Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

Δεν ξερω τι λετε για τσακωμους αν και κατι καταλαβαινω εκεινο που ξερω ειναι οτι εγω ξεκινησα να βαλω ενα επωνυμο προγραμμα για να εχω το κεφαλι μου ησυχο και αντι αυτο αρχισαν να μο λενε οι κυριοι απ την Revo να αλλαξω τρομπα υψηλης γιατι η δικη μου εχει προβλημα σκαστρα να βγαλω την εισαγωγη και αλλα τετοια και ολα αυτα για να σταματησουν τα κοψιματα για τα οποια οπως αποδειχτηκε ευτεχε το software Το μονο που εχω να πω απ τα λιγα που ξερω και γω ειναι οτι συνηθως προσαπμοζεις ενα προγραμμα να δουλεψει σε ενα αυτοκινητο και οχι το αυτοκινητο στο προγραμμα. Η λυση τελικα ηρθε απ τον Κριτωνα και πλεον εχω το κεφαλι ησυχο τωρα αν αυτο δεν αρεσει σε καποιους η τους ενοχλει που λεω την γνωμη μου να το πουν. Τα φορουμ ειναι για να ακουγονται πραγματικα γεγονοτα και να φυλαγονται οι ανυποψιαστοι σαν εμενα απο τις κακοτοπιες. Εγω οταν πηγα στην revo πληρωσα αμεσως το ποσο που μου ζητησαν για το προγραμμα αλλα οταν αρχισαν τα κοψιματα και προσπαθουσα να επικοινωνισω μαζι τους αυτοι που απανταγαν στο κινητο μου με sms ειναι αυτο που λεμε σωστο after sales service. Το γεγονος οτι το αυτοκινητο σημερα δουλευει με 1.7 over με την τρομπα που εχει απο την μερα που το αγορασα την oem δηλαδη και χωρις κοψιματα η fuel cuts οπως διαπιστωσα οτι τα λενε οφειλεται αποκλειστικα και μονο στον Κριτωνα και την ρυθμιση που εκανε.

Link to comment
Share on other sites

αυτο που λες για το προγραμμα που ειχες δεν ειναι απολυτο για ολους...και με σταδιο 1 δεν πρεπει να ειδες ποτε σου 1.5 bar over.το revo το εχω επανω 30000 χιλιομετρα και δεν μου παρουσιασε ποτε καποιο προβλημα και μαλιστα to stage2.τωρα για το προγραμμα που τοποθετησες σιγουρα θα δεις καποια πραγματα παραπανω γιατι ειναι χειροποιητο.τα κονσερβοποιημενα ειναι για να κανουν αλλα πραγματα.....

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω μαζι σου οτι αυτο δεν ειναι απολυτο απλα ειπα τι συνεβει στην δικη μου περιπτωση. Οσο για το 1.5 το εβλεπα σιγουρα στο μπαρομετρο μου αν και δεν νομιζω οτι αυτο ειναι το θεμα.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί ο φίλος πραγματικά να λέει την εμπειρία του απλά είναι και ο αριθμός των πόστ του μονοψήφιος, είναι και ο καιρός βροχερός...<_<

Αλήθεια το Revo που το είχες βάλει?

Edited by Black V GTi
Link to comment
Share on other sites

1.5 εβλεπα κ εγω κ το ειδε κ ο Κωστας που τοποθετησε το REVO οταν το καναμε την τυπικη βολτα δοκιμης. Συγκεκριμενα το αμαξι στα πολλα κρυα κατεβαινοντας Καλαματα σηκωνε 1.6 οπως ειχε πει κ ο Κωστας... Ελα μου ομως που στο πρωτο καλο πατημα το αμαξι αρχισε να πιανει safe mode κ να κλεινει πεταλουδα γιατι εμενε απο καυσιμο... κ ενω εγω εσπαγα το κεφαλι μου εδω κατω, οι κυριοι της REVO μου ελεγαν αλλαξε φιλτρο βενζινης μετα τρομπα υψηλης μετα καποια βαλβιδα που εχει κατω στην τουρμπινα, βαλε το μαμα φιλτροκουτι κτλ. κοντεψα να τροποποιησω ολο το αμαξι για να δουλεψει το προγραμμα τους το οποιο αφηνε την πιεση βενζινης ως ειχε κ στο μαμα προγραμμα. Ε πως να δουλεψει το αμαξι; Βενζινη ηθελε Κωστακη το αμαξι, οχι τρομπα. Κ τι να την κανεις τη τρομπα αφου δε μπορεις να της σηκωσεις πιεση. Τοποθετητης κονσερβων εισαι κωστα, οχι προγραμματιστης. Παρτο χαμπαρι!!! Τα γραφω ολα αυτα κ μπορει να δειχνω κακος αλλα μονο εγω ξερω τι τραβηξα με ολη αυτη την ιστορια. Ολο αυτο το αγχος, πανω κατω αθηνα τοσες φορες, 600κμ καθε φορα, βενζινες, διοδια κ δουλεια μου να μην κανω. Τελικα το εκανα μαμα κ βρηκα την υγεια μου. Με τα χιλια ζορια κ με την παροτρυνση φιλων μου αθηναιων πηρα την αποφαση να παω στους E-TUNERS φοβουμενος πως το αμαξι δεν προκειτε να δουλεψει μετα απο ολη αυτη την πλυση εγγεφαλου που ειχα υποστει απο τους αλλους. Το αποτελεσμα; To αμαξι Γ@Μ@ΕΙ!!! Πολυ ροπη, πολυ δυναμη, πολλες τρελες..

Link to comment
Share on other sites

1.5 εβλεπα κ εγω κ το ειδε κ ο Κωστας που τοποθετησε το REVO οταν το καναμε την τυπικη βολτα δοκιμης. Συγκεκριμενα το αμαξι στα πολλα κρυα κατεβαινοντας Καλαματα σηκωνε 1.6 οπως ειχε πει κ ο Κωστας... Ελα μου ομως που στο πρωτο καλο πατημα το αμαξι αρχισε να πιανει safe mode κ να κλεινει πεταλουδα γιατι εμενε απο καυσιμο... κ ενω εγω εσπαγα το κεφαλι μου εδω κατω, οι κυριοι της REVO μου ελεγαν αλλαξε φιλτρο βενζινης μετα τρομπα υψηλης μετα καποια βαλβιδα που εχει κατω στην τουρμπινα, βαλε το μαμα φιλτροκουτι κτλ. κοντεψα να τροποποιησω ολο το αμαξι για να δουλεψει το προγραμμα τους το οποιο αφηνε την πιεση βενζινης ως ειχε κ στο μαμα προγραμμα. Ε πως να δουλεψει το αμαξι; Βενζινη ηθελε Κωστακη το αμαξι, οχι τρομπα. Κ τι να την κανεις τη τρομπα αφου δε μπορεις να της σηκωσεις πιεση. Τοποθετητης κονσερβων εισαι κωστα, οχι προγραμματιστης. Παρτο χαμπαρι!!! Τα γραφω ολα αυτα κ μπορει να δειχνω κακος αλλα μονο εγω ξερω τι τραβηξα με ολη αυτη την ιστορια. Ολο αυτο το αγχος, πανω κατω αθηνα τοσες φορες, 600κμ καθε φορα, βενζινες, διοδια κ δουλεια μου να μην κανω. Τελικα το εκανα μαμα κ βρηκα την υγεια μου. Με τα χιλια ζορια κ με την παροτρυνση φιλων μου αθηναιων πηρα την αποφαση να παω στους E-TUNERS φοβουμενος πως το αμαξι δεν προκειτε να δουλεψει μετα απο ολη αυτη την πλυση εγγεφαλου που ειχα υποστει απο τους αλλους. Το αποτελεσμα; To αμαξι Γ@Μ@ΕΙ!!! Πολυ ροπη, πολυ δυναμη, πολλες τρελες..

φιλε δε νομιζω οτι ειναι σωστο να βγαινεις και να κραζεις τον κωστα και τον καθε κωστα της revo kai οποιασδηποτε αλλης εταιριας!!στο φιναλε ηταν δικη σου επιλογη που πηγες εκει.οτι εγινε εγινε δεν σου δινω αδικο για την ταλαιπωρια που περασες αλλα δεν σου δινω και δικιο.φιλικα παντα.

Link to comment
Share on other sites

φιλε δε νομιζω οτι ειναι σωστο να βγαινεις και να κραζεις τον κωστα και τον καθε κωστα της revo kai οποιασδηποτε αλλης εταιριας!!στο φιναλε ηταν δικη σου επιλογη που πηγες εκει.οτι εγινε εγινε δεν σου δινω αδικο για την ταλαιπωρια που περασες αλλα δεν σου δινω και δικιο.φιλικα παντα.

γενικα καλο ειναι να μην κακοχαρακτηριζουμε δημοσια συγκεκριμενες εταιριες,γιατι το παρελθον μας εχει δειξει οτι μονο κακα μπορει να φερει και τιποτα καλο.καλο θα ητανε π.χ. να ελεγες οτι σε εφτιαξε και σενα ο κριτωνας γιατι δεν ειχες βγαλει ακρη με το προηγουμενο προγραμμα...λεω εγω μια ιδεα τωρα...

Link to comment
Share on other sites

1.5 εβλεπα κ εγω κ το ειδε κ ο Κωστας που τοποθετησε το REVO οταν το καναμε την τυπικη βολτα δοκιμης. Συγκεκριμενα το αμαξι στα πολλα κρυα κατεβαινοντας Καλαματα σηκωνε 1.6 οπως ειχε πει κ ο Κωστας... Ελα μου ομως που στο πρωτο καλο πατημα το αμαξι αρχισε να πιανει safe mode κ να κλεινει πεταλουδα γιατι εμενε απο καυσιμο... κ ενω εγω εσπαγα το κεφαλι μου εδω κατω, οι κυριοι της REVO μου ελεγαν αλλαξε φιλτρο βενζινης μετα τρομπα υψηλης μετα καποια βαλβιδα που εχει κατω στην τουρμπινα, βαλε το μαμα φιλτροκουτι κτλ. κοντεψα να τροποποιησω ολο το αμαξι για να δουλεψει το προγραμμα τους το οποιο αφηνε την πιεση βενζινης ως ειχε κ στο μαμα προγραμμα. Ε πως να δουλεψει το αμαξι; Βενζινη ηθελε Κωστακη το αμαξι, οχι τρομπα. Κ τι να την κανεις τη τρομπα αφου δε μπορεις να της σηκωσεις πιεση. Τοποθετητης κονσερβων εισαι κωστα, οχι προγραμματιστης. Παρτο χαμπαρι!!! Τα γραφω ολα αυτα κ μπορει να δειχνω κακος αλλα μονο εγω ξερω τι τραβηξα με ολη αυτη την ιστορια. Ολο αυτο το αγχος, πανω κατω αθηνα τοσες φορες, 600κμ καθε φορα, βενζινες, διοδια κ δουλεια μου να μην κανω. Τελικα το εκανα μαμα κ βρηκα την υγεια μου. Με τα χιλια ζορια κ με την παροτρυνση φιλων μου αθηναιων πηρα την αποφαση να παω στους E-TUNERS φοβουμενος πως το αμαξι δεν προκειτε να δουλεψει μετα απο ολη αυτη την πλυση εγγεφαλου που ειχα υποστει απο τους αλλους. Το αποτελεσμα; To αμαξι Γ@Μ@ΕΙ!!! Πολυ ροπη, πολυ δυναμη, πολλες τρελες..

Φιλε μου μια απο τα ιδια τραβηξα κ εγω στην προσπαθεια μου να φτασω εκει που ηθελα το αυτοκινητο με τα καλυτερα πραγματα πανω κ δεν γινοταν....Μεχρι που ο Κριτωνας εβαλε το χερακι του κ ολα δουλευουν ρολοι...Απλα εμπιστευτηκες εναν απο τους καλυτερους προγραμματιστες στα TFSI που ξερω εγω...

Κ δεν καταλαβαινω μερικους που δεν μπορουν να ακουνε την αληθεια....

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου μια απο τα ιδια τραβηξα κ εγω στην προσπαθεια μου να φτασω εκει που ηθελα το αυτοκινητο με τα καλυτερα πραγματα πανω κ δεν γινοταν....Μεχρι που ο Κριτωνας εβαλε το χερακι του κ ολα δουλευουν ρολοι...Απλα εμπιστευτηκες εναν απο τους καλυτερους προγραμματιστες στα TFSI που ξερω εγω...

Κ δεν καταλαβαινω μερικους που δεν μπορουν να ακουνε την αληθεια....

Το κακό και με εσένα είναι ότι σε όλη αυτή την προσπάθεια για να φτάσεις το αυτοκίνητό σου εκεί που ήθελες, όπως λες , δεν είχες ποστάρει τίποτα στο Tuning και γενικότερα στο forum...και ξαφνικά βγαίνετε και κάνετε ή δυσφήμιση ή διαφήμιση σε κάτι...άρα επίτρεψέ μας να κρατάμε μικρό καλάθι, γιατί έχουν δει πολλά τα μάτια μας....

Link to comment
Share on other sites

Μισό λεπτό παιδιά. Βάλτε φρένο.

Διαβάστε προσεκτικά τί γράφει ο χριστιανός παραπάνω. Τους κράζει γιατί του έβγαλαν το αυτοκίνητο άχρηστο ενώ όλα λειτουργούσαν άψογα.

1)"Φταίει η αντλία υψηλής"

2)"Φταίει η αντλία χαμηλής"

3)"Φταίει ο εκκεντροφόρος σου"

και ξαφνικά όλα δουλεύουν ρολόι εκεί που είχε φάει ατελείωτες ημέρες στις αντιπροσωπείες γιατί δήθεν έφταιγαν όλα τα ανταλλακτικά.

Δηλαδή να μην κράξει αυτούς που του έδωσαν λάθος πληφορόφηση και τον έβαλαν σε ένα ατελείωτο ψάξιμο. Εγώ λέω να βγει και να τους ευχαριστήσει.

Γιατί τελικά μόνο το επώνυμο πρόγραμμα έφταιγε. Κανένας άλλος.

Εκνευρίζομαι περισσότερο από όλα γιατί είναι η εκατοστή (το λιγότερο) φορά που γίνεται το ίδιο πανηγύρι. Το έχετε δει οι περισσότεροι με τα μάτια σας.

Από πλευράς μας μόνο να ευχαριστήσουμε την προηγούμενη εταιρεία μπορούμε, γιατί με την πολιτική πωλήσεων και υποστήριξης που έχει μας έχει χαρίσει περισσότερους από 200 ευχαριστημένους πελάτες. Τους φίλους τους, τους φίλους των φίλων τους, τους μπαμπάδες και τις μαμάδες τους, τα ξαδέρφια τους και τις παπουδογιαγιάδες τους.

Χίλια ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Το κακό και με εσένα είναι ότι σε όλη αυτή την προσπάθεια για να φτάσεις το αυτοκίνητό σου εκεί που ήθελες, όπως λες , δεν είχες ποστάρει τίποτα στο Tuning και γενικότερα στο forum...και ξαφνικά βγαίνετε και κάνετε ή δυσφήμιση ή διαφήμιση σε κάτι...άρα επίτρεψέ μας να κρατάμε μικρό καλάθι, γιατί έχουν δει πολλά τα μάτια μας....

Τερμα πρωτο σταδιο φιλε μου με αντλια υψηλης Apr...Το οτι δεν εχω ποσταρει δεν αναιρει οτι παρακολουθω το φορουμ εδω κ παρα πολυ καιρο....Ελπιζω τωρα να σε καλυψα

Link to comment
Share on other sites

Τερμα πρωτο σταδιο φιλε μου με αντλια υψηλης Apr...Το οτι δεν εχω ποσταρει δεν αναιρει οτι παρακολουθω το φορουμ εδω κ παρα πολυ καιρο....Ελπιζω τωρα να σε καλυψα

Με κάλυψες αλλά πιστεύω και εσύ να κατάλαβες ότι έχουμε λόγο που είμαστε επιφυλακτικοί ... Τόσα προβλήματα πάντως, κρίμα που δεν είχες ποστάρει τίποτα.... όλο και κάποιος θα βοηθούσε....

Link to comment
Share on other sites

Μόνο σε μένα έχει αρχίσει να λείπει ο GolfRS και ο VAGlover;;;; :(:lol::)

Είναι καιρός να ανοίξουμε 2 ποστ, το ένα να λέει οι δυσαρεστημένοι πελάτες της RENO, NTM, ARP, etc και το άλλο να λέει οι ευχαριστημένοι πελάτες των e-tiouners! Για να είναι ευκολότερα τα πράγματα για τα παιδιά που διαβάζουν μόνο και δεν ποστάρουν. Κρίμα τόση ταλαιπωρία.

Link to comment
Share on other sites

μαγκες κατι ψιλο ασχετο, εχω φρικαρει με τους αντιπροσωπους μιλτεκ, αυτος που φερετε ως ο επισημος στο σιτε τις μιλτεκ στην μεταμορφωση πρεπει να εχει προβλημα... με εχει ζαλισει να βαλω pipercross και revo,με παιρνει τηλεφωνα πιεζοντας με να παω απο κει να δωσω προκαταβολη γιατι σημερα εχει αυριο δεν εχει... ενας αλλος στην αλεξανδρας μου λεει πως εγω ειμαι ο πραγματικος αντιπροσωπος κλπ. ο ενας την δινει 800 ευρω λιγοτερα απο τον αλλον, ο αλλος λεει οτι εγω φερνω τις γνησιες κλπ... τελικα θα τους γραψω μαλλον ολους και θα παω στον φιλο μου τον Ποπαυ να τελειωνει η υποθεση...

Link to comment
Share on other sites

μαγκες κατι ψιλο ασχετο, εχω φρικαρει με τους αντιπροσωπους μιλτεκ, αυτος που φερετε ως ο επισημος στο σιτε τις μιλτεκ στην μεταμορφωση πρεπει να εχει προβλημα... με εχει ζαλισει να βαλω pipercross και revo,με παιρνει τηλεφωνα πιεζοντας με να παω απο κει να δωσω προκαταβολη γιατι σημερα εχει αυριο δεν εχει... ενας αλλος στην αλεξανδρας μου λεει πως εγω ειμαι ο πραγματικος αντιπροσωπος κλπ. ο ενας την δινει 800 ευρω λιγοτερα απο τον αλλον, ο αλλος λεει οτι εγω φερνω τις γνησιες κλπ... τελικα θα τους γραψω μαλλον ολους και θα παω στον φιλο μου τον Ποπαυ να τελειωνει η υποθεση...

Φέρτη από UK με τα μισά λεφτά...

Link to comment
Share on other sites

Μόνο σε μένα έχει αρχίσει να λείπει ο GolfRS και ο VAGlover;;;; :lol::lol::lol:

Είναι καιρός να ανοίξουμε 2 ποστ, το ένα να λέει οι δυσαρεστημένοι πελάτες της RENO, NTM, ARP, etc και το άλλο να λέει οι ευχαριστημένοι πελάτες των e-tiouners! Για να είναι ευκολότερα τα πράγματα για τα παιδιά που διαβάζουν μόνο και δεν ποστάρουν. Κρίμα τόση ταλαιπωρία.

:lol: :lol: :lol: :lol: Ρε η πλάκα είναι ποιός δουλεύει ποιόν.

Νotoren Technik Mayer, γαμώ τα γερμανικά σου :(:):lol::D

Link to comment
Share on other sites

Γιατί, ο ΠΟΠΑΥ φθηνός είναι? Για turbo-back μου ζήτησε 2.500... Με λίγα ακόμη βάζω την ΜΤΜ. Ή 2 milltek.

Τέλος πάντων, φαίνεται έχει πέσει πείνα έξω.

Όσον αφορά το θέμα των βελτιωτών, αν και δεν είμαι πελάτης των e-tuners οφείλω να ομολογήσω πως το 95% των γνωστών μου που έχει αποτανθεί σε αυτούς είναι υπέρ-ευχαριστημένοι. Στο 5% συγκαταλέγονται άτομα που ναι μεν ήταν ευχαριστημένα από το πρόγραμμα αλλά που δεν ένιωθαν άνετα με ενα custom StgIII kit στο αυτοκίνητό τους (σε 1.8Τ αυτά). Ο ένας πήγε στην APR και έβαλε ενα κορυφαίο μηχανολογικά (βλ. hardware) κιτ γιατί ποτέ δεν ήταν της αυτοσχεδίασης αλλά της επώνυμης λύσης κι έτσι θεωρεί ότι έχει το κεφάλι του ήσυχο. Και καλά κάνει εδώ που τα λέμε. Ο άλλος έγινε άπληστος με τα άλογα και τώρα τρέχει και δεν φτάνει. Και καλά κάνει κι αυτός.

Και για να έρθουμε στη δική μου περίπτωση, έχοντας καεί από δεκάδες βελτιωτές με το ΤΤ μου είπα 'ως εδώ' με το GTI και απευθύνθηκα στην ΜΤΜ. Απ' όπου είμαι ΚΑΤΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ. Σίγουρα οι customάκηδες με περνούν από πάνω. Σίγουρα δεν έχει νόημα να δώσω ένα μάτσο χιλιάρικα για StgII ΜΤΜ όταν με τα ίδια χρήματα πάω σε S3 setup. Αυτό το ήξερα όμως, όπως ήξερα και ότι δεν θα το έκανα.

Link to comment
Share on other sites

Μόνο σε μένα έχει αρχίσει να λείπει ο GolfRS και ο VAGlover;;;; :(:lol::)

Είναι καιρός να ανοίξουμε 2 ποστ, το ένα να λέει οι δυσαρεστημένοι πελάτες της RENO, NTM, ARP, etc και το άλλο να λέει οι ευχαριστημένοι πελάτες των e-tiouners! Για να είναι ευκολότερα τα πράγματα για τα παιδιά που διαβάζουν μόνο και δεν ποστάρουν. Κρίμα τόση ταλαιπωρία.

μισό.....ν'ανοιξω μία μπύρα και να φέρω και τα ποπ-κορν :lol::D:lol:

Link to comment
Share on other sites

νομιζω τα προγραμματα κονσερβα stege1 εχουν σχεδιαστει για μαμα εισαγωγη-εξατμιση και ισως γι αυτο δεν λειτουργουν οπως πρεπει με αμαξια που φοραν τα παραπανω..Εχω περασει και εγω αυτην την ταλαιπωρια οταν φορουσα προγραμμα abt μια ειχα κοψιματα και μια οχι..Η αποδοση δεν το συζηταω ηταν χαλια αφου με περνουσαν απο πανω αμαξια με προγραμματα μπαρμπαμητσος..αυτη τη στηγμη εχω μονο εισαγωγη-εξατμιση.και ψαχνομαι για προγραμμα...ξερω οτι με ενα custom θα εχω ανετα τα 265-270..αλλα το προβλημα το δικο μου εστιαζεται οτι σπουδαζω φλωρινα..αν θελει καποιες διορθωσεις τι θα κανω?θα ανεβωκατεβαινω 1200 χμ αθηνα?το καλοκαιρι παω φανταρος το αμαξι ισως το παρει ο αδερφος μου.Δεν μπορω να δωσω ενα αμαξι με προβληματα σε 18χρονο παιδι που δεν ασχολειται καν με το αθλημα tuning και δεν εχει την ορεξη να τρεχει!!σκεφτομαι σοβαρα την λυση custom στοus e-tuners επεισης σκεφτομαι και giac καθως kai unitronic που δεν εχω ακουσει καποια παραπονα τοσο καιρο..θελω να μου πει καποιος υπευθηνα οτι βαζοντας αυτο η το αλλο προγραμμα δεν θα εχω προβλημα και τελος αν μπορουσε να μου δωσει και καποια εγγυηση για το προγραμμα θα ηταν ακομα καλυτερα!μεχρι και κ04 σκεφτομουν να βαλω με γνωμονα παντα την αξιοπιστια στα 270.ειμαστε απο επαρχια και κακος η καλος δεν εχουμε την ορεξη να γινουμε κοληταρια τον προγραμματιστων μπαινοντας σε ενα φαυλο κυκλο ταξιδιων και ταλαιπωριας.Eιμαι της αποψης οτι αν κανεις κατι καν'το σωστα απο την αρχη οπως ελεγε και ο RS..

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L
σε 18χρονο παιδι που δεν ασχολειται καν με το αθλημα tuning και δεν εχει την ορεξη να τρεχει!!

Ναι μείνε ήσυχος....... :D

Link to comment
Share on other sites

πες μας τωρα οτι τον εβαλε ο κριτωνας να γραψει...ελεος πια,το παιδι εγραψε απλως την εμπειρια του και προφανως δεν ξερει τους τσακωμους απ το παρελθον.αντι να πεις καλη συνεχεια στο παιδι και να χαιρεται το αμαξι του απο εδω και περα,εσενα σε ενοιαξε η διαφημιση....?ρε τι κομπλεξ ειναι αυτο που εχετε μερικοι???

Ναι...

θα μας πεις εσυ τωρα οτι ο φιλος μας ο redgti στα 6 posts που εχει κανει, δεν εiχε κατι αλλο να πει

και ως δια μαγειας ηθελε να γραψει ποσο ευχαριστημενος ειναι με τους e-tuners και ποσο δυσαρεστημενος

ηταν με την revo( καρμπον αυτα που λεγαμε πριν απο μερικους μηνες ).

ΥΓ : redgti σου ζηταω συγνωμη προκαταβολικα με αυτα που λεω και να ευχαριστιεσαι το γκολφακι σου με απροβληματιστα χιλιομετρα

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ! Παιδια μπορει να μη γραφω στο club αλλα αυτο δε σημαινει πως δεν παρακολουθω κ δε διβαζω πραγματα... VWclub αυτοκολητακι εχει το 5αρι αλλα ειχε κ το 2αρι GTI μου πριν κανα πενταρι χρονια... Το οποιο ηταν καμια 160+ps ατμοσφαιρα! Δεν ειμαι κανενας ασχετος. Λυνω κ δενω μοτερια κατι χρονια τωρα κ κατι μοτερ απο CATERPILLAR που ειναι στο μεγεθος του αυτοκινητου μας. Ξερω αρκετα πραγματα για το Golf V κ ειμαι πολυ ενημερωμενος για το tuning του συγκεκριμενου αυτοκινητου ασχετα αν δεν εγραφα στο club. αν ειχα τη δυνατοτητα θα μοιραζομουν τις αποψεις μου μαζι σας. Προσωπικοι λογοι ομως δεν το επετρεπαν. Μετα απο μια μεγαλη ταλαιπωρια που περασα ομως με το αμαξι αποφασισα κ κυριως ''μπορεσα'' να εκφρασω τη δυσαρεσχια μου για καποιους που πιστευω πως ηταν η αιτια για ολο αυτο το πακετο που εφαγα. Δεν ειπα ποτε πως το REVO δεν ειναι καλο προγραμμα. Ειναι ομως στανταρ τα πραγματα εκει. Εγω οταν το εβαλα το αμαξι φοραγε NEUSREED εισαγωγη κ catback εξατμιση γιατι εχει κωλο R32 κ επρεπε να κουμπωσει ο προφυλακτηρας... Δε μπορουσε λοιπον το αμαξι να δουλεψει stageII γιατι δεν ειχε downpipe. Μου εβαλαν stageI οπως εκριναν. Το προγραμμα αυτο λοιπον αποδειχτικε οτι θελει το αμαξι μαμα κ το στεναχωρουν τα περιφερειακα. Ελα μου ομως που ποτε δε μου το ειπε κανεις απο τη revo αυτο αλλα κ κανεις δεν το παραδεχτηκε κ μετα παρα με ταλαιπωρουσαν κ μ'εκαναν να πιστεψω πως το αμαξι μου ειναι αχρηστο κ δε μπορει να δουλεψει ενα προγραμμα. Αρχισα λοιπον ν'ανεβοκατεβαινω αθηνα σαν τρελος κ να ειμαι ετοιμος να βαλω τρομπες, να πεξαω εισαγωγες, αλλαξα φιλτρα κτλ. οπως μου ελεγαν αυτοι. Ολα αυτα σ'ενα αμαξι με 30000κμ κ καθολου ταλαιπωρημενο. Εμαθα λοιπον αργοτερα κ διαβασα πως τα BWA οταν εχουν REVO stageI δε θελουν περιφερειακα γιατι εχουν κοψιματα... ΞΑΝΑΛΕΩ ΛΟΙΠΟΝ. ΤΟ REVO ΑΝ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΗΤΑΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΜΑΜΑ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕ ΣΩΣΤΑ. ΜΠΟΡΕΙ! ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΔΟΥΛΕΨΕ. ΟΙ E-TUNERS ΡΥΘΜΙΣΑΝ ΤΟ ΑΜΑΞΙ Κ ΔΟΥΛΕΨΕ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΓΩ ΘΕΩΡΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ. ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ... ΤΑ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΦΙΛΕ ΑΥΤΟ Κ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΑΡΑ Μ'ΕΒΑΛΑΝ Ν'ΑΛΛΑΞΩ ΤΟ ΜΙΣΟ ΑΜΑΞΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ. Σας εκτιμω πολυ ολους αλλα δε δεχομαι να αμφισβητειτε αυτα που γραφω. Δεν εχω ουτε την ορεξη, ουτε το χρονο να διαφημισω κανεναν. Εχω ομως πολυ μανουρα με ολους αυτους που ''προσπαθησαν'' να με κοροιδεψουν κ μου την ειπαν ασχημα (δε θα τους εκθεσω ομως) οταν εφυγα απο το μαγαζι τους. την CARGATE.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.