Jump to content
panoskr

Golf Vi Tsi 160Ps

Recommended Posts

Παιδιά έχει κανείς άποψη για το πρόγραμμα της BSR;

http://en.bsr.se/products/t1749/

Yπόσχεται μόνο 193 hp και παρέχει ένα εντυπωσιακό

θα έλεγα user interface για αναβαθμίσεις, γύρισμα σε

stock κατάσταση αλλά και διάγνωση βλαβών:

http://en.bsr.se/products/ppc/ppc3/

Link to comment
Share on other sites

να σας κάνω μια ερώτηση και εγώ (δεν είδα να εχει τεθει καπου)

έχει κόφτη στα χιλιόμετρα το 160άρι?

μου έχουν πει ότι μέχρι 220 πραγματικά ανεβάζει και μετά κόβει απόδοση.

Εγώ εχω δει κοντέρ περί τα 230 αλλά προφανώς ήμουν κάτω απο τα 220 πραγματικά.

έχετε άποψη ???

Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι. Στο δικό μου σπέρνει μέχρι τα 220 και μετα κολωνει, αν και παίζει να φταίει η έλλειψη προγράμματος σε συνδυασμό με τεραστια εισαγωγή.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχει κανείς άποψη για το πρόγραμμα της BSR;

http://en.bsr.se/products/t1749/

Yπόσχεται μόνο 193 hp και παρέχει ένα εντυπωσιακό

θα έλεγα user interface για αναβαθμίσεις, γύρισμα σε

stock κατάσταση αλλά και διάγνωση βλαβών:

http://en.bsr.se/products/ppc/ppc3/

Έχω ακούσει καλά λόγια από κάποιον που το έχει βάλει σε Octavia 5 RS.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι. Στο δικό μου σπέρνει μέχρι τα 220 και μετα κολωνει, αν και παίζει να φταίει η έλλειψη προγράμματος σε συνδυασμό με τεραστια εισαγωγή.

Εγω δεν λεω τι εχω δει στο κοντερ γιατι θα πεσουν να με φανε!! :)

Καλα ακομα δεν εβαλες προγραμμα?? Ντροπης πραγματα!

Edited by diMake
Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν λεω τι εχω δει στο κοντερ γιατι θα πεσουν να με φανε!! :)

Καλα ακομα δεν εβαλες προγραμμα?? Ντροπης πραγματα!

Ρε είμαι απαράδεκτος, τι να συζητάμε. Πήζω με την δουλειά και ζήτημα αν κάνω 100χλμ το μήνα με το Golf. Αστα.

Υ.Γ. Τι έχεις δει? Πάντως το A3 που δανείζομαι, με τα 125 άλογα TFSI δύσκολα να δει πανω από 210.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχει κανείς άποψη για το πρόγραμμα της BSR;

http://en.bsr.se/products/t1749/

Yπόσχεται μόνο 193 hp και παρέχει ένα εντυπωσιακό

θα έλεγα user interface για αναβαθμίσεις, γύρισμα σε

stock κατάσταση αλλά και διάγνωση βλαβών:

http://en.bsr.se/products/ppc/ppc3/

Αρκετά καλά προγράμματα, γνωρίζω τον Κίμωνα πολλά χρόνια που έχει την Autotuning στον Νέο Κόσμο (είναι ο ίδιος εισαγωγέας για BMC, Bonalume, Isotta κλπ) και συνεργάζεται πάντα με αξιόλογες εταιρείες.

Link to comment
Share on other sites

Και μένα η γνωριμία μου με τον Κίμωνα είναι περί τα 15 έτη και γιαυτό το συζητάω.

Πέρασα σήμερα και μου έδειξε το κοντρόλ του BSR και εντυπωσιάστικα.

Βέβαια τα 193 άλογα μου φαίνονται μικρό νουμεράκι σε σχέση με τον ανταγωνισμό..

Πάντως και σε παρουσίαση ενός Focus ST σε περιοδικό με πρόγραμμα BSR από τον Κίμωνα

είχα διαβάσει καλές κριτικές και τονιζότανε βέβαια και εκεί ότι το πρόγραμμα

είναι σχετικά πιο light από τον ανταγωνισμό..

Οff topic: Με έφτιαξε και με μπαγκαζιέρα σε λευκό χρώμα γιατί δεν πήγαινε άλλο

το στριμωξίδι με την μπέμπα και τα άπειρα πραγματά της :D

Link to comment
Share on other sites

Tελικά το κοντρόλ (PPC3) του ΒSR μάλλον δεν σου δίνει την δυνατότητα

να ρυθμίσεις boost, timing kai fuel όπως στο SPS Select.

Έχεις όμως την δυνατότητα να συνδέεσαι online με την εταιρεία και να

περνάς στο αμάξι τυχόν αναβαθμίσεις του προγράμματος αλλά και σε περίπτωση

που λόγω update στην αντιπροσωπεία περαστεί ο μαμά κώδικας, μέσω του PPC3

μπορείς εύκολα να περάσεις ξανά το BSR πρόγραμμα χωρίς να τρέχεις στον

dealer της εταιρείας.

Edited by stakyrTSI
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως τουλάχιστον με το SPS των 4 θέσεων που είχα πάρει από e-bay

μπορώ όπως μου είχαν πει στην Cargate να έχω 3 μνήμες ρυθμίσεων (Α,Β και C)

τις τιμές των οποίων σε boost timing και fuel μπορώ να τις ορίσω

με το λαπτοπ μέσω του σχετικού προγράμματος που συνοδεύει το SPS.

Δεν παίρνω και όρκο οπότε και θα το ξαναρωτήσω για σιγουριά.

Link to comment
Share on other sites

post-13415-128518691232_thumb.png

τελικά το δικό μας προτιμάει 98 οκτάνια :)

τώρα το πήρα χαμπάρι εγώ πάντως!

Ο πίνακας είναι για τον κινητήρα του Golf GT (125KW) που έχει πιο επιθετική χαρτογράφηση, αλλά και για το δικό μας το σωστό είναι 100αρα πάντα.

Υ.Γ. Ο πίνακας πάντως επαναφέρει το θέμα που συζητούσαμε παλιά, δηλαδή αν καίει με την 95αρα βενζίνη παραπάνω από την 100αρα (ο πίνακας πάντως λέει ότι με 95 κάει παραπάνω).

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

post-13415-128518691232_thumb.png

τελικά το δικό μας προτιμάει 98 οκτάνια :)

τώρα το πήρα χαμπάρι εγώ πάντως!

Engine Code έχουμε "CAVD", δεν έχουν σχέση οι κινητήρες που αναφέρονται στον πίνακα.

Link to comment
Share on other sites

τι 118kw τι 125kw !

άσε που με τις δυναμομετρήσεις βγαίνει το ίδιο περίπου

με 100άρα πάντως έχω δεί 0,4 l/km λιγότερα

δεν δικαιολογεί το κόστος της όμως

θα το δοκιμάσω στα επόμενα δύο γεμίσματα με 98άρα

ΥΓ. το λινκ για τον πίνακα

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_359.pdf

Link to comment
Share on other sites

τι 118kw τι 125kw !

άσε που με τις δυναμομετρήσεις βγαίνει το ίδιο περίπου

με 100άρα πάντως έχω δεί 0,4 l/km λιγότερα

δεν δικαιολογεί το κόστος της όμως

θα το δοκιμάσω στα επόμενα δύο γεμίσματα με 98άρα

ΥΓ. το λινκ για τον πίνακα

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_359.pdf

Ποια εταιρία βγάζει 98αρα βενζίνη ?

Link to comment
Share on other sites

η Vpower δεν είναι η 98άρα?

υπάρχει και η Vpower racing που νόμιζα ότι είναι η 100άρα

Η Vpower είναι 95αρα με πρόσθετα και καλά... Για αυτήν την βενζίνη έφαγε πρόστιμο η Shell αν δεν κάνω λάθος γιατί ήταν ίδια με την απλή. :)

Link to comment
Share on other sites

Πάντως η παραπληροφόρηση καλά κρατεί..

Πολύς κόσμος νομίζει ότι η Vpower είναι 98άρα

Link to comment
Share on other sites

Στο site της Giac δεν υπάρχει. Μήπως είναι ελληνικό κατασκεύασμα ?

http://*μη επιτρεπόμενο @ URL*/forum/viewtopic.php?f=12&t=1691

στο μη επιτρεπόμενο club υπάρχει 160αρι. δεν με αφηνει να βαλω το λινκ στλενω πμ

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

http://*μη επιτρεπόμενο @ URL*/forum/viewtopic.php?f=12&t=1691

στο μη επιτρεπόμενο club υπάρχει 160αρι. δεν με αφηνει να βαλω το λινκ στλενω πμ

Ο λόγος που δεν σ' αφήνει είναι ότι παραβιάζονται οι όροι χρήσης .

Κατά την συγγραφή κειμένων δημόσιων ή ιδιωτικών απαγορεύεται αυστηρά η αναφορά υπό οποιονδήποτε τρόπο σε άλλες ομάδες ή κοινότητες επίσημου ή ανεπίσημου χαρακτήρα που έχουν όμοια κατεύθυνση με το Hellenic VWClub αλλά χρησιμοποιούν αυτό τον «δικτυακό τόπο» με σκοπό την διαφήμιση τους. Τέτοιες συμπεριφορές ενδέχεται να τιμωρούνται μόνιμα ή προσωρινά.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.