kospasTSI12345 Posted September 17, 2010 Report Share Posted September 17, 2010 παιδες καλησπέρα ο λόγος που ανοίγω το topik είναι γιατί έχω ένα tsi revo με το οποίο έχω πρόβλημα, καθώς η υστέρηση του γκαζιου είναι πολύ μεγάλη, παρόλο που το αμάξι στα ψηλά σκοτώνει. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ακόμα και ένα tsi 122 να μου φαίνεται πιο γρήγορο. Σκέφτομαι να βάλω spring booster που από ότι έχω ακούσει διορθώνει αυτό το πρόβλημα της υστερισης καθώς και βελτιώνει και λίγο τις ρεπριζ. Θα ήθελα την γνώμη σας γιατί 1χρονο τώρα κανείς δεν μπορεί να μου λύσει το πρόβλημα . Αν κάποιος έχει αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα ας μου πει τι έκανε. ¶λλο ένα tsi. Revo που έχω οδηγήσει πάντως έχει το ίδιο πρόβλημα.πατάς το γκάζι και αρπαζει μετά από ένα δευτερόλεπτο ... Ευχαριστώ πολύ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted September 17, 2010 Report Share Posted September 17, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted September 17, 2010 Author Report Share Posted September 17, 2010 (edited) Απο οτι ξερω οταν εχεις προγραμμα το sprintbooster ειναι αχρηστο γιατι το προγραμμα διωρθωνει το γκαζι... Δε νομίζω, ίσα ίσα λέγανε πως χαμηλά είναι χάλι λόγω προστασίας του κομπρεσορα ...δεν ξέρω τι να υποθεσω Επίσης δεν νομίζω ότι φταίει το προγραμμα καθώς οι πιέσεις είναι ακριβώς όπως πρέπει 1,5 και 1,2 Edited September 17, 2010 by kospasTSI12345 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted September 17, 2010 Report Share Posted September 17, 2010 Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ακόμα και ένα tsi 122 να μου φαίνεται πιο γρήγορο. Λογικο. Παντως Δεν νομιζω να κανεις δουλεια με αυτο που θελεις να βαλεις.. Νομιζα οτι μπορουν μεσο του προγραμματος να το κανουν...αλλα και παλι ξερογκαζο δεν γινεται! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted September 17, 2010 Report Share Posted September 17, 2010 (edited) Δε νομίζω, ίσα ίσα λέγανε πως χαμηλά είναι χάλι λόγω προστασίας του κομπρεσορα ...δεν ξέρω τι να υποθεσω Επίσης δεν νομίζω ότι φταίει το προγραμμα καθώς οι πιέσεις είναι ακριβώς όπως πρέπει 1,5 και 1,2 οι πιεσεις δεν εχουν ουδεμια σχεση με το ηλεκρογκαζο. εγω που εχω προγραμμα επισης,σε σχεση με οταν ηταν μαμα το γκαζι τωρα σκοτωνει στην κυριολεξια σε καθε πατημα! εχει γινει πολυ αμεσο...και να βαλεις sprint booster τζαπα τα λεφτα που θα δωσεις,γιατι οπως ειπε και ο φιλος πιο πανω ειναι αχρηστο σε αμαξι με προγραμμα. Edited September 17, 2010 by nick_1987 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted September 17, 2010 Author Report Share Posted September 17, 2010 οι πιεσεις δεν εχουν ουδεμια σχεση με το ηλεκρογκαζο. εγω που εχω προγραμμα επισης,σε σχεση με οταν ηταν μαμα το γκαζι τωρα σκοτωνει στην κυριολεξια σε καθε πατημα! εχει γινει πολυ αμεσο...και να βαλεις sprint booster τζαπα τα λεφτα που θα δωσεις,γιατι οπως ειπε και ο φιλος πιο πανω ειναι αχρηστο σε αμαξι με προγραμμα. Το θέμα είναι ότι εμένα πατάς το γκάζι και αρπαζει μετά από λίγο ....αυτό το έκανε και πριν το προγραμμα και ποτέ δεν διορθωθηκε ...επίσης στη ρεβο που απευθύνθηκα όντως το παρατηρησαν αλλά το θεώρησαν φυσιολογικό λόγω του ότι το αμάξι γενικα αν εξερεσεις την υστεριση δούλευε κανονικά ...δεν έχω άλλη επιλογή ...εκτος και αν φταίει η εγκατασταη του προγράμματος...αν έχει κανένα bug... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisSs13 Posted September 17, 2010 Report Share Posted September 17, 2010 καλησπερα...εχω τσι 140αρι μαμα!κ εβαλα μπουστερ.εχω ν πω 1ον)μεγαλη διαφορα σε αποκριση κ σε καταναλωση κα8ως 8ελει λιγοτερο γκαζι για να 3εκινισει! 2ον)αυτο που λετε για το προγραμμα το ειχα ακουσει αλλα μετα απο μια συνομιλια με εναν φιλο που 3ερει πολλα (δν θελω ν αναφερω το ονομα τ γραφει εδω αν θελει ας το πει) μ ειπε οτι καναει δουλεια κ μετα. 3ον)το ρεβο επειδη ειναι κονσερβα μπορει να μν επηρεαζει το ηλεκτρογκαζο.αν ηταν ενα αλλο custom μπορει ν επηρεαζαι. εγω το εβαλα κ 8 το ξαναεβαζα ευκολα.δν 8ελω ν παρω κανενα στο λαιμο μ αλλα προσωπικη μ αποψη.κ δν εχω καμια σχεση με τον εισαγωγεα ισα ισα τον θεωρω φαρμακειο μεγαλο κ κυνηγο κοροιδων! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gvaf Posted September 17, 2010 Report Share Posted September 17, 2010 Αν έχεις πρόγραμμα δεν χρειάζεσε το booster γιατί πιο πολύ ζημιά θα σου κάνει. Ο λόγος είναι γιατί αυτό που κάνει το booster το έχει κάνει ο προγραμματιστής στο πρόγραμμα και καλύτερα . Από εκεί και μετά αν βάλεις και το booster μαζί φαντάσου τι θα γίνει (σαν 2 booster σε σειρά), δεν θα μπορείς να ξεκινήσεις χαλαρά ποτέ θα σου σπάσει τα νεύρα και την τσέπη στα βενζινάδικα. Τώρα για το revo τι κάνει για αυτό το θέμα (ηλεκτρόγκαζου) δεν ξέρω . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted September 17, 2010 Author Report Share Posted September 17, 2010 Αν έχεις πρόγραμμα δεν χρειάζεσε το booster γιατί πιο πολύ ζημιά θα σου κάνει. Ο λόγος είναι γιατί αυτό που κάνει το booster το έχει κάνει ο προγραμματιστής στο πρόγραμμα και καλύτερα . Από εκεί και μετά αν βάλεις και το booster μαζί φαντάσου τι θα γίνει (σαν 2 booster σε σειρά), δεν θα μπορείς να ξεκινήσεις χαλαρά ποτέ θα σου σπάσει τα νεύρα και την τσέπη στα βενζινάδικα. Τώρα για το revo τι κάνει για αυτό το θέμα (ηλεκτρόγκαζου) δεν ξέρω . Παιδιά μην τρελένεστε το booster απλα μεταφέρει πιο γρήγορα την πληροφορία από το γκάζι στον εγκέφαλο,δεν κάνει κάτι τρομερό για να σου δημιουργήσει πρόβλημα. Εξάλου πλέον υπάρχει το update με επιλογέα 3 θέσεων ανάλογα με τις ανάγκες. Εγώ πιστεύω ότι υπάρχει διαφορά. Μόνο τα δευτερόλεπτα που χάνω εγώ σε μια εκκίνηση είναι αρκετά για να μην μπορώ να καλύψω την διαφορά. ΤΟ leon 125 που έχει ένας φίλος έχει τεράστια διαφορά στην απόκριση. Το θέμα είναι αν αξίζει να βάλω Booster ή αν είναι προτιμότερο να πάω να δώ για κάποιο άλλο πρόγραμμα custom που θα μου λύσει το πρόβλημα χωρίς άλλες επεμβάσεις. ΣΚέφτομαι να το σουτάρω το revo μιας και δεν μπορούν να μου λύσουν το πρόβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gvaf Posted September 17, 2010 Report Share Posted September 17, 2010 Για σκέψου πόσα θα δώσεις για το booster και μάθε και πόσα θα δώσεις για ένα custom ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosp11 Posted September 17, 2010 Report Share Posted September 17, 2010 Τα custom προγραμματα που φτιαχνονται πανω στο αμαξι σου, διορθωνουν την αμεσοτητα του γκαζιου, και την οποια καθυστερηση υπαρχει.. Το revo πιθανον ως κονσερβα προγραμμα να μην το διορθωνει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisSs13 Posted September 17, 2010 Report Share Posted September 17, 2010 Τα custom προγραμματα που φτιαχνονται πανω στο αμαξι σου, διορθωνουν την αμεσοτητα του γκαζιου, και την οποια καθυστερηση υπαρχει.. Το revo πιθανον ως κονσερβα προγραμμα να μην το διορθωνει... +10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 αυτο λεω ο αν8ρωπος!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
teodor_ch Posted September 18, 2010 Report Share Posted September 18, 2010 δοκίμασε όταν θές να ξεκινήσεις γρήγορα να πατάς τέρμα το γκάζι για όσο δυνατόν το λιγότερο και μετά να ξεκινήσεις κανονικά προσωπικά (μάλλον είμαι ο μόνος στον κόσμο!) προτιμώ το ηλεκτρόγκαζο! το έχω μάθει πλέον και με βολεύει απίστευτα για το 90% των χιλιομέτρων μου. Το μόνο κακό είναι ότι δε βολεύει να ανεβάσεις τις στροφές στα κατεβάσματα, αλλά εξάλλου, εμάς με συμπλέκτη και γκάζι ανοίγει ο κομπρέσορας οπότε το έχω κόψει. Στο hyundai i30 του πατέρα μου που έχει πάρα πολύ άμεσο γκάζι δυσκολεύομαι πολύ μέσα στην πόλη να οδηγήσω ομαλά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarul Posted September 18, 2010 Report Share Posted September 18, 2010 εγω παιδια η εχω σηνηθηση το γκαζι οπος δουλευι η ειναι αμεσο απο μονο του.... τι να πο ποτε δεν ειχα τετοιο θεμα με το ηλεκτρογκαζο.τωρα οσο για το booster πιστευω ειναι τσαμπα λεφτα για εμενα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted September 18, 2010 Author Report Share Posted September 18, 2010 (edited) Παίδες τελικά πήρα την απόφαση μου. Εκλεισα ραντεβου την Τρίτη να περάσω το overload. Τι 230 τι 400...τουλάχιστον να γίνει σωστή δουλειά. Εξάλου στο site λέει πως η ροπή αγγίζει τα 30...αν είναι αλήθεια αυτό σίγουρα θα είναι πολύ καλύτερο από το 27,5 που έχω με revo... Αν κάποιος έχει overload ας μου στείλει Pm να συγκρίνουμε λίγο κάποια πράγματα και να ρωτήσω κάποιες λεπτιμέρειες Edited September 18, 2010 by kospasTSI12345 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 19, 2010 Report Share Posted September 19, 2010 Πες μας εντυπώσεις ε ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted September 19, 2010 Author Report Share Posted September 19, 2010 Πες μας εντυπώσεις ε ! Μια τελευταία ερώτηση.,.... όταν πατάς γκάζι το αμάξι ακούει αμέσως χωρίς καμιά απολύτως καθυστέτηση??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted September 19, 2010 Report Share Posted September 19, 2010 εγω παιδια η εχω σηνηθηση το γκαζι οπος δουλευι η ειναι αμεσο απο μονο του.... τι να πο ποτε δεν ειχα τετοιο θεμα με το ηλεκτρογκαζο.τωρα οσο για το booster πιστευω ειναι τσαμπα λεφτα για εμενα. +100 κ εγω στο 6αρι με τα 120 αλογα δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα με το ηλεκτρογκαζο..μπορω να πω οτι ειναι κ πολυ αμεσο..δεν υπαρχει καμια φορά σε εκκινιση που να μην κανει χαζοσπινιαρισμα μιας περιστροφής..κ να συμπληρώσω οτι δεν το τσαρουχωνω.. απεναντίας ολοι μου λένε γιατί δεν το παταω (το γκαζι) το μονο θεμα που με εκνεβριζει ειναι οταν εχω το ac ανοιχτο...τοτε..φενετε καποια υστεριση απο το ηλεκτρογκαζο...μηπος εχετε τίποτα για λυση σε αυτο το θεμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted September 19, 2010 Report Share Posted September 19, 2010 καλησπερα παιδια..μηπως ξερει κανεις ποσα ευρωπουλα κοστιζει το προγραμμα της overload για golf mk5 gt ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted September 19, 2010 Report Share Posted September 19, 2010 καλησπερα παιδια..μηπως ξερει κανεις ποσα ευρωπουλα κοστιζει το προγραμμα της overload για golf mk5 gt ? 450! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted September 20, 2010 Report Share Posted September 20, 2010 ΚΑΝΕΝΑ προγραμμα δεν βελτιωνει το ηλεκτρογκαζο. Τουλαχιστον στα 5αρια 140αρια. Εχω δοκιμασει 3 προγραμματα (etuners/overload/revo) και μπορω να το πω. Αν μιλησετε και με τα παιδια που τα βαζουν θα το πουν και αυτοι. Οσο για τα 30 ροπη της overload αυτο δεν ισχυει σε μονο προγραμμα, ουτε τα 27.5 της Revo. Τα νουμερα ειναι γυρω στα 27 και γυρω στα 26 αντιστοιχα και μετρημενα σε δυναμομετρο οχι θεωρητικα και φυσικα με 100αρα βενζινη. Απο κει και περα μια μικρη αποκλιση μπορει να υπαρχει λογω κινητηρων αλλα μεσα σε αυτα τα πλαισια. Μονο με etuners ειχα βγαλει 29 ροπη αλλα ηταν αρκετα επιθετικα ρυθμισμενο. Οσο για το sprint booster, παλι απο προσωπικη εμπειρια, δουλευει καλα στα ατμοσφαιρικα, εννοωντας οτι εχεις μια πολυ καλυτερη αποκριση στο γκαζι, εχοντας ομως καπως μεγαλυτερη καταναλωση (μισο λιτρο παραπανω) και εχοντας καπως ευκολο το σπινιαρισμα ειδικα σε ανηφορικα κομματια. Εχει παντως πολυ καλη αποδοση σε ρεπριζ. Σε τουρμπο κινητηρες δεν ξερω αλλα πιστευω την ιδια δουλεια θα κανει. Το ηλεκτρογκαζο ειναι δυσκολο να 'πειραχτει' καθοτι ειναι βασικο στο να πετυχαινουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες ελαττωμενη καταναλωση/ρυπους (ειδικα σε τουρμπο κινητηρες) αλλα και μειωμενη φθορα βασεων μηχανης/σασμαν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted September 21, 2010 Author Report Share Posted September 21, 2010 ΚΑΝΕΝΑ προγραμμα δεν βελτιωνει το ηλεκτρογκαζο. Τουλαχιστον στα 5αρια 140αρια. Εχω δοκιμασει 3 προγραμματα (etuners/overload/revo) και μπορω να το πω. Αν μιλησετε και με τα παιδια που τα βαζουν θα το πουν και αυτοι. Οσο για τα 30 ροπη της overload αυτο δεν ισχυει σε μονο προγραμμα, ουτε τα 27.5 της Revo. Τα νουμερα ειναι γυρω στα 27 και γυρω στα 26 αντιστοιχα και μετρημενα σε δυναμομετρο οχι θεωρητικα και φυσικα με 100αρα βενζινη. Απο κει και περα μια μικρη αποκλιση μπορει να υπαρχει λογω κινητηρων αλλα μεσα σε αυτα τα πλαισια. Μονο με etuners ειχα βγαλει 29 ροπη αλλα ηταν αρκετα επιθετικα ρυθμισμενο. Οσο για το sprint booster, παλι απο προσωπικη εμπειρια, δουλευει καλα στα ατμοσφαιρικα, εννοωντας οτι εχεις μια πολυ καλυτερη αποκριση στο γκαζι, εχοντας ομως καπως μεγαλυτερη καταναλωση (μισο λιτρο παραπανω) και εχοντας καπως ευκολο το σπινιαρισμα ειδικα σε ανηφορικα κομματια. Εχει παντως πολυ καλη αποδοση σε ρεπριζ. Σε τουρμπο κινητηρες δεν ξερω αλλα πιστευω την ιδια δουλεια θα κανει. Το ηλεκτρογκαζο ειναι δυσκολο να 'πειραχτει' καθοτι ειναι βασικο στο να πετυχαινουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες ελαττωμενη καταναλωση/ρυπους (ειδικα σε τουρμπο κινητηρες) αλλα και μειωμενη φθορα βασεων μηχανης/σασμαν. Όλα τα παραπάνω με απέτρεψαν τελικά να αλλάξω το πρόγραμμα και χθες αποφάσισα να μην σκάσω τα 450 αλλά τα 200 για ένα sprint booster. Τα αποτελέσματα ήταν τα παρακάτω: Το αμάξι μεταμορφώθηκε....ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΡΙΝ.....ακούει στο παραμικρό μου πρόσταγμα ακόμα και με τον κλιματισμό ανοιχτό!!! Όλη μέρα χθες και όλη μέρα σήμερα(γιατί τυχαίνει να κάνω πολλά χιλιόμετρα) το τέσταρα συνεχώς. Μία απενεργοποιούσα το sprint booster και άνοιγα και μια το δοκίμαζα στις σκάλες του. Καμία σχέση η απόκριση. Το αυτοκίνητο φαίνεται πλεον για τα άλογά του και το σημαντικότερο σου δίνει ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘ ΗΣΗ........ Σε ένα πράγμα μόνο θα ήθελα τα φώτα σας. Παρατήρησα ότι στην ΄΄δυνατή΄΄ σκάλα, για να ανοίξει το αυτοκίνητο σωστά ...δεν πρέπει να έχεις πατημένο γκάζι τέρμα αλλά λίγο πάω από την μέση και να το κρατάς σταθερό. Αν πατήσεις γκάζι τέρμα στο over ανοίγει σαν να μην έχεις sprint booster....Είναι όντως έτσι ή είναι η ιδέα μου??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muscarius Posted September 21, 2010 Report Share Posted September 21, 2010 (edited) Η καταναλωση απο τις λιγες γνωσεις μου επιβαρυνεται με αυτο το συστημα το παρατηρησες στο δικο σου? Το τελευταιο που λες μου φαινεται λογικο λογο του οτι για να ανοιξει ολο το αμαξι σε 2500-3500 τουλαχιστον πρεπει να "ανοιξει" ο μαγνητικος συμπλεκτης να ανοιξει ο κομπρεσορας και να στροφαρει η τουρμπινα ενα ελαχιστο λαγκ (στιγμιαιο) σε φουλ γκαζι κατω απο 3500-4000 η λογικη λεει οτι θα το εχεις. Edited September 21, 2010 by muscaria Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted September 22, 2010 Author Report Share Posted September 22, 2010 Η καταναλωση απο τις λιγες γνωσεις μου επιβαρυνεται με αυτο το συστημα το παρατηρησες στο δικο σου? Το τελευταιο που λες μου φαινεται λογικο λογο του οτι για να ανοιξει ολο το αμαξι σε 2500-3500 τουλαχιστον πρεπει να "ανοιξει" ο μαγνητικος συμπλεκτης να ανοιξει ο κομπρεσορας και να στροφαρει η τουρμπινα ενα ελαχιστο λαγκ (στιγμιαιο) σε φουλ γκαζι κατω απο 3500-4000 η λογικη λεει οτι θα το εχεις. Η κατανάλωση επιβαρύνεται μόνο στην περίπτωση που το πατάς .σαν συσκευή δεν επεμβαίνει καθόλου σε αυτό το κομμάτι . Στο φιναλε αν θες οικονομική οδήγηση απλά το απενεργοποιεις. Είναι πολύ καλή φάση, τουλάχιστον στο δικό μου αμάξι η διάφορα στην απόκριση είναι παρά πολύ μεγάλη, απλά θέλει να το συνηθισεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted September 22, 2010 Report Share Posted September 22, 2010 Όλα τα παραπάνω με απέτρεψαν τελικά να αλλάξω το πρόγραμμα και χθες αποφάσισα να μην σκάσω τα 450 αλλά τα 200 για ένα sprint booster. Τα αποτελέσματα ήταν τα παρακάτω: Το αμάξι μεταμορφώθηκε....ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΡΙΝ.....ακούει στο παραμικρό μου πρόσταγμα ακόμα και με τον κλιματισμό ανοιχτό!!! Όλη μέρα χθες και όλη μέρα σήμερα(γιατί τυχαίνει να κάνω πολλά χιλιόμετρα) το τέσταρα συνεχώς. Μία απενεργοποιούσα το sprint booster και άνοιγα και μια το δοκίμαζα στις σκάλες του. Καμία σχέση η απόκριση. Το αυτοκίνητο φαίνεται πλεον για τα άλογά του και το σημαντικότερο σου δίνει ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘ ΗΣΗ........ Σε ένα πράγμα μόνο θα ήθελα τα φώτα σας. Παρατήρησα ότι στην ΄΄δυνατή΄΄ σκάλα, για να ανοίξει το αυτοκίνητο σωστά ...δεν πρέπει να έχεις πατημένο γκάζι τέρμα αλλά λίγο πάω από την μέση και να το κρατάς σταθερό. Αν πατήσεις γκάζι τέρμα στο over ανοίγει σαν να μην έχεις sprint booster....Είναι όντως έτσι ή είναι η ιδέα μου??? Με γεια σου. Ειναι παντως ευχαριστο οδηγικα ειδικα αν μαθεις να μην σπινιαρεις. Οσο για την καταναλωση επειδη παιζει συγχρονως και το προγραμμα που εχεις ισως να μην εχει μεγαλη διαφορα οπως σε αυτοκινητο χωρις προγραμμα. 200 ευρω σου πηγε με το κοντρολακι του βαλε/βγαλε? Στον Μπουλεκο πηγες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...