Jump to content
alexator

Ψηφίστε Την Καλύτερη Ανάρτηση

??????? ??? ???????? ????????  

52 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Posted (edited)

Λοιπόν για μένα ότι καλύτερο θα ήταν να τα είχα όλα..Δηλαδή μαλακή όταν είμαι στην πόλη και όταν θέλω να το τρέξω να σκληραίνει. Δηλαδή για μένα το τέλειο θα ήταν μία με ηλεκτρονική ρύθμιση μέσα από την καμπίνα :(.

Δεν υπάρχει όμως για golf 6 οπότε μετά κάτι αντίστοιχο θα κάνει η koni FSD....Δεν θέλω να κοπανάει πάντως το αμάξι πολύ.Επίσης γενικά ακούω πολύ καλά λόγια για τις sachs...

Τι λέτε, ποιά είναι η γνώμη σας??

Edited by alexator
Posted

Στις επιλογές της ψηφοφορίας πρέπει να προσθέσεις την DCC ρυθμιζόμενη της VW που κατά την άποψή μου είναι και η καλύτερη λύση για να τα έχεις όλα, καθώς και την εργοστασιακή που αποτελεί συνήθως τη χρυσή τομή ανάμεσα σε άνεση και κράτημα.Στις εργοστασιακές πιθανά πρέπει να γίνει διάκριση σε gti, gt sport και λοιπές.

Posted

Φίλε μου μπαίνει μετά η dcc? Γιατί δεν την έχω βάλει από το εργοστάσιο..Και αν ναί εμπιστεύεσαι τα τσακάλια της εκάστοτε αντιπροσωπείας??

Posted (edited)

[ημερομηνία όνομα παραθέτω alexator '= = '28 Δεκέμβριος 2009 - timestamp μετά 18:09:39 '= '1262016579' = '357269 ]

Φίλε μου μπαίνει μετά η dcc? Γιατί δεν την έχω βάλει από το εργοστάσιο .. Και αν ναί εμπιστεύεσαι τα τσακάλια της εκάστοτε αντιπροσωπείας??

[/ Quote]

Όπως τα λες. Απλά κάποιοι που αγοράζουν αυτοκίνητο και από τα πρώτα χιλιόμετρα ψάχνονται για ανάρτηση ίσως αξίζει τον κόπο να την βάλλουν στην αρχική παραγγελία. Με αυτή την έννοια σου είπα να την προσθέσεις. Ώστε να υπάρχει η άποψη όσων την δοκίμασαν και τη συστήνουν.

Εγώ στο GTI μου είμαι πλήρως ικανοποιημένοος από την ισορροπεία που προσφέρει η μαμά ανάρτηση. Χρυσή τομή ανάμεσα σε άνεση και κράτημα. Δεν μπορώ να θυσιάσω το ένα εις βάρος του άλλου.

Άρα εγώ και όσον αφορά το GTI ψηφίζω μαμά ανάρτηση και αν την αντικαταστήσω πάλι σε μαμά με βλέπω. Αν ήταν να βάλλω pαραγγελεία τώρα μάλλον θα πήγαινα σε DCC.

Edited by PERIS
Posted (edited)

Εγώ στην παρεγγελία μου έβαλα Sport ανάρτηση(ελατήρια χαμηλώτερα κατα 1,5cm) και DCC και είμαι πολύ ευχαριστημένος απο το Golf μου.

Και μια διευκρινηστική ερωτηση : με το VW Sport εννοείς την Sport ανάρτηση. Αν ναι, τότε βάλε και μια επιλογή "Sport ανάρτηση και DCC" στην ψηφοφορία.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Posted (edited)

sport αναρτηση με και χωρις dcc τι διαφορες εχουν???

Με το DCC ρυθμίζεις την σκληρότητα των αναρτήσεων ανά πάσα στιγμή με κουμπί απο την καμπίνα και η τιμή του για το Golf είναι γύρω στα 870 Ευρώ.

Εδώ το λινκ της VW με Video που αναλύει τη λειτουργία του DCC : http://www.volkswagen.de/vwcms/master_public/virtualmaster/en2/experience/innovation/running_car/dcc.html

68420901_8439987aeb.jpg

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Posted

Ψηφίζω αυτή που έβαλα πριν από λίγες ώρες, δηλαδή την Coilover της Koni.

Εσφιξε το αυτοκίνητο, θεικό το κράτημα, ελαφρώς σκληρότερο.

Posted

Λοιπόν μετά από πολύ διάβασμα στο internet βάζω και την kw variant 1 στην λίστα που απ ότι κατάλαβα είναι πιο all around απο την kw variant 3

Posted

Πολυ ωραιο θεματακι μα ταυτοχρονα πολυ αοριστο και καθαρα υποκειμενικο.. Ο καθε ενας απο εμας εχει δικα του κριτηρια στο θεμα του κρατηματος, απο τα πιο ακραια εως τα πιο φιλικα στην οδηγηση.. Παρ'ολα αυτα θα ηθελα να πω πως η φιλοσοφια της μαμα αναρτησης -θα συμφωνησω με τον PERI- ειναι απο τις καλυτερες στο θεμα κρατημα-ανεση.. Αν ομως θα πηγαινα στην αλλαγη της ωστε να ζητησω το κατι παραπανω χωρις να θυσιαζα την ανεση (ολιγον δυσκολο) δεν θα εδινα με τιποτα τα χρηματα που κοστιζει μια KW 3 ή PSS10.. Κι αυτο διοτι υπαρχουν φθηνοτερες λυσεις με ακρως ικανοποιητικα αποτελεσματα.. Θεωρω τις Hot Bits απο τις καλυτερες και πολυ ποιοτικες στην κατασκευη τους, αλλα επισης πολυ καλες και τις Weitec... Το value for money αυτων των δυο καθως και η αποδοση τους στο θεμα κρατημα-ανεση ειναι ακρως δελεαστικη λυση.. Ηοt Bits DT2, λοιπον, και Weitec Hicon GT απο 'μενα! Η τελευταια δε, ειναι περιπου στα χρηματα του "ξερου" συνδυασμου Bilstein B8 Sprint + H&R... ;)

Posted

Ωραία παιδία να το θέσω κάπως αλλιώς τότε.. Εμένα αυτό που με ενδιαφέρει είναι να μου πείτε από τις coilover που έχουν ειπωθεί, ποιά γνωρίζετε ή κατα την γνώμη σας ότι είναι πιο άνετη από τις άλλες, πιο smouth...

Posted

Εμένα η Koni μου φαίνεται smooth, στην πιο μαλακή ρύθμιση που την έχω, και σχεδόν στο λιγότερο χαμηλό ύψος.

Posted

εγω παντως που φοραω την bilstein b8 sprint me H&R ελατηρια ειμαι πολυ ευχαριστημενος.αν και απο μαμα ειχε την sport αναρτηση (εκδοση sportline) με τα bilstein ειναι τελειο.

Posted

Εμένα η Koni μου φαίνεται smooth, στην πιο μαλακή ρύθμιση που την έχω, και σχεδόν στο λιγότερο χαμηλό ύψος.

Έχεις την Koni FSD; Αν ναι, έχει επίπεδα σκληρότητα και χαμηλώματος; Ανεξάρτητα η κάθε ρύθμιση. Αν μπορείς σε παρακαλώ πες μερικά πράγματα για αυτή καθώς και την τιμή της.

Ευχαριστώ.

Posted

Ναι την Koni FSD έχω.

Εχει 4 επίπεδα ρύθμισης σκληρότητας μπρος-πίσω και περίπου 3-4 εκατοστά δυνατότητα χαμηλώματος, επίσης μπρος-πίσω.

Προσωπικά έχω μείνει κατευχαριστημένος, την δουλεύω στην πιο μαλακή ρύθμιση και το αυτοκίνητο έχει αποκτήσει εξαιρετικό κράτημα και δεν κοπανάει σχεδόν καθόλου.

Τιμή, 1100 ευρώ με αγορά και τοποθέτηση και ευθυγράμμιση.

Posted

Ναι την Koni FSD έχω.

Εχει 4 επίπεδα ρύθμισης σκληρότητας μπρος-πίσω και περίπου 3-4 εκατοστά δυνατότητα χαμηλώματος, επίσης μπρος-πίσω.

Προσωπικά έχω μείνει κατευχαριστημένος, την δουλεύω στην πιο μαλακή ρύθμιση και το αυτοκίνητο έχει αποκτήσει εξαιρετικό κράτημα και δεν κοπανάει σχεδόν καθόλου.

Τιμή, 1100 ευρώ με αγορά και τοποθέτηση και ευθυγράμμιση.

Ναι αλλά αυτή διορθώνεται; Εννοώ μετά από π.χ. 30.000 ή και 50.000km μπορείς να δώσεις 150-200¤ και να στην κάνουν καινούργια; Πράγμα το οποίο νομίζω πως γίνεται με την bilstein PSS. Αν όχι ίσως αξίζει να δώσεις ακόμα και 2χιλιάρικα για μια ανάρτηση που θα σου κρατήσει θεωρητικά για πάντα, τι λες;

Posted

Ναι αλλά αυτή διορθώνεται; Εννοώ μετά από π.χ. 30.000 ή και 50.000km μπορείς να δώσεις 150-200¤ και να στην κάνουν καινούργια; Πράγμα το οποίο νομίζω πως γίνεται με την bilstein PSS. Αν όχι ίσως αξίζει να δώσεις ακόμα και 2χιλιάρικα για μια ανάρτηση που θα σου κρατήσει θεωρητικά για πάντα, τι λες;

Από ότι μου είπε, επισκευάζεται πλήρως.

Πιστευω ότι η PSS συγκεκριμένα είναι ελαφρώς ανώτερη της Κονι και αν μπορείς να τα δώσεις, να το κάνεις αφοβα!

Posted

Από ότι μου είπε, επισκευάζεται πλήρως.

Πιστευω ότι η PSS συγκεκριμένα είναι ελαφρώς ανώτερη της Κονι και αν μπορείς να τα δώσεις, να το κάνεις αφοβα!

Προς το παρών δεν μπορώ να τα δώσω. Ίσως όμως μπορώ σε 2 μήνες.

Η PSS είναι από αυτές με το υδρογόνο που επισκευάζονται, έτσι;

Posted

Ναι την Koni FSD έχω.

Εχει 4 επίπεδα ρύθμισης σκληρότητας μπρος-πίσω και περίπου 3-4 εκατοστά δυνατότητα χαμηλώματος, επίσης μπρος-πίσω.

Προσωπικά έχω μείνει κατευχαριστημένος, την δουλεύω στην πιο μαλακή ρύθμιση και το αυτοκίνητο έχει αποκτήσει εξαιρετικό κράτημα και δεν κοπανάει σχεδόν καθόλου.

Τιμή, 1100 ευρώ με αγορά και τοποθέτηση και ευθυγράμμιση.

σιγουρα υπαρχει η Koni FSD σε ρυθμιζομενη coilover?? δεν το ηξερα αυτο,αν γνωριζετε δωστε λεπτομερεις κ κανα λινκ παιδια!!! τα αμορτισερ ηξερα μεχρι τωρα με το συγκεκριμενο ονομα..

Posted

Κοίταξε εμένα FSD γράφει το κουτί και είναι απόλυτα ρυθμιζόμενη.

Posted

ΕΡΩΤΗΣΗ: Επειδή έχω βάλει στο μάτι την Bilstein PSS 10, θέλω να ξέρω το εξής... Η συγκεκριμένη ανάρτηση είναι υδρογόνου σωστά; Δηλαδή επισκευάζεται; Αν ναι πως; Επισκευάζεται για να διορθωθεί η φυσική της φθορά μετά από π.χ. 50.000km ή η φθορά της από άλλο αίτιο π.χ. λακκούβα; Επισκευάζεται πολλές φορές; ¶πειρες; Δηλαδή μετά από π.χ. 200.000km την βγάζω και τη βάζω στο νέο μου αμάξι; Δεν χαλάει ποτέ;

Ας μου διευκρινίσει κάποιος. Θέλω να δω αν αξίζει τα 1500¤ που θα μου στοιχίσει (όταν την πάρω...)

Ευχαριστώ πολύ.

Posted

Τις pss τις επισκευάζει σίγουρα ο Κυρλαγκίτσης στη Θεσσαλονίκη (ο οποίος τη φέρνει σε εργοστασιακά επίπεδα, ή πιο κοντά στα γούστα σου αφού είναι κι επίσημος κατασκευαστής της bilstein), δεν ξέρω αν το κάνει άλλος. Τώρα αν σου σπάσει κάποιο στέλεχος καλαμιού, γεγονός πολύ δύσκολο, δεν ξέρω αν επισκευάζεται...

Posted

Καλησπέρα και απο μένα, ο φίλος katana πρέπει να κάνει λάθος για την ανάρτηση του..Η koni fsd δεν είναι ρυθμιζόμενη (coilover). Αυτό που κάνει είναι χοντρικά να ρυθμίζει την συμπεριφορά της με βάση την οδήγηση και το οδόστρωμα μέσω συχνοτήτων που αλλάζουν. Ο φίλος katana έχει coilover της koni αφου έχει ρυθμίσεις.

Επίσης σε ερώτηση μου στην αντιπροσωπεία της koni οι fsd κάνουν 593 euro.

Να και το link απο το site fsd

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.