apollon Posted November 15, 2009 Report Share Posted November 15, 2009 ξέρετε θα ήθελα να μάθω αν merika atoma από εδώ έχουνε κάνει "φαναρομαxια" scirocco 160 με honda civic tyre R και honda integra type R 16 αρια 18 αρια και 20 αρια μιλάμε πάντα για το παλιό μοντέλο . αν όχι θα ήθελα τις εκτίμησης σας τα έχουμε , παίζεται, είμαστε κοντά να τα δοκιμάσουμε η θα ρεζιλευτούμε μιλούμε για scirocco 160 πάντα ευχάριστο Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 ξέρετε θα ήθελα να μάθω αν merika atoma από εδώ έχουνε κάνει "φαναρομαxια" scirocco 160 με honda civic tyre R και honda integra type R 16 αρια 18 αρια και 20 αρια μιλάμε πάντα για το παλιό μοντέλο . αν όχι θα ήθελα τις εκτίμησης σας τα έχουμε , παίζεται, είμαστε κοντά να τα δοκιμάσουμε η θα ρεζιλευτούμε μιλούμε για scirocco 160 πάντα ευχάριστο μην πας απο εκινησεις με αυτα τα αμαξια φευγουν πολυ δυνατα λογω αρκετων αλογων λιγης ροπης και ελαφριας καροτσας!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 μην πας απο εκινησεις με αυτα τα αμαξια φευγουν πολυ δυνατα λογω αρκετων αλογων λιγης ροπης και ελαφριας καροτσας!!!! +1000 Αυτή η καρότσα τους πια!!! 1000 - 1150 κιλά!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 +1000 Αυτή η καρότσα τους πια!!! 1000 - 1150 κιλά!!! Ε ναι... Ακόμη και με 16άρι μαμά Civic με 160 άλογα ΔΕΝ μπορεί να πατήσει το 160άρι Σιρρόκο, γιατί πάλι θα χάσει λόγω βάρους και ας έχει μεγαλύτερη ροπή.Αντε να μαζέψει τη διαφορά μετά τα 160+++ χλμ/ώρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiger Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 Οπως είπαν και τα παιδιά, με Type-R και Integra 18άρι (με καλό οδηγό και τα δύο) δεν έχει τύχη το Scirocco από στάση. Από ρεπρίζ παίζεται, αλλά πιστεύω και πάλι οτι τα Honda θα ανοίξουν την διαφορά στα πολλά λόγω δύναμης. Βέβαια, αν είναι φίλοι σου τα παιδιά, κάνε μια δοκιμή να δούμε τις πραγματικές διαφορές. Από τα παραπάνω αμάξια, πιστεύω οτι μόνο με το Civic Vti 160 παίζεται το θέμα από στάση. Πρέπει να είστε πολύ κοντά λογικά. Αν πατήσετε, γράψε μας αποτελέσματα. Καλές δοκιμές! Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 Οπως είπαν και τα παιδιά, με Type-R και Integra 18άρι (με καλό οδηγό και τα δύο) δεν έχει τύχη το Scirocco από στάση. Από ρεπρίζ παίζεται, αλλά πιστεύω και πάλι οτι τα Honda θα ανοίξουν την διαφορά στα πολλά λόγω δύναμης. Βέβαια, αν είναι φίλοι σου τα παιδιά, κάνε μια δοκιμή να δούμε τις πραγματικές διαφορές. Από τα παραπάνω αμάξια, πιστεύω οτι μόνο με το Civic Vti 160 παίζεται το θέμα από στάση. Πρέπει να είστε πολύ κοντά λογικά. Αν πατήσετε, γράψε μας αποτελέσματα. Καλές δοκιμές! απο σταση με honda (γενικα δυνατα αροπιαστα ατμοσφαρικα) τα τουρμπατα λογω εντονου σπηνιαρισματος θα χασουν πολυ....μονο ρεπριζ παιδια η αν τα τουτουνια μας ειναι ανω των 200ων αλογων Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 απο σταση με honda (γενικα δυνατα αροπιαστα ατμοσφαρικα) τα τουρμπατα λογω εντονου σπηνιαρισματος θα χασουν πολυ....μονο ρεπριζ παιδια η αν τα τουτουνια μας ειναι ανω των 200ων αλογων Συμφωνώ απόλυτα!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vw16v Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 καμία απολύτως τύχη.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos18 Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 εγω με προγραμμα μονο εχω ανοιξει με 160αρι και πλ χαλαρα τον κερασα... απο αλλαγη σε δευτερες ξεκολαγα, εγω 3καβαλος και αυτος 2καβαλος! φιλος ειναι και πλ κλτρς οδηγος απο μενα και εχουμε πατησει πλς φορες παντα το ιδιο αποτελεσμα!! και με mini που ανοιξε το μινι(175 turbo) τον περναγε μετα τις 3ες-4ες... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiger Posted November 20, 2009 Report Share Posted November 20, 2009 απο σταση με honda (γενικα δυνατα αροπιαστα ατμοσφαρικα) τα τουρμπατα λογω εντονου σπηνιαρισματος θα χασουν πολυ....μονο ρεπριζ παιδια η αν τα τουτουνια μας ειναι ανω των 200ων αλογων Εγώ με το Variant Tsi (195ps) με Saxo φίλου καλό 1ο στάδιο, σε απανωτές δοκιμές τον έπαιρνα και από στάση. Και το παιδί είχε φέρει πολύ καλά αποτελέσματα με το Saxo, δεν ήταν κανένας χτεσινός. Θέλει προπόνηση από στάση παιδιά, και να διαβάζεις την πρόσφυση συνέχεια. Α, και βέβαια με antispin off. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 30, 2009 Report Share Posted November 30, 2009 Εγώ με το Variant Tsi (195ps) με Saxo φίλου καλό 1ο στάδιο, σε απανωτές δοκιμές τον έπαιρνα και από στάση. Και το παιδί είχε φέρει πολύ καλά αποτελέσματα με το Saxo, δεν ήταν κανένας χτεσινός. Θέλει προπόνηση από στάση παιδιά, και να διαβάζεις την πρόσφυση συνέχεια. Α, και βέβαια με antispin off. Θέλει το γκαζάκι παίξιμο δεν είναι on off. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodoristsi Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 εγω με προγραμμα μονο εχω ανοιξει με 160αρι και πλ χαλαρα τον κερασα... απο αλλαγη σε δευτερες ξεκολαγα, εγω 3καβαλος και αυτος 2καβαλος! φιλος ειναι και πλ κλτρς οδηγος απο μενα και εχουμε πατησει πλς φορες παντα το ιδιο αποτελεσμα!! και με mini που ανοιξε το μινι(175 turbo) τον περναγε μετα τις 3ες-4ες... Με mini 160 εχω ανοιξει και εγω για 600m περιπου.Το mini μονο με φιλτρο και εγω tsi 140 με ελευθερο φιλτρο εξατμιση απο domn pipe και πισω και i/c s3.Απο την αρχη μεχρι το τελος ημασταν διπλα διπλα και στα 3 ανοιγματα που καναμε! Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos18 Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 Με mini 160 εχω ανοιξει και εγω για 600m περιπου.Το mini μονο με φιλτρο και εγω tsi 140 με ελευθερο φιλτρο εξατμιση απο domn pipe και πισω και i/c s3.Απο την αρχη μεχρι το τελος ημασταν διπλα διπλα και στα 3 ανοιγματα που καναμε! 160 ηταν το civic, το mini 200(175 με προγραμμα)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 Επειδη τα honda τα ζω καθημερινα..παρακαλαω ολους τους Hondaκηδες να μου βρουνε ενα civic type-r ep3 να ανοιξω απο σταση...για 400μ..!Αυτο που μου λενε ολοι ειναι οτι θα ειμαι μπροστα..απλα γιατι αν και το honda εχει καπου στα 18ps παραπανω απο εμενα+χαμηλο βαρος,δεν εχει πατημα για να ξεκινησει...ειναι θεμα στησιματος καθαρα!π.χ. το scirocco εχει πολυ καλο 0-18μ για προσθιοκινητο ενω το honda.."κλαυτα χαραλαμπε!!!". Και μου λενε...να ανοιξεις με το ιαπωνικο civic jdm το οποιο εχει 225ps και μπλοκε διαφορικο...ααα...και ειναι καμια 30 kg κατω απο το ελληνικο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hondakias Posted April 26, 2010 Report Share Posted April 26, 2010 (edited) Επειδη τα honda τα ζω καθημερινα..παρακαλαω ολους τους Hondaκηδες να μου βρουνε ενα civic type-r ep3 να ανοιξω απο σταση...για 400μ..!Αυτο που μου λενε ολοι ειναι οτι θα ειμαι μπροστα..απλα γιατι αν και το honda εχει καπου στα 18ps παραπανω απο εμενα+χαμηλο βαρος,δεν εχει πατημα για να ξεκινησει...ειναι θεμα στησιματος καθαρα!π.χ. το scirocco εχει πολυ καλο 0-18μ για προσθιοκινητο ενω το honda.."κλαυτα χαραλαμπε!!!". Και μου λενε...να ανοιξεις με το ιαπωνικο civic jdm το οποιο εχει 225ps και μπλοκε διαφορικο...ααα...και ειναι καμια 30 kg κατω απο το ελληνικο! Ε ανοιξε και με το ιαπωνικο μπας και φας μεγαλυτερη **** μπας και ησυχασεις Το λεξιλογιο που χρησιμοποιεις δεν ταιριαζει καθολου στον χαρακτηρα του forum στο οποιο εισαι μελος. Γινεται αυξηση του warn level κατα 10%. Edited July 8, 2010 by konstantinos passat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted April 26, 2010 Report Share Posted April 26, 2010 Ευχαριστούμε για την εποικοδομητική συμμετοχή σου στο τόπικ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antokyri Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 Επειδη τα honda τα ζω καθημερινα..παρακαλαω ολους τους Hondaκηδες να μου βρουνε ενα civic type-r ep3 να ανοιξω απο σταση...για 400μ..!Αυτο που μου λενε ολοι ειναι οτι θα ειμαι μπροστα..απλα γιατι αν και το honda εχει καπου στα 18ps παραπανω απο εμενα+χαμηλο βαρος,δεν εχει πατημα για να ξεκινησει...ειναι θεμα στησιματος καθαρα!π.χ. το scirocco εχει πολυ καλο 0-18μ για προσθιοκινητο ενω το honda.."κλαυτα χαραλαμπε!!!". Και μου λενε...να ανοιξεις με το ιαπωνικο civic jdm το οποιο εχει 225ps και μπλοκε διαφορικο...ααα...και ειναι καμια 30 kg κατω απο το ελληνικο! Ας είμαστε αντικειμενικοί... Δηλαδή δεν βρίσκεις τάπερ να πατήσει μαζί από στάση? ¶ντε ρεπρίζ να το συζητήσουμε, που και πάλι δεν παίζει... αλλά από στάση τα τάπερ πάνε καλά... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted July 6, 2010 Report Share Posted July 6, 2010 Ας είμαστε αντικειμενικοί... Δηλαδή δεν βρίσκεις τάπερ να πατήσει μαζί από στάση? ¶ντε ρεπρίζ να το συζητήσουμε, που και πάλι δεν παίζει... αλλά από στάση τα τάπερ πάνε καλά... Δεν καταλαβες....δεν βρισκω normal type-r να πατησω σταση... Το ξερω οτι πανε πολυ καλα απο σταση και ρεπριζ αν και ατμοσφαιρικα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted July 8, 2010 Report Share Posted July 8, 2010 (edited) μαγκες εγω βρηκα ενα civic coupe στο δρομο με τα 160 αλογα (μαλλον μαμα κατα τα αλλα) και πηγαιναμε μαζι απο σταση φαναρι φαναρι..και εγω εχω και dsg Edited July 8, 2010 by exo_polo Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted July 8, 2010 Report Share Posted July 8, 2010 μαγκες εγω βρηκα ενα civic coupe στο δρομο με τα 160 αλογα (μαλλον μαμα κατα τα αλλα) και πηγαιναμε μαζι απο σταση φαναρι φαναρι..και εγω εχω και dsg Για το ibiza fr μιλαμε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted July 8, 2010 Report Share Posted July 8, 2010 ναι το FR Link to comment Share on other sites More sharing options...
nwlis Posted September 11, 2010 Report Share Posted September 11, 2010 Το type r (ep3) συγκεκριμενα μολις ειχε κυκλοφορησει συζητουσαν ολοι (περιοδικα,κοντρακιδες κτλ) αν φοραει μπλοκε η οχι.Το ευρωπαικο σαφως κ δεν φοραει,αλλα σκεψου λιγο ποσο καλα μπορει να ξεκινησει για να ειχε γινει θεμα...Μιλαμε παντα για εναν οδηγο ο οποιος το γνωριζει το αμαξι κ δεν θα ξεκινησει στις 1000 κ θα βγει απο το v-tec στη δευτερα...Με το scirocco,χωρις υπερβολες,η διαφορα θα ειναι χαωδης..Δεν εχω τπτ με το αυτοκινητο,αλλα ειναι -40 αλογα κ +170-200 κιλα...Απλα ειναι διαφορετικη κατηγορια και εχουν διαφορετικο προσανατολισμο τα αυτοκινητα..Στο type r πληρωνες 29000 για πραγματα π δεν φαινονται με το ματι,αλλα ΜΟΝΟ στην οδηγηση,για αυτο αλλωστε κ η λιτοτητα του εσωτερικου του... Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted September 16, 2010 Report Share Posted September 16, 2010 Με μαμα Scirocco ειναι φυσιολογικο θα μενει πισω απο type R. Με προγραμμα ομως το 160αρι παει στα 210 και 30+ ροπη και εκει φυσιολογικα θα γινεται μαχη. Το ξερω γιατι φιλου μου 160αρι με προγραμμα πραγματικα ειναι αλλο αυτοκινητο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 19, 2010 Report Share Posted September 19, 2010 (edited) Πάντως το Type-R είναι υπολογίσιμος αντίπαλος, ανεξάρτητα αν κάποιοι VAG κοκορεύονται.. Από Στάση με Type-R EP3 220 αλόγων έχουν αρκετό ζόρι Tsi 210-230 αλόγων. Δεν είναι εύκολα τα πράγματα, το R έχει πολύ καλή 4η και ξεκινάει πολύ καλά. Edited September 19, 2010 by nikdev Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted September 19, 2010 Report Share Posted September 19, 2010 Πάντως το Type-R είναι υπολογίσιμος αντίπαλος, ανεξάρτητα αν κάποιοι VAG κοκορεύονται.. Από Στάση με Type-R EP3 220 αλόγων έχουν αρκετό ζόρι Tsi 210-230 αλόγων. Δεν είναι εύκολα τα πράγματα, το R έχει πολύ καλή 4η και ξεκινάει πολύ καλά. Πολυ σωστος... Για να χτυπηθει απο σταση ενα type-r το (φιλτρο cai,χταποδι+ολοσωμη(60mm),Ecu παραλληλη...)δηλαδη κοντα στα 225ps...αντιπαλος του καλος ειναι μονο ενα ibiza cupra (Φ.Π.Ε.) Απο εκει και μετα με πολλαπλη εισαγωγης rbc,χταποδι dcsport(63.5) ή bodyclub(70mm)+ολοσωμη εξατμιση(70mm)+ανοιγμενη πεταλουδα...εκει δεν εχει πολλα ps παραπανω...kapoy sta 235-240ps...μιαω παντα για το ιδιο δυναμομετρο... αλλα στον δρομο και ειδικα απο σταση πολυ δυσκολα χτυπιεται! Link to comment Share on other sites More sharing options...