Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

οσο για τις τριχες.. προσεχε πως μιλας γιατι θα σε βρω και θα στις βαλω στο στομα. ετσι απλα..
Ώπα κάτσε γιατί μου το είπες λίγο απότομα, και συνχέστηκα."Θα με βρείς" είπες έ;;

Πσσσσ...Ποιός είσαι ρε θηρίο...Ο αστυνόμος Μπέκας;;;

Την επόμενη φορά θα έχει κυρώσεις και στους 2, και στον saxouras για ειρωνική και απειλητική συμπεριφορά, και στο Δημήτρη για απάντηση σε γελοίο σχολιασμό προς το πρόσωπό του...

Keep it low & keep it clean επιτέλους. Ολοι σας. Κι εσύ Δημήτρη πες μου την άποψή σου στο θέμα τουρμπίνας..

Link to comment
Share on other sites

Την επόμενη φορά θα έχει κυρώσεις και στους 2, και στον saxouras για ειρωνική και απειλητική συμπεριφορά, και στο Δημήτρη για απάντηση σε γελοίο σχολιασμό προς το πρόσωπό του...

Keep it low & keep it clean επιτέλους. Ολοι σας. Κι εσύ Δημήτρη πες μου την άποψή σου στο θέμα τουρμπίνας..

Οτιδήποτε θέλεις ξέρεις ότι μπορείς ελευθερα να το συζητη΄σουμε με p.m.

Δέν βλέπω τον λόγο πλέον να γράφω οτιδήποτε περι βελτίωσης εδώ μέσα.

Έχουν αναλάβει άλλοι τον ρόλο αυτό....

Link to comment
Share on other sites

ρε σεις επειδη βλεπω που γραφουν καποιοι οτι το θεμα εδω "εχει ξεφυγει".

Μιλαμε για ενα topic το οποιο αναφερεται σε βελτιωσεις και με συμμετεχοντες οι οποιοι ενιοτε ψαχνονται για κοντρες.

Πολυ συνηθισμενα ειναι ολα αυτα που γραφονται (οπως και σε ολα τα παρομοια forums) και τελικα οι moderators κρατουν ενα χαλαρο επιπεδο για να μην το παραξυλωσετε.

Την ουσια της συζητησης ομως [δλδ αν θελετε να μονομαχησετε με οπλα ή να γραψετε κατι αλλο χρησιμο] την καθοριζετε μονοι σας ετσι δεν ειναι?

Edited by mayh3m
Link to comment
Share on other sites

φιλε μου το οτι δεχτηκα να κανω ετσι το ανοιγμα σημαινει οτι ειναι φιλικο,φυσικα κι αν θες να ξανα δοκιμασουμε παμε κερατεα που εχει μετρα και παταμε οσα χλμ θες. -_-

το πατημα ηταν εξ ολοκληρου φιλικο,σκεψου οτι δεν σε γνωριζω,θα προτιμουσα λοιπον να μου ελεγες οτι το δινεις το αμαξι σε καποιον αλλο αν για σενα παιζουν τοσο παραγοντα τα κιλα.εγω σου εξηγησα οτι οταν βαζω δευτερο ατομο αντιμετωπιζω καποια προβληματα μιας και δεν εχω τρομπα.τωρα πια ομως την εβαλα και δεν υπαρχει προβλημα.μην χαλιεσαι καθολου γιατι δεν υπαρχει λογος,οποτε μπορεις ξανα κανονισε με τον παναγιωτη να παμε να ανοιξουμε μεχρι και σπασμενες 5ες... ;)

Οπως εγραψα και στο αλλο ποστ μου ειναι ενα σημαντικο Handycap που εχει το αυτοκινητο μου το οποιο δυστυχως δεν σε αφηνει να βγαλεις σωστα συμπερασματα.

Υπο αυτο το πρισμα δεν εχω κανενα θεμα να πατησουμε ξανα, απλα με μπερδεψε το στυλ γραφης σου και ειλικρινα με προβληματισε στην αρχη.

anyawy με την αντλια τι λεει? ευχαριστημενος?

Link to comment
Share on other sites

Οπως εγραψα και στο αλλο ποστ μου ειναι ενα σημαντικο Handycap που εχει το αυτοκινητο μου το οποιο δυστυχως δεν σε αφηνει να βγαλεις σωστα συμπερασματα.

Υπο αυτο το πρισμα δεν εχω κανενα θεμα να πατησουμε ξανα, απλα με μπερδεψε το στυλ γραφης σου και ειλικρινα με προβληματισε στην αρχη.

anyawy με την αντλια τι λεει? ευχαριστημενος?

δεν την περιμενα τοση διαφορα να σου πω την αληθεια...εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος...το αμαξι καταρχην ειναι παντου γεματο και δεν κομπιαζει στα μεσαιο-ψιλα. μεχρι τις 6000++ ειναι αλλο πραγμα -_-

Link to comment
Share on other sites

Παρακολουθώ πολλα χρόνια το forum και δεν εχω χάσει κανενα επεισόδιο απο αυτα που γραφονται εδω (ο golfrs με ξερει απο πιο παλια που σκαλίζαμε τα polo). Θα μιλήσω σαν εμπορος κ θα καταθεσω την αποψη μου περι βελτιωτών. Καταρχήν το θεμα που ποναει οποιονδοιποτε εμπορο ειτε εμπορευεται προγράμματα ειτε οτιδοιποτε αλλο ειναι τα προβληματα. Κανενας δεν τα θελει κ ειναι πονοκεφαλος οποτε δεν πιστευω πως καποιος ξερει οτι θα παρουσιαστει κ το κανει εσκεμμενα. Τωρα οταν συμβει εκει φαινεται ποιος θελει να εξυπηρετησιε κ ποιος οχι. Δυστυχως η βελτιωση εχει πολυ παράγοντα ανθρωπο οποτε τα πραγματα περιπλεκονται. Οταν πχ φτιαχνει ενα προγραμμα κ κατι δεν δουλευει καλα δεν μπορεις να πεις ελλατωματικο ανταλακτικο πρεπει να το φτιαξεις κ να αφιερωσεις χρονο ο οποιος χρονος σου κοστιζει. Οποτε οποιος αφιερωνει χρονο για μενα ειναι αξιεπαινος κ αξιζει προσοχης. Τωρα βεβαια αν αρχισουν διακαιολογιες του τυπου δεν το προσεξες κτλ οπως ειπε καποιος παραπανω αυτα μαθαίνονται αμεσως κ η κακια φημη βγαινει ευκολα.

Για το τοπικ τωρα σιγουρα εχει βγει λιγο εκτος θεματος αλλα δεν ενα φορουμ με τοσες διαφορετικες κ αποψεις κ χαρακτηρες ειναι λογικο αρκει να μην φτανουμε σε ακραιες καταστασεις για ενα χομπυ. Σιγουρα οι λυσεις για TFSI ειναι παρα πολλες αρα κ οι γνωμες διαφορες αρα υπομονη κ ο ενας να μαθαινει απο τους αλλους....

Link to comment
Share on other sites

να κανω και εγω μια ερωτηση ως total ασχετος αλλα μελλοντικος πελατης καποια στιγμη,...

δεν εχω δει πουθενα να μιλατε για την καταναλωση...

δεν μιλαω για BT και τετοια..

απλα ενα 1ο σταδιο που ευκολα το κανει καποιος για λιγο περισσοτερο γκαζι τι επιπτωσεις εχει στην καταναλωση?

γιατι για καποιον που κανει μονο κοντρες δεν εχει σημασια αλλα για καποιον αλλον που κανει ταξιδια και απλα θελει λιγο παραπανω γκαζι τον ενδιαφερει..

αν γνωριζει κανεις?

Link to comment
Share on other sites

Με βελτίωση 1ου σταδίου χωρίς αλλαγές σε τουρμπίνες και μπεκ, σε ταχύτητες ορίων (120-130 χαω), 9 στα 10 προγράμματα δείχνουν ΜΕΙΩΣΗ της κατανάλωσης.. Αν αρχίσεις και βαραίνεις το πόδι βέβαια, αλλάζει και το σκηνικό!

Link to comment
Share on other sites

Οταν πρωτοξεκινησε αυτο το τοπικ, που το θεωρω την κορυφη του φορουμ μιας που εδω ακουγονται πραγματα που αφορουν το πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο της vw σε συναρτηση τιμης και αυτων που προσφερει, δεν ειχα στην κατοχη μου το gti αλλα καταλαβαινα πολλα..Τωρα που εχω το gti ανοιγω να διαβασω καμια ενδιαφερουσα αποψη , κατι καινουριο, καποιο "tip" για εκεινους που δεν εχουν ιδιαιτερες γνωσεις στα μηχανολογικα οπως εγω και εκατονταδες αλλα παιδια και το μοναδικο που συμπεραινω ειναι ενα απεραντο χαος απο ανουσιες ατακιες, ψευτομαγκιες, και ενα τσουβαλι ατομων που εχουν μαλλον σαν προτυπο τους Thundercats και τον τυπο με το σπαθι ...ΤHUNDER..THUNDER...THUNDERCATS...Ποιος δλδ θα τον εχει μεγαλυτερο για να μαμαει τους αλλους στο δρομο..και να πηγαινει το βραδυ ηρεμος στον υπολογιστη του να γραφει τις αμπελοφιλοσοφιες του...Δε προσβαλλω καποιους με αυτα που λεω απλα αυτο το παθος που εχετε για το συγκεκριμενο αυτοκινητο και τις γνωσεις μερικων που ειναι πολυ καλες ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΙΟΧΕΤΕΥΕΤΕ ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΤΡΟΠΟ...Μηπως ειναι καιρος απο αυτα τα μικρα και ασημαντα πραγματα να ξεκινησουμε κατι πιο δημιουργικο και εποικοδομητικο μπας και καταφερουμε να αλλαξουμε λιγο την ηλιθια κοινωνια μας γενικοτερα???? Ετσι θα ευχαριστηθουμε και περισσοτερο το παθος μας για την αυτοκινηση...

Ασχετο τωρα με τα παραπανω αλλα σχετικοτατο με το τοπικ..Ποιες λυσεις υπαρχουν για tuning στην εισαγωγη του tfsi?? Θα βοηθησουν ή ειναι περιττο εξοδο..εννοειται σε συναρτηση με προγραμμα και turbo - back εξατμιση..

Edited by andain
Link to comment
Share on other sites

Ασχετο τωρα με τα παραπανω αλλα σχετικοτατο με το τοπικ..Ποιες λυσεις υπαρχουν για tuning στην εισαγωγη του tfsi?? Θα βοηθησουν ή ειναι περιττο εξοδο..εννοειται σε συναρτηση με προγραμμα και turbo - back εξατμιση..

1. Σκούπες τύπου Carbonio & GruppeM που διατηρούν το καπάκι και σου δίνουν ενα πιο ελεύθερο φίλτρο. Η GruppeM έχει χοάνη μέσα στη σκούπα. Όχι κι ό,τι καλύτερο ροϊκά αλλά σε turbo αυτοκίνητο δε σε νοιάζει τόσο.

2. Cold air intakes τύπου V-Flow (Evolution Motrosports) και AEM. Καταργούν το καπάκι, έχουν νέο MAF housing (μεγαλύτερης επιφάνειας) και βγάζουν φιλτροχοάνη πίσω από το φανάρι η πρώτη και χαμηλά στον αεραγωγό η δεύτερη. Δίνουν περισσότερα αλλά θέλουν προσοχή με τις βροχές (αν και έχουν κλαπέτο).

Με την AEM ίσως έχεις πρόβλημα αν προσπαθήσεις να βάλεις το Forge twintercooler.

Link to comment
Share on other sites

Φωτογραφίες από το Carbonio:

Carbonio.jpg

Φωτογραφίες από το GruppeM:

fri-0188.jpg

Φωτογραφίες από τη V-Flow:

s30875golf_regall41.jpg

2406917436_39e956d44f.jpg

Φωτογραφίες από την AEM:

AEM2.0TIntake7.jpg

AEM2.0TIntake1.jpg

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

πάντως για τύπου Cold Air Intake εισαγωγές η Evoms έχει βγάλει και καπάκι για όσους θέλουν,

εμένα προσωπικά δεν μου πολυαρέσει αλλά υπάρχει, και όπως λέει δεν ταιριάζει μόνο με την V-flow αλλά γενικώς

evomsenginecover1.jpgevomsenginecover.jpg

Link to comment
Share on other sites

Eγω θα δοκιμασω μια oettinger εισαγωγη θα βαλω και ενα φιλτρακι K&N

και θα σας πω εντυπωσεις

Παντως δε νομιζω να δω και τρελη διαφορα

Link to comment
Share on other sites

Θα μιλήσω σαν εμπορος κ θα καταθεσω την αποψη μου περι βελτιωτών. Καταρχήν το θεμα που ποναει οποιονδοιποτε εμπορο ειτε εμπορευεται προγράμματα ειτε οτιδοιποτε αλλο ειναι τα προβληματα. Κανενας δεν τα θελει κ ειναι πονοκεφαλος οποτε δεν πιστευω πως καποιος ξερει οτι θα παρουσιαστει κ το κανει εσκεμμενα. Τωρα οταν συμβει εκει φαινεται ποιος θελει να εξυπηρετησιε κ ποιος οχι. Δυστυχως η βελτιωση εχει πολυ παράγοντα ανθρωπο οποτε τα πραγματα περιπλεκονται. Οταν πχ φτιαχνει ενα προγραμμα κ κατι δεν δουλευει καλα δεν μπορεις να πεις ελλατωματικο ανταλακτικο πρεπει να το φτιαξεις κ να αφιερωσεις χρονο ο οποιος χρονος σου κοστιζει. Οποτε οποιος αφιερωνει χρονο για μενα ειναι αξιεπαινος κ αξιζει προσοχης. Τωρα βεβαια αν αρχισουν διακαιολογιες του τυπου δεν το προσεξες κτλ οπως ειπε καποιος παραπανω αυτα μαθαίνονται αμεσως κ η κακια φημη βγαινει ευκολα

+100 αυτο λεω παντα.. το παν δεν ειναι βγαλεις το τελευταιο αλογο αλλα να εχεις μια οσο το δυνατον αξιοπιστη λειτουργια γινεται και το κυριοτερο με λιγοτερα προβληματα..!!

οσο για το παιδι που ρωτησε για τις vf. η vf22 εχει μεγαλυτερη παροχη απο την vf 34 , αρα μαλλον ειναι απιθανο να σπουλαρει η vf 22 νωριτερα. παντως για ενα τετοιο μοτερ η αλλαγη τουρμπινας με μεγαλυτερη απο s3 setup ειναι για μενα ανουσια γιατι δεν υπαρχουν μπεκ για να καλυψουν την παροχη μιας vf 22.. και οι vf 34 δειχνει να εχει ομοια παροχη με τις νεες k04 που φορανε τα new s3

Link to comment
Share on other sites

Επίσης μήπως μπορεί να μου απαντήσει κάποιος από όσους φορούν K04 και εισαγωγή αέρα τύπου vflow από Κ03 τι έχουν κάνει με την επιστροφή αέρα; Από ότι ξέρω δεν υπάρχει πρόβλημα να μείνει ανοικτή, έτσι δεν είναι;

Δεν φοράει κανείς εισαγωγή σε S3 setup ; ;):thumbsup:

Λέτε να βγάζει τίποτα σφάλματα αν την αφήσω ελέυθερη και δεν την ενώσω με την εισαγωγή;

Link to comment
Share on other sites

Δεν φοράει κανείς εισαγωγή σε S3 setup ; ;):thumbsup:

Λέτε να βγάζει τίποτα σφάλματα αν την αφήσω ελέυθερη και δεν την ενώσω με την εισαγωγή;

εχω βαλει εγω φιλε και την εχω ενωσει... ;)

Link to comment
Share on other sites

οσοι εχουν το v flow λενε δεν εχουν κανενα προβλημα (παρα μονο μια στιγμιάια βουτια του ρελαντι σε ανηφορα αν εισαι σταματημενος)

ασε που ετσι ακουγεται και το φσσστττττ της σκάστρας (λολ)

Link to comment
Share on other sites

οσοι εχουν το v flow λενε δεν εχουν κανενα προβλημα (παρα μονο μια στιγμιάια βουτια του ρελαντι σε ανηφορα αν εισαι σταματημενος)

ασε που ετσι ακουγεται και το φσσστττττ της σκάστρας (λολ)

Που να ακούσεις και την injen.... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω την αλήθεια Γιάννη, είχα την ίδια άποψη μέχρι που κάποια πράγματα με έκαναν να το ξανασκεφτώ. Κάποιοι λίγοι Έλληνες βελτιωτές εμένα προσωπικά μου αρέσουν γιατι ασχολούνται και την ψάχνουν. Ναι, το R&D είναι περιορισμένο (πελάτες = πειραματόζωα). Ναι, η εγγύηση που σου παρέχουν είναι επίσης περιορισμένη, δε σου ζητούν όμως και μια περιουσία. Αλλά αυτοί οι λίγοι θα σηκώσουν το τηλέφωνο όταν τους χρειαστείς, έχουν όρεξη για δουλειά, κάνουν την υπέρβαση και το fine tuning και δε σε κοιτούν μόνο στην τσέπη. Ο Κρίτωνας & ο Στέλιος π.χ. με τους οποίους είχα πολλές διαφωνίες στο παρελθόν ασχολήθηκε πολύ ώρα με αυτοκίνητα φίλων μου χωρίς να ζητήσει φράγκο πριν βρει οριστική λύση στο πρόβλημα που δημιούργησε άλλος γνωστός έλληνας βελτιωτής. Και το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό. Ο ΜΤΜ δέχτηκε να σου καλύψει την αντικατάσταση του μοτέρ σε περίπτωση που η Kosmocar είχε αντίρρηση ως προς την εγγύηση. Ο δεύτερος είναι μεγαθήριο, αλλά και οι πρώτοι είναι φιλότιμοι και εργατικοί. Δεν κάνω διαφήμιση, καταθέτω την εμπειρία μου από τις περιπτώσεις των δυο κολλητών μου. Κάποιος άλλος έχει κάτι αντίστοιχο να πει για τον Ανδριανάκη, ένας τρίτος για τη Revo κ.ο.κ. Κακά τα ψέματα, αν έχεις μικρή επιχείρηση και δεν κάνεις και λίγο ντόρο στα fora δε θα σε μάθει κανείς. Κώδικας δεοντολογίας δεν υπάρχει πάντως, αυτό είναι αλήθεια. Είχα διαβάσει παλαιότερα μια έρευνα σύμφωνα με την οποία αν είσαι ευχαριστημένος από κάτι θα το συστήσεις σε 3 ανθρώπους κατά μέσο όρο. Αν είσαι δυσαρεστημένος, θα το μάθουν όμως 9. Ο χρόνος θα δείξει ποιοι θα μείνουν και ποιοι θα εξαφανιστούν.

Aρη, εμεις εχουμε μιλησει κι απο κοντα και ξερεις τι σοι ατομο ειμαι. Παραλληλα εχεις δει και τις περιπτωσεις που αναφερεις. Ξερεις ομως με τι κουραστηκα? Να προσπαθω να αποδεικνειω συνεχεια οτι δεν ειμαι ελεφαντας. Βαρεθηκα να πρεπει να ξεκιναω ως το παιδακι (30 ετων...) με το λαπτοπ και ο "απατεωνας" που παει να μαζεψει το "χαρτι", επειδη ετσι τους ειπε ενας dealer προγραμματων και "κλαμπαρχης" (ονοματα δε λεμε...) και μετα να αποδυκνειεται οτι ο δευτερος δεν ηταν ικανος ουτε να συνενοηθει με τον προγραμματιστη του ωστε να μη φανει οτι περνει "στεγνα" πρμηθεια, οχι να του πει τι εχει το αυτοκινητο του και γινεται χριστουγεννιατικο δεντρο το ταμπλο...

Αυτα που ανεφερε ο JDL9 τα βρισκω σε πολλα σημεια σωστα, αλλα οταν ο αλλος χρειαζεται 4 φορες λιγοτερα χρηματα για να κανει το ιδιο ακριβως πραγμα -και δυνατοτερο- μ αυτο που σου δινει ΜΤΜ δεν σημαινει οτι ειναι χαζος και εχει λαθος! Επισης, οταν καποιος ειναι "χουβαρντας" φαινεται οταν πληρωνει απ την τσεπη του, οχι "κηδεια με ξενα κολυβα". Γιατι στην περιπτωση του ΤΤmesogia με ΤΤ του ΄99 (στα Αudi clubs, που πολλοι απο εδω μεσα παρακολουθουν) η ΜΤΜ δεν εδωσε φραγκο και του ειπαν οτι εφταιγε η πλεξουδα, ενω το αυτοκινητο χαλασε την επομενη ημερα μετα την 6000+ Ευρω αναβαθμιση (ΤΤ 180ΗΡ σε 230ΗΡ). Στην περπτωση ομως του Φανη πηραν το αυτοκινητο και το ανεβασαν Γερμανια... αυτα ειναι αναλογα με την πιεση που ασκει ο πελατης.

Link to comment
Share on other sites

Ξερεις ομως με τι κουραστηκα? Να προσπαθω να αποδεικνειω συνεχεια οτι δεν ειμαι ελεφαντας. Βαρεθηκα να πρεπει να ξεκιναω ως το παιδακι (30 ετων...) με το λαπτοπ και ο "απατεωνας" που παει να μαζεψει το "χαρτι", επειδη ετσι τους ειπε ενας dealer προγραμματων και "κλαμπαρχης" (ονοματα δε λεμε...)

απο την αλλη θα εχεις καταλαβει οτι ετσι ειναι ο κοσμος πλασμενος , οπως και το επαγγελμα που επελεξες. Και στα clubs και παντου πρεπει να αποδειξεις ποιος εισαι και το ιδιο θα συμβαινει και στο μελλον.

Και ο οποιοσδηποτε αμφισβητει το ιδιο ουσιαστικα κανει: προσπαθει να αποδειξει τους δικους του ισχυρισμους :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

φιλε golf agu σιγουρα δεν ειμαστε φιλοι αλλα τα εχουμε πει 1-2 φορες. οπως πολυ σωστα σου ειπε ο MAYH3M απο πανω μου θα πρεπει τωρα που εισαι στην αρχη (οχι οτι δεν εχεις γραψει αρκετα αυτοκινητα, αλλα να γινεις γνωστος και εκτος site.. οπως γιναν πριν 10 χρονια ο σαλιας και ο ανδριανακης) να μπεις στην διαδικασια να αποδεικνυεις οτι εισαι καλος. μεχρι στιγμης αποτι μαθαινω τα πας περιφημα και μπραβο σου.

ηθελα να σε ρωτησω και κατι, και μια που ειμαστε σε τοπικ βελτιωσης ας σε ρωτησω.. μιλουσα με καποιον απο το τεχνικο τμημα της vw και του ελεγα για το "προβλημα" που εχουν τα βελτιωμενα GTI να δημιουργουνται σημαδια στον εκκεντροφορο εισαγωγης.. δεν υπαρχει τροπος να αποφευχθει αυτο μεσω του προγραμματος? ισως με λιγη αργοπορεια ?

Link to comment
Share on other sites

ηθελα να σε ρωτησω και κατι, και μια που ειμαστε σε τοπικ βελτιωσης ας σε ρωτησω.. μιλουσα με καποιον απο το τεχνικο τμημα της vw και του ελεγα για το "προβλημα" που εχουν τα βελτιωμενα GTI να δημιουργουνται σημαδια στον εκκεντροφορο εισαγωγης.. δεν υπαρχει τροπος να αποφευχθει αυτο μεσω του προγραμματος? ισως με λιγη αργοπορεια ?

Κατ' αρχάς σημάδια εμφανίζονται τόσο σε βελτιωμένα όσο και σε εργοστασιακά αυτοκίνητα, είτε αυτά είναι GTI, είτε 1.6 FSI είτε δεν ξέρω εγώ τι. Επίσης δεν κάνει διακρίσεις σε Audi, VW, Seat, Skoda, το διευκρινίζω γιατι υπάρχει η εντύπωση ότι τις αντλίες των Audi τις συναρμολογούν ξανθές γαλανομάτες παρθένες γερμανίδες στα ροδαλά τους χεράκια ενώ εκείνες της VW κουλοί βαρυποινίτες σε φυλακές υψίστης ασφαλείας στο Μεξικό.

Τελικά τα άλλα μοτέρ με FSI (V6, V8, V10) δεν έχουν προβλήματα γιατι... μάλλον έχουν αργοπορεία. knife.gif

Υπάρχει βέβαια και η πιθανότητα σε εκείνα το cf να στηρίζεται με διαφορετικό τρόπο (π.χ. άρθρωση). Λέω εγώ τώρα.

Link to comment
Share on other sites

ηθελα να σε ρωτησω και κατι, και μια που ειμαστε σε τοπικ βελτιωσης ας σε ρωτησω.. μιλουσα με καποιον απο το τεχνικο τμημα της vw και του ελεγα για το "προβλημα" που εχουν τα βελτιωμενα GTI να δημιουργουνται σημαδια στον εκκεντροφορο εισαγωγης.. δεν υπαρχει τροπος να αποφευχθει αυτο μεσω του προγραμματος? ισως με λιγη αργοπορεια ?

Ναι ναι...Αυτό είναι...

Μήπως όμως με την "αργοπορεία" δέν προλάβεις το...λεωφορείο;;;

ΕΛΕΟΣ !!!

Link to comment
Share on other sites

Αυτα που ανεφερε ο JDL9 τα βρισκω σε πολλα σημεια σωστα, αλλα οταν ο αλλος χρειαζεται 4 φορες λιγοτερα χρηματα για να κανει το ιδιο ακριβως πραγμα -και δυνατοτερο- μ αυτο που σου δινει ΜΤΜ δεν σημαινει οτι ειναι χαζος και εχει λαθος!

http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=...p;FZID=GOLF5147

7900 Ευρώ / 4 = 1975 Ευρώ

Tρελή ευκαιρία για αλλαγή :

Turbo.

Eισαγωγή.

Mπέκ τροφοδοσίας.

Full Εξάτμιση απο downpipe μέχρι πίσω 76".

Αγωνιστικούς καταλύτες.

Πρόγραμμα.

4 Χρόνια Εγγύηση.

Αυτά γράφεις και χάνεις το δίκιο σου, εκτός και αν όλα αυτά τα χρεώνεις όντως 1975 Ευρώ, οπότε συγνώμη......... :):excl: :excl: :huh:

Edited by JDL9
Link to comment
Share on other sites

http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=...p;FZID=GOLF5147

7900 Ευρώ / 4 = 1975 Ευρώ

Tρελή ευκαιρία για αλλαγή :

Turbo.

Eισαγωγή.

Mπέκ τροφοδοσίας.

Full Εξάτμιση απο downpipe μέχρι πίσω 76".

Αγωνιστικούς καταλύτες.

Πρόγραμμα.

4 Χρόνια Εγγύηση.

Αυτά γράφεις και χάνεις το δίκιο σου, εκτός και αν όλα αυτά τα χρεώνεις όντως 1975 Ευρώ, οπότε συγνώμη......... :):excl: :excl: :huh:

Τελικά δίνει και εισαγωγή ο ΜΤΜ; Τι είδους είναι; στυλ vflow ή carbonio;

Μπεκ από S3 ή ΜΤΜ;

Ιντερκούλερ μπορείς να βάλεις από S3, έχει βγάλει η ΜΤΜ δικό της ή δεν μπορείς να βάλεις καθόλου;

Edited by seattheodore
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.