Jump to content
Pedro

Πρόβλημα στο άναμμα του κομπρέσσορα Golf 6 !160 Ps

Recommended Posts

Παιδιά σας παρακαλώ όποιος γνωρίζει κάτι σχετικό ας με βοήθήσει και εμένα!!

Είναι τώρα μια βδομάδα που στα καλά καθούμενα εκεί που πήγαινα με το αυτοκίνητο ξεκίνησε να κάνει ένα σφύριγμα σαν σκουριασμένη λίμμα στο πεζοδρόμιο αντί για το τσακ που κανει όταν ανοίγει ο κομπρέσσορας!Οταν κλέινει πάλι ακούγεται κανονικά!!!

Λέωμ κατι περίεργο συμβαίνει και την άλλη μέρα τοπρωί το πήγα στον φιλοσίδη στο σερβις!!!Εκέινος προσπάθησε να με πείσει πως δεν έχει τίποτα το αυτοκίνητο και ότι έτσι κάνουν όλα!!!Το αμάξι το έχουν πολλοί συνάδελφοί μου και δεν έχει βγάλει αντίστοιχο πρόβλημα!!!

Ένας μηχανικός εκεί με πήγε βόλτα με ένα scirocco που φοράει την ίδια μηχανή με το δικό μου προσπαθώντας να μου δείξει ότι και αυτό θα έκανε τον ίδιο θόρυβο!!!Φυσικά το αμάξι δούλευε ρολόι και δεν έκανε τον θόρυβο!!!Η απάντηση του ήταν ότι θα το κάνει σε λίγο καιρό γιατί όλα έτσι κάνουν και το επιβεβαιώνουν λέει και οι γερμανοί!!!

Αφού έκατσα στο συνεργείο και αυτός με απέφευγε επειδικτικά στο τέλος αφού τον έπρειξα κανονικά όμως γιατι με ψιλοέπιασε η υστερία μου και φώναζα είπε στον βοηθό του να μου παραγείλλει μια αντλία νερού!!Χωρίς καν να ανοίξει το καπώ του αυτοκινήτου μου!!!

Είναι τραγικό!!Μπορεί σας παρακαλώ κάποιος να μου πεί αν ξέρει τί συμβαίνει!!!Πάω να τρελλαθώ!!Πώς αυτός βρήκε το πρόβλημα χωρίς να το κοιτάξει??

Είχε ποτέ κανείς σας αντίστοιχο πρόβλημα???

Edited by PEDRO
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά σας παρακαλώ όποιος γνωρίζει κάτι σχετικό ας με βοήθήσει και εμένα!!

Είναι τώρα μια βδομάδα που στα καλά καθούμενα εκεί που πήγαινα με το αυτοκίνητο ξεκίνησε να κάνει ένα σφύριγμα σαν σκουριασμένη λίμμα στο πεζοδρόμιο αντί για το τσακ που κανει όταν ανοίγει ο κομπρέσσορας!Οταν κλέινει πάλι ακούγεται κανονικά!!!

Λέωμ κατι περίεργο συμβαίνει και την άλλη μέρα τοπρωί το πήγα στον φιλοσίδη στο σερβις!!!Εκέινος προσπάθησε να με πείσει πως δεν έχει τίποτα το αυτοκίνητο και ότι έτσι κάνουν όλα!!!Το αμάξι το έχουν πολλοί συνάδελφοί μου και δεν έχει βγάλει αντίστοιχο πρόβλημα!!!

Ένας μηχανικός εκεί με πήγε βόλτα με ένα scirocco που φοράει την ίδια μηχανή με το δικό μου προσπαθώντας να μου δείξει ότι και αυτό θα έκανε τον ίδιο θόρυβο!!!Φυσικά το αμάξι δούλευε ρολόι και δεν έκανε τον θόρυβο!!!Η απάντηση του ήταν ότι θα το κάνει σε λίγο καιρό γιατί όλα έτσι κάνουν και το επιβεβαιώνουν λέει και οι γερμανοί!!!

Αφού έκατσα στο συνεργείο και αυτός με απέφευγε επειδικτικά στο τέλος αφού τον έπρειξα κανονικά όμως γιατι με ψιλοέπιασε η υστερία μου και φώναζα είπε στον βοηθό του να μου παραγείλλει μια αντλία νερού!!Χωρίς καν να ανοίξει το καπώ του αυτοκινήτου μου!!!

Είναι τραγικό!!Μπορεί σας παρακαλώ κάποιος να μου πεί αν ξέρει τί συμβαίνει!!!Πάω να τρελλαθώ!!Πώς αυτός βρήκε το πρόβλημα χωρίς να το κοιτάξει??

Είχε ποτέ κανείς σας αντίστοιχο πρόβλημα???

Για ριξε μια ματια εδω: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=20810

Μπορεί να βρεις κάποια πληροφορία!

Υ.Γ. : Επρεπε να το είχες ανοίξει στα Προβλήματα

Edited by Tsilis_Corfu
Link to comment
Share on other sites

Φίλε pedro σε παρακαλώ ενημέρωσε μας εάν με την τοποθέτηση της καινούργιας αντλίας νερού λύθηκε το πρόβλημα.

Τουλάχιστον να ξέρουμε τι να κάνουμε αν μας συμβεί το ίδιο.

Link to comment
Share on other sites

οσοι θελετε για αυτο το προβλημα μπειτε στο λινκ που εδωσε ο φιλος πιο πανω.θα τα ρειτε ολα.μην περιμενε ομως να βγαλετε ακρη.και να αλλαξετε αντλια νερου θα ξαναγινει το ιδιο μετα απο λιγο καιρο

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά βάζωντας καινουργια αντλία νερού το πρόβλημα λύθηκε!!!!

Θα αλλάξω όσες χρειαστεί μέχρι να μην το ξανακάνει ποτέ!!!!!!

¶!!Και για να ξέρετε οι ίδιοι στην αντιπροσωπεία μου είπαν πως θα το ξανακάνει!!!

¶λλα όχι τόσο έντονα αυτη τη φορά!!!!!

Ελπίζω πάντως να ηρεμήσω!!!

Link to comment
Share on other sites

¶ρα το πρόβλημα δεν είναι στον κομπρέσορα αλλά στην αντλία νερού...

Έχω καταλάβει σωστά...?

Αν ναι, τότε μήπως πρέπει να αλλάξει ο τίτλος του thread...?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά σας παρακαλώ όποιος γνωρίζει κάτι σχετικό ας με βοήθήσει και εμένα!!

Είναι τώρα μια βδομάδα που στα καλά καθούμενα εκεί που πήγαινα με το αυτοκίνητο ξεκίνησε να κάνει ένα σφύριγμα σαν σκουριασμένη λίμμα στο πεζοδρόμιο αντί για το τσακ που κανει όταν ανοίγει ο κομπρέσσορας!Οταν κλέινει πάλι ακούγεται κανονικά!!!

Λέωμ κατι περίεργο συμβαίνει και την άλλη μέρα τοπρωί το πήγα στον φιλοσίδη στο σερβις!!!Εκέινος προσπάθησε να με πείσει πως δεν έχει τίποτα το αυτοκίνητο και ότι έτσι κάνουν όλα!!!Το αμάξι το έχουν πολλοί συνάδελφοί μου και δεν έχει βγάλει αντίστοιχο πρόβλημα!!!

Ένας μηχανικός εκεί με πήγε βόλτα με ένα scirocco που φοράει την ίδια μηχανή με το δικό μου προσπαθώντας να μου δείξει ότι και αυτό θα έκανε τον ίδιο θόρυβο!!!Φυσικά το αμάξι δούλευε ρολόι και δεν έκανε τον θόρυβο!!!Η απάντηση του ήταν ότι θα το κάνει σε λίγο καιρό γιατί όλα έτσι κάνουν και το επιβεβαιώνουν λέει και οι γερμανοί!!!

Αφού έκατσα στο συνεργείο και αυτός με απέφευγε επειδικτικά στο τέλος αφού τον έπρειξα κανονικά όμως γιατι με ψιλοέπιασε η υστερία μου και φώναζα είπε στον βοηθό του να μου παραγείλλει μια αντλία νερού!!Χωρίς καν να ανοίξει το καπώ του αυτοκινήτου μου!!!

Είναι τραγικό!!Μπορεί σας παρακαλώ κάποιος να μου πεί αν ξέρει τί συμβαίνει!!!Πάω να τρελλαθώ!!Πώς αυτός βρήκε το πρόβλημα χωρίς να το κοιτάξει??

Είχε ποτέ κανείς σας αντίστοιχο πρόβλημα???

Πηγαινε και σε αλλη αντιπροσωποια και ρωτα τους .... :)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά βάζωντας καινουργια αντλία νερού το πρόβλημα λύθηκε!!!!

Θα αλλάξω όσες χρειαστεί μέχρι να μην το ξανακάνει ποτέ!!!!!!

¶!!Και για να ξέρετε οι ίδιοι στην αντιπροσωπεία μου είπαν πως θα το ξανακάνει!!!

¶λλα όχι τόσο έντονα αυτη τη φορά!!!!!

Ελπίζω πάντως να ηρεμήσω!!!

aspiration

hot-film air mass meter, cast alloy throttle body with electronically controlled Bosch "E-Gas" 'drive by wire' throttle butterfly valve

90 kW & 92 kW variants ? two-part plastic intake manifold, turbocharger incorporated in exhaust manifold with maximum boost pressure 1.8 bar, water-cooled intercooler integrated into intake manifold

103 kW to 125 kW variants ? multi-ribbed belt-driven fifth-generation Eaton Roots-type positive displacement supercharger operated by a magnetic clutch integrated in a module inside the water pump, internal step-down ratio on the input end of the synchronisation gear pair, and KKK turbocharger with integrated wastegate connected in series, administrated by a control flap, 2.5 bar pressure at 1,500 rpm, front mounted intercooler (FMIC)

Ναι είναι λογικό να το ξανακάνει. Από κατασκευής κάθε TSI θα τον παρουσιάσει κάποια στιγμή, άλλες φορές πιο σύντομα, άλλες πιο αργά. Δύο διαφορετικά TSI των 60.000χλμ θα κάνουν περίπου τον ίδιο θόρυβο.

Ο θόρυβος αυτός λοιπόν προέρχεται από ένα μαγνητικό συμπλέκτη που είναι ενσωματωμένος στην αντλία νερού. Ό συμπλέκτης αυτός χρειάζεται δε για να εμπλέκεται και να απεμπλέκεται ο κομπρέσσορας στο επιθυμιτό εύρος στροφών.

Όταν πατάμε προοδευτικά το γκάζι ο συμπλέκτης εμπλέκει τον κομπρέσσορα προοδευτικα. Όταν πατάμε απότομα το γκάζι ο συμπλέκτης εμπλέκει πιο απότομα τον κομπρέσσορα. Το τρίξιμο λοιπόν προέρχεται από τις επιφάνειες σύμπλεξης που τρίβονται λίγο πιο βίαια μέχρι να ολοκληρωθεί η σύμπλεξη λόγω της απότομης εμπλοκής. Αυτό συμβαίνει γιατί με τη χρήση οι επιφάνειες σύμπλεξης δεν είναι καθαρές όπως συμβαίνει με ένα καινούριο συμπλέκτη ή γιατί με τη χρήση απέκτησαν τζόγο. Και στις δυο περιπτώσεις εφόσον θόρυβος δεν συνεχίζεται, σημαίνει πως η σύμπλεξη έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς και οι επιφάνειες δεν "τρίβονται" αλλο μεταξύ τους.

Αντί να σου αλλάξουν αντλία θα μπορούσαν να τον ανοίξουν και να τον καθαρίσουν, (αν μπορεί να γίνει, δεν έχω δει το μηχανισμό από κοντα) ή να τον σφίξουν για την περίπτωση που έχει τζόγο. Πάντως δεν είναι σε καμία περίπτωση θόρυβος που θα πρέπει να σε κάνει να ανησυχήσεις, για αυτό και στην αντιπροσωπεία είναι τόσο καθησυχαστικοί.

Edited by AceGRC
Link to comment
Share on other sites

ΟΛΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ η θα το κανουν στο μελλον...........

Το αποτελεσμα ειναι καποια αργοπορια στην σπιρταδα του αυτοκινητου ....δυστηυχως...

Η λυση θα ερθει λενε συντομα....

Η αντλια ειναι νερου..........

Link to comment
Share on other sites

ΟΛΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ η θα το κανουν στο μελλον...........

Το αποτελεσμα ειναι καποια αργοπορια στην σπιρταδα του αυτοκινητου ....δυστηυχως...

Η λυση θα ερθει λενε συντομα....

Η αντλια ειναι νερου..........

Ποια θα είναι η λύση ? νέα αντλία?

Link to comment
Share on other sites

επαναφερω το θεμα.σημερα πηγα στην αντιπροσωπεια για το 6αρι 160 για ενα λαστιχακι που κοπηκε και βγηκε αποτη θεση του μαστορασ ειπε πωσ πρεπει να ααλαξω αντκια νερου ηρθε εντολη απο γερμανια πλεον να αλλαζονται οι αντλιες.εβγαλαν νεες αναβαθμισμενες οπου το προβλημα του τριξιματος εξαλειφεται

Link to comment
Share on other sites

Σημαντική είδηση αυτή!!!Προβλέπω το αδιαχώρητο στα συνεργεία από κάθε λογής VWάμαξο με τον εν λόγω κινητήρα..

Link to comment
Share on other sites

αμ ,πορείς γίνε λίγο πιο σαφής γιατί όσοι έχουμε tsi θα πάμε να την αλλάξουμε!! πες μας κάτι παραπάνω και οπωςσήποτε το όνομα της αντιπροσωπείας! αν και ειμαι αθήνα, σε περίπτωση που μου πουν λαλακίες να τους πω στην ΤΑΔΕ αντιπροσωπεία έκαναν αυτό και να το βουλώσουν!

Link to comment
Share on other sites

επαναφερω το θεμα.σημερα πηγα στην αντιπροσωπεια για το 6αρι 160 για ενα λαστιχακι που κοπηκε και βγηκε αποτη θεση του μαστορασ ειπε πωσ πρεπει να ααλαξω αντκια νερου ηρθε εντολη απο γερμανια πλεον να αλλαζονται οι αντλιες.εβγαλαν νεες αναβαθμισμενες οπου το προβλημα του τριξιματος εξαλειφεται

Αυτό είναι επίσημο ή ανεπίσημο? Υπάρχει εντολή για όλα τα TSI 160, γιατί εγώ προχθές που ήμουν στην αντιπροσωπεία για το πρόβλημα του ABS, δεν μου ανέφεραν τίποτα. Κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου ήταν παρών ο επιθεωρητής των εξουσιοδοτημένων συνεργείων VW.

Λες να ξέχασαν τόσο σημαντική εντολή μπροστά στον επιθεωρητή τους?

Υ.Γ. Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τριξίματα κλπ.

Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια.στον μανδυλα πηγα.αλλεσ λεπτομερειες δεν εχω απλα ο τεχνικος συμβουλος το πηρε μονος του για βολτα,χωρις να αναφερω εγω οτι κανει θορυβο η οτιδηποτε κ μου πε οτι χρειαζεται αλλαγη η αντλια νερου.του λεω πως το ειχαμε κανει κ στο παρελθον τσεκ το αμαξι κ οντως ακουγοτανε το τριξιμο κ πως τοτε ειπατε πως δεν χρειζεται αλλαγη διοτι θατο ξανακανει ειναι το υλικο ετσι.τωρα ειπε ειναι καινουριεσ αντλιες αναβαθμισμεμες κ εχουν εντολη να τις αλλαζουν.μαλιστα με ρωτουσε ποτε θα το παω κ πως χρειαζονται 3 ωρες αυτα ελπιζω ναβοηθησα

Link to comment
Share on other sites

Είναι αλήθεια τελικά!!!!

Έχει έρθει διόρθωση απο την VW να αλλαχτουν οι αντλίες νερού που τρίζουν!!!

Σήμερα έβαλα την νκαι νούργια μου!!!

Ο ήχος τώρα είναι τελείως διαφορετικός το λουρί και ητροχαλία του κομπρεσσορα από τελειως διαφορετικό υλικό και αρπάει και γρηγορότερα χωρίς να νιώθω τον δισταγμό που ένιωθα με την προηγούμενη όταν πάταγα το γκάζι!!!!!

Όποιος έχει το πρόβλημα ας πάει να το φτιάξει!!!!

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι!

Αντε να το πάω για σέρβις λοιπόν!

κανένα νέο?

τί πρέπει να πώ στην αντιπροσωπεία για να ζητήσω την αναβάθμιση?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θέλω 2500 χλμ ακόμη για το πρώτο σέρβις...Οπότε μέχρι τότε δεν πάω αντιπροσωπεία.

άλλος κανείς?

και εγώ θα πάω σε ένα μήνα περίπου και ετοιμάζομαι

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.