Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

ναι για το τσι μιλαω... και αλλος ενας φιλος που εβαλε 63.5 μμ εξατμιση εχασε... και αλλο ενα παιδι που εβαλε 60μμ πηρε 8 αλογακια... πιστευω πως για τα αλογα μας ειναι η ιδανικη...

Tι διαμετρο εχει μαμα το TSI ? δηλ με προγραμμα προτινεις 60mm ???

Link to comment
Share on other sites

Καλα τωρα διαβασα το ακυρο...Εβαλες 63.5αρα εξατμιση σε ΜΑΜΑ αμαξι????Τι νοημα ειχε αυτο?Πως περιμενες να παει καλυτερα?Εννοειται οτι θα παει χειροτερα απο οτι με τη μαμα εξατμιση!

Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχάς δεν έχω κανένα κόλλημα με παλιολαμαρίνες, ιδίως όταν αυτές είναι δικές μου. Αν δεις τι χώνω στο group VAG θα καταλάβεις πως ούτε ερωτευμένος παίζει να είμαι με το Golfάκι μου. Η κάθε άποψη είναι σεβαστή. Και η δική μου είναι ξεκάθαρη: Αν είχα να διαλέξω μεταξύ α) ενός ανδρικού μορίου 22 πόντων και β) ενός ανδρικού μορίου 14 πόντων + δώρο ενα penis enlargement kit με τρόμπα και αλοιφές, ε εγώ λοιπόν θα διάλεγα το πρώτο.

Θα σε παρακαλούσα να μην μπερδεύεις την π@υτσα με την βούρτσα.........

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά έλεος, γράψτε κάτι σχετικό.

Λογικά χάνει back pressure με 63,5

¶ρα 60 άρα.

Link to comment
Share on other sites

Σε υπερτροφοδοτούμενα αυτοκίνητα αυτό που θες είναι να σπουλάρεις την τουρμπίνα το συντομότερο δυνατόν για να ανεβάσεις πίεση. ¶ρα τα καυσαέρια πρέπει να έχουν μεγάλη ταχύτητα πριν την τουρμπίνα, γι' αυτό και οι πολλαπλές ή τα χταπόδια είναι συνήθως στενά. Πίσω από την τουρμπίνα όμως θες το λιγότερο δυνατό backpressure. Οι θεωρίες με το overlap κλπ που ισχύουν στα ατμοσφαιρικά απλούστατα δεν έχουν τόση σημασία εδώ γιατί τα πλεονεκτήματα από το νωρίτερο σπουλάρισμα, τη βελτιωμένη απόκριση και τη μεγαλύτερη πίεση είναι περισσότερα. Οπότε ο γενικός κανόνας στα turbo είναι όσο πιο μεγάλη η διάμετρος τόσο καλύτερα. Από ενα σημείο και πέρα πάντως το μόνο που θα κερδίσεις είναι μόνιμη κώφωση, οπότε δεν έχει νόημα να πας πέρα από μια συγκεκριμένη διάμετρο εκτός κι αν αλλάξεις turbo. Για το δικό σας λοιπόν και για τα άλογα που θέλετε να βγάλετε (200) η 63.5 είναι καλύτερη από την 60άρα. Όχι η οποιαδήποτε 63.5 αλλά μια καλή 63.5. Η μηχανική των ρευστών ισχύει κι εδώ οπότε στενέματα, λαιμοί, κούρμπες, μεγάλα καζάνια κλπ κάνουν κακό.

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Σε υπερτροφοδοτούμενα αυτοκίνητα αυτό που θες είναι να σπουλάρεις την τουρμπίνα το συντομότερο δυνατόν για να ανεβάσεις πίεση. ¶ρα τα καυσαέρια πρέπει να έχουν μεγάλη ταχύτητα πριν την τουρμπίνα, γι' αυτό και οι πολλαπλές ή τα χταπόδια είναι συνήθως στενά. Πίσω από την τουρμπίνα όμως θες το λιγότερο δυνατό backpressure. Οι θεωρίες με το overlap κλπ που ισχύουν στα ατμοσφαιρικά απλούστατα δεν έχουν τόση σημασία εδώ γιατί τα πλεονεκτήματα από το νωρίτερο σπουλάρισμα, τη βελτιωμένη απόκριση και τη μεγαλύτερη πίεση είναι περισσότερα. Οπότε ο γενικός κανόνας στα turbo είναι όσο πιο μεγάλη η διάμετρος τόσο καλύτερα. Από ενα σημείο και πέρα πάντως το μόνο που θα κερδίσεις είναι μόνιμη κόφωση, οπότε δεν έχει νόημα να πας πέρα από μια συγκεκριμένη διάμετρο εκτός κι αν αλλάξεις turbo. Για το δικό σας λοιπόν και για τα άλογα που θέλετε να βγάλετε (200) η 63.5 είναι καλύτερη από την 60άρα. Όχι η οποιαδήποτε 63.5 αλλά μια καλή 63.5. Η μηχανική των ρευστών ισχύει κι εδώ οπότε στενέματα, λαιμοί, κούρμπες, μεγάλα καζάνια κλπ κάνουν κακό.

++1.

Αυτο ειναι απαντηση........

Link to comment
Share on other sites

Σε υπερτροφοδοτούμενα αυτοκίνητα αυτό που θες είναι να σπουλάρεις την τουρμπίνα το συντομότερο δυνατόν για να ανεβάσεις πίεση. ¶ρα τα καυσαέρια πρέπει να έχουν μεγάλη ταχύτητα πριν την τουρμπίνα, γι' αυτό και οι πολλαπλές ή τα χταπόδια είναι συνήθως στενά. Πίσω από την τουρμπίνα όμως θες το λιγότερο δυνατό backpressure. Οι θεωρίες με το overlap κλπ που ισχύουν στα ατμοσφαιρικά απλούστατα δεν έχουν τόση σημασία εδώ γιατί τα πλεονεκτήματα από το νωρίτερο σπουλάρισμα, τη βελτιωμένη απόκριση και τη μεγαλύτερη πίεση είναι περισσότερα. Οπότε ο γενικός κανόνας στα turbo είναι όσο πιο μεγάλη η διάμετρος τόσο καλύτερα. Από ενα σημείο και πέρα πάντως το μόνο που θα κερδίσεις είναι μόνιμη κόφωση, οπότε δεν έχει νόημα να πας πέρα από μια συγκεκριμένη διάμετρο εκτός κι αν αλλάξεις turbo. Για το δικό σας λοιπόν και για τα άλογα που θέλετε να βγάλετε (200) η 63.5 είναι καλύτερη από την 60άρα. Όχι η οποιαδήποτε 63.5 αλλά μια καλή 63.5. Η μηχανική των ρευστών ισχύει κι εδώ οπότε στενέματα, λαιμοί, κούρμπες, μεγάλα καζάνια κλπ κάνουν κακό.

Μπράβο ρε σύ ¶ρη.Σε χαίρομαι.Εύγε. worthy.gifworthy.gif

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο ρε σύ ¶ρη.Σε χαίρομαι.Εύγε. worthy.gifworthy.gif

και εγω θα συμφωνησω μαζι σου αλλα ελα που υπαρχουνε δυναμομετρησεις που εβγαλαν αντιθετα αποτελεσματα και με βαση αυτων λεω οτι ειναι καλυτερη μια 60αρα. εγω με 60αρα εβγαλα περισσοτερα αλογα απο αλλον με 63.5 και με τα ιδια περιφερειακα και περισσοτερα και απο αλλον με 63.5 του gti μαμα! η μονη διαφορα με τους 2 ειναι οτι εγω εχω και το ιντερκουλερ του s3 αλλα δεν νομιζω ενα ιντερκουλερ να μας κανει διαφορα 12 αλογων...

Link to comment
Share on other sites

To μονο σιγουρο ειναι οτι οποιος μας διαβαζει πιο πολυ μπερδευεται παρα πληροφορηται... tongue.gif

Υπαρχει κατι εδω μεσα που να συμφωνουμε...??? :D

Link to comment
Share on other sites

και εγω θα συμφωνησω μαζι σου αλλα ελα που υπαρχουνε δυναμομετρησεις που εβγαλαν αντιθετα αποτελεσματα και με βαση αυτων λεω οτι ειναι καλυτερη μια 60αρα. εγω με 60αρα εβγαλα περισσοτερα αλογα απο αλλον με 63.5 και με τα ιδια περιφερειακα και περισσοτερα και απο αλλον με 63.5 του gti μαμα! η μονη διαφορα με τους 2 ειναι οτι εγω εχω και το ιντερκουλερ του s3 αλλα δεν νομιζω ενα ιντερκουλερ να μας κανει διαφορα 12 αλογων...

Θα δείξει σύντομα φίλε!

Πάντως θα με συνέφερε καλύτερα να πάρω 60άρα γιατί θα μου έβγαινε και πιο φτηνή.

Σήμερα που το ξαναβάλαμε στο δυναμόμετρο, η αλήθεια είναι οτι έχει χάσει 2-3 άλογα και η ροπή είναι η ίδια σχεδόν.

Μια άλλη διαφορά είναι πως μου κατέβασε την μέγιστη ιπποδύναμη σε χαμηλώτερες στροφές, περίπου 700σαλ (μη πώ παραπάνω στροφές) απ'ότι είχα πρίν!

Η εξάτμιση όμως δεν έχει καμία σχέση με τις aftermarket της αγοράς....είναι απλά άλλαντάλλον...

...δε βάζω φωτό για να μη μου κλέψετε την πατέντα!!!!!!!!! :D:wub:

Link to comment
Share on other sites

και εγω θα συμφωνησω μαζι σου αλλα ελα που υπαρχουνε δυναμομετρησεις που εβγαλαν αντιθετα αποτελεσματα και με βαση αυτων λεω οτι ειναι καλυτερη μια 60αρα. εγω με 60αρα εβγαλα περισσοτερα αλογα απο αλλον με 63.5 και με τα ιδια περιφερειακα και περισσοτερα και απο αλλον με 63.5 του gti μαμα! η μονη διαφορα με τους 2 ειναι οτι εγω εχω και το ιντερκουλερ του s3 αλλα δεν νομιζω ενα ιντερκουλερ να μας κανει διαφορα 12 αλογων...

Θερμοκρασίες μέτρησες στην 60άρα και την 63άρα; Δες τι φθορά μπορεί να σου προκαλέσει από μερικούς βαθμούς διαφορά στην πιο μικρή, και υπολόγισέ το σε κόστος τουρμπινών και πολλαπλών...

Link to comment
Share on other sites

Θερμοκρασίες μέτρησες στην 60άρα και την 63άρα; Δες τι φθορά μπορεί να σου προκαλέσει από μερικούς βαθμούς διαφορά στην πιο μικρή, και υπολόγισέ το σε κόστος τουρμπινών και πολλαπλών...

ολοι οι εξατμισαδες που πηγα μου ειπανε οτι δεν εχει προβλημα η 60αρα και οτι δεν προκειται να προκαλεσει φθορες σε τουρμπινες κλπ κλπ. τωρα αν λενε μουφες αυτο δεν μπορω να το ξερω... ουτως σι αλλως η εξατμιση θα ξανααλαχτει τον χειμωνα αν μπει η K03 του gti πανω... με τις υπαρχουσες καταστασεις η 60αρα δουλευει τελεια (προσωπικη μου γνωμη) μαζι με τα υπολοιπα περιφεριακα. δεν εχω σκοπο να κρατησω το tsi περισσοτερο απο 3 χρονια οποτε δεν νομιζω σε διαστημα 3 χρωνων να μου βγαλει φθορες σε τουρμπινα κλπ κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη ρε παιδες για το off topic αλλα θα γινω λιγο κακος

Παρακολουθω απο την αρχη αυτο το τοπικ και ειναι πραγματι παρα πολυ ενδιαφερον ειδικα για εμας τους κατοχους TSI. Αξιζει ενα μπραβο στα παιδια τα οποια ξεκινησαν την βελτιωση σε αυτον τον κινητηρα που μπαινουν και δινουν μετρησεις, συμπεριφορα και οποιαδηποτε πληροφορια που μας βοηθα εμας τους υπολοιπους να βαλουμε καποια πραγματα στην σειρα

Δυστυχως ομως παρατηρω μια αναιτια ας το πω επιθεση απο κατοχους κυριως GTI V απο τοτε που ειπωθηκε οτι βελτιωμενο TSI τα ριχνει σε μαμα GTI

Αρχισαν να ακουγονται γιατι ρε μεγαλε ριχνεις τοσα λεφτα για βελτιωση και δεν επερνες το διλιτρο και γενικα συγκρισεις που δεν κολανε σε αυτο το τοπικ

Για να μην κουραζω ο καθενας κανει τα λεφτα του οτι γουσταρει και δεν μας πεφτει λογος, δευτερον απο τα 100 GTI που υπαρχουν εδω μεσα, τα 10 μονο δεν ειναι βελτιωμενα ( αυτο παει για το κολοχερο του γιατι εριξες τοσα λεφτα ), τριτον το γιατι διαλεξαμε TSI ειναι καθαρα οικονομικο θεμα ( κοστος , καταναλωση, ασφαλιστρα, σημα )και η αποψη του οτι δεν μου αρεσει το GTI ειναι ψιλο-ακυρη ( Γνωμη του καθενος βεβαια και σεβαστη ), και τεταρτον και τελευταιο , το τοπικ ειναι για την βελτιωση TSI, αν θελετε να βοηθησετε παληκαρια με την εμπειρια σας στην βελτιωση σας ευχαριστουμε πολυ αλλιως τα κουβαδακια σας και σε αλλη παραλια !!!

ΥΓ Και ναι ...... βελτιωμενο TSI κερναει GTI στο χάλαρο ......

Edited by nik gt
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά μην τσακώνεστε, η βελτίωση δεν γίνεται για να έχουμε να λέμε "τα ρίχνω σε GTI" αλλά για να μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε την επιπλέον δύναμη που θα μας δώσει η βελτίωση στον δρόμο (πχ μια δύσκολη προσπέραση).

Αν είναι να βάλεις σκοπό της ζωής σου να κερνάς τσάγια, αναλώνεσαι άδικα γιατί πάντα κάποιος θα βρεθεί με καλύτερο αμάξι από εσένα.

Τώρα για εμάς που θέλουμε κάτι πιο ήπιο, πχ από 140 να πάμε 170 άλογα για να μην καίμε τον άμπακο και απλά να κερδίσουμε δύναμη για ασφαλέστερες προσπεράσεις χωρίς να πειράξουμε άλλα περιφερειακά, προβλέπεται να βγει κάτι ή οι βελτιώσεις μέχρι τώρα προσανατολίζονται για 200άδες αλόγων μόνο;

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά μην τσακώνεστε, η βελτίωση δεν γίνεται για να έχουμε να λέμε "τα ρίχνω σε GTI" αλλά για να μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε την επιπλέον δύναμη που θα μας δώσει η βελτίωση στον δρόμο (πχ μια δύσκολη προσπέραση).

Αν είναι να βάλεις σκοπό της ζωής σου να κερνάς τσάγια, αναλώνεσαι άδικα γιατί πάντα κάποιος θα βρεθεί με καλύτερο αμάξι από εσένα.

Τώρα για εμάς που θέλουμε κάτι πιο ήπιο, πχ από 140 να πάμε 170 άλογα για να μην καίμε τον άμπακο και απλά να κερδίσουμε δύναμη για ασφαλέστερες προσπεράσεις χωρίς να πειράξουμε άλλα περιφερειακά, προβλέπεται να βγει κάτι ή οι βελτιώσεις μέχρι τώρα προσανατολίζονται για 200άδες αλόγων μόνο;

δεν τσακωνεται κανεις φιλε απλα διατυπωνουμε γνωμες. οι επιεθεσεις των μεγαλυτερων αδερφων (gti) ειναι ασκοπες... και δεν πιανουνε τοπο. και επισης για τους βελτιωμενους gtiδες απλα θα αναφερω οτι υπηρχε και gt που τους εραβε...! τεσπα δεν ειναι εκει το θεμα μας... σαφως και το tsi vs gti δεν υφισταται και ουδεποτε θα υπαρχει συγκριση μεταξυ τους. ο λογος που πηγα σε tsi δεν ειναι οικονομικος αλλα καθαρα θεμα εμπειριας γιατι οδηγαω κατι περισσοτερο απο ενα χρονο... αν επιαρνε καποιος μηχανη καινουριος οδηγος θα επερνε r1 η gsxr 1000????? δεν νομιζω... απλα ειμαι πειραχτηρι και μου αρεσε να το αναβαθμισω το αμαξι. στο ενδιαμεσο της κατοχης μου του τσι μου παρουσιαστηκε τρελη ευκαιρια να παρω το κουπρα το λεον το 2 αλλα δεν το πηρα γιατι δεν καταφερα να βρω αγοραστη για το τσι. δεν πειραζει καθε εμποδιο και καλο. το τσι δεν ειναι κοντραμαξο... ουτε το γτι ειναι κοντραμαξο με 1500+ κιλα. ειναι ολοκληρωμενα αυτοκινητα για την κατηγορια τους ανετα γκαζιαρικα και σκυλια. εκει που εχει φθασει η βενζινη για να μπορεις να παρεις γτι πρεπει να παιρνεις και 2000 το μηνα για να το συντηρεις κιολασ + ασφαλειες κλπ κλπ. το ολο θεμα στο τοπικ ειναι για τον κινητηρα που λεγεται TSI ΚΑΙ ΟΧΙ GTI και ειδα και σε πολλα ποστ συγκρισεις με γτι και τσι. σημασια ειναι να ξερει ο καθενας τι εχει στα χερια του και να του αρεσει αυτο που εχει στα χερια και το οδηγει.

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα φιλε!!!

εχεις να μας πεις καποιο νεο για την αναβαθμηση του κινητιρα?

εντυπωσεις??

help us ....

Με αφορμή το παραπάνω πόστ, παρατήρησα το εξής:

Ενώ η digitune δίνει στο site της πρόγραμμα με 170 άλογα, για το 1.4 TSI 140hp ( http://www.digitune.at/chiptuningcar_e.php?id=1581 ) ο έλληνας dealer δίνει πρόγραμμα με 200 άλογα διευκρινίζοντας στο "tuned by" πεδίο ότι πρόκειται για πρόγραμμα της overload και όχι της digitune ( http://www.overload-performance.gr/db/query_byID.php?ID=758 ) όπως συμβαίνει με άλλα μοντέλα ( http://www.overload-performance.gr/site/ne...ew-dbase_search ).

Συνεπώς μάλλον η συγκεκριμένη έκδοση είναι μια ελληνική προσαρμογή, του αρχικού προγράμματος (κάτι σαν αυτό που θα κάνει η cargate με το πρόγραμμα της REVO δηλαδή).

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή το παραπάνω πόστ, παρατήρησα το εξής:

Ενώ η digitune δίνει στο site της πρόγραμμα με 170 άλογα, για το 1.4 TSI 140hp ( http://www.digitune.at/chiptuningcar_e.php?id=1581 ) ο έλληνας dealer δίνει πρόγραμμα με 200 άλογα διευκρινίζοντας στο "tuned by" πεδίο ότι πρόκειται για πρόγραμμα της overload και όχι της digitune ( http://www.overload-performance.gr/db/query_byID.php?ID=758 ) όπως συμβαίνει με άλλα μοντέλα ( http://www.overload-performance.gr/site/ne...ew-dbase_search ).

Συνεπώς μάλλον η συγκεκριμένη έκδοση είναι μια ελληνική προσαρμογή, του αρχικού προγράμματος (κάτι σαν αυτό που θα κάνει η cargate με το πρόγραμμα της REVO δηλαδή).

Λες γι'αυτό να δικαιολογείται και το διάγραμμα που παρουσιάζουν στο δυναμόμετρο τα αυτοκίνητα με πρόγραμμα overload!! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά μην τσακώνεστε, η βελτίωση δεν γίνεται για να έχουμε να λέμε "τα ρίχνω σε GTI" αλλά για να μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε την επιπλέον δύναμη που θα μας δώσει η βελτίωση στον δρόμο (πχ μια δύσκολη προσπέραση).

Αν είναι να βάλεις σκοπό της ζωής σου να κερνάς τσάγια, αναλώνεσαι άδικα γιατί πάντα κάποιος θα βρεθεί με καλύτερο αμάξι από εσένα.

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ :rolleyes: καλο...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, σαν κάτοχος Gti, δεν έχω κανένα πρόβλημα είτε έχετε τα 140, ή τα 170 άλογα και θέλετε να τα πάτε μέχρι και τα 230 άλογα με τη μαμά τουρμπίνα! Δικαίωμά σας. Απλά κι εμείς σαν GTIάδες από την πλευρά μας, ή εγώ τουλάχιστον, με τα 200 μαμά που εσείς θα πρέπει να τα πληρώσετε για να τα φτάσετε και να σας στοιχίζουν βενζίνη, μπορούμε να πηγαίνουμε πολύ πιο άνετα εκτός πόλης σε μεγαλύτερες ταχύτητες, ενώ εσείς μπορείτε να κινείστε τρομερά οικονομικά εντός πόλης σε σχέση με μας... Γιατί δεν πιστεύω να είδατε ποτέ εντός, κατανάλωση που να λέει 16 λίτρα στα 100χλμ, ΕΝΤΟΣ πόλης! Οπως κι εμείς στα 150 με 6η, συνήθως δε βλέπουμε πάνω από τα 6.5 λίτρα...

Το κάθε αμάξι έχει τη φιλοσοφία και το σκοπό του, και ο καθένας ανάλογα με την τσέπη και την τρέλα του, κάνει την επιλογή του!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, σαν κάτοχος Gti, δεν έχω κανένα πρόβλημα είτε έχετε τα 140, ή τα 170 άλογα και θέλετε να τα πάτε μέχρι και τα 230 άλογα με τη μαμά τουρμπίνα! Δικαίωμά σας. Απλά κι εμείς σαν GTIάδες από την πλευρά μας, ή εγώ τουλάχιστον, με τα 200 μαμά που εσείς θα πρέπει να τα πληρώσετε για να τα φτάσετε και να σας στοιχίζουν βενζίνη, μπορούμε να πηγαίνουμε πολύ πιο άνετα εκτός πόλης σε μεγαλύτερες ταχύτητες, ενώ εσείς μπορείτε να κινείστε τρομερά οικονομικά εντός πόλης σε σχέση με μας... Γιατί δεν πιστεύω να είδατε ποτέ εντός, κατανάλωση που να λέει 16 λίτρα στα 100χλμ, ΕΝΤΟΣ πόλης! Οπως κι εμείς στα 150 με 6η, συνήθως δε βλέπουμε πάνω από τα 6.5 λίτρα...

Το κάθε αμάξι έχει τη φιλοσοφία και το σκοπό του, και ο καθένας ανάλογα με την τσέπη και την τρέλα του, κάνει την επιλογή του!

ΣΩΣΤΟΤΑΤΟΣ +100000000000000000000000

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω και εγω απολυτα..

Να ρωτησω η μαμα Gti εξατμιση ειναι 60 η 63.5?

Αλλαξα μεσαιο και τελικο απο Gti στο Tsi μου, εκανα καλα?

οχι και τοσο γιατι και το μεσεο καζανακι και το τελικο καζανακι του gti ειναι αρκετα φραγμενα...!

μια ελευθερη θα ηταν ποιο καλη επιλογη και ισως φθηνοτερη

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα φιλε!!!

εχεις να μας πεις καποιο νεο για την αναβαθμηση του κινητιρα?

εντυπωσεις??

help us ....

'Εχουν περάσει 3-4 μηνες από τότε και μπορώ να πω ότι όλα καλά είμαι αρκετά ευχαριστημένος, απλά έχω προσθέσει και εξάτμιση από downpipe εως τελικό και κανένα πρόβλημα δεν έχω. Σήμερα πρωί πρωί πηγαίνοντας δουλειά κέρασα κιόλας ένα rx-8 με τα 230 άλογα(θα πείτε μερικοί που το ξέρω εγω αφου εμφανισιακα είναι ιδια απλά μου το είπε ο οδηγός του) αρκετά έυκολα. Τώρα να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω πως θα πήγαινε το αυτοκίνητο με χαρτογράφηση κάποιας άλλης εταιρείας και αν αυτή που έβαλα εγώ είναι η καλύτερη ή χειρότερη. Μακάρι να ύπηρχε η δυνατότητα για μια εβδομάδα να δοκιμάζεις δωρεάν την χαρτογράφηση μιας εταιρείας πρίν τιν βάλεις μόνιμα πάνω στο αυτοκίνητο ώστε να είχαμε μια ολοκληρομένη άποψη ποιό είναι το καλύτερο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.