giorgos1234 Posted June 1, 2011 Report Share Posted June 1, 2011 ok τότε βάλε revo Εισαι για revo ε?δεν ξερω αποφασιζω ακομα θα δω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted June 1, 2011 Report Share Posted June 1, 2011 έχω revo πάνω από χρόνο και 18000 κμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikegt2 Posted June 1, 2011 Report Share Posted June 1, 2011 έχω revo πάνω από χρόνο και 18000 κμ SKN και 40.000χιλ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GazofGT Posted June 13, 2011 Report Share Posted June 13, 2011 (edited) μπορει να περαστει το προγραμμα σε Golf GT 170 στο κουμπι που λεει λεει W(winter) ετσι ωστε να υπαρχουν δυο χαρτογραφησεις?το λεω αυτο γιατι οταν πατας το κουμπι η ιπποδυναμη πεφτει για να κινηθεις σε παγο-χιονι αρα μαλλον ειναι μια αλλη χαρτογραφηση.Καπου διαβασα σε fiat punto t-jet να ειναι περασμενο προγραμμα στο κουμπι που λεει city(ελαφρωμα του τιμονιου)!!!!..το εχει κανει καποιος ξερει κατι? Edited June 13, 2011 by GazofGT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted June 13, 2011 Report Share Posted June 13, 2011 Να ξερες πόσες φορές το έχω ρωτήσει ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ancient_Flame Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 Πάντως ξέρω τουλάχιστον δύο περιπτώσεις με Revo που το αμάξι τους "έσπασε".Από εκεί και πέρα, όλα είναι σχετικά γιατί και οι δύο μου ομολόγησαν ότι το πιέζαν πολύ το αυτοκίνητο και μην ξεχνάμε ότι Revo βάζουν οι περισσότεροι στην Ελλάδα, οπότε λογικό είναι όλο και κάποιος που είχε βάλει Revo να του σπάσει.Πάντως εγώ καταλήξει στο συμπέρασμα ότι εφόσον ένα αυτοκίνητο είναι στημένο στα 140 ή 170 άλογα το να το τρέχεις με παραπάνω άλογα σίγουρα δημιουργεί φθορές που δεν θα υπήρχαν αν δεν το "πείραζες" και το λέω εγώ που έχω πρόγραμμα και έχω αποδεχτεί το ρίσκο του κάτι να μην πάει καλά στο μέλλον... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaros Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 μπορει να περαστει το προγραμμα σε Golf GT 170 στο κουμπι που λεει λεει W(winter) ετσι ωστε να υπαρχουν δυο χαρτογραφησεις?το λεω αυτο γιατι οταν πατας το κουμπι η ιπποδυναμη πεφτει για να κινηθεις σε παγο-χιονι αρα μαλλον ειναι μια αλλη χαρτογραφηση.Καπου διαβασα σε fiat punto t-jet να ειναι περασμενο προγραμμα στο κουμπι που λεει city(ελαφρωμα του τιμονιου)!!!!..το εχει κανει καποιος ξερει κατι? Εδώ Θεσσαλονίκη κάποιος βελτιωτής μου πρότεινε δυο χαρτογραφήσεις και να τις χειρίζομαι από το cruise control (πως θα γινόταν αυτό ακριβώς δεν ξέρω). Βέβαια δεν εμπιστευόμουν τα προγράμματα του και και τελικά δεν το έβαλα αλλά λογικά θα γίνεται... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 Εδώ Θεσσαλονίκη κάποιος βελτιωτής μου πρότεινε δυο χαρτογραφήσεις και να τις χειρίζομαι από το cruise control (πως θα γινόταν αυτό ακριβώς δεν ξέρω). Βέβαια δεν εμπιστευόμουν τα προγράμματα του και και τελικά δεν το έβαλα αλλά λογικά θα γίνεται... Το κάνει η APR : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 Έχω ένα Golf tsi 140 του 2008 (25000km) μαμίσιο και ένας φίλος μου έχει ακριβώς το ίδιο (29000km) όπου εδώ και ένα τρίμηνο έχει φορέσει REVO. Μετά από πολύ επιμονή μου τον έπεισα να κάνουμε μια δοκιμούλα. Η δοκιμή έχει ως εξής, που μπορεί φανεί χρήσιμη σε ορισμένους (σε μένα και το φίλο μου φάνηκε αρκετά χρήσιμη και βγάλαμε κάποια χρήσιμα συμπεράσματα). Με σχεδόν άδεια ρεζερβουάρ πήγαμε και γεμίσαμε στο ίδιο βενζινάδικο (ΕΚΟ econocy 95), μετά και αφού και τα δύο ζεστάθηκαν καλά βάλαμε τρίτες στο κιβώτιο με 2000 στροφές και πατήσαμε μέχρι 6200 στροφές. Το αποτέλεσμα... ενώ περίμενα ο φίλος μου να εξαφανιστεί βλέπουμε προς μεγάλη μας έκπληξη και τα δύο να πηγαίνουν μαζί σαν να είναι δεμένα (στην κυριολεξία) από τις 2000 στροφές μέχρι και τις 5000!!! στροφές. Από τις 5000 μέχρι και τις 6200 στροφές ο φίλος μου κάνει μια διαφορά ακριβώς ενός μήκους αυτοκινήτου. Η δοκιμή απαναλήφθηκε 4 φορές με ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα. Αμέσως λοιπόν μου γενιέται το ερώτημα, πόσα από αυτά τα άλογα βγαίνουν τελικά στην άσφαλτο??? Τα συμπεράσματα δικά σας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 Έχω ένα Golf tsi 140 του 2008 (25000km) μαμίσιο και ένας φίλος μου έχει ακριβώς το ίδιο (29000km) όπου εδώ και ένα τρίμηνο έχει φορέσει REVO. Μετά από πολύ επιμονή μου τον έπεισα να κάνουμε μια δοκιμούλα. Η δοκιμή έχει ως εξής, που μπορεί φανεί χρήσιμη σε ορισμένους (σε μένα και το φίλο μου φάνηκε αρκετά χρήσιμη και βγάλαμε κάποια χρήσιμα συμπεράσματα). Με σχεδόν άδεια ρεζερβουάρ πήγαμε και γεμίσαμε στο ίδιο βενζινάδικο (ΕΚΟ econocy 95), μετά και αφού και τα δύο ζεστάθηκαν καλά βάλαμε τρίτες στο κιβώτιο με 2000 στροφές και πατήσαμε μέχρι 6200 στροφές. Το αποτέλεσμα... ενώ περίμενα ο φίλος μου να εξαφανιστεί βλέπουμε προς μεγάλη μας έκπληξη και τα δύο να πηγαίνουν μαζί σαν να είναι δεμένα (στην κυριολεξία) από τις 2000 στροφές μέχρι και τις 5000!!! στροφές. Από τις 5000 μέχρι και τις 6200 στροφές ο φίλος μου κάνει μια διαφορά ακριβώς ενός μήκους αυτοκινήτου. Η δοκιμή απαναλήφθηκε 4 φορές με ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα. Αμέσως λοιπόν μου γενιέται το ερώτημα, πόσα από αυτά τα άλογα βγαίνουν τελικά στην άσφαλτο??? Τα συμπεράσματα δικά σας. Να προσθέσω ότι και τα δύο φοράνε εργοστασιακό φίλτρο αέρα και ότι επίσης έχει αφαιρεθεί και στα δύο ο πνίχτης στο φιλτροκούτι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 Να προσθέσω ότι και τα δύο φοράνε εργοστασιακό φίλτρο αέρα και ότι επίσης έχει αφαιρεθεί και στα δύο ο πνίχτης στο φιλτροκούτι. Κατι δεν παει καλα...ή δεν του εχουν περασει το προγραμμα,ή το αμαξι του φιλου σου εχει καποιο θεματακι (πολλαπλασιαστες,ν75 κτλ) νομιζω οτι εδω ολοι συμφωνουμε πως ειδικα για το 140αρι η διαφορα με το προγραμμα ειναι εμφανεστατη... μεχρι τις 3.500στροφες λογικο ειναι να πηγαινατε μαζι αλλα μολις η τουρμπινα μπει στο παιχνιδι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ancient_Flame Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 Εγώ όταν έβαλα πρόγραμμα,δυό μέρες πριν έβαλα 17αρες ζάντες (από 16)για να δω διαφορά.τις δύο μέρες που ήμουν χωρίς πρόγραμμα το αυτοκίνητο είχε γονατίσει.Με το που έβαλα το πρόγραμμα ένιωσα ότι οδηγάω άλλο αμάξι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 Κατι δεν παει καλα...ή δεν του εχουν περασει το προγραμμα,ή το αμαξι του φιλου σου εχει καποιο θεματακι(πολλαπλασιαστες,ν75 κτλ) Έχει "θεματάρα"!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 Δυστυχώς, έχει πρόβλημα το αμάξι του φίλου σου, ή δεν έχει πρόγραμμα, ή είναι της πλάκας το πρόγραμμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 Δυστυχώς, έχει πρόβλημα το αμάξι του φίλου σου, ή δεν έχει πρόγραμμα, ή είναι της πλάκας το πρόγραμμα. H μερικοί από αυτούς πουλάνε φούμαρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 Κατ' αρχάς μια συμβουλή στα νέα παιδιά και όχι μόνο που απαντούν με τις γνωστές ατάκες... ( έβαλα αυτό και το αυτοκίνητο πετάει ή έβαλα το άλλο και το αυτοκίνητο γονάτισε) μην καταπίνετε με ευκολία ότι σας σερβίρουν. Όχι υποκειμενικές απόψεις αλλά με αντικειμενικά μετρήσιμα στοιχεία (το δυναμόμετρο δεν είναι πάντα μέσα σε αυτά) Το αυτοκίνητο του φίλου μου αγοράστηκε πριν περίπου 4 μήνες μεταχειρισμένο και αφού με θερμοπαρακάλεσε να τα βάλουμε μαζί γιατί φοβόταν μήπως την πάτησε είχαμε κάνει το ίδιο τεστ που κάναμε και μετά. Τα δύο αυτοκίνητα πηγαίνανε ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο. Μετά από λίγες εβδομάδες πάμε μαζί στη REVO περνάει το πρόγραμμα και κάνουμε τη βόλτα δοκιμής, ο τύπος με το laptop βλέπει και καλά καμιά 30ριά κιλά ροπής στις 6χιλιάδες τόσες στροφές που μεταφράζεται σε κάτι 200+ άλογα , τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν... στο TSI πια δεν σταματάει το κοντέρ στα 220 (208 στο GPS) όπου υπήρχε ο μαμίσιος περιοριστής ταχύτητας και στην κατηφορίτσα γράφει 245 και ο ενθουσιασμός ανεβαίνει στο κατακόρυφο και μας λέει ότι όσο θα γράφει κάποια χιλιόμετρα και μετά το γνωστό adapting το αυτοκίνητο θα γαζώνει. Πράγματι οι μέρες πέρασαν και ο φίλος μου μου έλεγε ότι κάθε μέρα του φαίνεται ότι το αυτοκίνητο πάει και καλύτερα μέχρι που κάναμε τη δοκιμή και δεν πιστεύαμε στα μάτια μας. (πριν τη δοκιμή είχα το 750 άρικο έτοιμο στην τσέπη να πάω για πρόγραμμα, τώρα λέω να αγοράσω σουβλάκια και να σας κεράσω όλους!!!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted June 29, 2011 Report Share Posted June 29, 2011 (edited) θα έκανε λάθος ο προγραμματιστής και θα του περασε το δοκιμαστικο που είναι για κάποιες ώρες βάλτε vag com να δείτε σε τι πιέσεις παίζει ο φίλος σου - σίγουρα κάτι συμβάινει με το αυτοκινητο του - κανονικά το 140αρι εάν θυμαμαι καλα δουλευει over γύρω στο 1 και κραταει 0,8 ενω με το προγραμμα πάει over 1.6 και πέφτει 1,2 στις 6000 στροφές ++ Edited June 29, 2011 by DIMIV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted June 29, 2011 Report Share Posted June 29, 2011 Κατ' αρχάς μια συμβουλή στα νέα παιδιά και όχι μόνο που απαντούν με τις γνωστές ατάκες... ( έβαλα αυτό και το αυτοκίνητο πετάει ή έβαλα το άλλο και το αυτοκίνητο γονάτισε) μην καταπίνετε με ευκολία ότι σας σερβίρουν. Όχι υποκειμενικές απόψεις αλλά με αντικειμενικά μετρήσιμα στοιχεία (το δυναμόμετρο δεν είναι πάντα μέσα σε αυτά) Το αυτοκίνητο του φίλου μου αγοράστηκε πριν περίπου 4 μήνες μεταχειρισμένο και αφού με θερμοπαρακάλεσε να τα βάλουμε μαζί γιατί φοβόταν μήπως την πάτησε είχαμε κάνει το ίδιο τεστ που κάναμε και μετά. Τα δύο αυτοκίνητα πηγαίνανε ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο. Μετά από λίγες εβδομάδες πάμε μαζί στη REVO περνάει το πρόγραμμα και κάνουμε τη βόλτα δοκιμής, ο τύπος με το laptop βλέπει και καλά καμιά 30ριά κιλά ροπής στις 6χιλιάδες τόσες στροφές που μεταφράζεται σε κάτι 200+ άλογα , τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν... στο TSI πια δεν σταματάει το κοντέρ στα 220 (208 στο GPS) όπου υπήρχε ο μαμίσιος περιοριστής ταχύτητας και στην κατηφορίτσα γράφει 245 και ο ενθουσιασμός ανεβαίνει στο κατακόρυφο και μας λέει ότι όσο θα γράφει κάποια χιλιόμετρα και μετά το γνωστό adapting το αυτοκίνητο θα γαζώνει. Πράγματι οι μέρες πέρασαν και ο φίλος μου μου έλεγε ότι κάθε μέρα του φαίνεται ότι το αυτοκίνητο πάει και καλύτερα μέχρι που κάναμε τη δοκιμή και δεν πιστεύαμε στα μάτια μας. (πριν τη δοκιμή είχα το 750 άρικο έτοιμο στην τσέπη να πάω για πρόγραμμα, τώρα λέω να αγοράσω σουβλάκια και να σας κεράσω όλους!!!) ..και εγώ αυτό θα έκανα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted June 29, 2011 Report Share Posted June 29, 2011 θα έκανε λάθος ο προγραμματιστής και θα του περασε το δοκιμαστικο που είναι για κάποιες ώρες βάλτε vag com να δείτε σε τι πιέσεις παίζει ο φίλος σου - σίγουρα κάτι συμβάινει με το αυτοκινητο του - κανονικά το 140αρι εάν θυμαμαι καλα δουλευει over γύρω στο 1 και κραταει 0,8 ενω με το προγραμμα πάει over 1.6 και πέφτει 1,2 στις 6000 στροφές ++ Για το πρόγραμμα DEMO του το ζήτησα και εγώ για το δικό μου και μου είπε ότι δεν έχει για tsi 5άρι αλλά μόνο για 6άρι επειδή φοράνε διαφορετικό εγκέφαλο, άρα να έβαλε κατά λάθος DEMO δεν παίζει, όπως έγραψα πιο πάνω υπάρχει διαφορά (ένα μήκος αυτοκινήτου από τις 5000 ως τις 6200στρ που δεν υπήρχε πριν). Για τις πιέσεις που γράφεις δεν έχω λόγο να διαφωνήσω . Πάντως αν κάποιος έχει κάνει δοκιμή πλαι παλι με μαμίσιο ας μας πει συγκεκριμένα πόση είναι η διαφορά για να διαφωτιστούμε όλοι. Στο κάτω κάτω το Forum με πιο είναι? με την τσέπη του καθενός μας ή με τις εν λόγω εταιρίες( όχι μόνο η REVO )που έχουν ξεφυτρώσει σαν μανιτάρια για ακόμα μια αρπαχτή στον πάντα ανυποψίαστο και καλοπροαίρετο Έλληνα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted June 29, 2011 Report Share Posted June 29, 2011 (edited) Φιλε μου κατι δεν παει καλα. δεν υπαρχει επαφη αναμεσα σε 140αρι TSI και TSI με προγραμμα. ο φιλος σου ή ειναι κουλος ή το αμαξι του εχει καποιο προβλημα. χανει πιεση απο σκισμενη σκαστρα η καποιο κολαρο καπου εχει πεταχτει αυτη ειναι η αληθεια. εχουμε δει και αν εχουμε δει πατηματα... αυτο που λες με δυο αμαξια χωρις προβλημα και δυο οδηγους στην ιδια κατασταση απλα ΔΕΝ γινεται. Και φυσικά και υπήρχε demo για MK5 Edited June 29, 2011 by Dynamite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted June 29, 2011 Report Share Posted June 29, 2011 Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες!! Κάπως έτσι θα έπρεπε να ήταν η πραγματικότητα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted June 29, 2011 Report Share Posted June 29, 2011 Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες!! Κάπως έτσι θα έπρεπε να ήταν η πραγματικότητα!! Ετσι ειναι. Φιλε κατι εχει γινει λαθος με το προγραμμα και να το κοιταξεις. 750 για προγραμμα? Αυτοι δν νιωθουν απο κριση να κατεβασουν τις τιμουλες τους? Παντως αν τελικα τα παρεις σουβλακια στειλε ενα μνματακι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted June 29, 2011 Report Share Posted June 29, 2011 Ετσι ειναι. Φιλε κατι εχει γινει λαθος με το προγραμμα και να το κοιταξεις. 750 για προγραμμα? Αυτοι δν νιωθουν απο κριση να κατεβασουν τις τιμουλες τους? Παντως αν τελικα τα παρεις σουβλακια στειλε ενα μνματακι... Μέσα και εγώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted June 29, 2011 Report Share Posted June 29, 2011 και εγω θελω..αλλα χωρις κρεμμυδι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted June 29, 2011 Report Share Posted June 29, 2011 όπως και αναφέρθηκε παραπάνω φυσικά και υπάρχει demo για το 5αρι- συγκεκριμένα το έχει βάλει γνωστός μου σε 140αρι !! αλλη μία πιθανότητα είναι σε καμια επίσκεψη σε συνεργείο να του έκαναν Update στον εγκέφαλο με απότέλσμα να χαθέι το πρόγραμμα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...