makis855 Posted December 31, 2016 Report Share Posted December 31, 2016 On 30/9/2016 at 2:47 ΜΜ, takpanos said: Βαλε τη σπορ αναρτηση της μανας του που παει 1,5 ποντο κατω σε τι κοστος βγαινει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted December 31, 2016 Report Share Posted December 31, 2016 σε τι κοστος βγαινει? Δε γνωριζω ακριβως αλλα ειναι μια οικονομικη και καλη λυση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted January 1, 2017 Report Share Posted January 1, 2017 εκτος απο την σπορ τισ μανασ του εχει κανενα αλο συνδιασμο που να ειναι κατι καλητερω Blistein B8 με Eibach ελατήρια Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkonitsiotis Posted January 3, 2017 Report Share Posted January 3, 2017 Καλησπέρα και χρόνια πολλά και καλή χρόνια σε όλους! κάτοχος golf 6 gti 2009 με 123.000 χλμ.. έχει αρχίσει και με ταλαιπωρεί η ανάρτηση καθώς χτυπάει αρκετά σε σχέση πάντα με το πως ήταν στην αρχή το αυτοκίνητο. πρόσφατα άλλα βάσεις αναρτησεων άλλα το πρόβλημα παραμένει. Χρειάζομαι λοιπόν τα φώτα σας. Ποιες αναρτήσεις θα προτείνατε; δεδομενου πως το αυτοκίνητο φοράει Sachs και ήμουν πολύ ευχαριστημένος να κινηθώ σε αυτές; και αν ναι ποιες; και κάτι τελευταίο. ρώτησα σε κατάστημα για τις συγκεκριμένες τις Sachs και ο ιδιοκτήτης μου είπε πως κοστίζουν 270 ενώ στην αντιπροσωπία μου είπαν για 700. είναι όντως ίδιες ή όχι; και αν είναι όντως ίδιες από που προκύπτει τόση μεγάλη διαφορά; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pzogr Posted July 24, 2017 Report Share Posted July 24, 2017 Πρόκειται να αλλάξω αμορτισέρ για πρώτη φορά μετά από 100.000+ χιλιόμετρα αφού και πάλιωσαν αλλά και ελπίζοντας να σταματήσουν να μπλοκάρουν οι τροχοί σε όλα τα φρεναρίσματα. Όταν πρωτοπήρα το αυτοκίνητο το 2009 δεν μπορούσα να καταλάβω καν αν το ABS λειτουργεί. Τώρα το καταλαβαίνω με κάθε απότομο φρενάρισμα και νομίζω ότι μάλλον η ανάρτηση είναι η αιτία (τα λάστιχα είναι <1 έτους). Η ερώτηση είναι ποιά είναι τα αμορτισέρ που φοράει το αυτοκίνητο. Είναι το Golf VI 5K 160HP του 2009. Δεν θέλω να βάλω κάτι άλλο αφού ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος από τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Απλά δεν μπορώ να βρω στα βιβλία του αυτοκινήτου ή στο ίντερνετ ποιά ακριβώς είναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Painter Posted July 26, 2017 Report Share Posted July 26, 2017 Πάνω σε κάθε αμορτισέρ υπάρχει ένα αυτοκόλλητο με το VW part number του αμορτισέρ. Στην φωτό μπορείς να δείς που είναι το αυτοκόλλητο στο δικό μου (δεν έχουμε το ίδιο αυτοκίνητο). Στα μπροστινά είναι πολύ εύκολο να το δείς αρκεί να γυρίσεις το τιμόνι στο τέρμα και να χρησιμοποιήσεις το κινητό για να το βγάλεις φωτογραφία αν είναι απο την πίσω μεριά του αμορτισέρ, νομίζω στο δικό μου είναι εύκολα ορατό. Εγώ για παράδειγμα (passat) χρησιμοποιόντας τον κωδικό πάνω στα αμορτισέρ βρήκα πως φοράω τα παρακάτω: Μπροστά: Sachs 82 4904 001 777 VW 461ZFVY162 SACHS part number 311 344 (Super Touring) Πίσω: Sachs 80 4902 000 474 Sachs EZD 3C0 512 011 BD Το παρακάτω είναι χρήσιμο κυρίως σε όσους έχου αγοράσει μεταχειρισμένο το αυτοκίνητό τους και δέν γνωρίζουν άν κάποιος εξοπλισμός είναι εργοστασιακός ή όχι. Στον χώρο της ρεζέρβας (αλλα και στο χοντρό φάκελλο με τις οδηγείες χρήσης του αυτοκινήτου) υπάρχει άλλο ένα αυτοκόλλητο με τους κωδικούς του εξοπλισμού (PR codes) του αυτοκινήτου. πχ άν έχεις σπότ ανάρτηση υπάρχει ένας κωδικός με 3 χαρακτήρες http://www.vaglinks.com/Docs/Misc/Audi_PR_Codes.pdf Μπορείς εύκολα να βρείς σε τι αντιστοιχεί ο κάθε κωδικός. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fkd Posted July 26, 2017 Report Share Posted July 26, 2017 Με τον κωδικο του αυτ/του που εχεις στο παρ-μπριζ, αν παρεις τηλ. την karenta/ανταλλακτικα για παραδειγμα θα σου πουν το p/n και την τιμη. Με το p/n μπορεις να ψαξεις στα σαιτ των εταιρειων που φτιαχνουν αμορτισερ (πχ Bilstein, Kayaba, Sachs, Monroe) για oem aftermarket αν θελεις. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pzogr Posted July 27, 2017 Report Share Posted July 27, 2017 Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Ειδικά αυτό με τη σήμανση πάνω στα εξαρτήματα δεν το είχα σκεφτεί. Ελπίζω να φαίνεται μετά από 8 χρόνια χρήσης...! Είχα δοκιμάσει να βάλω τον κωδικό του αυτοκινήτου σε κάποιες γερμανικές (κυρίως) σελίδες με ανταλλακτικά VW αλλά δεν το αναγνώριζαν (?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vampire4 Posted August 21, 2017 Report Share Posted August 21, 2017 Ξέρει κανεις να μου πει τι αμορτισέρ φοράει το golf vi Tsi 160ps highline sport Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 18, 2017 Report Share Posted September 18, 2017 Κοίτα λίγο πιο πάνω. Πριν ανοίξουμε νέο θέμα κάνουμε μια αναζήτηση, είναι πιθανό να βρούμε αυτό που ζητάμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosmp Posted October 1, 2017 Report Share Posted October 1, 2017 (edited) Καλημέρα, Απο ότι είδα και από το δικό μου τις προάλες, το VI 1.4 160 φοράει 55ρι καλάμι και τα sachs super touring. Είμαι και εγώ στην φάση αναζήτησης αμορτισέρ, δεν θέλω να το χαμηλώσω μου είπαν κάτι λίγο πιο σκληρό που θέλω τα είναι τα Koni str.t αλλά οι απόψεις είναι αμφιλεγόμενες οτί χαλάνε γρήγορα κτλ. Σε μέγάλο έμπορο που πήρα τηλ να ρωτήσω για αυτά μου πρότεινε τα kyb ultra sr. με προβλημάτισε που αυτά λένε πως ταιριάζουν μόνο σε ιαπωνικά και μου είπε οτι είναι αστικός μύθος. Ο μάστορας μου πάλι λέει ta kyb να τα ξεχάσω. Γενικά θέλω κάτι καλύτερο από τα μαμα αλλα μέχρι εκεί, Αν υπήρχαν τα sachs advantage θα τα έβαζα. Έχετε μια γνώμη σχετικά? Edited December 3, 2017 by Panosmp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosmp Posted January 28, 2018 Report Share Posted January 28, 2018 Τελικά έβαλα koni πορτοκαλί με τα μαμά ελλατήρια, νέα top mount Και bumb stop και σινεμπλοκ απο s3 (τα μασίφ) έμεινα ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα , έμεινα ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα. το αμάξι έστρωσε χώρις να γίνει κούτσουρο. βέβαια τα αμορτισέρ (sachs μαμα) ήταν τελειωμένα + ότι τα έβαλα μαζί με τα σινεμπλόκ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tassoti4 Posted February 5, 2018 Report Share Posted February 5, 2018 Καλησπέρα κ από μένα. Και εμένα στο TDI 1.6 VI GOLF 105HP που έχω μου πρότειναν από πολύ γνωστό κατάστημα τα Kayaba Ultra SR ( τα Χρυσα) με Eibach 3ποντα ελατήρια. Τα ζητούμενα ήταν: Υποτιποδες χαμηλωμα και διατήρηση κάποιας σχετικής άνεσης που ήδη έχει με τα μαμα αμορτισερ-ελατηρια. Έχει κανείς κάτι να με συμβουλέψει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos86 Posted March 18, 2018 Report Share Posted March 18, 2018 Καλησπέρα σας, εχω εδω και 1 μηνα το golf vi Tsi 160ps highline και ψαχνω και εγω να βρω τις αναρτησεις-ελατηρια που χρειαζομαι...Ψαχνω κατι καλο συνδιαζοντας ανεση,λιγο χαμηλωμα(3cm),και στις στροφες να εχει λιγοτερες κλησεις...οταν μιλαω για κατι καλο δεν εννοω να περασω και το 1000ρικο..Επειδη απ οτι εχω διαβασει εδω μεσα και γενικοτερα, αυτο που φαινεται να μου ταιριαζει ειναι τα koni fsd τα χρυσα-με τα ebach pro kit(τα μαυρα). - Η ερωτηση μου αφορα οσους την εχουν βαλει, αν εμειναν ευχαριστημενοι, τις εντυπωσεις τους και μεχρι ποσα χλμ δουλευαν οπως στην αρχη. Ευχαριστω εκ των προτερων οσους μου απαντησουν!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redo Posted May 15, 2018 Report Share Posted May 15, 2018 (edited) Καλησπέρα σε όλους, Έχω ενα golf vi 1400 122hp με περιπου 98.000klm. Πρόρφατα πήγα για να κανω τα λαστιχα μπρος πισω στο βουλκανιζατερ. Ο μαστορας μου ειπε οτι το μπροστινο αριστερο αμορτισερ εχει δακρυσει και θέλει αλαγη. Αυτο δεν αλλαζει μονο του και εφοσον μιλαμε για 100.000χλμ καλο ειναι να αλαχτουν και τα 4. Ο λαστιχας μου ειπε οτι μπορει να μου βαλει τα bilstein τα μαυρα με 280 ολα μαζι. Πηρα τηλ την αντιπροσωπεια και μου ειπαν τις παρακατω τιμες: αμορτισερ μπροστα 146euro /το κοματι (αρα 2χ146) βασεις για μπροστα αμορτισερ 38 euro το κοματι (χ2) ρουλεμαν για μπροστα αμορτισερ 22euro το κοματι (χ2) αμορτισερ πισω 133ευρω το κοματι εργασια για τα μπροστα μονο, 160ευρω Δυσκολα τα πραγματα....οπως βλεπετε... Πρωτα απ ολα στην καρεντα μου ειπαν οτι δεν ειναι σιγουρο οτι θελουν ολα μπορω να αλλαξω μονο τα μπροστα αν χρειαζεται(παντα ζευγαρι) επισκευη δεν παιρνουν... θα πρεπει να τα μετρησουν γιατι το γεγονος οτι δακρυσε μπορει να σημαινει οτι τα τερματισα και οχι απαραιτητα οτι τα εχουν φτυσει. Οπως και να εχει νομιζω οτι ειμαι στην αλλαγη γιατι εχουν αυξηθει οι θορυβοι στο αμαξι, και ακουω και κατι μεταλικα να τριζουν. το abs δουλευει πιο ευκολα...κτλ... Ειμαι σουπερ ευχαριστημενος απο τα εργοστασιακα. Θα ηθελα να ξαναβαλω τα ιδια, αλλα αν γινεται να μην τα πληρωσω τοσο ακριβα στην αντιπροσωπεια.. Ξερετε ποια αμορτισερ φοραει το 1400 122 (golf 6)? Απ οτι ξερω ειναι sachs δεν ξερω ποιο μοντελο και που μπορω να τα βρω. Δεν θα ηθελα να βαλω πιο σκληρα αμορτισερ λογω οικογενοιας και γενικοτερα τροπου οδηγησης. Επισης δεν θα ηθελα να χαμηλωσει το προφιλ γιατι παταω αρκετα συχντα χωμα. Σας ευχαριστω πολυ! Edited May 15, 2018 by redo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted May 16, 2018 Report Share Posted May 16, 2018 On 15/5/2018 at 10:23 ΠΜ, redo said: Καλησπέρα σε όλους, Έχω ενα golf vi 1400 122hp με περιπου 98.000klm. Πρόρφατα πήγα για να κανω τα λαστιχα μπρος πισω στο βουλκανιζατερ. Ο μαστορας μου ειπε οτι το μπροστινο αριστερο αμορτισερ εχει δακρυσει και θέλει αλαγη. Αυτο δεν αλλαζει μονο του και εφοσον μιλαμε για 100.000χλμ καλο ειναι να αλαχτουν και τα 4. Ο λαστιχας μου ειπε οτι μπορει να μου βαλει τα bilstein τα μαυρα με 280 ολα μαζι. Πηρα τηλ την αντιπροσωπεια και μου ειπαν τις παρακατω τιμες: αμορτισερ μπροστα 146euro /το κοματι (αρα 2χ146) βασεις για μπροστα αμορτισερ 38 euro το κοματι (χ2) ρουλεμαν για μπροστα αμορτισερ 22euro το κοματι (χ2) αμορτισερ πισω 133ευρω το κοματι εργασια για τα μπροστα μονο, 160ευρω Δυσκολα τα πραγματα....οπως βλεπετε... Πρωτα απ ολα στην καρεντα μου ειπαν οτι δεν ειναι σιγουρο οτι θελουν ολα μπορω να αλλαξω μονο τα μπροστα αν χρειαζεται(παντα ζευγαρι) επισκευη δεν παιρνουν... θα πρεπει να τα μετρησουν γιατι το γεγονος οτι δακρυσε μπορει να σημαινει οτι τα τερματισα και οχι απαραιτητα οτι τα εχουν φτυσει. Οπως και να εχει νομιζω οτι ειμαι στην αλλαγη γιατι εχουν αυξηθει οι θορυβοι στο αμαξι, και ακουω και κατι μεταλικα να τριζουν. το abs δουλευει πιο ευκολα...κτλ... Ειμαι σουπερ ευχαριστημενος απο τα εργοστασιακα. Θα ηθελα να ξαναβαλω τα ιδια, αλλα αν γινεται να μην τα πληρωσω τοσο ακριβα στην αντιπροσωπεια.. Ξερετε ποια αμορτισερ φοραει το 1400 122 (golf 6)? Απ οτι ξερω ειναι sachs δεν ξερω ποιο μοντελο και που μπορω να τα βρω. Δεν θα ηθελα να βαλω πιο σκληρα αμορτισερ λογω οικογενοιας και γενικοτερα τροπου οδηγησης. Επισης δεν θα ηθελα να χαμηλωσει το προφιλ γιατι παταω αρκετα συχντα χωμα. Σας ευχαριστω πολυ! αφού είσαι ευχαριστήμενος με τα εργοστασιακά τότε βάλε sachs πού είναι στην ουσία τα εργοστασιακά bilstein μαυρα μακρυά δεν αντέχουν πολύ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpampis_kik Posted May 31, 2018 Report Share Posted May 31, 2018 Καλημερα παιδια! γραφω εδω για να μην ανοιξω καινουριο τοπικ, μιας και εχει αναφερθει κι εδω περα πιο πανω αλλα δεν απαντηθηκε, οποτε ειπα να κανω μια προσπαθεια και γω.. εχω ενα golf 6 1.2 tsi, το πηρα μεταχειρισμενο πριν κανα 8μηνο.. το αμαξι για μεταχειρισμενο ηταν και ειναι σε φοβερη κατασταση απ ολες τις αποψεις.. ενα θεμα μονο που ειχε ηταν οτι μου εφευγε δεξια με το που αφηαν το τιμονι και γενικα δεν ειχε καλη συμπεριφορα στο δρομο.. πηγα την προηγουμενη βδομαδα να αλλαξω ζαντολαστιχα και τους ειπα να κοιταξουν κι αυτο.. τα πισω αμορτισερ εβγαλαν μια διαφοra μεταξυ τους 10% κι οταν το σηκωσαν μου ειπαν οτι τα πισω ειναι σκασμενα και μου τα δειξαν κιολας γιατι ειχαν χασει ολα τα λαδια τους.. ειπα να τα αλλαξω ολα λοιπον αλλα επειδη ηθελα κατι λιγο καλυτερο και λιγο πιο σκληρο αλλα χωρις να γινει το αμαξι πετρα μου προτειναν τα KAYABA Ultra SR ενω μου ειπαν και για τα bilstein αλλα οτι θα το μετανιωσω γιατι θα ηταν πολυ σκληρα.. τα εβαλα λοιπον και ειδα οντως τεραστια διαφορα, το αμαξι απο συμπεριφορα και στριψιμο ειναι απαιχτο.. αλλα δυστυχως εγινε παρα πολυ σκληρο και ειδικα για θεσσαλονικη που ειμαι εγω χτυπαει παντου.. ακομα και σε ευθεια που φαινεται ισια βρισκει ανωμαλιες και τρεμει, διαβαζει τα παντα.. εχω ακουσει οτι μπορει να διορθωθει καπως με ελατηρια αλλα επειδη δεν ξερω τι και πως ηθελα να μου πειτε τη γνωμη σας αν ειχατε καποιο παρομοιο θεμα κι αν ξερετε πως θα διορθωθει καπως γιατι αν δεν αλλαξει δυσκολα θα τα κρατησω.. ευχαριστω εκ των προτερων! βαζω και μια φωτογραφια να δειτε το αμαξι γιατι πρωτη φορα γραφω εδω και δεν το εβαλα πουθενα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted May 31, 2018 Report Share Posted May 31, 2018 5 hours ago , mpampis_kik said: Καλημερα παιδια! γραφω εδω για να μην ανοιξω καινουριο τοπικ, μιας και εχει αναφερθει κι εδω περα πιο πανω αλλα δεν απαντηθηκε, οποτε ειπα να κανω μια προσπαθεια και γω.. εχω ενα golf 6 1.2 tsi, το πηρα μεταχειρισμενο πριν κανα 8μηνο.. το αμαξι για μεταχειρισμενο ηταν και ειναι σε φοβερη κατασταση απ ολες τις αποψεις.. ενα θεμα μονο που ειχε ηταν οτι μου εφευγε δεξια με το που αφηαν το τιμονι και γενικα δεν ειχε καλη συμπεριφορα στο δρομο.. πηγα την προηγουμενη βδομαδα να αλλαξω ζαντολαστιχα και τους ειπα να κοιταξουν κι αυτο.. τα πισω αμορτισερ εβγαλαν μια διαφοra μεταξυ τους 10% κι οταν το σηκωσαν μου ειπαν οτι τα πισω ειναι σκασμενα και μου τα δειξαν κιολας γιατι ειχαν χασει ολα τα λαδια τους.. ειπα να τα αλλαξω ολα λοιπον αλλα επειδη ηθελα κατι λιγο καλυτερο και λιγο πιο σκληρο αλλα χωρις να γινει το αμαξι πετρα μου προτειναν τα KAYABA Ultra SR ενω μου ειπαν και για τα bilstein αλλα οτι θα το μετανιωσω γιατι θα ηταν πολυ σκληρα.. τα εβαλα λοιπον και ειδα οντως τεραστια διαφορα, το αμαξι απο συμπεριφορα και στριψιμο ειναι απαιχτο.. αλλα δυστυχως εγινε παρα πολυ σκληρο και ειδικα για θεσσαλονικη που ειμαι εγω χτυπαει παντου.. ακομα και σε ευθεια που φαινεται ισια βρισκει ανωμαλιες και τρεμει, διαβαζει τα παντα.. εχω ακουσει οτι μπορει να διορθωθει καπως με ελατηρια αλλα επειδη δεν ξερω τι και πως ηθελα να μου πειτε τη γνωμη σας αν ειχατε καποιο παρομοιο θεμα κι αν ξερετε πως θα διορθωθει καπως γιατι αν δεν αλλαξει δυσκολα θα τα κρατησω.. ευχαριστω εκ των προτερων! βαζω και μια φωτογραφια να δειτε το αμαξι γιατι πρωτη φορα γραφω εδω και δεν το εβαλα πουθενα τα συγκεκριμένα αμορτισερ είναι αμορτισερ βελτίωσης και είναι μόνο αερίου και συνήθως θα πρέπει να βάλεις και αντίστοιχα ελατήρια για να παίξουν σωστά αυτή είναι η άποψή μου ας περιμένεις όμως να σου απαντήση και κάποιος που τα έχει βάλει παραθέτω και περιγραφή από το site της kayaba "Διπλός σωλήνας αμορτισέρ αερίου, στηρίγματα και δοχεία.Το Ultra SR είναι ειδικά σχεδιασμένο για εξαιρετική σταθερότητα οδήγησης με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια για φιλόδοξη σπορ οδήγηση με υψηλές απαιτήσεις στην οδική συμπεριφορά. Αέριο γεμάτο MacPherson. Για τον σπορ οδηγό Εξαιρετική σταθερότητα οδήγησης με μέγιστη ασφάλεια Σκληρότερη δύναμη απόσβεσης επιτρέπει σταθερό κράτημα στο δρόμο και στο τιμόνι Υψηλή απόδοση όταν χρησιμοποιείται με ιμάντα χάλυβα ή ελαστικά χαμηλού προφίλ εξαλείφει πλήρως τον αφρό που εξασθενίζει την απόδοση" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simanino Posted March 6, 2019 Report Share Posted March 6, 2019 Έχω 2 μερες που άλλαξα τα εργοστάσιακα μου αμορτισέρ σε BILSTEIN B2 OE σε Golf 6...ο τύπος στο συνεργείο μετα απο πολυ συζητήσει και ερωτησεις κατεληξε σε αυτα...Είναι σκληρά στον δρομο..θα πρέπει να βρει τα πατήματα του και θα μαλακώσουν η Όχι? Β4 ξερω αλλα β2 δεν εχω ξανακουσει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsikis007 Posted March 7, 2019 Report Share Posted March 7, 2019 13 hours ago , Simanino said: Έχω 2 μερες που άλλαξα τα εργοστάσιακα μου αμορτισέρ σε BILSTEIN B2 OE σε Golf 6...ο τύπος στο συνεργείο μετα απο πολυ συζητήσει και ερωτησεις κατεληξε σε αυτα...Είναι σκληρά στον δρομο..θα πρέπει να βρει τα πατήματα του και θα μαλακώσουν η Όχι? Όταν αρχίσουν να μαλακώνουν τα αμορτισέρ σημαίνει ότι χρίζουν αντικατάστασης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simanino Posted March 7, 2019 Report Share Posted March 7, 2019 Στο 1 hour ago , tsikis007 said: Όταν αρχίσουν να μαλακώνουν τα αμορτισέρ σημαίνει ότι χρίζουν αντικατάστασης. Τα εργοστάσιακα που ειχα πάνω μετα απο 108 χιλιάδες χιλιόμετρα σκληριναν αρκετά για αυτο και τα άλλαξα...ο τύπος στο συνεργείο μου είπε ότι πρέπει να κάνουν κάποια χιλιόμετρα να περάσει ένα 2μηνο και θα μαλακώσουν λιγο θα βρουν τα πατήματα τους Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsikis007 Posted March 7, 2019 Report Share Posted March 7, 2019 (edited) 3 hours ago , Simanino said: Στο Τα εργοστάσιακα που ειχα πάνω μετα απο 108 χιλιάδες χιλιόμετρα σκληριναν αρκετά για αυτο και τα άλλαξα...ο τύπος στο συνεργείο μου είπε ότι πρέπει να κάνουν κάποια χιλιόμετρα να περάσει ένα 2μηνο και θα μαλακώσουν λιγο θα βρουν τα πατήματα τους Έχω αλλάξει πολλά αυτοκίνητα. Σε μερικά από αυτά άλλαξα αμορτισέρ διότι μειώθηκε η απόδοση τους. Σε καμία περίπτωση όμως δεν σκλήρυναν το αντίθετο είτε κοπάναγαν επειδή είχαν χάσει τα υγρά τους είτε επειδή είχαν πέσει. Moυ κάνει εντυπώσει γιατί τα BILSTEIN B2 είναι απλά αμορτισέρ λαδιού. Ο μάστορας πριν τα βάλει πάνω στο αυτοκίνητο τα δούλεψε καθόλου με το χέρι; Edited March 7, 2019 by tsikis007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted March 8, 2019 Report Share Posted March 8, 2019 Στο Τα εργοστάσιακα που ειχα πάνω μετα απο 108 χιλιάδες χιλιόμετρα σκληριναν αρκετά για αυτο και τα άλλαξα...ο τύπος στο συνεργείο μου είπε ότι πρέπει να κάνουν κάποια χιλιόμετρα να περάσει ένα 2μηνο και θα μαλακώσουν λιγο θα βρουν τα πατήματα τουςΔε σκληρηναν. Εκατσαν και δεν ειχαν αποσβεση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simanino Posted March 8, 2019 Report Share Posted March 8, 2019 17 hours ago , tsikis007 said: Έχω αλλάξει πολλά αυτοκίνητα. Σε μερικά από αυτά άλλαξα αμορτισέρ διότι μειώθηκε η απόδοση τους. Σε καμία περίπτωση όμως δεν σκλήρυναν το αντίθετο είτε κοπάναγαν επειδή είχαν χάσει τα υγρά τους είτε επειδή είχαν πέσει. Moυ κάνει εντυπώσει γιατί τα BILSTEIN B2 είναι απλά αμορτισέρ λαδιού. Ο μάστορας πριν τα βάλει πάνω στο αυτοκίνητο τα δούλεψε καθόλου με το χέρι; Ναι τα δούλεψε με το χέρι πριν τα βάλει...Και μου είπε ότι για 2 μήνες μέχρι να στρώσουν θα ειναι λιγο σκληρά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikospaga Posted March 17, 2019 Report Share Posted March 17, 2019 Καλησπέρα. Έχω ένα golf 6 122hp. Σε μαμά αμορτισέρ μπαίνουν κανονικά τα ελατήρια χαμηλωματος της eibach ε?Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...