petpik Posted October 31, 2010 Report Share Posted October 31, 2010 τη καλημέρα μου σε όλους Είμαι κάτοχος ενός Golf V GTI dsg 2008 μοντέλο με πρόγραμμα REVO stage 1. Γύρισα πρόσφατα από ένα ταξίδι με το αυτοκίνητο στην Ιταλία και διαπίστωσα ότι το σύνολο των πρατηρίων βενζίνης με μόνη εξαίρεση τα πρατήρια της Shell διαθέτουν μόνο αμόλυβδη 95αρα. Όταν αγόρασα το αυτοκίνητο μου είχαν πεί ότι πρέπει να χρησιμοποιώ αποκλειστικά μόνο 100αρα. Από την αναγκαστική χρήση 95αρας στην Ιταλία και για 3000 χιλ περίπου δεν παρατήρησα καμμία υστέρηση στο αυτοκίνητο. Μήπως τελικά μας πιάνουν κορόιδα ΕΔΩ? θα ήθελα τις απόψεις σας τα σχόλια σας και τη δική σας εμπειρία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GazofGT Posted October 31, 2010 Report Share Posted October 31, 2010 τη καλημέρα μου σε όλους Είμαι κάτοχος ενός Golf V GTI dsg 2008 μοντέλο με πρόγραμμα REVO stage 1. Γύρισα πρόσφατα από ένα ταξίδι με το αυτοκίνητο στην Ιταλία και διαπίστωσα ότι το σύνολο των πρατηρίων βενζίνης με μόνη εξαίρεση τα πρατήρια της Shell διαθέτουν μόνο αμόλυβδη 95αρα. Όταν αγόρασα το αυτοκίνητο μου είχαν πεί ότι πρέπει να χρησιμοποιώ αποκλειστικά μόνο 100αρα. Από την αναγκαστική χρήση 95αρας στην Ιταλία και για 3000 χιλ περίπου δεν παρατήρησα καμμία υστέρηση στο αυτοκίνητο. Μήπως τελικά μας πιάνουν κορόιδα ΕΔΩ? θα ήθελα τις απόψεις σας τα σχόλια σας και τη δική σας εμπειρία. μηπως εβαζες 95 roz το οποιο ειναι 98 ron? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petpik Posted October 31, 2010 Author Report Share Posted October 31, 2010 μηπως εβαζες 95 roz το οποιο ειναι 98 ron? δεν νομίζω. ήταν 95αρα. το λέω γιατί στην Ελβετία που πέρασα για λίγο είχαν και 98αρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GazofGT Posted October 31, 2010 Report Share Posted October 31, 2010 δεν νομίζω. ήταν 95αρα. το λέω γιατί στην Ελβετία που πέρασα για λίγο είχαν και 98αρα απο wiki italy:95 RON is the only compulsory gasoline offered (verde, ~green), only few fuel stations (Agip, IP, IES, OMV) offer 98 RON as the premium type, many Shell and Tamoil stations close to the cities offer also V-Power Gasoline rated at 100 RON που σημαινει οτι τα περισσοτερα βενζιναδικα εχουν 95,λιγα 98 και μονο sheel,tamoil 100!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted October 31, 2010 Report Share Posted October 31, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted October 31, 2010 Report Share Posted October 31, 2010 Αλλα σε σχεση με εξω, η 95αρα η Ελληνικη ειναι ποοοοολυυυ χαλια βενζινη με την 95αρα πχ της Γερμανιας... Karaman....εχω παει Γερμανια....διοτι το αμαξι το το αγορασα απο εκει εγω απευθειας...πιστεψε με η 95αρα τους ειναι ΧΑΛΙΑ!!!οπως εδω.... Και πανακριβη...απριλιος του 2008 την εβαζα την 95αρα 1.42!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted October 31, 2010 Report Share Posted October 31, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petpik Posted October 31, 2010 Author Report Share Posted October 31, 2010 Karaman....εχω παει Γερμανια....διοτι το αμαξι το το αγορασα απο εκει εγω απευθειας...πιστεψε με η 95αρα τους ειναι ΧΑΛΙΑ!!!οπως εδω.... Και πανακριβη...απριλιος του 2008 την εβαζα την 95αρα 1.42!!!!!!! έχω το gti από τον 12/07 και το πρόγραμμα από τον 5/08, έχω κάνει 53.000 χλμ και βάζω μόνο 100αρα. με την 95αρα στο εξωτερικό δεν είδα καμμιά απολύτως διαφορά. για να το τεστάρω το πάτησα όσο πάει και είδα άνετα 270 στο κοντέρ. με νορμάλ οδήγηση μέχρι 160 είδα κατανάλωση 8,5 λιτ/100χιλ σε μια απόσταση τουλάχιστον 450 χλμ. Και αναρωτιέμαι αν αξίζει πλέον να βάζω 100αρα που είναι και πανάκριβη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted November 1, 2010 Report Share Posted November 1, 2010 πάντως έβαλα για πρώτη φορά ΕΚΟ 95αρα και είχα την αίσθηση ότι είχα βάλει 100αρα πολύ καλή η ΕΚΟ αρκεί να είναι καθαρή Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted November 1, 2010 Report Share Posted November 1, 2010 έχω το gti από τον 12/07 και το πρόγραμμα από τον 5/08, έχω κάνει 53.000 χλμ και βάζω μόνο 100αρα. με την 95αρα στο εξωτερικό δεν είδα καμμιά απολύτως διαφορά. για να το τεστάρω το πάτησα όσο πάει και είδα άνετα 270 στο κοντέρ. με νορμάλ οδήγηση μέχρι 160 είδα κατανάλωση 8,5 λιτ/100χιλ σε μια απόσταση τουλάχιστον 450 χλμ. Και αναρωτιέμαι αν αξίζει πλέον να βάζω 100αρα που είναι και πανάκριβη... Αφου εχεις προγραμμα πηγαινε εκει που το εβαλες και πες τους να το ρυθμισουν για 95αρα. Ειναι πιο σιγουρο ετσι. Αν κανεις αρκετα χιλιομετρα αξιζει να το αλλαξεις σε 95αρα και απ'οτι βλεπω κανεις πανω απο 15000 το χρονο. Κανε τους υπολογισμους σου με τον μεσο ορο καταναλωσης σου, κοιτα αν θελεις και την απολυτη επιδοση απο το αυτοκινητο σου, γιατι με 95αρα θα πεσεις ελαφρα, και δες αν αξιζει. Μονο η Aegean εχει 10 λεππτα διαφορα απο 95αρα σε 100αρα, τουλαχιστον στα πρατηρια που ειναι στον δρομο μου, ολες οι υπολοιπες ειναι πολυ παραπανω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lion68 Posted November 2, 2010 Report Share Posted November 2, 2010 εγω εχω το γκολφ 6 160 με προγραμμα και στην αρχη εβαζα shell 100αρα αλλα οταν ακριβυνε εβαλα v-power για δοκιμη δεν ειδα αισθητη μειωση στην αποδοση.τωρα βαζω EKO 95αρα και βλεπω καλυτερη αποδοση απο shell και BP ακομα.επισης με καρτα πιστωτικη σου επιστρεφει και το 5% οπωτε συμφερει.στην κατερινη εβαλα EKO 100αρα και ειδα λιγο καλυτερη αποδοση αλλα η καταναλωση ιδια.οσο για την aegean δουλευει λιγο αγρια ο κινητηρας και τη ρουφαει για πλακα αλλωστε δεν εχει προσθετα .αρκετα καλη ειναι και η cyclon με προσθετα απο αμερικη οπως μου ειπε πελατης μου και ιδιοκτητης πρατηριου.οπωτε προτεινω EKO 95αρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apipapi Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 Έχει βάλει κανείς άνυδρη ακετόνη (3ml ανα λίτρο λένε) και αν είδε διαφορά σε κατανάλωση-απόδοση-καύση? Golf gt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrpyro_TSi Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 Καλησπέρα παιδιά... είμαι από Αθήνα και έχω Golf 6 160. τι προτείνετε να βάζω ?? γιατί μου κάνει κάτι τρεμοπαίγματα ο κινητήρας μερικές φορές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
km89 Posted May 11, 2012 Report Share Posted May 11, 2012 tremopaigma k se mena se golf gt tou 06...tremei sthn arxh gia oute ena lepto, k peftoun oi strofes apo 1100 stis 700....kapoia stigmi prin kana 8ari mines m anavosvine sto strofometro to kitrini sima pou einai gia vlavi sto systima eksagwghs kausaeriwn k meta apo ligo egine monimo....o mixanikos mou eipe na tou kanw 2 gemismata k mesa katharistiko twn mpek k na to anoiksw strofes sta kokkina k ontws meta eksafanistike....pali omws epanilthe prin liges meres.....vazw 95ara shell k akretes fores v-power (siga th diafora tha m peite) kai skeftomai pleon kai na valw to programma revo-1 kai na vazw mono 100ara..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KIT CAR Posted May 12, 2012 Report Share Posted May 12, 2012 Διαλεξτε ενα καλο πρατηριο και βαζετε 95 αρα.κανενα εργοστασιο δεν απαιτει 100 αρα.απλα η 100 αρα ανεβαζει την αποδοση.με την ιδια λογικη μια ferrari ή μια porche θα απαιτουσαν λογω προαναφλεξης μονο 100 αρα ....διαφορετικα ολες θα σερνονταν με 95 αρα. οι εδω αντιπροσωποι ειναι για γελια . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 13, 2012 Report Share Posted May 13, 2012 (edited) Αφου εχεις προγραμμα πηγαινε εκει που το εβαλες και πες τους να το ρυθμισουν για 95αρα. Ειναι πιο σιγουρο ετσι. Αν κανεις αρκετα χιλιομετρα αξιζει να το αλλαξεις σε 95αρα και απ'οτι βλεπω κανεις πανω απο 15000 το χρονο. Κανε τους υπολογισμους σου με τον μεσο ορο καταναλωσης σου, κοιτα αν θελεις και την απολυτη επιδοση απο το αυτοκινητο σου, γιατι με 95αρα θα πεσεις ελαφρα, και δες αν αξιζει. Μονο η Aegean εχει 10 λεππτα διαφορα απο 95αρα σε 100αρα, τουλαχιστον στα πρατηρια που ειναι στον δρομο μου, ολες οι υπολοιπες ειναι πολυ παραπανω. Κράτησα αυτό το ποστ, που έπιασε και το νόημα. Αν το αμάξι είναι προγραμματισμένο, βάλε για ότι setup έχεις προγραμματίσει. Έχεις 100oct setup μπορείς να βάζεις 100άρα Έχεις 95oct setup μπορείς να βάζεις ότι θες. Αν έχεις εργοστασιακή χαρτογράφηση, αν θες να κάνεις οικονομία βάζεις 95άρα βενζίνη με μειωμένη απόδοση αλλά και οικονομία, ή βάζεις 100άρα και σηκώνει λίγο παραπάνω αβανσ ώστε να πάρεις και τον τελαυταίο ίππο. Χωρίς κανένα πρόβλημα. Μεγάλη προσοχή στα προγραμματισμένα, γιατί οι περισσότετεροι έχουν την εντύπωση ότι σε setup 100oct, βάζοντας 95άρα και πατώντας το μόνο μειονέκτημα είναι η πτώση απόδοσης. Τα πειράκια πάνε σύννεφο και συνεχώς υπάρχουν επιστροφές. Από ένα σημείο και μετά όμως (12 μοίρες) δεν μπορεί να κόψει άλλο ο εγκέφαλος οπότε ταλαιπωρούνται αφόρητα τα πιστόνια και ο θάλαμος καύσης. Και καταλήγοντας όπως προαναφέρθηκε, πέρνουμε και υπολογίζουμε τα χιλιόμετρα που κάνουμε, πως τα κάνουμε και αναλόγως επιλέγουμε setup. Edited May 13, 2012 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...