Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Αν κρινω απο φιλους με leon ko4 set up k cupra stage 1 πηγαινουν σχεδον τα ιδια. Η διαφορα ισως υπαρχει στις υψηλες στροφες λογω αλλου χρονισμου εκκεντροφορων. Το αυτοκινητο μου αν κ εχει πολυ καλο set up (Forge Twintercooler + S3 intercooler, P-flow intake k Revo) ειναι το χειροτερο sample δυστηχως :lol: για συμπερασματα. Ανηκει σε αυτο το 80% των S3, Cupra,Ed30 που ειναι ολα μοντελα κ μονο του 08 τα οποια εχουν misfire στον 3ο κυλινδρο οποιο προγραμμα κ αν βαλεις (το προβλημα υπαρχει κ μαμα αλλα οχι τοσο εντονο). Ο λογος αγνωστος ακομα. Μαλλον κατι πηγαν να βελτιωσουν κ δεν πετυχε ή ελατtωματικη παρτιδα κάποιου part. Παντως η Audi ψαχνεται παρα πολυ κ μεσω αυτης περιμενουμε ολοι οι ατυχοι των 08 την λυση. Σε ολα αυτα τα μοντελα παρουσιαζεται random misfire ston 3o μετα τις 6000σαλ. Αν αφησεις τις στροφες πανω απο 6000σαλ τοτε εμφανιζεται γονατισμα και check engine. Οποτε για να επιβιωσεις αλλαζεις στις 5800σαλ κ δεν εχεις ουτε misfires ουτε safe mode.

Συμπερασμα αν εχετε ed 30 του 08 βαλτε vag-com on the fly k block 15,16 και ανεβαστε πανω απο 6000σαλ μεχρι κοφτη για να δειτε τυχον misfires. Δειτε κ εδω με giac k apr :

http://www.audi-sport.net/vb/showthread.php?t=51689

''s3+giac = I noticed a flat spot at around 6500 rpm, which occationallyflashed the engine management light, after a while I managed to getthe engine management light stuck on

s3+apr = Yesterday I got a remap from APR. All went pretty much OKuntil I was coming back home and I noticed a sharp flat spot whilegiving it some in 3rd gear, and the check engine light went on. Today,I scaned the ecu and I threw THE EXACT SAME CODES AS YOU! Randommisfires and cilinder 3 misfires''

Ένα πράγμα που έχω (και το γνωρίζουν ίσως όσοι διαβάζουν κατα καιρούς αυτά που έχω γράψει στο φόρουμ) είναι ότι με χαλάει πολύ να δημιουργούνται "εντυπώσεις" σε ένα χώρο που τον διαβάζουν πολλοί.Και αυτό γιατι το 90% αυτών που τα διαβάζει "επιρρεάζεται" , και δυστυχώς απο άτομα που απλά "κάτι άρπαξε το αυτί τους" και κατα πάσα πιθανότητα δέν έχουν ιδέα..

Επειδή λοιπόν το ψάχνω καιρό αλλά δέν έκατσε, μήπως μπορείς φίλε leontfsi να μου δώσεις λίγο τα στοιχεία "χρονισμού" όπως λές των εκκεντροφόρων του Cupra;;;Θα ήθελα να κάνω κάποιες ...συγκρίσεις.Μια και φαίνεται να το κατέχεις το πράγμα, κάνε μου την χαρη please.

Επείσης, όσν αφορά τα misfires που αναφέρεις, καλό είναι να μήν "γενικεύουμε"..Ότι συμβαίνει στο αμάξι μας, δέν συμβαίνει (η πρόκειται να συμβεί) και στα υπόλοιπα μοντέλα του έτους..Το γεγονός ότι καποια αμάξια απο την γραμμή παραγωγής έχουν "ιδιαιτερότητες", είναι τόσο παλίο, όσο και η παραγωγή αυτοκινήτων η ίδια...Σου έυχομαι να βγάλεις άκρη με το πρόβλημα σου.

Όσο για το Κ04 vs Cupra, άν θέλεις μπορούμε να τα πούμε απο κοντά να το δοκιμάσουμε.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ακριβως το προβλημα το ειχα πρωτοσυναντησει σε S3 κατασκευης 2008! Ελεγα θα ειναι τυποποιημενη ευκολη δουλεια, το software ηταν λιγο διαφορετικο απο τα 2007 S3 και μετα το πρωτο reflash ηρθε η εκπληξη... Random misfire @ 1,2,4 cylinders! Δεν φταιει καποιο part , το προβλημα ειναι στο software και λυνεται ευκολα!

:lol::lol:B)B)B)B)B)

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ακριβως το προβλημα το ειχα πρωτοσυναντησει σε S3 κατασκευης 2008! Ελεγα θα ειναι τυποποιημενη ευκολη δουλεια, το software ηταν λιγο διαφορετικο απο τα 2007 S3 και μετα το πρωτο reflash ηρθε η εκπληξη... Random misfire @ 1,2,4 cylinders! Δεν φταιει καποιο part , το προβλημα ειναι στο software και λυνεται ευκολα!

Εννοεις οτι το προβλημα λυνεται με καποια παραμετροποιηση του προγραμματος? Εχεις πετυχει s3 οπου τελικα να λυθηκε το προβλημα με τα μαλλον εικονικα (γνωμη μου) misfire?

Link to comment
Share on other sites

Εννοεις οτι το προβλημα λυνεται με καποια παραμετροποιηση του προγραμματος? Εχεις πετυχει s3 οπου τελικα να λυθηκε το προβλημα με τα μαλλον εικονικα (γνωμη μου) misfire?

Yeap!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Εχει κανείς άποψη για τον οίκο BSR και για το πρόγραμμά του για τον 2.0TFSI;

παραθέτω και το σχετικό site του Έλληνα αντιπροσώπου.

www.bsr.gr

:huh::huh:

Link to comment
Share on other sites

Το αρνητικό στοπιχείο του BSR είναι κυρίως το ότι δεν υπάρχει stage II σε περίπτωση που αργότερα θελήσεις να το δυναμώσεις και άλλο με εξάτμιση..

Link to comment
Share on other sites

Χλωμό το κόβω Cupra με stage 1 να περνάει Gti με Κ04...

Έχει "άλλες χάρες" το παλιό μοτέρ...

Σου χω ξαναπει οτι βαζοντας αντλια υψηλης ενα Cupra/s3/ed 30 ισως εχει και μεγαλυτερη ροπη απ'οτι το 200αρι....

ΘΑ δοκιμασουμε καποια στιγμη και θα σου περασει η χαρα.... :lol::lol::lol:

Αυτο ακριβως το προβλημα το ειχα πρωτοσυναντησει σε S3 κατασκευης 2008! Ελεγα θα ειναι τυποποιημενη ευκολη δουλεια, το software ηταν λιγο διαφορετικο απο τα 2007 S3 και μετα το πρωτο reflash ηρθε η εκπληξη... Random misfire @ 1,2,4 cylinders! Δεν φταιει καποιο part , το προβλημα ειναι στο software και λυνεται ευκολα!

Κριτωνα στο ειπα και στο μεετινγκ την Δευτερα, εισαι σιγουρος οτι ειναι απλα θεμα προγραμματισμου? Δεν ξερω ρε σι μου φαινεται υπαερβολικα απλο για τοση μα τοση "ζημια"...

Edited by Schiller
Link to comment
Share on other sites

Σου χω ξαναπει οτι βαζοντας αντλια υψηλης ενα Cupra/s3/ed 30 ισως εχει και μεγαλυτερη ροπη απ'οτι το 200αρι....

ΘΑ δοκιμασουμε καποια στιγμη και θα σου περασει η χαρα.... :lol::lol::lol:

Ναί ναι...Κάτσε μήν πικραθείς όμως.... :lol:

Link to comment
Share on other sites

πολύ καλή τιμή! από Ελλάδα?

αυτο το σετ δεν είναι? αντέχει μέχρι 480nm ???

http://www.sachsperformance.com/EU/sachs-r...lung-set-2.html

Ναι αυτο το κιτ ειναι και το πηρα απο Ελλαδα!Αν θες σου λεω με πμ απο που!Οντως για 480nm ειναι!

Link to comment
Share on other sites

Ναι αυτο το κιτ ειναι και το πηρα απο Ελλαδα!Αν θες σου λεω με πμ απο που!Οντως για 480nm ειναι!

μεγεια πολυ καλο!

Link to comment
Share on other sites

Σου χω ξαναπει οτι βαζοντας αντλια υψηλης ενα Cupra/s3/ed 30 ισως εχει και μεγαλυτερη ροπη απ'οτι το 200αρι....

ΘΑ δοκιμασουμε καποια στιγμη και θα σου περασει η χαρα.... :D:D:D

Tα πλεονεκτηματα του Cupra ειναι οτι εχει αγριοτερους εκκεντροφορους και καλυτερο καπακι.

Το πλεονεκτημα του GTI ειναι οτι εχει υψηλοτερη σχεση συμπιεσης.

Με ιδιο σεταπ (K04/injectors/Intercooler) θα ειναι μπροστα αυτος που ειναι καλυτερα ρυθμισμενος!

Link to comment
Share on other sites

Κριτωνα στο ειπα και στο μεετινγκ την Δευτερα, εισαι σιγουρος οτι ειναι απλα θεμα προγραμματισμου? Δεν ξερω ρε σι μου φαινεται υπαερβολικα απλο για τοση μα τοση "ζημια"...

Εχω ακουσει ή δει με τα ματια μου αρκετα Cupra / S3 που ειχαν αυτο το προβλημα. Πολλους τους γνωριζεις πχ leontfsi, pantelis_cupra (τη Δευτερα που πατησε με τον liono), o αδελφος του Γιωργου (bennelis, S3 2008).

Δεν εχουν ολα μηχανικο προβλημα, ουτε ειναι καμια ζημια. Απλα, οταν ενα μοτερ εχει αγριους εκκεντροφορους, υψηλη πιεση, πολυστροφια κλπ δημιουργειται sputtering, που ενω σε ενα EVO πχ με 1,8 μπαρ @ 7000σαλ κοπαναει ολο το μοτερ και δεν αναβει CEL, στα Cupra / S3 πριν ξεκινησεις να αντιλαμβανεσαι misfiring, αναβοσβηνει το CEL και μπαινει σε safe mode. Με καταλληλο software λυνεται το θεμα.

Στα 185/200αρια μοτερ δεν εχω ακουσει η συναντησει τετοιο θεμα ποτε. Εξαιρεση αποτελει το Octavia του Φανη (APR Software / APR Turbo kit) που ειχε misfiring με τον ιδιο ακριβως τροπο (χωρις ωστοσο να ειναι ξεκαθαρο δειγμα γιατι ειχε αμφισβητηθει η κατασταση του MAF απο την APR).

Link to comment
Share on other sites

Φίλε JDL9 καλορίζικο το νέο σου setup.

Ηθελα να σε ρωτήσω εάν τελικά το μέτρησες, μιας κι εγώ έχω ξεκινήσει με MTM πρόγραμμα και σκέφτομαι να προχωρήσω στο επόμενο στάδιο (ΜΤΜ turbo kit tongue.gif , ... ακριβό βέβαια το άτιμο :D ).

Link to comment
Share on other sites

Φίλε JDL9 καλορίζικο το νέο σου setup.

Ηθελα να σε ρωτήσω εάν τελικά το μέτρησες, μιας κι εγώ έχω ξεκινήσει με MTM πρόγραμμα και σκέφτομαι να προχωρήσω στο επόμενο στάδιο (ΜΤΜ turbo kit tongue.gif , ... ακριβό βέβαια το άτιμο ;) ).

Πολλα τα λεφτα φιλε μου!Πλεον το κανεις με το 1/3 των χρηματων που ζηταει η mtm!!

Link to comment
Share on other sites

Πολλα τα λεφτα φιλε μου!Πλεον το κανεις με το 1/3 των χρηματων που ζηταει η mtm!!

Δηλαδή έχεις βρεί να βάλεις :

1. Turbo Kit.

2. Μπέκ.

3. Ολόσωμη εξάτμηση. (Downpipe, αγωνιστικούς καταλύτες, μεσαία και τελικά καζανάκια)

4. Ελεύθερο φίλτρο εισαγωγής.

5. Intercooler.

6. Προγραμματισμό και Τοποθέτηση - Εγκατάσταση των ανωτέρω.

Mε μόνο 2300 Ευρώ??????

Και αν ναί από πού και με ποιές εγγυήσεις?

Edited by JDL9
Link to comment
Share on other sites

Φίλε JDL9 καλορίζικο το νέο σου setup.

Ηθελα να σε ρωτήσω εάν τελικά το μέτρησες, μιας κι εγώ έχω ξεκινήσει με MTM πρόγραμμα και σκέφτομαι να προχωρήσω στο επόμενο στάδιο (ΜΤΜ turbo kit tongue.gif , ... ακριβό βέβαια το άτιμο ;) ).

Το αυτοκίνητο θα ανέβει την Δευτέρα Γερμανία στην ΜΤΜ για να γραφτεί custom πρόγραμμα βασισμένο στον κινητήρα του και βάσει των πραγμάτων που φοράει, θα δυναμομετρηθεί και θα επιστρέψει.

Και για να προλάβω τις "κακιές γλώσσες" ΟΧΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, αλλά σίγουρα δεν μπορεί να αποδώσει τα μέγιστα με κονσέρβα πρόγραμμα για αυτόν τον λόγο πηγαίνει στην Γερμάνια ώστε με το fine tuning να πάρω το 100% του συγκεκριμένου set up.

Kαι για να ξαναπρολάβω τις "κακιές γλώσσες" γίνεται με έξοδα της ΜΤΜ.

Όποτε όταν με το καλό επιστρέψει θα ποστάρω τις δυναμομετρήσεις και τα λοιπά δεδομένα.

Edited by JDL9
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή έχεις βρεί να βάλεις :

1. Turbo Kit.

2. Μπέκ.

3. Ολόσωμη εξάτμηση. (Downpipe, αγωνιστικούς καταλύτες, μεσαία και τελικά καζανάκια)

4. Ελεύθερο φίλτρο εισαγωγής.

5. Intercooler.

6. Προγραμματισμό και Τοποθέτηση - Εγκατάσταση των ανωτέρω.

Mε μόνο 2300 Ευρώ??????

Και αν ναί από πού και με ποιές εγγυήσεις?

γιατί όλα τα παραπάνω που λές σου κόστισαν 6900¤ ?

(intercooler έχει βγάλει η MTM?)

μπράβο !!?

θυμάμαι κάτι 11αρια όταν το πρωτοέβγαλε η MTM το τελευταίο της stage ....

Link to comment
Share on other sites

γιατί όλα τα παραπάνω που λές σου κόστισαν 6900¤ ?

(intercooler έχει βγάλει η MTM?)

μπράβο !!?

θυμάμαι κάτι 11αρια όταν το πρωτοέβγαλε η MTM το τελευταίο της stage ....

http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=...p;FZID=GOLF5147

Aφαίρεσε τώρα τα 1100 του προγράμματος και τσούπ 7000 Ευρώ.

Το intercooler είναι από το S3, απλά το αγόρασα και το έβαλα στην ΜΤΜ.

Αυτό που με τρελαίνει όμως και δεν αναφέρομαι σε εσένα προσωπικά είναι που όλοι βάζουν με τιμές από 5500 εώς 6500 Κ4 κιτ και τρώγονται οτι η ΜΤΜ είναι πανάκριβη είναι το ένα είναι το άλλο, αν λοιπόν θεωρούν πανάκριβο το 1000 εύρω παραπάνω και αγνοούν παντελώς την συνεχή ουσιαστική υποστήριξη την ΠΛΗΡΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ε τότε είμαι μ@λ@κ@ς που έβαλα ΜΤΜ.

ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Κ04 ΤΕΛΟΣ.

¶σε τις γελοίες συγκρίσεις που έχω ακούσει κατά καιρούς για το πόσο ακριβή είναι η εξάτμηση της ΜΤΜ και οτι με πολύ λιγότερα φτιάχνεις ίδια στον ΠΟΠΑΥ, πόσοι ξέρουν ποιός φτιάχνει τις εξατμήσεις της ΜΤΜ με προδιαγραφές που δίνουν οι γερμανοί?????

Αλλά είπαμε είμαι μ@λ@κ@ς.

Τίποτα απο τα παραπάνω δεν είναι επίθεση σε εσένα απλά με την ερώτηση σου απάντησα γενικώς στούς γνωστούς αγνώστους.

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκίνητο θα ανέβει την Δευτέρα Γερμανία στην ΜΤΜ για να γραφτεί custom πρόγραμμα βασισμένο στον κινητήρα του και βάσει των πραγμάτων που φοράει, θα δυναμομετρηθεί και θα επιστρέψει.

Και για να προλάβω τις "κακιές γλώσσες" ΟΧΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, αλλά σίγουρα δεν μπορεί να αποδώσει τα μέγιστα με κονσέρβα πρόγραμμα για αυτόν τον λόγο πηγαίνει στην Γερμάνια ώστε με το fine tuning να πάρω το 100% του συγκεκριμένου set up.

Kαι για να ξαναπρολάβω τις "κακιές γλώσσες" γίνεται με έξοδα της ΜΤΜ.

Όποτε όταν με το καλό επιστρέψει θα ποστάρω τις δυναμομετρήσεις και τα λοιπά δεδομένα.

Αυτη ειναι εταιρεια που σεβεται τον εαυτο της. ευγε!! :) Καλοριζικο

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.