Jump to content
Antreas.

Revo Stg1 Και Καταναλωση

Recommended Posts

θελω να βαλω πρόγραμμα sto golfακι μου και θελω να ακουσω την γνωμη σας ως προς το θεμα της κατανάλωσης.

εχω ακουσει να λενε οτι μειώνεται απο καποιους και απο αλλους οτι αυξανεται

εσεις τι έχετε παρατηρήσει ?

το αυτοκινητο ειναι golf 6 tsi 160ps

Link to comment
Share on other sites

θελω να βαλω πρόγραμμα sto golfακι μου και θελω να ακουσω την γνωμη σας ως προς το θεμα της κατανάλωσης.

εχω ακουσει να λενε οτι μειώνεται απο καποιους και απο αλλους οτι αυξανεται

εσεις τι έχετε παρατηρήσει ?

το αυτοκινητο ειναι golf 6 tsi 160ps

Θα μειωθεί άμα πηγαίνεις με σταθερή ταχύτητα σε ταξίδια. Στις υπόλοιπες περιπτώσεις θα έχεις αύξηση της κατανάλωσης.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

δεν θα αυξηθει ,εμενα νορμαλ οδηγηση ,μικτο 8-9

εάν πάω χαλαρα έχω δει και 5,5 λτ/100

και με ζόρι σε όλες τις ταχυτητες, και υψηλη 220+ δεν μου εχει γραψει πάνω απο 10-11-

Link to comment
Share on other sites

Κατά σύμπτωση σήμερα έβαλα πρόγραμμα από ΜΤΜ.

Μετά από ….πάρα πολλές βόλτες κατάλαβα το εξής. Στην πόλη μέσα σου φαίνεται ότι καταναλώνει πολύ αλλά λόγο της τρομερής ροπής που αποκτάς στο αμάξι πατάς λιγότερο το γκάζι και έτσι έχεις μία πολύ καλή ισορροπία με αποτέλεσμα στο τέλος να έχεις μία πολύ μικρή αύξηση. Αύξηση που στο τέλος τέλος δεν αξίζει ούτε να την σκέφτεσαι, αφού το αυτοκίνητο αποκτά απίστευτη δύναμη.

Στα ταξίδια δεν το συζητώ θα πρέπει η οικονομία να είναι τεράστια.

Επίσης εάν χρησιμοποιείς 100αρα βενζίνη η οικονομία είναι μεγαλύτερη.

Αν δεν έχεις αποφασίσει ακόμα από πού θα βάλεις πρόγραμμα, σου συνιστώ να πας παντού και να ρωτήσεις εσύ ο ίδιος αυτά που θέλεις.

Link to comment
Share on other sites

δεν εχω ακομα βαλει προγραμμα και δεν εχω ακομα αποφασισει.

βρηκα το revo σε καλη τιμη για το τι προσφερει αλλα δεν ειμαι σιγουρος για το θεμα καταναλωσης γιατι δεν θελω να εχω μεγαλη καταναλωση

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε καταργήσει τους κανόνες της λογικής και της φυσικής. Μέταλλα με την ίδια αδράνεια παράγουν μεγαλύτερη κινητική ενέργεια. Ο μόνος τρόπος για να γίνει αυτό είναι να καταναλώσει περισσότερο καύσιμο. Εκτός και αν το προγράμμα που επέλεξε ο καθένας φτιάχτηκε στο CERN η αν με την τοποθέτηση του προγράμματος τα πεταξατε όλα Απο μέσα (κλιματισμό , καθίσματα , ρεζερβα ) και καθεστε σε κανένα τουβλακι

Προς Δημήτρη

Η Σαλονικη είναι 500 χιλιόμετρα ( και κάτι ψιλά )

Θα πηγαίνεις δηλαδή με 190-220 και θα φτάσεις με ένα ντεποζιτο;

Link to comment
Share on other sites

Η Σαλονικη είναι 500 χιλιόμετρα ( και κάτι ψιλά )

Θα πηγαίνεις δηλαδή με 190-220 και θα φτάσεις με ένα ντεποζιτο;

καταρχην αυτην την ταχυτητα δεν την κρατησα για πανω απο 15 δλ-

εννοείται ότι στιγμιαια όταν "γεμίζεις" τις ταχυτητες μπορεις να δεις και τρελα νουμερα

στην κατανάλωση- απλά μετρησα την καταναλωση για μια διαδρομη 45 λεπτων

με υψηλες ταχυτητες με ανεβασματα κατεβασματα και ο μεσος ορος ήταν 10,5 /100

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα εχει εξαντληθει απειρες φορες.

Οποιος ακομα πιστευει οτι θα βαλει προγραμμα και θα εχει και οικονομια στην καταναλωση μαλλον

δεν κατανοει τα βασικα της φυσικης οπως λεει και ο Stamos T.

Πιο πολλα αλογα, περισοτερη ροπη δεν επιτυγχανονται με αερα.

Αν ηταν ετσι ολοι θα ειχαμε 1000 αλογα και μηδενικη καταναλωση.

ΚΑΝΕΝΑΣ σοβαρος βελτιωτης δεν θα σου πει οτι με προγραμμα θα εχεις και μειωση καταναλωσης.

Οσο για την χρηση 100αρας οσο την εβαζα δεν υπηρχε διαφορα στην καταναλωση και αν υπηρχε θα ηταν ελαχιστη και παντως οχι τοση ωστε να δικαιολογει την διαφορα της τιμης της.

Επιβαλλεται μονο αν εχεις προγραμμα για 100αρα και χρειαζεσαι και το τελευταιο αλογακι που θα σου δωσει η πιο επιθετικη ρυθμιση του αβανς για να εκμεταλλευτεις την αντικροτικη ιδιοτητα της, διαφορετικα απο θεμα οκτανιων δεν υπαρχει υπολογισιμη διαφορα.

Η καταναλωση εξαρταται αποκλειστικα απο το ποσο βαρυ ειναι το ποδι μας και σε τι στροφες κανουμε τις αλλαγες.

Η απλη λογικη λεει οτο οσο πιο πολλα αλογα τοσο πιο πολυ ταισμα.

Χονδρικα η αυξηση καταναλωσης ειναι απο μισο εως ενα λιτρο παραπανω στα 100 χλμ φυσικα σε κανονικους ρυθμους και οχι χελωνας.

Εγω πηγαινοερχομενος στη δουλεια μου (περιπου 80χλμ) με συντηρητικη οδηγηση στην Αττικη οδο/Βαρης-Κορωπιου δηλ max 120 χλμ/ωρα στην Αττικη και 80-90 max στην Βαρης -Κορωπιου εχω μεση καταναλωση περιπου 7-7.5 λιτρα/100 χλμ (εχω δει και λιγωτερο αλλα δεν μπορω να πηγαινω και ετσι καθε μερα). Αυξανοντας την μεση ωριαια ταχυτητα στην Αττικη Οδο μονο, στα 140 χλμ/ωρα η καταναλωση φτανει στα 8+ λιτρα/100 χλμ συνολικα, οποτε καταλαβαινουμε για τι διαφορες μιλαμε.

Αν θεωρεις οτι θα βαλεις προγραμμα για να εχεις και μειωση καταναλωσης μαλλον σε λαθος σκεπτικο βασιζεσαι.

Οσο για τον φιλο που ρωτουσε για Revo, να το βαλει ανεπιφυλακτα. Εγω το εχω πανω απο χρονο χωρις κανενα προβλημα.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Οι τρεις βασικότερες παράμετροι που αλλάζουν με το πρόγραμμα είναι η πίεση, η προπορεία της αναφλεξης(advance) και το μίγμα(εκφράζεται με τη βοήθεια του AFR ή του λ).

Δίνοντας περισσότερη πίεση, αναγκαστικά απαιτείται και ανάλογα περισσότερη βενζίνη με αποτέλεσμα την αύξηση της κατανάλωσης σε φάσεις επιτάχυνσης ή κίνησης με υψηλές ταχύτητες. Η αύξηση του αβανς όμως είναι κάτι που βελτιώνει τη θερμοδυναμική απόδοση της καύσης με αποτέλεσμα με την ίδια ποσοτητα καυσίμου να παράγεται περισσότερο έργο ή παίρνοντας το ανάποδα, για το ίδιο έργο, απαιτείται να καεί λιγότερο καύσιμο, οπότε ελαττώνεται η κατανάλωση. Επίσης, κάποια προγράμματα, στεγνώνουν το εργοστασιακό μίγμα σε κάποιο ή σε όλο το φάσμα στροφών με αποτέλεσμα να προκύπτει και απο εκει ένα μικρό κέρδος στην κατανάλωση. Φυσικά τα όποια οφέλη στην κατανάλωση ισχύουν σε χαλαρούς έως μέτριους ρυθμούς ενώ σε γερά πατήματα, η κατανάλωση εκτοξεύεται.

Link to comment
Share on other sites

Οι τρεις βασικότερες παράμετροι που αλλάζουν με το πρόγραμμα είναι η πίεση, η προπορεία της αναφλεξης(advance) και το μίγμα(εκφράζεται με τη βοήθεια του AFR ή του λ).

Δίνοντας περισσότερη πίεση, αναγκαστικά απαιτείται και ανάλογα περισσότερη βενζίνη με αποτέλεσμα την αύξηση της κατανάλωσης σε φάσεις επιτάχυνσης ή κίνησης με υψηλές ταχύτητες. Η αύξηση του αβανς όμως είναι κάτι που βελτιώνει τη θερμοδυναμική απόδοση της καύσης με αποτέλεσμα με την ίδια ποσοτητα καυσίμου να παράγεται περισσότερο έργο ή παίρνοντας το ανάποδα, για το ίδιο έργο, απαιτείται να καεί λιγότερο καύσιμο, οπότε ελαττώνεται η κατανάλωση. Επίσης, κάποια προγράμματα, στεγνώνουν το εργοστασιακό μίγμα σε κάποιο ή σε όλο το φάσμα στροφών με αποτέλεσμα να προκύπτει και απο εκει ένα μικρό κέρδος στην κατανάλωση. Φυσικά τα όποια οφέλη στην κατανάλωση ισχύουν σε χαλαρούς έως μέτριους ρυθμούς ενώ σε γερά πατήματα, η κατανάλωση εκτοξεύεται.

εδω τα λεει ολα μπραβο φιλε πολυ κατατοπιστικος......

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα εχει εξαντληθει απειρες φορες.

Οποιος ακομα πιστευει οτι θα βαλει προγραμμα και θα εχει και οικονομια στην καταναλωση μαλλον

δεν κατανοει τα βασικα της φυσικης οπως λεει και ο Stamos T.

Πιο πολλα αλογα, περισοτερη ροπη δεν επιτυγχανονται με αερα.

Αν ηταν ετσι ολοι θα ειχαμε 1000 αλογα και μηδενικη καταναλωση.

ΚΑΝΕΝΑΣ σοβαρος βελτιωτης δεν θα σου πει οτι με προγραμμα θα εχεις και μειωση καταναλωσης.

Οσο για την χρηση 100αρας οσο την εβαζα δεν υπηρχε διαφορα στην καταναλωση και αν υπηρχε θα ηταν ελαχιστη και παντως οχι τοση ωστε να δικαιολογει την διαφορα της τιμης της.

Επιβαλλεται μονο αν εχεις προγραμμα για 100αρα και χρειαζεσαι και το τελευταιο αλογακι που θα σου δωσει η πιο επιθετικη ρυθμιση του αβανς για να εκμεταλλευτεις την αντικροτικη ιδιοτητα της, διαφορετικα απο θεμα οκτανιων δεν υπαρχει υπολογισιμη διαφορα.

Η καταναλωση εξαρταται αποκλειστικα απο το ποσο βαρυ ειναι το ποδι μας και σε τι στροφες κανουμε τις αλλαγες.

Η απλη λογικη λεει οτο οσο πιο πολλα αλογα τοσο πιο πολυ ταισμα.

Χονδρικα η αυξηση καταναλωσης ειναι απο μισο εως ενα λιτρο παραπανω στα 100 χλμ φυσικα σε κανονικους ρυθμους και οχι χελωνας.

Εγω πηγαινοερχομενος στη δουλεια μου (περιπου 80χλμ) με συντηρητικη οδηγηση στην Αττικη οδο/Βαρης-Κορωπιου δηλ max 120 χλμ/ωρα στην Αττικη και 80-90 max στην Βαρης -Κορωπιου εχω μεση καταναλωση περιπου 7-7.5 λιτρα/100 χλμ (εχω δει και λιγωτερο αλλα δεν μπορω να πηγαινω και ετσι καθε μερα). Αυξανοντας την μεση ωριαια ταχυτητα στην Αττικη Οδο μονο, στα 140 χλμ/ωρα η καταναλωση φτανει στα 8+ λιτρα/100 χλμ συνολικα, οποτε καταλαβαινουμε για τι διαφορες μιλαμε.

Αν θεωρεις οτι θα βαλεις προγραμμα για να εχεις και μειωση καταναλωσης μαλλον σε λαθος σκεπτικο βασιζεσαι.

Οσο για τον φιλο που ρωτουσε για Revo, να το βαλει ανεπιφυλακτα. Εγω το εχω πανω απο χρονο χωρις κανενα προβλημα.

kirra οπως ειδα εχεις το 5αρι...και εγω αυτο εχω,το 1.4 με τα 140,μπορεις να μου πεισ ποσο περιπου με παει,και ποιεσ ειναι οι διαφορεσ...?!?!ποσο περιπου κοστιζει το προγραμμα?χρειαζεται και καποια αλλη αλλαγει,που να ειναι απαραιτητη?εχεισ αλλαξει και εξατμηση...? σαν κινητηρας το σηκωνει? βομβαρδισμος απο ερωτησεις,ε??

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον εχω Golf 6 tsi 122 προγραμμα με ρυμθιση 100αρας και πλουσιο μιγμα μπορω να πω.

Εκανα ενα ταξιδακι κατερινη - κομοτηνη ανηφορες/κατηφορες 680χιλιομετρα(πανε/ελα).Ταχυτητα 120-140 με cruise control. + βολτες μεσα στην πολη καμια 20-30χιλιομετρα

Μεση καταναλωση πρεπει να ειχα 6,9-7,1 σταθερα. Στις ανηφορες εβλεπα 11-12 στιγμιαια καταναλωση και στις κατηφορες 4-5 στιγμιαια καταναλωση.(γενικα το cruise control δν συμφερει στις κατηφορες απο οτι καταλαβα) Σε τελικη αναλυση γυρισα και ειχα γυρο στα 100-150χιλιομετρα ακομα(δν θυμαμαι ακριβως γτ δν το κοιταξα απλα ηταν μιαμιση γραμμη πανω απο την ρεζερβα)

Δηλαδη χονδρικα βγαζω 800-850 σε ταξιδι με προγραμματισμενο αμαξι.

Υ.Γ Στο πηγαινε ειμουν +150-200 κιλα. Πιεση στα λαστιχα 37psi.

Υ.Γ2 Ενα βιντεακι με πολυ χαλαρους ρυθμους μεσα στην πολη χωρις ιδιαιτερη κινηση http://img600.imageshack.us/i/wuh.mp4/

Edited by diMake
Link to comment
Share on other sites

Σε αντίστοιχη κατάσταση, στο ταξίδι που είχα τα Χριστούγεννα από Αθήνα προς 'Αρτα, επειδή είχε κίνηση διατηρούσα ταχύτητες από 110-150χλμ/ωρα αλλά με πολύ χαλαρή οδήγηση. Μέση κατανάλωση-> Μόλις 7lt/100km όταν έφτασα Άρτα!

Στο γυρισμό πάλι, που του ήπια το αίμα, ήταν φορτωμένο και έκανα όλο το ταξίδι σε 4 ωρες και 15 λεπτά, με μέση ωριαία 110χλμ/ώρα, είχα μέση κατανάλωση γύρω στο 8.9, που και πάλι το θεωρώ φοβερό!

Link to comment
Share on other sites

Έχω revo τα τελευταία 20000 χλμ με απολύτως κανένα πρόβλημα και όσον αφορά τώρα την κατανάλωση, το καλοκαίρι σε ταξίδι Θεσ/κη - Αλεξ/πόλη με max speed στην ευθεία ή ανηφόρα τα 120km/h η μέση κατανάλωση ήταν 6,6 l/100km. Επιστροφή 7,0 l/100km.

Βέβαια αν το πλακώσεις ασ'τα να πάνε.

Α και μιλάω πάντα για 95άρα.. Ζήτημα να έβαλα 100άρα 5 φορές στα τόσα χλμ.

Edited by the lagman
Link to comment
Share on other sites

εγω που εχω revo 100oct setup μπορω να πω οτι "τρωει" πολυ βενζινη μα παρα πολυ. τι να το κανω αν μου εχει γραψει σε μακρινη αποσταση 5,5/100km αλλα τον δικτη της βενζινης τον βλεπεις real time να πεφτει.. μια φορα που εβαλα 95αρα την "εφαγε" απιστευτα γρηγορα.. σε καμια περιπτωση παντος η καταναλωση δεν πεφτει..

Link to comment
Share on other sites

Το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν πεφτει.

Απο κει και μετα τρωει πιο πολυ μεσα στην πολη και σε μικρες αποστασεις και λιγωτερο σε ανοιχτο δρομο. Εξαρταται παντα και ποσο το πατας φυσικα και εκει δεν υπαρχει συγκριση.

Πιστευω μισο λιτρο μεσο ορο με φυσιολογικες συνθηκες ειναι λογικοτατο να καιει παραπανω και εκει βλεπω και την δικη μου καταναλωση.

Αν καποιος συνδυασει προγραμμα και φαρδυτερα/μεγαλυτερα ελαστικα τοτε η καταναλωση τσιμπαει ακομα λιγο.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα κατέβηκα από Θεσσαλονίκη για μια δουλειά Αθήνα και ξαναγύρισα και έμεινα τρομέρά ευχαριστημένος από τη κατανάλωση.

Το αμάξι μου είναι Tsi 140hp με Revo 95oct και σε όλη την διαδρομή είχα καρφωμένο τον υπολογιστή ταξιδίου στο 120 (εκτός ελαχίστων περιπτώσεων- μην καρφωθούμε και πουθενά!!).

Λοιπόν το κοντέρ έλεγε 120, το gps 115 και είχα 2850 στροφές (με έκτη φυσικά).

Μόλις πήρα το δρόμο του γυρισμού εκεί στη λεωφόρο Κηφισού φουλάρω με 36 λίτρα (άσχετο-σε μια κούκλα υπάλληλο :pirate: ) και το κοντέρ είχε γράψει 530 χιλιόμετρα (ξεκίνησα φουλαρισμένος από Θεσσαλονίκη) άρα κατανάλωση 6,8lt/100χλμ.

Το trip παραδόξος τα πήγε αρκετά καλά αφού έδειχνε 6,7.

Υπόψη σε όλη τη διαδρομή είχα ανοιχτή την ηλιοροφή (προς τα πάνω) και σχεδόν στη μισή είχα και το μισό παράθυρο κατεβασμένο. Αν συνδυάσουμε το γεγονός ότι φοράω και 18άρες ζάντες πιστεύω ότι είναι αρκετά καλή κατανάλωση.

Στο γυρισμό ήμουν λιγάκι πιο ανυπόμονος και έκανα λίγα ανοίγματα (μέχρι 150-160), το trip έδειξε 7,3 και δεν πήγα να φουλάρω να δω τι έκαψα ακριβώς...

Link to comment
Share on other sites

Εχώ και εγώ revo προγραμμα σε golf v tsi και μπορώ να πω ότι σε εκτός πόλης διαδρομές σε εθνικό δίκτυο με μέση ταχύτητα στα 120 η κατανάλωση έχει μείνει σε ικανοποιητικά χαμηλά επίπεδα. Τώρα σε βυθίσματα του γκαζιού και γενικά σε αρκετά επιθετική οδήγηση είναι λογικό να δεις μία αυξηση της κατανάλωσης. Γενικά πάντως το χαρακτηριστικό της χαμηλής κατανάλωσης που έχουν αυτή οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού ( το σημαντικότερο ) σε συνδιασμό με τα λίγα κυβικά, δεν το χάνεις.

Link to comment
Share on other sites

στα ταξίδια με σταθερή ταχύτητα είδα μέχρι και 15% λιγότερη κατανάλωση, στη πόλη ίδια κατανάλωση περίπου, ίσως ελάχιστα αυξημένη. (κανονική οδήγηση)

σε γρήγορη οδήγηση και σε περιπτώσεις που το αμάξι ξεπερνάει τις 4000 στροφές, αρκετά αυξημένη.

τώρα αν με ρωτήσεις αν έκανα οικονομία με το να βάλω τσίπ, θα σου πώ όχι επειδή δε χωρτένω να του πατάω!

Πάντως αν κάνεις πολλά ταξίδια σου το συστήνω ανεπιφύλακτα!

Αυτές οι πληροφορίες αφορούν τα πιό κάτω δεδομένα

- MK6 GTI

- DSG

- Superchips - Bluefin Stage 1 (5000 - 17000 KM)

- Superchips - Bluefin Stage 2 (17000 - 19000 KM)

- Καταλύτης και φιλτροκούτι

- Βενζίνη 98

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.