Jump to content
ChrisUP!

Na Balw 225/45/17 Sto 1.6fsi

Recommended Posts

έχω βρει από ένα φιλαράκι την ζάντα που φοράει το golf το mk5 το gt και λέω να την βάλω στο golf (mk5 1.6fsi)

να το κάνω..?

επιτρεπεται η χρήση ΜΟΝΟ ελληνικών χαρακτήρων στις δημοσιεύσεις

Edited by mourh
Link to comment
Share on other sites

Βάλτες τι το σκέφτεσαι.....Θα χάσεις λίγο από την επιτάχυνση και την άνεση που έχεις αλλά θα κερδίσεις στην αίσθηση του τιμονιού και στο κράτημα στις στροφές .Τέλος από αισθητικής πλευράς η 17άρα είναι κλάσης ανώτερη. B)

Edited by Professor
Link to comment
Share on other sites

απο ''μαμα'' τι διασταση φορας;

195/60/15 "αλουμινου",αλλα έβγαινε και με 205/55/16

Edited by mourh
Link to comment
Share on other sites

Βάλτες τι το σκέφτεσαι.....Θα χάσεις λίγο από την επιτάχυνση και την άνεση που έχεις αλλά θα κερδίσεις στην αίσθηση του τιμονιού και στο κράτημα στις στροφές .Τέλος από αισθητικής πλευράς η 17άρα είναι κλάσης ανώτερη. ;)

σίγουρα...μου είπαν ότι μπορώ να βάλω 215 λάστιχο θα είναι καλύτερο για το αμάξι..πια είναι η γνώμη σου?

Edited by mourh
Link to comment
Share on other sites

θα εχεις μια διαφορα της ταξης του 3,04%.προσωπικα δεν θα την εκανα την αλλαγη εφοσον η διαφορα ξεπερναει το ασφαλες οριο του 2%.

Edited by joop.
Link to comment
Share on other sites

τι διαφορα έχει το άζωτο που βάζουν μερική από τον κλασικό αέρα?

Edited by mourh
Link to comment
Share on other sites

Mε 205 λάστιχο μαμά διάσταση η διαφορά με το 225 είναι ανεπαίσθητη:0,3783%.Εγώ δεν θα έβαζα 215 γιατί η vw δεν χρησιμοποιεί αυτό το πλάτος πέλματος στο Golf.

Edited by Professor
Link to comment
Share on other sites

ti diafora exei to azoto pou bazoun meriki apo ton klasiko aera?

μην μπερδευεις τα θεματα γιατι θα χασουμε το τοπι,κανε ενα search πρωτα ;)

καλο ειναι να μην ανεβεις σε μαγαλυτερη διασταση απο την εναλλακτικη που συνιστα ο κατασκευαστης.

Edited by joop.
Link to comment
Share on other sites

Mε 205 λάστιχο η διαφορά είναι ανεπαίσθητη:0,3783%.Εγώ δεν θα έβαζα 215 γιατί η vw δεν χρησιμοποιεί αυτό το πλάτος πέλματος στο Golf.

thanxs.. ;)

μην μπερδευεις τα θεματα γιατι θα χασουμε το τοπι,κανε ενα search πρωτα ;)

ok.. -_-

Edited by mourh
Link to comment
Share on other sites

φιλε βάλε μην το σκέφτεσαι βάση αυτού του υπολογιστή μεταβολή ελαστικών έχεις μεταβολή 3% την ίδια και μικρότερη που είχα και εγώ όταν από 195/45 είχα 195/50 και πραγματικά είναι πολύ μικρή η διαφορα και δύσκολα την καταλαβαίνεις. γνώμη μου, βάλε...

*sorry τώρα είδα ότι στο είπε και κάποιος φίλος από πάνω για την μεταβολή, αλλα θα επιμείνω την διαφορα δεν την καταλαβαίνεις εύκολα

Edited by Spiros23
Link to comment
Share on other sites

εσυ ζυγιζεις 900 κιλα και αυτος 1300,το ιδιο ειναι;το 3% ειναι απαραδεκτη μεταβολη...

αν δεν κάνει κάποιο λάθος ο φίλος πάνω γραφει ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έβγαινε από το εργοστάσιο με 195/60/15 αλλα επίσης και με 205/55/16. η διαφορα μεταξύ τον 2 εργοστασιακών διαστάσεων τις ίδιας έκδοσης είναι 2.7 περίπου. δεν νομίζω ότι είναι τεραστια η διαφορα με το 3...

Link to comment
Share on other sites

exw brei apo ena filaraki tin zanta pou foraei to golf to mk5 to gt kai lew na tin balw sto golf (mk5 1.6fsi)

na to kanw..?

Με μία λέξη και μετά από αρκετά χιλιόμετρα με τη συγκεκριμένη διάσταση στο 1600άρι μου : ΝΑΙ

Link to comment
Share on other sites

195/60/15 alouminou,alla ebgaine kai me 205/55/16

Μπορείς να βάλεις 215/45/17, έτσι ώστε να έχεις ελαφρά μικρότερο πλάτος σε σχέση με το 225 (τα είχα στο προηγούμενο αυτοκίνητο και είναι μια χαρά).

Η ποσοστιαία μεταβολή είναι 1,64% μέσα στα όρια του 3-4%.

Το link για τον μετατροπέα στο site των 4Τ αν θες να δεις άλλες διαστάσεις είναι εδώ :

http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Applications_Tyres

Μπορώ επίσης να σου αναφέρω ότι Passat 1,6 FSI με αναβάθμιση στους 130 ίππους από Παζαρόπουλο ήταν μια χαρά με τα 17άρια (βοηθούσε βέβαια κ το 6άρι σασμάν).

Link to comment
Share on other sites

Αν όπως λες είναι από φίλο σου, δοκίμασέ τις πρώτα. Όχι τόσο για το πως θα σου κάτσουν στο μάτι (είναι βέβαιο ότι θα σ αρέσουν αισθητικά) αλλά για το κατά πόσο θα "κόψει" το αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι θα κόψει αισθητά (ειδικά αφού πρόκειται για ατμοσφαιρικό 1600άρι), και θα χτυπάει περισσότερο. Ακόμα, με τα 225 θα διαβάζει τις ανωμαλίες του δρόμου πιο πολύ. Από την άλλη, όπως σωστά σου είπαν, θα έχεις καλύτερη αίσθηση τιμονιού, και θα είναι πιο σφιχτό στις στροφές. Τέλος, θα σπινιάρει περισσότερο όταν θέλεις να ξεκινήσεις τάπα, καθότι δεν θα μπαλονάρει το λάστιχο.

Αν τα παραπάνω δεν σε πειράζουν, και η αναμφισβήτητη αισθητική βελτίωση προέχει για σένα, προχώρα.

Link to comment
Share on other sites

κ η δικη μου συμβουλη θα ηταν να βαλεις, εφοσον εχεις μπει στη διαδικασια της σκεψης!

κι εγω ιδια ακριβως περιπτωση με σενα, 1.6 fsi μοτερ αλλα ηθελα να τις βαλω περισσοτερο απο αισθητικης αποψης.

το αμαξι εδειξε πολυ ομορφοτερο,εκοψε λιγακι στις ρεπριζ απο χαμηλα(κ πριν βεβαια δε σκοτωνε..),παταει καλυτερα, με μαμα αναρτηση δεν κοπαναει(κ ηταν ενας απο τους ενδοιασμους μου..). ενα αρνητικο ειναι πως το κοστος αλλαγης των ελαστικων ειναι μεγαλυτερο.

δε μετανιωσα που εκανα την αλλαγη, οποτε μια θετικη ψηφος απο μενα!!

Edited by doctordim
Link to comment
Share on other sites

κ η δικη μου συμβουλη θα ηταν να βαλεις, εφοσον εχεις μπει στη διαδικασια της σκεψης!

κι εγω ιδια ακριβως περιπτωση με σενα, 1.6 fsi μοτερ αλλα ηθελα να τις βαλω περισσοτερο απο αισθητικης αποψης.

το αμαξι εδειξε πολυ ομορφοτερο,εκοψε λιγακι στις ρεπριζ απο χαμηλα(κ πριν βεβαια δε σκοτωνε..),παταει καλυτερα, με μαμα αναρτηση δεν κοπαναει(κ ηταν ενας απο τους ενδοιασμους μου..). ενα αρνητικο ειναι πως το κοστος αλλαγης των ελαστικων ειναι μεγαλυτερο.

δε μετανιωσα που εκανα την αλλαγη, οποτε μια θετικη ψηφος απο μενα!!

Και γω με το passat το ίδιο θα κάνω με 1.6 αλλά στους 130 ίππους με το πρόγραμμα.Μόλις έρθει η ώρα της αλλαγής πάω για 17άρες με 235/45/R17.

Link to comment
Share on other sites

ρε συνελθετε

17αρα και 225 σε 150 αλογα η ακομα χειροτερα σε 120 αλογα?

εδω υπαρχουν golf με 250 αλογα με την ιδια διασταση

θα χασετε σε επιταχυνση οποτε το κρατημα στις στροφες δε θα σας χρειαζεται αφου απλα το αμαξι δε θα τραβαει οποτε θα πηγαινει σιγα στις στροφες και αρα να γιατι θα εχετε κρατημα. απλα θα εχετε μικροτερη ταχυτητα.

επισης αυξηση καταναλωσης και κοστος αλλαγης ελαστικων

οι εταιρειες δεν ειναι χαζες που επιλεγουν αλλη διασταση.

Link to comment
Share on other sites

Η ιδανική λύση για 17άρες σε 1.6 FSI είναι τα 205/50/17. Λίγο πιο ακριβά από τα συνήθη 225/45/17, αλλά θα περιορίσουν τις αναπόφευκτες απώλειες (από τη μετάβαση από 195/60/15) σε επιδόσεις και κατανάλωση. Δοκιμασμένη λύση!

Edited by harisma23
Link to comment
Share on other sites

Η ιδανική λύση για 17άρες σε 1.6 FSI είναι τα 205/50/17. Λίγο πιο ακριβά από τα συνήθη 225/45/17, αλλά θα περιορίσουν τις αναπόφευκτες απώλειες (από τη μετάβαση από 195/60/15) σε επιδόσεις και κατανάλωση. Δοκιμασμένη λύση!

Φιλε μου κι εγω αυτη τη διασταση επελεξα αλλα ζοριζεται λιγακι στην εκκινηση κ στη τελικη, οχι μεγαλη διαφορα αλλα αισθητη.. Ειναι ομως, σε συγκριση με 225/45 λιγακι μεγαλυτερο σε διαμετρο το ολο συνολο ζαντα-ελαστικο, γι'αυτο..

Κατα τα αλλα καταναλωση, οπως πολυ σωστα σημειωσες, εχω οπως κ με τα 205/55/16" (sportline), σχεδον καμια διαφορα..

Σκεφτομαι στην επομενη αλλαγη να δοκιμασω 225/45 αλλα δεν ψηνομαι και πολυ για να μην εχω χειροτερα αποτελεσματα..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.