Timz Posted January 4, 2018 Report Share Posted January 4, 2018 3 hours ago , simon-tsi said: 700 μου ειπαν εμενα στο εξπρες του Φιλοσιδη στη Λ.Καβαλας Περιστερι πριν 6-7 μηνες που ειχα ρωτησει Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Βαλε και ενα 150αρι για τα υπολοιπα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StamatisTSi Posted January 13, 2018 Report Share Posted January 13, 2018 (edited) Παιδιά μόλις σήμερα άλλαξα καδένα,τεντωτηρα κ γλυστιερες σε Ibiza 1.2 TSi 7ετιας με μόλις 51,000km.Μου κάνε κ μένα το γνωστό θόρυβο το πρωί. Πήγα σε έμπειρο μηχανικό της Seat (εκτός αντιπροσωπείας) κ μου πρότεινε να μη βάλω την γνήσια. Τελικά με έπεισε κ έβαλα την 'BGA' Timing Chain Kit, Made in UK, τιμη όλα μαζί σετ,λάδια+εργασία 300€.Πρωτη μέρα πάντως η μηχανή "κελαηδαει" στο ρελαντί δεν ακούγεται καν κ το γκάζι του έχει γίνει πιο "νευρικό".Θα ήθελα κ την δική σας γνώμη αν έπραξα δλδ σωστά όσο αφορά το συγκεκριμένο ιμιτασιον σετ που επέλεξα κ γενικά για τις επιλογές μου! ΥΓ:το συγκεκριμένο σετ μου είπε είναι δοκιμασμένο κ το έχει περάσει σε δεκάδες αμάξια κυρίως TSi. Edited January 13, 2018 by StamatisTSi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonis42anton Posted January 14, 2018 Report Share Posted January 14, 2018 Διάβασα το θέμα σας,έχω αλλάξει κ εγώ πρόσφατα σε Ibiza του '11,μου το έβγαλε στις 95000 χιλιόμετρα.Επέλεξα κ εγώ ένα aftermarket ανταλλακτικό λόγω κόστους αλλά δεν θυμάμαι την μάρκα,δεν ασχολήθηκα καν,όχι όμως της πλάκας το πλήρωσα καλά. Αυτό που θέλω να ρωτήσω, παρατηρώ μια μικρή αρρυθμία στο κινητήρα όταν είναι στο ρελαντί, μετά βιας την ακούω αλλά υπάρχει. Μπορεί να οφείλεται στην αλυσίδα, ίσως κάποιος κακός χρονισμός,κακή εργασία από τον μάστορα; Παίζει κάτι τέτοιο ή να ανησυχώ για κάτι άλλο π.χ αντλία βενζίνης, πολλαπλάσιαστης;Βενζίνη βάζω πάντα από Shell κ τα μπουζί τα έχω αλλάξει το Νοέμβριο. Ξέρω τι θα μου πείτε,να πάω απο εκεί που το κανα να μου το δει κ είναι το λογικό, απλά λόγω δουλειάς το αναβάλλω συνεχώς. Δεν θέλω διάγνωση από εσάς μόνο αν γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει πιθανότητα να φταίει η αλυσίδα;Και κάτι άλλο,αν υπάρξει αστοχία υλικού ή κακή δουλειά από τον μάστορα,η αλυσίδα σε προειδοποιεί από πριν με κάποιο κροτάλισμα-θόρυβο κ πάλι όπως πριν ή σου δίνει με την μία τις βαλβίδες στο χέρι; Έθεσα το ερώτημα μου κ σε άλλο φόρουμ αλλά ακόμα δεν έχω λάβει απάντηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted January 14, 2018 Report Share Posted January 14, 2018 600 Πηρα τιμη για οοολα, γραναζια καδενα, G13, Λαδια, Φ. Λαδιου τα παντα. Κλεινω εκει. Ολα με τον καινουριον κωδικο, γνησια και οχι μαλακιες Swag κλπ 210€ κάνουν καδένα τεντοτηρας γλιστρες.Άρα 390€ για τα άλλα. Πολλά...... Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted January 14, 2018 Report Share Posted January 14, 2018 600 Πηρα τιμη για οοολα, γραναζια καδενα, G13, Λαδια, Φ. Λαδιου τα παντα. Κλεινω εκει. Ολα με τον καινουριον κωδικο, γνησια και οχι μαλακιες Swag κλπ 210€ κάνουν καδένα τεντοτηρας γλιστρες.Άρα 390€ για τα άλλα. Πολλά...... Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timz Posted January 14, 2018 Report Share Posted January 14, 2018 32 λεπτά πριν , cjgeorgio said: 210€ κάνουν καδένα τεντοτηρας γλιστρες. Άρα 390€ για τα άλλα. Πολλά...... Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Δεν ειναι πολλα, βαλε καμια 160€ (οσο παει Τέλος πάντων) λαδια φίλτρο παραφλου,η εργασια ειναι μια εργάσιμη, εχει ολο το.μοτερ λυσιμο. Βαλε κολλα για το Κάρτερ, τετοιου.ειδους καλούδια επιπλέον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted January 14, 2018 Report Share Posted January 14, 2018 Δεν ειναι πολλα, βαλε καμια 160€ (οσο παει Τέλος πάντων) λαδια φίλτρο παραφλου,η εργασια ειναι μια εργάσιμη, εχει ολο το.μοτερ λυσιμο. Βαλε κολλα για το Κάρτερ, τετοιου.ειδους καλούδια επιπλέον. Μέσα στην τιμή που λες είναι και η εργασία;Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timz Posted January 14, 2018 Report Share Posted January 14, 2018 1 ώρα πριν , cjgeorgio said: Μέσα στην τιμή που λες είναι και η εργασία; Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Εννοείται αυτο.. ειπα ολα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted January 15, 2018 Report Share Posted January 15, 2018 Οι τιμές που γράφετε παραπάνω ΔΕΝ παίζουν. 80Ε έχει το σετ καδένας (με τεντωτήρες, γλύστρες κλπ) και 200Ε το γρανάζι μεταβλητού. Με τα εργατικά και 2-3 παρελκόμενα δε φεύγουμε από τα 500Ε (χωρίς ΦΠΑ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted January 15, 2018 Report Share Posted January 15, 2018 Οι τιμές που γράφετε παραπάνω ΔΕΝ παίζουν. 80Ε έχει το σετ καδένας (με τεντωτήρες, γλύστρες κλπ) και 200Ε το γρανάζι μεταβλητού. Με τα εργατικά και 2-3 παρελκόμενα δε φεύγουμε από τα 500Ε (χωρίς ΦΠΑ). 80€-90€ σκέτη η καδένα 60€ τεντωτήρας και 60€ οι γλυστρες. Αυτές είναι οι τιμές εδώ Γερμανία. Το γρανάζι δεν λέει κανείς ότι πρέπει να αλλαχτεί. Αυτό που έχει καινούργιο κωδικό είναι ο τεντωτήρας. Απλά λες μια που το ανοίγω ας αλλάξω και την καδένα. Η καδένα ίδια είναι. Δλδ μπορεί κάποιος να αλλάξει μόνο τεντωτήρα και θα είναι οκ. Τώρα τα εργατικά είναι ανάλογα που θα πέσεις. Πάντως εδώ Γερμανία εργατικά μόνο για αυτό θέλουν 1500€. Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted January 15, 2018 Report Share Posted January 15, 2018 2 hours ago , cjgeorgio said: 80€-90€ σκέτη η καδένα 60€ τεντωτήρας και 60€ οι γλυστρες. Αυτές είναι οι τιμές εδώ Γερμανία. Το γρανάζι δεν λέει κανείς ότι πρέπει να αλλαχτεί. Αυτό που έχει καινούργιο κωδικό είναι ο τεντωτήρας. Απλά λες μια που το ανοίγω ας αλλάξω και την καδένα. Η καδένα ίδια είναι. Δλδ μπορεί κάποιος να αλλάξει μόνο τεντωτήρα και θα είναι οκ. Τώρα τα εργατικά είναι ανάλογα που θα πέσεις. Πάντως εδώ Γερμανία εργατικά μόνο για αυτό θέλουν 1500€. Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Η τιμή αυτή είναι από συνεργείο (όχι αντιπροσωπεία). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted January 15, 2018 Report Share Posted January 15, 2018 Η τιμή αυτή είναι από συνεργείο (όχι αντιπροσωπεία). Δηλαδή 80 ευρώ και παίρνεις καδένα τεντωτήρα και γλυστρες μαζί;Από ποια εταιρεία είναι και ποια η διαφορά από αυτά που πουλάει η αντιπροσωπεία;Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StamatisTSi Posted January 15, 2018 Report Share Posted January 15, 2018 Παιδία για ποιό αμάξι μιλάτε; Εγώ πριν μερικές μέρες έβαλα σε TSi 1.2 σετ καδένα, τεντωτηρα κ γλυστρες 130€ μάρκας 'BGA' Made in UK κ όχι Made in China όπως η γνήσια! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted January 15, 2018 Report Share Posted January 15, 2018 Παιδία για ποιό αμάξι μιλάτε; Εγώ πριν μερικές μέρες έβαλα σε TSi 1.2 σετ καδένα, τεντωτηρα κ γλυστρες 130€ μάρκας 'BGA' Made in UK κ όχι Made in China όπως η γνήσια! Εγώ λέω για 1.8 tsi με τιμές από αντιπροσωπεία Γερμανία. Τα BGA είναι πιο καλά από τα γνήσια; Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StamatisTSi Posted January 15, 2018 Report Share Posted January 15, 2018 4 λεπτά πριν , cjgeorgio said: Εγώ λέω για 1.8 tsi με τιμές από αντιπροσωπεία Γερμανία. Τα BGA είναι πιο καλά από τα γνήσια; Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Εγώ το πήγα έξω σε μηχανικό που ήταν στη Seat πανω από 20 χρόνια,δλδ στη πορεία του έχει αλλάξει εκατοντάδες καδένες κ μου πρότεινε να βάλω 'BGA',νέα κ πιο ενισχυμένη.Μου είπε φυσικά ότι την έχει βάλει κ σε μεγαλύτερα μοτέρ. Μου προτείνε βέβαια κ την γνήσια αλλά μου εξήγησε τα θέματα που έχουν κ ότι είναι κινεζικές με τις προδιαγραφές βέβαια της VW. Εγώ τον εμπιστεύτηκα μόνο κ μόνο για την εμπειρία του. Θυμάμαι πριν 20 χρόνια όταν αυτός ακόμα δούλευε στην αντιπροσωπεία,το αμάξι του πατέρα μου αυτός το έπιανε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAGOURISTAS Posted January 15, 2018 Report Share Posted January 15, 2018 Επειδη δουλευω σε ανταλλακτικα η τιμη του 80 για σετ δεν νομιζω οτι υπαρχει πουθενα. Επισης το σετ καδενας για TSI μετα το 2011 αλλαζει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted January 15, 2018 Report Share Posted January 15, 2018 3 λεπτά πριν , cjgeorgio said: Δηλαδή 80 ευρώ και παίρνεις καδένα τεντωτήρα και γλυστρες μαζί; Από ποια εταιρεία είναι και ποια η διαφορά από αυτά που πουλάει η αντιπροσωπεία; Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Έτσι μου είπε ένας γνωστός που δούλευε σε μάστορα. Ότι αγοράζει 80Ε την καδένα με τα παρελκόμενα και 200Ε το γρανάζι μεταβλητού χρονισμού. Ρωτώντας σε ένα συνεργείο (κοντά στο ΙΚΕΑ), που το πάει χρόνια ένας φίλος, μου είπε για 500Ε με VW υλικά, όλα μαζί. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAGOURISTAS Posted January 15, 2018 Report Share Posted January 15, 2018 Μην μπερδευεστε... Ο ενας μιλαει για 1,8 και ο αλλος μιλαει για 1.2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timz Posted January 15, 2018 Report Share Posted January 15, 2018 Εγω θεωρω decent τη τιμή που μου εδωσε για ΒΜΥ.. ειναι και η εξειδίκευση, και η εμπιστοσύνη παίδια, στάνταρ αν παω μια.βόλτα Λιοσια μερια κλπ θα βρω με λιγότερα. Πας εκει ομως? Εγω Προσωπικά οχι. Είναι και αυτο μαζι.. Υ/Σ δεν το λέω ρατσιστικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_notis Posted January 21, 2018 Report Share Posted January 21, 2018 Καλησπέρα παιδιά, Να ρωτήσω κάτι ο κωδικός του ανταλλακτικού μόνο για το γρανάζι του μεταβλητού είναι ο 03C109088E? Εγώ που ρώτησα σε 2 διαφορετικά μαγαζιά με ανταλλακτικά μου είπαν ότι με 220-230ε τα παίρνεις όλα Επίσης δείτε αυτά: https://www.ebay.com/itm/HP0006-Nockenwellensteller-Camshaft-adjuster-Skoda-VW-1-4-TSI-03C109088E-/262137653393 https://www.ebay.com/itm/Nockenwellenversteller-VW-Audi-Seat-Skoda-1-4-TSI-1-6-FSI-03C109088E-BAG-BMY/222659449263?_trkparms=aid%3D888007%26algo%3DDISC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D49894%26meid%3Db0abe11caf6e4a8e984c0c68dad7235d%26pid%3D100009%26rk%3D1%26rkt%3D1%26sd%3D262137653393&_trksid=p2047675.c100009.m1982 https://www.onlinecarparts.co.uk/oenumber/03c109088e.html είναι αυτό? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 6, 2018 Report Share Posted February 6, 2018 Καντε ενα κοπο και διαβαστε και πιο πισω Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vastil Posted August 6, 2018 Report Share Posted August 6, 2018 (edited) Παιδάκια καλησπέρα. Γύρισα από το συνεργείο της vw για το tiguan 2.0 με τα 200 γαϊδούρια. Βρήκαν σπασμένη την αντλία νερου(την είχαμε αλλάξει εκτός με 300 ευρώ για αυθεντική και ήταν ιμιτασιόν) κόστος 700 ευρώ. Συν καδένα με όλα τα παρελκόμενα 1200 ευρώ, πάμε στα 2000. Στην τιμή αυτή περιλαμβάνονται και τα εργατικά ή όχι; Προσπαθώ να ψήσω τον πατέρα μου να το δώσει. Από την vw μέσα κάποιος μας είπε να το ξεφορτωθούμε γιατί θα παίρνουμε αρκετά προβλήματα πλέον. Χιλιόμετρα 250.000 τα περισσότερα σε δρόμους μεγάλους και σχεδόν καθόλου μέσα στο κέντρο. Ο φαδερ επιμένει πως πρέπει να φτιαχτεί εγώ επιμένω να το δώσει γιατί μόνο προβλήματα παίρνουμε στα 195.000 αλλάξαμε με 700 ευρώ τα δυο βεντιλατερ. Έξω μας βάζουν ιμιτασιόν όποτε αναγκαζόμαστε να πάμε αντιπροσωπεία. Edited August 6, 2018 by vastil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eostzo146 Posted August 6, 2018 Report Share Posted August 6, 2018 Καλησπέρα στην ομάδα!! Επανέρχομαι με το γνωστό πρόβλημα της καδενας μας!Κινητήρας CAVD. Από τις τελευταίες ενοχλήσεις που είχα έπειτα από αλλαγή λιπαντικου και φίλτρου λαδιού (αμφιβολου ποιότητας) έδειξε να ηρεμει το καδενακι στις πρωινές εκκινησεις με τοποθέτηση φίλτρου Mann 71293 και castrol 5w30! Τελικά στη πράξη αποδείχθηκε ότι εάν το αυτοκίνητο μείνει σε ακινησία πάνω από δύο μέρες η καδενα χτυπάει για 3-4 sec. Το αυτοκίνητο κινείται σχεδόν καθημερινά! Το ερώτημα που γεννάται είναι το εξης: υπάρχει περίπτωση να προκαλέσει κάποιο πρόβλημα μελλοντικά στο κινητήρα αυτή η δυσλειτουργια των 3-4 δευτερόλεπτων; Όταν έγινε η αλλαγή του λιπαντικου με το φίλτρο αμφιβολου ποιότητος ο μηχανικός μου είπε να μην πιεζω τον κινητήρα εάν η θερμοκρασία του λαδιού δεν ξεπεράσει τους 70 C ! Υπάρχει κάποιο μέλος που μπορεί να προτείνει κάτι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted August 6, 2018 Report Share Posted August 6, 2018 Καλησπέρα τι εννοείς ακριβώς με το φίλτρο αμφιβόλου ποιότητας??? Τη φίλτρο έβαλες? Το Mann filter δεν έχεις βάλει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eostzo146 Posted August 6, 2018 Report Share Posted August 6, 2018 Την τελευταία φορά ναι , ήταν Mann. Tην προηγούμενη δεν έγραφε μάρκα απλά Auto parts 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...