας!

Link to comment
Share on other sites

Kαλημέρα, να σας ρωτήσω αξίζει να βάλεις το μπλοκέ της mtm ακόμα και όταν το αυτοκίνητο είναι μαμά απο πλευράς ιπποδύναμης?

Εννοειτε οτι αξιζει να το βαλεις ακομα και σε νορμαλ αυτοκινητο αλλα εισαι σιγουρος οτι θες μπλοκε??? Ξερεις τι διαφορα θα σου κανει στην οδηγηση? Απλα στο λεω γιατι δεν ειναι τοσο απλο το θεμα οσο ακουγεται.

Link to comment
Share on other sites

Εννοειτε οτι αξιζει να το βαλεις ακομα και σε νορμαλ αυτοκινητο αλλα εισαι σιγουρος οτι θες μπλοκε??? Ξερεις τι διαφορα θα σου κανει στην οδηγηση? Απλα στο λεω γιατι δεν ειναι τοσο απλο το θεμα οσο ακουγεται.

Επειδή όντως δεν γνωρίζω μπορείς να μου πεις κατα πόσο θα αλλάξει η οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου?

Το μπλοκέ δεν υποτίθεται οτι βοηθάει να περαστεί καλύτερα η δύναμη στον δρόμο?

Link to comment
Share on other sites

Επειδή όντως δεν γνωρίζω μπορείς να μου πεις κατα πόσο θα αλλάξει η οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου?

Το μπλοκέ δεν υποτίθεται οτι βοηθάει να περαστεί καλύτερα η δύναμη στον δρόμο?

Σε γενικές γραμμές το αυτοκίνητο θα γίνει πιο απόλυτο, ναι μεν θα περνάνε τα άλογα καλύτερα στο δρόμο αλλά θέλει τέχνη το μπλοκέ για να μη φύγεις σε καμμιά στροφή και ψάχνεσαι :D Edited by Γιάννης
Link to comment
Share on other sites

Παντως μου κανει εντυπωση που η ΜΤΜ δεν αλλαζει εντοσθια σ'αυτα τα αλογα.

Εγώ το λέω και το ξαναλέω.....

Και μετά λέμε για "ενίσχυση του νέου S3..."

¶ααα ρε μούφα VW......

Link to comment
Share on other sites

Σε γενικές γραμμές το αυτοκίνητο θα γίνει πιο απόλυτο, ναι μεν θα περνάνε τα άλογα καλύτερα στο δρόμο αλλά θέλει τέχνη το μπλοκέ για να μη φύγεις σε καμμιά στροφή και ψάχνεσαι :D

Aυτο ακριβως που σου γραφει και ο Γιαννης.Το μπλοκε ισως σε "μπερδεψει" λιγο μεχρι να το μαθεις,και αν τα αλογα ειναι αρκετα τοτε ισως εχεις προβλημα.Ξαναλεω βεβαια πως ειναι πολυ καλη βελτιωση αλλα θελει προσοχη.

Εγώ το λέω και το ξαναλέω.....

Και μετά λέμε για "ενίσχυση του νέου S3..."

¶ααα ρε μούφα VW......

Καπου εκει ηθελα να καταληξω. Και το λεω γιατι ο Μayer εχει ακρες στη VW,οποτε αν χρειαζοταν ενισχυση θα το εκανε.Αλλωστε δεν εχει ιδιαιτερο προβλημα να σου εβαζε και πιστονακια και να σου πουλαγε το κιτ 20 χιλιαρικα.... tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Εγώ το λέω και το ξαναλέω.....

Και μετά λέμε για "ενίσχυση του νέου S3..."

¶ααα ρε μούφα VW......

Δεν σου ειπα ρε συ με τα parts numbers τι παιζει?Τι καθεσαι και ιδρωνεις λοιπον? :D

Link to comment
Share on other sites

Στο σπιτι του κρεμασμενου δεν μιλανε για σκοινι... tongue.gif

Γιατι εχει καποιο πρόβλημα?Το καλό πράγμα το πληρώνεις..

Βγάζει 60κιλά γιατι έχουν αλλάξει την τρόμπα και τα μπέκ. Απλά ακόμα δεν υπάρχει στο Site της ΜΤΜ. Στο Stage 313 δεν αναφέρεται πουθενά για τρόμπα και μπέκ, απ΄οτι έχω ακούσει θα τα χρεώνουν επιπλέον και απο 313 θα το δινουν 360ps με 600ΝΜ ροπή.

Και ερχομαι να βάλω φωτια , μήπως η τρόμπα και τα μπέκ είναι απο του S3??????Και επειδη το αυτοκίνητο δεν έχει κυκλοφορίσει ακόμα δεν ανακοινώνουν τα επόμενα στάδια??

θα τρελαθουμε ρε παιδες...? tongue.gif:D

Το λεει, και το ξαναλεει...και στο κειμενο...και στην εικονα..και με ακριβεια δεκαδικου το δινει...και το συγκρινει με WRC....Πειραζει που θελουμε απλα να δουμε τι παιζει...?

Και αν βγαζει τοση ροπη και ειναι με τα 360 ας πουμε γιατι μετρηθηκε 317...?

Δεν νομιζω οτι ειναι κακο να ψαχνουμε καποια πραγματα να μαθοινουμε τι και πως...

Γιατι πολύ απλά αμα καποιος παει και του πει ...Ξερετε θέλω να το κάνω 360 αλογα οπως του περιοδικου, ο προδρομος τι θα κάνει χωρις τρόμπες και μπέκ?Θα βγεί κρεμασμένος χωρίς να το θέλει...

Να σου πει τι ρε Σπύρο; Ότι το αυτοκίνητο είναι 320 άλογα και βγάζει ροπές ατμομηχανής; Θα ξέρει την αλήθεια ή θα σου πει ότι του είπε ο κάτοχος... Αν αυτό είναι 313 άλογα, τότε το δικό μου είναι 58 μουλάρια.

Και το δικό μου είναι 78 new_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gif

Kαλημέρα, να σας ρωτήσω αξίζει να βάλεις το μπλοκέ της mtm ακόμα και όταν το αυτοκίνητο είναι μαμά απο πλευράς ιπποδύναμης?

Αξίζει αλλα οπως είπανε και τα παιδιά το αυτοκίνητο θα γίνει πολύ απότομο...Εχτες κυνήγαγα ένα φοκους ΡΣ και του έφυγε στην στροφή,παλι καλα που το έσωσε...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.