Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Φανη με μπιελες δεν λεγανε 420+?Επισης στις 3800 που κανει ενα κοψιμο να υποθεσω ειναι απο σπινιαρισμα?

Παντος το 40κιλα ροπη στις 7000rpm ειναι τρομακτικα εντυπωσιακο!! :)

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

Ωπ Φανη ηρθες στα μερη μου για δυναμομετρηση στον φιλο μου τον Αγγελιδη?Που να το ηξερα να ερχομουν!(διπλα μενω)Δυναμη το εργαλειο καλα γκαζια και απροβληματιστα απο εδω και περα!!!

Link to comment
Share on other sites

Ωπ Φανη ηρθες στα μερη μου για δυναμομετρηση στον φιλο μου τον Αγγελιδη?Που να το ηξερα να ερχομουν!(διπλα μενω)Δυναμη το εργαλειο καλα γκαζια και απροβληματιστα απο εδω και περα!!!

Επρεπε να βρεθειτε και ταυτοχρονα να σου ραψει και ενα κουστουμακι!! tongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Επρεπε να βρεθειτε και ταυτοχρονα να σου ραψει και ενα κουστουμακι!! tongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif
Δεν θελω αλλο.... μου εραψε εν γνωση μου προχθες η SL!!! :)tongue.gif
Link to comment
Share on other sites

μετά από όλη αυτή την ιστορία αυτο που μένει είναι

1) πόσο κοστίζει και τι ακριβώς περιλαμβάνει το κιτ της APR ?

2) εγκατάσταση γίνεται απο τους ίδιους ? ή απο συνεργαζόμενο συνεργείο-συνεργάτη τους ?

3) τι προυποθέσεις απαιτεί ? (εκεντροφόρους ,follower κτλ.) και αν δεν πληρούνται υπάρχει η δυνατότητα να αλλαχθούν από την APR κατά την εγκατάσταση ή θα πρέπει να έρθει "ετοιμο" το αυτοκίνητο σε αυτούς ?

4) υπάρχουν όλα τα parts διαθέσιμα ? ή πουλιούνται τα μισά και τα άλλα αναμένονται ... ??

5) ο προγραμματισμός γίνεται κονσέρβα ή μετά παραμετροποιείται σαν custom για τις λεπτομέριες πάνω στο κάθε αυτοκίνητο?

6) από ποιον γίνεται ? σε περίπτωση προβλήματος/βλάβης ή κάποιας παραμετροποίησης , ποιος το ¨βλέπει¨? περιμένεις "κάποιον" από εξωτερικό ?

<_< τι εγγύηση υπάρχει ? που και πόσο ?

πιστεύω όπως βγήκε ο vwfanis και έγραψε το πρόβλημα που είχε (και καλώς το έκανε) θα πρέπει να βγάλει ένα συμπέρασμα τελικά για το αποτέλεσμα που έχει τώρα έστω και αν δεν είναι 100% έτοιμο και περισσότερο και για την όλη στάση της APR μετά την λήξη της περιπέτειας.

**δεν έχω κάτι με την APR ή με οποιαδήποτε άλλη εταιρέια ούτε τον πόνο να τους υπερασπιστώ ή να τους θάψω! απλά να δω τα πράγματα πως είναι στην πραγματικότητα και τίποτα άλλο για να ξέρουμε τι αξίζει και τι συμφέρει τις τσέπες μας...

Edited by auber002b
Link to comment
Share on other sites

Αυτά πάλι που αποκόμισα εγώ έχουν ως εξής:

1. To group VAG έφτιαξε γι άλλη μια φορά εναν εξαιρετικό κινητήρα με κορυφαία τεχνολογία (TFSI) για την εποχή του, που ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ προδίδεται από τα περιφερειακά του λόγω κακού engineering design (βλ. cam follower στη συγκεκριμένη περίπτωση). Η ιστορία επαναλαμβάνεται, αφού και στον 1.8Τ -που άφησε εποχή- τα προβλήματα με τα περιφερειακά (πολλαπλασιαστές, MAF και κάθε λογής αισθητήρες) και όχι μόνο (αντλίες νερού, ευαίσθητες κυλινδροκεφαλές, turbo, κλπ) τα ζούσες σε καθημερινή βάση. Το ίδιο βλέπουμε και με τους TSI (N75, πολλαπλασιαστές, απώλεια συμπίεσης λόγω στραβών βαλβίδων κυλινδροκεφαλής κλπ).

2. Το tuning αποτελούσε και αποτελεί για πολλούς βασικό κριτήριο αγοράς ενός hot hatch και το Golf ήταν πάντα το αγαπημένο παιδί των ευρωπαίων βελτιωτών στην κατηγορία. Στην 5η γενιά, η μη-συμβατική τεχνολογία και τα κακοσχεδιασμένα περιφερειακά που προανέφερα θέτουν πλέον σοβαρό φραγμό στην εξέλιξη (έλλειψη aftermarket parts όπως μπεκ, αντλία, κλπ) ή -στην καλύτερη περίπτωση- δημιουργούν παράλογες απαιτήσεις ελέγχου και συντήρησης ώστε να εξασφαλιστεί η αξιοπιστία (βλ. έλεγχος cam follower κλπ).

3. Λόγω όλων των προαναφερομένων, ενας λογικός άνθρωπος που επιθυμεί να βελτιώσει το GTI του δε θα μπορούσε ποτέ να διανοηθεί κάτι πέραν του S3 setup με ως επί το πλείστον εργοστασιακά ανταλλακτικά. Τουλάχιστον όχι ακόμη.

4. Πριν από μερικούς μήνες κορόιδευα εναν φίλο με STI γιατι δε μπορεί να βγάλει άκρη με τους κωδικούς κινητήρα από χώρα σε χώρα ώστε να βάλει JDM ανταλλακτικά στον δικό του. Σήμερα έχω πελαγώσει με τις αναβαθμίσεις εξαρτημάτων των κινητήρων VAG που γίνονται σε μηνιαία σχεδόν βάση και που περνούν στα σιωπηλά: Σκάστρες, αντλίες, εκκεντροφόροι, cam followers και ενα σωρό TSBs που είναι πιο απόρρητα κι από τα αρχεία των X-files. Ή πιο άγνωστα (που ξέρεις, μπορεί το tray του fax στην Kosmocar να έχει το ίδιο Part number με τον τενεκέ των σκουπιδιών ενώ το inbox τους να έχει εικονίδιο Recycle bin).

Link to comment
Share on other sites

μετά από όλη αυτή την ιστορία αυτο που μένει είναι

1) πόσο κοστίζει και τι ακριβώς περιλαμβάνει το κιτ της APR ?

2) εγκατάσταση γίνεται απο τους ίδιους ? ή απο συνεργαζόμενο συνεργείο-συνεργάτη τους ?

3) τι προυποθέσεις απαιτεί ? (εκεντροφόρους ,follower κτλ.) και αν δεν πληρούνται υπάρχει η δυνατότητα να αλλαχθούν από την APR κατά την εγκατάσταση ή θα πρέπει να έρθει "ετοιμο" το αυτοκίνητο σε αυτούς ?

4) υπάρχουν όλα τα parts διαθέσιμα ? ή πουλιούνται τα μισά και τα άλλα αναμένονται ... ??

5) ο προγραμματισμός γίνεται κονσέρβα ή μετά παραμετροποιείται σαν custom για τις λεπτομέριες πάνω στο κάθε αυτοκίνητο?

6) από ποιον γίνεται ? σε περίπτωση προβλήματος/βλάβης ή κάποιας παραμετροποίησης , ποιος το ¨βλέπει¨? περιμένεις "κάποιον" από εξωτερικό ?

<_< τι εγγύηση υπάρχει ? που και πόσο ?

πιστεύω όπως βγήκε ο vwfanis και έγραψε το πρόβλημα που είχε (και καλώς το έκανε) θα πρέπει να βγάλει ένα συμπέρασμα τελικά για το αποτέλεσμα που έχει τώρα έστω και αν δεν είναι 100% έτοιμο και περισσότερο και για την όλη στάση της APR μετά την λήξη της περιπέτειας.

**δεν έχω κάτι με την APR ή με οποιαδήποτε άλλη εταιρέια ούτε τον πόνο να τους υπερασπιστώ ή να τους θάψω! απλά να δω τα πράγματα πως είναι στην πραγματικότητα και τίποτα άλλο για να ξέρουμε τι αξίζει και τι συμφέρει τις τσέπες μας...

Για τα 1-8 μπορεις να επικοινωνήσεις με την APR Greece στο 2109938358

Η δική μου εμπειρία μεχρι στιγμής άπο το προϊόν ειναι πως δεν θα έπρεπε να διατίθεται προς πώληση γιατί έχει πολύ δουλεια στο πρόγραμμα ακομα

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα (καλημέρα μάλλον!)

Είμαι νέος στο forum και στον κόσμο της βελτίωσης γενικότερα. Σκέφτομαι να βάλω πρόγραμμα στο νέο μου μωρό (GTI Edition 30) και έχω κατασταλάξει ανάμεσα σε αυτό της Revo από την Cargate και σε αυτό της Oettinger από την Speed and Style. Ποιό απο τα δύο θα μου προτίνατε (1) και πιο σημαντικό στα πόσα χιλιόμετρα είναι ασφαλές αυτό να μπεί (2); Αυτή τη στιγμή είμαι περίπου στα 2500 km. Θέμα κόστους δεν υπάρχει. Τέλος η εγγύηση μετά το πρόγραμμα εξακολουθεί να ισχύει; (3) Είμαι λίγο μπερδεμένος σχετικά με αυτό και όσο και αν έψαξα δεν βρήκα ξεκάθαρη απάντηση :/

Sorry για τις πολλές ερωτήσεις και αν κάτι έχει απαντηθεί πιο πρίν, έψαξα αλλά δε βρήκα κάτι συγκεκριμένο!

Ηλίας

Link to comment
Share on other sites

Αυτά πάλι που αποκόμισα εγώ έχουν ως εξής:

1. To group VAG έφτιαξε γι άλλη μια φορά εναν εξαιρετικό κινητήρα με κορυφαία τεχνολογία (TFSI) για την εποχή του, που ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ προδίδεται από τα περιφερειακά του λόγω κακού engineering design (βλ. cam follower στη συγκεκριμένη περίπτωση). Η ιστορία επαναλαμβάνεται, αφού και στον 1.8Τ -που άφησε εποχή- τα προβλήματα με τα περιφερειακά (πολλαπλασιαστές, MAF και κάθε λογής αισθητήρες) και όχι μόνο (αντλίες νερού, ευαίσθητες κυλινδροκεφαλές, turbo, κλπ) τα ζούσες σε καθημερινή βάση. Το ίδιο βλέπουμε και με τους TSI (N75, πολλαπλασιαστές, απώλεια συμπίεσης λόγω στραβών βαλβίδων κυλινδροκεφαλής κλπ).

2. Το tuning αποτελούσε και αποτελεί για πολλούς βασικό κριτήριο αγοράς ενός hot hatch και το Golf ήταν πάντα το αγαπημένο παιδί των ευρωπαίων βελτιωτών στην κατηγορία. Στην 5η γενιά, η μη-συμβατική τεχνολογία και τα κακοσχεδιασμένα περιφερειακά που προανέφερα θέτουν πλέον σοβαρό φραγμό στην εξέλιξη (έλλειψη aftermarket parts όπως μπεκ, αντλία, κλπ) ή -στην καλύτερη περίπτωση- δημιουργούν παράλογες απαιτήσεις ελέγχου και συντήρησης ώστε να εξασφαλιστεί η αξιοπιστία (βλ. έλεγχος cam follower κλπ).

3. Λόγω όλων των προαναφερομένων, ενας λογικός άνθρωπος που επιθυμεί να βελτιώσει το GTI του δε θα μπορούσε ποτέ να διανοηθεί κάτι πέραν του S3 setup με ως επί το πλείστον εργοστασιακά ανταλλακτικά. Τουλάχιστον όχι ακόμη.

4. Πριν από μερικούς μήνες κορόιδευα εναν φίλο με STI γιατι δε μπορεί να βγάλει άκρη με τους κωδικούς κινητήρα από χώρα σε χώρα ώστε να βάλει JDM ανταλλακτικά στον δικό του. Σήμερα έχω πελαγώσει με τις αναβαθμίσεις εξαρτημάτων των κινητήρων VAG που γίνονται σε μηνιαία σχεδόν βάση και που περνούν στα σιωπηλά: Σκάστρες, αντλίες, εκκεντροφόροι, cam followers και ενα σωρό TSBs που είναι πιο απόρρητα κι από τα αρχεία των X-files. Ή πιο άγνωστα (που ξέρεις, μπορεί το tray του fax στην Kosmocar να έχει το ίδιο Part number με τον τενεκέ των σκουπιδιών ενώ το inbox τους να έχει εικονίδιο Recycle bin).

¶ρη έχεις δίκιο. Όλες οι παρατηρήσεις σου είναι εύστοχες. Τα μόνα που έχω να προσθέσω είναι ότι:

1. Οι κινητήρες FSI είναι νέο φρούτο στον κόσμο της μηχανολογίας. Θα χρειαστούν σίγουρα μερικά χρόνια μέχρι να φτάσουν στο σημείο εξέλιξης των συμβατικών -έμμεσου ψεκασμού. Στην ουσία όλες οι εταιρείες υλοποιούν μία πατέντα: της Bosch. Απλώς κάνουν μικρές παραλλαγές στη διάταξη των εξαρτημάτων. Η βασική ιδέα είναι η ίδια.

2. Το tuning θα ανακαλύπτει πάντα πρώτο τα τρωτά σημεία του κινητήρα.

Όπως και να το κάνουμε, ένα αυτοκίνητο που φτάνει τα 400 άλογα από εκεί που προοριζόταν για 200 θα έχει επιταχυνόμενη γήρανση στα μηχανολογικά του μέρη. Είναι σαν να βλέπουμε τη ζωή του κινητήρα σε fast forward.

3. Δυστυχώς δεν είναι πανάκια το S3 setup. Διευκολύνει την κατάσταση γιατί γλυτώνεις τις σωληνώσεις σε σχέση με μια aftermarket τουρμπίνα, αλλά πάλι ξεζουμίζεις τη δύσμοιρη Κ04 για να βγάλεις 320+ άλογα. Πόσο αξιόπιστες θα είναι σε βάθος χρονου με αυτή τη χρήση, κανείς δε γνωρίζει. Πάντως σίγουρα οι Κ04 δεν φτιάχτηκαν για να δουλεύουν στο όριό τους.

Σε αυτό βοηθάει να χρησιμοποιείς μια μεγαλύτερη τουρμπίνα, με όριο παροχής τα 400 άλογα για να βγάλεις 350, ώστε να γνωρίζεις εκ των προτέρων ότι θα αντέξει.

Link to comment
Share on other sites

Στελιο εδω δεν μιλάμε για project αλλά για προϊόν! Αντε γιατι εχω φορτώσει με τα παραμυθια περι ανοικτων βιβλιων περι ετοιμου κωδικα περι production files περι το @νι της @ας μου

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα (καλημέρα μάλλον!)

Είμαι νέος στο forum και στον κόσμο της βελτίωσης γενικότερα. Σκέφτομαι να βάλω πρόγραμμα στο νέο μου μωρό (GTI Edition 30) και έχω κατασταλάξει ανάμεσα σε αυτό της Revo από την Cargate και σε αυτό της Oettinger από την Speed and Style. Ποιό απο τα δύο θα μου προτίνατε (1) και πιο σημαντικό στα πόσα χιλιόμετρα είναι ασφαλές αυτό να μπεί (2); Αυτή τη στιγμή είμαι περίπου στα 2500 km. Θέμα κόστους δεν υπάρχει. Τέλος η εγγύηση μετά το πρόγραμμα εξακολουθεί να ισχύει; (3) Είμαι λίγο μπερδεμένος σχετικά με αυτό και όσο και αν έψαξα δεν βρήκα ξεκάθαρη απάντηση :/

Sorry για τις πολλές ερωτήσεις και αν κάτι έχει απαντηθεί πιο πρίν, έψαξα αλλά δε βρήκα κάτι συγκεκριμένο!

Ηλίας

Ηλία μου ο καθένας εδώ μέσα θα προτείνει το πρόγραμμα που φοράει. Η αλήθεια είναι πως δε θα βρεις πολλούς με Oettinger, σημείωσε δε πως όταν το είχα δοκιμάσει εγώ (τοποθετημένο από τον Λούη) α) είχα απίστευτα κοψίματα και β) το πρόγραμμα για το απλό τουλάχιστον GTI το έφτιαχνε η APR για λογαριασμό της Oettinger. Τελικά ξαναπέρασα το εργοστασιακό και πήγα σε ΜΤΜ γιατι είχε κάποια συμφωνία κυρίων με τον Γρατσία όπου κάνω τη συντήρηση του αυτοκινήτου. Το οποίο μας φέρνει στο 3ο σου ερώτημα: Ό,τι κι αν σου πει κανείς, η εγγύηση τυπικά ακυρώνεται από τη στιγμή που το αυτοκίνητο δε λειτουργεί βάσει των ορίων και των προδιαγραφών που θέτει το εργοστάσιο. Το αν ο Γρατσίας έχει συμφωνία με την τάδε εταιρεία ή ο Παζαρόπουλος με τη δείνα και κάνουν τα στραβά μάτια είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. Τι σημαίνει αυτό; Πως αν σου τύχει μια στραβή, αυτό που καθορίσει το ποιος θα πληρώσει τα σπασμένα εξαρτάται α) από το πόσο mod-friendly είναι το εξουσιοδοτημένο συνεργείο στο οποίο πηγαίνεις, β) από το πόσο μεγάλες πλάτες έχει ο βελτιωτής σου και πόσο τον ενδιαφέρει να διατηρήσει το καλό του όνομα. Η απάντηση στη 2η σου ερώτηση είναι πως από τη στιγμή που το έχεις στρώσει, μπορείς να προχωρήσεις.

Link to comment
Share on other sites

χθες το βραδυ καθως γυρνουσα σπιτι μου απο σχιστο,σκαει ενα gti με οβαλ εξατμιση το οποιο παταγε συνεχως σε καθε φαναρι... ;) αφου μιλαω λιγο με το παιδι μου λεει οτι φοραει τα παντα (για 1ο σταδιο) και προγραμμα custom.αρχισαν να μπαινουν υποψιες που αμεσως μετα επαληθευτηκαν για το ποιος του ειχε περασει προγραμμα.....εγω του λεω οτι φοραω κ04 και δουλευω 0.9 σταθερο γιατι εχω μια μικρη εκκρεμοτητα ακομα.με τα πολλα κανονιζουμε πατηματακι μιας και ηθελα να δω πως παω τωρα με 1ο σταδιο σ αυτη τη πιεση.απο 2ερες λοιπον και 3500 στροφες οπου μεχρι τα 200 ειχα φυγει αρκετα.μετα του λεω να πατησουμε απο 3ες χαμηλα για να δει ποσο διαφορετικο θα ειναι το αποτελεσμα.κι οντως στο πατημα το δικο μου δεν φουσκωσε ποτε....με αποτελεσμα να μου παρει 3 αμαξια οπου και μολις κουμπωσα 4η ερχομουνα δυνατουτσικα αλλα μου την εφερε και πατησε φρενο για να στριψει καπου. ;) ωραια δοκιμουλα...

Link to comment
Share on other sites

χθες το βραδυ καθως γυρνουσα σπιτι μου απο σχιστο,σκαει ενα gti με οβαλ εξατμιση το οποιο παταγε συνεχως σε καθε φαναρι... ;) αφου μιλαω λιγο με το παιδι μου λεει οτι φοραει τα παντα (για 1ο σταδιο) και προγραμμα custom.αρχισαν να μπαινουν υποψιες που αμεσως μετα επαληθευτηκαν για το ποιος του ειχε περασει προγραμμα.....εγω του λεω οτι φοραω κ04 και δουλευω 0.9 σταθερο γιατι εχω μια μικρη εκκρεμοτητα ακομα.με τα πολλα κανονιζουμε πατηματακι μιας και ηθελα να δω πως παω τωρα με 1ο σταδιο σ αυτη τη πιεση.απο 2ερες λοιπον και 3500 στροφες οπου μεχρι τα 200 ειχα φυγει αρκετα.μετα του λεω να πατησουμε απο 3ες χαμηλα για να δει ποσο διαφορετικο θα ειναι το αποτελεσμα.κι οντως στο πατημα το δικο μου δεν φουσκωσε ποτε....με αποτελεσμα να μου παρει 3 αμαξια οπου και μολις κουμπωσα 4η ερχομουνα δυνατουτσικα αλλα μου την εφερε και πατησε φρενο για να στριψει καπου. :wub: ωραια δοκιμουλα...

Τελικα, Κωστα, πηγες σε Κ04 setup! Πως και δεν προχωρησες σε BT κιτ? Oπως διαπιστωνεις, και η Κ04 εχει λαγκ! Αρκετο, θα ελεγα. Γι αυτο και αποδιδει τοση ισχυ. Ακομα και με 0.9ct, σιγουρα εχεις περισσοτερα αλογα απο καθε Κ03. Καλα αποτελεσματα!

Link to comment
Share on other sites

Τελικα, Κωστα, πηγες σε Κ04 setup! Πως και δεν προχωρησες σε BT κιτ? Oπως διαπιστωνεις, και η Κ04 εχει λαγκ! Αρκετο, θα ελεγα. Γι αυτο και αποδιδει τοση ισχυ. Ακομα και με 0.9ct, σιγουρα εχεις περισσοτερα αλογα απο καθε Κ03. Καλα αποτελεσματα!

Που το είδες το λαγκ ρε?

Link to comment
Share on other sites

Πάντως για αρρύθμιστος μια χαρά τα πήγε ο Κώστας!

Link to comment
Share on other sites

Ηλία μου ο καθένας εδώ μέσα θα προτείνει το πρόγραμμα που φοράει. Η αλήθεια είναι πως δε θα βρεις πολλούς με Oettinger, σημείωσε δε πως όταν το είχα δοκιμάσει εγώ (τοποθετημένο από τον Λούη) α) είχα απίστευτα κοψίματα και β) το πρόγραμμα για το απλό τουλάχιστον GTI το έφτιαχνε η APR για λογαριασμό της Oettinger. Τελικά ξαναπέρασα το εργοστασιακό και πήγα σε ΜΤΜ γιατι είχε κάποια συμφωνία κυρίων με τον Γρατσία όπου κάνω τη συντήρηση του αυτοκινήτου. Το οποίο μας φέρνει στο 3ο σου ερώτημα: Ό,τι κι αν σου πει κανείς, η εγγύηση τυπικά ακυρώνεται από τη στιγμή που το αυτοκίνητο δε λειτουργεί βάσει των ορίων και των προδιαγραφών που θέτει το εργοστάσιο. Το αν ο Γρατσίας έχει συμφωνία με την τάδε εταιρεία ή ο Παζαρόπουλος με τη δείνα και κάνουν τα στραβά μάτια είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. Τι σημαίνει αυτό; Πως αν σου τύχει μια στραβή, αυτό που καθορίσει το ποιος θα πληρώσει τα σπασμένα εξαρτάται α) από το πόσο mod-friendly είναι το εξουσιοδοτημένο συνεργείο στο οποίο πηγαίνεις, β) από το πόσο μεγάλες πλάτες έχει ο βελτιωτής σου και πόσο τον ενδιαφέρει να διατηρήσει το καλό του όνομα. Η απάντηση στη 2η σου ερώτηση είναι πως από τη στιγμή που το έχεις στρώσει, μπορείς να προχωρήσεις.

Ευχαριστώ για την γρήγορη και κατατοπιστικότατη απάντηση! :lol:

Θα δώ τι μπορώ να κάνω με την Karenta αν και με βάση αυτά που μου είπες προβλέπω ναυάγιο :/

Link to comment
Share on other sites

Που το είδες το λαγκ ρε?

http://www.carsinspections.com/gr/tuning/S...K04-dynoweb.jpg

http://www.carsinspections.com/gr/tuning/V...dynoplotweb.jpg

Σε ιδιο σεταπ δυναμομετρου (φορτιο - εναρξη μετρησης) η Κ03 εχει overboost στις 2500 σαλ, ενω η Κ04 στις 3100 σαλ.

Και σε spool-up δεν εχουν σχεση. Λογικο ειναι αφου η Κ04 στο μοτερ αυτο εχει potential για 80+ΗΡ! Παλι καλα που γυρναει κι εκει!

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα σε μια ανηφόρα με σχετικά χαμηλό φορτίο, ακούστηκε μικρός μεταλλικός θόρυβος απο την πλευρά της αντλίας...

Επιχείρησα να την βγάλω αλλά λόγω τεχνικων δυσκολιών δέν τα κατάφερα.Θα γίνει όμως εντός των 2-3 ημερών, και αφου παραγγελθούν τα

απαραίτητα ανταλακτικα.Στο μεταξύ το αμάξι ακινητοποιήθηκε στο γκαράζ μέχρι νεωτέρας.Τίποτα δέν είναι σίγουρο, και "σταυρώνω τα δάχτυλά μου"

Αντε να δούε τώρααα....

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω , να μην είναι αυτό που νομίζουμε....

Και έχει και έλειψη η μ@λ@κία...

Δέν ξέρω, αλλά επειδή έχω και την υποψία ότι έχω τον Α εκκεντροφόρο (μάλλον το ΕΤΚΑ είναι της π@υτσας τελικά...), μάλλον θα την πουλήσω την αντλία και ίσως να δώ κάτι πρός Schrick μεριά...

Ίσως βέβαια και να είναι η ιδέα μου, με όλη την τρομολαγνεία, αλλά θα δείξει αυριο μεθαύριο.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.