Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/08/2014 in all areas

  1. Καλησπέρα κ από μένα....θα έρθουμε στο Στέκι καφέ γύρω στις 14,30 λόγο δουλειάς...2 αμάξια...VW EOS k VW POLO tdi !!
    4 points
  2. Καλησπέρα στην παρέα ! Είμαι και εγώ μέσα για την συνάντηση της Κυριακής !
    3 points
  3. Μεσαααααα.. Αν και μενω αθηνα ειμαι απο την λαμια και συμπτωματικά θα ερθω λαμια το σαββατο οποτε θα δωσω το παρον.. ελπιζω να μαζευτουμε αρκετοι να γνωριστουμε.. Ατομα δεν γνωριζω ακομα αλλα θα ενημερωσω..
    3 points
  4. Φίλε σε ευχαριστώ όντος ο 4ος κυλινδρος το μουζοκαλοδιο ειχε σκάσει και δαχυκικλονε. Το μονοσαμε αλλα θέλει αλλαγή ευχαριστώ παντος
    2 points
  5. Δίκιο έχεις αλλα δεν ψάχνω κάποιον να μου αλλάξει λάδια. Ψάχνω κάποιον να γίνει ο μηχανικός μου.
    2 points
  6. Εννοείται πως θα είμαι και εγώ παρών . . . . . και θα ενημερώσω μέσα στις επόμενες ημέρες για όσους θα έρθουν σίγουρα που δεν είναι μέλη του Club ακόμη ...... όπως καταλαβαίνουμε όλοι θα πέσει πολύ προσηλυτισμός . Ετοιμαστείτε για κάτι που δεν έχετε ξαναδεί στην Λαμία . . . . είμαι πολύ αισιόδοξος ....... Όλα θα κριθούν απο αυτή την συνάντηση. Καλή νέα αρχή να έχουμε. . . . . Ευχαριστώ το Δ.Σ που ανταποκρίθηκε και τον φίλτατο Σωτήρη - passatebos για την πολύτιμη βοήθεια. Για την συγκεκριμένη συνάντηση και γενικά σε ότι μπορώ να βοηθήσω στείλτε μου pm Λοιπόν έχουμε: - ANDRITSOULAS + Νικούλα - Κώστας tdi - Γιώργος gti - Kώστας tt - Γιάννης ''Ψείρας'' s3 +1 - Μπάμπης σκαραβαίος -Αλέξανδρος caddy -Γιώργος gt (εκτός απροόπτου) -Βασίλης scirocco (εκτός απροόπτου) -Aλέκος gti -Ηλίας gti -Γιώργος gti -Ντίνος ibiza -Γιάννης rs *Όσοι δηλώσουν να έρθουν και δεν είναι μέλη του Club ακόμη, θα γράφω το μικρό τους όνομα και ένα χαρακτηριστικό του οχήματος τους.
    2 points
  7. Αγαπητοί μας φίλοι, την Κυριακή 13 Απριλίου, τα μέλη απο τη Λαμία και τις γύρω περιοχές θα συναντηθούν για να απολαύσουν τη μοναδική παρέα του Hellenic VWClub. Αρχικά το ραντεβού ορίζεται στο πάρκινγκ της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας (χάρτης εδώ) και από ώρα 13:00 όπου όλοι οι φίλοι θα συγκεντρωθούν να γνωριστούν και να συζητήσουν για τα οχήματα τους, είτε αυτά είναι στην εργοστασιακή μορφή είτε βελτιωμένα !!!! Περί ώρα 14:00 με 14:30 θα αναχωρήσουμε όλοι μαζί με κατεύθυνση το Στέκι cafe που βρίσκεται επί της οδού Ταϋγέτου 2, πίσω απο την εκκλησία της Αγίας Παρασκευής, δείτε το χάρτη της περιοχής εδώ όπου θα απολαύσουμε τον καφέ ή το χυμό μας και για τους πιο τολμηρούς μπορούν να δοκιμάσουν διάφορα σνακς με την μπύρα τους. Όπως πάντα, σας περιμένουμε μόνους ή με την δική σας παρέα και το όχημα σας. Η συνάντηση γίνεται στα πλαίσια της αυτόνομης πρωτοβουλίας μελών με την υποστήριξη του ANDRITSOULA . Για την καλύτερη οργάνωση μας δηλώστε την συμμετοχή σας με τον γνωστό τρόπο, π.χ. ψευδώνυμο + αριθμός ατόμων! ~~~~ Συνδεθείτε μαζί μας στα κοινωνικά δίκτυα: ακολουθήστε μας στο | κάντε μας Like στο | δείτε μας στο Σημαντικές σελίδες: Κάρτες Μέλους | Αγγελίες | Αξεσουάρ | SmartPhones App Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6999 VWCLUB, 6999 892 582, 17:00 - 19:00 Υπενθυμίζουμε ότι τα VIP μέλη μπορείτε να αξιολογείτε τις συναντήσεις μας μέσω του ειδικού μενού που βρίσκεται δεξιά πάνω απο το αρχικό δημοσίευμα. ~~~~ Με εκτίμηση, το Δ.Σ. του Hellenic VWClub.
    1 point
  8. Δε νομίζω να είναι ζήτημα λίπανσης καδένας, αλλά αρχικής κυκλοφορίας λιπαντικού στην τεντωτήρα της καδένας που λειτουργεί και με πίεση λαδιού εάν δεν κάνω λάθος... τέτοιοι τεντωτήρες έχουν αστοχήσει κατά καιρούς....
    1 point
  9. τι σχέση έχει το υβρίδιο με το θόρυβο που προκαλείς με την εξάτμιση. δηλαδή εσύ γουστάρεις να κοιμάσαι και οι από πάνω σου , εάν μένεις σε πολυκατοικία, να σε ξυπνάνε όποτε γουστάρουν αυτοί. απλό παράδειγμα περπάταγα με τη κόρη μου και ένας τύπος με μηχανή που καύλωνε και αυτός με τον θόρυβο όπως εσύ με το που πέρναγε δίπλα μας αποφάσισε να σκάσει γκαζιές προφανώς γιατί έτσι καύλωσε με αποτέλεσμα η κόρη μου για μεγάλο διάστημα να φοβάται όλα τα μηχανάκια και όποτε έβλεπε κάποιο να κλαίει ακόμα και το δικό μου. αυτό εννοώ. μάλλον εσύ από την καύλα την πολύ μπέρδεψες το golf με το prius ............ ok συγνώμη για το ποστ και για το λεξιλόγιο μου απλά χρησιμοποίησα λέξη από την έκφρασή σου. ο σεβασμός είναι το μεγαλύτερο προτέρημα που έχει εξαφανιστεί στην εποχή μας.
    1 point
  10. Το ότι έχουμε δει όλοι μας τρελά, δε σημαίνει ότι έχουμε περιθώριο να κάνουμε το ίδιο. Εδώ έρχεται η μεγάλη απορία που είναι: η αστυνομία και το ΚΤΕΟ τι σκατά ακριβώς κάνουν? Μάλλον τίποτα, αφού σε αυτή τη χώρα τίποτα δεν λειτουργεί σωστά!
    1 point
  11. To "στάδιο 5" δεν υπάρχει "επισήμως" ας το πούμε. Το Golf της Κέρκυρας που λες, είναι ένα stage 3 το οποίο έχει πολλά ακόμη περιφεριακά κι έχει ανέβει πολύ περισσότερο, πέρα από την "off the shelf" λύση της APR. Τώρα ο Σπύρος μπορεί να θέλει να γράφει stage 5, εμείς stage 3+, άλλος μπορεί να το πει stage 4... Κανείς δεν έχει "άδικο", αφού από το stage 3 και πάνω, βαφτίζεται όπως θέλεις. Η τουρμπίνα πάντως είναι η 2867R και είναι το stage 3 turbo kit της APR. Και στόχος δικός μας είναι τα 510-520ΗΡ. *Επίσης να πω ότι τα 500+ δεν είναι αυτό που λέει η APR για απόδοση του stage 3, αλλά κι εμείς θα προχωρήσουμε την βελτίωση με επιπλέον περιφεριακά*. Η πολλαπλή δεν πωλείται χωριστά παρά μόνο ως μέρος του turbo kit.
    1 point
  12. Δεν είπε κανένας να κάνει σαν υβριδικό, άλλωστε δεν αγοράσαμε και υβριδικά, αλλά το θεωρείς λογικό (το λέω σε σένα γιατί εσύ το έγραψες τώρα, αλλά αφορά όλους μας) να κυκλοφορεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο και να ακούγεται σε 5 οικοδομικά τετράγωνα? Να βάλεις εξάτμιση και εγώ έβαλα, αλλά το θεωρώ τρέλα να με ακούνε σε 5 τετράγωνα ότι περνάω. Και πάλι λέω ότι δεν είναι σε προσωπικό επιπέδο!
    1 point
  13. Στο θέμα ζάντες δεν έχω πολλές γνώσεις, αλλά με την Κίνα έχω ασχοληθεί αρκετά και σε πολλά διαφορετικά είδη και μπορώ να πω με σιγουριά ότι υπάρχουν πολλές διαφορετικές ποιότητες. Ότι πληρώνεις παίρνεις χωρίς όμως να σημαίνει αυτό ότι η καλή ποιότητα που δεν έχει πραγματικά σχεδόν τίποτα να ζηλέψει από τις γνωστές μάρκες όλων των καταναλωτικών ειδών, έχει μεγάλη διαφορά στην τιμή ως προς την χαμηλότερη ποιότητα. Στις ζάντες δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει αυτό, αν και πιστεύω ότι και σε αυτόν τον κατασκευαστικό κλάδο πολλές από τις γνωστές εταιρείες ζαντών φτιάχνουν τις ζάντες τους σε κινέζικα εργοστάσια. Και αυτές που δεν το κάνουν έχουν πάει εδω και χρόνια προς Αφρική μεριά. Υπάρχουν πολλές "μάρκες" αναγνωρίσιμες ζαντών που έχουν πολύ κακή ποιότητα κράματος. Το ότι στην Ελλάδα οι περισσότεροι έμποροι διαλέγουν να φέρνουν τις χαμηλότερες ποιότητες και να τις πουλούν σε τιμές λίγο πιο φθηνά από τα επώνυμα, είναι ο λόγος που τα κινέζικα έχουν βγάλει το κακό όνομα που έχουν στην αγορά. Οι δικές μου ζάντες όπως έχω ξανα αναφέρει σε αυτό το θέμα, είναι κινέζικες ρέπλικα (τις οποίες βέβαια πήρα στην τύχη από θέμα ποιότητας από το αγγλικό site που αναφέρετε παραπάνω) 18" 350 ευρώ. Μου βγήκαν πραγματικά πάρα πολύ καλές σε θέμα αντοχής, έχοντας φάει πολλές εώς πάρα πολλές λακούβες με pss9 ανάρτηση και 2 τετραδες λάστιχα κακής ποιότητας - η πρώτη 4άδα κινέζικα- δεν έχουν το παραμικρό σοβαρό στράβωμα μετά από τόσα χρόνια. Το μόνο τους μειονέκτημα είναι το βάρος που είναι απλά πολύ με ότι συνεπάγεται αυτό. Η ίδια εταιρεία που τις φτιάχνει, φτιάχνει και bbs replicas. Όλα αυτά δε τα λέω για να υποστηρίξω τα κινέζικα, απλά πιστέυω από προσωπική εμπειρια και στις ζάντες και στην εισαγωγή άλλων ειδών που έχω κάνει (κυρίως ηλεκτρονικών), ότι για την αξία τους αξίζουν τα λεφτά τους και με το παραπάνω. Σίγουρα οι γνήσιες bbs θα είναι μακράν καλύτερες, αλλά και η κινέζικη ρεπλικα δεν είναι απαραίτητα κακή επιλογή. Τώρα πώς διακρίνει κάποιος την καλή με την κακή ποιότητα στις ζάντες πριν την αγορά, πραγματικά δεν ξέρω, σε μένα απλά έτυχε, αλλά 18άρες r32 με 350 ευρώ δε βρίσκεις πουθενα.
    1 point
  14. Παρόμοιο θέμα αντιμετωπίζω κι εγώ τον τελευταίο καιρό.. Δεν κόπηκαν τα σινεμπλοκ όμως όπως στην περίπτωση σου, αντιθέτως ακουμπά το εσωτερικό τους (δεν έχουν αυτό το μικρό κενό που χρειάζεται) με αποτέλεσμα να μεταφέρουν θόρυβο (κλανκ) στο εσωτερικό της καμπίνας με ένα ανεπαίσθητο τρέμουλο στο πάτημα του γκαζιού... Και γ@μώ τις δουλειές ο γνωστός εξατμισάς της Θεσσαλονίκης.. Αν δεν ήταν για τις κούρμπες σιγά μην πήγαινα... Τέλος πάντων, το γράφω για την ιστορία αφού πλέον ούτε να το διορθώσω δεν μου κάνει κέφι... (καλά ησύχασα από το αμάξι εδώ και καιρό)
    1 point
  15. τα μικρά που πετάγονται στον ύπνο τους από το θόρυβο της εξατμίσεις τα σκέφτεστε ή τα ξεχνάτε πάνω στη καύλα?
    1 point
  16. Δεν μίλησα ποτέ για μέσα στην πόλη. Σύμφωνα με την μέση κατανάλωση που δίνει ο κατασκευαστής. Γιατί αν πάμε με πραγματικές τα 890 κέρδος το χρόνο πάνε πάνω απο 1000 και μάλιστα ανεβαίνει εκθετικά το όφελος όσο ανεβαίνουν τα Km........
    1 point
  17. Αυτο που λες για τη θεση ειναι σωστο. Παρολαυτα ειναι απο τα πιο δυνατα μπουζι (πανακριβα) και πετυχαινουν σχεδον παντα ψηλα τις περισσοτερες μοιρες αβανς μαζι με λιγοτερα missfires ψηλα. Συνιστωνται ιδιαιτερα οταν υπαρχει bt Και υψηλη πιεση κοντα στον κοφτη. Η ιδιομορφια του σπειρωματος στον 1.4 δυστυχως (μεσα και γω) μας κανει να χρησιμοποιουμε μπουζι αλλου τυπου. Προσωπικα ομως μονο λογο setup. Φπε και με τα ngk της vw ηταν μια χαρα. Για φπε προτεινομενα ειναι τα b ngk της vw και αν ειναι τεζα setup κλεισιμο με προσοχη και φιλλερ στο 0.7 Για πανω απο 250αλογα, υβριδικη-bt setups bosch f5dpor και ngk br7eix log και βλεπεις τι καθεται καλυτερα. Γενικα υπαρχει και μια μικρη διαφοροποιηση στη λειτουργια και δεκτικοτητα αναλογως του μοτερ, ιδιαιτεροτητες προγραμματος κλπ. Sent from my iPhone5 using Tapatalk
    1 point
  18. ειναι πολυ συνηθισμενο αυτο το χρωμα που μου δειξες φιλε μου..πιστευω αυτο που εφτιαξα οτι του πηγαινει αρκετα :-)
    1 point
  19. Αγαπητέ jef..... - Μου δίνεις τον ορισμό ''εξωτερικό κόστος'' για να καταλάβουμε τι λές. . . . . ? - Αν ξέρεις τι σημαίνει ''ενεργειακό αποτύπωμα'' θα ξέρεις οτι σαν καύσιμο η βενζίνη έχει μεγαλύτερο ''τέτοιο'' απο το diesel. -Είχες ποτέ σου diesel ? Και τώρα μαθηματικά ......... * Καταρχάς το tsi ΜΕ ΤΑ 90hp έχει 10,9 sec 0 -100 και το tdi ΜΕ ΤΑ 90hp έχει 11.5 sec Για να μην λέμε και ανακρίβειες ....... και συγκρίνουμε όμοια πράγματα. Έστω 20.000 χιλιόμετρα τον χρόνο (που είναι και το συνηθέστερο) * ίσως να λέω και λίγα. . . . . . Πάμε να συγκρίνουμε τα tsi και tdi μιλώντας πάντα για τα 90άρια για να έχουμε ένα σταθερό μέτρο σύγκρισης. ΔΕΔΟΜΕΝΑ Σύμφωνα με το βιβλιαράκι του κατασκευαστή 1.2 tsi 90hp (66κw) 5,4l /100km και 1.6 tdi 90hp (66kw) 3.7l/100km Τιμή βενζίνης 1,65 ευρά το λίτρο Τιμή diesel 1.35 ευρά το λίτρο. Στην πόλη μου αυτές είναι περίπου οι τιμές. Γενικά το diesel είναι 30 λεπτά φθηνότερο. Έτσι λοιπόν έχουμε. - polo tsi 90hp ------- Mέση κατανάλωση 5.4l/100km. Δηλαδή 8,910 ευρώ στα 100 km. Άρα στα 20.000km το ποσό πάει στα 1.782 ευρά - polo tdi 90hp ------- Μέση κατανάλωση 3,7l/100km. Δηλαδή 4,995 ευρώ στα 100km. Άρα στα 20.000km το ποσό πάει στα 999 ευρά. Άρα σε ένα χρόνο κάνοντας 20.000Km εξοικονομούμε 783 ευρά μόνο απο τα καύσιμα! Υπολογίστε και τα 107 ευρώ για τα τέλη. . . . Έτσι πάμε στα 890 ευρά τον χρόνο κέρδος απο την χρήση του μόνο. TIMEΣ polo 1.2 tsi 90hp 3d trendline - από 11.575 ευρά με απόσυρση. polo 1.6 tdi 90hp 3d trendline - από 14.581 ευρά με απόσυρση. ΔΗΛΑΔΗ Έχουμε μια διαφορά των 3.006 ευρώ. Για να την διαιρέσουμε με το κέρδος που έχουμε στον χρόνο να δούμε πότε κάνουμε απόσβεση. . . . . . ? 3.006 / 890 = 3,38 χρόνια ΔΗΛΑΔΗ σε ΛΙΓΟΤΕΡΟ απο 3,5 χρόνια έχω κάνει την απόσβεση της διαφοράς τιμής. Μετά τα 3.5 χρόνια μπαίνουν στην τσέπη 890 ευρά. Κάπου 2 βασικοί μισθοί θα μπαίνουν στην τσέπη απλά δουλεύοντας το. Είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβει κάποιος. . . . ? Εννοείτε πως αν πάμε σε πραγματικές συνθήκες πέφτει πολύ κλάμα. Επίσης όσα περισσότερα km κάνεις τόσο πιο γρήγορα κάνεις την απόσβεση. Να μην αναλύσω για το 1.2 Tdi γιατί εκεί θα πέσει πολύ κλάμα................ Ααααα και για την αιθαλομίχλη να ξέρετε απο τότε που εφαρμόζεται το φίλτρο μικροσοματιδίων (DPF) είναι απειροελάχιστη . Μάλιστα οι άκαυστοι υδρογονάνθρακες εξακολουθούν να βγαίνουν απο πολλά παλιά και ασυντήρητα οχήματα ειδικά στην χώρα μας. Πέστε μου αν πάνω απο το 5% των παλιών αυτοκινήτων έχουν αλλάξει ποτέ καταλύτη...........
    1 point
  20. €624 οι ζάντες μαζί με τα μπουλόνια και τα δακτυλίδια €68 μεταφορικά και €24 paypal από το σαιτ που σου έγραψα πριν. Σύνολο €708. Ρώτησα στον εισαγωγέα της BBS και μου είπε ότι είναι για την Αμερικάνικη Αγορά και δεν τις φέρνει. Δηλαδή π@π@ριες αφού τις πουλάνε σε όλη την Ευρώπη Αυτός λέει δεν τις φέρνει. Απλά αν τις έφερνε θα τις πουλούσε €1500 και δεν θα τις έπαιρνε κανείς. Οι ζάντες μου ήρθαν στο σπίτι μου σε άψογη συσκευασία, μέσα στο χρονικό διάστημα που μου είπαν και μόνο καλά λόγια έχω να πω για το συγκεκριμένο e-shop
    1 point
  21. κι εγω μεσα ειμαι κι ελπιζω να μαζευτουμε οσοι περισσοτεροι μπορουμε ωραια θα ειναι μπραβο στον andritsoula για την πρωτοβουλια
    1 point
  22. Special thanks to the moderators , για την υπομονή τους με τα off topic που είχαμε στη συζήτηση
    1 point
  23. Βάλτου υγραέριο, με 800€ θα ρίξεις στα μίσα την ''κατανάλωση'' του, μην μπλέκεις σε αδιάβατα μονοπάτια.
    1 point
  24. τσέκαρε μπουζοκαλωδια / πολλαπλασιαστη Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
    1 point
  25. χτες βραδυ εκανα 58 χλμ προσπαθοντας να βρω κατι καλο να πατησω...απο κηφισια γερακα γλυκα νερα χαλανδρι...τιποτα....μα τιποτα ομως......κατεληξα να φαω ενα 20αρικο βενζινης στριβοντας μονος μου....πφφφ.....περασμενα μεγαλεια κ διηγοντας τα να κλαις!!
    1 point
  26. απο παντα ρε σιμο το ειχαν .ποτε δεν καταλαβες οτι καποιες φορες στο ρελαντι εινα σαν να τρεμει και να κανει αλλο θορυβο η εξατμηση ?παντα σου ειναι σταθερο χωρις τρεμουλο ?
    1 point
  27. αυτο το εχουν τα μοτερ μας και ειναι φυσιολογικο μην αγχωνεσαι ,καποιες φορες βγαζει απο κανενα misfire γιαυτο κανει το τρεμουλο.
    1 point
  28. Έχεις καμία αριθμια στο ρελαντί ;όσο για το προγραμμα δες και για apr
    1 point
  29. μετα σου λεει κατσε να το αλλαξουμε το σκηνικο γιατι μπηκαμε μεσα απο τα μοτερ χαχαχαχαχαχαχ
    1 point
  30. 50αρη ειναι πολυ μικρη! δλδ αν βαλετε κανονικο μεσαιο και οχι μπομπακι θα χασετε συμπιεση...? επειδη το ειχα το δικο μου χωρις καταλυτη για καμια βδομαδα απλα να σου πω οτι οταν ηταν κρυο και μεχρι να ζεσταθει βρωμαγε ο τοπος.ασε που ειναι σκετος καρκινος! απο εκει και περα θα κερδισει σιγουρα χωρις καταλυτη αλλα αν βαλεις ενα πολυ καλο και επωνυμο καταλυτη με λιγες τρυπες θα εισαι μια χαρα
    1 point
  31. Οχι φιλε βιλλ ολες οι βαλβιδες καθαριστηκαν μια χαρα εφυγε εντελως η μακα απο πανω και τις γυαλισαμε μεχρι το σημειο που ειδες κουνουσαμε το στροφαλο και τις πηγαιναμε εκει που επρεπε ωστε να ειναι κλειστες για μην δημιουργηθει καποιο προβλημα και μετα απο αυτο καθαριστηκαν ολα τα αλλα που αναφερες.επισης οτι και να ψεκασεις δεν κανει δουλεια μονο εαν βαλεις συστημα ψεκασμου με μπεκ μεθανολης και ετσι λυνεται το προβλημα .επισης οτι βενζινα και να βαλεις οτι και να ριξεις μεσα στη βενζινα δεν βοηθαει πουθενα γιατι το συστημα ψεκασμου ειναι αμεσο και ψεκαζει απευθειας μεσα στο κυλινδρο .βενζινα δεν ψεκαζει καθολου μεσα στις βαλβιδες εισαγωγης με αποτελεσμα να δημιουργητε η μακα στις βαλβιδες .η μακα αυτη προερχεται απο τις αναθυμιασεις .
    1 point
  32. Σιμο, αυτο που μπορουμε να κανουμε οσο ειναι φρεσκος ο κινητηρας ειναι να ψεκαζουμε ανα 10.000χλμ απο την εισαγωγη τα ειδικα καθαριστικα καθαρισμου βαλβιδων εισαγωγης και να ριχνουμε στο ντεποζιτο καθαριστικα συστηματος τροφοδοσιας (τα καλα κι οχι τυπου NOS και πρασινα αλογα).. Επειτα, τουλαχιστον 2 φορες τον μηνα ενα καλο ξεκαπνισμα.. Κατ' αυτον τον τροπο προλαμβανουμε και παρατεινουμε σε υψηλο βαθμο την αναγκη καθαρισμου βαλβιδων.. Τωρα οσον αφορα τον καθαρισμο, ουσιαστικα φιλε Τασο, καθαρισες πολλαπλη εισαγωγης με φλαπς κυριως και λιγο τριψιματακι τις θυριδες και επιφανειακα οσο γινοταν τις βαλβιδες.. Απο την στιγμη που ο κινητηρας, αν κρινω παλι απο τις φωτογραφιες, βρισκεται στο ΑΝΣ? καποιες ειναι κλειστες και καποιες ανοιχτες.. Ετσι δεν ελεγχονται το πως πατανε στην κεφαλη εσωτερικα... Δυστυχως μονο η αφαιρεση της κυλινδροκεφαλης ξεδιαλυνει το τοπιο για ακριβη συμπερασματα της καταστασης τους.. Οπως και να εχει, αυτο που βγαινει ως συμπερασμα της ολης υποθεσης, ειναι οτι βρισκοσουν στο πρωιμο σταδιο εμφανισης της λεγομενης καπνας (σχεδον 80.000χλμ οπως αναφερεις), οπου θα γινοταν εντονοτερο αν το αφηνες απο τη στιγμη που δημιουργειται η πρωτη στρωση... Προβληματισμος για ολα τα μοτερ αμεσου ψεκασμου του Group οπως αναφερει και ο Σιμος.. Πιθανον να προβω στην διαδικασια αυτη κι εγω προληπτικα μετα απο συμπληρωθεντα 206.000 χλμ με πληρη φωτογραφικο υλικο, για να δουμε τι γινεται σε μοτερ που ακολουθησε απο την αρχη τακτικη χρηση καθαριστικων και παγια χρηση 100αρας βενζινης...
    1 point
  33. συμφωνω μαζι σου δεν αντιλεει κανεις ενοειται πως εαν ειναι και τα 60000 εκτος πολης θα ειναι πιο καθαρες λογικα γιατι κινησε με μεγαλυτερες ταχυτητες ενω μεσα στη πολη λογικο ειναι να μαζεψει πιο πολυ .το θεμα ειναι οτι μετα τις 60000 καλο ειναι να καθαριστουν ειτε το δουλευεις εντος πολης ειτε εκτος
    1 point
  34. μετα τις 60000 καλα θα ηταν να καθαριστουν οχι οτι εαν ξεφυγεις πιο πολυ θα γινει κατι απλα χανεις λιγο αποδοση και ανεβαινει και η καταναλωση
    1 point
  35. Λοιπον φιλε βιλλ δεν εβγαλα κεφαλι εβγαλα μονο πολλαπλη εισαγωγη και καθαρισα μονο της βαλβιδες εισαγωγης καθαρισαμε πεταλουδα καθαρισαμε τα φλαπς της εισαγωγης καο εσωτερικα ολη τη πολλαπλη εισαγωγης.εντυπωσεις τωρα απλα καμια σχεση με πριν αλλο αμαξι δεν ζοριζεται πλεον τοσο πολυ οταν πατας απο χαμηλα το μοτερ δουλευει πολυ υσηχα και ηρεμα και ψηλα μετα τις 5000 στροφεε το αμαξι ανοιγει πιο καλα χωρις να ζοριζετε , γενικως δουλευει πιο αερατα.σιμο σωστη η παρατηρηση σου αλλα φαινεται δεν την εχουν μοιριστει τη δουλεια ακομα αλλιως θα το ειχαν βαλει μεσα στο σερβις και αυτο χαχαχαχαχαχαχχαχα
    1 point
  36. Πάντως απορία το έχω πως και δεν την έχει βαλει στο πρόγραμμα συντήρησης την εν λόγω εργασία η VW... όταν σαφέστατα υπάρχει θεματάκι μετά τα 50-60 χιλιάδες χιλιόμετρα!!!
    1 point
  37. καλησπερα! μολις σημερα καταφερα να βαλω τον 7αρι κωλο. πλεον εχω full boost 4500(1.55bar). ισως πρεπει να γινει ενα ρεμαπ(δουλευει ακομα το προηγουμενο file). κανενα missfire στον κοφτη. dyno και τα λοιπα εν καιρο μιας και εχω εξεταστικη και θελω 2-3 διορθωσουλες. αισθητα πιο νευρικο. btw το project δεν τελειωσε...
    1 point
  38. καλησπερα.σημερα οντως ρυθμιστηκε το αμαξι. ειχαμε προβλημα με το λαγκ αλλα με καποιες διορθωσεις του κριτωνα περιοριστηκε λιγο. το αμαξι στο 1ο πατημα εβγαλε 289 στο 1.1 bar 2ο πατημα 323 στο 1.4bar και 3ο πατημα 341 @ 1.55-1.6. http://imageshack.us/photo/my-images/13/20121204155950.jpg/
    1 point
  39. Ρε παιδια απο προχθες οταν παταω συμπλεκτη καμια φορα βγαζει ενα περιεργο ηχο σαν να τριβεις βρεγμενο δερμα σε λαμαρινα. Μπορεις να πεις και οτι σκουζει βεβαια Οι ταχυτητες μπαινουν νορμαλ. Τι παιζει να ειναι?
    1 point
  40. Σαν το γνησιο carbon δεν ειναι τιποτα.
    1 point
  41. Εγώ που τα έχω δει βαμμένα ήταν μια χαρά !!! Με ένα 50αρικάκι θα καθαρίσεις !
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.