Jump to content
geocha

Tsi 140 σε 170 αλογα....Ευκολα?

Recommended Posts

Παιδιά καλησπέρα!

Τον άλλο μήνα θα παραγγείλω το TSI 140PS GT SPORT. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι η μόνες διαφορές είναι το boost meter, οι 17αρες ζάντες και η διπλή απόληξη της εξάτμισης. Δηλαδή φρένα, αναρτήσεις είναι τα ίδια; - εκεί μου είπαν ναι - ¶ρα το μόνο που χρειάζεται είναι το πρόγραμμα για να έχω 170PS; Ρωτάω γιατί ο στόχος μου ήταν το GT αλλά δυστυχώς τα οικονομικά μου δεν το επιτρέπουν και για αυτό πάω στο TSI. Αν με 1000-1500 ευρώ παραπάνω, έχω GT τότε συμφέρει. Αν κάποιος ξέρει σίγουρα ή το έχει κάνει ήδη ας απαντήσει υπεύθυνα.

Ευχαριστώ πολύ

Φίλε μου, το ίδιο έλεγα να κάνω κι εγώ... Πήρα το TSi με 140 PS κ τελικά έμπλεξα!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου, το ίδιο έλεγα να κάνω κι εγώ... Πήρα το TSi με 140 PS κ τελικά έμπλεξα!!! :)

Δηλαδή; Σου έβγαλε προβλήματα ή προσπάθησες να το βελτιώσεις και έμπλεξες; Αν μπορείς να εξηγήσεις περισσότερο;

Link to comment
Share on other sites

Για οσους λενε οτι το GT εχει τον ιδιο κινητηρα με το TSI, δεν ισχυει. Ο κινητηρας του GT κατασκευαζεται απο "μεταλλα" μεγαλυτερης αντοχης απο τον αλλον. Η VW σκεφτεται σοβαρα να σταματησει την παραγωγη του συγκεκριμενου κινητηρα λογο κοστους. Αλλωστε και γι'αυτο και η διαφορα στην τιμη. Η σχεδιαση ειναι κατα ενα μεγαλο ποσοστο η ιδια, διαφορα στην σχεδιαση με τον Supercharger and Turbocharger, στο TSI εχουμε μονο Turbocharger. Απο εκει και περα τα αυτοκινητα ανεβενουν σε υποδυναμη. Κατι αλλο για τον εγκεφαλο, λογικα εγκεφαλος απο GT θα μπαινει σε TSI, αλλα θα χρειαζεται και παλι επαναπρογραμματισμο, λογο οτι ειναι διαφορετικη αναλογια καυσιμου-αερα λογο του supercharger.

Σημειωνεται οτι αλλο το TSI, αλλο το GT και αλλο το GTI. Καθενα ειναι διαφορετικο. Το αμαξομα ειναι το ιδιο, αλλα το στησιμο απο αμαξι σε αμαξι διαφερει. Κοινα μερη εχουν με διαφορετικες ρυθμισεις η και με μικροαλλαγες σε εξαρτηματα.

Link to comment
Share on other sites

όταν παίρνεις TSI Gt Sport έχεις το στήσιμο (ανάρτηση+χαμήλωμα) του GT.Εξού και "GT SPORT"!αν φαίνεται χαμηλότερο το GT ίσως είναι λόγο 17αράς ζάντας που γεμίζει καλύτερα τον θολο!σίγουρα η τιμή του GT δεν δικαιολογείται από "καλύτερα μέταλλα"..μονο η χαρτογράφηση αλλάζει βρε παιδιά!η αντιπροσωπεία ισχυριζεται αυτό.θα την συνέφερε να λέει ότι είναι διαφορετικά για να πουλήσει και πολλά GT..!Το GT SPORT κοστίζει 21.000E.Το GT 24.500E.Ωραία.Βάλε 600+ για το ESP, 1.000E για τον Εγκέφαλο του GT,κάποιαχρήματα επίσης κοστίζουν τα μπροστά φρένα που είναι από GTI,επίσης οι όμορφες ζάντες έχουν ευκαταφρόνητο κόστος και τέλος οι τελικές μπούκες του GT( που παρεπιπτόντως μπορείς να τις παραγγείλεις για TSI και είναι ακριβουλες) πιστεύω πως βγαίνει και με το παραπανω το κόστος του GT!επίσης η εταιρεία μας που την εμπιστεύομαι δεύτερη φορα έχει καλο marketing!Θα έπρεπε το GT με το GTI να έχουν διαφορα χρημάτων τέτοια ώστε να σκέφτεται κάποιος την αγορά GTI..αυτά και αλλα πολλά μπορούν να ειπωθούν αλλα θα γράφω για μέρες....

Θα σε παρακαλουσα να χρησιμοποιεις μικρους ελληνικους χαρακτηρες συμφωνα με τους ορους χρησης του φορουμ.

Ειναι η τελευταια φορα που γινεται παρακληση για αυτο το θεμα.

Την επομενη θα αναγκαστω να σου δωσω προειδοποιηση 10%

Ευχαριστω

Edited by konstantinos passat
@To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα.
Link to comment
Share on other sites

Για οσους λενε οτι το GT εχει τον ιδιο κινητηρα με το TSI, δεν ισχυει. Ο κινητηρας του GT κατασκευαζεται απο "μεταλλα" μεγαλυτερης αντοχης απο τον αλλον. Η VW σκεφτεται σοβαρα να σταματησει την παραγωγη του συγκεκριμενου κινητηρα λογο κοστους. Αλλωστε και γι'αυτο και η διαφορα στην τιμη. Η σχεδιαση ειναι κατα ενα μεγαλο ποσοστο η ιδια, διαφορα στην σχεδιαση με τον Supercharger and Turbocharger, στο TSI εχουμε μονο Turbocharger. Απο εκει και περα τα αυτοκινητα ανεβενουν σε υποδυναμη. Κατι αλλο για τον εγκεφαλο, λογικα εγκεφαλος απο GT θα μπαινει σε TSI, αλλα θα χρειαζεται και παλι επαναπρογραμματισμο, λογο οτι ειναι διαφορετικη αναλογια καυσιμου-αερα λογο του supercharger.

Σημειωνεται οτι αλλο το TSI, αλλο το GT και αλλο το GTI. Καθενα ειναι διαφορετικο. Το αμαξομα ειναι το ιδιο, αλλα το στησιμο απο αμαξι σε αμαξι διαφερει. Κοινα μερη εχουν με διαφορετικες ρυθμισεις η και με μικροαλλαγες σε εξαρτηματα.

Τα εχεις μπερδεψει λιγο. Υπαρχει TSi me 140ps, 150ps kai 170ps ολα με Supercharger(Compressor) & Turbocharger. To πρωτο ειναι το TSi, το 2ο το Tiguan και το 3ο το GT. Υπαρχει και ο TSi με 122ps, που ειναι μονο turbocharger

Welcome to the club

Link to comment
Share on other sites

Καλως σας βρηκα.

Ναι οντως φιλε μου το 140 εχει και αυτο Supercharger. Δικο μου το λαθος (κατανοησα TSI γενικα :rolleyes: ). Παλι ομως πιστευω οτι υπαρχουν κατασκευαστικες αλλαγες στα μερη που εχει το ενα απο το αλλο. Δεν μπορω να πω οτι το TSI 140 ειναι το ιδιο με το GΤ, αλλα ουτε και το οτι το GT ειναι το ιδιο με το GTi.

Τις αντιπροσωπιες δεν τις εμπιστευομαι στο τι λενε, καθως ουτε και τον καθε γνωστο γνωστου που ακουσε και ειδε.(Ασχετο αλλα το περιθωριο κερδους στο TSI για μια αντιπροσωπια νομιζω οτι ειναι μεγαλυτερο απο αυτο που εχουν για το GT)

Απο εκει και περα aftermarket αλλαγες πχ στο TSI για να γινει GT, γνωμη μου ειναι οτι κοστιζουν πολυ πιο πανω απο το να επενδυση καποιος απο την αρχη στο GT.

Εγω ειμαι κατοχος GT, αλλα ποτε δεν προκειται να πω οτι με aftermarket αλλαγες θα ειμαι GTi. Θα ηθελα να επερνα το GTi(η διαφορα των 6000 ευρω δεν αποτελουσε μεγαλο εμποδιο), αλλα οι λογοι που με αποθαρυναν στην δικη μου περιπτωση ειναι τα τελη κυκλοφοριας, η μεγαλυτερη καταναλωση και φυσικα το κοστος της ασφαλειας που ειναι και το μεγαλυτερο(για ενα αυτοκινητο που θα κρατησω για 3-5 χρονια max).

Μικρο αλλαγες θα κανω και γι'αυτο και γραφτηκα στο forum, για να ενημερωθω καλυτερα. (I/C απο το S3 στανταρ, λογω οτι η Ελλαδα τεινει να γινει τροπικη χωρα) Απο εκει και περα, προγραμματα και αλλαγες βαρβατες, απο την μεχρι τωρα εμπειρια μου, προσωπικα δεν θα κανω(μονο για το καταραμενο το ABS που μερικες φορες μπαινει μονο για να μπαινει).

Link to comment
Share on other sites

Καλως σας βρηκα.

Ναι οντως φιλε μου το 140 εχει και αυτο Supercharger. Δικο μου το λαθος (κατανοησα TSI γενικα :rolleyes: ). Παλι ομως πιστευω οτι υπαρχουν κατασκευαστικες αλλαγες στα μερη που εχει το ενα απο το αλλο. Δεν μπορω να πω οτι το TSI 140 ειναι το ιδιο με το GΤ, αλλα ουτε και το οτι το GT ειναι το ιδιο με το GTi.

Τις αντιπροσωπιες δεν τις εμπιστευομαι στο τι λενε, καθως ουτε και τον καθε γνωστο γνωστου που ακουσε και ειδε.(Ασχετο αλλα το περιθωριο κερδους στο TSI για μια αντιπροσωπια νομιζω οτι ειναι μεγαλυτερο απο αυτο που εχουν για το GT)

Απο εκει και περα aftermarket αλλαγες πχ στο TSI για να γινει GT, γνωμη μου ειναι οτι κοστιζουν πολυ πιο πανω απο το να επενδυση καποιος απο την αρχη στο GT.

Εγω ειμαι κατοχος GT, αλλα ποτε δεν προκειται να πω οτι με aftermarket αλλαγες θα ειμαι GTi. Θα ηθελα να επερνα το GTi(η διαφορα των 6000 ευρω δεν αποτελουσε μεγαλο εμποδιο), αλλα οι λογοι που με αποθαρυναν στην δικη μου περιπτωση ειναι τα τελη κυκλοφοριας, η μεγαλυτερη καταναλωση και φυσικα το κοστος της ασφαλειας που ειναι και το μεγαλυτερο(για ενα αυτοκινητο που θα κρατησω για 3-5 χρονια max).

Μικρο αλλαγες θα κανω και γι'αυτο και γραφτηκα στο forum, για να ενημερωθω καλυτερα. (I/C απο το S3 στανταρ, λογω οτι η Ελλαδα τεινει να γινει τροπικη χωρα) Απο εκει και περα, προγραμματα και αλλαγες βαρβατες, απο την μεχρι τωρα εμπειρια μου, προσωπικα δεν θα κανω(μονο για το καταραμενο το ABS που μερικες φορες μπαινει μονο για να μπαινει).

Δεν υπαρχει καμμια κατασκευαστικη αλλαγη αναμεσα στο 140 και στο 170. Ειναι ακριβως ο ιδιος κινητηρας. Το GTi εχει 2.0 TFSi δεν εχει compressor. Αλλης φιλοσοφιας κινητηρας ειναι.

Link to comment
Share on other sites

συγγνωμη για τους αγγλικους χαρακτηρες πριν(Κων-Passat)..παντως παιδια πιστευω πως η καθε μετατροπη εχει και τον τροπο λειτουργιας της..και οσο αφορα τα TSI μοτερ μας χρειαζεται καλη συντηρηση και σωστη οδηγηση ακομα και οταν ειναι μανισια!τελος πιστευω πως αν βγει μια καλη,αξιοπιστη μετατροπη ολοι θα το μαθουμε και μπορει να την αγορασουμε.Μην ξεχνατε πως για τις εταιρειες ειμαστε καταναλωτες προιοντων...

φιλικα

Link to comment
Share on other sites

Έχεις ακούσει και εσύ για αλλαγή εγκεφάλου ή το έχεις κάνει?

Πηγα στην αντιπροσωπία και μου είπαν οτι δε γίνεται λόγω κανμπάς....αλλά βασικά στην αντιπροσωπία ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ!

Έχω μάθει πως γίνεται όμως με απλή αλλαγή εγκεφάλου και προγραμματισμό για να μη βγάλει ένδειξη βλάβης κινητηρα!

Η μόνη διαφορά μετά είναι το κιβώτιο ταχυτήτων που είναι πιο μακρύ......

Link to comment
Share on other sites

Έχεις ακούσει και εσύ για αλλαγή εγκεφάλου ή το έχεις κάνει?

Πηγα στην αντιπροσωπία και μου είπαν οτι δε γίνεται λόγω κανμπάς....αλλά βασικά στην αντιπροσωπία ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ!

Έχω μάθει πως γίνεται όμως με απλή αλλαγή εγκεφάλου και προγραμματισμό για να μη βγάλει ένδειξη βλάβης κινητηρα!

Η μόνη διαφορά μετά είναι το κιβώτιο ταχυτήτων που είναι πιο μακρύ......

Δεν χρειάζεται αλλαγή εγκεφάλου, αφού ο δικός τους προγραμματίζεται και μάλιστα ακριβώς με τα ίδια αποτελέσματα που έφερνε ο παλαιότερος εγκέφαλος.

Link to comment
Share on other sites

Ο προγραμματισμός όμως μπορεί και να στοιχίζει πιο πολλά λεφτά και απο τον εγκέφαλο!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ο προγραμματισμός όμως μπορεί και να στοιχίζει πιο πολλά λεφτά και απο τον εγκέφαλο!!!!!!
Ο εγκεφαλος κοστιζει 1000Ε αυτο ειναι ολο!οσο για το κιβωτιο δεν ξερω..προφανως κατι γινεται κ μαυτο!αλλα προσοχη!!στις ποσες στροφες εχει κοφτη το TSI??ας απαντησει καποιος!και μετα να μας πει καποιος που εχει GT!αλλα να μπει ο κοφτης!!
Link to comment
Share on other sites

Ο προγραμματισμός όμως μπορεί και να στοιχίζει πιο πολλά λεφτά και απο τον εγκέφαλο!!!!!!

Δεν εχει καμια σχεση το κοστος του software με το κοστος ενος εγκεφαλου. Προφανως το πρωτο ειναι οικονομικοτερο. Εξαιρεση αποτελουν οι γερμανικες εταιριες (πχ ΜΤΜ) που μπορει και να το υπερβαινει (πχ 1300 Euro το προγραμμα για το GTI!). Επισης, αν παρεις τον εγκεφαλο του GT και καταφερεις να το κανεις να δουλεψει, θα πετυχεις το πολυ πολυ να το κανεις GT, εαν εχεις και την εξατμιση του. Αυτο δεν εχει σχεση με αναβαθμισμενα software, που μπορεις να το προσαρμοσεις σε κιτ εισαγωγης, ελευθερη εξατμιση ή αναβαθμισμενο intercooler, και να δουλεψεις οπως θελεις σε πιεσεις , καυσιμο, αβανς, κλπ. Τωρα που προγραμματιζονται οι MED 17.5 δεν βρισω λογο για αγορα αλλου εγκεφαλου, ουτε φυσικα παραλληλων "συσκευων" που ξεγελανε τα σηματα απο τους αισθητηρες.

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχει καμια σχεση το κοστος του software με το κοστος ενος εγκεφαλου. Προφανως το πρωτο ειναι οικονομικοτερο. Εξαιρεση αποτελουν οι γερμανικες εταιριες (πχ ΜΤΜ) που μπορει και να το υπερβαινει (πχ 1300 Euro το προγραμμα για το GTI!). Επισης, αν παρεις τον εγκεφαλο του GT και καταφερεις να το κανεις να δουλεψει, θα πετυχεις το πολυ πολυ να το κανεις GT, εαν εχεις και την εξατμιση του. Αυτο δεν εχει σχεση με αναβαθμισμενα software, που μπορεις να το προσαρμοσεις σε κιτ εισαγωγης, ελευθερη εξατμιση ή αναβαθμισμενο intercooler, και να δουλεψεις οπως θελεις σε πιεσεις , καυσιμο, αβανς, κλπ. Τωρα που προγραμματιζονται οι MED 17.5 δεν βρισω λογο για αγορα αλλου εγκεφαλου, ουτε φυσικα παραλληλων "συσκευων" που ξεγελανε τα σηματα απο τους αισθητηρες.
Φιλε μου δωσε κανα site να δουμε κανα προγραμμα για TSI 140..
Link to comment
Share on other sites

Ο εγκεφαλος κοστιζει 1000Ε αυτο ειναι ολο!οσο για το κιβωτιο δεν ξερω..προφανως κατι γινεται κ μαυτο!αλλα προσοχη!!στις ποσες στροφες εχει κοφτη το TSI??ας απαντησει καποιος!και μετα να μας πει καποιος που εχει GT!αλλα να μπει ο κοφτης!!

6900 to TSi. To GT νομιζω στις 7100

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν το έχει αναφέρει κανείς αλλά τσεκάρετε αυτό

http://www.overload-performance.gr/site/ne...ew-dbase_search

Το βρήκα χτες το βράδυ, κάνοντας μία αναζήτηση στα κρυφά, γιατί αν πάρει γραμμή η γυναίκα μου ότι θέλω να το βελτιώσω ακόμα δεν το πήρα, θα φρικάρει :D :D

Η τιμή είναι καλή αλλά επειδή δεν έχω ασχοληθεί με την βελτίωση, δεν την ξέρω την εταιρεία και δεν ξέρω τι παίζει. Να πω την αλήθεια 200 άλογα μου φαίνονται πολλά για τον κινητήρα αυτό αλλά ποτέ δεν ξέρεις...

Link to comment
Share on other sites

6900 to TSi. To GT νομιζω στις 7100
ελπιζω αυτες οι τιμες που ειναι κοντινες ν αποδεικνυουν οτι υπαρχει ενα 'καλουπι' TSI..!δεν νομιζω τα 'μεταλλα

του TSI να ειναι μη αντοχης...

Link to comment
Share on other sites

ελπιζω αυτες οι τιμες που ειναι κοντινες ν αποδεικνυουν οτι υπαρχει ενα 'καλουπι' TSI..!δεν νομιζω τα 'μεταλλα

του TSI να ειναι μη αντοχης...

Αυτα είναι βλακείες δεν υπάρχει καμια διαφορα στα μεταλα είναι ακριβως τα ίδια...Εχω TSI και αν μπορουσα θα επερνα το GT αλλα με αυτα τα 5 χιλιαρικα που θα έδινα για το GT μπορω τωρα να πάρω οτι ζαντολάστιχα θέλω μεγεθος προφιλ (Προσωπικα δεν μ αρεσουν οι ζαντες του GT ουτε και του TSI) κτλ., να πάρω κανα οργανάκι turbo timer, να βάλω φιμε και ενα σωρο πράγματα μεσα που να μην ξεπερναν τα 5 χιλιαρικα και να γινει καλυτερο απο το GT τουλάιστον εμφανισιακα.Πηρα το GT Sport και είναι ακριβως ίδιο με το GT.Το GT έχει +30 αλογα,17ζαντολαστιχα 215 η 225 φαρδος (δεν θυμαμαι) ενω το TSI εχει 215,το GT εχει πλέον φιμε και ισως έχει καλυτερα φρένα (δεν το γνωριζω αυτο).Οι αναρτησεις ειναι ακριβως ίδιες με του GT(Sto GT Sport).Το απλο TSI έχει άλλες αναρτήσεις.

Link to comment
Share on other sites

λοιπον μια ερωτηση,περα απο τα φρενα και τον διαφορετικα χαρτογραφημενο εγκεφαλο τι διαφορες εχει το tsi με το gt.

μάλλον καμία ουσιαστική...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.