Jump to content
_notis

Service Tsi (160)

Recommended Posts

Εγώ έχω 8000χλμ τώρα. Σκεφτόμουν να αλλάξω, αλλά σε 3 μήνες κλείνει χρόνο και λέω να τα αλλάξω τότε. Στη βέργα που τα τσεκάρω είναι 1-2mm κάτω από το max, και το χρώμα των λαδιών δεν είναι και κατάμαυρο. Οπότε λέω να τα αφήσω για το 3μηνο...

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια εγω εκανα αλλαγη στην εντιπροσωπεια στα 5.000 .... και μου ορισαν επομενη αλλαγη-service στα 20.000

Αρα πρεπει να το πεω εκει για αλλαγη στα 20 ετσι ? για να ειμαι εγγυηση οκ ...?

Link to comment
Share on other sites

Guest mitS.O.S.

Κάποιος πόσταρε ότι έβαλε τα τάδε λάδια και πλέον δεν έχει κάψει καθόλου λάδι...

Θα πρέπει να ξέρουμε όλοι νομίζω ότι αυτοκίνητο με turbo και να ΜΗΝ καίει λάδια είναι μάλλον περίεργο...

Και φυσικά το αν καίει ή δεν καίει δεν είναι κριτήριο για το αν είναι καλά τα λάδια...

Edited by mitS.O.S.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους!

Σκεφτομαι για την πρωτη αλλαγη λαδιων στο GOLF TSI 122. Εχω περιπου 10.600 χιλιομετρα.Απο οτι διαβασα οι γνωμες διιστανται για το ποτε πρεπει να αλλαχτουν αν και συμφωνω οτι το φρεσκο λαδακι δεν βλαπτει(βλακεια μου που δεν πηγα στα 7500κμ).Αυτα που θελω να ρωτησω ειναι:

1)Να το παω ή να το αφησω για τα 15000κμ τωρα πια?

2)Αν το παω τωρα για αλλαγη λαδιων και φιλτρων θα πρεπει να το ξαναπαω στα 15000κμ??

3)Αν το παω τωρα και δεν χρειαζεται στα 15000κμ να ξαναπαω, θα πρεπει να τους πω να το ρυθμισουν για να μην βγαλει ενδειξη στα 15000κμ?

4)Περα απο λαδια στο πρωτο service αλλαζουν ή κοιτανε και κατι αλλο?

5)Ποσο περιπου στοιχιζει?(Και ειδικα αν το εχει κανει κανεις στον ΚΑΨΙΩΧΑ στα Γιάννενα)

Ευχαριστω εκ των προτερων! (Ρωτησα πολλα αλλα ειμαι λιγο ασχετος. :)rocket.gif )

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους!

Σκεφτομαι για την πρωτη αλλαγη λαδιων στο GOLF TSI 122. Εχω περιπου 10.600 χιλιομετρα.Απο οτι διαβασα οι γνωμες διιστανται για το ποτε πρεπει να αλλαχτουν αν και συμφωνω οτι το φρεσκο λαδακι δεν βλαπτει(βλακεια μου που δεν πηγα στα 7500κμ).Αυτα που θελω να ρωτησω ειναι:

1)Να το παω ή να το αφησω για τα 15000κμ τωρα πια?

2)Αν το παω τωρα για αλλαγη λαδιων και φιλτρων θα πρεπει να το ξαναπαω στα 15000κμ??

3)Αν το παω τωρα και δεν χρειαζεται στα 15000κμ να ξαναπαω, θα πρεπει να τους πω να το ρυθμισουν για να μην βγαλει ενδειξη στα 15000κμ?

4)Περα απο λαδια στο πρωτο service αλλαζουν ή κοιτανε και κατι αλλο?

5)Ποσο περιπου στοιχιζει?(Και ειδικα αν το εχει κανει κανεις στον ΚΑΨΙΩΧΑ στα Γιάννενα)

Ευχαριστω εκ των προτερων! (Ρωτησα πολλα αλλα ειμαι λιγο ασχετος. :nea:rocket.gif )

1) Εγω ειχα κανει αλλαγη λαδιων στις 10,20,30 και τωρα θα κανω στις 45. Ειτε κανε το ιδιο ειτε αστο μεχρι τις 15.

2) Οχι, θα πρεπει να πας στις 25 για αλλαγη λαδιων και στις 30 για σερβις, οποτε μαλλον πηγαινε στις 15 γιατι μπερδευεται το πραγμα μετα.

3)Θα το ρυθμισουν για αλλες 15000.

4) Κανονικα οχι. Μονο λαδια φιλτρα λαδιου.

5) Οι τιμες παιζουν πολυ, ρωτα τους ποσο κοστιζει και πανω απ'ολα τι λαδια βαζουν. Επισης ρωτα τους τιμη για το αν πας τα δικα σου λαδια, δηλαδη τη τιμη των εργατικων και του φιλτρου λαδιου (εκτος αν αγορασεις και το φιλτρο απ'εξω).

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για την απαντηση! :thumbsup:

Σκεφτομαι να το αφησω πια για τις 15.000κμ για την πρωτη αλλαγη λαδιων για να μην γινει μπερδεμα με τα επομενα service.Ετσι και αλλιως δεν το σκιζω το αμαξι(αν εχει σηνασια αυτο για τα λαδια)...

Link to comment
Share on other sites

Δεν γινεται κανενα μπερδεμα αν τα αλλαξεις νωριτερα.

Η αντιπροσωπεια απλα στο βιβλιαρακι προσθετει 15000 χλμ για την επομενη αλλαγη.

Δηλ αν το πας με 11000 χλμ θα σου γραψουν για επομενη αλλαγη στις 26000, γι'αυτο και για να ειναι στρογγυλοι οι αριθμοι καλυτερα να το πας στα 7,5 η 10 και μετα παλι αλλαζεις αναλογα.

Εγω το κανω καθε 10 απο την αρχη.

Link to comment
Share on other sites

Αν τα αλλαζεις παντα καθε 10 τοτε ΟΚ, αλλα αν τα αλλαξει στα 11 μετα 26 και μετα παει παλι για σερβις στις 30 (εκτος λαδιων) ειναι λιγο ταλαιπωρια.

Link to comment
Share on other sites

Αν τελικα γινει ετσι, τοτε στα 30 θα κανει τα υπολοιπα εκτος απο λαδια/φιλτρο.

Γ'αυτο και προτεινω τα στρογγυλα νουμερα, ακομα και τωρα στα 10 κατι μπορει να κανει τις αλλαγες καθε 10 και να του πεφτουν και τα καθορισμενα σερβις ακριβως. Παντως αυτο το σερβις των 30 χιλιαδων κανονικα θα πρεπει να ειναι παλι μονο λαδια/φιλτρα και τιποτα αλλο, τουλαχιστον αυτο ηταν το longlife προγραμμα που ειχα στο προηγουμενο 140αρι μου. Σε αυτο που εχω τωρα και ειναι σταθερο καθε 15 χιλιαδες δεν εχω δει τι πραγματικα χρειαζεται απο το βιβλιο συντηρησης για τα 30 χιλιαδες αν και πιστευω οτι θα ειναι το ιδιο με τα longlife γιατι ουτως η αλλως τα λαδια ειναι αυτα που καθοριζουν το καθε προγραμμα, τα υπολοιπα ειναι ιδια.

Link to comment
Share on other sites

εγω αλλαξα λαδια στα 1800 χλμ δεν εκαψε καθολου,ηταν ελαφρως μαυρισμενα.εψαξα για φιλτρο και δεν το βρηκα πουθενα σε διαφορα μαγαζια.στο ιντερνετ δεν κοιταξα ουτε πηγα αντιπροσωπεια γιατι δεν βρηκα χρονο και ετσι αφησα το ιδιο.γεμισε με 3.25 λιτρα.πιστευω να μην εχω προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Το 1ο service που έκανα κόστισε 150 ευρώ με την κάρτα καυσαερίων.

Περιελάμβανε λάδια, φίλτρο, υγρό παρμπρίζ κλπ. Τα λάδια ήταν της αντιπροσωπείας (δεν είχα προλάβει να πάρω δικά μου) και κόστισαν 80 ευρώ. Σε ερώτηση πάντως που έκανα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα από την επόμενη φορά αν πάω δικά μου λάδια, το οποίο σκοπεύω να κάνω για να αλλάξω και λάδια και να περάσω τα Mobil 1.

Link to comment
Share on other sites

Το 1ο service που έκανα κόστισε 150 ευρώ με την κάρτα καυσαερίων.

Περιελάμβανε λάδια, φίλτρο, υγρό παρμπρίζ κλπ. Τα λάδια ήταν της αντιπροσωπείας (δεν είχα προλάβει να πάρω δικά μου) και κόστισαν 80 ευρώ. Σε ερώτηση πάντως που έκανα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα από την επόμενη φορά αν πάω δικά μου λάδια, το οποίο σκοπεύω να κάνω για να αλλάξω και λάδια και να περάσω τα Mobil 1.

Και καλά από τα λάδια έχασες μόνο ένα 30άρι Ευρώ και λογικά δε σου βάλανε την πρώτη ποιότητα, 60Ε εργατικά για service λαδιών ??????????

Link to comment
Share on other sites

Αντιπροσωπία είναι τι περιμένεις.. Και εγώ στην αντιπροσωπία το πήγα το δικό μου (λόγω κυρίως εγγύησης) και μου έβαλε κάτι γερμανικά λάδια. 118 Ευρώ με 10% έκπτωση λόγω του ότι έχουμε οικογενειακός VW (131 ευρώ θα μου έπαιρνε κανονικά).

Αλλαγή λαδιού και φίλτρου και ένα recall που είχε έρθει από το εργοστάσιο. Δέσανε κάτι καλώδια κάτω από το τιμόνι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω δει τα τιμολόγια με ακρίβεια για την εργασία που χρεώθηκε. Τα λάδια μόνο πρόσεξα που με ενδιέφερε με το κόστος. Τα λάδια που έβαλαν ήταν Fuchs titan που είναι συμπαθητικά σχετικά λάδια από ότι θυμάμαι που είχε γραφεί σε ανάλογο topic για τα λάδια.

Εφόσον οι αντιπροσωπείες χρεώνουν εργατοώρες στο service οι τιμές εκεί θα κυμαίνονται. Πάντως αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι που δεν άλλαξαν φίλτρο καμπίνας στο ετήσιο σέρβις που στο προηγούμενο μου αυτοκίνητο η αντιπροσωπεία το άλλαζε στάνταρ και έβγαινε και μαύρο σχεδόν πάντα το παλιό φίλτρο. Μάλλον θα το αλλάξω μόνος μου.

Link to comment
Share on other sites

Το φ. καμπίνας είναι σχετικά φθηνό και αλλάζει σε 2 λεπτά από τον τεχνικό της VW και σε 4 λεπτά από εμάς. Δεν του αφήνει ιδιαίτερο κέρδος και για να σου "μειώσει" λίγο το λογαριασμό, δεν το αλλάζει κάθε χρόνο, αλλά κάθε 2 χρόνια (κακώς κατ' εμένα). Για να σκεφτείς δεν απαιτεί ΚΑΝ κάποιο κατσαβίδι μιας και οι βίδες είναι ειδικές (πλαστικές, μεγάλες) και ξεβιδώνουν με το χέρι. Στη θέση σου θα αγόραζα 2-3 φίλτρα ενεργού άνθρακα (~ 10Ε έκαστο) και θα τα άλλαζα κάθε χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

Το φ. καμπίνας είναι σχετικά φθηνό και αλλάζει σε 2 λεπτά από τον τεχνικό της VW και σε 4 λεπτά από εμάς. Δεν του αφήνει ιδιαίτερο κέρδος και για να σου "μειώσει" λίγο το λογαριασμό, δεν το αλλάζει κάθε χρόνο, αλλά κάθε 2 χρόνια (κακώς κατ' εμένα). Για να σκεφτείς δεν απαιτεί ΚΑΝ κάποιο κατσαβίδι μιας και οι βίδες είναι ειδικές (πλαστικές, μεγάλες) και ξεβιδώνουν με το χέρι. Στη θέση σου θα αγόραζα 2-3 φίλτρα ενεργού άνθρακα (~ 10Ε έκαστο) και θα τα άλλαζα κάθε χρόνο.

Thanks για τις πληροφορίες. Το σωστό είναι όπως λες να αλλάζεται κάθε χρόνο, ειδικά στην Αθήνα με τα καυσαέρια που έχουμε.

Link to comment
Share on other sites

Αρα Δηλαδη εγω ΑΣΧΕΤΑ με οτι εχουν γραψει στο βιβλιαρακι(Αλλαγη λαδιων φιλτρου στα 5.000 μετα στα 20.000 και τωρα εγραψαν 35.000 ) θα πρεπει να παω για service στα 30.000 ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ? Ξερει κανεις τι παιζει πλεον με την εγκυκλειο οπου μας απαλασει απο τηνα ντιπορσωπεια για την συντηρηση αυτοκινητου ??

Στα 30.000 τι εργασιες πρεπει να γινουν εκτος απο Λαδια φιλτρα ?

Επισης στην αλλαγη λαδιων πρεπει καθε φορα να αλλαζει και η ροδελα απο κατω ?....

Edited by thanos katsas
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έκανα κ εγώ το πρώτο μικρό service.Μου πήρανε μετά από 15% έκπτωση 123 ευρώ, 76 τα λάδια(castrol) μαζί με το φίλτρο κ τα υπόλοιπα εργατικά.

Επίσης αλλάξανε τη Ν75 και κάνανε εξαέρωση στα φρένα.

Link to comment
Share on other sites

φιλε για πες μας τι γινεται με τη n75 διοτι δεν εχει αισθητηρα γιατι στην αλλαξαν ? Ειχες προβληματα ?

Επισης αν μπορει να μου απαντησεις καποιος .... Αρα Δηλαδη εγω ΑΣΧΕΤΑ με οτι εχουν γραψει στο βιβλιαρακι(Αλλαγη λαδιων φιλτρου στα 5.000 μετα στα 20.000 και τωρα εγραψαν 35.000 ) θα πρεπει να παω για service στα 30.000 ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ? Ξερει κανεις τι παιζει πλεον με την εγκυκλειο οπου μας απαλασει απο τηνα ντιπορσωπεια για την συντηρηση αυτοκινητου ??

Στα 30.000 τι εργασιες πρεπει να γινουν εκτος απο Λαδια φιλτρα ?

Επισης στην αλλαγη λαδιων πρεπει καθε φορα να αλλαζει και η ροδελα απο κατω ?....

Edited by thanos katsas
Link to comment
Share on other sites

Ναι είχα κόμπιασμα κοντά στις 3500 στροφές με απότομο γκάζι κ το γνωστό ήχο της εμπλοκής του κομπρέσορα(όχι πάντα), δεν το κατάλαβα όμως από εκεί ότι είχα πρόβλημα γιατί το έκανε σχεδόν από την πρώτη στιγμή, αλλά από το ότι στα τελευταία 500 - 1000 χμ είχα εμφανή πτώση απόδοσης του τούρμπο από το πρώτο πάτημα, κ αυτό το είπα στον τεχνικό. Πήγαμε μια βόλτα αυτός το κατάλαβε ότι έχει πρόβλημα στη Ν75.

Ζήτησα επίσης να κοιτάξουν τα φρένα γιατί από αίσθηση ήταν άστα να πάνε κ δεν τα συνήθιζα με τπτ, οπότε μου κάνανε εξαέρωση κ μέτρηση της δύναμής τους(ξέχασα ρε γμτ αυτό το χαρτί στο συνεργείο) κ πλέον είναι πιο σκληρά κ προοδευτικά.

Φίλε θάνο πάντως νομίζω ότι δεν χρειάζεται να πάς στα 30000 από τη στιγμή που η ίδια η αντιπροσωπία σου έγραψε πότε θα κάνεις το επόμενο service.

Off topic: Ενα παιδί από την αντιπροσωπία που βρεθήκαμε να είμαστε από το ίδιο μέρος μου είπε ότι πρέπει οπωσδήποτε να κάνω την επέκταση μετά τα 2 χρόνια, γιατί μια Ν75 ακόμα κ μια αντλία νερού να χαλάσουν κοστίζουν όσο η επέκταση..

Edited by Gmis
Link to comment
Share on other sites

καλα αυτο σιγουρα επεκταση ...τα βλεπω και σε φιλο με Gt...δεν εκανε και εχει δωσει αλλα 2.000 σε 2χ ρονια...σιγουρα επεκταση.

Link to comment
Share on other sites

καλα αυτο σιγουρα επεκταση ...τα βλεπω και σε φιλο με Gt...δεν εκανε και εχει δωσει αλλα 2.000 σε 2χ ρονια...σιγουρα επεκταση.

Εξαρτάται για την επέκταση. Εγώ έχω κλείσει 3ετία και έχω πληρώσει παραπάνω μια Ν75 42Ε + 20Ε περαστικά και διαγνωστικό. Σίγουρα όμως έχω γλυτώσει τουλάχιστον 120Ε από το service των 30000 Km. Πάντως το αυτοκίνητο βγάζει προβλήματα και στον μέσο όρο ίσως να αξίζει. Του χρόνου το Μάιο θα βγάλω τα συμπεράσματά μου.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.