ekaradimos Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 Έχω το TSi με τα 140 άλογα. Ψάχνοντας λίγο βρήκα τον κωδικό VW για τα ΟΕΜ μπουζί. Είναι 101905626 ο κωδικός VW και αν το αγοράσεις απ' έξω (ΠΡΟΦΑΝΩΣ) είναι της NGK Double Platinum με κωδικό PZF6R. Από μία πρόχειρη έρευνα τα βρήκα σε e-shop 55Ε + εξ. μεταφοράς. Τα έχει βρει κανείς φθηνότερα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
attnos Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 (edited) Παιδες οπως θα ειδατε κ στα "προβληματα" αντιμετοπιζω κοψιματα στα ψιλα μετα την αλλαγη εξατμισης. Αν κ ειμαι στα 10.700 χλμ σκεφτομαι να αλλαξω τα μπουζι, δ ξερω τι αλλο μπορει να'ναι Tα συγκεκριμενα μπουζι (BOSCH F5DPOR) τα εχω δοκιμασει σε εκατονταδες περιπτωσεις απο 1ο σταδιο εως Ν-οστο σε 1.8Τ και 2.0 TFSI και ειναι οτι καλυτερο μπορει να βαλει καποιος στα μοτερ αυτα. Ειναι πιο ψιχρα απο τα δικα μας? Edit: Σκεφτικα τωρα μηπως θελω αλλη αντλια? Στο vag com εβγαλε διακοπη καυσιμου στους κυλινδρους 2 και 3 οποτε δεν ειναι το ρευμα, ωστοσο τα μπουζι κ να εχουν προβλημα δεν τα βγαζει στα σφαλματα.. Σε κανεναν δεν ετυχε αυτο το προβλημα ρε παιδια, ο μοναδικος ειμαι? Edited June 18, 2009 by attnos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 Παιδες οπως θα ειδατε κ στα "προβληματα" αντιμετοπιζω κοψιματα στα ψιλα μετα την αλλαγη εξατμισης.Αν κ ειμαι στα 10.700 χλμ σκεφτομαι να αλλαξω τα μπουζι, δ ξερω τι αλλο μπορει να'ναι Ειναι πιο ψιχρα απο τα δικα μας? Edit: Σκεφτικα τωρα μηπως θελω αλλη αντλια? Στο vag com εβγαλε διακοπη καυσιμου στους κυλινδρους 2 και 3 οποτε δεν ειναι το ρευμα, ωστοσο τα μπουζι κ να εχουν προβλημα δεν τα βγαζει στα σφαλματα.. Σε κανεναν δεν ετυχε αυτο το προβλημα ρε παιδια, ο μοναδικος ειμαι? Τα μπουζί σου είναι καινούργια. Αφού έχεις κουμπώτή εξάτμιση πήγαινε και βάλε την παλιά και δες τι κάνει το αμάξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostakisSs Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 1 κουμπωσε την παλια 2 πηγαινε σε μια αντιπροσωπια και ^#~!$#%$#&@&*%*^#*(^$!$!$!@%$^ τους! χεχεχε! 3. καλα αποτελεσματα αν και... μαλλον η το προγραμμα η ο εξατμισας σου φταιει.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 Παιδια σε καποιον με προγραμμα ενα πιο ψυχρο μπουζει οπως του ρσ4 η του σ3 σε τι βοηθαει?μηπως εχουμε προβλημα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
attnos Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 Πως να φταει το προγραμμα αφου δεν ειναι custom? Οεξατμισας σε τι να φταει αν την αλλαξε απλα κ δ αγγιξε κανενα αισθητηρα τπτ. Εγω θα την αλλαξω πισω να δο τι κανει αλλα το θεμα ειναι οτι δε θελω τη παλια εξατμιση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 22, 2009 Report Share Posted June 22, 2009 για να μας πει καποιος με σιγουρια τι κανουμε με τα καινουργια μπουζι????Μετα την τοποθετηση των νεων πρεπει να βγει ο θετικος πολος για 1 ωρα ωστε να διαβασει απο την αρχη ο εγκεφαλος τη νεα δεδομενη αυξηση ? Δεν είναι μπεκ να τα δηλώσεις. Δεν νομίζω να χρειάζεται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike21 Posted April 20, 2011 Report Share Posted April 20, 2011 Μάγκες να ρωτήσω κάτι άλλο, υπάρχουν μειονεκτήματα με το να βάλεις αρκετά πιο ψυχρά μπουζί από τα μαμά ? Και γενικά, μέχρι πόσο πιο ψυχρά είναι ιδανικό για ένα tuned αυτοκίνητο ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted April 20, 2011 Report Share Posted April 20, 2011 Μάγκες να ρωτήσω κάτι άλλο, υπάρχουν μειονεκτήματα με το να βάλεις αρκετά πιο ψυχρά μπουζί από τα μαμά ? Και γενικά, μέχρι πόσο πιο ψυχρά είναι ιδανικό για ένα tuned αυτοκίνητο ? εξαρταται.μεχρι 1 βαθμο ψυχροτερα για stage 1 ειναι απο οκ μεχρι υπερβολικο!με τιποτα παραπανω/εγω λεω να βαλω ενα βαθμο πιο ψυχρα ngk τα καινουργια μαμα του gti δηλαδη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted September 27, 2011 Report Share Posted September 27, 2011 παιδια τι κωδικο εχουν τα μαμα golf gt Μπουζι?ngk?λετε να βαλω πιο ψυχρο η οχι?του gti τη διαφορα εχουν?ευχαριστω!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgepan Posted September 28, 2011 Report Share Posted September 28, 2011 Αν δεν κάνω λάθος ο κωδικός των NGK είναι PZFR6R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geonet Posted October 12, 2011 Report Share Posted October 12, 2011 Επειδή έφτασε η ώρα να κάνω μόνος μου το service... λέω να αλλάξω τα μπουζί. Για GOLF TSI 140ps BMY βλέπω ότι η VW προτείνει τα NGK - PLATIN - PZFR6R. Μπήκα και στο site της BOSCH η οποία προτείνει για τους ΒΜΥ το BOSCH FR6HI332 Μπουζί, διπλό πλατινένιο. Υπάρχει κάποιος λόγος να μην πάρω το συγκεκριμένο BOSCH? (κάποια άλλα bosch που διάβασα στο forum κρίνονται ακατάλληλα). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geonet Posted October 13, 2011 Report Share Posted October 13, 2011 Κανένας...??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted October 13, 2011 Report Share Posted October 13, 2011 ο κωδικος των bosch ειναι f5dpor και δουλευουν αψογα στο αυτοκινητο.αυτα βαλε αν θελεις κατι καλυτερο απ τα μαμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted October 13, 2011 Report Share Posted October 13, 2011 (edited) Eγω ειχα φορεμενα τα Bosch F5DPOR για 6000 χλμ και ειχα αρκετα κροταλισματα-πυρακια το ιδιο και ενας φιλος ο tsilis_corfu και μου προτεινε τα NGK - PLATIN - PZFR6R. Απο τοτε τα κροταλισματα της μηχανης σταματησαν .Οταν τα εβγαλα να βαλω τα NGK ειταν καμμενα εντελως σαν να ειχαν 60000 χλμ .Παντως τα Bosch ειναι πιο κοντα και απο οτι μου ειπε το μαστορι ειναι για πιο μεγαλα κυβικα.Βεβαια πολλοι τα εβαλαν και δεν ειχαν κανενα προβλημα .Προσωπικη εμπειρια εκφραζω. Edited October 13, 2011 by jim75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted October 13, 2011 Report Share Posted October 13, 2011 εμένα τα bosch βγηκαν μαυρα στα πρώτα 5000 κμ και μάλιστα το ένα ήταν και κάπως αλλοιωμένα -είχα ανεβάσει και φωτο -είχα και Missfires -ξαναεβαλα τα μαμα (τα οποία όταν τα είχα βγάλει στα 15000 κμ δεν είχαν τιποτα) και είμαι μια χαρα υγ και εγώ για τα f5dpor μιλάω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geonet Posted October 14, 2011 Report Share Posted October 14, 2011 (edited) Ευχαριστώ. Μόλις παρήγγειλα 4 από τα NGK - PLATIN - PZFR6R. Edited October 14, 2011 by Geonet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 15, 2011 Report Share Posted October 15, 2011 Περίεργο γιατί τα Bosch F5DPOR τα αλλάζω κάθε 20000 και στα δύο αμάξια (Fsi - 20VT) και ποτέ δεν εμφάνισαν αυτά τα φαινόμενα αιθάλης ούτε είχα πειράκια. Είναι τελικά πως θα κάτσουν.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted October 15, 2011 Report Share Posted October 15, 2011 Περίεργο γιατί τα Bosch F5DPOR τα αλλάζω κάθε 20000 και στα δύο αμάξια (Fsi - 20VT) και ποτέ δεν εμφάνισαν αυτά τα φαινόμενα αιθάλης ούτε είχα πειράκια. Είναι τελικά πως θα κάτσουν.... Σε tsi δεν τα δοκιμασες!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 16, 2011 Report Share Posted October 16, 2011 (edited) Και σε Tsi δοκιμάστηκαν.. Full Stage 2 Εδώ και 45000 χλμ και αλλαγή κάθε 15000 Edited October 16, 2011 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted October 16, 2011 Report Share Posted October 16, 2011 μαμα!νομιζω ειναι τα καλυτερα!γιατι κανετε πειραματα?αληθεια τωρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 21, 2011 Report Share Posted October 21, 2011 Γιατί είναι καλύτερα τα ένα κλικ ψυχρότερα Για βελτιωμένα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted October 21, 2011 Report Share Posted October 21, 2011 Πάντως οι απόψεις δυίστανται...Και εγώ με τα εργοστασιαΚά είμαι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted October 21, 2011 Report Share Posted October 21, 2011 (edited) Πάντως οι απόψεις δυίστανται...Και εγώ με τα εργοστασιαΚά είμαι. +10000 Και το πιο Κουφο στα 40000 χλμ που εΚανα service αφου τους ζητησα να μου τα αλλαξουν τα εβγαλαν Και ισα που ειχαν μαυρισει.....αγνωσται αι βουλαι του σβουραμαξου :lol: Edited October 21, 2011 by svouras Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted October 21, 2011 Report Share Posted October 21, 2011 ΕχΕις δίκιο, θα βγάλω και τα δικά μου για να τα Ελέγξω και να πω ΕντυπώσΕις, αν και έχω μόλις 24.000 χλμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...