Jump to content
panos18

Golf 5/6/7 - Ποιο Προγραμμα Φορατε Σε Tsi ?

Καταγραφή των προγραμμάτων στα TSI  

251 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Στο δικό μου TSI 160 με revo πάντως έβγαλε 204 ps και 31 kg ροπή! Σχετικά λίγο με αυτά που παρουσιάζονται εδώ...

Τα αλογα σου ειναι καμμια 10αρια λιγωτερα απ'οτι θα επρεπε αλλα η ροπη ειναι πολυ καλη.

Τον πνιχτη τον αφαιρεσατε?

Link to comment
Share on other sites

Δε γνωρίζω τον λόγο ρε παιδιά... πράγματι είναι λιγώτερα...

Όσον αφορά τον "πνίχτη" δεν κάναμε κάτι, απλώς βάλαμε άλλο φίλτρο στη θέση του "μαμά".

Έχει νόημα να βγεί; Είναι σίγουρα αποδεκτό;

Link to comment
Share on other sites

Έχει νόημα να βγεί;

Εγώ θα ρωτήσω το εξής! Έχει νόημα να μην βγει;

Βγάλτον πάνε κάνε μια δυναμομέτρηση και θα καταλάβεις! :angry:

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα ρωτήσω το εξής! Έχει νόημα να μην βγει;

Βγάλτον πάνε κάνε μια δυναμομέτρηση και θα καταλάβεις! :cry:

Δε μου το είπε κανείς, ούτε στην cargate...

Και... πως βγαίνει;

Link to comment
Share on other sites

Δε μου το είπε κανείς, ούτε στην cargate...

Και... πως βγαίνει;

Εγω το ειχα βγαλει πριν βαλω το Revo, αν και με ρωτησανε και οι ιδιοι αν το εχω.Ξεβιδωνεις τις βιδες απο το φιλτροκουτι, αφαιρεις το φιλτρο και ακριφως απο κατωβρισκεται ο πνιχτης!!! Βγαινει πανευκολα. Απλα το τραβας. Τοποθετεις ξανα το φιλτροστην θεση του, βιδωνεις και εισαι ετοιμος!!!!

Link to comment
Share on other sites

Εγω το ειχα βγαλει πριν βαλω το Revo, αν και με ρωτησανε και οι ιδιοι αν το εχω.Ξεβιδωνεις τις βιδες απο το φιλτροκουτι, αφαιρεις το φιλτρο και ακριφως απο κατωβρισκεται ο πνιχτης!!! Βγαινει πανευκολα. Απλα το τραβας. Τοποθετεις ξανα το φιλτροστην θεση του, βιδωνεις και εισαι ετοιμος!!!!

Ευχαριστώ πολύ.

Τότε ποιος ο λόγος ύπαρξής του; Το έχετε βγάλει όλοι;;

Edited by ΕΛΛΗΝ
Link to comment
Share on other sites

Πιστευω τουλαχιστον οσοι ειναι με Ρεβο πρεπει να τον εχουν βγαλει. Βασικα τον βγαζουν στη Ρεβο.

Αυτο που ξερω ειναι οτι σιγουρα θα κερδισεις και σε ροπη και σε αλογα. Το γιατι τον εχει εκει η VW μονο μπορω να υποθεσω. Εμενα στο δυναμομετρο με τον πνιχτη μετα τις 6000 στροφες εκοβε αισθητα, ενω χωρις αυτον ανεβαινε μεχρι κοφτη σχεδον.

Link to comment
Share on other sites

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΧΕΤΟΥ....

οπως καταλαβατε ειμαι ψιλοασχετος και εχω μια απορια.σε περιπτωση αυξησης των ιππων απο 140 σε 205 στο μοτερ δεν θα δημιουργηθει προβλημα γιατι ενα 1400 μοτερ ποσοι δυναμη να αντεξει.αν καποιος ξερει αε απαντησει.

Υ.Γ προς αποφυγη παρεξηγησης ξαναλεω οτι ειμαι ασχετος

Link to comment
Share on other sites

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΧΕΤΟΥ....

οπως καταλαβατε ειμαι ψιλοασχετος και εχω μια απορια.σε περιπτωση αυξησης των ιππων απο 140 σε 205 στο μοτερ δεν θα δημιουργηθει προβλημα γιατι ενα 1400 μοτερ ποσοι δυναμη να αντεξει.αν καποιος ξερει αε απαντησει.

Υ.Γ προς αποφυγη παρεξηγησης ξαναλεω οτι ειμαι ασχετος

Κοίταξε η τουρμπίνα σου επαρκεί - αν δεν κάνω λάθος - για 250 άλογα. Τα 205 του REVO απέχουν από αυτό το νούμερο οπότε είσαι καλημένος. Βέβαια καλό θα ήταν ένα πρόγραμμα να συνοδεύεται από μια καλή εισαγωγή και μια πιο φαρδιά εξάτμιση αλλά και χωρίς αυτά δεν θα έχεις πρόβλημα.

Πάντως στα 140 το μοτέρ είναι πολύ πολύ χαλαρό.

Link to comment
Share on other sites

Ο κινητήρας 1.4 TSI, τόσο στην έκδοση των 140 ίππων, των 160 ίππων όσο και 170 ίππων είναι πολύ αξιόπιστος.

Έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την πολύ μεγάλη αντοχή, πιθανότατα επειδή όλη η ιδέα συνύπαρξης κομπρέσορα και τουρμπίνας

ήταν εντελώς καινούργια και κανένας δεν ήξερε τί να περιμένει. Αλλά και επειδή σχεδιάστηκε με ορίζοντα δεκαετίας.

Τόσο τα έμβολα όσο και οι διωστήρες του είναι εξαιρετικά ανθεκτικοί, αρκεί να έχει κανείς λογικές ρυθμίσεις

όταν τον βελτιώνει.

Πρακτικά η τουρμπίνα που φοράει είναι μια ΚΚΚ Κ03 με μέγιστη δυνατότητα παροχής μέχρι περίπου 230-235 άλογα.

Για να καταφέρει κάτι περισσότερο πρεπει να μεγαλώσει κι άλλο. Αλλά και για να φτάσει σε αυτή την ισχύ θα πρέπει

να εξαντληθούν όλα τα βελτιωτικά περιφερειακά που βοηθούν στη ροικότητα του κινητήρα (εξάτμιση, εισαγωγή).

Από τις μέχρι σήμερα δοκιμές μας, χρησιμοποιώντας για αρκετό καιρό μια ακομη μεγαλύτερη τουρμπίνα πάνω στον 1.4 TSI,

συμπεράναμε ότι ο κινητήρας αντέχει ακόμη και πιέσεις πάνω από 1.6bar (όχι ότι χρειάζονται ή βοηθούν σε κάτι) χωρίς

να υποβαθμίζεται η αξιοπιστία του. Το φράγμα των 250 ίππων ξεπεράστηκε μεν, αλλά εξακολουθεί να ξεφεύγει από τον

προϋπολογισμό της τυπικής βελτίωσης που γίνεται με γνώμονα το λόγο κέρδους ισχύος/έξοδα βελτίωσης.

Πάντως οταν ξεκινήσαμε την εξέλιξη, είχαμε ακριβώς την ίδια σκέψη: Ένα μοτέρ 1400 κυβικών πόσο μπορεί να αντέξει;

Τελικά μπορεί και παραμπορεί. Γιατί το σχεδίασαν να αντέχει!

Edited by salex
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω φιλε για τις πληροφοριες γιατι πολλοι μου λενε πως θα τα παιξει το αμαξι και πως το πολυ ενα χρονο θα βγαλει και πως οι αλλοι που παιρνουν 2 λιτρα ειναι βλακες κ εγω με το 1400 ο εξυπνος κ τετοια

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω τουλαχιστον οσοι ειναι με Ρεβο πρεπει να τον εχουν βγαλει. Βασικα τον βγαζουν στη Ρεβο.

Αυτο που ξερω ειναι οτι σιγουρα θα κερδισεις και σε ροπη και σε αλογα. Το γιατι τον εχει εκει η VW μονο μπορω να υποθεσω. Εμενα στο δυναμομετρο με τον πνιχτη μετα τις 6000 στροφες εκοβε αισθητα, ενω χωρις αυτον ανεβαινε μεχρι κοφτη σχεδον.

Είναι αυτό που κάτω από το φίλτρο σε σχήμα ίδιο με το φίλτρο;; Αυτό έβγαλα

Link to comment
Share on other sites

Είναι αυτό που κάτω από το φίλτρο σε σχήμα ίδιο με το φίλτρο;; Αυτό έβγαλα

αν ξυλωσεις ολη την μαμα εισαγωγη θα εχεις και αρκετο χορο διαθεσιμο !!!Αυτο που περιγραφεις ειναι μονμο ο πνιχτης θα ρω.

Επισης προτιμησε καλυτερη 1 ετοιμη λυση εισαγωγης υπαρχουν πολλες

Link to comment
Share on other sites

Ναι, αυτο ειναι.

Στο θόρυβο δεν παρατήρησα κάτι διαφορετικό πάντως. Καλά στην απόδοση και να είχε, δε θα ήταν αντιληπτό έτσι.

Εάν βάλεις εισαγωγή-σκούπα θέλει παραμετροποίηση μετά το revo;;

Link to comment
Share on other sites

Στο θόρυβο δεν παρατήρησα κάτι διαφορετικό πάντως. Καλά στην απόδοση και να είχε, δε θα ήταν αντιληπτό έτσι.

Εάν βάλεις εισαγωγή-σκούπα θέλει παραμετροποίηση μετά το revo;;

τσουκ

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει και revo για περιφεριακα.εγω το περασα πανω και ειδα διαφορα μονο ψηλα.δεν κρεμαει τοσο νωρις οσο παλια.μολις τελειωσεις με τα περιφεριακα(φιλτρο,εξατμισι,ic) ειναι προτιμοτερο να το βαλεις.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εγω σμρ μετα απο βασανιστικη σκεψη εβαλα προγραμμα της overload.ολα καλα ευτυχως τ αμακσι εχει σκυλιασει.μονο που οταν εφυγα το ανοικσα ως τα 210 με 5 ταχυτητα κ οταν εβαλα εκτη με ταρακουνησε κ μου αναψε το λαμπακι του κινητηρα αλλα ηρθε ο ανθρωπος εκει αλλα δεν ηταν τπτ απλα μου πε οτι ως τα 200 χιλιομετρα που 8α κανω ο εγκεφαλος θα διαβασει πληρως τα νεα δεδομενα.μαλλον ανοικσαν οι ταχητητες κ η 6 πλεον κρεμαει απο τις υψηλες στροφες αρκετα.αλλα αφου κανω τα 200 χιλιομετρα μετα ολα θα στρωσουν..ειδωμεν... Αν εχετε να πειτε κατι πανω ς αυτο που σας ειπα πεστε το

Στα μηνύματα που αναρτώνται θα πρέπει να υπάρχει σαφήνεια, λιτότητα, ουσία και να είναι ευανάγνωστα. Να χρησιμοποιούνται Ελληνικά ΜΙΚΡΑ γράμματα (Ελληνικές γραμματοσειρές - χαρακτήρες) και όχι Greeklish.

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

υπαρχει και revo για περιφεριακα.εγω το περασα πανω και ειδα διαφορα μονο ψηλα.δεν κρεμαει τοσο νωρις οσο παλια.μολις τελειωσεις με τα περιφεριακα(φιλτρο,εξατμισι,ic) ειναι προτιμοτερο να το βαλεις.

πλακα μας κανεις που δεν κρεμαει τωρα στις 8000 στροφες? Εμενα μεχρη τις 7200 δινει γραμμικα ? Γενικοτερα σε ολα τα tsi με προγγραμμα αλλαζει ο κοφτης

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΩ ΣΜΡ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΒΑΣΑΝΙΣΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΕΒΑΛΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ OVERLOAD.ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΕΥΤΥΧΩΣ Τ ΑΜΑΚΣΙ ΕΧΕΙ ΣΚΥΛΙΑΣΕΙ.ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΕΦΥΓΑ ΤΟ ΑΝΟΙΚΣΑ ΩΣ ΤΑ 210 ΜΕ 5 ΤΑΧΥΤΗΤΑ Κ ΟΤΑΝ ΕΒΑΛΑ ΕΚΤΗ ΜΕ ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΣΕ Κ ΜΟΥ ΑΝΑΨΕ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΛΛΑ ΗΡΘΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΚΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΠΤ ΑΠΛΑ ΜΟΥ ΠΕ ΟΤΙ ΩΣ ΤΑ 200 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥ 8Α ΚΑΝΩ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ.ΜΑΛΛΟΝ ΑΝΟΙΚΣΑΝ ΟΙ ΤΑΧΗΤΗΤΕΣ Κ Η 6 ΠΛΕΟΝ ΚΡΕΜΑΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΨΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΑΡΚΕΤΑ.ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΚΑΝΩ ΤΑ 200 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΕΤΑ ΟΛΑ ΘΑ ΣΤΡΩΣΟΥΝ..ΕΙΔΩΜΕΝ... ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤΙ ΠΑΝΩ Σ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΠΕΣΤΕ ΤΟ

Παράξενο μου ακούγεται...με το που έβαλες το πρόγραμμα σου άναψε και το λαμπάκι!!!Έχει ξαναγίνει σε κάποιον????? :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Αναψε το λαμπακι και μετα εσβησε!κ μετα ηρθε το παιδι αλλαδεν υπηρχε εror καταχωρημενο στην μνημη του εγκεφαλου.οσο για τ αμαξι πεταει αλλα πριν το προγραμμα υπηρχε πιο ομαλη επιταχυνση τωρα στο ξαφνικο ξεσκιζετε αλλα δεν το κυνηγαω.μου πε οτι πρεπει να διανυσω 200κημ ωστε ο εγκεφαλος να κανει adaptation ωστε να δουλευει πιο νορμαλ.αν ξερετε κατι πεστε πανω στο θεμα μιας κ εχω αγχωθει να πω την αληθεια

Στα μηνύματα που αναρτώνται θα πρέπει να υπάρχει σαφήνεια, λιτότητα, ουσία και να είναι ευανάγνωστα. Να χρησιμοποιούνται Ελληνικά ΜΙΚΡΑ γράμματα (Ελληνικές γραμματοσειρές - χαρακτήρες) και όχι Greeklish.

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

πλακα μας κανεις που δεν κρεμαει τωρα στις 8000 στροφες? Εμενα μεχρη τις 7200 δινει γραμμικα ? Γενικοτερα σε ολα τα tsi με προγγραμμα αλλαζει ο κοφτης

εμενα κρεμουσε λιγο πριν τις 6500.μη φανταστεις οτι πηγενε σαν ατμοσφαιρικο 1400 το καταλαβαινα απο την 4η και πανω οταν δηλαδη εμενε αρκετη ωρα σε εκεινο το φασμα.ισως να εφταιγε η εξατμιση ,ισως το προηγουμενο προγραμμα που ηταν για 98αρα...δεν ξερω παντως τωρα σαν το δικο σου τραβαει μεχρι τις 7000 που το πηγαινω

Link to comment
Share on other sites

εμενα κρεμουσε λιγο πριν τις 6500.μη φανταστεις οτι πηγενε σαν ατμοσφαιρικο 1400 το καταλαβαινα απο την 4η και πανω οταν δηλαδη εμενε αρκετη ωρα σε εκεινο το φασμα.ισως να εφταιγε η εξατμιση ,ισως το προηγουμενο προγραμμα που ηταν για 98αρα...δεν ξερω παντως τωρα σαν το δικο σου τραβαει μεχρι τις 7000 που το πηγαινω

Έχω την εντύπωση ότι το λιώνεις το αμάξι από τα γραφόμενά σου.

Βάζε καλή βενζίνη, όσο για το check ή βενζίνη κακής ποιότητας είχες στο τεπόζιτο οπότε βάζοντας και πρόγραμμα μαζί το πάτημα που του έκανες ή πολλαπλασιαστής.

ΥΓ. πχ. Στο θέμα περί εισαγωγής αναφέρεις ότι πας χωματόδρομους και πέρασες από νερά μέχρι το γόνατο..

Link to comment
Share on other sites

καλα μην νομμιζεις οτι το σκιζω παντα 1 φορα στο τοσο ν ατο παω μετα της 6500 γιατι πολυ απλα δεν χρειαζετε , mitso αλλαξε και μπουζι υποχρεωτικα να μην εχεις και τυχων misfires και θ αμε θυμηθεις , αντε να βρεθουμε να βαλουμ εκαι φωτια στον δρομο χαχαχαχ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.