Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Ερωτηση κρισης ετσι για να ξεφυγουμε κι απο τα περι διαπλοκης..Εξαλλου ολοκληρη κυβερνηση ειναι διαπλεκομενη ο stoilas θα εμενε εξω??? tongue.gif Πλακα κανω μη τσιμπας ok stoilas???? tongue.giftongue.gif Λοιπον μπορει καποιος να βοηθησει και να μου πει που βαζω το προγραμμα της mtm stage 1 στην Αθηνα?? Και ποσο περιπου θα μου κοστισει?? Ευχαριστω guys!! :)

Αποκλειστικός εισαγωγέας MTM είναι η Sport Auto Center (SAC)

Δοϊράνης 138 , Καλλιθέα

210-9536710

Link to comment
Share on other sites

Αποκλειστικός εισαγωγέας MTM είναι η Sport Auto Center (SAC)

Δοϊράνης 138 , Καλλιθέα

210-9536710

Οκ αυτο το βρηκα κι εγω απο το site της mtm. Πηρα τηλεφωνο και μου ειπανε 1400 ευρω κομπλε.. Πολλα δεν ειναι?? (Λεω εγω τωρα...) tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

γνωμη μου ειναι οτι οι επωνυμες εταιριες θα επρεπε τουλαχιστον να ντρεποντε που τοσο καιρο δεν εχουν κανει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ για να σταματησουν τα κοψιματα χωρις μειωση ιπποδυναμης.ειδα το αυτοκινητο του θωμα το οποιο ρυθμισε ο κριτωνας προσθετωντας απλως μια τρομπα.δυναμη παντου μεχρι τον κοφτη χωρις το αμαξι να κανει να κανει κιχ με εξωτερικη θερμοκρασια 5 βαθμους.αυτο που μου αρεσει περισσοτερο ειναι οτι υπαρχει η συνεχης ταση να κατηγορουν μηχανικα μερη του αυτοκινητου,ενω βλεπουν οτι ΟΛΑ μα ΟΛΑ τα αυτοκινητα εχουν ακριβως το ιδιο προβλημα...ελεος....θα πρεπε να ντρεπεστε...

Link to comment
Share on other sites

Οκ αυτο το βρηκα κι εγω απο το site της mtm. Πηρα τηλεφωνο και μου ειπανε 1400 ευρω κομπλε.. Πολλα δεν ειναι?? (Λεω εγω τωρα...) tongue.gif

όταν λες κομπλέ ? με την "τοποθέτηση" σου είπανε δηλ ?? , όντως είναι πολύ ακριβό!

για το REVO ξέρω 1050¤ , ενώ π.χ της Plex Tunning (Ανδριανάκης) 950¤ με 2 δυναμομετρήσεις πριν & μετά

(χωρίς να ξέρω για όλα τα υπόλοιπα π.χ. GIAC,ABT,Unitronic κ.α.)

ίσως είναι και το πιο ακριβό από τα επώνυμα της MTM ,

απλά αν σε ενδιαφέρει μόνο πρόγραμμα stage1 δηλ. να ξέρεις πως όλα είναι παραπλλήσια σε απόδοση

αν όμως σε ενδιαφέρει αργότερα και full εξάτμιση κτλ. δηλ. stage2 θα πρέπει να το διευκρινήσεις από την αρχή

με όποιον επιλέξεις οτί 1)δεν θα πρέπει να βάλεις δική του εξάτμιση π.χ. για να στο επαναπρογραμματίσει και 2)αν θα είναι δωρεάν ή όχι .

Link to comment
Share on other sites

Οκ αυτο το βρηκα κι εγω απο το site της mtm. Πηρα τηλεφωνο και μου ειπανε 1400 ευρω κομπλε.. Πολλα δεν ειναι?? (Λεω εγω τωρα...) tongue.gif
\

Μια έκπτωση 15-20% πιστεύω μπορείς να την πετύχεις μόνος σου αν το κουράσεις λίγο....Πάντως για κονσέρβα και εγώ το θεωρώ υπερβολικά ακριβό όταν στην αγορά μπορείς να βρεις ανταγωνιστικά προγράμματα με τα μισά λεφτά..

Ξέρω τι λέω :)

Φάνη αν ξέρεις κάτι συγκεκριμένο να το πεις σε όλους να τον κράξουμε μαζί, αλλιώς έχει δίκιο ο Stoilas γίνεσαι γραφικός...

Φιλικά πάντα...

Edited by Black V GTi
Link to comment
Share on other sites

¶σχετο με το θέμα, αλλά κανένας από τους 2 δεν έχει το δικαίωμα να λέει μαλακίες εις βάρος του άλλου. Ούτε κολλητοί είναι για να μπορούν να εκφέρουν άποψη ούτε είναι σωστό να θίγονται τέτοια θέματα εδώ μέσα. Ποσός μας ενδιαφέρει να διαβάζουμε ιστορίες για αγρίους.

Στο θέμα μας τώρα, η επιλογή προγράμματος είναι ένα ζήτημα που έχει απασχολήσει πολλούς και συνεχίζει να απασχολεί αρκετούς. Η επιλογή μιας επώνυμης εταιρίας, έχει το καλό ότι η εταιρία αυτή έχει κάποιο backround που είτε ξέρει τι κάνει, είτε προσπαθεί. Υπάρχει πάντως. Μερικές παρέχουν και κάποια εγγύηση, μερικές πλήρη εγγύηση, κάποιες άλλες έχουν καλό support, κάποιες όχι. Από την άλλη, όπως θα έχεις καταλάβει από τα όσα διαβάζεις εδώ μέσα, το να φτιάξεις ένα custom πρόγραμμα, μπορεί να είναι ότι καλύτερο για το αυτοκίνητο σου μιας και θα είναι ραμμένο στα μέτρα τα δικά σου και του αυτοκινήτου σου, αλλά ίσως δεν έχεις την υποστήριξη και το απαιτούμενο υπόβαθρο.

Ότι κι αν κάνεις όμως, σκέψου το καλά, διάβασε τα όσα έχουν γραφτεί, έλα μια Παρασκευή στον καθιερωμένο καφέ, μιας και μέσα από την κουβέντα ίσως σου γεννηθούν κι άλλες απορίες και μπορέσουμε να στις λύσουμε και τελικά ζύγισε τα πλεονεκτήματα και τα μειωνεκτήματα και κάνε την κίνηση σου.

Link to comment
Share on other sites

Βεβαιως και φαινονται!

Ανεβαζω μια δυναμομετρηση μου παλια και με τα βελακια εξηγω πανω στην καμπυλη της ροπης πιο κοψιμο ειναι και απο τι!

Στις 2500 στροφες που κανει μια πτωση μην το λαβεις υποψιν ειναι απο πατιναρισμα λογο οτι θελει δισκοπλατο το αμαξι!

ευχαριστω πολυ αρη.

Link to comment
Share on other sites

<<Μετα απο ενα μηνα δουλεια και με πολλα προβληματα ολοκληρωσα ενα πολυ καλο κιτ νιτρου σε γκολφ 5 το οποιο φοραγε και προγραμμα ακομα πιο δυσκολο εργο.

Το πιο δυσκολο αυτοκινητο που εχω φτιαξει μεχρι στιγμης,λογω των προστασιων που εχει ο εγκεφαλος και το μεγαλυτερο εμποδια το συτημα FSI που εχει τετοια πιεση βενζινης που συναντας στα πλυντηρια αυτοκινητων.

Τα αλλα οπως η ηλεκτρικη σκαστρα,το ηλεκτρογκαζο,η υψηλη συμπιεση,η ελειψη χωρου τοποθετησης του μπεκ λογου υπαρξης πολλων αισθητηρων,η πλαστικ εισαγωγη,ολα αυτα τα προσπερασα σχετικα ευκολα,με αποτελεσμα το αυτοκινητο απεδωσε 310ιππους με ροπη ελεφαντα και τελικη να ξεπερναει τα 300χλμ στο κοντερ του παντα!

ΔΟΚΙΜΕς:Μ3 SMG 0-1000M ΕΦΑΓΕ ΚΟΛΩΝΑ ΤΟ Μ,SUBA WRX STI PROGRAMA ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΑΠΟ 2ΕΡΕς ΚΑΙ 1000Μ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΥΧΗ

Το αυτοκινητο ειναι πολυ γραμικο με την χρηση νιτρου και δυνατο μεχρι 200 στροφες πριν τον κοφτη οπου κλεινουν τα νιτρα,διοτι φοραει πολλα καλουδια της NOS.

O ιδιοκτητης αποφασισε την λυση NOS γιατι θελει να εχει το αυτοκινητο του καθημερινα σχεδον μαμα με χαμηλη καταναλωση βενζινης,και οταν θελει παιχνιδια τα εχει με πιο πολλα αλογα και λιγοτερα λεφτα αν αποφασιζε να το βελτιωνε μηχανικα!

Πιστευω πως ειναι το 1ο 2000cc gti που φτιαχτηκε στη Ελλαδα! >>by greekdragster-papadopoulos-Drag Teams - Racers

Link to comment
Share on other sites

NOS πάνω σε GTI V;;; Πω πω, καλά!! Κάτσε να το μάθουν αυτό οι ξένοι, και θα γίνει πανικός!

Εμείς θα τους πούμε πάντως, πως στην Ελλάδα, όταν λέμε Χριστός Ανέστη το Πάσχα, δεν πετάμε πυροτεχνήματα στον αέρα, αλλά μοτέρ από GTI...

Κι ο Θεός να με βγάλει ψέυτη, αλλά το αμάξι είναι πλέον περιορισμένης ζωής. Πες του οδηγού μόνο να κρατάει κι έναν πυροσβεστήρα στη θέση του συνοδηγού...

Link to comment
Share on other sites

επειδη το συγκεκριμενο αμαξι το ξερω λιγο-πολυ κι εχω ανοιξει και μαζι του οταν ψεκαζε καμια 20αρια αλογα λιγοτερα,μπορω να πω οτι εχει αδειασει καμια 30αρια μπουκαλες ως τωρα.επισης,ξερω πολυ καλα κι αυτον που το εφτιαξε μιας και ημαστε φιλαρακια κι αυτο που μπορω να πω ειναι οτι ειχα μεινει στην κυριολεξια μ@λ@κ@ς με τον τροπο που πηγαινε το γκολφ.πολυ γραμμικο,σχεδον μεχρι τον κοφτη χωρις να λαχανιαζει πουθενα.το μονο σιγουρο ειναι οτι εχει γινει φοβερη δουλεια απο το νικολα.απο θεμα αντοχης και γενικοτερης ζωης του κινητηρα,πραγματικα δεν ξερω τι γινεται,απ οτι μου ειπε ο νικος το μοτερ ειναι σκυλι και αντεχει πολλα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια θα ηθελα τα φωτα σας,ιδιαιτερα αυτων που μενουν Αθηνα.

Τι ξερετε για τα προγραμματα του Ανδριανακη (Plex Tuning)?

Εχω ενα GTI V και σκεφτομαι εδω και λιγες μερες τη βελτιωση.

Δουλευει κανεις απο εσας το προγραμμα του?

Αξιοπιστια?

Επιδοσεις?

Καταναλωσεις?

Τιμη?

Γενικα οτι ξερετε πειτε μου γιατι αυτον λιγο δυσκολο να τον βρω

τηλεφωνικα και δεν μενω Αθηνα για να παω απο το μαγαζι του...

Edited by getsagal
Link to comment
Share on other sites

επειδη το συγκεκριμενο αμαξι το ξερω λιγο-πολυ κι εχω ανοιξει και μαζι του οταν ψεκαζε καμια 20αρια αλογα λιγοτερα,μπορω να πω οτι εχει αδειασει καμια 30αρια μπουκαλες ως τωρα.επισης,ξερω πολυ καλα κι αυτον που το εφτιαξε μιας και ημαστε φιλαρακια κι αυτο που μπορω να πω ειναι οτι ειχα μεινει στην κυριολεξια μ@λ@κ@ς με τον τροπο που πηγαινε το γκολφ.πολυ γραμμικο,σχεδον μεχρι τον κοφτη χωρις να λαχανιαζει πουθενα.το μονο σιγουρο ειναι οτι εχει γινει φοβερη δουλεια απο το νικολα.απο θεμα αντοχης και γενικοτερης ζωης του κινητηρα,πραγματικα δεν ξερω τι γινεται,απ οτι μου ειπε ο νικος το μοτερ ειναι σκυλι και αντεχει πολλα.

Μωρέ το μοτόρι είναι σκυλί... Ειδικά το BWA, που το έσκισα στα χέρια μου, επί 7 μήνες σε κόντρες, και αρκετοί δεν πίστευαν τη δύναμη που έβγαζε το αμάξι... Αλλά είναι λίγο νωρίς ακόμα για ζουμί στους TFSI... Ετσι πιστεύω εγώ τουλάχιστον...

Link to comment
Share on other sites

στο vortex ελεγαν ότι δεν θα αντεξει...

ο καιρος θα δείξει βέβαια..

P.S : καταφερες κ εβαλες το νιτρο να ψεκαζεται με 110 bar????

Edited by k.pil
Link to comment
Share on other sites

Παιδια θα ηθελα τα φωτα σας,ιδιαιτερα αυτων που μενουν Αθηνα.

Τι ξερετε για τα προγραμματα του Ανδριανακη (Plex Tuning)?

Εχω ενα GTI V και σκεφτομαι εδω και λιγες μερες τη βελτιωση.

Δουλευει κανεις απο εσας το προγραμμα του?

Αξιοπιστια?

Επιδοσεις?

Καταναλωσεις?

Τιμη?

Γενικα οτι ξερετε πειτε μου γιατι αυτον λιγο δυσκολο να τον βρω

τηλεφωνικα και δεν μενω Αθηνα για να παω απο το μαγαζι του...

τηλέφωνο όχι και τόσο εύκολο , αλλά στο mail θα πάρεις πολλές απαντήσεις ( info@plex-tuning.com )

τιμή 950¤

Link to comment
Share on other sites

χωρις νιτρα ειναι λεει 229 moter kai 31 ropi.

επισης ανταγωνιστης του Παραπανω γραφει<<Εάν ανατρέξεις σε κάποιο power του 06 θα δεις το πρώτο golf5 με νίτρα που είχαμε ασχοληθεί τότε είχε 75hp και στην συνέχεια 125hp. >>

Link to comment
Share on other sites

χωρις νιτρα ειναι λεει 229 moter kai 31 ropi.

επισης ανταγωνιστης του Παραπανω γραφει<<Εάν ανατρέξεις σε κάποιο power του 06 θα δεις το πρώτο golf5 με νίτρα που είχαμε ασχοληθεί τότε είχε 75hp και στην συνέχεια 125hp. >>

φιλε μου,δεν ειναι ανταγωνιστης του παπαδοπουλου αυτος που το γραφει.λεγεται σπυρος και ειναι στην ουσια οι extreme tuners.ο σπυρος ειναι ιδιοκτητης και προγραμματιστης των extreme και ειχε φτιαξει ενα 1.6 fsi με τα νιτρα που αναφερει.απλα επειδη ξερω και τον σπυρο,ηθελε να του αναφερει οτι εχουνε μπει νιτρα σε fsi καιρο τωρα,τιποτε αλλο.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας,

είμαι νέο μέλος στο Forum και κάτοχος από τον περασμένο Δεκέμβριο ενός κόκκινου GTI με αυτόματο κιβώτιο DSG. Σκέφτομαι να περάσω πρόγραμμα στο αυτοκίνητο και έχω καταλήξει στη REVO με εναλλακτικές λύσεις MTM και ABT. Ο λόγος της επιλογής της REVO είναι η τιμή ¤1050 αντί 1400 που έχουν τα άλλα καθώς και η 2ετής εγγύηση που μου δίνει ο επίσημος αντιπρόσωπος που αγόρασα το αυτοκίνητο και που θα κάνει την αναβάθμιση. Αν κάποιος κάτοχος GTI V έχει εμπειρία από την REVO η βοήθειά του είναι ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ εκ των προτέρω για την βοήθειά σας και πολλά συγχαρητήρια στο Club

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε..

ΑΝ στο δίνει με τον επιλογέα προγράμματος (σπορ-ήρεμο-πόλης), τότε βάλτο σε αυτά τα λεφτά.

Δυστυχώς τα προγράμματα είναι σαν τα μακαρόνια, και ο καθένας τα τρώει όπως προτιμάει... Αλλος σκληρά, άλλος λαπά, άλλος κανονικά... Οπότε το να ρωτάς για μια ή δύο εταιρίες, είναι λίγο δώρο άδωρο!

Το σίγουρο είναι πως αφού παίρνεις εγγύηση, να την ζητάς ΓΡΑΠΤΗ, και απο εκεί και πέρα να ξέρεις πως η REVo βγάζει μεν καλό πρόγραμμα, ενώ η ΜΤΜ ΕΓΓΥΗΜΕΝΟ, αλλά με μεγάλη απόκλιση σε δύναμη. Επίσης, όπως ειπώθηκε και πιο παλιά, ρώτα την περίπτωση επαναπρογραμματισμού σε Stage 2, λόγω εξάτμισης κτλ... Σε χρεώνει 2η φορά, ή περιλαμβάνεται στην αρχική τιμή; Τέλος, δες και την GIAC σαν εναλλακτική, αν και κυμαίνεται στα ίδια πλαίσια με το REVo.

Και αν μπορείς, απέφυγε την Unitronic, γιατί ακούστηκε πως είναι canned software, που βγαίνει στο Βόλο, διότι υπήρξαν πολλές αμφιβολίες για το αν ο Ανδριανάκης μπορεί να το στείλει το Loggαρισμένο image του εγκεφάλου σου στην Αμερική, και να το έχει πίσω σε 15 λεπτά έτοιμο!

Αυτά! Και μην ξεχνάς πως καμιά φορά, και του προγραμματιστή της γειτονιάς μπορεί να σου βγει εξ ίσου καλό, ίσως και καλύτερο... Με το καλό να επιλέξεις και σε ευχαριστούμε για τα καλά λόγια!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.