mpoukou22 Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 @poen: Όποτε θέλεις μπορούμε να βρεθούμε mate, αυτή ή την άλλη βδομάδα (εκτός από Σάββατο βράδυ) οταν κανονισετε στειλτε και κανα πμ και απο εδω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
i-VTec Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 οταν κανονισετε στειλτε και κανα πμ και απο εδω... Φέρε 1-2 χιλιάρικα να το τουρμπίσω... Κάτσε να μπούν πρώτα τα πράγματα και θα το πάω dyno... Πάνο θα σου στείλω αν είναι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos18 Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 επειδη βλεπω οτι το πασπατευεις ολη την ωρα λεω μηπως και το τουρμπισεις και ησυχασεις, αλλα και μετα οταν το συνηθισεις πλ λιγα θα σου φαινονται τα αλογα, οσα και να ναι αυτα!! πετυχαμε και ενα corolla παλιο 1.6 turbo με το γιωργο, 3χιλιαρικα ειπε για ολα... πλ λεφτα αλλα μπορει να ναι και η κλτρ μετατροπη για να δεις πλ αλογα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
i-VTec Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 επειδη βλεπω οτι το πασπατευεις ολη την ωρα λεω μηπως και το τουρμπισεις και ησυχασεις, αλλα και μετα οταν το συνηθισεις πλ λιγα θα σου φαινονται τα αλογα, οσα και να ναι αυτα!! πετυχαμε και ενα corolla παλιο 1.6 turbo με το γιωργο, 3χιλιαρικα ειπε για ολα... πλ λεφτα αλλα μπορει να ναι και η κλτρ μετατροπη για να δεις πλ αλογα!! Σίγουρα το turbo είναι η λύση για άλογα...Αλλά προς το παρόν δεν έχω τέτοιο σκοπό, προτιμώ να το δω ατμοσφαιρικό 230 άλογα με B18 παρά τουρμπάτο με 300 άλογα...Εξ'άλλου δεν είναι μόνο το τούρμπισμα, θέλει πολύ πράμα πάνω για να σηκώσει τόσα άλογα η καρότσα...Μη σκιστεί και στα δύο στο πρώτο πάτημα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 πολυ καλησπερα στα παιδια! λοιπον.. αυριο πρωι παω για το service των 30000 χιλιομετρων.. εχω λαστιχα 2 βδομαδων και παρασκευη απογευμα παω για ενα τσεκαρισμα στο προγραμμα.. οποτε βραδυ μπορουμε να κανονισουμε! γενικα να ξερεις δεν ειμαι κοντρακιας και κανονισμενα πραγματα και τετοια δεν εχω ξανακανει! θελω απλα αν κανονισουμε τελικα ναι ειναι μονο και μονο για να δουμε διαφορες nothing more Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
i-VTec Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 πολυ καλησπερα στα παιδια! λοιπον.. αυριο πρωι παω για το service των 30000 χιλιομετρων.. εχω λαστιχα 2 βδομαδων και παρασκευη απογευμα παω για ενα τσεκαρισμα στο προγραμμα.. οποτε βραδυ μπορουμε να κανονισουμε! γενικα να ξερεις δεν ειμαι κοντρακιας και κανονισμενα πραγματα και τετοια δεν εχω ξανακανει! θελω απλα αν κανονισουμε τελικα ναι ειναι μονο και μονο για να δουμε διαφορες nothing more Χαχα no worries φίλε μου, κι εγώ σπάνια κανονίζω και πάντα σε φιλικό κλίμα...Οι του "εχθρικού" ας πάνε να βρούνε άλλους... Μιλάμε από Παρασκευή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos18 Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 i-vtec θα κατεβουμε σμρ με γιωργο και τον τσι θα ρθεις?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
i-VTec Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 i-vtec θα κατεβουμε σμρ με γιωργο και τον τσι θα ρθεις?? Χλωμό για απόψε Πάνο, τώρα το είπα και στον Γιώργο στο MSN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos18 Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 σε κανα add msn... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos18 Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 κανενας αλλος για σμρ?? να κανουμε καμια δοκιμουλα?? θα μαστε ενα 5αρι tsi και ενα vti 160αρι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vw16v Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 καλή χρονιά σε όλους. Κόντρα με τον κολλητό μου αυτός με mx5 (1.8 το καινούργιο, 25.000χλμ έχει κάνει) δικάβαλοι και οι δύο και εγώ με Golf tsi 140 φορτωμένο full (γεμάτο πορτ μπαγκαζ, ούτε καρφίτσα δεν χόραγε) από 2ες μέχρι 4ες 4 αμάξια και άνοιγε κι άλλο. Από στάση δεν είχα βγάλει το asr και σπιναρε η 1η και η 2η με αποτέλεσμα να μου φύγει μισό φτερό και να μείνει η διαφορά μέχρι τα 150 (περίεργο μου φάνηκε). κόντρα στην βούτα με rx8 αγνώστων στοιχείων (μεγαλύτερου διαμέτρου εξατμίσεις, μαύρες ζάντες, φώτα xenon) δικάβαλος αυτός μόνος εγώ δύο αμάξια από 0 -160 πίσω εγώ και δεν μου άνοιγε άλλο. Πάλι με το asr ενεργοποιημένο. Ανοίξαμε αρκετές φορές και η διαφορά παρέμενε η ίδια. Ακόμα και το 192αρι να είχε (πες με τισ διάφορες μ@λ@κιες να είχε 200 στον στρόφαλο) μου φάνηκε αργό. Σημειωτόν το αυτοκίνητο έχει 8,500χλμ. Γενικά με εξέπλιξαν τα αποτελέσματα. Το asr παίζει κανένα ρόλο σε κόντρα από στάση; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
i-VTec Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 καλή χρονιά σε όλους. Κόντρα με τον κολλητό μου αυτός με mx5 (1.8 το καινούργιο, 25.000χλμ έχει κάνει) δικάβαλοι και οι δύο και εγώ με Golf tsi 140 φορτωμένο full (γεμάτο πορτ μπαγκαζ, ούτε καρφίτσα δεν χόραγε) από 2ες μέχρι 4ες 4 αμάξια και άνοιγε κι άλλο. Από στάση δεν είχα βγάλει το asr και σπιναρε η 1η και η 2η με αποτέλεσμα να μου φύγει μισό φτερό και να μείνει η διαφορά μέχρι τα 150 (περίεργο μου φάνηκε). κόντρα στην βούτα με rx8 αγνώστων στοιχείων (μεγαλύτερου διαμέτρου εξατμίσεις, μαύρες ζάντες, φώτα xenon) δικάβαλος αυτός μόνος εγώ δύο αμάξια από 0 -160 πίσω εγώ και δεν μου άνοιγε άλλο. Πάλι με το asr ενεργοποιημένο. Ανοίξαμε αρκετές φορές και η διαφορά παρέμενε η ίδια. Ακόμα και το 192αρι να είχε (πες με τισ διάφορες μ@λ@κιες να είχε 200 στον στρόφαλο) μου φάνηκε αργό. Σημειωτόν το αυτοκίνητο έχει 8,500χλμ. Γενικά με εξέπλιξαν τα αποτελέσματα. Το asr παίζει κανένα ρόλο σε κόντρα από στάση; Τα αποτελέσματα λογικά μου φαίνονται σε γενικές γραμμές...Ειδικά το RX-8 αν σου έκανε παραπάνω θα ήταν περίεργο, μη σου πω ότι αφού ήταν δικάβαλος έπρεπε να είσαι και πιό κοντά του μέχρι τα 160 (δε ξέρω αν ξεκίνησε καλά από στάση βέβαια γιατί τα RX-8 είναι πισωκίνητα όπως και να το κάνουμε). Όσο για το MX-5, έχω ανοίξει 2-3 φορές με το καινούργιο πού όλες ήταν 1.8 λογικά...Μέχρι τα 180 πηγαίναμε σχεδόν πάντα κόπιες, άντε να ήμουν μισο-ένα αμάξι μπροστά εγώ ανάλογα με τον άλλο οδηγό... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GGT_29 Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 (edited) Ηταν κανείς απο εδώ με golf V gt, Εχτές στην Μαραθώνος με κατέυθυνση προς Μαραθώνα? Μου φάνηκε για βελτιωμένο και πήγαινε σχετικά καλά. Μπορεί να κάνω και λάθος. Ανοίξαμε απο τετάρτες (νομίζω) εγώ απο πίσω και χωρίς να το πηγαίνω τέρμα μέχρι τα 210 ήμουν 4-5 αυτοκίνητα μπροστά ίσως και παραπάνω. Στο δεύτερο πάτημα ήρθε επιταγχυνόμενος απο πίσω και δεν πρόλαβα να κατεβάσω απο έκτη γιατί έστριψα παρακάτω. Εγω έχω GTI Ed30 απο etuners 300 HP. Καλη Χρονιά σε όλους. Edited January 7, 2010 by GGT_29 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 με S2000 280 ps sta γιαννενα ,ενα μπλε προς το μωβ στην περιφερειακη....απο φαναρια ξεκιναγαμε και οι δυο... απλα ειχαμε παντα 3 αυτοκιμητα αναμεσα μας...και αυτο γιατι ποτε εδν καταφερα να τον πιασω...χαχαχαχαχ....το μονο που εκανα ημουν σταθερα μεχρι τα 130 πισω του, δηλαδη δεν μου ανοιγε την αποσταση..αλλα μετα την ξεσκιζε...δεν πιανοταν...οταν σταματησε πιο κατω των ρωτησα ποσα ειναι και μου λεει 280 με εστειλε....ειχε και 2 εξατμισεις απο πισω σαν απο street να ηταν...πηγαινε βολιδα...κερναγε τσαγακι αβερτα....τωρα δεν ξερω αν ειχε πεταξει και τουρμπο πανω του αλλα μεχρι τα 130 νομιζω ηταν ιδια με μενα...βεβαια πεταγοταν σαν κατσικι λογω πισω κινησης και εμενα χαζοσπινιαρε αλλα επειδη το καναμε 4 φορες αυτο!!!δεν ειχα πλεον αμφιβολια οτι πηγαινε παντου πολυ καλυτερα...απλα κρυο δροσιστικο τσα ι με λεμονι αν θυμαμαι καλα ηπια εκεινη την μερα ...χαχαχα,εγω να πουμε οτι με οτι εχει να ειναι στα μαμα αλογα του σ2000(240)!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 (edited) Μετά την συνάντηση που είχαμε εχθές πήγαμε λιμανάκια για να δούμε τι παίζει το καινούριο set up στο golf … δεν προλάβαμε ένα ττ φουσκωτό με το φανταστικό body kit τσαούσης είχε επισκεφθεί την μπαργιέρα της πρώτης δεξιάς στροφής ... ( κρίμα το ήξερα το παλικάρι ) ,,,στο γυρνά προσπαθεί να παει γρήγορα ένα Toyota t-spor .. έχω κόψει αρκετά μην ανεβαίνει κανένα καρούμπαλο από το μπαμ του ττ , .. το t-spor είναι πίσω 40 μέτρα περίπου του ανάβω alarm μήπως και κόψει ,γιατί στο inland στο ανέβα την στήνουν ... ο τύπος βγαίνει αντίθετο δεν τρακάρει με κανέναν .. αλλά ο τοίχος της δεξιάς ήταν εκεί και ....ΜΠΑΜ ,, καλό ΜΠΑΜ .. εαν ολοι αυτοι οι άσχετοι έμπαιναν σε μια πιστά να κάνουν ένα track day δεν θα κατάστρεφαν την περιουσία τους και δεν θα κινδύνευαν οι άμαχοι .. Ναι θα μου πεις μιλάς και εσύ ... αλλά ξεκα@@@@ στης πίστες και στους αγώνες .. ελατέ και εσείς Edited January 8, 2010 by nick2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 Μετά την συνάντηση που είχαμε εχθές πήγαμε λιμανάκια για να δούμε τι παίζει το καινούριο set up στο golf … δεν προλάβαμε ένα ττ φουσκωτό με το φανταστικό body kit τσαούσης είχε επισκεφθεί την μπαργιέρα της πρώτης δεξιάς στροφής ... ( κρίμα το ήξερα το παλικάρι ) ,,,στο γυρνά προσπαθεί να παει γρήγορα ένα Toyota t-spor .. έχω κόψει αρκετά μην ανεβαίνει κανένα καρούμπαλο από το μπαμ του ττ , .. το t-spor είναι πίσω 40 μέτρα περίπου του ανάβω alarm μήπως και κόψει ,γιατί στο inland στο ανέβα την στήνουν ... ο τύπος βγαίνει αντίθετο δεν τρακάρει με κανέναν .. αλλά ο τοίχος της δεξιάς ήταν εκεί και ....ΜΠΑΜ ,, καλό ΜΠΑΜ .. εαν ολοι αυτοι οι άσχετοι έμπαιναν σε μια πιστά να κάνουν ένα track day δεν θα κατάστρεφαν την περιουσία τους και δεν θα κινδύνευαν οι άμαχοι .. Ναι θα μου πεις μιλάς και εσύ ... αλλά ξεκα@@@@ στης πίστες και στους αγώνες .. ελατέ και εσείς Μάχη χθες.... με τις μπαριέρες και τα κρασπεδα. Αφου δεν χτυπησε κανενας παλι καλα να λεμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 Μάχη χθες.... με τις μπαριέρες και τα κρασπεδα. Αφου δεν χτυπησε κανενας παλι καλα να λεμε. Η διάφορα της ευθείας με τις στροφές είναι η ασχετοσύνη και η τύχη που πιστεύουν κάποιοι ότι δεν θα πάθουν τίποτα Ελληνάρας σε κόντρα με m5vs rs4 καθώς πηγαίναμε για μέγαρα... του λεω θα σκοτωθείς την επόμενη .. μου απαντάει σε μένα θα τύχη ... Στην πιστά τσακίσθηκε και δεν έπαθε τίποτα ,,, εάν την είχε κάνει στην αριστερή πριν το βενζινάδικο με 240 km είσοδο είχαμε τι θα γινότανε ρε φίλε Γιατί μου έτυχε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
i-VTec Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 Η διάφορα της ευθείας με τις στροφές είναι η ασχετοσύνη και η τύχη που πιστεύουν κάποιοι ότι δεν θα πάθουν τίποτα Ελληνάρας σε κόντρα με m5vs rs4 καθώς πηγαίναμε για μέγαρα... του λεω θα σκοτωθείς την επόμενη .. μου απαντάει σε μένα θα τύχη ... Στην πιστά τσακίσθηκε και δεν έπαθε τίποτα ,,, εάν την είχε κάνει στην αριστερή πριν το βενζινάδικο με 240 km είσοδο είχαμε τι θα γινότανε ρε φίλε Γιατί μου έτυχε Πεδίο μάχης χτες τα Λιμανάκια...Γιατί ενώ είχε γλίτσα κάτω από την αρχή μέχρι το τέλος τους, αυτοί μπαίνανε όπως συνήθως τάπα...Δεν τους φταίει κανείς παρά ο εαυτός τους... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 Ο τύπος που είχε το ττ όπως είπα τον γνωρίζω προσωπικά ,, είναι γνωστής της βελτίωσης ,, η χαζομάρα που έκανε είναι ότι πήγε να ρυθμίσει το haltex control , ... στα λιμανάκια ... εεεε ρε περίσσευμα .. Ο αλός βάζει μια ανάρτηση σε gt και πιστεύει ότι έχει τα s-3 στης στροφές.. και τώρα πληρώνει της δόσεις χωρίς να έχει αμάξι ... και λεει φταιει η ανάρτηση πριν έμπαινα καλύτερα με της μαμά ... αλός γουδοχέρης αυτός On topic τώρα πριν 45 λεπτά γύρναγα από κορυδαλλό με golf 2 -8v g60 rally.. tuning by πατέρας μου πριν 15 χρόνια με geleander από bilton του 1995 . ¶νοιξα με opc … δεν μπορούσε να το χωνέψει ότι από 2η τρωει κολόνα και με μαζεύει μετά τα 160 .. είναι τετρακίνητη η golfo ρε φιλαρακι του λεω ... και τέλος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
i-VTec Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 Ο τύπος που είχε το ττ όπως είπα τον γνωρίζω προσωπικά ,, είναι γνωστής της βελτίωσης ,, η χαζομάρα που έκανε είναι ότι πήγε να ρυθμίσει το haltex control , ... στα λιμανάκια ... εεεε ρε περίσσευμα .. Ο αλός βάζει μια ανάρτηση σε gt και πιστεύει ότι έχει τα s-3 στης στροφές.. και τώρα πληρώνει της δόσεις χωρίς να έχει αμάξι ... και λεει φταιει η ανάρτηση πριν έμπαινα καλύτερα με της μαμά ... αλός γουδοχέρης αυτός On topic τώρα πριν 45 λεπτά γύρναγα από κορυδαλλό με golf 2 -8v g60 rally.. tuning by πατέρας μου πριν 15 χρόνια με geleander από bilton του 1995 . ¶νοιξα με opc … δεν μπορούσε να το χωνέψει ότι από 2η τρωει κολόνα και με μαζεύει μετά τα 160 .. είναι τετρακίνητη η golfo ρε φιλαρακι του λεω ... και τέλος Το καλύτερο είναι να πας σε μια πίστα να κάνεις τις ρυθμίσεις σου σε ανάρτηση, διαφορικά κ.λπ...Όχι σε δημόσιο δρόμο και ειδικά στα λιμανάκια! Και για άλλη μιά φορά οι θαυματουργές ελληνικές μπάρες τα κατάφεραν...Το ΤΤ είχε χωθεί ΚΑΤΩ από τις μπάρες και δεν είχε σταματήσει πάνω τους...Με κίνδυνο του οδηγού...Χίλιες φορές να κρατήσει η μπάρα το αμάξι κι ας πάθει μεγαλύτερη ζημιά, παρά να μπεί μέσα και να φάει τους επιβάτες... Υ.Γ. Oldies ftw. go Γκόλφω ΙΙ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twoface Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 (edited) Πάτησα σήμερα με ένα Golf 6 1.4TSi με φίλτρο πρόγραμμα που δήλωνε 210hp 2 πατήματα απο 2αρες πρώτο πάτημα 3 κόρνες δικές του στο κούμπωμα 3 την χάνω (κουλαμάρααααα) μου σκάει ένα αμάξι και τελειώματα 5η είμαι 1.5 αμάξι μπροστά (δεν κόπηκε η κόντρα και καλά έγινε δικό μου το λάθος) Δεύτερο πάτημα πάλι απο ρολ μια κολόνα μπροστά εγώ. Την διαφορά μου την είπαν παιδιά που ήταν πάνω σε γέφυρα (ΟΧ) Edited January 8, 2010 by TwoFaCe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 Πατηματάκι με RX-8 (λογικά Challenge!) από 3ες μέχρι τελικές 220-230χλμ/ωρα, πηγαίναμε καρμπόν...Με 2-3 αμάξια διαφορά ξεκίνησε το άνοιγμα και έμεινε σταθερή.Τελικά κάτι κάνει το Golfάκι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 (edited) to 180ri ειναι αυτο σωστα??τρεξε και με το κοσμος(240) απο σταση να δεις διαφορα....εχω και με τα δυο εμπειρια και πεταγονται σαν κατσικια λογω πισω κινησης..τα ατιμα...μονο απο ρολαριστες καταφερα να ξεφυγα και εγω... Edited January 9, 2010 by quicksilver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 Νομίζω 192 βγάζει το challenge και 231 το cosmo. Χαχα, φαντάσου, εσύ είσαι και πολύ δυνατός! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markk Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 (edited) Ο αλός βάζει μια ανάρτηση σε gt και πιστεύει ότι έχει τα s-3 στης στροφές.. και τώρα πληρώνει της δόσεις χωρίς να έχει αμάξι ... και λεει φταιει η ανάρτηση πριν έμπαινα καλύτερα με της μαμά ... αλός γουδοχέρης αυτός Eγώ δεν έχω αλλάξει ποτέ μου ανάρτηση σε αμάξι, και σε τουλάχιστον 3 από όσα θυμάμαι, το 1 εκ των οποίων είναι και το golf το τελευταίο, όσες φορές έτυχε μετά από υπερβολή να φύγει το αμάξι, ήταν απίστευτα εύκολο να το ελέγξεις και να το επαναφέρεις. Τουλάχιστον σε αυτές τις ταχύτητες. Κάτι μου λέει όμως πως με aftermarket ανάρτηση μπορεί να μεγαλώσουν τα όρια που θα κρατάει, αλλά όταν θα φύγει θα είναι και πιο δύσκολο να το μαζέψεις. Και νομίζω αν θα πετύχει αυτό έχει να κάνει αποκλειστικά με τον οδηγό και την εμπειρία του. Edited January 9, 2010 by Markk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...