Jump to content
Chris_dIRE

Έφτασε η ώρα για εξάτμιση.Τι πρέπει να προσέξουμε?

Recommended Posts

Παίδες ψήνομαι για εξάτμιση, είτε επώνυμη, είτε χειροποίητη. Μ' ενδιαφέρει κυρίως ο μπάσος ήχος κι όχι η αύξηση ιπποδύναμης κλπ.

Στην επώνυμη μέσες-άκρες ξέρεις τι να περιμένεις. Στην χειροποίητη όμως?

- Πως μπορείς να είσαι βέβαιος για το αποτέλεσμα?

- Τι θα πρέπει να προσεχθεί πριν την επιλογή της εξάτμισης?

- Αρκεί ένα τελικό για μπάσο ήχο?

- Ποιό το κέρδος αν αλλαχθεί απο καταλύτη?

- Αν δεν είναι καλός ο μάστορας, τι "ζημιά" μπορεί να προκαλέσει?

Θα ήθελα τις απόψεις και τις εμπειρίες πάνω στο ζήτημα "εξάτμιση".

Προς το παρόν ψάχνομαι στο Youtube και βρήκα κάτι σαν αυτό που ψάχνω:

Link to comment
Share on other sites

κάτι σαν αυτό που ψάχνω:

Για να εχεις τετοιο ηχο δε φτανει μονο η εξατμιση...

Και ολοκληρη την εξατμιση να αλλαξεις τετοιο ηχο αποκλειετε να εχεις ... ;)

Link to comment
Share on other sites

Για να εχεις τετοιο ηχο δε φτανει μονο η εξατμιση...

Και ολοκληρη την εξατμιση να αλλαξεις τετοιο ηχο αποκλειετε να εχεις ... -_-

Γιατι? ;) Πιό μάγκας ήταν αυτός που την έβαλε? ;)

Link to comment
Share on other sites

new_killpc.gif

ΘΑ παίξεις με το μεσαίο και το τελικό. Αναλόγως διαστάσεων και υλικών παίζει και ο θόρυβος.

¶σε ήσυχο τον καταλύτη και βάλε ένα cat back μόνο. Αφού θες ήχο

ΥΓ.Καλό ήχο δες Sebring, Remus

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

new_killpc.gif

ΘΑ παίξεις με το μεσαίο και το τελικό. Αναλόγως διαστάσεων και υλικών παίζει και ο θόρυβος.

¶σε ήσυχο τον καταλύτη και βάλε ένα cat back μόνο. Αφού θες ήχο

ΥΓ.Καλό ήχο δες Sebring, Remus

Αν πρόκειται για μια επώνυμη, κάτι θα βρείς π.χ. στο youtube για να χεις μια άποψη τουλάχιστον για τον ήχο. Στην χειροποίητη όμως τι γίνεται?

Πας το αυτοκίνητο κι ότι βγεί?

Link to comment
Share on other sites

Αν πρόκειται για μια επώνυμη, κάτι θα βρείς π.χ. στο youtube για να χεις μια άποψη τουλάχιστον για τον ήχο. Στην χειροποίητη όμως τι γίνεται?

Πας το αυτοκίνητο κι ότι βγεί?

Αφού ένα τελικό θα βάλεις τι το παιδεύεις. Βάλε ένα επώνυμο και τέλος.

Link to comment
Share on other sites

Αφού ένα τελικό θα βάλεις τι το παιδεύεις. Βάλε ένα επώνυμο και τέλος.

Φίλε μου δεν άνοιξα το topic αποκλειστικά για το τι θα βάλω εγώ. Είναι καλό να ακουστούν γνώμες γενικώς για το θέμα "εξατμιση" και στο πως γίνεται να μην γίνει η επιλογή στα τυφλά.

Δεν μπορεί για παράδειγμα να πας για χειροποίητη και τελικά αυτό που θα σου φτιάξει ο εξατμισάς να σου δημιουργήσει προβλήματα?

Link to comment
Share on other sites

Πόσο πάει ρε παιδιά μια εξατμησούλα μέσης τιμής με ελεύθερο καζανάκι και επώνυμη δηλαδή....?

Να υπολογιζεις μονο για τελικο απο 200 και πανω.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου δεν άνοιξα το topic αποκλειστικά για το τι θα βάλω εγώ. Είναι καλό να ακουστούν γνώμες γενικώς για το θέμα "εξατμιση" και στο πως γίνεται να μην γίνει η επιλογή στα τυφλά.

Δεν μπορεί για παράδειγμα να πας για χειροποίητη και τελικά αυτό που θα σου φτιάξει ο εξατμισάς να σου δημιουργήσει προβλήματα?

Δηλαδή περιμένεις απάντηση στο ερώτημα ? Μπορεί είναι η απάντηση.

Και εφόσον θα δώσεις 150-250 για χειροποίητο καζάνι, πάρε μια επώνυμη και τέλος.

Φιλικά έτσι. Μη το ψάχνεις τόσο πολύ θα ακούσεις τα χίλια μύρια.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή περιμένεις απάντηση στο ερώτημα ? Μπορεί είναι η απάντηση.

Και εφόσον θα δώσεις 150-250 για χειροποίητο καζάνι, πάρε μια επώνυμη και τέλος.

Φιλικά έτσι. Μη το ψάχνεις τόσο πολύ θα ακούσεις τα χίλια μύρια.

Οι επώνυμες για το αυτοκίνητό μου παίζουν πάνω απο 600 ευρώ, αλλά δεν είναι εκεί το θέμα. Το θέμα είναι ότι υπάρχουν πολλές επιλογές τόσο σε επώνυμες, όσο και σε χειροποίητες, όμως δεν γνωρίζω τι μπορεί να διευκολύνει την τελική επιλογή. Να πληρώσεις όσα χρειαστεί, αλλά να βάλεις αυτή που θα τη γουστάρεις, θα τη χαρείς. Θα σου βγάλει π.χ. τον μπάσο ήχο, αλλά δεν θα σου πάρει τ' αυτιά στο ταξίδι.

Δεν μιλάμε για ένα body kit που σχεδόν ξέρεις απο πριν το αποτέλεσμα...

Κι επειδή ποτέ στο παρελθόν δεν ασχολήθηκα με εξάτμιση, ρωτάω τους εμπειρότερους. Κάτι παραπάνω θα ξέρουν.

Link to comment
Share on other sites

Οι επώνυμες για το αυτοκίνητό μου παίζουν πάνω απο 600 ευρώ, αλλά δεν είναι εκεί το θέμα. Το θέμα είναι ότι υπάρχουν πολλές επιλογές τόσο σε επώνυμες, όσο και σε χειροποίητες, όμως δεν γνωρίζω τι μπορεί να διευκολύνει την τελική επιλογή. Να πληρώσεις όσα χρειαστεί, αλλά να βάλεις αυτή που θα τη γουστάρεις, θα τη χαρείς. Θα σου βγάλει π.χ. τον μπάσο ήχο, αλλά δεν θα σου πάρει τ' αυτιά στο ταξίδι.

Δεν μιλάμε για ένα body kit που σχεδόν ξέρεις απο πριν το αποτέλεσμα...

Κι επειδή ποτέ στο παρελθόν δεν ασχολήθηκα με εξάτμιση, ρωτάω τους εμπειρότερους. Κάτι παραπάνω θα ξέρουν.

Γνωμη μου ,αν δε θες να σου παιρνει τ'αυτια σε ταξιδι τοτε πηγαινε σε επωνυμη λυση που και ΚΤΕΟ περναει και απο καυσαερια θα ειναι κομπλε και το μπασο της θα εχει.Θα την πληρωσεις λιγο παραπανω αλλα τ'αξιζει πιστευω.Ασε που για Golf υπαρχουν πολυ καλες προσφορες σε επωνυμες.Καλες και φτηνες οι χειροποιητες αλλα ειναι ρισκο ,εγω προτεινω Milltek με χιλια.

Link to comment
Share on other sites

Χρήστο εχω ακούσει και οδηγήσει αρκετά TSI με διάφορους συνδυασμούς εξατμίσεων (μόνο μεσαιο τελικο- φουλ καστομ - επωνυμη μιλλτεκ) και σαν κάτοχος μιλλτεκ (χωρις μεσαιο) στο δικο μου LEON CUPRA II ΄πιστεύω ότι τώρα που ο αντιπρόσωπος αποφάσισε να τις πουλάει σε πιο λογική τιμή αξίζει τον κόπο να ρίξεις και προς τα εκεί μια ματιά.

Τώρα από θέμα ήχου να σου πω ότι στο προηγούμενο αυτοκινητό μου είχα καστομ κατ-μπακ και ενώ στην αρχή ο ήχος ήταν μπάσος και ωραίος μετά από κανα χρόνο έγινε αισθητά πιο δυνατός και στα ταξίδια ήταν υπερβολικός για πολύ ώρα. Φυσικά ήταν θέμα ποιότητας υλικών. Το θέμα είναι ότι πολλοί εξατμισάδες ζητάνε τα ίδια που έχει και μια επώνυμη :unsure::unsure: συγγνώμη αλλά δεν θα πάρω....!

Ο κολλητός μου φοράει μιλλτεκ στο Α4 του εδω και 5χρόνια και ο ήχος της είναι σαν να την πήρε χτες.

Αν θες πάντως κανονίζουμε και συνάντηση να ακούσεις την δική μου από κοντά. :lol:

Από τιμές 950€ downpipe-cat και 750€ cat-back. Αν την πάρεις όλη μαζι πάει 1600€ (όχι δεν είμαι ο αντιπρόσωπος tongue.gif )

Οι χειροποίητες έχουν γύρω στο 1000ρικο αλλά με αγνώστου ταυτότητας-ποιότητας καταλύτη.

Link to comment
Share on other sites

Χρήστο εχω ακούσει και οδηγήσει αρκετά TSI με διάφορους συνδυασμούς εξατμίσεων (μόνο μεσαιο τελικο- φουλ καστομ - επωνυμη μιλλτεκ) και σαν κάτοχος μιλλτεκ (χωρις μεσαιο) στο δικο μου LEON CUPRA II ΄πιστεύω ότι τώρα που ο αντιπρόσωπος αποφάσισε να τις πουλάει σε πιο λογική τιμή αξίζει τον κόπο να ρίξεις και προς τα εκεί μια ματιά.

Τώρα από θέμα ήχου να σου πω ότι στο προηγούμενο αυτοκινητό μου είχα καστομ κατ-μπακ και ενώ στην αρχή ο ήχος ήταν μπάσος και ωραίος μετά από κανα χρόνο έγινε αισθητά πιο δυνατός και στα ταξίδια ήταν υπερβολικός για πολύ ώρα. Φυσικά ήταν θέμα ποιότητας υλικών. Το θέμα είναι ότι πολλοί εξατμισάδες ζητάνε τα ίδια που έχει και μια επώνυμη :lol::unsure: συγγνώμη αλλά δεν θα πάρω....!

Ο κολλητός μου φοράει μιλλτεκ στο Α4 του εδω και 5χρόνια και ο ήχος της είναι σαν να την πήρε χτες.

Αν θες πάντως κανονίζουμε και συνάντηση να ακούσεις την δική μου από κοντά. :lol:

Από τιμές 950¤ downpipe-cat και 750¤ cat-back. Αν την πάρεις όλη μαζι πάει 1600¤ (όχι δεν είμαι ο αντιπρόσωπος tongue.gif )

Οι χειροποίητες έχουν γύρω στο 1000ρικο αλλά με αγνώστου ταυτότητας-ποιότητας καταλύτη.

Όντως ο θόρυβος είναι ένα θέμα που δύσκολα το αποφεύγεις αν πας σε χειροποίητη λύσηι, στα ψηλά ειδικά γίνεται πόλεμος αρχίζει και μου την δίνει σιγά σιγά :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Χρήστο εχω ακούσει και οδηγήσει αρκετά TSI με διάφορους συνδυασμούς εξατμίσεων (μόνο μεσαιο τελικο- φουλ καστομ - επωνυμη μιλλτεκ) και σαν κάτοχος μιλλτεκ (χωρις μεσαιο) στο δικο μου LEON CUPRA II ΄πιστεύω ότι τώρα που ο αντιπρόσωπος αποφάσισε να τις πουλάει σε πιο λογική τιμή αξίζει τον κόπο να ρίξεις και προς τα εκεί μια ματιά.

Τώρα από θέμα ήχου να σου πω ότι στο προηγούμενο αυτοκινητό μου είχα καστομ κατ-μπακ και ενώ στην αρχή ο ήχος ήταν μπάσος και ωραίος μετά από κανα χρόνο έγινε αισθητά πιο δυνατός και στα ταξίδια ήταν υπερβολικός για πολύ ώρα. Φυσικά ήταν θέμα ποιότητας υλικών. Το θέμα είναι ότι πολλοί εξατμισάδες ζητάνε τα ίδια που έχει και μια επώνυμη :unsure::unsure: συγγνώμη αλλά δεν θα πάρω....!

Ο κολλητός μου φοράει μιλλτεκ στο Α4 του εδω και 5χρόνια και ο ήχος της είναι σαν να την πήρε χτες.

Αν θες πάντως κανονίζουμε και συνάντηση να ακούσεις την δική μου από κοντά. :lol:

Από τιμές 950¤ downpipe-cat και 750¤ cat-back. Αν την πάρεις όλη μαζι πάει 1600¤ (όχι δεν είμαι ο αντιπρόσωπος tongue.gif )

Οι χειροποίητες έχουν γύρω στο 1000ρικο αλλά με αγνώστου ταυτότητας-ποιότητας καταλύτη.

Συμφωνό. Για κατοχο TSi 140-170, ενας πολυ καλος συδιασμος είναι αγορά DP+CAT milltek και ευρεση απο GTi, cat-back. Το συνολικό κόστος θα είναι αρκετά χαμηλότερο ακόμα και από custom επιλογές...

Link to comment
Share on other sites

Αν θες ρωτα και ΠΟΠΑΙ, βγαζει και για το δικο μας ολοκληρωμενο συστημα μονο .......................................................................... 2100 ΕΥΡΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Αν θες ρωτα και ΠΟΠΑΙ, βγαζει και για το δικο μας ολοκληρωμενο συστημα μονο .......................................................................... 2100 ΕΥΡΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Πιάσε δυο να έχουμε μην τυχόν χαλάσει το ένα! :o να κανουμε group buy μηπως και γλιτώσουμε τα 100 ευρω!

Link to comment
Share on other sites

Αν θες ρωτα και ΠΟΠΑΙ, βγαζει και για το δικο μας ολοκληρωμενο συστημα μονο .......................................................................... 2100 ΕΥΡΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΠΩ ΠΩ ΠΩ ευκαιρίαααααααααααα B)B) B) :lol::lol::lol:

Καλά το ξέρατε τόσο καιρό και δεν έχετε πει τίποτα στο κλαμπ;;; :thumbsup:tongue.giftongue.giftongue.gif

Ντροπή σας!!! -_-tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Στο θέμα αυτό παιδιά θα καταθέσω την άποψή μου γιατί έχω τραβήξει πολλά!!

Έχω ακόμα ένα fiat sporting στο οποίο έχω αλλάξει τέσσερις(!!!!),αν θυμάμαι και καλά,εξατμίσεις!!!

Στην αρχή κατέβαινα σαν καλός κλασσικός πυροβολημένος κι εγώ στην Αθήνα σε όλους εκείνους τους ξακουστούς και γραφικούς μεγαλοεξατμισάδες των περιφερειακών δήμων της Αθήνας, χάλασα αρκετές χιλιάδες δραχμές και ευρώ μέχρι να καταλήξω.

Δεν θα τους αναφέρω, αλλά θα σας πω το εξής συμπέρασμα:Την ησυχία μου και την απόδοση την βρήκα με επώνυμη εξάτμιση η οποία τα κακάρωσε όταν πέρασε το όριο ζωής της(πέρασε και ΚΤΕΟ).

Τα αμάξια των περισσοτέρων μας είναι τουρμπάτα,έχουν αρκετά χιλιάδες ευρώ και νομιζω ότι πολλοί από μας δεν δουλεύουν για χαρτζιλίκι για να τα χαλάνε στο αυτοκίνητο.¶ρα μάγκες επενδύστε(.....) σε κάτι πιο ποιοτικό που θα αντέξει περισσότερο παρά σε λύσεις αμφιβόλου ποιότητας που σας διαβεβαιώ ότι η σχέση αξίας-ποιότητας είναι κάτω του μετρίου.Αυτό σκοπεύω να κάνω εγώ.

Υ.Γ:Ποπάυ the sailor man!!!!!!Του-Του(α ρε λαμόγια......)

Link to comment
Share on other sites

Χρήστο εχω ακούσει και οδηγήσει αρκετά TSI με διάφορους συνδυασμούς εξατμίσεων (μόνο μεσαιο τελικο- φουλ καστομ - επωνυμη μιλλτεκ) και σαν κάτοχος μιλλτεκ (χωρις μεσαιο) στο δικο μου LEON CUPRA II ΄πιστεύω ότι τώρα που ο αντιπρόσωπος αποφάσισε να τις πουλάει σε πιο λογική τιμή αξίζει τον κόπο να ρίξεις και προς τα εκεί μια ματιά.

Τώρα από θέμα ήχου να σου πω ότι στο προηγούμενο αυτοκινητό μου είχα καστομ κατ-μπακ και ενώ στην αρχή ο ήχος ήταν μπάσος και ωραίος μετά από κανα χρόνο έγινε αισθητά πιο δυνατός και στα ταξίδια ήταν υπερβολικός για πολύ ώρα. Φυσικά ήταν θέμα ποιότητας υλικών. Το θέμα είναι ότι πολλοί εξατμισάδες ζητάνε τα ίδια που έχει και μια επώνυμη :o;) συγγνώμη αλλά δεν θα πάρω....!

Ο κολλητός μου φοράει μιλλτεκ στο Α4 του εδω και 5χρόνια και ο ήχος της είναι σαν να την πήρε χτες.

Αν θες πάντως κανονίζουμε και συνάντηση να ακούσεις την δική μου από κοντά. ;)

Από τιμές 950¤ downpipe-cat και 750¤ cat-back. Αν την πάρεις όλη μαζι πάει 1600¤ (όχι δεν είμαι ο αντιπρόσωπος tongue.gif )

Οι χειροποίητες έχουν γύρω στο 1000ρικο αλλά με αγνώστου ταυτότητας-ποιότητας καταλύτη.

η μιλτεκ χωρις το μεσαιο σιγαστηρα κανει πολυ θωρυβο?no resonated dld

Link to comment
Share on other sites

η μιλτεκ χωρις το μεσαιο σιγαστηρα κανει πολυ θωρυβο?no resonated dld

Αν βαλεις με μεσαιο ειναι παρα πολυ ησυχο, βαλε χωρις που βγαζει ενα κυριλε μπασακι. Η milltek στο tsi δουλευει τρελα!

Link to comment
Share on other sites

Αν βαλεις με μεσαιο ειναι παρα πολυ ησυχο, βαλε χωρις που βγαζει ενα κυριλε μπασακι. Η milltek στο tsi δουλευει τρελα!

χωρις μεσαιο χανω αλογα σε σχεση με μεσαιο?

Link to comment
Share on other sites

χωρις μεσαιο χανω αλογα σε σχεση με μεσαιο?

H αποδοση και στις δυο περιπτωσεις ειναι ιδια, η μονη διαφορα ειναι ο ηχος

Link to comment
Share on other sites

χωρις μεσαιο χανω αλογα σε σχεση με μεσαιο?

ΛΑΘΟΣ η αποδοση χωρις μεσαιο ειναι καλητερη , οχι μονο σε milltek αλλα και σε ολες τις υπολοιπες

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.