Jump to content
alexakos90

Ιαπωνικη Καραμελα

Recommended Posts

Παντως οι μηχανες των Impreza sti αντεχουν πολλα περισσοτερα απο ενα gti ποσο μαλλον ρ20.....

τα σασμαν τα διαφορικα αυτα δεν υπαρχουν στο αμαξι?λες για μηχανες impreza sti...πες μου ενα 400+ αλογων που να μην εχει αλλαξει βιδα μεσα στο μοτερ για αξιοπιστια...μπορω να σου πω πολλους που πουλησαν evo και suby και πηραν τα καινουργια τα s3 και οταν τους ρωτας σου απαντανε "βρηκα την υγεια μου"...ακους εκει 2-3 χιλιαρικα για δισκο-πλατο καθε 15000-20000 χλμ....σιγα ρε μεγαλε τι πηρα κανενα ferrari? ;)

Link to comment
Share on other sites

Και να μπορουσα να συμφωνησω μαζι σου, δεν μπορουμε να συγκρινουμε δυο τελειως ανομοια αυτοκινητα/κινητηρες και ιδιως οταν το ενα (sti) εχει σχεδον διπλασια τιμη απο το αλλο (gti).

E, καπου θα επρεπε να δικαιολογηθει αυτο το παραπανω κοστος, εκτος της τετρακινησης, και αφου δεν ειναι ο εξοπλισμος και το εσωτερικο μοιραια θα επρεπε να γινει για τον κινητηρα.

Ενταξει και παλι λεω οτι κακως γινεται συγκριση γιατι ειναι τελειως ανομοια πραγματα με τελειως διαφορετικους προσανατολισμους.

Παρεπιπτοντως η 2.5 εκδοση τουρμπο που εμπαινε στα προηγουμενα Forester ειχε αρκετα προβληματα με συνεπεια να υπαρχουν κολληματα ειδικα στα πρωτα μοντελα. Τον ιδιο κινητηρα φυσικα χρησιμοποιει και το Impreza.

Μην νομιζουμε οτι επειδη ειναι γιαπωνεζικα ειναι και ατρωτα ειδικα οταν παιζει τουρμπο στην μεση.

Δεν ειναι τυχαιο που Toyota/Nissan/Ηοnda εχουν αφησει απο καιρο τα τουρμπο και παιζουν μονο ατμοσφαιρα οπου το ρισκο ειναι μικροτερο, εξ'ου και το ζητημα αξιοπιστιας.

Δεν υπαρχει στον κοσμο αλλος ομιλος εκτος απο VAG που να εχουν δουλεψει σχεδον αποκλειστικα τα τελευταια χρονια με τουρμπο/κομπρεσσορ κινητηρες και παρ' ολα αυτα να ειναι στην πρωτη θεση σχεδον πωλησεων παγκοσμιως.

Γιατι δεν το κανουν και οι γιαπωνεζοκορεατικοι ομιλοι?

Ο νοων νοειτο. Οταν παιζεις με τη φωτια πρεπει να μαθεις να μην καιγεσαι διαφορετικα μακρυα και safe για να εχουν και καλυτερα records αξιοπιστιας.

Τιποτα δεν ειναι τυχαιο σε αυτη τη ζωη αλλα συγχρονως τα νουμερα και οι στατιστικες δεν αντικατοπτριζουν παντα την πραγματικοτητα.

Link to comment
Share on other sites

Και να μπορουσα να συμφωνησω μαζι σου, δεν μπορουμε να συγκρινουμε δυο τελειως ανομοια αυτοκινητα/κινητηρες και ιδιως οταν το ενα (sti) εχει σχεδον διπλασια τιμη απο το αλλο (gti).

E, καπου θα επρεπε να δικαιολογηθει αυτο το παραπανω κοστος, εκτος της τετρακινησης, και αφου δεν ειναι ο εξοπλισμος και το εσωτερικο μοιραια θα επρεπε να γινει για τον κινητηρα.

Ενταξει και παλι λεω οτι κακως γινεται συγκριση γιατι ειναι τελειως ανομοια πραγματα με τελειως διαφορετικους προσανατολισμους.

Παρεπιπτοντως η 2.5 εκδοση τουρμπο που εμπαινε στα προηγουμενα Forester ειχε αρκετα προβληματα με συνεπεια να υπαρχουν κολληματα ειδικα στα πρωτα μοντελα. Τον ιδιο κινητηρα φυσικα χρησιμοποιει και το Impreza.

Μην νομιζουμε οτι επειδη ειναι γιαπωνεζικα ειναι και ατρωτα ειδικα οταν παιζει τουρμπο στην μεση.

Δεν ειναι τυχαιο που Toyota/Nissan/Ηοnda εχουν αφησει απο καιρο τα τουρμπο και παιζουν μονο ατμοσφαιρα οπου το ρισκο ειναι μικροτερο, εξ'ου και το ζητημα αξιοπιστιας.

Δεν υπαρχει στον κοσμο αλλος ομιλος εκτος απο VAG που να εχουν δουλεψει σχεδον αποκλειστικα τα τελευταια χρονια με τουρμπο/κομπρεσσορ κινητηρες και παρ' ολα αυτα να ειναι στην πρωτη θεση σχεδον πωλησεων παγκοσμιως.

Γιατι δεν το κανουν και οι γιαπωνεζοκορεατικοι ομιλοι?

Ο νοων νοειτο. Οταν παιζεις με τη φωτια πρεπει να μαθεις να μην καιγεσαι διαφορετικα μακρυα και safe για να εχουν και καλυτερα records αξιοπιστιας.

Τιποτα δεν ειναι τυχαιο σε αυτη τη ζωη αλλα συγχρονως τα νουμερα και οι στατιστικες δεν αντικατοπτριζουν παντα την πραγματικοτητα.

ξεχασα να διευκρινισω πως μιλουσα για τις προηγουμενες γενιες impreza οπου εβγαιναν 2.0λιτρα...

Link to comment
Share on other sites

1000 φορες τα ιδια.... Ειναι ΥΠΟΤΙΜΗΤΙΚΟ να συγκρινεις αμαξια οπως το sti με GTI ...Εχω οδηγησει το νεο STI... και το αυτοκινητο ειναι ενα καθαρα spor αυτοκινητο...Με αξαιρετικη τετρακινηση και υποδειγματικη συμπεριφορα στο στριψιμο και στο φρεναρισμα. Οσο για Αξιοπιστια....μακραν κορυφαιο εφοσον ακολουθησεις αυτα που πρεπει .Καλο το Gti αλλα...ειναι απλα ενα δυνατο golf .

Οσο για το νεο r20 ......να βγει να το παρουν να το πονεσουν και τα λεμε τοτε . Αν ειναι σαν το ΤΤ που μονο αξιοπιστο δεν μπορεις να το πεις....τοτε για μενα...δεν εχει ουσια να εισαι κολλητος με το συνεργειο .

Οπως εχουμε πει ολα βγαζουν προβληματα....ποσο τα δικα μας που ειναι τουρμπατα απλα ο κατασκευαστης...δεν εχει δωσει την πρεπουσα σημασια στην ποιοτητα των περιφερειακων ....τοσα χρονια μας ταλαιπωρει μια n75 την οποια δεν την βελτιωναν λογω κοστους....Τα ιδια με την αντλια νερου στο κομπρεσορα... Τα ιδια και στα φρενα.........στο 5 τουλ ηταν προβληματικα.Να θυμηθουμε το gt ?Γκανιαξε το κακομοιρο απο τα προβληματα .... ειπαμε να στηριζουμε το σπιτι μας αλλα να λεμε την αληθεια. golf εχω και golf θα ξαναπαρω ....και ας ξερω οτι θα εχω προβληματα .

Εχω φιλο ο οποιος ειναι gti fun και ειχε και το 5 και τωρ ατο 6 .....Και του λεω παμε ρε ριτσονα να το μπασουμε και μου λεει..τι το περασες ρε σαν το primera η το Corrola που δεν εβγαζαν κιχ ?2 φορες τον αφησε στην διαδρομη Αγ.Ρωσσο την μια με epc ... και την αλλη απο τουρμπινα .... Αλλα το παλικαρι του δινει τρελο πονο .... και πανω απο ολα...ειναι μηχ αυτο στη Αudi ....και για μενα μετραει πολυ η γνωμη του . Οταν ηταν φοιτητης θεσσ στο τει μηχ οχηματων ειχε ενα s3 ....παροτι του φεροταν ευλαβικα .... του εβγαλε ουκ ολιγα .Μπορει μου λεει να σε πονανε στη τσεπη αλλα ειναι αυτοκινητα.

Link to comment
Share on other sites

1000 φορες τα ιδια.... Ειναι ΥΠΟΤΙΜΗΤΙΚΟ να συγκρινεις αμαξια οπως το sti με GTI ...Εχω οδηγησει το νεο STI... και το αυτοκινητο ειναι ενα καθαρα spor αυτοκινητο...Με αξαιρετικη τετρακινηση και υποδειγματικη συμπεριφορα στο στριψιμο και στο φρεναρισμα. Οσο για Αξιοπιστια....μακραν κορυφαιο εφοσον ακολουθησεις αυτα που πρεπει .Καλο το Gti αλλα...ειναι απλα ενα δυνατο golf .

Οσο για το νεο r20 ......να βγει να το παρουν να το πονεσουν και τα λεμε τοτε . Αν ειναι σαν το ΤΤ που μονο αξιοπιστο δεν μπορεις να το πεις....τοτε για μενα...δεν εχει ουσια να εισαι κολλητος με το συνεργειο .

Οπως εχουμε πει ολα βγαζουν προβληματα....ποσο τα δικα μας που ειναι τουρμπατα απλα ο κατασκευαστης...δεν εχει δωσει την πρεπουσα σημασια στην ποιοτητα των περιφερειακων ....τοσα χρονια μας ταλαιπωρει μια n75 την οποια δεν την βελτιωναν λογω κοστους....Τα ιδια με την αντλια νερου στο κομπρεσορα... Τα ιδια και στα φρενα.........στο 5 τουλ ηταν προβληματικα.Να θυμηθουμε το gt ?Γκανιαξε το κακομοιρο απο τα προβληματα .... ειπαμε να στηριζουμε το σπιτι μας αλλα να λεμε την αληθεια. golf εχω και golf θα ξαναπαρω ....και ας ξερω οτι θα εχω προβληματα .

Εχω φιλο ο οποιος ειναι gti fun και ειχε και το 5 και τωρ ατο 6 .....Και του λεω παμε ρε ριτσονα να το μπασουμε και μου λεει..τι το περασες ρε σαν το primera η το Corrola που δεν εβγαζαν κιχ ?2 φορες τον αφησε στην διαδρομη Αγ.Ρωσσο την μια με epc ... και την αλλη απο τουρμπινα .... Αλλα το παλικαρι του δινει τρελο πονο .... και πανω απο ολα...ειναι μηχ αυτο στη Αudi ....και για μενα μετραει πολυ η γνωμη του . Οταν ηταν φοιτητης θεσσ στο τει μηχ οχηματων ειχε ενα s3 ....παροτι του φεροταν ευλαβικα .... του εβγαλε ουκ ολιγα .Μπορει μου λεει να σε πονανε στη τσεπη αλλα ειναι αυτοκινητα.

πραγματικα αυτα που λες πρωτη φορα τα βλεπω...1.5 χρονο και 45.000 σκισμενα χιλιομετρα και ουτε ν75 ουτε τουρμπινες ουτε τιποτα δεν εχει βγαλει το αμαξι και οταν λεμε σκισμενα εννοουμε οτι παω στην πατρα και το γκαζι το αφηνω μονο για να πληρωσω διοδια!!!audi a6 1.8τ με 230.000 χλμ απο το '98 ισως το πρωτο ΜΤΜ εν ελλαδι τουρμπινα αλλαχτηκε στα 130.000 χλμ...δεν θες να ξερεις πως εχουν γινει αυτα τα χιλιομετρα και υπο ποιες συνθηκες...

οσων αφορα τα sti και τα evo ρωτα τους κατοχους τους καθε ποτε αλλαζουν δισκο-πλατο και ποσο δινουν!!!μακαρι ολα τα προβληματα των subaru να ηταν μια ν75

Link to comment
Share on other sites

οσων αφορα τα sti και τα evo ρωτα τους κατοχους τους καθε ποτε αλλαζουν δισκο-πλατο και ποσο δινουν!!!μακαρι ολα τα προβληματα των subaru να ηταν μια ν75

Σε αυτο ο raven εχει δικιο.το evo 9 ενος γνωστου μου αυτα που ειναι συνηθισμενα στην αλλαγη ειναι το δισκο-πλατο και λαστιχα... νταξει , λογικο ειναι αυτο γιατι τετοιο αμαξι το παιρνεις με τη σκεψη της γρηγορης οδηγησης,της επιταχυνσης και οτι αλλο σου κανει κεφι.Κατα συνεπεια δεχεται μεγαλη ταλαιπωρια,λογικα γιατι ειναι ειναι μηχανη αλλα οχι επειδη ειναι ιαπωνια ειναι και απροβληματιστο.. καθε αμαξι οπως του συμπεριφερεσαι θα σου συμπεριφερθει... ο τυπικος αγραφος νομος της αυτοκινησης..

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτο ο raven εχει δικιο.το evo 9 ενος γνωστου μου αυτα που ειναι συνηθισμενα στην αλλαγη ειναι το δισκο-πλατο και λαστιχα... νταξει , λογικο ειναι αυτο γιατι τετοιο αμαξι το παιρνεις με τη σκεψη της γρηγορης οδηγησης,της επιταχυνσης και οτι αλλο σου κανει κεφι.Κατα συνεπεια δεχεται μεγαλη ταλαιπωρια,λογικα γιατι ειναι ειναι μηχανη αλλα οχι επειδη ειναι ιαπωνια ειναι και απροβληματιστο.. καθε αμαξι οπως του συμπεριφερεσαι θα σου συμπεριφερθει... ο τυπικος αγραφος νομος της αυτοκινησης..

και ξαναλεω οτι ειτε νορμαλ οδηγηση κανεις ειτε σκισμενη το αμαξι το πολυ σε 25000 χλμ θα ζητησει δισκο πλατο οπου και εκει οι ιαπωνες δεν εβαλαν οτι κι οτι HKS εβαλαν...δηλαδη 3000 ευρω στο νερο...αν ζητησει κατι απο μοτερ κλαφτα χαραλαμπε!!!

Link to comment
Share on other sites

παιδια δεν διαβασα ολα τα ποστ αλλα θελω απλα να πω την προσωπικη μου γνωμη και πεντα πραγματα που ξερω αν κανω λαθος καπου δακτη καθε διορθωση

σχετικα με τα γιαπωνεζικα----->toyota honda mazda και οτι αλλο japan υπαρχει....

εχω φιλους οδηγους honda civic. απο ολου εχω ακουσει τα ιδια παραπωνα...

1. δεν μπαινει το v-tec(για τα μηχανικα v-tec)

2. κοβουν ημιαξονια

3. γραναζια πρωτης

3. τριγμους μεσα στην καμπινα

4. κλιματισμος off

ολα αυτα για τα honda civic του 98

η πρωτη εταιρια που εβγαλε και χρησημοποιησε τον μεταβλιτο χρονισμο ηταν η alfa romeo(πατεντα ευρωπαικη)

ολα τα αλλα ειναι παραλαγες της παταντας αυτης

mazda

1. απο τοτε που την αγορασε η ford ολα πανω σε ενα mazda ειναι φορντ

2. Rx8 μονο το μοτερ ειναι mazda (το ονομασαν renesis τον κινητηρα για εμπορικουσ λογουσ πιεσμενοι απο την ιδιοκτητρια ford)

κατι ακομη----> βαλε σε δυο ραμπες διπλα διπλα ενα rx7 fd13b batman bitturbo και ενα rx8 cosmos

το δευτερο ειναι τελειως αδειο απο κατω και το πρωτο ειναι στημενο κ εχει της παναγιας τα ματια..

4. αρε ford την κατεστρεψες τη mazda.

ο πρωτος που ανακαληψε τον περιστροφικο κινητηρα ηταν o wankel (Η πρώτη μηχανή, κατάλληλη για μικρά οχήματα, που παράγει απ' ευθείας περιστροφική κίνηση είναι ο κινητήρας Wankel που πήρε το όνομα από τον εφευρέτη της Felix Wankel (Βάνκελ, 1902-1988). Οι πρώτες μελέτες του Βάνκελ στον κινητήρα του έγιναν το 1933 και από το 1936 συνεργάστηκε με μηχανολογικές εταιρίες για να αναπτύξει ένα περιστροφικό κινητήρα για μικρά αυτοκίνητα. Οι προσπάθειες διακόπηκαν κατά το β' παγκόσμιο πόλεμο και αμέσως μετά συνεχίστηκαν σε συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία NSU. Το έτος 1954 παρουσιάστηκε ο κινητήρας Βάνκελ σε πλήρη λειτουργία. )

μην με πει κανενασ τωρα οτι ειναι μαπα οι wankel και οτι βγαζουν μονο 100000klm.

γιατι αυτα μονο στην ελλαδα και κυπρο. οι λογοι ειναι πολοι και θα ξεφυγω απο το θεμα αν τουσ αναφερω

toyota

starlet κ mr2 για παντα (και θα συμφωνησω με το παιδι που ειπε οτι ειναι απο τα καλυτερα μαμα αυτοκινητα τησ toyota..ειδικα για το ατμοσφαιρικο 1.3 που το μονο που εβγαζε ηταν οι πλατινες)

μην πουμε για supra γιατι δεν ηρθε ποτε στην ελλαδα απισημα.

1. καινουριο toyota καλες τιμες

2. καινουριο toyota προβληματα σε ηλεκτρικα

3. επισης yaris aygo iq αδεια τελειως ρε παιδι μου.

4. απο μοτερ δεν ξερω για προβληματα παρα μονο για το avensis...

5. lexus χρονια μπροστα

να πω οτι ερχεται σασι supra

mitsubishi

1. οτι και να πει καποιος εκτοσ απο το 10αρι ολα τα αλλα ειναι εργαλεια

2. απο τα ποιο ολοκληρομενα japan αυτοκινητα

3. σκυλια μαυρα( δε σπαει δε χαλαει)

Subaru

1. η εταιρια σαν κυριο αντικειμενο φτιαχνει κινητηρες πυραυλων(το εχω ακουσει απο πολλους μηχανικους οχι μονο της subaru. ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟς ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΙ)

2. χτυπανε συνεχεια τριτο κυλινδρο

ΠΡΟΣΕΧΩΣ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ

Edited by alexgtt
Link to comment
Share on other sites

η πρωτη εταιρια που εβγαλε και χρησημοποιησε τον μεταβλιτο χρονισμο ηταν η alfa romeo(πατεντα ευρωπαικη)

ολα τα αλλα ειναι παραλαγες της παταντας αυτης

Ψαχνοντας βρηκα αυτο στο net..

"Alfetta 2.0 Quadrifoglio Oro '83.

H Αlfa Romeo είναι η πρώτη εταιρία που εξέλιξε ένα σύστημα μονού μεταβλητού χρονισμού(VVT όπως το πρώτο V-tec) στα τέλη της δεκαετίας του '70 καθώς και το διπλό twinphaser το 1982(dualVVT όπως το i-vvt-i για παράδειγμα)"

Υ.Γ. : Συμφωνω με τα λεγομενα σου, alexgtt..

Απο ιαπωνια προσωπικα θεωρω την Mitsubishi ως καλυτερη.

Edited by Billgr4
Link to comment
Share on other sites

παιδια τις ανακλησεις μονο ως κατι θετικο πρεπει να το αντιμετωπιζουμε και οχι να το χλευαζουμε.οι σοβαρες εταιριες δεν φοβουνται να ανακοινωσουν χιλιαδες ανακλησεις εστω και αν αυτο εχει (ισως)αρνητικο αντικτυπο στην αξιοπιστια του ονοματος τους.εγω ειμαι υπερ και σεβομαι πολυ τετοιες κινησεις αυτοκ/νιων που δεν φοβουνται ωστε να κρυψουν ή να παραδεχτουν κατι.

Link to comment
Share on other sites

παιδια τις ανακλησεις μονο ως κατι θετικο πρεπει να το αντιμετωπιζουμε και οχι να το χλευαζουμε.οι σοβαρες εταιριες δεν φοβουνται να ανακοινωσουν χιλιαδες ανακλησεις εστω και αν αυτο εχει (ισως)αρνητικο αντικτυπο στην αξιοπιστια του ονοματος τους.εγω ειμαι υπερ και σεβομαι πολυ τετοιες κινησεις αυτοκ/νιων που δεν φοβουνται ωστε να κρυψουν ή να παραδεχτουν κατι.

Και δυστυχώς η VW δεν συγκαταλέγεται σ αυτές τις εταιρίες...

Link to comment
Share on other sites

Ναι καλά, όλα χαλάνε εκτός από τα vw...

Τελικά είμαι πολύ τυχερός που πήγα στην καλύτερη εταιρεία που έχει βγει ποτέ...δεν σπάει, δεν χαλάει...

Σοβαρευτείτε, τα διαβάζουν πολλοί αυτά που γράφετε.

Αν βγαίνανε οι μισοί από εδώ μέσα και γράφανε τα προβλήματα και τις π@π@ριές που έχουν αντιμετωπίσει, θα είχαμε άλλες 2.000 σελίδες να διαβάσουμε.

Υ.Γ.: Κι εγώ τα γουστάρω τα αυτοκίνητα του ομίλου μας αλλά υπάρχουν κι άλλα που αξίζουν κι ας είναι κι από άλλη χώρα...

Link to comment
Share on other sites

Πες τα Χρυσόστομε...

Aπο αξιοπιστία Japan vs Germany 1-0 σε γενικές γραμμές (και ας μην το παραδέχονται όλοι).

Όταν οι Γερμανοί γελάγανε με Uno turbo & Punto Gt και τα προβλήματα που βγάζανε ... το Golf με τα 60 Hp ήταν αξιόπιστο φυσικά...

Έτσι είναι ... ό,τι δεν αποδίδει , δεν δικαιούτε να βγάζει προβλήματα.

Τα turbo είναι για οδηγούς με ''ειδικές ανάγκες'' . Όποιος δεν τα σεβεται ... τα χρυσοπληρώνει...τέλος

Και όπως λέει ο φίλος ΤΑΖ (γουστάρω τα αυτοκίνητα του ομίλου μας αλλά υπάρχουν κι άλλα που αξίζουν κι ας είναι κι από άλλη χώρα) πχ Hyundai .

Καλύτερη αξιοπιστία από Japan αλλά ακόμα δεν έχουν γίνει αυτοκίνητα...

Link to comment
Share on other sites

επειδη διαβασα καπου για auris..και με αγγιξε ο κουβας με τις 4 ροδες...εχω να πω το εξεις:vw jetta τοθ 90 αποχαρακτιρισμενο ταξι...1.000.000 χλμ χωρις επισκευει μηχανης και ολη μερα μεσα στον "πολεμο"που λεγετε αθηνα...

γιαυτο μην ασχολειστε με κουβαδες........

Link to comment
Share on other sites

επειδη διαβασα καπου για auris..και με αγγιξε ο κουβας με τις 4 ροδες...εχω να πω το εξεις:vw jetta τοθ 90 αποχαρακτιρισμενο ταξι...1.000.000 χλμ χωρις επισκευει μηχανης και ολη μερα μεσα στον "πολεμο"που λεγετε αθηνα...

γιαυτο μην ασχολειστε με κουβαδες........

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :whistling: :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Και όπως λέει ο φίλος ΤΑΖ (γουστάρω τα αυτοκίνητα του ομίλου μας αλλά υπάρχουν κι άλλα που αξίζουν κι ας είναι κι από άλλη χώρα) πχ Hyundai .

Καλύτερη αξιοπιστία από Japan αλλά ακόμα δεν έχουν γίνει αυτοκίνητα...

Τώρα αυτό για καλό το είπες; :)

Καλύτερα με τα πόδια παρα χιουι ντιουι και τ'άλλα παπάκια!!! tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Πες τα Χρυσόστομε...

Aπο αξιοπιστία Japan vs Germany 1-0 σε γενικές γραμμές (και ας μην το παραδέχονται όλοι).

Όταν οι Γερμανοί γελάγανε με Uno turbo & Punto Gt και τα προβλήματα που βγάζανε ... το Golf με τα 60 Hp ήταν αξιόπιστο φυσικά...

Έτσι είναι ... ό,τι δεν αποδίδει , δεν δικαιούτε να βγάζει προβλήματα.

Τα turbo είναι για οδηγούς με ''ειδικές ανάγκες'' . Όποιος δεν τα σεβεται ... τα χρυσοπληρώνει...τέλος

Και όπως λέει ο φίλος ΤΑΖ (γουστάρω τα αυτοκίνητα του ομίλου μας αλλά υπάρχουν κι άλλα που αξίζουν κι ας είναι κι από άλλη χώρα) πχ Hyundai .

Καλύτερη αξιοπιστία από Japan αλλά ακόμα δεν έχουν γίνει αυτοκίνητα...

ναι μόνο που ένα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο η αξιοπισία, ή μόνο οι ανέσεις κτλ. ενα αυτοκίνητο ναι το σύνολο όλων αυτών των πραγμάτων και ένα αυτοκίνητο που τα εμπεριέχει όλα αυτά ...δεν πειράζει ας υστερεί και λίγο σε ένα από αυτά..ας πούμε στην αξιοπιστία...προτιμώ ένα αυτοκίνητο με ανέσεις, πολυτέλεια, γκάζια κτλ και ας πληρώσω και μια σκάστρα και μια Ν75 στα 3 χρόνια παρά ένα Hyundai ή ένα Pundo που δεν θα ξέρω αν θα σταματήσει σε απότομο φρενάρισμα και ας μην πληρώσω ποτέ ούτε ια βίδα. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Όλα τα αυτοκίητα που βγαίνουν πλέον έχουν λίγο πολύ κοντινές προδιαγραφές και σου προσφέρουν επαρκώς παραπάνω από τα απαρίτητα, ακόμα και τα φτηνότερα μοντέλα, όμως όπως και να το κάνουμε οι Γερμανοί έχουν τον τρόπο να υπερέχουν. Δηλαδ'η είναι σαν ν αμου λες τώρα ότι θα έχω να διαλέξω ανάμεσα από το Α3 και το accent και θα διαλέξω το accent επειδή δεν χαλάει.

Link to comment
Share on other sites

Πηγα και ηρθα στην Λευκαδα ξ-ε-κ-ο-υ-ρ-α-σ-τ-ο-ς. Αυτο τα λεει ολα :thumbsup:

Υ.Γ. Το σβουραμαξο ειναι ενα ταπεινο μαμα tsi 140 golfV.

Link to comment
Share on other sites

εχει 2ο στα most relliable το Honda Jazz!αυτο δεν ειναι που φτιαχνεται στην Κινα και ανακληθει προσφατα;.... :huh:

θα μας τρελανουν; ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.