MIMHS Posted January 31, 2009 Report Share Posted January 31, 2009 γινεται να βγαλω τον κοφτη στο tsi ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grouper_8L Posted January 31, 2009 Report Share Posted January 31, 2009 Έχει χιλιομετρικό κόφτη το TSi? Σίγουρα γίνεται... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doctordim Posted January 31, 2009 Report Share Posted January 31, 2009 κ αν ναι, στα ποσα τον εχει??? φανταζομαι πως με προγραμμα πρεπει να βγαινει.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolisgti Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 δεν βγαινει,απλα με προγραμμα ανεβαινει κι αλλο.γι πιο λογο ομως?δεν κερδιζεις τιποτα,στον κοφτη εξασθενει το αμαξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIMHS Posted February 1, 2009 Author Report Share Posted February 1, 2009 δεν βγαινει,απλα με προγραμμα ανεβαινει κι αλλο.γι πιο λογο ομως?δεν κερδιζεις τιποτα,στον κοφτη εξασθενει το αμαξι. καλημερα δυστυχως ο κόφτης ειναι στα 220 χλμ και δεν παει παραπανω εστω και με προγραμμα επανω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 κ αν ναι, στα ποσα τον εχει??? φανταζομαι πως με προγραμμα πρεπει να βγαινει.. Ηλια μερικοι ακομα και με προγραμμα το αφηνουν. καλημερα δυστυχως ο κόφτης ειναι στα 220 χλμ και δεν παει παραπανω εστω και με προγραμμα επανω.. + 1000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 δεν βγαινει,απλα με προγραμμα ανεβαινει κι αλλο.γι πιο λογο ομως?δεν κερδιζεις τιποτα,στον κοφτη εξασθενει το αμαξι. Στα 220κοντερίσια. Σωστά υπάρχει ο κόφτης εκεί. Μετά δεν υπάρχει η απαραίτητη δύναμη και μόνο θα ξεζουμίσεις την τουρμπίνα να πάρεις λίγα χλμ τελικής. ΜΕ πρόγραμμα, μπορείς να τον βγάλεις μπορείς και όχι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex7 Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 καλημερα δυστυχως ο κόφτης ειναι στα 220 χλμ Ναι εκεί είναι περίπου για τα μαμά TSI και δεν παει παραπανω εστω και με προγραμμα επανω.. Τι λέτε ρε παιδιά τώρα;; Πώς γίνεται και αυτοί που έχουν βάλει πρόγραμμα στα TSI τους, έχουν ανεβασει βιντεάκια στο youtube με τη βελόνα να περνάει πάνω από τα 240!!! (δείτε πίο παλιά στο θέμα "έφτασαν τα 200άρια") Όσο για το ότι το αμάξι εξασθενεί στον κόφτη..... ναι αλλά φανατστείτε ότι ένα TSI με πρόγραμμα έχει στον κόφτη 1+ bar Δεν είναι το ίδιο με το μαμά και είναι φυσικό να μην έχει και τον κόφτη στα ίδια χλμ Όσο για εσένα φίλε που θέλεις να βγάλεις τον κόφτη, δεν ξέρω αν μπορείς να τον βγάλεις εντελώς, σίγουρα όμως μπορείς να τον "ανεβάσεις" λίγο έτσι ώστε να έχεις λίγο περισσότερα χλμ (σε καμια κατηφόρα). Αν ρωτήσεις κάποιο προγραμματιστή θα σου πει. (Ίσως, λέω ίσως, να μπορεί να γίνεται και μέσα από Vag com ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostakisSs Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 Ρε παιδια τι λετε???? Στο βιντεακι που ανεβασα παει 250 και το εχω παει και 260! Βεβαια καλο ει ναι να μενει ο κοφτης μιας και ο Κριτωνας (etuners) μου ειχε πει να μην το παω σε τετοιες ταχυτητες μιας και καταπονειται πολυ η τουρμιπινα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIMHS Posted February 1, 2009 Author Report Share Posted February 1, 2009 Στα 220κοντερίσια. Σωστά υπάρχει ο κόφτης εκεί. Μετά δεν υπάρχει η απαραίτητη δύναμη και μόνο θα ξεζουμίσεις την τουρμπίνα να πάρεις λίγα χλμ τελικής.ΜΕ πρόγραμμα, μπορείς να τον βγάλεις μπορείς και όχι. ΜΕ προγραμμα οταν λες μπορει να βγει ο κοφτης, εννοεις μεσο της θυρας ΟBD? Η υποθετεις οτι βγαινει? το δοκιμασες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KostasTSI Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 ΜΕ προγραμμα οταν λες μπορει να βγει ο κοφτης, εννοεις μεσο της θυρας ΟBD?Η υποθετεις οτι βγαινει? το δοκιμασες? O κοφτης ειναι στα 220 και με το προγραμμα ανεβαινει σιγοθρα γιατι στο δικο μου τουλαχιστον το πηγα μεχρι 240 αλλα δεν ξερω μεχρι που φτανει γιατι μετα το φοβηθηκα και το αφησα το γκαζι. Λογικα μεχρι 245-250 θα φτανει πιστευω αλλα δεν ειναι και οτι καλυτερο ουτε για το αμαξι ουτε και για αυτον που το οδηγαει!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest N.O.S.--> Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 μην πειράζετε κόφτες θα αδρανήσετε ψηλά τούς εκκεντροφόρους σας και μετά :lol: :lol: αν θέλετε περισσότερα γκάζια κάντε ουσιαστικές αλλαγές π.χ. turbo update Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 μην πειράζετε κόφτες θα αδρανήσετε ψηλά τούς εκκεντροφόρους σας και μετά :lol: :lol: αν θέλετε περισσότερα γκάζια κάντε ουσιαστικές αλλαγές π.χ. turbo update Μαλλον θες να πεις οτι δεν θα μεινει τιποτα ορθιο απο το μοτερ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yarisclub Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 Με το προγραμμα που εβαλα εγω βγηκε η χιλιομετρικος κοφτης απο τα 220 κοντερ και εχω δει να βγαζει 245 , δεν προλαβαινω για περισσοτερα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIMHS Posted February 1, 2009 Author Report Share Posted February 1, 2009 Με το προγραμμα που εβαλα εγω βγηκε η χιλιομετρικος κοφτης απο τα 220 κοντερ και εχω δει να βγαζει 245 , δεν προλαβαινω για περισσοτερα τi προγραμα εβαλες της Revo? overloand ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike21 Posted February 21, 2009 Report Share Posted February 21, 2009 Δεν ξέρω για κόφτη αν υπάρχει ή όχι, πάντως εγώ με πρόγραμμα δεν μπορώ να περάσω τα 240 με τίποτα ( στο κοντέρ ) , ακόμα και σε κατηφόρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted February 21, 2009 Report Share Posted February 21, 2009 Ρε παιδια τι λετε????Στο βιντεακι που ανεβασα παει 250 και το εχω παει και 260! Βεβαια καλο ει ναι να μενει ο κοφτης μιας και ο Κριτωνας (etuners) μου ειχε πει να μην το παω σε τετοιες ταχυτητες μιας και καταπονειται πολυ η τουρμιπινα... Kωστα, στο δικο σου software εχω ανεβασει τον κοφτη τελικης ταχυτητας αλλα με τιποτα δεν προτεινω παρατεταμενες ταχυτητες της ταξης των 260+Kmh, ασχετα αν το μοτερ ειναι σε θεση να μπορει απο αποψη ισχυος, ακομα και αν εχει ρυθμιστει με προτεραιοτητα την ασφαλεια. Ο κινητηρας ειναι μικρος (1,4lt) και η ειδικη ισχυς μεγαλη (150+ΗΡ/λτ) οποτε καλο ειναι οι παρατεταμενες τελικες να αποφευγονται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted February 21, 2009 Report Share Posted February 21, 2009 μην πειράζετε κόφτες θα αδρανήσετε ψηλά τούς εκκεντροφόρους σας και μετά :rolleyes: αν θέλετε περισσότερα γκάζια κάντε ουσιαστικές αλλαγές π.χ. turbo update :D Για να πάρεις περισσότερα χλμ σε τελική, μπορείς να κάνεις 2 πράγματα μόνο. Ή να αλλάξεις σχεδόν όλο το μοτέρ, κεφαλές, πιστόνια, μπιέλες, βαλβίδες και να στροφάρεις 8άρες και 9άρες, κερδίζοντας σε φάσμα που μπορεί να δουλέψει το μοτέρ, ή αλλάζοντας σασμάν, βάζοντας ένα μακρύτερο. Αν αλλάξεις τουρμπίνα, θα κερδίσεις 20 χλμ παραπάνω γιατί θα κερδίσεις 300-500 στροφές παραπάνω λόγω προγράμματος. Μέχρι εκεί. Θα τα πιάνεις πιο γρήγορα, αλλά το κέρδος θα είναι μικρό και επικινδύνο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedGolfGT Posted June 5, 2009 Report Share Posted June 5, 2009 Tα μαμα GT ρε παιδια πιανουν κοντερ 240 τελικη στις 6000 στροφες. Λογικα με προγραμμα πρεπει να ανεβαινει λιγο παραπανω το νουμερο αυτο, αλλα δε το γνωριζω με σιγουρια. Ειδικα στην 6η ταχυτητα υπαρχει περιοριστης στις 6000 στροφες κι οχι στις 7000 κ κατι που ειναι ο κοφτης στις υπολοιπες σχεσεις και γι αυτο συμβαινει αυτο. Παντως εχει δει βιντεακια που το τερματιζουν το κοντερ (260) καποιοι ξεπερνωντας και το οριο των 6000 στροφων , που σημαινει οτι εβγαλαν τον περιοριστη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μαρινος-TSI Posted June 9, 2009 Report Share Posted June 9, 2009 Στο δικο μου (140) πριν 2 εβδομαδες η βελονα τα περασε ελαχιστα τα 220, περιπου 221-222 σε κατηφορα και μου εκανε εντυπωση το κοψιμο που ηταν πολυ αισθητο, αμεσως καταλαβα οπως σωστα λετε οτι το αμαξι εχει κοφτη.Παντως τα 220 της τελικης του τα βλεπω παντα ευκολα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 9, 2009 Report Share Posted June 9, 2009 εμενα gt...εχει παει και 250 ...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klyr Posted June 9, 2009 Report Share Posted June 9, 2009 (edited) εμενα gt...εχει παει και 250 ...... Ρε παιδια τι κοφτης χιλιομετρων τι αμαξη εχουμε M3 η κανενα RS4 το αυτοκινιτο δεν εχει κοφτη χηλιομετρων . Edited June 9, 2009 by klyrouxas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedGolfGT Posted June 9, 2009 Report Share Posted June 9, 2009 Ρε παιδια τι κοφτης χιλιομετρων τι αμαξη εχουμε M3 η κανενα RS4 το αυτοκινιτο δεν εχει κοφτη χηλιομετρων . To αμαξι εχει κοφτη χιλιομετρων. Ο λογος που το εβαλαν ειναι η πιθανη καταπονηση της τουρμπινας στις τελικες. μην ξεχναμε πως για να πιανει το αμαξι αυτα τα χιλιομετρα πρεπει να δουλευει συνεχεια η τουρμπινα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klyr Posted June 9, 2009 Report Share Posted June 9, 2009 Ρε παιδια ποιος σας τα εχει πει αυτα τα πραματα ας σοβαρευτουμε λιγο δηλαδη εαν εγω βαλω το αμαξι μεσα στιν πιστα και το παω κοφτες δεν καταπονο τιν τουρμπινα . 1,4 ειναι το αμαξι δεν και GTI που ειναι 2λιτρο και μπορει και παει 250+ εγω προσοπικα σε μαμα GT εχω δει 230 δεν ειναι λιγα για 1,4 το αυτοκινιτο μεχρι εκει παει . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex7 Posted June 9, 2009 Report Share Posted June 9, 2009 Ρε παιδια ποιος σας τα εχει πει αυτα τα πραματα ας σοβαρευτουμε λιγο δηλαδη εαν εγω βαλω το αμαξι μεσα στιν πιστα και το παω κοφτες δεν καταπονο τιν τουρμπινα . 1,4 ειναι το αμαξι δεν και GTI που ειναι 2λιτρο και μπορει και παει 250+ εγω προσοπικα σε μαμα GT εχω δει 230 δεν ειναι λιγα για 1,4 το αυτοκινιτο μεχρι εκει παει . Έχεις διαβάσει καθόλου τα προϋγούμενα ποστ; Αν όχι τότε αυτό το ποστ είναι από κάποιον προγραμματιστή, διάβασέ το και πες μας ότι διαφωνείς και γιατί Kωστα, στο δικο σου software εχω ανεβασει τον κοφτη τελικης ταχυτητας αλλα με τιποτα δεν προτεινω παρατεταμενες ταχυτητες της ταξης των 260+Kmh, ασχετα αν το μοτερ ειναι σε θεση να μπορει απο αποψη ισχυος, ακομα και αν εχει ρυθμιστει με προτεραιοτητα την ασφαλεια. Ο κινητηρας ειναι μικρος (1,4lt) και η ειδικη ισχυς μεγαλη (150+ΗΡ/λτ) οποτε καλο ειναι οι παρατεταμενες τελικες να αποφευγονται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...