Billgr4 Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 Εμενα με εργατικα μου βγηκαν 110 κ μονο μπροστα.. Δεν ξερω αν οντως ειναι ή δν ειναι καλα, αλλα εχω ακουσει πολυ καλες γνωμες... Απο μαμα φορουσα galfer κ μου βγηκαν πολυ καλα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSI V Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 Εμενα με εργατικα μου βγηκαν 110 κ μονο μπροστα.. Δεν ξερω αν οντως ειναι ή δν ειναι καλα, αλλα εχω ακουσει πολυ καλες γνωμες... Απο μαμα φορουσα galfer κ μου βγηκαν πολυ καλα... πήγες σε αντιπροσωπεία??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 πήγες σε αντιπροσωπεία??? Ναι οταν εκανα service κ μου ειπαν θελουν αλλαγη γτ δν εχουν πολλα χιλιομετρα ακομα κ θα μου αναψει ενδειξη (οντως ειχαν δικιο )... Γι' αυτο σκεφτηκα, μην φτασει στο σημειο να αναψει καμια ενδειξη, να τ' αλλαξω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FSI V Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 Ναι οταν εκανα service κ μου ειπαν θελουν αλλαγη γτ δν εχουν πολλα χιλιομετρα ακομα κ θα μου αναψει ενδειξη (οντως ειχαν δικιο )...Γι' αυτο σκεφτηκα, μην φτασει στο σημειο να αναψει καμια ενδειξη, να τ' αλλαξω.. Επανέρχομαι μετά από καιρό, αλλά χτές έκανα και εγώ αλλαγή στα μπροστά τακάκια.Ακριβώς τα μαμά έβαλα με 55 ευρώ σε συνεργείο με φρένα στην Θηβών. Εγώ τους είχα πεί στην Καρέντα... με κυάλια θα με βλέπετε πια!!! Κάθε φόρα που πήγαινα για την παραμικρή εργασία έφευγα και ένιωθα τόσο μ@@@@@ς που πήγα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 Guys τη βοηθεια σας.. Ferodo τακακι πισω για Vw (εχει και το σηματακι πανω) V Gti..Εχει βαλει κανεις??? Ειναι καλα? Τα πηρα ενα 30αρι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midiangr Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 Και μια απορία: Αλλάζουμε όποιο σετ (μπροστά ή πίσω) φθαρεί κάθε φορά, ανεξάρτητα από το άλλο, έτσι? Δηλαδή τώρα που έχω φθορά στα πίσω, αλλάζω μόνο τα πίσω και τα μπροστά όποτε χαλάσουν? Και επίσης, τα υγρά φρένων αλλάζονται σε σέρβις, ή σε αλλαγή τακακίων? Πώς είναι η σωστή αλλαγή υγρών φρένων? Thanks και sorry για τις πολλές ερωτήσεις.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 (edited) Και μια απορία:Αλλάζουμε όποιο σετ (μπροστά ή πίσω) φθαρεί κάθε φορά, ανεξάρτητα από το άλλο, έτσι? Δηλαδή τώρα που έχω φθορά στα πίσω, αλλάζω μόνο τα πίσω και τα μπροστά όποτε χαλάσουν? Και επίσης, τα υγρά φρένων αλλάζονται σε σέρβις, ή σε αλλαγή τακακίων? Πώς είναι η σωστή αλλαγή υγρών φρένων? Thanks και sorry για τις πολλές ερωτήσεις.... Και βέβαια τα αλλάζεις ανάλογα με το ποια έχουν φθαρεί. Συνήθως τα μπροστινά φθείρονται πιο γρήγορα και απαιτείται πιο γρήγορα η αντικατάστασή τους. Υγρά φρένων κάθε δύο χρόνια. Edited April 27, 2010 by PERIS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 Στα τακάκια συνήθως η αλλαγή πάει 2-1 μπρος πίσω. Αλλαγή υγρών κάθε δύο χρόνια. Αν τυχόν αλλάζω τακάκια, αλλάζω και υγρά. Είναι τομέας βασικός και δεν επιδέχεται τσιγκουνιές και πειραματισμούς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midiangr Posted October 31, 2009 Report Share Posted October 31, 2009 Παιδιά ευχαριστώ για τις διευκρινίσεις! Και προφανώς συμφωνώ ότι ούτε τσιγγουνιές, ούτε πειραματισμούς σηκώνει το θέμα. Και εγώ θα περίμενα το 2-1 στις αλλαγές, αλλά μέχρι τώρα που έχω 60k χλμ, χρειάζονται μόνο τα πίσω, ενώ δεν έχω ξανα αλλάξει ποτέ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geocha Posted October 31, 2009 Report Share Posted October 31, 2009 Παιδιά ευχαριστώ για τις διευκρινίσεις! Και προφανώς συμφωνώ ότι ούτε τσιγγουνιές, ούτε πειραματισμούς σηκώνει το θέμα.Και εγώ θα περίμενα το 2-1 στις αλλαγές, αλλά μέχρι τώρα που έχω 60k χλμ, χρειάζονται μόνο τα πίσω, ενώ δεν έχω ξανα αλλάξει ποτέ... Μηπως κανεις ταξιδακια φορτωμενος (2 ατομα + αποσκευες)?Αν ναι ειναι φυσιολογικο καθως το EBD δινει περισσοτερο πισω απ'οτι οταν εισαι αδειος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cuore Sportivo Posted November 2, 2009 Report Share Posted November 2, 2009 Έχει παρατηρήσει κανείς άγριο ξύσιμο στους πίσω δίσκους σε golf v μετά από αλλαγή τακακιών; Φαντάζομαι πως τα τακάκια που μου βάζουν είναι πολύ σκληρά γιαυτούς αν κι είναι απλά textar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 3, 2009 Report Share Posted November 3, 2009 Έχει παρατηρήσει κανείς άγριο ξύσιμο στους πίσω δίσκους σε golf v μετά από αλλαγή τακακιών; Φαντάζομαι πως τα τακάκια που μου βάζουν είναι πολύ σκληρά γιαυτούς αν κι είναι απλά textar. Μήπως μάγκωσε κάτι το τακάκι ? Τα textar είναι αρκετά μαλακά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted November 4, 2009 Report Share Posted November 4, 2009 Μπορεί να είχε φαγωθεί ανομοιόμορφα ο δίσκος από τα προηγούμενα τακάκια και να χρειαζόταν να περάσει πρώτα από τόρνο πριν μπουν τα καινούρια! Τώρα που τα άλλαξες και εφόσον είναι μαλακά τακάκια, λογικά μετά από κάποια χλμ θα ακολουθήσουν τις "ανωμαλίες" του δίσκου και δεν θα ακούγονται τόσο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cuore Sportivo Posted November 5, 2009 Report Share Posted November 5, 2009 Τα textar κι εγώ αυτό ξέρω πως είναι μαλακά γιαυτό μου κάνει εντύπωση. Οι 2 πίσω δίσκοι άρχισαν να φθείρονται υπέρμετρα και ανομοιόμορφα μετά από κάποια λίγα σχετικά χιλιόμετρα μετά την πρώτη αλλαγή τακακιών και ύστερα αφού άλλαξα και δίσκους και τακάκια μαζί πάλι αντιμετωπίζω παρόμοια φθορά. Η επιφάνεια του δίσκου γίνεται περίπου σα να έχω τσουγκράνα (πολύ χονδροειδώς) αντί για τακάκι κι έχει αρχίσει βουητό στο φρενάρισμα από πολλά κμ αποκλειστικά από πίσω. Έτσι όπως το βλέπω η φθορά προέρχεται από το τακάκι και γίνεται κατα παρόμοιο τρόπο και στις δύο μεριές. Καμιά άλλη γνώμη κάποιος; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted March 28, 2010 Report Share Posted March 28, 2010 Tακακια ποια προτεινετε και απο που να τα παρουμε? και αν καποιος ξερει κωδικους των μαμα ασ τους ανεβασει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peja16 Posted April 27, 2010 Report Share Posted April 27, 2010 Καλησπέρα παιδιά χρειάζομαι τακάκια σε Golf V GT 170με 75.000km. Υπάρχει κάτι καλύτερο και πιο άμεσο από αυτά που φοράει; Αν ναι τι προτείνετε και αν υπάρχει κάποιος γνωστός καλός για αγορά-περαστικά από Θεσσαλονίκη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted May 9, 2010 Report Share Posted May 9, 2010 (edited) Εμ οταν φτανεις να σου αναβει λαμπακι λογικο ειναι να πληρωσεις παραπανω διοτι θα σου αλλαξουν και τους αισθητηρες που καταστρεφονται.Αν τα αλλαζες πριν το λαμπακι θα πληρωνες λιγοτερα. δεν ισχυει αυτο που λες. ο αισθητηρας ειναι ενσωματομενος με τα τακακια. επισης τα τακακια δεν τα αλλαζουμε προληπτικα δηλαδη πριν καταστραφουν . γιατι πολυ απλα ακομα και οταν αναψει η ενδειξη, μπορεις να κανεις αλλα 2-3000χιλ! και το να αλλαζεις καθε 40.000χ αντι 50.000 πχ, μπορει να σου φαινεται διχως επιπτωση αλλα στο τελος μετα απο χρονια οταν θα πας να το πουλησεις θα εχεις κανει μια αλλαγη παραπνω και αρα θα εχεις δωσει 200πχ ευρω παρπανω και θα ειναι κριμα να εχεις χασει τα λεφτα για το τιποτα εμενα σε σερβις μου ειπαν να αλλαξω τακακια γιατι δεν εχουν πολυ ακομα και τελικα εκανα αλλα 13,000 και μετα αναψε η ενδειξη. και μου ελεγαν και καλα πως θα αντεχαν 2.000..... Edited May 9, 2010 by DrYannisK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 9, 2010 Report Share Posted May 9, 2010 δεν ισχυει αυτο που λες. ο αισθητηρας ειναι ενσωματομενος με τα τακακια. επισης τα τακακια δεν τα αλλαζουμε προληπτικα δηλαδη πριν καταστραφουν . γιατι πολυ απλα ακομα και οταν αναψει η ενδειξη, μπορεις να κανεις αλλα 2-3000χιλ! και το να αλλαζεις καθε 40.000χ αντι 50.000 πχ, μπορει να σου φαινεται διχως επιπτωση αλλα στο τελος μετα απο χρονια οταν θα πας να το πουλησεις θα εχεις κανει μια αλλαγη παραπνω και αρα θα εχεις δωσει 200πχ ευρω παρπανω και θα ειναι κριμα να εχεις χασει τα λεφτα για το τιποτα εμενα σε σερβις μου ειπαν να αλλαξω τακακια γιατι δεν εχουν πολυ ακομα και τελικα εκανα αλλα 13,000 και μετα αναψε η ενδειξη. και μου ελεγαν και καλα πως θα αντεχαν 2.000..... +10000 Σωστός!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted July 27, 2010 Report Share Posted July 27, 2010 Καλησπέρα και από μένα. Έπειτα από το service των 3 χρόνων (41500 Km)μου είπαν στο συνεργείο ότι θέλω σχετικά γρήγορα αλλαγή στα πίσω τακάκια. Η αλήθεια είναι ότι δε φρενάρει ιδιαίτερα καλά το αμάξι και μάλλον έχουν δίκιο. Τα τσέκαρα και εγώ με το μάτι. Μου είπαν για αλλαγή 100 Ε μόνο για τα πίσω (τακάκια + εργατικά μαζί με ΦΠΑ). Είναι καλή τιμή για VW αλλά μπορώ σε συνεργείο στο Ν. Προάστια Αθήνα ή και στη Θεσσαλονίκη όπου βρίσκομαι για διακοπές να βρω κάποιον με φρένα, εκτός VW για να μου κοστίσει λιγότερο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted July 27, 2010 Report Share Posted July 27, 2010 (edited) Καλησπέρα και από μένα. Έπειτα από το service των 3 χρόνων (41500 Km)μου είπαν στο συνεργείο ότι θέλω σχετικά γρήγορα αλλαγή στα πίσω τακάκια. Η αλήθεια είναι ότι δε φρενάρει ιδιαίτερα καλά το αμάξι και μάλλον έχουν δίκιο. Τα τσέκαρα και εγώ με το μάτι. Μου είπαν για αλλαγή 100 Ε μόνο για τα πίσω (τακάκια + εργατικά μαζί με ΦΠΑ). Είναι καλή τιμή για VW αλλά μπορώ σε συνεργείο στο Ν. Προάστια Αθήνα ή και στη Θεσσαλονίκη όπου βρίσκομαι για διακοπές να βρω κάποιον με φρένα, εκτός VW για να μου κοστίσει λιγότερο? Αλλαξε τα μόνος σου με 35 ευρω που εχουν τα τακακια. Ενα λινκ που διευκολύνει πολύ την αλλαγη ειναι εδω http://uk-mkivs.net/forums/t/281928.aspx Χρονος αλλαγής 10' για καθε τροχο, πολυ ευκολο!! Καλη τυχη ...μην ξεχάσεις πριν ξεκινήσεις να φτιάξεις Edited July 27, 2010 by nikoskallithea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted July 27, 2010 Report Share Posted July 27, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted July 28, 2010 Report Share Posted July 28, 2010 Καλησπερα παιδια...μηπως γνωριζει κανεις τους κωδικους απ τα τακακια να παω να τα παρω??για golf mk5 gt sport..thnx! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted July 28, 2010 Report Share Posted July 28, 2010 Καλησπερα παιδια...μηπως γνωριζει κανεις τους κωδικους απ τα τακακια να παω να τα παρω??για golf mk5 gt sport..thnx! Δεν χρειάζεται να ξερεις το κωδικο πας με την αδεια κυκλοφορίας και σου δίνουν τα αντίστοιχα τακακια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted July 28, 2010 Report Share Posted July 28, 2010 Εγω σημερα αλαξα τα πισω τακακια, κοστος αγορας 35 ευρω, και μιση περιπου ωριτσα για την αλαγη. δυστυχως ομως το μαγαζι που ψωνιζω συνηθως ανταλακτικα δεν ειχε σε ΑΤΕ που τα εμπιστευομαι χρονια τωρα, και στο Μκ2 που ειχα παλια, και στο caddy που εχω ηδη, και σε πολλα vw που εχω αλαξει φρενα. τελικα ανακγαστηκα να παρω τα ferodo. δεν θελω να κανω δυσφημιση για την συγκεκριμενη μαρκα, απλα θυμαμαι παλιοτερα καποια φορα που τα φορεσα πισω στο Μκ2 μου βγαζανε θορυβο....και απο τοτε δεν ξαναπηρα ferodo. Εκτοτε παντα εβαζα ΑΤΕ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nitro2550 Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 Ξερουμε κανα μαγαζι στην αθηνα για να παρω τακακια ΑΤΕ για γολφ τσι ?? δεν θελω συνεργειο θα τα βαλω μονος μου.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...