Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Δέν είναι τόσο δραματικά τα πράγματα.Απλά έτσι φαίνεται στην φωτογραφία.

Υπήρξε μία άποψη στο Vortex για το κατα πόσο το follower και ο εκκεντροφόρος "ωριμάζουν" μαζί και άν δέν είναι στα τελευταία του το πρώτο δέν είναι καλό να αλλάζεται....

Μέσα στην εβδομάδα ελπίζω να έχουμε στη διάθεσή μας μικροσκόπιο για να δούμε τί στην ευχή έχει συμβεί σε όλα αυτά τα καπελάκια.

Το σίγουρο είναι οτι εμφανίζονται παρόμοια σημάδια κόπωσης και πολύ παρόμοιες ρωγμές. Σε όσους έχουν afermarket αντλίες είναι πολύ πιο επικίνδυνη

η εσωτερική πλευρά του CF, όπου βρίσκεται ο άξονας της αντλίας. Στις Autotech εκεί ξεκινούν τα προβλήματα, στη μικρή διάμετρο που ακουμπά ο άξονας.

Ανάλογα με την έκταση των ρωγμών μπορούμε να καταλάβουμε την κατάσταση.

Από εκεί και πέρα, είναι δύσκολο να υποστηρίξει κανείς άποψη σαν αυτή που γράφεις. Τα φρούτα ωριμάζουν, όχι τα μέταλλα.

Σίγουρα όχι οι εκκεντροφόροι μαζί με τα ποτηράκια γιατί ο κατασκευαστής ξέρει πού έβαλε αντιτριβική επιφάνεια - στο ποτηράκι.

Αυτό είναι το αναλώσιμο, όχι ο εκκεντροφόρος. Το κακό είναι ότι από την τριβή φεύγει η επικάλυψη κι έτσι έχουμε επαφή μετάλλου με μέταλλο.

Εκεί ξεκινούν τα μεγάλα προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Από εκεί και πέρα, είναι δύσκολο να υποστηρίξει κανείς άποψη σαν αυτή που γράφεις. Τα φρούτα ωριμάζουν, όχι τα μέταλλα.

Σίγουρα όχι οι εκκεντροφόροι μαζί με τα ποτηράκια γιατί ο κατασκευαστής ξέρει πού έβαλε αντιτριβική επιφάνεια - στο ποτηράκι.

Αυτό είναι το αναλώσιμο, όχι ο εκκεντροφόρος. Το κακό είναι ότι από την τριβή φεύγει η επικάλυψη κι έτσι έχουμε επαφή μετάλλου με μέταλλο.

Εκεί ξεκινούν τα μεγάλα προβλήματα.

Καλώς ή κακώς δέν είναι δικια μου άποψη αυτή αλλά ενός μηχανικού που εργάζεται στην παραγωγή αντλιών καυσίμου υψηλής πίεσης.Δέν τα βγάζω απο το μυαλό μου αυτά που γράφω.....ευτυχώς...

¶μα θέλεις μπορώ να σε φέρω σε επαφή να του εκφράσεις την άποψή σου.

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Καλώς ή κακώς δέν είναι δικια μου άποψη αυτή αλλά ενός μηχανικού που εργάζεται στην παραγωγή αντλιών καυσίμου υψηλής πίεσης.Δέν τα βγάζω απο το μυαλό μου αυτά που γράφω.....ευτυχώς...

¶μα θέλεις μπορώ να σε φέρω σε επαφή να του εκφράσεις την άποψή σου.

Σε ευχαριστώ πολύ για τις προθέσεις. Μην ανησυχείς, ούτε για δευτερόλεπτο δεν φαντάστηκα ότι τα βγάζεις από το μυαλό σου.

Το αν θα του εκφράσω την άποψή μου ή όχι δυστυχώς λίγη διαφορά θα κάνει.

Γιατί με βάση τα μέχρι τώρα ευρήματα φαίνεται ότι γνώριζαν πολλά και δεν έλεγαν τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ για τις προθέσεις. Μην ανησυχείς, ούτε για δευτερόλεπτο δεν φαντάστηκα ότι τα βγάζεις από το μυαλό σου.

Το αν θα του εκφράσω την άποψή μου ή όχι δυστυχώς λίγη διαφορά θα κάνει.

Γιατί με βάση τα μέχρι τώρα ευρήματα φαίνεται ότι γνώριζαν πολλά και δεν έλεγαν τίποτα.

Και διστυχως πανε να περάσουν το ποτηρακι για αναλώσιμο ώστε να την βγάλουν καθαρή με τις αντλίες..

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έκανα μια μικρή τροποποίηση στο έμβολο της Autotech.

Αύριο θα μπεί ξανά η αντλία (δέν θα βάλω πίσω την μαμά...ή βελτιώνουμε, ή δέν πειράζουμε τίποτα....), μαζί με

καινούργιο follower, και σε 5000 χλμ θα δούμε πάλι τί θα παίξει...

Πάντως σε όλους που έχουν αμφιβολιες, πρέπει να πώ πώς εγώ προσωπικά και χωρίς πρόγραμμα ακόμα,

είδα διαφορά με την αντλία, εφάμιλη με την αλλαγή του DP ή της εισαγωγής...Δέν είναι λίγο....

Link to comment
Share on other sites

Δεν το λέει μόνο ο Δημήτρης αλλά και όλο το Vortex.

¶χετο: Μπορούμε να αυξήσουμε την επιφάνεια του εμβόλου της αντλίας ώστε αυτό να μην προκαλεί διάτρηση στο cf?

Link to comment
Share on other sites

Σορρυ ρε Δημήτρη αλλά τι μπορει να σου έδωσε η αντλια?

Λογικά δέν θα έπρεπε να σου δίνει κάτι, και λέω ΛΟΓΙΚΑ, γιατι εγώ ΑΛΛΑ ΕΙΔΑ.

Το αμάξι χωρίς ούτε κάν adaptation πήρε αρκετά σε άρπαγμα, ροπή σε ορισμένο φάσμα, και γενικά

μια αίσθηση "βελτίωσης" όπως είπα και παραπάνω εφάμιλη μιας εισαγωγής, ή ενός DP.

Και όλα αυτά με το μαμά πρόγραμμα...Φαντάζομαι με ειδικό software θα είναι ακόμα καλύτερα.

Για μένα άν ήταν εύκολο να αλλάζεται το CF (άν τελικά αποφανθούν οι.."ειδικοι" ότι αυτό ευθήνεται), θα το θεωρούσα MUST mod ανάλογο των άλλων περιφεριακών, και όχι μόνο για..pump files...

@S8N:¶ρη τα πράγματα δέν είναι τόσο απλά όπως μια διεύρηνση και τέλος.Είναι ΠΑΡΑ πολλοί οι παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπ'οψιν.Εγώ πάντως όπως είπα έκανα τροποποίηση στο έμβολο και θα δώ τι αποτέλεσμα θα έχει.Σε τυχαία συνομιλία με τον Chris, κάναμε χωρίς να το ξέρουμε το ίδιο modding αλλα σε διαφορετική παραλλαγή.Το ποιο θα είναι καλύτερο θα δείξει...

Link to comment
Share on other sites

Εγω πάντως μετά την κακή εμπειρία με τις aftermarket αντλίες δεν τολμώ να ξαναδοκιμάσω αντλία...

Φάνη, άμα είχες την τεχνογνοσία, ή άμα έκανες πράγματα στο αμάξι μόνος σου, δέν

θα τα έβλεπες τόσο τραγικά τα πράγματα.

Εγώ με το που πήρε κάτι το αυτί μου (και εφόσον σκόπευα ούτως ή άλλως σε 2-3 μερες) αμέσως

ακινητοποίησα το αμάξι, και έλυσα την αντλία, για να προλάβω τα χειρότερα.¶ν το είχες κάνει και εσύ,μπορεί να το γλύτωνες.Κάτι ανάλογο έγινε και με το MAF της APR....

Δυστυχώς στην εποχή που ζούμε, όλοι μας πρέπει να γίνουμε λίγο μηχανικοί, λίγο μπογιατζήδες,...λίγο απ'όλα.Αυτό έχει βέβαια και συνέπειες, αλλά έχει και την πλάκα του....

Link to comment
Share on other sites

Φάνη, άμα είχες την τεχνογνοσία, ή άμα έκανες πράγματα στο αμάξι μόνος σου, δέν

θα τα έβλεπες τόσο τραγικά τα πράγματα.

Εγώ με το που πήρε κάτι το αυτί μου (και εφόσον σκόπευα ούτως ή άλλως σε 2-3 μερες) αμέσως

ακινητοποίησα το αμάξι, και έλυσα την αντλία, για να προλάβω τα χειρότερα.¶ν το είχες κάνει και εσύ,μπορεί να το γλύτωνες.Κάτι ανάλογο έγινε και με το MAF της APR....

Δυστυχώς στην εποχή που ζούμε, όλοι μας πρέπει να γίνουμε λίγο μηχανικοί, λίγο μπογιατζήδες,...λίγο απ'όλα.Αυτό έχει βέβαια και συνέπειες, αλλά έχει και την πλάκα του....

Ναι αλλά δεν ειμαι μηχανικός ούτε σκοπεύω να γίνω..για μενα όλη αυτή η ιστορία είναι το λιγότερο απαράδεκτη

Επίσης δεν χρείαζεται να είσαι μηχανικός για να καταλάβεις πως ενω ο εκκεντροφόρος μου είχε 38000χλμ με το που μπήκε η αντλία (με καινουργιο ποτηράκι) αποφάσισε να διαλυσει το ποτηράκι με τις γνωστές συνέπειες. Αυτό που καταλαβαίνω είναι πως ή όλη γενίκευση με τα ποτηράκια έγινε σκόπιμα από τις εταιρίες που κατασκευάζουν τρόμπες ώστε να δίνουν το συγκεκριμένο προϊόν μη αναλαμβάνοντας ευθύνη για αυτές τις ζημιές κλπ. Για μένα αυτά τα προϊόντα δεν πέρασαν από σωστό RND (πρακτικά εμείς ήμασταν το RND τους). Αυτό που θέλω να πω είναι (αποψη μου πάντα) πως ποτηρακι με μαμά αντλια (και Β εκκεντροφόρο) εαν σπάσει θα είναι η εξαίρεση στον κανόνα, ενώ με αντλια εάν δεν ελέγχεται τακτικά σίγουρα κάποια στιγμή θα σπάσει

Edited by VWFANIS
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλημέρα!!

Είναι το 1ο ποστ μου αν και είμαι γραμμένος εδώ και λίγο καιρό και παρακολουθώ τις συζητήσεις σας (και τις περιπέτειές σας :lol::lol: ).

Επειδή ενδιαφέρομαι κιεγώ για μετατροπή σε Κ04 ήθελα να ρωτήσω ποιες είναι (αν υπάρχουν) οι διαφορές ανάμεσα στις αντλίες της KMD και της AUTOTECH.Η τιμή τους έχει μια διαφορά κοντά στα 100 δολλάρια η οποία ναι μεν δεν είναι τραγική,αλλά γιατί να μην τα γλυτώσω αν δεν υπάρχει ουσιώδης λόγος... :lol:

Επίσης επειδή φοράω την σκάστρα της FORGE τώρα,υπάρχει τρόπος να χρησιμοποιήσω την ίδια όταν έρθει η ώρα για το ρελοκέισιον;Υπάρχει κανένας αντάπτορας ή κάτι άλλο;

Link to comment
Share on other sites

Tι εγινε ωρε??Μεχρι να βγουνε τα ποτηρακια τελος το tuning??? :D:lol:

Φιλε b x περιμενε λιγο με το θεμα αντλια!Εχουμε καποια προβληματακια με τα follower!

Link to comment
Share on other sites

Golf RS

Τί πρόγραμμα και πόσα άλογα υπολογίζεις ότι είσαι (άν το έχεις μετρήσει..)

Το αυτοκίνητο είναι Full Stage 4 MTM, και υπολογίζεται μεταξύ 335 εως 345ps, με 46 εως 48 κιλά ροπής.

Θα δυναμομετρηθεί μετά το Πάσχα.

Το εκπληκτικό όμως με το αυτοκίνητο είναι το χειροποίητο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της Drexler κατασκευασμένο με οδηγίες απο την ΜΤΜ.

To διαφορικό είναι με πλανήτες και όχι γρανάζια με ποσοστό εμπλοκής 100% (σκέψου οτι το μπλοκέ που φοράει το Mazda MPS είναι 33%, ενώ τα Quife και Peloguin είναι μόνο 40%).

Οτι και να γράψω θα φανεί υπερβολικό αλλά το διαφορικό είναι όλα τα λεφτά βγάζει την δύναμη στον δρόμο με απίστευτο τρόπο, βιδώνει το αυτοκίνητο κάτω και έχει εξαφανήσει σχεδόν απόλυτα την υποστροφή υσχύως.

Στην εκκίνηση το αυτοκίνητο απλά εκσφενδονίζεται μπροστά, ενώ τρελά έχει βελτιωθεί και ο τρόπος που επιβραδύνει.

Φυσικά τεράστιο ρόλο παίζει και η ανάρτηση KW VARIANT III που επίσης 'εχει ρυθμιστεί απο την ΜΤΜ και συνεργάζεται απόλυτα με το διαφορικό.

Ο ήχος επίσης που έχει το αυτοκίνητο χρήζει ιδιαίτερης αναφοράς και ακούγεται μόνο όταν πατήσεις πολύ γκάζι, αλλά τότε γυρνάνε όλοι και κοιτάνε, κόσμημα η εξάτμηση της ΜΤΜ.

Εκτενές Review μετά τις γιορτές.

Να περάσετε όλοι καλά και να επιστρέψετε με ασφάλεια.

Καλό Πάσχα.

Link to comment
Share on other sites

Γιάννη καλορίζικο και καλοτάξιδο! Ζηλεύω (φτου, σκόρδα)! ¶ντε να το δούμε και να το ακούσουμε κι από κοντά μετά τις γιορτές!

Link to comment
Share on other sites

Golf RS

Τί πρόγραμμα και πόσα άλογα υπολογίζεις ότι είσαι (άν το έχεις μετρήσει..)

Το αυτοκίνητο είναι Full Stage 4 MTM, και υπολογίζεται μεταξύ 335 εως 345ps, με 46 εως 48 κιλά ροπής.

Θα δυναμομετρηθεί μετά το Πάσχα.

Το εκπληκτικό όμως με το αυτοκίνητο είναι το χειροποίητο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της Drexler κατασκευασμένο με οδηγίες απο την ΜΤΜ.

To διαφορικό είναι με πλανήτες και όχι γρανάζια με ποσοστό εμπλοκής 100% (σκέψου οτι το μπλοκέ που φοράει το Mazda MPS είναι 33%, ενώ τα Quife και Peloguin είναι μόνο 40%).

Οτι και να γράψω θα φανεί υπερβολικό αλλά το διαφορικό είναι όλα τα λεφτά βγάζει την δύναμη στον δρόμο με απίστευτο τρόπο, βιδώνει το αυτοκίνητο κάτω και έχει εξαφανήσει σχεδόν απόλυτα την υποστροφή υσχύως.

Στην εκκίνηση το αυτοκίνητο απλά εκσφενδονίζεται μπροστά, ενώ τρελά έχει βελτιωθεί και ο τρόπος που επιβραδύνει.

Φυσικά τεράστιο ρόλο παίζει και η ανάρτηση KW VARIANT III που επίσης 'εχει ρυθμιστεί απο την ΜΤΜ και συνεργάζεται απόλυτα με το διαφορικό.

Ο ήχος επίσης που έχει το αυτοκίνητο χρήζει ιδιαίτερης αναφοράς και ακούγεται μόνο όταν πατήσεις πολύ γκάζι, αλλά τότε γυρνάνε όλοι και κοιτάνε, κόσμημα η εξάτμηση της ΜΤΜ.

Εκτενές Review μετά τις γιορτές.

Να περάσετε όλοι καλά και να επιστρέψετε με ασφάλεια.

Καλό Πάσχα.

Για να καταλάβω λίγο, η ΜΤΜ σου έχει πεί ότι δέν υπάρχει ανάγκη για μπιέλες (ίσως και πιστόνια στην δική σου περίπτωση) στην φάση που βρίσκεσαι ;;Ή σου αλλάξανε και αυτά...

Επείσης, αναβάθμιση σε δίσκο/πλατώ έχεις κάνει;;

¶ και κάτι ακόμα...Αντλία υψηλής έχεις αλλάξει;;Η ΜΤΜ σου είπε ότι ούτε και αυτή χρειάζεται ;;

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκίνητο είναι Full Stage 4 MTM, και υπολογίζεται μεταξύ 335 εως 345ps, με 46 εως 48 κιλά ροπής.

Θα δυναμομετρηθεί μετά το Πάσχα.

Το εκπληκτικό όμως με το αυτοκίνητο είναι το χειροποίητο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της Drexler κατασκευασμένο με οδηγίες απο την ΜΤΜ.

To διαφορικό είναι με πλανήτες και όχι γρανάζια με ποσοστό εμπλοκής 100% (σκέψου οτι το μπλοκέ που φοράει το Mazda MPS είναι 33%, ενώ τα Quife και Peloguin είναι μόνο 40%).

Οτι και να γράψω θα φανεί υπερβολικό αλλά το διαφορικό είναι όλα τα λεφτά βγάζει την δύναμη στον δρόμο με απίστευτο τρόπο, βιδώνει το αυτοκίνητο κάτω και έχει εξαφανήσει σχεδόν απόλυτα την υποστροφή υσχύως.

Στην εκκίνηση το αυτοκίνητο απλά εκσφενδονίζεται μπροστά, ενώ τρελά έχει βελτιωθεί και ο τρόπος που επιβραδύνει.

Φυσικά τεράστιο ρόλο παίζει και η ανάρτηση KW VARIANT III που επίσης 'εχει ρυθμιστεί απο την ΜΤΜ και συνεργάζεται απόλυτα με το διαφορικό.

Ο ήχος επίσης που έχει το αυτοκίνητο χρήζει ιδιαίτερης αναφοράς και ακούγεται μόνο όταν πατήσεις πολύ γκάζι, αλλά τότε γυρνάνε όλοι και κοιτάνε, κόσμημα η εξάτμηση της ΜΤΜ.

Εκτενές Review μετά τις γιορτές.

Να περάσετε όλοι καλά και να επιστρέψετε με ασφάλεια.

Καλό Πάσχα.

καλοτάξιδο το ... πυροβόλο

σίγουρα θα γαζώνει , αφού αφήνει άνετα πίσω s3 με πρόγραμμα ...

μια ερώτηση όμως , η MTM δεν δηλώνει 310ps & 39 ροπή στο τελευταίο της stage ?

έχει και τίποτα άλλο πάνω το αυτοκίνητο ?

επίσης η τουρμπινα είναι η k04 , η ίδια του group ή κάτι άλλο ?

στο stage αυτό εξακολουθούν να παραμένουν εργοστασιακό ic ,σκάστρα , εισαγωγή ?

περιμένουμε το εκτενές Review!!!

Καλό Πάσχα !!!

Link to comment
Share on other sites

Γιάννη καλορίζικο και καλοτάξιδο! Ζηλεύω (φτου, σκόρδα)! ¶ντε να το δούμε και να το ακούσουμε κι από κοντά μετά τις γιορτές!

Eυχαριστώ ¶ρη να είσαι καλά.

καλοτάξιδο το ... πυροβόλο

σίγουρα θα γαζώνει , αφού αφήνει άνετα πίσω s3 με πρόγραμμα ...

μια ερώτηση όμως , η MTM δεν δηλώνει 310ps & 39 ροπή στο τελευταίο της stage ?

έχει και τίποτα άλλο πάνω το αυτοκίνητο ?

επίσης η τουρμπινα είναι η k04 , η ίδια του group ή κάτι άλλο ?

στο stage αυτό εξακολουθούν να παραμένουν εργοστασιακό ic ,σκάστρα , εισαγωγή ?

περιμένουμε το εκτενές Review!!!

Καλό Πάσχα !!!

Η τουρμπίνα δεν είναι η ΚΟ4 αλλά σχέδιο της ΜΤΜ που βασίζεται σε τροποποίηση της Κ12, η εισαγωγή είναι μόνο μαμά, η σκάστρα έχει μεταφερθεί μπροστά, i/c απο το S3.

Γενικώς όμως δεν δίνουν λεπρομέρειες για τίς ακριβείς αλλαγές για ευνόητους λόγους, υπάρχει όμως η πιστοποίηση ότι το αυτοκίνητο έχει φτιαχτεί για να πηγαίνει στο όριο ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

Η αλήθεια είναι οτι το αυτοκίνητο έχει προσεχθεί σε απίστευτο βαθμό και αυτό φαίνεται στον δρόμο.

Μεγάλη εντύπωση μου έκανε που εχθές κατέβηκα στο Ναύπλιο πολύ χαλαρά (λόγω αυξημένης κίνησης) με 120 το πολύ 160 χιλιόμετρα και η κατανάλωση ήταν 6.6, όταν ήμουν μαμά με τον ίδιο τρόπο οδήγησης δεν έπεφτα κάτω απο 9.

Το βράδυ άνοιξα με κολλητό μου φιλικά απο στάση με μια Boxter S και του έκανα 1 αμάξι, επαναλαμβάνω ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ.

Παιδιά το ξαναλέω το μπλοκέ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ, είναι τρομακτική η αίσθηση της εκκίνησης, απλά εκτοξεύεται μπροστά, χωρίς πολλά πολλά και χωρίς να παλεύεις να το κρατήσεις κάτω.

Όταν στην ΜΤΜ έλεγαν οτι με το συγκεκριμένο μπλοκέ μπορείς να ρίξεις τους χρόνους εκκίνησης κοντά στο δευτερόλεπτο έπεσαν να τους φάνε οι "γνώστες" του Tuning.

H αλήθεια όμως είναι ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα στεναχωρήσει απο στάση πολύ κόσμο .

Σίγουρα υπάρχουν πιο δυνατά GTi απο το δικό μου, αλλά το πιο δυνατό δεν ήταν ποτέ για εμένα το ζητούμενο, αλλά το πιο ολοκληρωμένο.

Είμαι πολύ χαρούμενος με το αποτέλεσμα δεν χορταίνω να το οδηγώ αν και είμαι ακόμα στο στάδιο εκμάθησης.

Καλή Ανάσταση.

Για να καταλάβω λίγο, η ΜΤΜ σου έχει πεί ότι δέν υπάρχει ανάγκη για μπιέλες (ίσως και πιστόνια στην δική σου περίπτωση) στην φάση που βρίσκεσαι ;;Ή σου αλλάξανε και αυτά...

Επείσης, αναβάθμιση σε δίσκο/πλατώ έχεις κάνει;;

¶ και κάτι ακόμα...Αντλία υψηλής έχεις αλλάξει;;Η ΜΤΜ σου είπε ότι ούτε και αυτή χρειάζεται ;;

Δίσκος πλατώ είναι κεραμικά απο Sachs Racing, για τα υπόλοιπα που ρωτάς είναι μαμά.

Edited by dubbeR_Stoilas
Link to comment
Share on other sites

Η τουρμπίνα δεν είναι η ΚΟ4 αλλά σχέδιο της ΜΤΜ που βασίζεται σε τροποποίηση της Κ12, η εισαγωγή είναι μόνο μαμά, η σκάστρα έχει μεταφερθεί μπροστά, i/c απο το S3.

Γενικώς όμως δεν δίνουν λεπρομέρειες για τίς ακριβείς αλλαγές για ευνόητους λόγους, υπάρχει όμως η πιστοποίηση ότι το αυτοκίνητο έχει φτιαχτεί για να πηγαίνει στο όριο ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

Η αλήθεια είναι οτι το αυτοκίνητο έχει προσεχθεί σε απίστευτο βαθμό και αυτό φαίνεται στον δρόμο.

Μεγάλη εντύπωση μου έκανε που εχθές κατέβηκα στο Ναύπλιο πολύ χαλαρά (λόγω αυξημένης κίνησης) με 120 το πολύ 160 χιλιόμετρα και η κατανάλωση ήταν 6.6, όταν ήμουν μαμά με τον ίδιο τρόπο οδήγησης δεν έπεφτα κάτω απο 9.

Το βράδυ άνοιξα με κολλητό μου φιλικά απο στάση με μια Boxter S και του έκανα 1 αμάξι, επαναλαμβάνω ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ.

Παιδιά το ξαναλέω το μπλοκέ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ, είναι τρομακτική η αίσθηση της εκκίνησης, απλά εκτοξεύεται μπροστά, χωρίς πολλά πολλά και χωρίς να παλεύεις να το κρατήσεις κάτω.

Όταν στην ΜΤΜ έλεγαν οτι με το συγκεκριμένο μπλοκέ μπορείς να ρίξεις τους χρόνους εκκίνησης κοντά στο δευτερόλεπτο έπεσαν να τους φάνε οι "γνώστες" του Tuning.

H αλήθεια όμως είναι ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα στεναχωρήσει απο στάση πολύ κόσμο .

Σίγουρα υπάρχουν πιο δυνατά GTi απο το δικό μου, αλλά το πιο δυνατό δεν ήταν ποτέ για εμένα το ζητούμενο, αλλά το πιο ολοκληρωμένο.

Είμαι πολύ χαρούμενος με το αποτέλεσμα δεν χορταίνω να το οδηγώ αν και είμαι ακόμα στο στάδιο εκμάθησης.

Καλή Ανάσταση.

Δέν θέλω να σε στεναχωρίσω αλλά χωρίς εισαγωγή, intercooler, ΑΝΤΛΙΑ και με την τουρμπίνα που έχεις (δέν ξέρω τί διαστάσεις έχει, αλλά μακάρι να είναι μεγαλύτερη απο την Κ04) δύσκολα βγαίνουν τα νούμερα που αναφέρεις.

Με το καλό να το μετρήσεις για να δούμε τί βγάζει.

P.S.Όσο για το διαφορικό, σαφώς και βελτιώνει την πρόσφυση...πάτα το και λίγο στο βρεγμένο (με προσοχή...) για να δείς και κάτι άλλο....

Link to comment
Share on other sites

Golf RS

Τί πρόγραμμα και πόσα άλογα υπολογίζεις ότι είσαι (άν το έχεις μετρήσει..)

Το αυτοκίνητο είναι Full Stage 4 MTM, και υπολογίζεται μεταξύ 335 εως 345ps, με 46 εως 48 κιλά ροπής.

Θα δυναμομετρηθεί μετά το Πάσχα.

Το εκπληκτικό όμως με το αυτοκίνητο είναι το χειροποίητο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της Drexler κατασκευασμένο με οδηγίες απο την ΜΤΜ.

To διαφορικό είναι με πλανήτες και όχι γρανάζια με ποσοστό εμπλοκής 100% (σκέψου οτι το μπλοκέ που φοράει το Mazda MPS είναι 33%, ενώ τα Quife και Peloguin είναι μόνο 40%).

Οτι και να γράψω θα φανεί υπερβολικό αλλά το διαφορικό είναι όλα τα λεφτά βγάζει την δύναμη στον δρόμο με απίστευτο τρόπο, βιδώνει το αυτοκίνητο κάτω και έχει εξαφανήσει σχεδόν απόλυτα την υποστροφή υσχύως.

Στην εκκίνηση το αυτοκίνητο απλά εκσφενδονίζεται μπροστά, ενώ τρελά έχει βελτιωθεί και ο τρόπος που επιβραδύνει.

Φυσικά τεράστιο ρόλο παίζει και η ανάρτηση KW VARIANT III που επίσης 'εχει ρυθμιστεί απο την ΜΤΜ και συνεργάζεται απόλυτα με το διαφορικό.

Ο ήχος επίσης που έχει το αυτοκίνητο χρήζει ιδιαίτερης αναφοράς και ακούγεται μόνο όταν πατήσεις πολύ γκάζι, αλλά τότε γυρνάνε όλοι και κοιτάνε, κόσμημα η εξάτμηση της ΜΤΜ.

Εκτενές Review μετά τις γιορτές.

Να περάσετε όλοι καλά και να επιστρέψετε με ασφάλεια.

Καλό Πάσχα.

καλοριζικο φιλε μου !Ενημερωτικα με τo ιδιο setup του Φανη και του jimmakou δεν βγαλαν ποτε πανω απο 310 maha!Mακαρι εσενα να βγαλει και 350!

Το μπλοκε της mtm ειναι ολα τα λεφτα!Ποσο πηγε μονο το μπλοκε?

Link to comment
Share on other sites

Δέν θέλω να σε στεναχωρίσω αλλά χωρίς εισαγωγή, intercooler, ΑΝΤΛΙΑ και με την τουρμπίνα που έχεις (δέν ξέρω τί διαστάσεις έχει, αλλά μακάρι να είναι μεγαλύτερη απο την Κ04) δύσκολα βγαίνουν τα νούμερα που αναφέρεις.

Με το καλό να το μετρήσεις για να δούμε τί βγάζει.

P.S.Όσο για το διαφορικό, σαφώς και βελτιώνει την πρόσφυση...πάτα το και λίγο στο βρεγμένο (με προσοχή...) για να δείς και κάτι άλλο....

Δημήτρη δεν πρόκειται να στεναχωρηθώ πολύ πιθανόν να έχεις δίκιο, το αυτοκίνητο όμως είναι εκπληκτικό εξάλου το project συνεχίζεται .

Προέχει η ασφαλής λειτουργία του κινητήρα και όχι τα απόλυτα νούμερα, οι άνθρωποι της MTM μου παρέδωσαν ίσως το πιο ολοκληρωμένο GTi, με στήσιμο για σεμηνάριο και εργοστασιακή γραμμηκότητα.

Ευχαρίστως να συναντηθούμε για βολτίτσα και να τα πούμε απο κοντά.

Πάντως μετά απο 700 χιλιόμετρα μεικτής οδήγησης αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι η αισθητά μειωμένη κατανάλωση το trip δείχνει μέση κατανάλωση 8.6, ενώ όταν είχα πρόγραμμα δεν είχε πέσει κάτω απο τα 11.5.

Σε βρεγμένο δεν το δοκίμασα ακόμα, αλλά φαίνεται οτι τον καλύτερο του εαυτό τον βγάζει σε πολύ κλειστές διαδρομές εκεί απλώς ζωγραφίζει, θέλει πάντως πολύ μυαλό και το 100% της προσοχής σου.

καλοριζικο φιλε μου !Ενημερωτικα με τo ιδιο setup του Φανη και του jimmakou δεν βγαλαν ποτε πανω απο 310 maha!Mακαρι εσενα να βγαλει και 350!

Το μπλοκε της mtm ειναι ολα τα λεφτα!Ποσο πηγε μονο το μπλοκε?

Το μπλοκέ κοστίζει 2500 Ευρώ.

Edited by dubbeR_Stoilas
Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη δεν πρόκειται να στεναχωρηθώ πολύ πιθανόν να έχεις δίκιο, το αυτοκίνητο όμως είναι εκπληκτικό εξάλου το project συνεχίζεται .

Προέχει η ασφαλής λειτουργία του κινητήρα και όχι τα απόλυτα νούμερα, οι άνθρωποι της MTM μου παρέδωσαν ίσως το πιο ολοκληρωμένο GTi, με στήσιμο για σεμηνάριο και εργοστασιακή γραμμηκότητα.

Ευχαρίστως να συναντηθούμε για βολτίτσα και να τα πούμε απο κοντά.

Πάντως μετά απο 700 χιλιόμετρα μεικτής οδήγησης αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι η αισθητά μειωμένη κατανάλωση το trip δείχνει μέση κατανάλωση 8.6, ενώ όταν είχα πρόγραμμα δεν είχε πέσει κάτω απο τα 11.5.

Σε βρεγμένο δεν το δοκίμασα ακόμα, αλλά φαίνεται οτι τον καλύτερο του εαυτό τον βγάζει σε πολύ κλειστές διαδρομές εκεί απλώς ζωγραφίζει, θέλει πάντως πολύ μυαλό και το 100% της προσοχής σου.

Το μπλοκέ κοστίζει 2500 Ευρώ.

Για μένα το βασικότερο σε ένα αμάξι δέν είναι το πόσα βγάζει, αλλά αν το ευχαριστιέται αυτός που οδηγάει.¶ν εσύ αυτό νοιώθεις με αυτά που έχει επάνω το αμαξι σου, τότε και εσύ το απολαμβάνεις, αλλά και η ΜΤΜ έκανε το καλυτερο.

Θα πώ βέβαια ξανά ότι ορισμένα πράγματα είναι OVER RATED, και ένα απο αυτά είναι ώς γνωστόν και οι τιμές της MTM.

Όσο για την συνάντηση, ευχαρίστως να την κανονίσουμε, να δείς πώς πάει και το δικό μου....... :D

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.