Christian7 Posted June 21, 2015 Report Posted June 21, 2015 Καλησπερα! Ψάχνω να βρω μια λυση στο να βάλω ελατήρια χαμήλωματος η σε coil over αλλα δεν θελω να κοπανάει ζάντες δεν αλλάζω με τιποτα γτ μου αρέσουν οι 17αρες (Madrid)! Αν ξερεις κάποιος και μπορει να βοηθήσει επι του θέματος! Ευχαριστω! Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
DubbeR_ChRoniS Posted June 21, 2015 Report Posted June 21, 2015 (edited) τι μπατζετ διαθετεις?(οντως πολυ ομορφες οι ζαντες) Edited June 21, 2015 by dubbeR_xronis 1 Quote
πανος-1.8τ. Posted June 21, 2015 Report Posted June 21, 2015 μη το πειραζεις φιλε καινουριο αμαξι κ χαλας το σετ απ....μιλω απο πειρα δουλεψε το μαμα να το χαρεις κ αργοτερα κ αποφασιζεις αναλογα τι δια8ετεις ..κ βαζεις οτι θες.αλλα γνωμη μου μονο ελατηρια για να μη χασεις τη αισθηση της ανεσης των αμορτισερ..κ κατι αλλο οι δρομοι μας δεν ειναι για χαμηλωματα κ coilovers.. σε μιλα ατομο που εχει πειραματιστει σε τετοια θεματα κ εχω ριξει λεφτα ....!!απο κ κει περα εσυ αποφασιζεις !κ η πιο καλη λυση για να μη κοπανα ειναι να βαλεις ελατηρια πο gti η r20 που ειναι πιο σφιχτα μαμα δλδ η πας σε εμποριου ελατηρια.αμορτισερ μη αλλαζεις 8α το μετανοιωσεις πικρα. 1 Quote
Christian7 Posted June 22, 2015 Author Report Posted June 22, 2015 μη το πειραζεις φιλε καινουριο αμαξι κ χαλας το σετ απ....μιλω απο πειρα δουλεψε το μαμα να το χαρεις κ αργοτερα κ αποφασιζεις αναλογα τι δια8ετεις ..κ βαζεις οτι θες.αλλα γνωμη μου μονο ελατηρια για να μη χασεις τη αισθηση της ανεσης των αμορτισερ..κ κατι αλλο οι δρομοι μας δεν ειναι για χαμηλωματα κ coilovers.. σε μιλα ατομο που εχει πειραματιστει σε τετοια θεματα κ εχω ριξει λεφτα ....!!απο κ κει περα εσυ αποφασιζεις !κ η πιο καλη λυση για να μη κοπανα ειναι να βαλεις ελατηρια πο gti η r20 που ειναι πιο σφιχτα μαμα δλδ η πας σε εμποριου ελατηρια.αμορτισερ μη αλλαζεις 8α το μετανοιωσεις πικρα.Η αληθεια ειναι οτι δεν θελω να παω ουτε εγω σε coil over! Θα βάλω ελατήρια μόνο κάπου στους 3 πόντους πιστεύω ειναι παρα πολυ καλα...Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote
πανος-1.8τ. Posted June 22, 2015 Report Posted June 22, 2015 ρωτα αντιπροσωπεια ποσο εχουν τα μαμα τα σφιχτα πριν πας στου εμποριου...! Quote
Christian7 Posted June 22, 2015 Author Report Posted June 22, 2015 ρωτα αντιπροσωπεια ποσο εχουν τα μαμα τα σφιχτα πριν πας στου εμποριου...!Κοιτα εγω έλεγα να βάλω του golf R τωρα δεν ξερω κατα ποσο θα κάνουν! Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote
Theo_P Posted July 17, 2015 Report Posted July 17, 2015 Εγώ θα σου πρότεινα καταρχήν αυτό που προτείνει ο Πάνος (δούλεψε τα για κάποιο καιρό). Τώρα αν βιάζεσαι, αν έχεις μικρό κινητήρα (1.4-1.6) σίγουρα μην πας σε OEM ελατήρια GTI ή R γιατί τα μπροστινά δεν είναι για το βάρος τέτοιων κινητήρων. Αντί για χαμήλωμα, θα κάθονται ίσως και πιο ψηλά! Δεν γράφεις τι αμάξι έχεις. Αν έχεις κάποιο TSI 1.4 δες ελατήρια από Rline εκδόσεις (μην περιμένεις πολύ χαμήλωμα όμως -κατά την προσωπική μου γνώμη, δεν το χρειάζεσαι κιόλας για 17άρες). Δεν πιστεύω όμως ότι αξίζουν την υψηλή τιμή (καινούργια από αντιπροσωπία). Επίσης θα ήθελα να σου πω ότι για να έχεις ιδανική λειτουργία, θα χρειαστείς και άλλα αμορτισέρ ακόμα και αν κατέβεις 1,5cm (RLine vs TSI). Αν θες κάτι πιο χαμηλό και δεν σου αρέσουν τα aftermarket μπορείς να δεις Volkswagen Racing, ή DriverGear, προσοχή και πάλι ειδικά για το βάρος του κινητήρα σου. Λένε ότι τα συγκεκριμένα δεν χρειάζονται άλλα αμορτισέρ (εγώ δεν το πιστεύω) και δεν είμαι σίγουρος ότι διαφέρουν σημαντικά από άλλους aftermarket κατασκευαστές (Eibach, HR κτλ.), πέρα από τη τιμή ίσως. Αν δεν θες κοπάνημα και έχεις υψηλό budget, πιστεύω πρέπει να πας σε καλά coilovers. Κ εκεί όμως θέλει πολύ προσοχή ποιά σου ταιριάζουν (όχι στο αμάξι σου, όσο σε εσένα προσωπικά). Για όλα τα παραπάνω, ψάξε περισσότερο το forum. Υπάρχουν πολλές πληροφορίες και εμπειρίες. 1 Quote
the_winner Posted July 17, 2015 Report Posted July 17, 2015 KW Street Comfort! Θα ειναι άψογη , εδω η variant 1 που ειναι στην κατηγορία street performance και δεν χάνεις άνεση καθολου ! Τα ελατήρια απο άλλες εκδόσεις τα ξεχνάς για τον λόγο που ειπε ο theo_p μονο απο έκδοση με ίδιο κινητήρα με το δικο σου . Επίσης κοιτά στο e-shop της kosmocar για ελατήρια χαμηλωματος γνησια της VW ειδικά για το αμάξι σου ( για scirocco -golf mk6 έβγαζε 2ποντα ελατήρια χαμηλωματος γνησια VW made by eibach) Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 2 Quote
Christian7 Posted July 19, 2015 Author Report Posted July 19, 2015 (edited) KW Street Comfort! Θα ειναι άψογη , εδω η variant 1 που ειναι στην κατηγορία street performance και δεν χάνεις άνεση καθολου ! Τα ελατήρια απο άλλες εκδόσεις τα ξεχνάς για τον λόγο που ειπε ο theo_p μονο απο έκδοση με ίδιο κινητήρα με το δικο σου . Επίσης κοιτά στο e-shop της kosmocar για ελατήρια χαμηλωματος γνησια της VW ειδικά για το αμάξι σου ( για scirocco -golf mk6 έβγαζε 2ποντα ελατήρια χαμηλωματος γνησια VW made by eibach) Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Κοίταξα αλλα δεν βρήκα κατι.. Θα παω σε eibach στα sportline! Το αμαξι μου ειναι το 1.4 tsi 150αρι Act Highline!Sent from my iPhone using Tapatalk Edited July 19, 2015 by Christian7 Quote
Kazuhiro Posted December 30, 2016 Report Posted December 30, 2016 Καλησπερίζω την παρέα, Θέλω να ακούσω γνώμες για το χαμήλωμα του Golf MK7 1.6 TDI R-Line. Με βάση τα όσα έχω ψάξει και έχω βρει φοράει ήδη Sport Αναρτήσεις και Ελατηρια 15mm. Οι ερωτήσεις είναι οι εξής: Αξίζει και θα είναι ωραίο αν το χαμηλώσω στα 35mm θα είναι πιο καλο στην οδηγική συμπεριφορά το ίδιο ή χειρότερο Το μόνο που έχω βρει αν αλλάξω μόνο ελατήρια είναι αυτά elatiria.bmp Αν έχετε άλλες προτάσεις είμαι ανοιχτός! Quote
Geomets Posted February 4, 2017 Report Posted February 4, 2017 On 30/12/2016 at 0:31 ΜΜ, Kazuhiro said: Καλησπερίζω την παρέα, Θέλω να ακούσω γνώμες για το χαμήλωμα του Golf MK7 1.6 TDI R-Line. Με βάση τα όσα έχω ψάξει και έχω βρει φοράει ήδη Sport Αναρτήσεις και Ελατηρια 15mm. Οι ερωτήσεις είναι οι εξής: Αξίζει και θα είναι ωραίο αν το χαμηλώσω στα 35mm θα είναι πιο καλο στην οδηγική συμπεριφορά το ίδιο ή χειρότερο Το μόνο που έχω βρει αν αλλάξω μόνο ελατήρια είναι αυτά elatiria.bmp Αν έχετε άλλες προτάσεις είμαι ανοιχτός! Αν αλλάξεις μόνο ελατήρια τα αμορτισέρ σου θα χάσουν απόδοση σύντομα λόγω διαφορετικού εύρους λειτουργίας σε σχέση με το εργοστασιακό setup. Αποτέλεσμα μετά από 20-30000km; Πλεύση σαν μαούνα σε θαλασσοταραχή (not safe). Ή αλλάζεις ελατήρια και αμορτισέρ, ή βάζεις coilover, ή μόνο σφιχτότερη αμορτισέρ. Τη μεταβολή ύψους τη συνδιάζεις πάντα με άλλο αμορτισέρ. Quote
Christian7 Posted February 4, 2017 Author Report Posted February 4, 2017 Κοίταξε να δεις αν έχεις υπομονή μάζεψε λεφτά και βάλε μια coilover βέβαια αν έχεις το dccd ξέχασε τις... Τώρα αν θες να βάλεις ελατήρια στα μαμά βάλε θα είναι ωραίο απλά μειώνετε η ζωή των αμορτισέρ σου!Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Archo Posted July 27, 2017 Report Posted July 27, 2017 Επειδή κι εγω εχω το 1.6 Rline και θέλω να το χαμηλώσω ενημερώστε όσοι το εχετε κάνει ήδη ! Quote
petpik Posted February 4, 2018 Report Posted February 4, 2018 Έχω το golf 7 1.4 tsi act bluemotion 140ps highline 4d αγορασμένο καινούργιο τον 4/13. Αρχές του 14 του τοποθέτησα τα ελατήρια χαμηλώματος που προσφέρει η vw https://shops.volkswagen.com/en_GB/web/zubehoer/p/suspension-lowering-kit-25-30-mm-for-golf-7-4-door-5g4071677d-10 Το αισθητικό αποτέλεσμα ήταν καλύτερο λόγω του ότι αυτοκίνητο χαμήλωσε 25-30mm και μαζί με τις 17αρες bbs ζάντες που είχα βάλει έδειχνε σούπερ. Το αποτέλεσμα όμως ήταν τα αμορτισέρ να αρχίζουν να δακρύζουν επειδή πλέον δεν δούλευαν σωστά με τα συγκεκριμένα ελατήρια και η απόδοσή τους να έχει πέσει στο 30-35%. Να σημειώσω πως όταν τα τοποθέτησα 2 εξουσιοδοτημένα συνεργεία μου έλεγαν ότι δεν θα έχω κανένα πρόβλημα και πως το χαμήλωμα που προσφέρουν δεν επηρεάζει τη λειτουργία του αμορτισέρ. Όταν όμως τους παρουσίασα το πρόβλημα, τότε άλλαξαν γνώμη και μου είπαν πως είναι φυσιολογική η φθορά με τα χαμηλά ελατήρια και πως η τοποθέτηση πλέον αμορτισέρ χαμηλώματος είναι επιβεβλημένη γιατί σε αντίθετη περίπτωση θα είχα πάλι πρόωρη φθορά. Το αυτοκίνητο έχει κάνει μόνο 54000χλμ λόγω του ότι χρησιμοποιώ περισσότερο τη μηχανή μου. Τοποθέτησα επομένως bilstein B8 performance plus που παντρεύονται με ελατήρια χαμηλώματος και βέβαια όχι σε εξουσιοδοτημένο που χρέωναν εργασία όσο σχεδόν έναν μισθό. Εννοείται πως το αυτοκίνητο έγινε πάλι τραίνο. 1 Quote
koge Posted February 4, 2018 Report Posted February 4, 2018 Αν όταν άλλαξες ελατήρια τα αμορτισέρ ήταν σχετικά καινούρια, 0-10.000 χλμ, τότε δεν θα είχες θέμα με τα χαμηλότερα ελατήρια. Το πρόβλημα προκύπτει αν τα αμορτισέρ έχουν συμπληρώσει ένα σημαντικό αριθμό κύκλων λειτουργίας σε χ εύρος και μετά αλλάξεις το εύρος. Επίσης, το λεγόμενο δάκρυσμα των αμορτισέρ δεν μπορεί να επηρεάσει με κανένα τρόπο τη λειτουργία των αμορτισέρ εκτός απο την περίπτωση που το αμορτισέρ αδειάσει απο λάδι, όσο έχει λάδι λειτουργεί. Δεν μπορώ να φανταστώ με ποιό τρόπο η μικροαπώλεια λαδιού μπορεί να επηρεάσει την λειτουργία του εμβόλου. Τέλος, στα r-line αφαιρείται απο το εύρος χαμηλώματος τα ήδη 15 χιλιοστά που είναι χαμηλότερα τα εργοστασιακά σπορ ελατήρια. Quote
petpik Posted February 4, 2018 Report Posted February 4, 2018 2 λεπτά πριν , koge said: Αν όταν άλλαξες ελατήρια τα αμορτισέρ ήταν σχετικά καινούρια, 0-10.000 χλμ, τότε δεν θα είχες θέμα με τα χαμηλότερα ελατήρια. Το πρόβλημα προκύπτει αν τα αμορτισέρ έχουν συμπληρώσει ένα σημαντικό αριθμό κύκλων λειτουργίας σε χ εύρος και μετά αλλάξεις το εύρος. Επίσης, το λεγόμενο δάκρυσμα των αμορτισέρ δεν μπορεί να επηρεάσει με κανένα τρόπο τη λειτουργία των αμορτισέρ εκτός απο την περίπτωση που το αμορτισέρ αδειάσει απο λάδι, όσο έχει λάδι λειτουργεί. Δεν μπορώ να φανταστώ με ποιό τρόπο η μικροαπώλεια λαδιού μπορεί να επηρεάσει την λειτουργία του εμβόλου. Τέλος, στα r-line αφαιρείται απο το εύρος χαμηλώματος τα ήδη 15 χιλιοστά που είναι χαμηλότερα τα εργοστασιακά σπορ ελατήρια. Τα αμορτισέρ ήταν έβαλα τα ελατήρια είχαν κάνει 6000χλμ άρα σχεδόν σαν καινούργια. Η μέτρηση με αμορτισερόμετρο έγινε σε εξουσιοδοτημένο και είχαν πέσει στο 30-35% όπως έγραψα παραπάνω. Σε κάθε περίπτωση όμως η πτώση τους ήταν αντιληπτή στην οδήγηση και είχα επιπλέον μερικούς ενοχλητικούς τριγμούς.Να συμπληρώσω επίσης ότι σε διάστημα 18 μηνών μετά τη τοποθέτηση των ελατηρίων μου άλλαξαν μέσα στην εγγύηση 2 φορές τα top mount(τυχαίο?...δεν νομίζω). Ο γενικός μου σχολιασμός πάντως ήταν πως ακόμα και τώρα οι κύριοι του εξουσιοδοτημένου συνεργείου διαφωνούν μεταξύ τους αν τα ελατήρια χαμηλώματος που δίνει η vw παντρεύονται με τα μαμά αμορτισέρ ή όχι. Εννοείται πως όπου και αν ρώτησα σε άτομα που γνωρίζουν από αναρτήσεις η απάντηση ήταν απ όλους η ίδια, δηλαδή πως όταν φοράει το αμάξι ελατήρια χαμηλώματος, για να λειτουργήσουν σωστά θέλουν και τα ανάλογα αμορτισέρ χαμηλώματος. Απλά αν μου το είχαν πει από την αρχή ή δεν θα τα έβαζα ή θα έβαζα το κατάλληλο σετ. Πάντως με τα bilsein S8 performance plus είναι σαν να έχω άλλο αμάξι και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Quote
Panagiotis_H Posted February 4, 2018 Report Posted February 4, 2018 Να σε ρωτήσω κάτι? Έχω το golf 7, TDi 1,6 MTM tuned. 16'' ζάντες μαμά με τα αρχικά αμορτισέρ, 65.000 χλμ Σκέφτομαι να βάλω τα Β6 ή τα κονι τα κίτρινα. είναι πολύ πιο σφιχτά τώρα με τα bilstein? Γενικά θα τα συνιστούσες? γιατί το ποσό είναι αρκετό... Quote
petpik Posted February 4, 2018 Report Posted February 4, 2018 2 λεπτά πριν , Panagiotis_H said: Να σε ρωτήσω κάτι? Έχω το golf 7, TDi 1,6 MTM tuned. 16'' ζάντες μαμά με τα αρχικά αμορτισέρ, 65.000 χλμ Σκέφτομαι να βάλω τα Β6 ή τα κονι τα κίτρινα. είναι πολύ πιο σφιχτά τώρα με τα bilstein? Γενικά θα τα συνιστούσες? γιατί το ποσό είναι αρκετό... Σίγουρα θα είσαι πιο σφιχτός απ ότι ήσουν με τα μαμά όταν ήταν καινούργια. Τα Β6 είναι πιο comfort από τα Β8 performance plus που φοράω εγώ τα οποία να σημειώσω ότι δεν με ενοχλούν καθόλου ως προς τη σκληρότητά τους. Από ποιότητα θα είσαι κορυφή για το επίπεδο της Β6 και τα λεφτά της αξίζουν. Σίγουρα με 17αρες ζάντες + χαμηλωμένη ανάρτηση θα είχες επιπλέον καλύτερη αίσθηση στην οδήγηση και καλύτερο αισθητικό αποτέλεσμα. Quote
Panagiotis_H Posted February 4, 2018 Report Posted February 4, 2018 Εσένα πόσο χαμήλωσε το αμάξι? το νούμερο του χαμηλώματος είναι στάνταρ ή ρυθμίζεται? δεν έχω χαμηλώσει ποτέ κανένα αυτοκίνητό μου και κάπως διστάζω... πάντα άλλαζα μόνο αμορτισέρ... σε άλλα κονι, σε άλλα μονρόε... από την άλλη, αν χαμηλώσει μέχρι 10-15 δεν θα με πείραζε, λέμε τώρα! Πάντως τώρα το νιώθω να ''πλέει'' αρκετά και θέλω να το σφίξω! Quote
petpik Posted February 4, 2018 Report Posted February 4, 2018 (edited) 12 λεπτά πριν , Panagiotis_H said: Εσένα πόσο χαμήλωσε το αμάξι? το νούμερο του χαμηλώματος είναι στάνταρ ή ρυθμίζεται? δεν έχω χαμηλώσει ποτέ κανένα αυτοκίνητό μου και κάπως διστάζω... πάντα άλλαζα μόνο αμορτισέρ... σε άλλα κονι, σε άλλα μονρόε... από την άλλη, αν χαμηλώσει μέχρι 10-15 δεν θα με πείραζε, λέμε τώρα! Πάντως τώρα το νιώθω να ''πλέει'' αρκετά και θέλω να το σφίξω! 25-30mm έχει χαμηλώσει και δεν ρυθμίζεται. https://shops.volkswagen.com/en_GB/web/zubehoer/p/suspension-lowering-kit-25-30-mm-for-golf-7-4-door-5g4071677d-10 Υπάρχουν άλλες λύσεις που ρυθμίζονται αλλά θέλεις πολλά χρήματα. Αν θέλεις καλύτερο αποτέλεσμα και ολοκληρωμένη λύση, γνώμη μου είναι πως θέλεις άλλα ελατήρια για χαμήλωμα και κατάλληλα αμορτισέρ και θα έλεγα επιπλέον 17αρες ζάντες. Στη φωτό βλέπεις πως δείχνει χαμηλωμένο. Edited February 4, 2018 by petpik Quote
Panagiotis_H Posted February 4, 2018 Report Posted February 4, 2018 κάπως έτσι σε φαντάστηκα, είναι το κλασικό χαμήλωμα που βλέπω στα περισσότερα αυτοκίνητα Δεν το τόλμησα ποτέ, φοβάμαι ότι θα βρίσκει σε ράμπες πεζοδρόμια κλπ έχουμε και το ίδιο χρώμα, αλλά εμένα έχει 16'' οπότε ίσως πάω στα Β6 να σφίξει λίγο γιατί παραείναι οικογενειακό με τα μαμά! πάντως thanks που απαντάς Quote
petpik Posted February 4, 2018 Report Posted February 4, 2018 1 λεπτό πριν , Panagiotis_H said: κάπως έτσι σε φαντάστηκα, είναι το κλασικό χαμήλωμα που βλέπω στα περισσότερα αυτοκίνητα Δεν το τόλμησα ποτέ, φοβάμαι ότι θα βρίσκει σε ράμπες πεζοδρόμια κλπ έχουμε και το ίδιο χρώμα, αλλά εμένα έχει 16'' οπότε ίσως πάω στα Β6 να σφίξει λίγο γιατί παραείναι οικογενειακό με τα μαμά! πάντως thanks που απαντάς Quote
Thanos Posted April 12, 2018 Report Posted April 12, 2018 (edited) Καλημέρα στην παρέα. Έχω ένα Golf 7 1.6Tdi και ενδιαφέρομαι για αγορα αμορτισέρ - ελατήρια. Από ελατηρια σκέφτομαι για τα Eibach τα μαύρα που χαμηλώνει το αμάξι περίπου 3cm. Σε ένα μαγαζί που μίλησα μου είπαν ότι για να δουλέψει σωστά με αυτά τα ελατήρια θα πρέπει να πάω σε Bilstein B8. Το έχει κανένας σαν setup πάνω στο αμάξι του για να μου πει αν έχει κοπανημα η όχι? @petpik Είδα παραπάνω που αναφέρεις ότι έχεις τα B8. Ελατήρια φορας η όχι? Επίσης μιας και το έχεις ψάξει στα Bilstein B8 υπάρχουν πολλές κατηγορίες η όχι? Ευχαριστώ Θάνος. Edited April 12, 2018 by Thanos Quote
petpik Posted April 12, 2018 Report Posted April 12, 2018 51 λεπτά πριν , Thanos said: Καλημέρα στην παρέα. Έχω ένα Golf 7 1.6Tdi και ενδιαφέρομαι για αγορα αμορτισέρ - ελατήρια. Από ελατηρια σκέφτομαι για τα Eibach τα μαύρα που χαμηλώνει το αμάξι περίπου 3cm. Σε ένα μαγαζί που μίλησα μου είπαν ότι για να δουλέψει σωστά με αυτά τα ελατήρια θα πρέπει να πάω σε Bilstein B8. Το έχει κανένας σαν setup πάνω στο αμάξι του για να μου πει αν έχει κοπανημα η όχι? @petpik Είδα παραπάνω που αναφέρεις ότι έχεις τα B8. Ελατήρια φορας η όχι? Επίσης μιας και το έχεις ψάξει στα Bilstein B8 υπάρχουν πολλές κατηγορίες η όχι? Ευχαριστώ Θάνος. Εφόσον σκέφτεσαι να χαμηλώσεις το αυτοκίνητο και δεν θα βάλεις complete suspension kit το οποίο είναι πολύ καλό μεν αλλά πανάκριβο και υπερβολή για το tdi η επιλογή σου πρέπει να είναι τα bilstein B8 performance plus. Εγώ αυτά φοράω. Είμαι πιο σφικτός χωρίς να έχω χάσει την άνεσή μου και το αμάξι έχει χαμηλώσει 2,5-3cm. Εννοείται πως τα αμορτισέρ αυτά για να δουλέψουν σωστά θέλουν και ελατήρια χαμηλώματος υποχρεωτικά. Εγώ φοράω τα μπλε της VW, τα οποία τα πουλάει ως αξεσουάρ. http://web1.carparts-cat.com/default.aspx?11=18&14=4&1115=1&1281=17%3d0&10=DDCBA0EC43D4487AA22CB3DA4AA14A3C018004&12=101&52=1&30=121&1250=1&1230=9997&1231= https://shops.volkswagen.com/en_GB/web/zubehoer/sport-and-design/suspension-lowering Quote
Thanos Posted April 12, 2018 Report Posted April 12, 2018 2 hours ago , petpik said: Εφόσον σκέφτεσαι να χαμηλώσεις το αυτοκίνητο και δεν θα βάλεις complete suspension kit το οποίο είναι πολύ καλό μεν αλλά πανάκριβο και υπερβολή για το tdi η επιλογή σου πρέπει να είναι τα bilstein B8 performance plus. Εγώ αυτά φοράω. Είμαι πιο σφικτός χωρίς να έχω χάσει την άνεσή μου και το αμάξι έχει χαμηλώσει 2,5-3cm. Εννοείται πως τα αμορτισέρ αυτά για να δουλέψουν σωστά θέλουν και ελατήρια χαμηλώματος υποχρεωτικά. Εγώ φοράω τα μπλε της VW, τα οποία τα πουλάει ως αξεσουάρ. http://web1.carparts-cat.com/default.aspx?11=18&14=4&1115=1&1281=17%3d0&10=DDCBA0EC43D4487AA22CB3DA4AA14A3C018004&12=101&52=1&30=121&1250=1&1230=9997&1231= https://shops.volkswagen.com/en_GB/web/zubehoer/sport-and-design/suspension-lowering Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση. Εγώ που μίλησα σε 2 μαγαζιά (πείρα και σε ένα τηλέφωνο σήμερα το πρωί) μου είπαν για Bilstein B8 Sprint (Μου είπαν τα sprint είναι για χαμηλωμα και τα sport είναι για να μείνει στο ίδιο ύψος.) Τα performance plus τι διαφορά έχουν? Quote