Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

μακρυά και αγαπημένη απο το ολυμπιακό χωριό

+1

Καλύτερα, κάπου πιο μακρια..

Β(?*&α

Μ*&^η

Link to comment
Share on other sites

Billy, εβαλα και εγω προγραμμα απο E-TUNERS (να ναι καλα τα παιδια). Μιλαμε το GOLFακι (GTSPORT TSI) "γαζωνει". Εκπληκτικη δουλεια εχουν κανει τα παιδια. Εβαλα με OPEL ASTRA 1.6Τ με προγμαμμα απο OVERLOAD και δεν πιστευαν στα ματια τους ποσο δυνατο εχει γινει (μαμά ολα τα υπολοιπα). Σε 3 ανοιγματα τα 2 ημουν μπροστα. Τελειο.....

Το Astra βγαζει 31 κιλα και 210 PS.

Βασικα το ανοιγμα απο 1ες που αναφερεις για 2 στα 3 που ησουν μπροστα ,ηταν για τον πο@@σο διοτι μπροστα μου ειχα μια νταλικα και πριν προλαβουμε να κουμπωσουμε τριτες κοψαμε!!Η ουσια ειναι οτι στις ψηλες στροφες το TSI ξυριζε.Καμια σχεση με πριν.Χαμηλα ομως απο δευτερες ειδες οτι σου λειπει ροπη.Το Astra εκει υπερεχει με διαφορα.Παντως τωρα εχεις τη δυναμη να κοντραρεις "καλα" γκαζια.Με το REVO θα κριθει στις αλλαγες η μαχη!Κανονιστε το και θαρθω και γω!

Link to comment
Share on other sites

Ωχ βγηκαν τα μαχαιρια knife.gifknife.gif

Στην Β..... καλα ειναι εκτος πεμτ-παρ-σαββ και παντα μετα τις 12 που καθαριζει ο δρομος

Link to comment
Share on other sites

Βασικα το ανοιγμα απο 1ες που αναφερεις για 2 στα 3 που ησουν μπροστα ,ηταν για τον πο@@σο διοτι μπροστα μου ειχα μια νταλικα και πριν προλαβουμε να κουμπωσουμε τριτες κοψαμε!!Η ουσια ειναι οτι στις ψηλες στροφες το TSI ξυριζε.Καμια σχεση με πριν.Χαμηλα ομως απο δευτερες ειδες οτι σου λειπει ροπη.Το Astra εκει υπερεχει με διαφορα.Παντως τωρα εχεις τη δυναμη να κοντραρεις "καλα" γκαζια.Με το REVO θα κριθει στις αλλαγες η μαχη!Κανονιστε το και θαρθω και γω!

τόσο καιρό χτύζω μια εικώνα για τα astra εδώ μέσα ήρθες και μου την χάλασες tongue.giftongue.giftongue.gif

Πλάκα κάνω ε.

Link to comment
Share on other sites

τόσο καιρό χτύζω μια εικώνα για τα astra εδώ μέσα ήρθες και μου την χάλασες tongue.giftongue.giftongue.gif

Πλάκα κάνω ε.

Μη σε νοιαζει θα στον φτιαξω μαγκα σε λιγο καιρο με νεο intercooler που θα τον παιζω και στα πολλα χιλιομετρα!! new_killother.gif

Link to comment
Share on other sites

Αν ειναι να κανονισετε κατι σχετικα με τις μετρησεις καλο θα ηταν να γινει η συνενοηση για το μερος μεσω πμ και οχι δημοσιως στο φορουμ για ευνοητους λογους :thumbsup:

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Αν ειναι να κανονισετε κατι σχετικα με τις μετρησεις καλο θα ηταν να γινει η συνενοηση για το μερος μεσω πμ και οχι δημοσιως στο φορουμ για ευνοητους λογους :thumbsup:

Εννοείται....

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι να γίνει κάτι συγκριτικά όχι να κερδίσεις.

Μια παρουσίαση ας πούμε.

0-100

0-200

80-140

60-160

Μια ιδέα έδωσα. Θα είναι πιο ολοκληρωμένη. Anyway τα αυτοκίνητα δικά σας είναι..

Ενταξει ειπαμε να τα δοκιμασουμε να δουμε διαφορες.. Δε θα κανουμε και μετρησεις ...

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει ειπαμε να τα δοκιμασουμε να δουμε διαφορες.. Δε θα κανουμε και μετρησεις ...

Ο καλύτερος τρόπος να δούμε όλοι διαφορές είναι με τα χρονόμετρα στο αυτοκίνητο και ό,τι εργαλεία καταγραφής έχουμε διαθέσιμα.

Αν μη τι άλλο, οι πληροφορίες αυτές μας παρέχουν πολύτιμο feedback για να επιβεβαιώσουμε ότι όλα πηγαίνουν καλά.

Ακόμη και να μην πηγαίνουν όλα καλά με μια ρύθμιση, πρέπει να το γνωρίζουν τόσο οι κάτοχοι όσο και οι ρυθμιστές για να μπορέσουν να το διορθώσουν.

Χρησιμοποιώντας για παράδειγμα vbox, μπορείς να καταλάβεις αμέσως αν ένα αυτοκίνητο είναι γρηγορότερο σε ρεπρίζ ή σε 0-100 από το άλλο.

Εφόσον οι μετρήσεις γίνονται την ίδια ώρα, στο ίδιο μέρος και με τα ίδια κιλά.

Κάνοντας κόντρες δεν πρόκειται ποτέ να βγει κανένα χρήσιμο αποτέλεσμα γιατί οι διαφορές δεν μπορούν να ποσοτικοποιηθούν.

Γιατί εμπλέκεται ο οδηγός, οι αλλαγές, το ξεκίνημα από στάση και ένα σωρό άλλοι παράγοντες που ειλικρινά δεν πρέπει να με ενδιαφέρουν όταν προσπαθώ να αξιολογήσω τη δουλειά μου σε ένα αυτοκίνητο.

Ενώ αν κάνετε πατήματα (ο καθένας μόνος του) ρεπρίζ 60-160 τότε θα μπορούμε να καταλάβουμε πόσα δευτερόλεπτα είναι μπροστά και ποιός, με μοναδικό υπαίτιο το αυτοκίνητο για τα αποτελέσματα.

Από την άλλη πλευρά, είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν θα απολαύσετε εξίσου τις δοκιμές με τα κανονικά πατήματα...

Link to comment
Share on other sites

ε δεν ερχεσε και εσυ μαζι να φερεις και το εργαλειο για τις δοκιμες

Βεβαια μετα χανεται η αντικειμενικοτητα

Link to comment
Share on other sites

Ο καλύτερος τρόπος να δούμε όλοι διαφορές είναι με τα χρονόμετρα στο αυτοκίνητο και ό,τι εργαλεία καταγραφής έχουμε διαθέσιμα.

Αν μη τι άλλο, οι πληροφορίες αυτές μας παρέχουν πολύτιμο feedback για να επιβεβαιώσουμε ότι όλα πηγαίνουν καλά.

Ακόμη και να μην πηγαίνουν όλα καλά με μια ρύθμιση, πρέπει να το γνωρίζουν τόσο οι κάτοχοι όσο και οι ρυθμιστές για να μπορέσουν να το διορθώσουν.

Χρησιμοποιώντας για παράδειγμα vbox, μπορείς να καταλάβεις αμέσως αν ένα αυτοκίνητο είναι γρηγορότερο σε ρεπρίζ ή σε 0-100 από το άλλο.

Εφόσον οι μετρήσεις γίνονται την ίδια ώρα, στο ίδιο μέρος και με τα ίδια κιλά.

Κάνοντας κόντρες δεν πρόκειται ποτέ να βγει κανένα χρήσιμο αποτέλεσμα γιατί οι διαφορές δεν μπορούν να ποσοτικοποιηθούν.

Γιατί εμπλέκεται ο οδηγός, οι αλλαγές, το ξεκίνημα από στάση και ένα σωρό άλλοι παράγοντες που ειλικρινά δεν πρέπει να με ενδιαφέρουν όταν προσπαθώ να αξιολογήσω τη δουλειά μου σε ένα αυτοκίνητο.

Ενώ αν κάνετε πατήματα (ο καθένας μόνος του) ρεπρίζ 60-160 τότε θα μπορούμε να καταλάβουμε πόσα δευτερόλεπτα είναι μπροστά και ποιός, με μοναδικό υπαίτιο το αυτοκίνητο για τα αποτελέσματα.

Από την άλλη πλευρά, είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν θα απολαύσετε εξίσου τις δοκιμές με τα κανονικά πατήματα...

Στέλιο, ο μονος λογος που με οδηγει σε αυτην την "αυτοσχεδια" μετρηση είναι η περιεργια (και σιγουρα δεν μπορεις να βγαλεις σαφη συμπερασματα).

Και με τον φιλο μου τον ALEX με το ASTRA 1.6T, που καναμε 2-3 πατηματα σε μια περιπτωση μου εριξε 3+ καροτσες....

Μην τρελαθουμε, πριν μια εβδομαδα ημουν με 150 PS και σιμερα θα κοιταω αν ειμαι 203 η 199 ή 205.... Το αυτοκινητο ειναι πυραυλος, ειμαι πολυ ικανοποιημενος....απλα να δουμε σε χαβαλε επιπεδο τι "ψαρια" πιασαμε αν και νομιζω οτι εχω ενα πολυ καλο αποτελεσμα....να μου φυγει και η απορια βρε αδελφε γιατι ημουν αναμεσα στο προγραμμα της REVO και E-TUNERS......

Edited by JOVANNI
Link to comment
Share on other sites

Ο καλύτερος τρόπος να δούμε όλοι διαφορές είναι με τα χρονόμετρα στο αυτοκίνητο και ό,τι εργαλεία καταγραφής έχουμε διαθέσιμα.

Αν μη τι άλλο, οι πληροφορίες αυτές μας παρέχουν πολύτιμο feedback για να επιβεβαιώσουμε ότι όλα πηγαίνουν καλά.

Ακόμη και να μην πηγαίνουν όλα καλά με μια ρύθμιση, πρέπει να το γνωρίζουν τόσο οι κάτοχοι όσο και οι ρυθμιστές για να μπορέσουν να το διορθώσουν.

Χρησιμοποιώντας για παράδειγμα vbox, μπορείς να καταλάβεις αμέσως αν ένα αυτοκίνητο είναι γρηγορότερο σε ρεπρίζ ή σε 0-100 από το άλλο.

Εφόσον οι μετρήσεις γίνονται την ίδια ώρα, στο ίδιο μέρος και με τα ίδια κιλά.

Κάνοντας κόντρες δεν πρόκειται ποτέ να βγει κανένα χρήσιμο αποτέλεσμα γιατί οι διαφορές δεν μπορούν να ποσοτικοποιηθούν.

Γιατί εμπλέκεται ο οδηγός, οι αλλαγές, το ξεκίνημα από στάση και ένα σωρό άλλοι παράγοντες που ειλικρινά δεν πρέπει να με ενδιαφέρουν όταν προσπαθώ να αξιολογήσω τη δουλειά μου σε ένα αυτοκίνητο.

Ενώ αν κάνετε πατήματα (ο καθένας μόνος του) ρεπρίζ 60-160 τότε θα μπορούμε να καταλάβουμε πόσα δευτερόλεπτα είναι μπροστά και ποιός, με μοναδικό υπαίτιο το αυτοκίνητο για τα αποτελέσματα.

Από την άλλη πλευρά, είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν θα απολαύσετε εξίσου τις δοκιμές με τα κανονικά πατήματα...

+1

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Για ακόμα πιο αξιόπιστα αποτελέσματα πρέπει να επιλέξετε εναν οδηγό κοινής αποδοχής που να κατέχει το άθλημα και αυτός να οδηγήσει όλα τα αυτοκίνητα με τα μετρητικά μηχανήματα.

Μόνο έτσι θα φτάσετε σε ασφαλή αποτελέσματα.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια μια δοκιμη ειπαμε να κανουμε σε λιγο θα νοικιασουμε και πιστα :D:D

Ανοιγουμε 2 φορες απο σταση (δυο για να επαληθευσουμε την πρωτη :D ) Μετα το τσαι που κερασα στο ΤΤ ειμαι πολυ αισιοδοξος :D:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, ματαιοπονείτε είναι η γνώμη μου. Η μόνη πιθανότητα για εξαγωγή συγκριτικών αξιόπιστων συμπερασμάτων, χωρίς χρήση οργάνων, είναι το πάτημα εν κινήσει με μία μόνον σχέση (ή 3η ή 4η ή 5η χωρίς καμία αλλαγή) σε καλό οδόστρωμα.

Π.χ. 3η στο σαζμάν, 30χλμ, αυτοκίνητα δίπλα-δίπλα, πάτημα τέρμα γκάζι στο τρίτο κορνάρισμα - με τους οδηγούς να κοιτιούνται μεταξύ δεύτερου και τρίτου κορναρίσματος, και επιτάχυνση μέχρι κόφτη. Καλό είναι η ίδια διαδικασία να επαναληφθεί τουλάχιστον 2 φορές με τον ένα οδηγό να δίνει το σύνθημα και άλλες 2 με τον άλλο.

Αλλιώς δεν θα βγάλετε άκρη ...

Link to comment
Share on other sites

Παρακολουθώ τα post και βλέπω ότι είναι πολύ δύσκολο (έτσι κατάλαβα και συγνώμη αν κάνω λάθος) να βγουν αποτελέσματα για την παραπάνω ισχύ που προσφέρουν αυτά τα προγράμματα αναβάθμισης και ερωτώ αν είναι τόσο δυσδιάκριτη η διαφορά τότε για ποιο λόγο να κάνει κάποιος αναβάθμιση??

.

.

Link to comment
Share on other sites

Παρακολουθώ τα post και βλέπω ότι είναι πολύ δύσκολο (έτσι κατάλαβα και συγνώμη αν κάνω λάθος) να βγουν αποτελέσματα για την παραπάνω ισχύ που προσφέρουν αυτά τα προγράμματα αναβάθμισης και ερωτώ αν είναι τόσο δυσδιάκριτη η διαφορά τότε για ποιο λόγο να κάνει κάποιος αναβάθμιση??

.......η διαφορά είναι απλά χαοτική....

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια μια δοκιμη ειπαμε να κανουμε σε λιγο θα νοικιασουμε και πιστα :lol::lol:

Ανοιγουμε 2 φορες απο σταση (δυο για να επαληθευσουμε την πρωτη :o ) Μετα το τσαι που κερασα στο ΤΤ ειμαι πολυ αισιοδοξος ;):o

απο στάση δεν θα βγουν όμως συμπεράσματα για το ποιό είναι το δυνατό αμάξι αλλα για το ποιός το κατέχει καλύτερα.για να δεις το ποιο δυνατό αμάξι πατάς πάντα απο ρολ.

Επίσης το ΤΤ ήταν -20 άλογα bill και μπορεί και λίγο ποιο βαρύ tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

απο στάση δεν θα βγουν όμως συμπεράσματα για το ποιό είναι το δυνατό αμάξι αλλα για το ποιός το κατέχει καλύτερα.για να δεις το ποιο δυνατό αμάξι πατάς πάντα απο ρολ.

Επίσης το ΤΤ ήταν -20 άλογα bill και μπορεί και λίγο ποιο βαρύ tongue.gif

Ειμαι αισιοδοξος οχι γιατι απλα τον περασα αλλα επειδη η διαφορα ηταν μεγαλη ηταν τουλαχιστον 4 αμαξια και απο σταση αλλα και απο 2ρες.. Του ανοιγα και σχετικα γρηγορα (ΥΓ: Το ΤΤ ειναι πιο βαρυ απο το Golf)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, ματαιοπονείτε είναι η γνώμη μου. Η μόνη πιθανότητα για εξαγωγή συγκριτικών αξιόπιστων συμπερασμάτων, χωρίς χρήση οργάνων, είναι το πάτημα εν κινήσει με μία μόνον σχέση (ή 3η ή 4η ή 5η χωρίς καμία αλλαγή) σε καλό οδόστρωμα.

Π.χ. 3η στο σαζμάν, 30χλμ, αυτοκίνητα δίπλα-δίπλα, πάτημα τέρμα γκάζι στο τρίτο κορνάρισμα - με τους οδηγούς να κοιτιούνται μεταξύ δεύτερου και τρίτου κορναρίσματος, και επιτάχυνση μέχρι κόφτη. Καλό είναι η ίδια διαδικασία να επαναληφθεί τουλάχιστον 2 φορές με τον ένα οδηγό να δίνει το σύνθημα και άλλες 2 με τον άλλο.

Αλλιώς δεν θα βγάλετε άκρη ...

Και μετα να παρουμε τους κινητηρες στα χερια ;):o Ρε παιδια σιγα μη κανουμε και αναλυτικο πινακα μετα ... ενα δυο πατηματα θα κανουμε και τα αποτελεσματα θα βγουνε...

Link to comment
Share on other sites

Και μετα να παρουμε τους κινητηρες στα χερια :o:o Ρε παιδια σιγα μη κανουμε και αναλυτικο πινακα μετα ... ενα δυο πατηματα θα κανουμε και τα αποτελεσματα θα βγουνε...

Δεν σπάει, μην ανησυχείς ;) Αφού θα μπείτε που θα μπείτε στο μπελά, κάντε το με τρόπο που να έχει νόημα. Στα πρόχειρα πατήματα από στάση είναι τόσες οι παράμετρες που παρεμβαίνουν στο τελικό αποτέλεσμα που τελικά δεν υπάρχει νόημα ...

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μην το αναγαγουμε σε επιστημη το θεμα γιατι ετσι ολα τα πατηματα μπορουν ευκολα να ακυρωνονται..

Ας αφησουμε να γινει οπως γινει αφου υπαρχει φιλικη προθεση.

Δεν κρινεται και τιποτα, απλα μονο μια σχετικη περιεργεια.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μην το αναγαγουμε σε επιστημη το θεμα γιατι ετσι ολα τα πατηματα μπορουν ευκολα να ακυρωνονται..

Ας αφησουμε να γινει οπως γινει αφου υπαρχει φιλικη προθεση.

Δεν κρινεται και τιποτα, απλα μονο μια σχετικη περιεργεια.

Σύμφωνοι, όμως γιατί να μην κάνουν ένα βήμα περισσότερο τα παιδιά. Δεν διαχωρίζω όσους έχουν δικό μας πρόγραμμα ή όχι.

Αφού μπαίνουν στον κόπο να κάνουν συγκρίσεις, γιατί να μην γίνονται τεκμηριωμένα με τεχνικό τρόπο;

Έτσι εκτός από το να πατάνε τα αυτοκίνητά τους σε ανοίγματα, μπορούν να επωφεληθούν από το feedback που θα μας δώσουν για να τα κάνουμε ακόμη καλύτερα (και να μπορούν να τα πατούν ακόμη περισσότερο)!

Μακάρι να υπήρχε πίστα που να μπορούσαν να γίνουν τέτοιου είδους δοκιμές. Αλλά αυτό είναι μια ακόμη μεγαλύτερη συζήτηση.

Προς το παρόν όλα γίνονται στους 5 δρόμους και όποιον πάρει ο χάρος.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνοι, όμως γιατί να μην κάνουν ένα βήμα περισσότερο τα παιδιά. Δεν διαχωρίζω όσους έχουν δικό μας πρόγραμμα ή όχι.

Αφού μπαίνουν στον κόπο να κάνουν συγκρίσεις, γιατί να μην γίνονται τεκμηριωμένα με τεχνικό τρόπο;

Έτσι εκτός από το να πατάνε τα αυτοκίνητά τους σε ανοίγματα, μπορούν να επωφεληθούν από το feedback που θα μας δώσουν για να τα κάνουμε ακόμη καλύτερα (και να μπορούν να τα πατούν ακόμη περισσότερο)!

Μακάρι να υπήρχε πίστα που να μπορούσαν να γίνουν τέτοιου είδους δοκιμές. Αλλά αυτό είναι μια ακόμη μεγαλύτερη συζήτηση.

Προς το παρόν όλα γίνονται στους 5 δρόμους και όποιον πάρει ο χάρος.

Αυτο που ειπες Στελιο ειναι το πιο σημαντικο απο ολα. Να μπορει ο εκαστοτε custom Tuner να παρακολουθει (οσο ειναι εφικτο), να λαμβανει πληροφοριες και να μπορει να βελτιωνει το κωδικα προς το καλυτερο (και απο αποψη αξιοπιστιας στην λειτουργια του κινητηρα).

Οσο για το πατημα που θα κανουμε με τον Bill, θα ειναι καθαρα σε χαβαλε κατασταση και δεν θελουμε να "λιωσουμε" κινητηρες και πλαισιο για τα τυχον συμπερασματα....

Ισως την επομενη φορα , αφου το οργανωσουμε με τα απαραιτητα....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.