nik gt Posted January 23, 2009 Report Share Posted January 23, 2009 Δες εδω, καπου στην μεση της σελιδας http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...567&st=2620 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konv Posted January 23, 2009 Report Share Posted January 23, 2009 Δες εδω, καπου στην μεση της σελιδαςhttp://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...567&st=2620 Αφού διάβασα αυτά που έγραψες και σ'ευχαριστώ, θα μπορούσες να μου πεις κατά την γνώμη σου αν το gt όντως πλησιάζει τα 200 hp; Με την ροπή τι γίνεται; Κατάλαβες διαφορά κι αν ναι από τι στροφές; Βενζίνη είχες 95άρα ή 100άρα; Τέλος αξίζει να περάσω το πρόγραμμα για 15 ίππους παραπάνω γιατί αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι κρατάει πίεση ψηλά περίπου 1+ σωστά; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex7 Posted January 23, 2009 Report Share Posted January 23, 2009 Αφού διάβασα αυτά που έγραψες και σ'ευχαριστώ, θα μπορούσες να μου πεις κατά την γνώμη σου αν το gt όντως πλησιάζει τα 200 hp;Με την ροπή τι γίνεται; Κατάλαβες διαφορά κι αν ναι από τι στροφές; Βενζίνη είχες 95άρα ή 100άρα; Τέλος αξίζει να περάσω το πρόγραμμα για 15 ίππους παραπάνω γιατί αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι κρατάει πίεση ψηλά περίπου 1+ σωστά; Καταρχήν για εσάς που έχετε GT, η γνώμη μου είναι ότι δεν αξίζει να βάλετε το πρόγραμμα με την προοπτική της 95άρας στο ρεζερβουάρ Δεύτερον δεν είναι ότι θα πάρεις 15 άλογα και τέλος. Μετά από αυτό μπορείς να πάρεις κι άλλα κάνοντας update στο πρόγραμμα, όταν με το καλό φορέσεις στο αμάξι σου κάποιο βαρελάκι- σκούπα- μανιτάρι.... η/και βάλεις καμιά εξάτμιση (ειδικά ολόσωμη). (αυτά αν φυσικά πας σε πρόγραμμα custom όπως e-tuners ή overload κτλ και όχι αν επιλέξεις κονσέρβα όπως π.χ. Revo) Πάντως, ακόμα και αν δεν θέλεις τίποτα παραπάνω εκτός από πρόγραμμα, πρέπει να ξέρεις ότι και πάλι αξίζει αφού κρατάει πίεση πάνω από 1bar στον κόφτη, πράγμα που σημαίνει ότι μέχρι τέρμα τραβάει!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted January 23, 2009 Report Share Posted January 23, 2009 Αφού διάβασα αυτά που έγραψες και σ'ευχαριστώ, θα μπορούσες να μου πεις κατά την γνώμη σου αν το gt όντως πλησιάζει τα 200 hp;Με την ροπή τι γίνεται; Κατάλαβες διαφορά κι αν ναι από τι στροφές; Βενζίνη είχες 95άρα ή 100άρα; Τέλος αξίζει να περάσω το πρόγραμμα για 15 ίππους παραπάνω γιατί αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι κρατάει πίεση ψηλά περίπου 1+ σωστά; ¶λλοι θα κάναν πάρτυ ακόμα και για 15 άλογα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ Posted January 23, 2009 Report Share Posted January 23, 2009 Ερώτηση σε όσους έχουν βάλει overload! Έχουν πάρει γραπτή εγγύηση ή απόδειξη ή κάποιο άλλο έγγραφο στα χέρια τους, αχρείαστο να'ναι!; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted January 23, 2009 Report Share Posted January 23, 2009 Ερώτηση σε όσους έχουν βάλει overload!Έχουν πάρει γραπτή εγγύηση ή απόδειξη ή κάποιο άλλο έγγραφο στα χέρια τους, αχρείαστο να'ναι!; Παίρνεις την απόδειξη του πόσα πλήρωσες εννοείται και μια καρτούλα που λειτουργεί σαν εγγύηση για τον εγκέφαλο...αυτά είναι τα τυπικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ Posted January 23, 2009 Report Share Posted January 23, 2009 (edited) Παίρνεις την απόδειξη του πόσα πλήρωσες εννοείται και μια καρτούλα που λειτουργεί σαν εγγύηση για τον εγκέφαλο...αυτά είναι τα τυπικά. Thanx!!! Εσύ έχεις overload κ εαν ναι είσαι ευχαριστημένος!; Είναι custom πρόγραμμα ή... κονσέρβα!; Edited January 23, 2009 by R-ZOO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ Posted January 23, 2009 Report Share Posted January 23, 2009 Ερώτηση σε όσους έχουν βάλει overload!Έχουν πάρει γραπτή εγγύηση ή απόδειξη ή κάποιο άλλο έγγραφο στα χέρια τους, αχρείαστο να'ναι!; Κανένας άλλος, εμπειρία από overload!; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konv Posted January 23, 2009 Report Share Posted January 23, 2009 Παίρνεις την απόδειξη του πόσα πλήρωσες εννοείται και μια καρτούλα που λειτουργεί σαν εγγύηση για τον εγκέφαλο...αυτά είναι τα τυπικά. Για πρόγραμμα από e-tunners ισχύει κάτι ανάλογο; Ξέρει κανείς; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik gt Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 ροπη γυρω στα 27 kg , βενζινη μονο 100αρα ( δουλευει και με 95 αλλα εγω δεν εχω βαλει ποτε ) Για την τιμη του προγραμματος αξιζει ( 400 ευρο ) . Παταπανω δεν εδινα Αν εκανες το τελευταιο update στην αντιπροσωπεια πηγαινε κανε καμια δυναμομετρηση.... μην εισαι και κατω απο τους 170 hp !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 Thanx!!! Εσύ έχεις overload κ εαν ναι είσαι ευχαριστημένος!; Είναι custom πρόγραμμα ή... κονσέρβα!; custom και είμαι ευχαριστημένος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BillVWRuleZ Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 (edited) Καταρχήν για εσάς που έχετε GT, η γνώμη μου είναι ότι δεν αξίζει να βάλετε το πρόγραμμα με την προοπτική της 95άρας στο ρεζερβουάρ Δεύτερον δεν είναι ότι θα πάρεις 15 άλογα και τέλος. Μετά από αυτό μπορείς να πάρεις κι άλλα κάνοντας update στο πρόγραμμα, όταν με το καλό φορέσεις στο αμάξι σου κάποιο βαρελάκι- σκούπα- μανιτάρι.... η/και βάλεις καμιά εξάτμιση (ειδικά ολόσωμη). (αυτά αν φυσικά πας σε πρόγραμμα custom όπως e-tuners ή overload κτλ και όχι αν επιλέξεις κονσέρβα όπως π.χ. Revo) Πάντως, ακόμα και αν δεν θέλεις τίποτα παραπάνω εκτός από πρόγραμμα, πρέπει να ξέρεις ότι και πάλι αξίζει αφού κρατάει πίεση πάνω από 1bar στον κόφτη, πράγμα που σημαίνει ότι μέχρι τέρμα τραβάει!!!!!!!!!! Yπαρχει προγραμμα που δουλευει χωρις προβλημα και με 95ρα Και REVO να εχεις με τα περιφερειακα κερδιζεις (εξατμιση , βαρελακι , ... ) απλα ισως να εχεις μια διαφορα εως 5 αλογα (το πολυ) αν εχεις custom προγραμμα ... Edited January 24, 2009 by BillVWRuleZ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex7 Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 Yπαρχει προγραμμα που δουλευει χωρις προβλημα και με 95ρα Εγώ δεν είπα ότι κάποιο πρόγραμμα έχει πρόβλημα. Είπα οτι δεν αξίζει. Απλά στο κάστομ πρόγραμμα έχεις την επιλογή να το ρυθμίσεις έτσι ώστε να δουλεύεις αν θελεις με 95άρα ή αν αλλιώς με 100άρα, πράγμα που σημαίνει ότι το πρόγραμμα είναι ρυθμισμένο για αποδίδει παράνω (ειδικά όταν δουλεύει με 100άρα και έχει και περιφεριακά) από ένα κονσέρβα που μπορεί να τα κάνει και τα δύο Και REVO να εχεις με τα περιφερειακα κερδιζεις (εξατμιση , βαρελακι , ... ) απλα ισως να εχεις μια διαφορα εως 5 αλογα (το πολυ) αν εχεις custom προγραμμα ... Εγώ άλλα έχω ακούσει για τις κόντρες που γίνονται μεταξύ σας Ελπίζω να τα πούμε από κοντά και αύριο και να μην βρέχει για να μπορέσουμε να δούμε και λίγο δράση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted January 26, 2009 Report Share Posted January 26, 2009 Yπαρχει προγραμμα που δουλευει χωρις προβλημα και με 95ρα Και REVO να εχεις με τα περιφερειακα κερδιζεις (εξατμιση , βαρελακι , ... ) απλα ισως να εχεις μια διαφορα εως 5 αλογα (το πολυ) αν εχεις custom προγραμμα ... Απο ποιους ειναι το προγραμμα? Το λεω γιατι πριν το κανω και εφοσον δεν με ενδιαφερουν οι δυνατοτητες στο max, προτιμω ενα πιο ηπιο προγραμμα που να δουλευει 95αρα παρα να εχω τα 10-15 αλογα παραπανω και να ειμαι αναγκασμενος να βαζω 100αρα που και αρκετα πιο ακριβη ειναι και πεφτει περισσοτερη νοθεια. Επειδη δε κανω αρκετα χιλιομετρα το κοστος ειναι υπολογισιμο. Εξ αλλου δεν σκοπευω να προσθεσω περιφερειακα. Ξερω οτι οι Etuners μπορουν να το κανουν να δουλευει με 95αρα (δεν ξερω τι απωλειες θα εχει) αλλα δεν ξερω αν το κανει αλλος. Η Revo παντως επειδη ειχα ρωτησει δεν το κανει εκτος και αν αλλαξε. Κανενας αλλος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Todis_GolfTSI Posted January 26, 2009 Report Share Posted January 26, 2009 Καλησπερα παιδια και απο μένα.Εχω και εγώ ενα τσι,με τα 140 φυσικα,το πρωτο που κυκλοφορησε στισ Σερρες(εδώ μένω και ζω) και εχω φτάσει αισίως τα 27,500 χλμ....Το θεμα ειναι πως εχω ψιλόβαρεθει τα ιδια γκαζια,και θα ήθελα καποιεσ πληροφοριες.Διαβαζω για σκαστρα,διαβαζω για αναπτορεσ,για προγραμματα,για εξατμίσεις αλλα δυστηχώς δεν μπορώ να κατέβω αθηνα. Ειναι κάποιος απο βόρεια ελλαδα να με κατατοπισει,να δω αν υπαρχουν αντοιστιχα συνεργεια στην θεσσαλονίκη,για την ακριβεια αν υπάρχουν ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ συνεργεία στην Θεσσαλονικη για να κανω και γω κανενα πραματακι πανω στο τσι μου?Οποιος θελει ασ με κανει αντ στο μσν για να τα πουμε Ευχαριστώ προκαταβολικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted January 26, 2009 Report Share Posted January 26, 2009 Καλησπερα παιδια και απο μένα.Εχω και εγώ ενα τσι,με τα 140 φυσικα,το πρωτο που κυκλοφορησε στισ Σερρες(εδώ μένω και ζω) και εχω φτάσει αισίως τα 27,500 χλμ....Το θεμα ειναι πως εχω ψιλόβαρεθει τα ιδια γκαζια,και θα ήθελα καποιεσ πληροφοριες.Διαβαζω για σκαστρα,διαβαζω για αναπτορεσ,για προγραμματα,για εξατμίσεις αλλα δυστηχώς δεν μπορώ να κατέβω αθηνα.Ειναι κάποιος απο βόρεια ελλαδα να με κατατοπισει,να δω αν υπαρχουν αντοιστιχα συνεργεια στην θεσσαλονίκη,για την ακριβεια αν υπάρχουν ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ συνεργεία στην Θεσσαλονικη για να κανω και γω κανενα πραματακι πανω στο τσι μου?Οποιος θελει ασ με κανει αντ στο μσν για να τα πουμε Ευχαριστώ προκαταβολικα αν θες προγραμμα υπαρχει καποιος καλος απο Θεσσαλονικη. pm me..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex7 Posted January 26, 2009 Report Share Posted January 26, 2009 Απο ποιους ειναι το προγραμμα?Το λεω γιατι πριν το κανω και εφοσον δεν με ενδιαφερουν οι δυνατοτητες στο max, προτιμω ενα πιο ηπιο προγραμμα που να δουλευει 95αρα παρα να εχω τα 10-15 αλογα παραπανω και να ειμαι αναγκασμενος να βαζω 100αρα που και αρκετα πιο ακριβη ειναι και πεφτει περισσοτερη νοθεια. Επειδη δε κανω αρκετα χιλιομετρα το κοστος ειναι υπολογισιμο. Εξ αλλου δεν σκοπευω να προσθεσω περιφερειακα. Ξερω οτι οι Etuners μπορουν να το κανουν να δουλευει με 95αρα (δεν ξερω τι απωλειες θα εχει) αλλα δεν ξερω αν το κανει αλλος. Η Revo παντως επειδη ειχα ρωτησει δεν το κανει εκτος και αν αλλαξε. Κανενας αλλος? Φίλε για μένα ότι και να βάλεις από θέμα προγράμματος (και πιστεύω πως θα σου το πουν κι άλλοι αυτό), στο ρεζερβουάρ πρέπει να βάζεις 100άρα! Ο κινητήρας σηκώνει πλέον αρκετή πίεση (και μπορεί να κάνει καλή καύση με την 100άρα) και εκτός αυτού πρέπει να έχεις στο μυαλό σου ότι τα περισσότερα 8άνια δεν κάνουν κακό, τα λιγότερα όμως ..... Αν βάλεις 100άρα και είναι νοθευμένη το πολύ πολύ να την έχουν νοθεύσει με 95άρα και να έχεις λιγότερα από 100 8άνια. Αν όμως έχουν νοθεύσει τη 95άρα..... ;) :o :o Απλώς βάζε από μάρκες που έχουν πιο φτηνή 100άρα (όπως π.χ. Ελιν) και μη βάζει από shell που έχει την πιο ακριβή αυτή τη στιγμή Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted January 26, 2009 Report Share Posted January 26, 2009 Όταν μπείς στη διαδικασία να βάλεις πρόγραμμα πρέπει να τα ζυγίσεις όλα. Και δεν είναι μικρή η διαφορά κόστους της 100άρας με την 95άρα. Φίλε για μένα ότι και να βάλεις από θέμα προγράμματος (και πιστεύω πως θα σου το πουν κι άλλοι αυτό), στο ρεζερβουάρ πρέπει να βάζεις 100άρα!Ο κινητήρας σηκώνει πλέον αρκετή πίεση (και μπορεί να κάνει καλή καύση με την 100άρα) και εκτός αυτού πρέπει να έχεις στο μυαλό σου ότι τα περισσότερα 8άνια δεν κάνουν κακό, τα λιγότερα όμως ..... Αν βάλεις 100άρα και είναι νοθευμένη το πολύ πολύ να την έχουν νοθεύσει με 95άρα και να έχεις λιγότερα από 100 8άνια. Αν όμως έχουν νοθεύσει τη 95άρα..... ;) :o :o Απλώς βάζε από μάρκες που έχουν πιο φτηνή 100άρα (όπως π.χ. Ελιν) και μη βάζει από shell που έχει την πιο ακριβή αυτή τη στιγμή Σωστός! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaros Posted January 27, 2009 Report Share Posted January 27, 2009 Δηλαδή αν γίνει ένα custom πρόγραμμα με ηπιότερες ρυθμίσεις για χρήση 95άρας ποια είναι η γνώμη σας? Βέβαια δεν υπάρχει περίπτωση να δει κάποιος 200+ άλογα, αλλά αν απλά θέλει να ζωηρέψει το αμάξι του πιστεύω ότι αξίζει.... Και σκεφτείτε ότι αν κάποιος π.χ. με tsi δουλεύει με 95άρα έτσι κι αλλιώς δεν έχει 155 στο στρόφαλο- έχει αρκετά λιγότερα. ¶ρα και 180-190 να φτάσει θα είναι υπερ-ευχαριστημένος με το αμάξι του. Και εγώ για κάτι τέτοιο προσανατολίζομαι επειδή η 100αρα είναι ακριβή και εγώ κάνω πολλά χιλιόμετρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 Δηλαδή αν γίνει ένα custom πρόγραμμα με ηπιότερες ρυθμίσεις για χρήση 95άρας ποια είναι η γνώμη σας?Βέβαια δεν υπάρχει περίπτωση να δει κάποιος 200+ άλογα, αλλά αν απλά θέλει να ζωηρέψει το αμάξι του πιστεύω ότι αξίζει.... Και σκεφτείτε ότι αν κάποιος π.χ. με tsi δουλεύει με 95άρα έτσι κι αλλιώς δεν έχει 155 στο στρόφαλο- έχει αρκετά λιγότερα. ¶ρα και 180-190 να φτάσει θα είναι υπερ-ευχαριστημένος με το αμάξι του. Και εγώ για κάτι τέτοιο προσανατολίζομαι επειδή η 100αρα είναι ακριβή και εγώ κάνω πολλά χιλιόμετρα Σωστός Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iasonas Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 Εδω στα GT μαμα βάζουμε κατοστάρα. Πώς θα βάζεις 95άρα σε tsi με πρόγραμμα? Έτσι κ αλλιώς οι βενζίνες μας είναι χάλια, οπότε όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε πιο πάνω, βάζεις κατοστάρα για να έχεις σίγουρα πάνω απο 95...Αλλιώς, αφήστε τοι tsi μαμά! Έχει το χαρακτήρα του έτσι, οικονομικό και δυνατό. Αλλά να γίνουν όλα (και γκάζια, πρόγραμμα κλπ) και με 95άρα να δουλέυει σωστά, το βλέπω δύσκολο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 Δουλευει αλλα δεν ενδεικνυται για max αποδοση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik gt Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 (edited) Δουλευει αλλα δεν ενδεικνυται για max αποδοση. Και τοτε γιατι ο κατασκευαστης προτεινει στο ρεζερβουαρ των GT απο 98 οκτανια και πανω ( δεν νομιζω να υπαρχει τετοια ενδειξη στα TSI ) Δεν σου ειπα οτι δεν δουλευει και με 95 αλλα αν ειναι και προγραμματισμενο τοτε το σκιζεις το αμαξι με παρατεταμενη χρηση Μην τα θελουμε και ολα ρε παιδια, κερδιζεις καπου, χανεις καπου αλλου, γιαυτο και τα ζυγιζεις ΥΓ Συμφωνω και με τον ΚΙΡΡΑ Edited January 28, 2009 by Nik GT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsimeon Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 (edited) Δουλευει αλλα δεν ενδεικνυται για max αποδοση. Δεν είναι τοσο απλά τα πράγματα.... Από τα λίγα που γνωρίζω η διαφορά 95 η 100 είναι τα 8ανια......τι σημαίνει λιγότερα 8άνια (και ύπαρξη 7νιων κλπ), χαμηλότερη θερμοκρασία ανάφλεξης άρα και Knocking, που σημαίνει ότι η 95αρα αύτο-αναφλέγεται σε χαμηλότερη θερμοκρασία. Η αύξηση ισχύς του κινητήρα προέρχεται μεταξύ άλλων και στην προ-πορεία (αβανς) ανάφλεξης ώστε στο ΑΝΣ (άνω νεκρό σημείο) της διαδρομής εμβόλου να έχει την μέγιστη πίεση.....οι προγραμματιστές προσπαθουν να δώσουν όσο πιο πολύ αβανς γίνεται (από 5 έως 20 μοίρες). Η θερμοκρασία του θαλάμου καύσης είναι ασφαλώς πιο ανεβασμένη και με το AFR χαμηλά προσπαθούν να ψύξουν τον θάλαμο καύσης.... Η αυτοανάφλεξη φέρνει το μη επιθυμητό Knocking με αποτέλεσμα οι Knock sensors να κανουν συνεχως διόρθωση αβανς αλλά παρόλο αυτά καταπονείται ο κινητήρας και σταδιακά σε ένα πιεσμένο κινητήρα μπορεί να γίνει ζημιά (σπάσιμο μπιέλας ή λιώσιμο πιστονιού) και η αιτία πολλές φορές είναι 95αρα κακής ποιότητας.. Θεωρητικά και στο TSI 170 πρέπει να χρησιμοποιειται 100αρα επειδή ετσι κι αλλιώς δουλεύει με πολυ υψηλό AFR..... Edited January 28, 2009 by JOVANNI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaros Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 Εδω στα GT μαμα βάζουμε κατοστάρα. Πώς θα βάζεις 95άρα σε tsi με πρόγραμμα?Έτσι κ αλλιώς οι βενζίνες μας είναι χάλια, οπότε όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε πιο πάνω, βάζεις κατοστάρα για να έχεις σίγουρα πάνω απο 95...Αλλιώς, αφήστε τοι tsi μαμά! Έχει το χαρακτήρα του έτσι, οικονομικό και δυνατό. Αλλά να γίνουν όλα (και γκάζια, πρόγραμμα κλπ) και με 95άρα να δουλέυει σωστά, το βλέπω δύσκολο Το πως θα βάζω 95αρα σε tsi με πρόγραμμα δεν απασχολεί τόσο εμένα - όσο τον προγραμματιστή που θα μου το κάνει (ναι θα είναι οι e-tuners). Το μόνο που ξέρω με σιγουριά είναι ότι οι tsi κινητήρες με χρήση 95άρας έχουν 'performance penalty' δηλαδή με λίγα λόγια πτώση απόδοσης (Αυτό που συμβαίνει και στους περισσότερους κινητήρες). Τωρα τι ρυθμίσεις θα γίνουν στο κινητήρα μου δε το γνωρίζω ακριβώς ακόμα αλλά ο Στέλιος κάτι θα έχει στο μυαλό του..... Όσο για το θέμα των βενζινών ο καθένας πιστεύω έχει έναν "έμπιστο" που βάζει συνήθως. Τώρα αν τύχει και βάλει από αλλού, αν αμφιβάλλει για την ποιότητά της, μπορεί με εκείνο το ντεπόζιτο να μην πιέζει τον κινητήρα του...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...