Jump to content
geocha

Tsi 140 σε 170 αλογα....Ευκολα?

Recommended Posts

Παιδες καλησπερα

Ειμαι καινουργιο μελος του club και μολις σημερα εκανα test drive το tsi 140.

Παρα πολυ καλο αλλα του λειπουν καμια 30αρια αλογατα. :D

Ετσι πηρα τηλ στην mtm εδω στην Ελλαδα και με πληροφορησαν πως θα εχουν προγραμμα για μετατροπη σε καμια 15αρια μερες.

Πιστευω πως θα κοστιζει γυρω στο χιλιαρικο και θα εχεις ενα σχεδον GT με μολις 1000 αντι για 4000 χιλιαδες ευρω που ειναι η διαφορα τους.

Η μετατροπη εχει να κανει ΜΟΝΟ με προγραμμα και με μικρο overboost του turbo.

ΤΡΕΛΑ Ε??

Ετσι πιστευω θα απαλαγουμε απο το μικρο lag που παρατηρησα στο ανοιγμα και απο το "κρεμμασμα" μετα τις 4500 - 5000 rpm.

Ξερει κανεις κατι αλλο ??

kalimera,

pos to eides to golf to tsi?

exei kalo petagma? ego odigisa to gt kai to skeftome tora

170 i 140?

to 140ari prepei na to zoiriseis poli gia na katalabeis tin diafora?

to 170ari oxi toso...

frena kala? exei ta idia me to golf 1.6 fsi?

Link to comment
Share on other sites

kalimera,

pos to eides to golf to tsi?

exei kalo petagma? ego odigisa to gt kai to skeftome tora

170 i 140?

to 140ari prepei na to zoiriseis poli gia na katalabeis tin diafora?

to 170ari oxi toso...

frena kala? exei ta idia me to golf 1.6 fsi?

Γενικα το test drive που εκανα με ικανοποιησε.

Το gt δεν το εχω κανει για να σου πω.

Για το TSI λοιπον :

Η 2,3 του ειναι πολυ καλη.Το πεταγμα που λες το νοιωθεις εντονα ακομα και στην 3η ταχυτητα απο πολυ χαμηλα , για 2η δεν το συζηταω , μεχρι τις 4000 - 4500 στροφες.Μετα φυσικα δεν νοιωθεις τοσο πολυ τραβηγμα οσο χαμηλα αλλα φτανει για πλακα αμα ξεχαστεις στον κοφτη!

Εχει πολυ ροπη ακομα και με 4η , δεν βαζει φωτιες αλλα επιταχυνει εξισου γρηγορα.

5,6η δεν ειναι ουτος η αλλως σχεσεις για επιταχυνση αλλα ειναι αρκετα ευελικτες.

Φαντασου οτι με 3 ατομα μεσα και 6η με 2000 στροφες το αμαξι τραβαγε και δεν ειχα τοσο μεγαλη αναγκη για να κατεβασω ταχυτητα.

Φανταζομαι πως το gt θα ειναι ακομα πιο ευελικτο λογω της διαφορας ιπποδυναμης και μπορει να ειναι ακομα πιο γρηγορο πολυ ψηλα.

Η ιπποδυναμη ομως ειναι κατι που μπορεις να καλυψεις με πολυ μικρο κοστος αργοτερα , αν βεβαια δεν σε ενδιαφερουν τα μεγαλητερα δισκοφρενα , οι αλλαγμενη μασκα και οι 17αρες ζαντες του gt.

Φρενα ,αναρτησεις με καλυψαν πληρως :D

Πιστευω να σε βοηθησα λιγακι.

Περισσοτερα ας μας πουν και τα παιδια που εχουν αγορασει το TSI.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια

Πηρα σημερα την MTM παλι τηλεφωνο (χωρις να εχω το αμαξι ακομα :D ) και με πληροφορησαν οτι εχει βγαλει προγραμμα για το 140 πηγαινοντας το 200 αλογα με μια μικρη αυξηση στην πιεση και εγγυημενα χωρις προβληματα.

Ξερει κανεις τιποτα?

Το εχει βαλει κανεις?

Αξιζει?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια

Πηρα σημερα την MTM παλι τηλεφωνο (χωρις να εχω το αμαξι ακομα :D ) και με πληροφορησαν οτι εχει βγαλει προγραμμα για το 140 πηγαινοντας το 200 αλογα με μια μικρη αυξηση στην πιεση και εγγυημενα χωρις προβληματα.

Ξερει κανεις τιποτα?

Το εχει βαλει κανεις?

Αξιζει?

Φίλε μου για στειλε μου αν μπορεις το τηλεφωνο να πάρω , να δω τι θα μου πουνε,ετσι απο περιεργεια τι αλλαγες κανουν .

Πάντως , δεν νομιζω να εχει βγει προγραμμα ακομα , αλλα κ να εχει βγει , πιστευω πως ειναι καλυτερα , καποιος να παει σε GT , ή και GTI αν μπορει.

Παντως εγω με το TSI , θεωρω πως ειμαι απολυτα ικανοποιημενος μεχρι στιγμης , κ αν ηθελα κατι ποιο γρηγορο θα πηγαινα απευθειας σε "μαμα" πιο γρηγορο.

Εκτος των αλλων αυτο το ... "Εγγυημενα κ χωρις προβληματα" ειναι μεγάαααλο ρίσκο...

Link to comment
Share on other sites

Θέλει μεγάλη προσοχή το θέμα πρόγραμμα. Είναι καινούριο το μοτέρ και δεν θα υπάρχουν και οι καλύτερες λύσεις. Κάποιος, όπως έγινε και με τα GTI, θα γίνει το πειραματόζωο. Το θέμα είναι ποιος. Σιγουρέψτε πρώτα τι έχετε ίδιο με τα GT και μετά το συζητάμε. Και για να πω την προσωπική μου άποψη, χωρίς να θέλω να με πάρετε στα σοβαρά, νομίζω πως το θέμα βελτίωση πρέπει να αφορά μόνο τους κατόχους GT. Και γιατί το λέω αυτό: το GT έχει την υποδομή για κάτι περισσότερο, αγγίζοντας βέβαια τα όρια του, αλλά έχει. To TSI δεν έχει ούτε ικανά φρένα ούτε ικανές αναρτήσεις για να διαχειριστεί την επιπλέον δύναμη. Και για κάποιον που θέλει να είναι ασφαλής, θα χρειαστεί αρκετά για να το κάνει ικανό να διαχειριστεί τα 170 ή και παραπάνω άλογα. Οπότε θέλει και μελέτη, σχέδιο και αρκετά ¤¤¤¤. Και είναι και η φιλοσοφία των αυτοκινήτων διαφορετική. Ας έχουν το ίδιο μοτέρ. Τελειώνοντας, σκεφτήτε 2 και 3 φορές πριν οι κάτοχοι TSI αποφασίσετε να παίξετε στα ίδια άλογα με τα GT.

Link to comment
Share on other sites

Το GT εχει μια μικρη τουρμπινιτσα, μια σταλια σκατουλα...γιατι αν ηταν ετσι, τοτε στο 1,0 - 1,1 που δουλευει ct και 1,5-1,6 οver, θα επρεπε να βγαζει....

...να βγαζει...αχμμμ...ναι...να βγαζει 250 αλογα οσα βγαζουν τα GTI που δουλευουν με προγραμμα πρωτου σταδιου...αλλα...δεν βγαζει... :D

Και λογικο, αν καποτε βγαλεις την μεταλλικη επικαλυψη της εισαγωγης και δεις και την τουρμπινα τον κωδικο που λεει πανω, και τους σωληνες παροχης της, ποσο πιο μικροι ειναι απο του GTI...

Αρα οκ, σε καλυψα πατρινο καρναβαλι...? tongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Κάνεις λάθος.

Καλο ειναι οταν λεμε στον αλλο οτι κανει λαθος,να εξηγουμε και λιγο παραπανω. :D

Link to comment
Share on other sites

για μένα το πιο βασικό είανι το κομμάτι της ανάρτησης.. το tsi βγαίνει σε δύο εκδόσεις εκ των οποίων η "καλή" εχει την ανάρτηση του gti ενώ η "απλή" περιορίζεται σε πιο μαλακές ρυθμίσεις κλπ. έτσι λοιπόν αν κάποιος έχει το απλό ας είναι λίγο πιο προσεκτικός όταν πάει να το ανεβάσει. όσο για το πόσο πάνω παίρνει με chiptunning θα δεχθώ ώς λογικά τα γραφόμενα σας. όντως μπορει να ανέβει καθώς στο tsi δεν αλλάζει το σαλιγκάρι αλλα η χαρτογράφηση.. το θέμα είναι πόσο μπορεί να δώσει αυτό το σαλιγκαρι..

Προσωπικα πιστευω οτι το TSI σαν αμαξωμα μπορει να διαχειρηστει ακομα 20-30 αλογα!! Δεν πιστευω οτι η αναρτηση του sportline ή μια ακομα καλυτερη after market δεν θα ειναι ικανη να το κανει!! Επισης τα φρενα χωρις να τα εχω ζοριζει μου φαινονται πολυ καλα!!

Εαν αργοτερα βγουν προγραμματακια αξιοπιστα για τον TSI που θα του δινουν τα παραπανω αλογα, πολλοι κατοχοι θα το κανουν το ''αλμα''!!

Αυτα απο μενα!

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω φιλε Karlos... ;)

Έτσι ειναι , αν κ μετα ο καθενας προβαινει σε βελτιωσεις πανω στα φρενα , αναρτηση , κλπ αναλογα με το στυλ οδηγησης...

Πάντως το ΤSI , με 20-30 αλογα ακομα , δεν πιστευω πως θα θελει απαραιτητα αλλες βελτιωσεις σε φρενα κ αναρτησεις... Ίιιισως λιγο πιο σκληρη αναρτηση; αλλα κ παλι όλα εξαρτώνται απο τον οδηγο και τον τροπο που το παει το αμαξι...

Link to comment
Share on other sites

Το GT εχει μια μικρη τουρμπινιτσα, μια σταλια σκατουλα...γιατι αν ηταν ετσι, τοτε στο 1,0 - 1,1 που δουλευει ct και 1,5-1,6 οver, θα επρεπε να βγαζει....

...να βγαζει...αχμμμ...ναι...να βγαζει 250 αλογα οσα βγαζουν τα GTI που δουλευουν με προγραμμα πρωτου σταδιου...αλλα...δεν βγαζει... :D

Δεν ειναι ετσι βρε κανιβαλε...

Τα αλογα δεν τα βγαζει η τουρμπινα, αλλα το συνολο κινητηρας-τουρμπινα κ.λ.π.

Οσο και να φυσαει η τουρμπινα, οσο μεγαλη και αν ειναι, παντα θα υπαρχει περιορισμος απο τον κυβισμο του αυτοκινητου.

(αμεσως να σου μπουν ιδεες ε; tongue.gif )

Και λογικο, αν καποτε βγαλεις την μεταλλικη επικαλυψη της εισαγωγης και δεις και την τουρμπινα τον κωδικο που λεει πανω, και τους σωληνες παροχης της, ποσο πιο μικροι ειναι απο του GTI...

Δε γνωριζω τι κωδικο τουρμπινας φοραει το GT, αλλα δε θα μου εκανε εντυπωση εαν ο κωδικος της ηταν Κ03-ΧΧ, του GTI Κ03-ΧΨ και η διαφορα τους στην παροχη ηταν πολυ μεγαλη.

Link to comment
Share on other sites

ο αδερφος μου εχει εδω και 7 περιπου μηνες ενα TSi sportline.

ηταν ικανοποιημενος στην αρχη απο τις επιδοσεις του αλλα πλεον ψαχνεται για το κατι παραπανω.

μεχρι στιγμης εχω διαβασει εδω μονο για προγραμμα, τουρμπινα, αναρτησεις και φρενα. με εξατμηση τι γινεται? ποια ειναι η μαμα διαμετρος και ποια θα ηταν η καλυτερη επιλογη, παντα σε διασταση, για να μπει για μια βελτιωση 1ου σταδιου, αν και το πιο πιθανο ειναι να μπει μονο εξατμηση?

Link to comment
Share on other sites

ρε σεις, εχετε βαλει κανα φιλτρο μεσα στο φιλτροκουτι ομως? ψαχνω να παρω αλλα δεν εχω ιδεα γιατι δεν εχω ασχοληθει ποτε με φιλτρα κ δεν ξερω κ πολλα...ποιο πιστευετε οτι ειναι το πιο καταλληλο για τα tsi? επισης, ξηρου ή υγρου τυπου? εχω ακουσει πως δεν ειναι κ πολυ καλο για την μηχανη να αλλαζεις φιλτρο tongue.gif , ισχυει? επισης θα εχει πιο καλη απορροφητικοτητα του αερα? thanx! (σας επρηξα λιγο! :lol: :lol: )

Edited by nikoliss
Link to comment
Share on other sites

ο αδερφος μου εχει εδω και 7 περιπου μηνες ενα TSi sportline.

ηταν ικανοποιημενος στην αρχη απο τις επιδοσεις του αλλα πλεον ψαχνεται για το κατι παραπανω.

μεχρι στιγμης εχω διαβασει εδω μονο για προγραμμα, τουρμπινα, αναρτησεις και φρενα. με εξατμηση τι γινεται? ποια ειναι η μαμα διαμετρος και ποια θα ηταν η καλυτερη επιλογη, παντα σε διασταση, για να μπει για μια βελτιωση 1ου σταδιου, αν και το πιο πιθανο ειναι να μπει μονο εξατμηση?

και σε 7 μήνες πάλι θα ξαναψάχνεται... tongue.gif

και τι θα κάνει μόνο η εξάτμηση? τίποτα. Ή έχεις τα χρήματα και κάνεις ολοκληρωμένη λύση (ΦΠΕ + εκκεντροφόρους + ροϊκή εξέλιξη) ή το αφήνεις όπως είναι, ασχέτως αν είναι ατμοσφαιρικό ή turbo. Κι επειδή στο Ελλαδιστάν το 99% των μηχανικών είναι άσχετοι και περισσότερα προβλήματα δημιουργούν στο τέλος, το καλύτερο είναι να μείνει όπως είναι το αμάξι και κάποια στιγμή το πουλάει και παίρνει άλλο δυνατότερο.

Στο λέω εκ πείρας. Πεταμένα λεφτά τα οποία στην τελική δεν τα παίρνεις και πίσω.

Edited by Menios
Link to comment
Share on other sites

Τελικά το θέμα έμεινε στάσιμο ?

Κανείς δεν έχει καμιά πληροφορία ?

Link to comment
Share on other sites

και σε 7 μήνες πάλι θα ξαναψάχνεται...

και τι θα κάνει μόνο η εξάτμηση? τίποτα. Ή έχεις τα χρήματα και κάνεις ολοκληρωμένη λύση (ΦΠΕ + εκκεντροφόρους + ροϊκή εξέλιξη) ή το αφήνεις όπως είναι, ασχέτως αν είναι ατμοσφαιρικό ή turbo. Κι επειδή στο Ελλαδιστάν το 99% των μηχανικών είναι άσχετοι και περισσότερα προβλήματα δημιουργούν στο τέλος, το καλύτερο είναι να μείνει όπως είναι το αμάξι και κάποια στιγμή το πουλάει και παίρνει άλλο δυνατότερο.

Στο λέω εκ πείρας. Πεταμένα λεφτά τα οποία στην τελική δεν τα παίρνεις και πίσω.

οτι ειναι πεταμενα λεφτα το ξερω και εγω εκ πειρας. του το λεω αλλα δεν εννοει να το καταλαβει. δεν πειραζει. γαι αν δεις καποια πραγματα πρεπει να τα ζησεις πρωτα.

στο θεμα μας τωρα. τι διασταση ειναι η μαμα εξατμηση?

Link to comment
Share on other sites

Και το TSI (140) και το GT (170), έχουν δυνατότητα αναβάθμισης από την www.bb-automobiltechnik.de <_<

Το TSI ανεβαίνει στα 175 / 260Nm @1850 σαλ. με πρόγραμμα (1000€),

και 190 / 275Nm @1900 σαλ με προσθήκες σε εισαγωγή - εξαγωγή (1500€)

Το GT ανεβαίνει στα 200 / 300Nm @1950 σαλ. με πρόγραμμα (1000€),

και 210 / 360Nm @2000 σαλ με προσθήκες σε εισαγωγή - εξαγωγή (2000€)

Τα στοιχεία που δίνουν για αντιπρόσωπο στην Ελλάδα είναι

P.S. Topsis Automobiles & Spare Parts Trading

47, EL. Venizelou Str.

GR-56728 Neapolis Thessaloniki / Greece

contact person:

>> Mr. Jordan 0030-945281772

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.