Jump to content
midkin

Σχεδιάζοντας Το Τέλειο Dp

Recommended Posts

Περπατάτε σε επικίνδυνους δρόμους τέκνα μου.

Βέβαια αν δεν καείς δεν μαθαίνεις αλλά και ο δρόμος της μάθησης μέσα από αποτυχίες είναι μακρύς.

Προς το παρόν βγάλτε αυτά περί dp από το μυαλό σας.

Η έλλειψη ροικότητας από την πλευρά της θυρίδας wastegate δεν πείραξε ποτέ κανένα.

Αφού ούτως ή άλλως για να σηκωθεί τέρμα η πίεση η θυρίδα πρέπει να είναι κλειστή, άρα

δεν έχει ιδιαίτερη σημασία πόσο εύκολα γίνεται η ροή μέσα της.

Link to comment
Share on other sites

Περπατάτε σε επικίνδυνους δρόμους τέκνα μου.

Βέβαια αν δεν καείς δεν μαθαίνεις αλλά και ο δρόμος της μάθησης μέσα από αποτυχίες είναι μακρύς.

Δώσε καμία συμβουλή για το σφίξιμο της wastegate δάσκαλε και άσε τα υπόλοιπα! :whistling:

Πώς τη σφίγγω; Πως μετράω το πόσο την έχω σφίξει (στροφές; mm από την αρχική θέση); Πόσο προτείνεις να τη σφίξω;

Link to comment
Share on other sites

Περπατάτε σε επικίνδυνους δρόμους τέκνα μου.

Βέβαια αν δεν καείς δεν μαθαίνεις αλλά και ο δρόμος της μάθησης μέσα από αποτυχίες είναι μακρύς.

Προς το παρόν βγάλτε αυτά περί dp από το μυαλό σας.

Η έλλειψη ροικότητας από την πλευρά της θυρίδας wastegate δεν πείραξε ποτέ κανένα.

Αφού ούτως ή άλλως για να σηκωθεί τέρμα η πίεση η θυρίδα πρέπει να είναι κλειστή, άρα

δεν έχει ιδιαίτερη σημασία πόσο εύκολα γίνεται η ροή μέσα της.

πατερ διαφωτηστε κ εμας τα 20χρονα αθωα παιδακια! πρεπει ν περασω απο το μαγαζι να τα πουμε μαζι με midkin. φπε+αντλια η big turbo κλειστο μοτερ? γτ λ7 για σφυρι δν υπαρχουν κ δν ειμαι διατε8ημενος να δωσω κ@λ@! new_lol.gif

Link to comment
Share on other sites

Δώσε καμία συμβουλή για το σφίξιμο της wastegate δάσκαλε και άσε τα υπόλοιπα! :whistling:

Πώς τη σφίγγω; Πως μετράω το πόσο την έχω σφίξει (στροφές; mm από την αρχική θέση); Πόσο προτείνεις να τη σφίξω;

ο δασκαλος βγηκε...συμπερασμα πρεπει ν παμε απο εκει! με 2000 πανω μας! :p

Link to comment
Share on other sites

ο δασκαλος βγηκε...συμπερασμα πρεπει ν παμε απο εκει! με 2000 πανω μας! :whistling:

2.000 ο καθένας οι και οι 2 μαζί; :p

Link to comment
Share on other sites

Να συμπληρώσω: και 3000 στην άκρη σε περίπτωση που διαλύσετε κανένα μοτέρ.

Δεν θέλει πολύ με 300αλογάκια. Μια γερή τελική από εδώ στη Λαμία και λύνονται αυτομάτως όλες σας οι ανησυχίες και τα προβλήματα.

Θα έχουμε και υλικό για να βλέπουμε και γελάμε (I told you so, τσικαμπούμ κι όλα γυρίζουν κλπ).

Για αυτό τα ξερά σας μακρυά από την wastegate!

Μου αρέσει πάντως γιατί από τη μια θέλετε να έχετε το ροικότερο dp που υπάρχει,

από την άλλη θέλετε να αυξήσετε τη ροικότητα στη θυρίδα από όπου ΔΕΝ θα βγαίνουν

καυσαέρια.

Σαν να θέλεις να βάλεις ένα πολύ καλό λάστιχο ποτίσματος σε μια βρύση που οριακά στάζει λίγο νεράκι - σταγόνα σταγόνα.

Και το λίγο που στάζει εμείς θέλουμε να κλείσουμε τελείως (σφίγγοντας την wg).

Ποιό το νόημα να βάλεις το καλύτερο διαθέσιμο λάστιχο ποτίσματος αφού νερό δεν θα περάσει μέσα του;

Δεν φταίτε εσείς, φταίνε οι εξυπνόπουλοι που προσπαθούν να ανακαλύψουν τον τροχό την ώρα που δίπλα τους έχουν

έτοιμη ολόκληρη άμαξα.

Edited by salex
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια,εγω να σας ρωτησω κατι αλλο? απο την στιγμη που φτιαχνετε ολοσωμη εξατμιση,τον καταλυτη γιατι δεν τον κατεβαζετε κατω? ξερετε ποσο καλυτερα θα ειναι? 1ον. για θερμοκρασιες,2ον. παραπανω δυναμη απ' οτι μπροστα(στην υπαρχον θεση του μαμα),και 3ον να αδειασει ο χωρος απο κει μπροστα που ειναι αχταρμας!(που λεει ο λογος) !

αν τον βάλεις κάτω, θα ανάβει check.

Υπάρχει λυση να τον καταργήσεις απο το πρόγραμμα βέβαια...

Πάντως η άποψή μου ειναι οτι ψειρίζουμε τη μαϊμου..

@midkin και μένα τέλικά, όπως ειναι της miltek ειναι.

ποτε θα πάς για μέτρηση που εισαι decat? ;)

επίσης το λαμπάκι απο τον καταλύτη, αν δεν εχει σβηστεί απο το πρόγραμμα, θα το περιμένεις σε εθνική, αττική οδο.

Edited by panaua
Link to comment
Share on other sites

αν τον βάλεις κάτω, θα ανάβει check.

Υπάρχει λυση να τον καταργήσεις απο το πρόγραμμα βέβαια...

Πάντως η άποψή μου ειναι οτι ψειρίζουμε τη μαϊμου..

@midkin και μένα τέλικά, όπως ειναι της miltek ειναι.

ποτε θα πάς για μέτρηση που εισαι decat? ;)

επίσης το λαμπάκι απο τον καταλύτη, αν δεν εχει σβηστεί απο το πρόγραμμα, θα το περιμένεις σε εθνική, αττική οδο.

δεν αναβει check. και οι 2 φιλοι μου που τους εχουν κατεβασει κατω ειναι κομπλε. γιατι να αναβει check απο την στιμγη που υπαρχουν οι αισθητηρες στα καταλληλα σημεια? .....ξανασκεψου το.

Link to comment
Share on other sites

για να κατέβει κάτω ο αισθητήρας πρεπει να μακρύνεις το καλώδιο του 2ου λάμδα? σωστά?

οπότε ααυτό ειναι μή αναστρέψιμο - bye bye εγγυηση τουλάχιστον για εκεινο το κομμάτι.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν παιδιά εγώ έχω ένα Dp 63,5 ελεύθερο χωρίς καταλύτη(αντάπτορα ΅μια φορά το 2μηνο λαμπάκιΆ) κ από εκεί και πίσω την εξάτμιση του Gt όπως το είχα πάρει .. Θέλω μια γνώμη η μια πρόταση για την εξάτμιση.. γιατί καιρό πριν το είχα με καταλύτη αλλά χωρίς το μεσαίο κ έχω την εντύπωση ότι τα καυσαέρια έφευγαν καλύτερα…

Τι λέτε???????

Link to comment
Share on other sites

για να κατέβει κάτω ο αισθητήρας πρεπει να μακρύνεις το καλώδιο του 2ου λάμδα? σωστά?

οπότε ααυτό ειναι μή αναστρέψιμο - bye bye εγγυηση τουλάχιστον για εκεινο το κομμάτι.

εχει ληξει η εγγυηση... :p

Link to comment
Share on other sites

Αυτο γιατι δεν εχει νοημα???

Νομιζω ειναι το πιο σωστο και το πιο "καθαρο" απ ολα σχετικα με την ροικοτητα του!

Γιατι ο κωλος της ΚΚΚ δεν ειναι ετσι.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο γιατι δεν εχει νοημα???

Νομιζω ειναι το πιο σωστο και το πιο "καθαρο" απ ολα σχετικα με την ροικοτητα του!

Ο κώλος της KKK είναι έτσι!

tourbo.jpg

Οπότε θες κάτι τέτοιο:

dp_maxflow.png

Η κάτι τέτοιο:

mydp.jpg

Link to comment
Share on other sites

παιδια καλημερα σκεφτομαι κ γω για dp!αξιζει να φτιαξεις η παμε σε καποιο ετοιμο?εγω φοραω overload για 95αρα βενζινη τι αποτελεσματα θα χουμε σε νουμερα?+ποσα αλογα?+ποση ροπη?απο την εμπειρια σας οσοι εχετε βαλει!

Link to comment
Share on other sites

εάν το αλλάξεις, αλλάζεις και καταλύτη- dp + καταλύτης = 1 κοματι - οπότε βάζεις 200αρη καταλυτη σε αντικατάσταση του μαμά που είναι νομίζω 400αρης και έχεις καλύτερη απόδοση της τουρμπίνας γιατί τα καυσαερια φεύγουν πιο ελεύθερα οπότε έχεις και καλυτερη απόδοση /ιπποδύναμη- γνώμη μου προτίμησε έτοιμες λύσεις (επώνυμες) δοκιμασμένες για το μοτερ μας οπου και ο σχεδιασμος του dp είναι ο σωστός και δεν θα εχεις εκπλήξεις

Link to comment
Share on other sites

+1000

Το πρωτο πραγμα που κοιτας σε ενα dp ειναι να ειναι ροικο ως προς τον στροβιλο και οχι ως και προς την wastegate η οποια οταν ανοιγει, ανοιγει αφου τα εχει δωσει ολα η τουρμπινα, και εχουμε παρει το μαξιμουν της αποδοσης.

εγω επειδη ειχα προβλημα με την πιεση σηκωνε απο μονο του 2bara μετα τις 5500rpm με 3071 ο εξατμισας μου εκανε ενα μικρο κλεισιμο το downpipe στην μερια του στροβιλου και επεσε η πιεση στο 1,6 Bar. εκανα ενα σχεδιο πιο κατω και με κοκκινο φαινεται αυτο που μου εκανε, φανταστειτε πριν ηταν πιο ανοιχτο σχεδον εκει που ειναι η μπλε γραμμη εξω. το εκανε αυτο για να αλλαξει την ροη και να φευγουν πιο πολλα καυσαερiα απο την internal wastegate για να αδειαζει η τουρμπινα και να μην σηκωνει 2 bar ψηλα!

garrettf.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.