Jump to content
kospasTSI12345

Sprint Booster Σε Golf Tsi Revo

Recommended Posts

παιδες καλησπέρα ο λόγος που ανοίγω το topik είναι γιατί έχω ένα tsi revo με το οποίο έχω πρόβλημα, καθώς η υστέρηση του γκαζιου είναι πολύ μεγάλη, παρόλο που το αμάξι στα ψηλά σκοτώνει. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ακόμα και ένα tsi 122 να μου φαίνεται πιο γρήγορο.

Σκέφτομαι να βάλω spring booster που από ότι έχω ακούσει διορθώνει αυτό το πρόβλημα της υστερισης καθώς και βελτιώνει και λίγο τις ρεπριζ. Θα ήθελα την γνώμη σας γιατί 1χρονο τώρα κανείς δεν μπορεί να μου λύσει το πρόβλημα .

Αν κάποιος έχει αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα ας μου πει τι έκανε. ¶λλο ένα tsi. Revo που έχω οδηγήσει πάντως έχει το ίδιο πρόβλημα.πατάς το γκάζι και αρπαζει μετά από ένα δευτερόλεπτο ...

Ευχαριστώ πολύ

Link to comment
Share on other sites

Απο οτι ξερω οταν εχεις προγραμμα το sprintbooster ειναι αχρηστο γιατι το προγραμμα διωρθωνει το γκαζι...

Δε νομίζω, ίσα ίσα λέγανε πως χαμηλά είναι χάλι λόγω προστασίας του κομπρεσορα ...δεν ξέρω τι να υποθεσω

Επίσης δεν νομίζω ότι φταίει το προγραμμα καθώς οι πιέσεις είναι ακριβώς όπως πρέπει 1,5 και 1,2

Edited by kospasTSI12345
Link to comment
Share on other sites

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ακόμα και ένα tsi 122 να μου φαίνεται πιο γρήγορο.

Λογικο. :thumbsup:

Παντως Δεν νομιζω να κανεις δουλεια με αυτο που θελεις να βαλεις.. Νομιζα οτι μπορουν μεσο του προγραμματος να το κανουν...αλλα και παλι ξερογκαζο δεν γινεται!

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω, ίσα ίσα λέγανε πως χαμηλά είναι χάλι λόγω προστασίας του κομπρεσορα ...δεν ξέρω τι να υποθεσω

Επίσης δεν νομίζω ότι φταίει το προγραμμα καθώς οι πιέσεις είναι ακριβώς όπως πρέπει 1,5 και 1,2

οι πιεσεις δεν εχουν ουδεμια σχεση με το ηλεκρογκαζο. εγω που εχω προγραμμα επισης,σε σχεση με οταν ηταν μαμα το γκαζι τωρα σκοτωνει στην κυριολεξια σε καθε πατημα! εχει γινει πολυ αμεσο...και να βαλεις sprint booster τζαπα τα λεφτα που θα δωσεις,γιατι οπως ειπε και ο φιλος πιο πανω ειναι αχρηστο σε αμαξι με προγραμμα.

Edited by nick_1987
Link to comment
Share on other sites

οι πιεσεις δεν εχουν ουδεμια σχεση με το ηλεκρογκαζο. εγω που εχω προγραμμα επισης,σε σχεση με οταν ηταν μαμα το γκαζι τωρα σκοτωνει στην κυριολεξια σε καθε πατημα! εχει γινει πολυ αμεσο...και να βαλεις sprint booster τζαπα τα λεφτα που θα δωσεις,γιατι οπως ειπε και ο φιλος πιο πανω ειναι αχρηστο σε αμαξι με προγραμμα.

Το θέμα είναι ότι εμένα πατάς το γκάζι και αρπαζει μετά από λίγο ....αυτό το έκανε και πριν το προγραμμα και ποτέ δεν διορθωθηκε ...επίσης στη ρεβο που απευθύνθηκα όντως το παρατηρησαν αλλά το θεώρησαν φυσιολογικό λόγω του ότι το αμάξι γενικα αν εξερεσεις την υστεριση δούλευε κανονικά ...δεν έχω άλλη επιλογή ...εκτος και αν φταίει η εγκατασταη του προγράμματος...αν έχει κανένα bug...

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα...εχω τσι 140αρι μαμα!κ εβαλα μπουστερ.εχω ν πω 1ον)μεγαλη διαφορα σε αποκριση κ σε καταναλωση κα8ως 8ελει λιγοτερο γκαζι για να 3εκινισει! 2ον)αυτο που λετε για το προγραμμα το ειχα ακουσει αλλα μετα απο μια συνομιλια με εναν φιλο που 3ερει πολλα (δν θελω ν αναφερω το ονομα τ γραφει εδω αν θελει ας το πει) μ ειπε οτι καναει δουλεια κ μετα. 3ον)το ρεβο επειδη ειναι κονσερβα μπορει να μν επηρεαζει το ηλεκτρογκαζο.αν ηταν ενα αλλο custom μπορει ν επηρεαζαι. εγω το εβαλα κ 8 το ξαναεβαζα ευκολα.δν 8ελω ν παρω κανενα στο λαιμο μ αλλα προσωπικη μ αποψη.κ δν εχω καμια σχεση με τον εισαγωγεα ισα ισα τον θεωρω φαρμακειο μεγαλο κ κυνηγο κοροιδων!

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις πρόγραμμα δεν χρειάζεσε το booster γιατί πιο πολύ ζημιά θα σου κάνει.

Ο λόγος είναι γιατί αυτό που κάνει το booster το έχει κάνει ο προγραμματιστής στο πρόγραμμα και καλύτερα . Από εκεί και μετά αν βάλεις και το booster μαζί φαντάσου τι θα γίνει (σαν 2 booster σε σειρά), δεν θα μπορείς να ξεκινήσεις χαλαρά ποτέ θα σου σπάσει τα νεύρα και την τσέπη στα βενζινάδικα.

Τώρα για το revo τι κάνει για αυτό το θέμα (ηλεκτρόγκαζου) δεν ξέρω .

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις πρόγραμμα δεν χρειάζεσε το booster γιατί πιο πολύ ζημιά θα σου κάνει.

Ο λόγος είναι γιατί αυτό που κάνει το booster το έχει κάνει ο προγραμματιστής στο πρόγραμμα και καλύτερα . Από εκεί και μετά αν βάλεις και το booster μαζί φαντάσου τι θα γίνει (σαν 2 booster σε σειρά), δεν θα μπορείς να ξεκινήσεις χαλαρά ποτέ θα σου σπάσει τα νεύρα και την τσέπη στα βενζινάδικα.

Τώρα για το revo τι κάνει για αυτό το θέμα (ηλεκτρόγκαζου) δεν ξέρω .

Παιδιά μην τρελένεστε το booster απλα μεταφέρει πιο γρήγορα την πληροφορία από το γκάζι στον εγκέφαλο,δεν κάνει κάτι τρομερό για να σου δημιουργήσει πρόβλημα. Εξάλου πλέον υπάρχει το update με επιλογέα 3 θέσεων ανάλογα με τις ανάγκες. Εγώ πιστεύω ότι υπάρχει διαφορά. Μόνο τα δευτερόλεπτα που χάνω εγώ σε μια εκκίνηση είναι αρκετά για να μην μπορώ να καλύψω την διαφορά. ΤΟ leon 125 που έχει ένας φίλος έχει τεράστια διαφορά στην απόκριση.

Το θέμα είναι αν αξίζει να βάλω Booster ή αν είναι προτιμότερο να πάω να δώ για κάποιο άλλο πρόγραμμα custom που θα μου λύσει το πρόβλημα χωρίς άλλες επεμβάσεις. ΣΚέφτομαι να το σουτάρω το revo μιας και δεν μπορούν να μου λύσουν το πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Τα custom προγραμματα που φτιαχνονται πανω στο αμαξι σου, διορθωνουν την αμεσοτητα του γκαζιου, και την οποια καθυστερηση υπαρχει..

Το revo πιθανον ως κονσερβα προγραμμα να μην το διορθωνει...

Link to comment
Share on other sites

Τα custom προγραμματα που φτιαχνονται πανω στο αμαξι σου, διορθωνουν την αμεσοτητα του γκαζιου, και την οποια καθυστερηση υπαρχει..

Το revo πιθανον ως κονσερβα προγραμμα να μην το διορθωνει...

+10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 αυτο λεω ο αν8ρωπος!!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

δοκίμασε όταν θές να ξεκινήσεις γρήγορα να πατάς τέρμα το γκάζι για όσο δυνατόν το λιγότερο και μετά να ξεκινήσεις κανονικά

προσωπικά (μάλλον είμαι ο μόνος στον κόσμο!) προτιμώ το ηλεκτρόγκαζο!

το έχω μάθει πλέον και με βολεύει απίστευτα για το 90% των χιλιομέτρων μου.

Το μόνο κακό είναι ότι δε βολεύει να ανεβάσεις τις στροφές στα κατεβάσματα, αλλά εξάλλου, εμάς με συμπλέκτη και γκάζι ανοίγει ο κομπρέσορας οπότε το έχω κόψει.

Στο hyundai i30 του πατέρα μου που έχει πάρα πολύ άμεσο γκάζι δυσκολεύομαι πολύ μέσα στην πόλη να οδηγήσω ομαλά!

Link to comment
Share on other sites

εγω παιδια η εχω σηνηθηση το γκαζι οπος δουλευι η ειναι αμεσο απο μονο του.... τι να πο ποτε δεν ειχα τετοιο θεμα με το ηλεκτρογκαζο.τωρα οσο για το booster πιστευω ειναι τσαμπα λεφτα για εμενα.

Link to comment
Share on other sites

Παίδες τελικά πήρα την απόφαση μου.

Εκλεισα ραντεβου την Τρίτη να περάσω το overload. Τι 230 τι 400...τουλάχιστον να γίνει σωστή δουλειά.

Εξάλου στο site λέει πως η ροπή αγγίζει τα 30...αν είναι αλήθεια αυτό σίγουρα θα είναι πολύ καλύτερο από το 27,5 που έχω με revo...

Αν κάποιος έχει overload ας μου στείλει Pm να συγκρίνουμε λίγο κάποια πράγματα και να ρωτήσω κάποιες λεπτιμέρειες

Edited by kospasTSI12345
Link to comment
Share on other sites

Πες μας εντυπώσεις ε !

Link to comment
Share on other sites

Πες μας εντυπώσεις ε !

Μια τελευταία ερώτηση.,....

όταν πατάς γκάζι το αμάξι ακούει αμέσως χωρίς καμιά απολύτως καθυστέτηση???

Link to comment
Share on other sites

εγω παιδια η εχω σηνηθηση το γκαζι οπος δουλευι η ειναι αμεσο απο μονο του.... τι να πο ποτε δεν ειχα τετοιο θεμα με το ηλεκτρογκαζο.τωρα οσο για το booster πιστευω ειναι τσαμπα λεφτα για εμενα.

+100

κ εγω στο 6αρι με τα 120 αλογα δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα με το ηλεκτρογκαζο..μπορω να πω οτι ειναι κ πολυ αμεσο..δεν υπαρχει καμια φορά σε εκκινιση που να μην κανει χαζοσπινιαρισμα μιας περιστροφής..κ να συμπληρώσω οτι δεν το τσαρουχωνω.. απεναντίας ολοι μου λένε γιατί δεν το παταω

(το γκαζι)

το μονο θεμα που με εκνεβριζει ειναι οταν εχω το ac ανοιχτο...τοτε..φενετε καποια υστεριση απο το ηλεκτρογκαζο...μηπος εχετε τίποτα για λυση σε αυτο το θεμα?

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΝΕΝΑ προγραμμα δεν βελτιωνει το ηλεκτρογκαζο. Τουλαχιστον στα 5αρια 140αρια. Εχω δοκιμασει 3 προγραμματα (etuners/overload/revo) και μπορω να το πω. Αν μιλησετε και με τα παιδια που τα βαζουν θα το πουν και αυτοι.

Οσο για τα 30 ροπη της overload αυτο δεν ισχυει σε μονο προγραμμα, ουτε τα 27.5 της Revo.

Τα νουμερα ειναι γυρω στα 27 και γυρω στα 26 αντιστοιχα και μετρημενα σε δυναμομετρο οχι θεωρητικα και φυσικα με 100αρα βενζινη. Απο κει και περα μια μικρη αποκλιση μπορει να υπαρχει λογω κινητηρων αλλα μεσα σε αυτα τα πλαισια.

Μονο με etuners ειχα βγαλει 29 ροπη αλλα ηταν αρκετα επιθετικα ρυθμισμενο.

Οσο για το sprint booster, παλι απο προσωπικη εμπειρια, δουλευει καλα στα ατμοσφαιρικα, εννοωντας οτι εχεις μια πολυ καλυτερη αποκριση στο γκαζι, εχοντας ομως καπως μεγαλυτερη καταναλωση (μισο λιτρο παραπανω) και εχοντας καπως ευκολο το σπινιαρισμα ειδικα σε ανηφορικα κομματια. Εχει παντως πολυ καλη αποδοση σε ρεπριζ.

Σε τουρμπο κινητηρες δεν ξερω αλλα πιστευω την ιδια δουλεια θα κανει.

Το ηλεκτρογκαζο ειναι δυσκολο να 'πειραχτει' καθοτι ειναι βασικο στο να πετυχαινουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες ελαττωμενη καταναλωση/ρυπους (ειδικα σε τουρμπο κινητηρες) αλλα και μειωμενη φθορα βασεων μηχανης/σασμαν.

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΝΕΝΑ προγραμμα δεν βελτιωνει το ηλεκτρογκαζο. Τουλαχιστον στα 5αρια 140αρια. Εχω δοκιμασει 3 προγραμματα (etuners/overload/revo) και μπορω να το πω. Αν μιλησετε και με τα παιδια που τα βαζουν θα το πουν και αυτοι.

Οσο για τα 30 ροπη της overload αυτο δεν ισχυει σε μονο προγραμμα, ουτε τα 27.5 της Revo.

Τα νουμερα ειναι γυρω στα 27 και γυρω στα 26 αντιστοιχα και μετρημενα σε δυναμομετρο οχι θεωρητικα και φυσικα με 100αρα βενζινη. Απο κει και περα μια μικρη αποκλιση μπορει να υπαρχει λογω κινητηρων αλλα μεσα σε αυτα τα πλαισια.

Μονο με etuners ειχα βγαλει 29 ροπη αλλα ηταν αρκετα επιθετικα ρυθμισμενο.

Οσο για το sprint booster, παλι απο προσωπικη εμπειρια, δουλευει καλα στα ατμοσφαιρικα, εννοωντας οτι εχεις μια πολυ καλυτερη αποκριση στο γκαζι, εχοντας ομως καπως μεγαλυτερη καταναλωση (μισο λιτρο παραπανω) και εχοντας καπως ευκολο το σπινιαρισμα ειδικα σε ανηφορικα κομματια. Εχει παντως πολυ καλη αποδοση σε ρεπριζ.

Σε τουρμπο κινητηρες δεν ξερω αλλα πιστευω την ιδια δουλεια θα κανει.

Το ηλεκτρογκαζο ειναι δυσκολο να 'πειραχτει' καθοτι ειναι βασικο στο να πετυχαινουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες ελαττωμενη καταναλωση/ρυπους (ειδικα σε τουρμπο κινητηρες) αλλα και μειωμενη φθορα βασεων μηχανης/σασμαν.

Όλα τα παραπάνω με απέτρεψαν τελικά να αλλάξω το πρόγραμμα και χθες αποφάσισα να μην σκάσω τα 450 αλλά τα 200 για ένα sprint booster.

Τα αποτελέσματα ήταν τα παρακάτω:

Το αμάξι μεταμορφώθηκε....ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΡΙΝ.....ακούει στο παραμικρό μου πρόσταγμα ακόμα και με τον κλιματισμό ανοιχτό!!!

Όλη μέρα χθες και όλη μέρα σήμερα(γιατί τυχαίνει να κάνω πολλά χιλιόμετρα) το τέσταρα συνεχώς. Μία απενεργοποιούσα το sprint booster και άνοιγα και μια το δοκίμαζα στις σκάλες του. Καμία σχέση η απόκριση. Το αυτοκίνητο φαίνεται πλεον για τα άλογά του και το σημαντικότερο σου δίνει ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘ

ΗΣΗ........

Σε ένα πράγμα μόνο θα ήθελα τα φώτα σας. Παρατήρησα ότι στην ΄΄δυνατή΄΄ σκάλα, για να ανοίξει το αυτοκίνητο σωστά ...δεν πρέπει να έχεις πατημένο γκάζι τέρμα αλλά λίγο πάω από την μέση και να το κρατάς σταθερό. Αν πατήσεις γκάζι τέρμα στο over ανοίγει σαν να μην έχεις sprint booster....Είναι όντως έτσι ή είναι η ιδέα μου???

Link to comment
Share on other sites

Η καταναλωση απο τις λιγες γνωσεις μου επιβαρυνεται με αυτο το συστημα το παρατηρησες στο δικο σου?

Το τελευταιο που λες μου φαινεται λογικο λογο του οτι για να ανοιξει ολο το αμαξι σε 2500-3500 τουλαχιστον πρεπει να "ανοιξει" ο μαγνητικος συμπλεκτης να ανοιξει ο κομπρεσορας και να στροφαρει η τουρμπινα ενα ελαχιστο λαγκ (στιγμιαιο) σε φουλ γκαζι κατω απο 3500-4000 η λογικη λεει οτι θα το εχεις.

Edited by muscaria
Link to comment
Share on other sites

Η καταναλωση απο τις λιγες γνωσεις μου επιβαρυνεται με αυτο το συστημα το παρατηρησες στο δικο σου?

Το τελευταιο που λες μου φαινεται λογικο λογο του οτι για να ανοιξει ολο το αμαξι σε 2500-3500 τουλαχιστον πρεπει να "ανοιξει" ο μαγνητικος συμπλεκτης να ανοιξει ο κομπρεσορας και να στροφαρει η τουρμπινα ενα ελαχιστο λαγκ (στιγμιαιο) σε φουλ γκαζι κατω απο 3500-4000 η λογικη λεει οτι θα το εχεις.

Η κατανάλωση επιβαρύνεται μόνο στην περίπτωση που το πατάς .σαν συσκευή δεν επεμβαίνει καθόλου σε αυτό το κομμάτι . Στο φιναλε αν θες οικονομική οδήγηση απλά το απενεργοποιεις. Είναι πολύ καλή φάση, τουλάχιστον στο δικό μου αμάξι η διάφορα στην απόκριση είναι παρά πολύ μεγάλη, απλά θέλει να το συνηθισεις

Link to comment
Share on other sites

Όλα τα παραπάνω με απέτρεψαν τελικά να αλλάξω το πρόγραμμα και χθες αποφάσισα να μην σκάσω τα 450 αλλά τα 200 για ένα sprint booster.

Τα αποτελέσματα ήταν τα παρακάτω:

Το αμάξι μεταμορφώθηκε....ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΡΙΝ.....ακούει στο παραμικρό μου πρόσταγμα ακόμα και με τον κλιματισμό ανοιχτό!!!

Όλη μέρα χθες και όλη μέρα σήμερα(γιατί τυχαίνει να κάνω πολλά χιλιόμετρα) το τέσταρα συνεχώς. Μία απενεργοποιούσα το sprint booster και άνοιγα και μια το δοκίμαζα στις σκάλες του. Καμία σχέση η απόκριση. Το αυτοκίνητο φαίνεται πλεον για τα άλογά του και το σημαντικότερο σου δίνει ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘ

ΗΣΗ........

Σε ένα πράγμα μόνο θα ήθελα τα φώτα σας. Παρατήρησα ότι στην ΄΄δυνατή΄΄ σκάλα, για να ανοίξει το αυτοκίνητο σωστά ...δεν πρέπει να έχεις πατημένο γκάζι τέρμα αλλά λίγο πάω από την μέση και να το κρατάς σταθερό. Αν πατήσεις γκάζι τέρμα στο over ανοίγει σαν να μην έχεις sprint booster....Είναι όντως έτσι ή είναι η ιδέα μου???

Με γεια σου.

Ειναι παντως ευχαριστο οδηγικα ειδικα αν μαθεις να μην σπινιαρεις.

Οσο για την καταναλωση επειδη παιζει συγχρονως και το προγραμμα που εχεις ισως να μην εχει μεγαλη διαφορα οπως σε αυτοκινητο χωρις προγραμμα.

200 ευρω σου πηγε με το κοντρολακι του βαλε/βγαλε? Στον Μπουλεκο πηγες?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.