tounasL Posted January 20, 2011 Author Report Share Posted January 20, 2011 Απ' ότι κατάλαβα το ξυράφιασμα της τουρμπίνας δεν είναι απαραίτητη εργασια στο stage 2. Απλά πολλοί το κάνουν για να πάρουν τα μέγιστα σε ιπποδύναμη- διορθώστε με αν κάνω λάθος...- Το θέμα επιλογής gti-gt πιστεύω έχει εξαντληθεί σε άλλο topic.... Δυστυχώς δεν έχει ποστάρει ακόμη κάποιος που να έχει κάνει τη βελτίωση, και να μας πει από πρώτο χέρι πόσο του κόστισε, που το έκανε, αν είναι ικανοποιημένος κτλ... Πολύ μυστικοπάθεια διακρίνω.......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted January 21, 2011 Report Share Posted January 21, 2011 Το ξυραφιασμα και η αντλια δεν θεωρουνται επισημο stage 2. Τα stages εχουν κυριως να κανουν με τα βηματα που ακολουθουν οι επισημες εταιριες βελτιωσης. Προς το παρον καμμια επισημη εταιρια δεν εχει αυτο που λεμε 'ξυραφιασμα' και αλλαγη αντλιας σαν επισημη μετατροπη. Αυτο γινεται ακομα σε πειραματικη βαση απο ανεξαρτητους βελτιωτες (πειραματιστες) και καστοματζηδες (και αν) για να μπορεσουν να ανεβασουν την αποδοση στα 250-260. Tα επισημα stage 2 απο τις επισημες εταιριες για τα tsi ειναι μονο φουλ εξατμιση/εισαγωγη (και φρενα μερικες) και επαναπρογραμματισμος για να εχεις περιπου 215-225 αλογα (εξαρταται αν ειναι 5αρι η 6αρι) και 1-2 κιλα ροπης παραπανω αναλογα παλι αν ειναι 5αρι η 6αρι. Βεβαια τα νουμερα που δινονται επισημα για το 5αρι ειναι λιγο αισιοδοξα αλλα επειδη δεν το εχω κανει ωστε να το δυναμομετρησω, δεν μπορω να πω τιποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted January 23, 2011 Report Share Posted January 23, 2011 Ο κινητηρας αντεχει στα 250-260 αρκει και το προγραμμα να ειναι σωστο. Το μονο θεμα για μενα εχει να κανει με το ποσο αξιοπιστη μπορει να ειναι μια ξυραφιασμενη τουρμπινα. Σε συγκριση με εναν tfsi το κυριοτερο ειναι οτι σαν μεταχειρισμενο δεν ξερεις πως εχει χρησιμοποιηθει (αν και φυσικα υπαρχουν προσεγμενα αλλα εκει σιγουρα η τιμη δικαιολογημενα ανεβαινει, εγω εχω παγια τακτικη οτι γενικα το φτηνο μεταχειρισμενο θα το πληρωσεις αργοτερα περισσοτερο, εκτος και αν ειναι απο δικο σου ανθρωπο), ενω το δικο σου το εχεις απο καινουργιο και ειναι μεγαλο πλεονεκτημα αρχιζοντας βελτιωση. Τα τελη απο την αλλη ειναι διαφορα 400 ευρω το χρονο που σε βαθος 5αετιας δηλ και χωρις περαιτερω αυξησεις μιλαμε για 2000 ευρω συν οτι παραπανω για ασφαλιση και καταναλωση. Παντως οτι και να πουμε αλλο το gti και αλλο το tsi. Εχει απο μαμα πολλα περισσοτερα το gti εκτος απο το ονομα -παραδοση (κινητηρα,σαλονι, esp, αναρτηση, στησιμο,φρενα κλπ) που σε καθε περιπτωση δεν αντισταθμιζονται με κανενα tsi οσα αλογα και να βγαλει το tsi μας. 260+++++++ παντελη...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted January 24, 2011 Report Share Posted January 24, 2011 Αποστολη, περιοδο εκπτωσεων εχουμε, να μην κοψουμε το κατι τις?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted January 24, 2011 Report Share Posted January 24, 2011 2.0 TSI ομως οχι 1.4 απο οτι μπορεσα να διακρινω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 24, 2011 Report Share Posted January 24, 2011 (edited) 2.0 TSI ομως οχι 1.4 απο οτι μπορεσα να διακρινω ο αρχικός συντάκτης γράφει οτι εχει 2009 GTi και ο τίτλος αναφέρει οτι ειναι για TSI. Έτσι υπέθεσα πως αναφέρεται σε 1.4 tsi .. οπότε μεταφέρεται .. Edited January 24, 2011 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos1234 Posted January 24, 2011 Report Share Posted January 24, 2011 Χαιρεται παιδες και συγγνωμη που επεμβαινω αλλα εχω ενα golf gt sport 140 και επειδη θελω να βαλω προγραμματακι πρωτο stage θα ηθελα αν μπορει κανεις να μου στειλει το link απο το forum που ειναι η βελτιωση των 1.4 αλλα stage 1 και οχι 2.Γιατι ψαχνω και δεν το βρισκω.Και μια αλλη ερωτηση οταν μιλατε για αποδοση 250 και 260 ps εννοειται Golf Vi ή V?και αν μιλατε για golf V συμπεριλαμβανεται μεσα εκτος απο τον gt και τον 122 και 140?(ξερω οτι ειναι το ιδιο μοτερ αλλα εγω που ρωτησα chiptuning ο 140αρης τερματιζει λεει 192-200ps ενω ο 170 τα ξεπερναει).Περιμενω απαντηση σας και ευχαριστω πολυ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted January 24, 2011 Report Share Posted January 24, 2011 Δεν έψαξες και πολυ καλα μου φαίνεται πήγαινε στο golf στον κινητήρα και θα δεις πολλά θέματα: ¨"Εφτασαν τα 200αρια" "Ποιο προγραμμα φοράτε σε tsi" κλπ κλπ ο 122 δεν είναι ίδιος με τον 140αρι -0 122 δεν εχει compressor και μετά άλλες μικρότερες διαφορές - 140-είναι ίδιος με 160-170 αλλά δουλευει χαμηλότερη πίεση- τα 250-260 που λένε τα παιδιά πιο πάνω είναι με πράγματα παραπάνω από stages - εάν 14αρι tsi με προγραμμα ,εξατμιση full ,i/c και εισαγωγη δυσκολα περναει τα 235-240- με πρώτο σταδιο νομίζω το τσι με τα 140 πάει 200 - ψάξε πάντως γιατί υπάρχουν άπειρα θέματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 24, 2011 Report Share Posted January 24, 2011 Χαιρεται παιδες και συγγνωμη που επεμβαινω αλλα εχω ενα golf gt sport 140 και επειδη θελω να βαλω προγραμματακι πρωτο stage θα ηθελα αν μπορει κανεις να μου στειλει το link απο το forum που ειναι η βελτιωση των 1.4 αλλα stage 1 και οχι 2.Γιατι ψαχνω και δεν το βρισκω.Και μια αλλη ερωτηση οταν μιλατε για αποδοση 250 και 260 ps εννοειται Golf Vi ή V?και αν μιλατε για golf V συμπεριλαμβανεται μεσα εκτος απο τον gt και τον 122 και 140?(ξερω οτι ειναι το ιδιο μοτερ αλλα εγω που ρωτησα chiptuning ο 140αρης τερματιζει λεει 192-200ps ενω ο 170 τα ξεπερναει).Περιμενω απαντηση σας και ευχαριστω πολυ! 1.4 tsi twincharged που εχουν τα golf 5 για 140 και 170 αλογα ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο πραγμμα. με ενα προγραμμα μονο για 95αρα βενζινη θα δεις 195-200 αλογα ενω με 100αρα βενζινη 205-210 περιπου. τα golf 6 160 , scirocco 160 κλπ εχουν και αυτα το ιδιο μοτερ βελτιωμενο στα "σημεια" και φτανουν λιγο παραπανω απο τα προηγουμενης γενιας tsi μοτερ. τα μοτερ tsi 122 δεν ξεπερνουν ακωμη και με εξατμιση , εισαγωγη προγραμμα τα 165 αλογα.. ειναι πολυ διαφορετικο απο τα αλλα. αυτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos1234 Posted January 24, 2011 Report Share Posted January 24, 2011 Να στε καλα παιδια ευχαριστω πολυ για τις διευκρινισεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted January 24, 2011 Report Share Posted January 24, 2011 τελικα υπαρχει ενδιαφερον γαι την αναβαθμιση???για να προχωραμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted January 24, 2011 Report Share Posted January 24, 2011 τελικα υπαρχει ενδιαφερον γαι την αναβαθμιση???για να προχωραμε... Off Topic Τι ακριβώς εννοούμε;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 24, 2011 Report Share Posted January 24, 2011 Off Topic Τι ακριβώς εννοούμε;;; εσυ παλιοκοντρακια ακωμη να λυσεις τουρμπινα???? :hyper: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sta8or Posted February 13, 2011 Report Share Posted February 13, 2011 (edited) τι γίνεται ρε παιδιά έχουμε κανένα νέο για big turbo ??? πολύ μυστικότητα έχει πέσει μέσα στο vw λες και θα φαγωθούμε μεταξύ μας έχει κάνει κανένας τίποτα το σοβαρό ???? άντε να δούμε τίποτα να πάρουμε ιδέες μπας και ξεκινήσουμε και εμείς πριν αρκετό καιρό μίλησα με βελτιωτές από αθηνα για "ξιραφιασμα" και η απάντηση τους ήταν να μην το κάνω γιατί δεν είναι καλο .... άντε τώρα πείτε μου εσείς τι θα κάνατε στη θέση μου Edited February 13, 2011 by sta8or Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisSs13 Posted February 13, 2011 Report Share Posted February 13, 2011 (edited) Off Topic Τι ακριβώς εννοούμε;;; midi που χαθηκες ρε φιλε? τι εγινε? στειλε κανα πμ...ακομα με 240 γαιδουρια εισαι? Edited February 13, 2011 by themisSs13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsi.xristos Posted April 20, 2011 Report Share Posted April 20, 2011 τι γίνεται ρε παιδιά έχουμε κανένα νέο για big turbo ??? πολύ μυστικότητα έχει πέσει μέσα στο vw λες και θα φαγωθούμε μεταξύ μας έχει κάνει κανένας τίποτα το σοβαρό ???? άντε να δούμε τίποτα να πάρουμε ιδέες μπας και ξεκινήσουμε και εμείς πριν αρκετό καιρό μίλησα με βελτιωτές από αθηνα για "ξιραφιασμα" και η απάντηση τους ήταν να μην το κάνω γιατί δεν είναι καλο .... άντε τώρα πείτε μου εσείς τι θα κάνατε στη θέση μου εγω εκανα σφυριλατο το μοτερ και τωρα στρωνω.σιγα σιγα θα προχωρησω στα περιφεριακα για να ολοκληρωθει και θα ενημερωσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisSs13 Posted April 20, 2011 Report Share Posted April 20, 2011 εγω εκανα σφυριλατο το μοτερ και τωρα στρωνω.σιγα σιγα θα προχωρησω στα περιφεριακα για να ολοκληρωθει και θα ενημερωσω. μπραβο ρε φιλε...καλα χλμετρα!και απροβληματιστα!περιμενουμε νεα σου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted April 20, 2011 Report Share Posted April 20, 2011 αγωνιωδως θα λεγα..!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsi.xristos Posted April 22, 2011 Report Share Posted April 22, 2011 μπραβο ρε φιλε...καλα χλμετρα!και απροβληματιστα!περιμενουμε νεα σου! να σαι καλα,σε ευχαριστω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fanicas Posted April 22, 2011 Report Share Posted April 22, 2011 Μπραβο φιλε μου!καλα χιλιομετρα!!Αν θες μας λες τι υλικα εβαλες; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted April 26, 2011 Report Share Posted April 26, 2011 και μια ερωτηση? η σκαστρα ειναι οκ? λογικα δεν θελουμε καλυτερη? μπορει η μαμα σκαστρα να κρατησει τις σωστες πιεσεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...