Jump to content
BECKMAN

Ηρθε Η Ωρα Για Intecooler Sto 1.2 Tsi Polo 6R

Recommended Posts

Έλα αγάπη μου τώρα που σε θήξανε οι τρόποι μου. Αν πήγαινα με τα νερά σου θα ταν όλα μέλι γάλα και γαμησέ τα όλα τ'άλλα.΄

Με γεια σου με χαρά σου να σαι και ναφτικός και ψαράς και ξυλοκόπος και ότι γουστάρεις. Τι πάει να πει αυτό? Ότι τα δούλεψες τα λεφτά σου πιο πολύ απ τα δικά μας ή ότι έχεις δίκιο σ αυτά που λες?

Αλήθεια ποιες είναι αυτές οι προυποθέσεις που πρέπει να τηρεί το εργοστασιακό μοτέρ και αποκρύπτεται 15%-20% της ιπποδύναμη? Για ρώτα τον ξαδερφό σου να μας δώσει τα φώτα του.

Δεν πειράζει μπορεί πια να μην μ αγαπάς και να μην είμαστε φίλοι αλλά τουλάχιστον τώρα κέρδισα τον τίτλο του "μεγάλου".

Όσο για τις βελτειώσεις που κάνεις στ αμάξι σου, στο γραψα και πιο πάνω. Δεν πα να βάλεις και intercooler σφυριλατιμένο μεσάνυχτα απο καλικάτζαρους στους πρόποδες του βεζούβιου? Χέστικα. Δικό σου είναι, βάλτο φωτιά και κάψτο.

Επειδή όμως διαβάζει κόσμος που ανήκει στον εν δυνάμη αγοραστικό κοινό, καλό θα ήταν να λέμε τα πράγματα όπως είναι και όχι όπως θα θέλαμε, για να μπορέσει κι αυτός που διαβάζει να αγοράσει χτίζοντας την επιλογή του σε σωστά μεγέθη-κριτήρια!

Καλημερα,

Ως μελος του ''εν δυναμη αγοραστικου κοινου'', θα ηθελα να σε ευχαριστησω για το τοσο μεγαλο ενδιαφερον που δειχνεισ για εμενα...

Σαν μελος του forum απο την αλλη, θα ηθελα να σου πω να μαζευτεις και να μην εκφραζεσαι τοσο ακραια! ολοι εχουμε τισ γνωμες μασ και ολοι εχουμε δικαιωμα να τις εκφρασουμε! Το στυλακι ''λογοκρισιας'' μονο και μονο επειδη πιθανον* ξερεις κατι παραπανω απο εμενα δεν αρεσει σε κανεναν...

*Το ''πιθανον'' το εβαλα γιατι εως τωρα δεν εχω δει καποια αποδειξη του οτι ξερεις περι του θεματος (εχεις καποιο πτυχιο? μηχανικος? κατι?) και δεν εισαι απο τους επιστημονες που βγαινουν ξεπατικωνοντας σαχλαμαρες απο το wikipedia...

Φιλικα** Κωστας

**και λεω φιλικα γιατι οπως ολοι μεταξυ μας στο φορουμ δεν εχουμε τιποτα να χωρισουμε οποτε, ΧΑΛΑΡΑ!!!! :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα,

Ως μελος του ''εν δυναμη αγοραστικου κοινου'', θα ηθελα να σε ευχαριστησω για το τοσο μεγαλο ενδιαφερον που δειχνεισ για εμενα...

Σαν μελος του forum απο την αλλη, θα ηθελα να σου πω να μαζευτεις και να μην εκφραζεσαι τοσο ακραια! ολοι εχουμε τισ γνωμες μασ και ολοι εχουμε δικαιωμα να τις εκφρασουμε! Το στυλακι ''λογοκρισιας'' μονο και μονο επειδη πιθανον* ξερεις κατι παραπανω απο εμενα δεν αρεσει σε κανεναν...

*Το ''πιθανον'' το εβαλα γιατι εως τωρα δεν εχω δει καποια αποδειξη του οτι ξερεις περι του θεματος (εχεις καποιο πτυχιο? μηχανικος? κατι?) και δεν εισαι απο τους επιστημονες που βγαινουν ξεπατικωνοντας σαχλαμαρες απο το wikipedia...

Φιλικα** Κωστας

**και λεω φιλικα γιατι οπως ολοι μεταξυ μας στο φορουμ δεν εχουμε τιποτα να χωρισουμε οποτε, ΧΑΛΑΡΑ!!!! :whistling:

Πόσο ακραία εκφράστηκα πια? Τόσο εύθικτοι είστε τελοσπάντων?

Χρειάζεται δηλαδή να έχω κάποιο πτυχίο για να νιώσω πως εφόσον ο κατασκευαστής δηλώνει x άλογα σε ένα από τα μοντέλα του δεν γίνεται να έρχεται στον αγοραστή με x+25%? Είναι παράλογο!Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να συμβαίνει κάτι τέτοιο.

Και άντε συνέβαινε. Ο κατασκευαστής ποιον ακριβώς λόγο έχει να το κρατήσει κρυφό απ το κοινό? Σαμποτάζ στις δικές του πωλήσεις κάνει?

Στα αυστηρά δυναμόμετρα της προκοπής οι αποκλίσεις είναι της τάξεως του 5 με 10% αλλά κλασικά μερικοί είναι διατεθειμένοι να πιστέψουν οποιονδήποτε αρκεί να τους φουσκώσει το νούμερο(για να μην πως για άλλους που τα υπολογίζουν μπακαλίστικα με το μυαλό τους). Με λίγα λόγια πιστεύουμε ότι μας βολεύει.

Θα σου παρέθετα link του rri να συγκρίσεις τις μετρήσεις τους (αν και πιστεύω τις έχεις δει) σε σχέση με τα σουπερ ντουπερ δυναμόμετρα της γυτονιάς αλλά βαράει διάλυση τον τελευταίο καιρό και δεν ανοίγει.

Και για τελευταία φορά, δεν τα γράφω για να την μπω σε κανέναν. Ούτε φυσικά και λογοκρίνω. Μου λες "Α" σου λέω "όχι μαν είναι Β γιατί Α δεν στέκει με τίποτα". Ούτε είπα σε κανέναν να μην μιλάει ούτε αγνόησα κάποιον σαν να ναι κανάς βλάκας.

Link to comment
Share on other sites

Kάθε άποψη είναι σεβαστή, αρκεί να μην επιβάλλεται. Παρακαλώ να πέσουν οι όποιοι τόνοι πριν ξεφύγουν από τα όρια της συζήτησης. Διότι αυτό κάνουμε εδώ. Σύζήτηση και όχι διαμάχη. Ευχαριστώ. :whistling:

Link to comment
Share on other sites

ναι ρε δεν με ενδιαφερει η αποψη και που μας την μπαινεις συνεχεια ειμαι τριτοσ μηχανικος σε καραβια λειπω 8 μηνες το χρονο και τα λεφτα τα δουλευω δεν τα ποαιρνω τσαμπα και γουσταρω να τα χαλαω οσο μπορω για το αμαξι μου...οποτε μαγκια μου μεγαλε με βλακες σαν και εσενα δεν γινεται ναασχολουμαι ο ξαδερφος μοτυ δουλευει στην γερμανια στην vw και το αμαξι δυναμομετρημενο ειναι 117 αλογα...εγω με το ιντερκουλερ μου τελειωνω αυριο και θα ανοιξω με πολλα αυτοκινητα μιας και θα ειμαι κοντα στα 130 αλογακια μια χαρουλα ειναι....

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά φάνηκε από την αρχή ότι το παλικάρι αυτό μπήκε στο φορουμ για να κράξει και να ειρωνευτεί ...Φαίνεται και από το nickname :):getlost::thumbsup:

και αυτό το "Ελα αγάπη μου τώρα..." μου θυμίζει αυτούς τους "φανατικούς άντρες" σε κάτι μεσημεριανές κουτσομπολίστικες εκπομπές...

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά φάνηκε από την αρχή ότι το παλικάρι αυτό μπήκε στο φορουμ για να κράξει και να ειρωνευτεί ...Φαίνεται και από το nickname :flowers::getlost::rolleyes:

και αυτό το "Ελα αγάπη μου τώρα..." μου θυμίζει αυτούς τους "φανατικούς άντρες" σε κάτι μεσημεριανές κουτσομπολίστικες εκπομπές...

Αμάν τί "φωτιές" ανάβεις τώρα! :roadrage::roadrage::thumbsup: Άστο καλύτερα γιατί ποτέ δεν ξέρουμε, το θέμα είναι ότι ο εν λόγω φίλος μας γενικά δεν παραδέχεται τις απόψεις των άλλων ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ κι απλά περιμένει να τον παραδεχτούμε εμεις σε όλα!. Δεν μπορεί όμως Ο ΕΝΑΣ να είναι σωστός ΣΕ ΟΛΑ και ΠΟΛΛΟΙ ΣΕ ΟΛΑ ΛΑΘΟΣ, Κάπου θα υπάρχει μια "σύγκλιση"...

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Κανείς όμως δεν απάντησε στην προφανή ερώτηση γιατί η VW ανακοινώνει 105hp και οχι 125hp που υποτίθεται οτι βγάζει το μοτερ.

Και συγνώμη άμα τη χαλάω σε κάποιους αλλά έχω δει σε προηγούμενο αυτοκίνητο μου +30 άλογα απο δυναμόμετρο σε δυναμόμετρο με τις ίδιες συνθήκες και τα ίδια περιφερειακά. Ως εκ τούτου σταμάτησα να ασχολούμαι με μετρήσεις που δείχνουν οτι να ναι και άρχισα να αποδέχομαι το χειρότερο δυνατό νούμερο και όχι το καλύτερο.

Link to comment
Share on other sites

offtopic στο offtopic γιατι το 1.2 κραταει 0.9 στο κοφτη και το ριμαδι το 122 δεν κρατα πανω απο 0.65 ;;;;;

Κριτωνα;;

Οπως ανεφερε και ο Στελιος , οι τουρμπινες πρεπει να εχουν μικρη διαφορα σε μεγεθος συμπιεστη ( δεν γνωριζω ακριβως την διασταση του 1.2TSI , αφου δεν εχουμε λυσει ακομα τετοιο τουρμπο για να δουμε τις ακριβεις διαστασεις ) , ενω η διαφορα σε Volumetric Efficiency ενος κινητηρα 16βαλβιδου 1,4λιτρων , απο εναν 8βαλβιδο 1,2 λιτρων ειναι συνηθως 20-25% ( αναλογως εκκεντροφορων , κλπ ) . 20-25% καλυτερο VE σημαινει οτι με 20-25% μικροτερη απολυτη πιεση ο κινητηρας βγαζει ιδια ισχυ , δηλαδη οτι κανει ο ενας κινητηρας με 0.5bar (1500mbar) , o αλλος αποδιδει με 0.85bar (1850mbar) .

Oσον αφορα στην αποδοση , οι υπερτροφοδοτουμενοι κινητηρες VAG δειχνουν να αποδιδουν περισσοτερη ισχυ απο την ονομαστικη , ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ δυναμομετρα . Στα ιδια δυναμομετρα , πρεπει να σημειωθει οτι αλλα αυτοκινητα της αγορας αποδιδουν περιπου την ονομαστικη τους ισχυ . Ακριβεστερα νουμερα θα ειχαμε σε dynο παγκου , αλλα κτι τετοιο ειναι πρακτικα αδυνατο να γινει . Απ οσα βλεπουμε , το 1,2TSI δηλωνεται 105ΗΡ με χρηση 95oct καυσιμου απο τον κατασκευαστη , ενω στα δυναμομετρα αποδιδει +15ΗΡ με το προβλεπομενο καυσιμο και +20ΗΡ με Superplus 100oct . Σημασια εχει η διαφορα . Στο ιδιο δυναμομετρο λοιπον , την ιδια μερα , ειδαμε +16ΗΡ και 3.5kgrm , με safe ρυθμισεις , και αυτο ειναι που μετραει .

Link to comment
Share on other sites

Κανείς όμως δεν απάντησε στην προφανή ερώτηση γιατί η VW ανακοινώνει 105hp και οχι 125hp που υποτίθεται οτι βγάζει το μοτερ.

Και συγνώμη άμα τη χαλάω σε κάποιους αλλά έχω δει σε προηγούμενο αυτοκίνητο μου +30 άλογα απο δυναμόμετρο σε δυναμόμετρο με τις ίδιες συνθήκες και τα ίδια περιφερειακά. Ως εκ τούτου σταμάτησα να ασχολούμαι με μετρήσεις που δείχνουν οτι να ναι και άρχισα να αποδέχομαι το χειρότερο δυνατό νούμερο και όχι το καλύτερο.

Είχα κι εγώ παλιά την ίδια απορία και οι λόγοι είναι κάμποσοι!Πρώτα-πρώτα είναι μια έμμεση κολακεία (έστω κι από snob πρόθεση του εργοστασίου) να σου πουλάει ένα αυτοκίνητο με ονομαστική δύναμη 105ΗΡ το οποίο όμως στο δρόμο μπορεί να τα "βάλει" όχι μόνο σε ροπή αλλά και σε ισχύ με οικογενειακού χαρακτήρα ατμοσφ. 1.600άρια των 115-120ΗΡ (Ο.Κ, πιθανότατα να χάνει λίγο σε τελική από δυνατό 120άριΗΡ 1.6lt) αλλά ως κάτοχο θα σε ευχαριστεί το αποτέλεσμα και θα "κολακεύει" τελικά την επιλογή σου. Ύστερα αν σου πει ότι το 1.200άρι είναι κοντά στο 1.400άρι ή το 1.400άρι κοντά στο 1.800άρι ΙΣΩΣ χάνει κάποιους αγοραστές που είτε θα το θεωρήσουν πολύ "δυνατό" και δεν θα παίρνουν το 1.400άρι είτε θα το φοβηθούν γενικότερα (π.χ "υπερβολικό", "βενζινοβόρο" κ.λπ)και θα στραφούν σε άλλες λύσεις άλλης μάρκας. Άρα το αμάξι <<που σας πουλάμε είναι γρήγορο/δυνατό χωρίς να κραυγάζει>>(θέμα marketing). Τέλος όλοι μα όλοι οι κινητήρες έχουν κάποιες ανοχές βάσει παρτίδας, επίσης η ποιότητα καυσίμου από χώρα σε χώρα ποικίλει (π.χ η Ιταλία γενικά ΔΕΝ ΕΧΕΙ 100άρα βενζίνη), οπότε σε κάθε περίπτωση η απόδοση θα ποικίλει. Άρα το εργοστάσιο ακολουθεί την πολιτική της ανοινώσεως "ονομαστικής αποδόσεως". Τελικά αυτό είναι καλό; Σίγουρα όχι γιατί Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΥΠΟ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΩΣΤΗΣ ΧΡΗΣΕΩΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟ'Ι'ΟΝΤΟΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΙΣ ΑΚΡΙΒΕΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥ. Από την άλλη είναι καλύτερο από το να σου πουλάνε αυτοκίνητο με "Χ" ιπποδύναμη που στο δρόμο δεν μπορεί να πάρει τα πόδια του. Γνωστή η ιστορία με ένα παλαιότερο μοντέλο της Renault (Laguna 1.6) πριν μερικά χρόνια που ανακοίνωνε 110ΗΡ και στο δυναμόμετρο κάποια αυτοκίνητα δεν ξεπερνούσαν τα 93-94ΗΡ! Επίσης το ίδιο συνέβαινε το 1996 με μια παρτίδα των TOYOTA CARINA 1.6 Facelift που ενώ η αρχική έκδοση είχε 115ΗΡ και το εργοστάσιο ανακοίνωνε για λόγους ρύπων 107ΗΡ, τα αμάξια ίσα που έφταναν τα 100κάτι.

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Φαντασου δηλαδη εδω στο Ελλαντα με την βενζινη των 85 οκτανιων και ειμαστε 25%πανω. Εξω που εχουν και καποιους ελεγχους και πληρουν καποιες προδιαγραφες τα βενζιναδικα θα βλεπουν και 30-40% πανω απο τα εργοστασιακα νουμερα.

Υ.Γ μην ξεχνατε οτι οι μετρησεις ειναι στον τροχο τα αποτελεσματα ειναι στον τροχο τα αποτελεσματα στον στροφαλο με οσο % απωλειες.

Link to comment
Share on other sites

Μια τουρμπίνα με μικρό μοτέρ χρειάζεται περισσότερη πίεση υπερπλήρωσης για να βγάλει άλογα.

Ίδια τουρμπίνα με μεγαλύτερο μοτέρ βγάζει τα ίδια άλογα σε μικρότερη πίεση υπερπλήρωσης.

Ο κινητήρας 1.4 τελειώνει ευκολότερα την -ήδη μικρή- τουρμπίνα, για αυτό και ένα βελτιωμένο 1.4TSI122 δεν μπορεί να κρατήσει

πάνω από 0.65 στον κόφτη.

Ο κινητήρας 1.2 δεν μπορεί να την τελειώσει τόσο εύκολα, γιατί είναι σχεδόν 20% μικρότερος.

Άρα κρατάει 20% περισσότερη πίεση -> 0.65 bar είναι 1.65bar απόλυτη πίεση -> 1.65 x 120% = 1.98 -> 0.98 bar

Επομένως αν οι δύο κινητήρες χρησιμοποιούν την ίδια τουρμπίνα, οι πιο επιθετικές ρυθμίσεις μπορεί

να δουν 0.65 bar στο 1.4 και 0.98 bar στον 1.2. Ίδια άλογα και στις δύο περιπτώσεις.

ευχαριστω Στελιο :)

Link to comment
Share on other sites

Φαντασου δηλαδη εδω στο Ελλαντα με την βενζινη των 85 οκτανιων και ειμαστε 25%πανω. Εξω που εχουν και καποιους ελεγχους και πληρουν καποιες προδιαγραφες τα βενζιναδικα θα βλεπουν και 30-40% πανω απο τα εργοστασιακα νουμερα.

Υ.Γ μην ξεχνατε οτι οι μετρησεις ειναι στον τροχο τα αποτελεσματα ειναι στον τροχο τα αποτελεσματα στον στροφαλο με οσο % απωλειες.

Έντάξει υπάρχει και νοθεία στην ελληνική αγορά καυσίμων αλλά υπάρχουν και τίμιοι επαγγελματίες! Απλά υπάρχουν βενζίνες αποδοτικότερες με υψηλότερη τεχνολογία πρόσθετων και πιο μέτριες χωρίς να σημαίνει ότι επειδή δεν "βγαίνουν" με αυτές πιο πολλά άλογα είναι σώνει και καλά νοθευμένες. Εγώ π.χ στο Astra 1.6T βάζω πάντα V-Power racing ή EKO 100Speed ή BP Ultimate από καινούργια κατά το δυνατό και "συστημένα"πρατήρια αλλά και μια φορά που έβαλα από καινούργιο πρατήριο AVIN 100 δεν ήταν άσχημη. 'Ενιωθα ότι το αμάξι δεν είχε "στα πολλά" τη συνηθισμένη ζωντάνια του αλλά δεν την έλεγες και χάλια (π.χ με "πειράκια", λαμπάκια κ.λπ.)Πιστεύω ότι εκεί έγκειται η όποια απόκλιση στα άλογα μεταξύ "ονομαστικής ισχύος" που δηλώνει ο κατασκευαστής (ως ελάχιστης) και της πραγματικής που υπό συνθήκες μπορεί να είναι μεγαλύτερη.

Link to comment
Share on other sites

Ξεχνάνε κάποιοι φίλοι εδώ μέσα ότι αυτό που μας χωρίζει δεν είναι στην ουσία ότι εγώ υποστηρίζω Α στην στιγμή που όλοι υποστηρίζουν Β. Η ουσία είναι ότι εγώ δεν έχω πρόβλημα να συνειδητοποιήσω ότι η αλήθεια είναι Α ενώ οι υπόλοιποι όντας κάτοχοι απλά βολεύονται στην σκέψη ότι το αμάξι τους ίσως είναι πιο αλογάτο απ'ότι τα λεφτά τους μπορούν ν αγοράσουν (δεν θα έβαζα τα χρήματα στην μέση αλλά ο μεγιστάνας μπέκμαν ζει σε μια δικιά του πραγματικότητα όπου μόνο αυτός έχει μοχθήσει για να αγοράσει ένα φοβερό αυτοκίνητο βελινεκούς VW. Και θυμίζε πως κ εγώ VW βολτάρω και το γουστάρω όπως είναι κι όχι όπως θα θελα να είναι).

Να πληροφορήσω τον φίλο παραπάνω πως σε κανονισμένα πατήματα η polara στέκεται στα ίσα με αμάξια ίσης ιπποδύναμης. Έχοντας όμως δει ανοίγματα πχ με clio gt ή ds3 120 μπορώ να πω με σιγουριά πως η συγκεκριμένη πολιτική που όπως αναφέρεις διάλεξε να ακολουθήσει η vw μάλλον αποτυχημένη πρέπει να χαρακτηριστεί.

Εν πάση περιπτώσει, όπως προείπα όλοι μας έχουμε από μια άποψη (κωλοτρυπίδα style). Ελπίζω λοιπόν ο φίλος μπέκμαν, όταν ο άνθρωπος πάρει άδεια απ τα καράβια και καταφέρει να κάνει κανά ανοιγματάκι με το 130 polaκι του, να μην πέσει απότομα απ τα σύννεφα αντικρίζοντας τα κωλοφάναρα μιας 135 mito πχ ή ενός clio gt.

Αν και αμφιβάλω πως και να έτρωγε θα γραφόταν κάτι ανάλογο.

Ας πιούμε λοιπόν στην πρόβλεψη μου για 170 άλογα στο dyno μόλις βάλει και πρόγραμμα (με μαμά turbo) και για τα επικά τσάγια που θα ρίχνει σε ότι abarth κυκλοφορεί! Viva!! :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Ξεχνάνε κάποιοι φίλοι εδώ μέσα ότι αυτό που μας χωρίζει δεν είναι στην ουσία ότι εγώ υποστηρίζω Α στην στιγμή που όλοι υποστηρίζουν Β. Η ουσία είναι ότι εγώ δεν έχω πρόβλημα να συνειδητοποιήσω ότι η αλήθεια είναι Α ενώ οι υπόλοιποι όντας κάτοχοι απλά βολεύονται στην σκέψη ότι το αμάξι τους ίσως είναι πιο αλογάτο απ'ότι τα λεφτά τους μπορούν ν αγοράσουν (δεν θα έβαζα τα χρήματα στην μέση αλλά ο μεγιστάνας μπέκμαν ζει σε μια δικιά του πραγματικότητα όπου μόνο αυτός έχει μοχθήσει για να αγοράσει ένα φοβερό αυτοκίνητο βελινεκούς VW. Και θυμίζε πως κ εγώ VW βολτάρω και το γουστάρω όπως είναι κι όχι όπως θα θελα να είναι).

Να πληροφορήσω τον φίλο παραπάνω πως σε κανονισμένα πατήματα η polara στέκεται στα ίσα με αμάξια ίσης ιπποδύναμης. Έχοντας όμως δει ανοίγματα πχ με clio gt ή ds3 120 μπορώ να πω με σιγουριά πως η συγκεκριμένη πολιτική που όπως αναφέρεις διάλεξε να ακολουθήσει η vw μάλλον αποτυχημένη πρέπει να χαρακτηριστεί.

Εν πάση περιπτώσει, όπως προείπα όλοι μας έχουμε από μια άποψη (κωλοτρυπίδα style). Ελπίζω λοιπόν ο φίλος μπέκμαν, όταν ο άνθρωπος πάρει άδεια απ τα καράβια και καταφέρει να κάνει κανά ανοιγματάκι με το 130 polaκι του, να μην πέσει απότομα απ τα σύννεφα αντικρίζοντας τα κωλοφάναρα μιας 135 mito πχ ή ενός clio gt.

Αν και αμφιβάλω πως και να έτρωγε θα γραφόταν κάτι ανάλογο.

Ας πιούμε λοιπόν στην πρόβλεψη μου για 170 άλογα στο dyno μόλις βάλει και πρόγραμμα (με μαμά turbo) και για τα επικά τσάγια που θα ρίχνει σε ότι abarth κυκλοφορεί! Viva!! :(

Ρε φιλαράκι έλεος! :notfair: Δε φτάνει που δεν θέλεις να παραδεχτείς τίποτα (αυτό είναι δικαίωμά σου αν έχεις τουλάχιστον κάποιο -έστω- λογικοφανές επιχείρημα)αλλά δυστυχώς βλέπω και επιμένω να λέω ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ για τις μηχανικές δυνατότητες κάποιων αυτοκινήτων! Μιλάς για το CLio 1.6GT 128 (άντε 130+κάτιΗΡ)και το συγκρίνεις με το Polo 1.2ΤSI λέγοντας ότι θα "πιει τσάι" προφανώς μόνο και μόνο επειδή θα έχουν και τα δύο 130ΗΡ.Με τι "καρύδια"(να μη στο πω αλλιώς!)θα αντιπαρατεθεί το γαλλικό με τα 16κιλάκια ροπής μπροστά στα 20 ενός νορμάλ 1.2Τsi;;;; Δεν χρειάζεται καν πρόγραμμα για να το περάσει ένα Polo! Για ρεπρίζ λοιπόν δε το συζητάμε θα πάει "άκλαφτο" το "γαλλί"! Θες 0-100;;; 9,6sec Polo, 9,8 το Clio (με μετρήσεις συγκριτικών τεστς περιοδικών). Για να μη σου πω τί θα γίνει στα 0-140. Αν ανοίξουν σε ρεπρίζ μετά τα 160 ΕΝΤΑΞΕΙ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΤΟ CLIO αλλά πρόκειται για μια συγκεκριμένη περίπτωση! Αll around το συγκεκριμένο μικρό turbo υπερτερεί. ΤΩΡΑ ΤΗ ΜΙΤΟ ΤΙ ΜΑΣ ΤΗ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ; Είναι 1,4Τ. Με πρόγραμμα όμως θα την κοντράρει στα ίσια αλλά του BECKMAN που θα βγάλει με το καλό και πρώτα ο Θεός 150ΗΡ με μια ροπάρα 27Κg.m ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΝΑΕΙ; Διαβάζεις κανά περιοδικό ή ασχολείσαι μόνο με το 160άρι σου;; Λυπούμαστε αλλά εμείς ενημερωνόμαστε και γενικά την ψάχνουμε! Αν εσύ δεν τη ψάχνεις κι απλά "βγάζεις" τη χολή σου, δυστυχώς θα είσαι ο "μοναχικός cowboy" του Forum αλλά οι Daltons που κυνηγάς και κορο'ι'δεύεις ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙΣ! Φιλικά πάντα!

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

καλα του τα λες φιλαρακι μου..αστον τον βλακα αυτον που το παιζει πανιξερος να λεει οτι θελει...:-)))ανοιξα με ενα swift 1.6 τις προαλλες εγω ημουνα μονο μαμα μονο με ενα φιλτρο ελευθερο ροης και τον περασα απο πανω και απο σταση και απο ρεπτριζ δευτερας οποτε οτι θελει ας λεει :-))

Link to comment
Share on other sites

Απορώ γιατί ασχολείστε!!

Mην δίνετε σημασία στα troll!!

Πάντως αν κρίνω απο το δικό σου(fabia) λογικά του beckman θα είναι ακόμα πιο δυνατό όταν το ολοκληρώσει!!

Και ιδικά λόγω βάρους θα πηγαίνει καλά!! :(

Link to comment
Share on other sites

Απορώ γιατί ασχολείστε!!

Mην δίνετε σημασία στα troll!!

Πάντως αν κρίνω απο το δικό σου(fabia) λογικά του beckman θα είναι ακόμα πιο δυνατό όταν το ολοκληρώσει!!

Και ιδικά λόγω βάρους θα πηγαίνει καλά!! :(

Δεν το συζητώ θα είναι αρκετά πιο δυνατό σε σχέση με απλό 1sτ stage! Απλά ο χαμηλός κυβισμός με το 8βάλβιδο καπάκι, ό,τι και να κάνουμε, θέτει κάποιους "περιορισμούς" ευστροφίας στα πολύ ψηλά και επιπλέον το μοτέρ αυτό λόγω μικρού turbo δεν μπορεί να κρατήσει ένα σημαντικό ποσοστό ροπής όσο ανεβαίνουν οι rpm, αντίστοιχο με την αξιοσημείωτη ισχύ που μπορεί να του δώσει ο επαναπρογραμματισμός.Αυτό το βλέπουμε και στην όποια αντιπαράθεση βελτιωμένου 1.4 122ΗΡ στα +160ΗΡ με νορμάλ 1.4 Twincharged! Τέλος στην περίπτωση του BECKMAN -αλλά και όσων παιδιών τυχόν ακολουθήσουν- το 6ΑΡΙ ΣΑΝΖΜΑΝ του Polo θα κάνει πια και τη σημαντική διαφορά στις ρεπρίζ σε σχέση με το μακρύ 5άρι του "ΤΣΕΧΟΥ"!

καλα του τα λες φιλαρακι μου..αστον τον βλακα αυτον που το παιζει πανιξερος να λεει οτι θελει...:-)))ανοιξα με ενα swift 1.6 τις προαλλες εγω ημουνα μονο μαμα μονο με ενα φιλτρο ελευθερο ροης και τον περασα απο πανω και απο σταση και απο ρεπτριζ δευτερας οποτε οτι θελει ας λεει :-))

Συνάδελφε σου έστειλα p.m για ό,τι ρωτάς. Τα δικά σου άργησα να τα δω γιατί έλειπα!

Link to comment
Share on other sites

Δεν το συζητώ θα είναι αρκετά πιο δυνατό σε σχέση με απλό 1sτ stage! Απλά ο χαμηλός κυβισμός με το 8βάλβιδο καπάκι, ό,τι και να κάνουμε, θέτει κάποιους "περιορισμούς" ευστροφίας στα πολύ ψηλά και επιπλέον το μοτέρ αυτό λόγω μικρού turbo δεν μπορεί να κρατήσει ένα σημαντικό ποσοστό ροπής όσο ανεβαίνουν οι rpm, αντίστοιχο με την αξιοσημείωτη ισχύ που μπορεί να του δώσει ο επαναπρογραμματισμός.Αυτό το βλέπουμε και στην όποια αντιπαράθεση βελτιωμένου 1.4 122ΗΡ στα +160ΗΡ με νορμάλ 1.4 Twincharged! Τέλος στην περίπτωση του BECKMAN -αλλά και όσων παιδιών τυχόν ακολουθήσουν- το 6ΑΡΙ ΣΑΝΖΜΑΝ του Polo θα κάνει πια και τη σημαντική διαφορά στις ρεπρίζ σε σχέση με το μακρύ 5άρι του "ΤΣΕΧΟΥ"!

Συνάδελφε σου έστειλα p.m για ό,τι ρωτάς. Τα δικά σου άργησα να τα δω γιατί έλειπα!

παιδια ηρεμηστε λιγο ενταξει ο φιλος μπορει να γραφει οτι θελει και να πιστευει οτι θελει μην τρελενεσται κιολας αλλωστε γιαυτο ειμαστε εδω για να λεει ο καθενας την γνωμη του .δεν ειναι υποχρεωτικο ολοι να συμφωνουνε μαζι μας :notfair: ασχετως που και εγω δεν συμφωνω μαζι του, μονο που το πολο ειναι τουρμπο ειναι μπροστα τελος ειδικα εαν μπει προγραμμα το clio θα κλαιει τι να λεμε τωρα αλλα τεσπα .φιλε μπεκαμ τελιωσετο με το καλο και πιστεψε με εχει να μοιρασεις πολυ πονο με το πολακι σου στην κατηγορια μεχρι 150 ιππων και ασε ο καθενας να λεει οτι θελει .το ιδιο ελεγαν οτι και τα 1,4 δεν μπορουν να κατσουν κοντα σε gti golf και οχι μονο καθονται αλλα μερικες φορες περνανε κιολας τεσπα ειναι μια μεγαλη συζητηση :thumbsup: καλη επιτυχια να εχεις σε ολο το tuning που κανεις .και μετα θα ειμαστε εδω και παλι για να λες τις εμπειριες σου .ως τοτε μην ασχοληστε αλλο δεν υπαρχει λογο τελιωστετο εδω :(

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους, θα ήθελα να σας πω τη δική μου άποψη. Εγώ λοιπόν έχω το βανάκι (Roomster) της υπογραφής μου το ποίο αντικατέστησε μια Fabia 1.2 64hp και μια Octavia 1.6 105hp. Αφήνω τη Fabia και συγκρίνω την Octavia κυρίως γιατί έχει την ίδια ονομαστική ισχύ με το Roomster και τα δικά σας Polo.

Τα αυτοκίνητα είναι η μέρα με τη νύχτα. Σε κάθε περίπτωση το "παγωτατζίδικο" είναι πολύ πιο ζωηρό από τη νωχελική Octavia κι ας είναι και περίπου 20 - 30 κιλά βαρύτερο και με ελαφρώς χειρότερο αεροδυναμικό συντελεστή. Η αίσθηση που έχω αποκομίσει από τον 1.2Tsi είναι ότι είναι ένα μοτέρ το οποίο έχει τη δύναμη του 1.8, την απόδοση του 1.6 και την κατανάλωση ενός 1.2 ή 1.4 ανάλογα τον τρόπο οδήγησης.

Σε μια και μόνη περίπτωση που το αυτοκίνητο ήρθε σε αντιπαράθεση με κάποιο άλλο ήταν σε φανάρι με Ford Mondeo που ενώ ήμουν φορτωμένος και με τα παιδιά και τη γυναίκα μέσα, ήμουν κολλημένος στον προφυλακτήρα του μέχρι τη στιγμή που άρχισε να φωνάζει η σύζυγος. Ο λόγος της αντιπαράθεσης ήταν γιατί ο κ. Mondeo μπήκε μπροστά μου καταλαμβάνοντας και τις δυο λωρίδες κυκλοφορίας με αποτέλεσμα να πασχίζω να τον περάσω, οπότε και η αντιπαράθεση.

Δεν είμαι μηχανικός, δεν ξέρω τίποτα περισσότερο από ότι έχω αντιμετωπίσει στα δικά μου αυτοκίνητα ή σε ότι έχω διαβάσει στα διάφορα φόρα σε θεωρητικό κι όχι πρακτικό επίπεδο. Αν λοιπόν μπορεί ένα βανάκι να έχει τέτοια συμπεριφορά και οικονομία με ένα σασμάν 5 σχέσεων αρκετά μακρύ, φαντάζομαι μόνο πως μπορεί να είναι το Polo.

Όσον αφορά στη βελτίωση τώρα έχω να πω πως είμαι εναντίον αλλά χαίρομαι και θαυμάζω αυτούς που το τολμούν ενώ σέβομαι και την προσπάθειά τους γιατί αν μη τι άλλο είναι πηγή γνώσης, καλή ή κακή δεν με απασχολεί αφού νοήμονες άνθρωποι είμαστε κι ο καθένας μπορεί να διαβάσει και να ενστερνιστεί ή να απορρίψει κάποια πληροφορία.

Πάντως εδώ κι αρκετές εβδομάδες περιμένω να δω τις φωτογραφίες από το εγχείρημα του Beckman και να διαβάσω τις εντυπώσεις του.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους, θα ήθελα να σας πω τη δική μου άποψη. Εγώ λοιπόν έχω το βανάκι (Roomster) της υπογραφής μου το ποίο αντικατέστησε μια Fabia 1.2 64hp και μια Octavia 1.6 105hp. Αφήνω τη Fabia και συγκρίνω την Octavia κυρίως γιατί έχει την ίδια ονομαστική ισχύ με το Roomster και τα δικά σας Polo.

Τα αυτοκίνητα είναι η μέρα με τη νύχτα. Σε κάθε περίπτωση το "παγωτατζίδικο" είναι πολύ πιο ζωηρό από τη νωχελική Octavia κι ας είναι και περίπου 20 - 30 κιλά βαρύτερο και με ελαφρώς χειρότερο αεροδυναμικό συντελεστή. Η αίσθηση που έχω αποκομίσει από τον 1.2Tsi είναι ότι είναι ένα μοτέρ το οποίο έχει τη δύναμη του 1.8, την απόδοση του 1.6 και την κατανάλωση ενός 1.2 ή 1.4 ανάλογα τον τρόπο οδήγησης.

Σε μια και μόνη περίπτωση που το αυτοκίνητο ήρθε σε αντιπαράθεση με κάποιο άλλο ήταν σε φανάρι με Ford Mondeo που ενώ ήμουν φορτωμένος και με τα παιδιά και τη γυναίκα μέσα, ήμουν κολλημένος στον προφυλακτήρα του μέχρι τη στιγμή που άρχισε να φωνάζει η σύζυγος. Ο λόγος της αντιπαράθεσης ήταν γιατί ο κ. Mondeo μπήκε μπροστά μου καταλαμβάνοντας και τις δυο λωρίδες κυκλοφορίας με αποτέλεσμα να πασχίζω να τον περάσω, οπότε και η αντιπαράθεση.

Δεν είμαι μηχανικός, δεν ξέρω τίποτα περισσότερο από ότι έχω αντιμετωπίσει στα δικά μου αυτοκίνητα ή σε ότι έχω διαβάσει στα διάφορα φόρα σε θεωρητικό κι όχι πρακτικό επίπεδο. Αν λοιπόν μπορεί ένα βανάκι να έχει τέτοια συμπεριφορά και οικονομία με ένα σασμάν 5 σχέσεων αρκετά μακρύ, φαντάζομαι μόνο πως μπορεί να είναι το Polo.

Όσον αφορά στη βελτίωση τώρα έχω να πω πως είμαι εναντίον αλλά χαίρομαι και θαυμάζω αυτούς που το τολμούν ενώ σέβομαι και την προσπάθειά τους γιατί αν μη τι άλλο είναι πηγή γνώσης, καλή ή κακή δεν με απασχολεί αφού νοήμονες άνθρωποι είμαστε κι ο καθένας μπορεί να διαβάσει και να ενστερνιστεί ή να απορρίψει κάποια πληροφορία.

Πάντως εδώ κι αρκετές εβδομάδες περιμένω να δω τις φωτογραφίες από το εγχείρημα του Beckman και να διαβάσω τις εντυπώσεις του.

Ωραίο (και πολύ ενδιαφέρον) post! :crazy:

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους, θα ήθελα να σας πω τη δική μου άποψη. Εγώ λοιπόν έχω το βανάκι (Roomster) της υπογραφής μου το ποίο αντικατέστησε μια Fabia 1.2 64hp και μια Octavia 1.6 105hp. Αφήνω τη Fabia και συγκρίνω την Octavia κυρίως γιατί έχει την ίδια ονομαστική ισχύ με το Roomster και τα δικά σας Polo.

Τα αυτοκίνητα είναι η μέρα με τη νύχτα. Σε κάθε περίπτωση το "παγωτατζίδικο" είναι πολύ πιο ζωηρό από τη νωχελική Octavia κι ας είναι και περίπου 20 - 30 κιλά βαρύτερο και με ελαφρώς χειρότερο αεροδυναμικό συντελεστή. Η αίσθηση που έχω αποκομίσει από τον 1.2Tsi είναι ότι είναι ένα μοτέρ το οποίο έχει τη δύναμη του 1.8, την απόδοση του 1.6 και την κατανάλωση ενός 1.2 ή 1.4 ανάλογα τον τρόπο οδήγησης.

Σε μια και μόνη περίπτωση που το αυτοκίνητο ήρθε σε αντιπαράθεση με κάποιο άλλο ήταν σε φανάρι με Ford Mondeo που ενώ ήμουν φορτωμένος και με τα παιδιά και τη γυναίκα μέσα, ήμουν κολλημένος στον προφυλακτήρα του μέχρι τη στιγμή που άρχισε να φωνάζει η σύζυγος. Ο λόγος της αντιπαράθεσης ήταν γιατί ο κ. Mondeo μπήκε μπροστά μου καταλαμβάνοντας και τις δυο λωρίδες κυκλοφορίας με αποτέλεσμα να πασχίζω να τον περάσω, οπότε και η αντιπαράθεση.

Δεν είμαι μηχανικός, δεν ξέρω τίποτα περισσότερο από ότι έχω αντιμετωπίσει στα δικά μου αυτοκίνητα ή σε ότι έχω διαβάσει στα διάφορα φόρα σε θεωρητικό κι όχι πρακτικό επίπεδο. Αν λοιπόν μπορεί ένα βανάκι να έχει τέτοια συμπεριφορά και οικονομία με ένα σασμάν 5 σχέσεων αρκετά μακρύ, φαντάζομαι μόνο πως μπορεί να είναι το Polo.

Όσον αφορά στη βελτίωση τώρα έχω να πω πως είμαι εναντίον αλλά χαίρομαι και θαυμάζω αυτούς που το τολμούν ενώ σέβομαι και την προσπάθειά τους γιατί αν μη τι άλλο είναι πηγή γνώσης, καλή ή κακή δεν με απασχολεί αφού νοήμονες άνθρωποι είμαστε κι ο καθένας μπορεί να διαβάσει και να ενστερνιστεί ή να απορρίψει κάποια πληροφορία.

Πάντως εδώ κι αρκετές εβδομάδες περιμένω να δω τις φωτογραφίες από το εγχείρημα του Beckman και να διαβάσω τις εντυπώσεις του.

ναι φιλε μου σε δυο με 3 μερες θα εχω τελειωσει και θα σας πω τις εντυποσεις μου..

Link to comment
Share on other sites

το αμαξι μεχρι το σαββατο θα ειναι ετοιμο μονταριστηκανε οι σωληνες και ειναι ετοιμες για την συναρμολογηση παιδια...παμε γερα το πολακι μου θα ειναι τουμπανο :-)))arxizoune και φενονται τα κολαρα σιγα σιγα μπροστα..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.